Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. ScummVM 2.10 με υποστήριξη για Blade Runner 😮, βελτιωμένες Android και iOS εκδόσεις και πολλά άλλα.
  3. Για το γλέντι λεφτά και αγάπη μήπως είναι η Καλλιδρομιου; Διασταύρωση με Πλαπούτα;
  4. @oldgrcinfun Εδώ στη "12η νύχτα" ο Σαίξπηρ (*) βάζει την λαίδη Ολίβια να ερωτεύεται την αντροντυμένη Βιόλα. Όταν λοιπόν μια άλλη γυναίκα δεν παίρνει χαμπάρι τα περιποιημένα φρύδια του "νεαρού" πώς περιμένετε από εμάς τους άντρες που σ' αυτά είμαστε μπουνταλάδες (παρακαλώ να λείπουν τα σχόλια στυλ "μόνο σ' αυτά?") να προσέξουμε τέτοια λεπτομέρεια? (*) Δεν ήταν μόνο ο Φώσκολος λοιπόν που έφτιαχνε απίθανους σωσίες, τον αντέγραφε και ο Σαίξπηρ, μόνο που ο δεύτερος δεν είχε τέτοια αχαλίνωτη φαντασία κι έτσι τους έκανε συγγενείς. Αν τη 12 νύχτα την είχε γράψει ο Φώσκολος θα έβαζε και τον Σεμπάστιαν να ντύνεται γυναικεία οπότε ο δούκας Ορσίνο θα τον ερωτευόταν όπως η Ολίβια τη Βιόλα, αλλά όταν "την" ξεμονάχιαζε κι ανακάλυπτε ότι η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης θα τυφλωνόταν από το σοκ και θα έβρισκε την ευκαιρία ο Μαλβόλιο να δολοπλοκήσει για να γίνει δούκας στη θέση του δούκα αλλά η Βιόλα (ντυμένη Τσέζαρε) θα μάθαινε τα καταχθόνια σχέδιά του και θα πήγαινε να τον εμποδίσει, πάνω στον καυγά ο Μαλβόλιο θα έβλεπε το μενταγιόν της και θα καταλάβαινε ότι ήταν η χαμένη κόρη του που την είχε πετάξει σ' ένα δάσος διότι ήθελε μόνο αγόρια και από το σοκ θα τυφλωνόταν και μη βλέποντας πού πατάει και πού πηγαίνει θα έπεφτε από έναν βολικά παρακείμενο γκρεμό και θα τον χάναμε πάνω στο άνθος της ηλικίας του. Ο τυφλός δούκας Ορσίνο θα κινδύνευε να πέσει κι αυτός στον ίδιο γκρεμό αλλά θα τον έσωζε η Βιόλα-Τσέζαρε κι από το σοκ θα ξανάβρισκε το φως του και από ευγνωμοσύνη για τις απανωτές υπηρεσίες που ο Τσέζαρε του πρόσφερε θα αποφάσιζε να τον παντρευτεί και να τον κάνει δούκισσά του με δόξα και τιμή ας ήταν (όπως νόμιζε) αγόρι, διότι "κανείς δεν είναι τέλειος". Πάνω που θα ετοιμάζονταν για τη γαμήλια τελετή θα εμφανιζόταν και ο Σεμπάστιαν ντυμένος Σεμπάστιαν, αλλά η Βιόλα-Τσέζαρε θα τον έκρυβε διότι ο δούκας είχε και μια αποδεδειγμένη ευαισθησία στα σοκ, μην της ξανατυφλωθεί πάλι, κι ο δούκας θα καταλάβαινε ότι κάποιος ήταν κρυμμένος πίσω από την κουρτίνα και θα νόμιζε ότι ο Τσέζαρε τον απατούσε πριν παντρευτούνε αλλά πριν προλάβει να τους κάνει σουβλάκια με το σπαθί του ο Τσέζαρε κι η Βιόλα θα ξεβρακώνονταν (διότι να βάλουμε και λίγο σεξ και γυμνό στην υπόθεση, μοντέρνο έργο γράφουμε) κι έτσι θα ξεκαθάριζε ποιος ήταν τι και θα ζούσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα. Αλλά πού να σκεφτεί τέτοια πράγματα η περιορισμένη φαντασία του Σαίξπηρ.
