Ανακοίνωση

Collapse
Καμία ανακοίνωση ακόμη.

RetroAd

Collapse

Ρετρό Ποδήλατα

Collapse
X
  • Φίλτρο
  • Ώρα
  • Εμφάνιση
Καθαρισμός όλων
νέα post

  • #31
    Τα 2 δικά μου ρετρό ποδήλατα μάρκας Peugeot. Και τα 2 έχουν 3 ταχύτητες, δυναμό για το φως και το κλασικό μεταλλικό κουδουνάκι. Επιπλέον το κόκκινο έχει κλειδί για το τιμόνι!






    Σχόλιο


    • #32
      Αρχικά είχα το παιδικό τρίτροχο ποδηλατάκι, μετά προχώρησα σε ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες,αργότερα είχα ένα με ροζ σκελετό και μεταλλικό κουδουνάκι καθώς και σχάρα στο πίσω μέρος, είχα και ένα BMX κίτρινο το οποίο κράτησα αρκετά χρόνια και ήταν το αγαπημένο μου μέχρι που άρχισε να τα φτύνει και να χαλάει και να θέλει επισκευές. Επίσης πήρα και ένα μπλε ποδήλατο πάλι BMX που έδινε μια χρονιά η εφημερίδα Έθνος με κουπόνια και 20000 δρχ. Τα ποδήλατα που μου έκαναν εντύπωση ήταν αυτά με το γυριστό/καμπύλο τιμόνι (!) και τα είχαν τα μεγαλύτερα παιδιά. Δεν μου άρεσαν τα ποδήλατα που είχαν καλάθι μπροστά.
      Τελευταία επεξεργασία από BETTY BOOP; 25-12-2011, 23:00.

      Σχόλιο


      • #33
        Kambia...απιστεφταμπλ!
        Του ποτε ειναι?
        ZX <br />
Certified webmaster

        Άγγελοι τον παρέλαβαν, τον έλουσαν και τις πληγές του έπλυναν με μόσχο και με μύρο, του έστρωσαν να κοιμηθεί σε κλίνη από βύσο κι Αρχάγγελοι με πύρινες ρομφαίες τον φυλάνε μέχρι να ρθει η ώρα του για να τόνε ξυπνήσουν...

        Σχόλιο


        • #34
          Το πορτοκαλί πρέπει να είναι του 1976. http://i419.photobucket.com/albums/p.../1976nl_10.jpg [πηγή http://www.peugeotshow.com/]
          Το κόκκινο κάπου εκεί κοντά φαντάζομαι. Θα δω τα μοντέλα τους και θα τα ταυτοποιήσω



          Σχόλιο


          • #35
            Στο χωριο της MsWally και συγκεκριμενα στον κηπο του μπαρμπα της, ανακαλυψα ενα εγκαταλελειμενο SUSANNA.

            Ιδου μια φωτο


            Τα Susanna ηταν Ιταλικα σπαστα ποδηλατα - ιδια κοψια απλα αλλαζε το μεγεθος, νομιζω υπηρχαν τρια μεγεθη - που κυκλοφορουσαν στη χωρα μας τελη 70, αρχες του 80. Το πρωτο μου ποδηλατο ηταν ενα πρασινο σπαστο Susanna!

            Σκεφτομαι οταν ανεβω για ελιες να του το ζητησω και να το κανω restore.
            ZX <br />
Certified webmaster

            Άγγελοι τον παρέλαβαν, τον έλουσαν και τις πληγές του έπλυναν με μόσχο και με μύρο, του έστρωσαν να κοιμηθεί σε κλίνη από βύσο κι Αρχάγγελοι με πύρινες ρομφαίες τον φυλάνε μέχρι να ρθει η ώρα του για να τόνε ξυπνήσουν...

            Σχόλιο


            • #36
              Το'χω κρατησει και εγω το κοκκινο bmxακι μου,πρεπει να κατεβω στην αποθηκη για φωτογραφιες.

              Σχόλιο


              • #37
                Ώς συνδυασμός των παραπάνω φωτογραφιών και κειμένων, το πρώτο μου ήταν ένα "σπαστό" μάρκας "San Remo", με το χαρακτηριστικό "μεντεσέ" και το σιδεράκι σε σχήμα "Γ", ακριβώς όπως το παραπάνω, το οποίο το έκοψα κι εγώ στη μέση από σούζες, και κολλήθηκε στο σιδερά. Είχε ακριβώς το ίδιο πλαίσιο, και δύο "ανοξείδωτα" φτερά, που φυσικά μόνο ανοξείδωτα δεν ήταν...
                Ακολούθησε ένα κίτρινι "Cricket" κίτρινο με μαύρη σέλλα, τιμόνι και πλαστικά φτερά, cross, 3 ταχύτητες, πίσω δύο αμορτισέρ, φανάρι με μπαταρία κλπ. όπως έχουν πάλι περιγραφεί παραπάνω. Εννοείται ότι δεν "τράβαγε" με τίποτα λόγω βάρους...ΔΕΝ ήταν King's Boy, αλλά μέχρι εκεί μας έπαιρνε, τι να κάναμε... (Νομίζω 16 χιλιάδες το 81-82).
                Ο αδερφός μου είχε από το 1978 ένα αγωνιστικό Peugeot δεκατάχυτο, "model allege", δηλαδή με σκελετό από ελαφρύτερο κράμα μετάλλου (αλουμίνια και τέτοια δεν υπήρχαν τότε), το οποίο είναι και το μόνο που έχει διατηρηθεί μέχρι σήμερα. Το ξαναθυμήθηκα από τις φωτογραφίες της kambias. Βέβαια εγώ το έχω βάψει μια-δυο φορές, του έχω βάλει μεταγενέστερα αυτοκόλλητα Peugeot, αλλά φυσικά είναι γνησιότατο. To Peugeot έκείνο, κατά το "αμερικάνικο" σύστημα, είχε τους δύο μοχλούς των ταχυτήτων πάνω στο τιμόνι, και όχι χαμηλά στον κεκλιμένο σωλήνα του πλαισίου, όπως τα Mercier, θέση που είχε προκύψει από τους ποδηλατικούς αγώνες.
                Και πληροφοριακά αναφέρω ότι τα Peugeot έχουν στο πλαίσιό τους αριθμό σειράς, που βρίσκεται ανάγλυφος στο "νύχι" όπου βιδώνεται ο πίσω άξονας, δηλαδή δίπλα στο δεξιό ή το αριστερό - δε θυμάμαι - παξιμάδι του.