  5. Στο post 110 ειχα κανει μια αναφορα περι σωσιων σε Φωσκολικες ταινιες κι επανερχομαι με αναλυση αυτων... Τι πιθανοτητες υπαρχουν, να εχει καποιος σωσια (χωρις να υπαρχει συγγενεια), να ζει μαζι του στην ιδια πολη (για να μην πω κι στην ιδια γειτονια), να μην εχει δει ποτε ο ενας τον αλλον, ο original να εξαφανιζεται/πεθαινει κι ο σωσιας να παιρνει τη θεση του;;; Περιπτωση α) Οι γενναίοι πεθαίνουν δύο φορες (1973). Κατοχη. Η Γκέλυ Μαυροπουλου ειναι χήρα του Αγγελου Αντωνόπουλου, αξιωματικού της πολεμικής αεροπορίας. Η μικρή κόρη της, Νατάσσα Ασίκη, έχει ψυχολογικά προβλήματα καθως δεν μπορει να δεχτεί τον θάνατο του πατερα της. Μια μέρα συναντά τυχαία στην γειτονια της εναν σαλταδωρο που είναι σωσίας του άνδρα της. (Ο Αντωνοπουλος σε διπλό ρόλο). Γείτονας παρακαλώ ο σωσίας σαλταδωρος, γιατί αλήθεια τι είναι πιο σύνηθες στην ζωή από το να υπαρχει ένας σωσίας, να ζει κοντά και να μην τον έχεις δει κιολας;; διοτι δεν είχε πάρει κι χαμπαρι η Μαυροπουλου τόσο καιρό περί σωσία! Τέλος πάντων οταν τον βλέπει, του ζητάει να πάρει την θέση του άντρα της για να γίνει καλά η κόρη, όπερ και το πετυχαίνει. Βέβαια τι το ήθελε το καλό ο σωσίας; οι Γερμανοι, νομίζοντας πως ειναι ο αυθεντικός, τον συλλαμβάνουν, οπότε στο τέλος πάει κι ο σωσίας εν τόπω χλοερώ... Περίπτωση β) Ερωτας κι προδοσία (1972) Εδω κι αν γίνεται το σωσε...Περίοδος Ελληνο-Ιταλικού πολέμου. Πανε 3 τύποι στην ψυχιατρικη κλινικη κι παιρνουν την ψυχασθενη Τζενη Ρουσσεα. (Κι σωσίας κι ψυχικά διαταραγμένη..). Της λένε οτι ειναι Ελληνες αξιωματικοί, οτι η γυναικα ενος άλλου αξιωματικού, του Μπαρκουλη, της μοιάζει καταπληκτικά και επειδη ειναι κατασκοπος (σ.σ. η original) κι δίνει πληροφορίες στον εχθρό θα την απαγαγουν κι θα βάλουν αυτην στη θεση της! Δέχεται η σωσίας-ψυχασθενής Ρουσσέα να πάρει την θέση της original Ρουσσέα, ομως ο σύζυγος Μπάρκουλης την κανει τσακωτή. Κι αποδεικνύεται οτι οι τυποι που την έβγαλαν απο την κλινική δεν ήταν Ελληνες αξιωματικοι οπως της ειχαν πει, αλλα Γερμανοι που (εν αγνοια της ως σωσιας-συζυγος) τους εδινε πληροφοριες. Εδω βεβαια, η original βγαινει ζημιωμενη, γιατι ο Μπαρκουλης εχει ερωτευθει την σωσία κι η original αποσυρεται... Αδιανόητα όλα αυτά...
  6. Στην ταινία γλέντι λεφτά και αγάπη νομίζω ότι πίσω βλέπουμε τον λόφο του Στρέφη. Οσον αφορά τον φανερός πράκτωρ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι στα Ανω Πατήσια. Μήπως τουρκοβούνια και από πίσω Υμηττός;
  7. Μα δεν διαφωνούμε. Κι εγώ γράφω ότι ηλικιακά η δεύτερη διανομή ήταν πιο ταιριαστή. Οι Μινωτής - Χατζηαργύρη ήταν, πιστεύω, καλύτεροι ηθοποιοί, αλλά δεν ταίριαζαν. Ειδικά ο Μινωτής. (Άλλο 42 άλλο 65). Και δεδομένου ότι ο Μινωτής ήταν και το μεγάλο αφεντικό, διευθυντής, σκηνοθέτης, δικτάτορας, και είχε την ευθύνη της διανομής των ρόλων, κακώς κάκιστα αποφάσισε να παίξει το ρόλο ο ίδιος. Αλλά θα απολάμβανα το παίξιμό τους ως θεατής. Και μένα μ' αρέσει πολύ η ερμηνεία της Χατζηαργύρη στο ραδιοφωνικό θεατρικό. Η κυρία Άλβινγκ της ήταν πιο συγκρατημένη από την Παξινού. Διαφορετικές αλλά σπουδαίες ερμηνείες από δύο μεγάλες ηθοποιούς. Δυστυχώς θέατρο μπόρεσα να παρακολουθήσω ουσιαστικά μόνο τα χρόνια του Πολυτεχνείου, από το 1975 ως το 1980, με ελάχιστες εξαιρέσεις πριν και μετά, κι έτσι έχω χάσει υπέροχες παραστάσεις. Αναγκαστικά βασίζομαι πολύ σε ηχογραφήσεις και (αργότερα) βιντεοσκοπήσεις.