                Τέλος, αναφέρω μια φρικτή λέξη σχετική με ποδήλατα, που όλοι θέλαμε να ξεχάσουμε : ακτινολόγηση ! Δεν τεντώναμε ποτέ ακτίνες, γι αυτό και τα στεφάνια των ποδηλάτων με τον καιρό στραβώνανε, και οπτικά οι τροχοί "γράφανε", που λέμε. Ήταν όμως κάτι τόσο ακριβό, που σε συνδυασμό και με την κακή χρήση που κάναμε στα ποδήλατα (σούζες, λακούβες κλπ.) απέβαινε εντελώς περιττό έξοδο.
                Αλήθεια, θυμάστε τα "τσαντάκια" που κρεμούσαμε στη σέλλα, με τα εργαλεία και το κιτ επισκευής τρυπημένου λάστιχου;
                Τελευταία επεξεργασία από panp; 23-09-2012, 08:57.

                Σχόλιο


                • #38
                  Με στεναχωρεί που πέταξα όλα μου τα ποδήλατα από το 85,ήθελα να ασχοληθώ με τα σύγχρονα και πιο φανταχτερά.


                  ...βελαμος,μπαρουμ,μερσιερ,παχ,σκσ...είναι μερικά από τις φίρμες που μου εχουν μείνει στο μυαλό.

                  Αν χρειάζεται κάποιος ακτινολόγηση εδώ είμαι...και για αναπαλαίωση/συντήρηση.

                  Σχόλιο


                  • #39
                    Ξεκίνησα με το κλασσικό παιδικό τρίτροχο ποδήλατο με πετάλι στην μπροστινή ρόδα. Κατά το 1986 ο πατέρας μου έφερε ένα πράσινο αγνώστου προελεύσεως ποδήλατο με βοηθητικά πίσω ροδάκια ώσπου έκοψε στη μέση και το 1989 πήραμε ένα καινούριο ΒΜΧ 20 Velamos όπως στη φωτό bmx velamos.jpg

                    Το οποίο γράφει μπροστά πρώτη μούρη ότι είναι κατασκευασμένο στην Τσεχοσλοβακία. Πέρασαν τα χρόνια με αυτό έως ότου πήρα ένα mountain bike imperial το 1995.Και τα δύο δώθηκαν (κλασσικά) στα μικρότερα ξαδέρφια μου . Βάζατε κι εσείς χοντρο χαρτόνι ή μεταλλικό συμπιεσμένο κουτάκι (πιο επικίνδυνο) ανάμεσα στις σιαγόνες των φρένων του ΒΜΧ για να κάνουν τα λάστιχα θόρυβο σαν μηχανάκι και καλά? Επίσης όταν το πίσω φρένο είχε φαγωθεί και ήθελε τακάκια, βάζαμε πόδι για να σταματήσει. Πόσα σπορτέξ κάηκαν με τον τρόπο αυτο...
                    Κάποια εποχή στο χωριό έπαιρνα και ένα Peugeot του παππού μου του 1957 περίπου. Εκεί να δείτε ζόρι. Τεράστιες ρόδες, ψηλό και για ταχύτητες ούτε συζήτηση.

                    Σχόλιο


                    • #40
                      Αρχικά δημοσιευμένο από glaros Προβολή Post
                      Με στεναχωρεί που πέταξα όλα μου τα ποδήλατα από το 85,ήθελα να ασχοληθώ με τα σύγχρονα και πιο φανταχτερά.


                      ...βελαμος,μπαρουμ,μερσιερ,παχ,σκσ...είναι μερικά από τις φίρμες που μου εχουν μείνει στο μυαλό.

                      Αν χρειάζεται κάποιος ακτινολόγηση εδώ είμαι...και για αναπαλαίωση/συντήρηση.
                      ...Tο Μπάρουμ δεν είναι φίρμα από τσέχικα λάστιχα;
                      Όσο για το "ποδήλατο του παππού", στο επόμενο ποστ, είναι σαν να το βλέπω : φρένα χωρίς συρματόσχοινα, με μεταλλικές ντίζες, έτσι; Και σταντ σε σχήμα "Δ" που ήταν βιδωμένο στον πίσω άξονα, και το στήριζε όρθιο, σαν τις μηχανές, έτσι;
                      Τελευταία επεξεργασία από panp; 23-09-2012, 16:30.

                      Σχόλιο

                      Εργασία...
                      X