  8. εμένα το πρώτο cd που είχα πάρει ήταν το "TV Eye 1977 Live" του Iggy Pop κάπου στα 1996.Λίγους μήνες μετά το έδινε και το Max το περιοδικό
  9. εξαιρετική σειρά που ήταν η επιστροφή του Φώτη Μεσθεναίου στην τηλεόραση μετα το "Μινόρε της Αυγής"
  10. Τωρα να σε δει ο Ρυγκαρ εσενα.
  11. Γκουχ, γκουχ...μια 80s HALL's ρε παιδια...πνιγηκα
  12. Από τη στιγμή που μεταμφιέστηκε σε αγόρι υπάρχει ήδη λάθος. Κανένα αγόρι δεν έχει περιποιημένα φρύδια σαν τα κορίτσια.
  13. Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, αλλά χτες που ξανάδα τη χαρτοπαίχτρα επισήμανα πως υπάρχουν δύο λάθη σχετικά με το ποτήρι της πορτοκαλάδας. Όταν η Νοταρά φέρνει το ποτήρι βλέπουμε πως είναι σχεδόν γεμάτο και η Βλαχοπούλου πίνει ελάχιστη ποσότητα στην αρχή. Όταν όμως το ξαναπαίρνει στο χέρι της η στάθμη βρίσκεται στη μέση και στη συνέχεια όταν μπαίνει ο Κωνσταντάρας η στάθμη φαίνεται ανεβασμένη.
  14. Και εγω day one τα παιρνω της Nintendo , γιατι δεν πεφτουν ετσι και αλλιως οποτε δεν εχω κατι να σκεφτω , παω βουρ με την μια . (Και οπου μπορω και συλλεκτικες) Αυτο ρε παιδια πως εξηγειται; Δηλαδη ενα παιχνιδι που εχει πουλησει παρα πολυ δεν πεφτει (πχ Mario kart Deluxe) , επισης παιχνιδια που δεν πουλανε πολυ λογω ειδους (πχ. Xenoblade 2) παλι δεν πεφτει ... Στις αλλες εταιριες τα παντα πεφτουν ειτε πουλανε ειτε δεν πουλανε. Στην Nintendo ισως πιστευουν οτι "ξεφτυλιζετε" το προιον αμα ριξεις την τιμη. ps.Τουλαχιστον αμα "πεινασω" και τα πουλησω και βγαλω κανα φραγκο...(ποτε δεν θα τα πουλησω αλλα λεμε) Aυτοι που εχουνε ταινιοπαιχνιδια ουτε κουλουρι θεσσαλονικης δεν παιρνουν αμα τα πουλησουν χαχαχαχ
  15. Εσύ μιλάς για παιχνίδια Nintendo που είναι η εξαίρεση. Για πάρε όμως day one παιχνίδια όπως το Kingdom Come ή το Surge 2. Ενα σωρό bugs και performance προβλήματα. Εξάλλου έχω ένα σωρό ρυθμίσεις στο RetroArch να κάνω να περάσει η ώρα μέχρι να παίξω κάτι 🤓
  16. Mε αυτα που γραφετε ειναι λες και προσπαθειτε να βρειτε δικαιολογιες που δεν αγοραζετε παιχνιδια day one.Τα videogames ειναι ερωτας και καψουρα και οταν εχεις τρελα με συγκεκριμενα παιχνιδια ειναι αδυνατον να μην παρεις καποιο απο αυτα day one.Το Zelda breath of the wild το περιμενα πως και πως οποτε πως θα μπορουσα να μην το παρω day one και να περιμενω μηνες να βγουν τα dlc κλπ την στιγμη που το ενα βγηκε 3 μηνες μετα και το αλλο 9 μηνες μετα;να περιμενω τι δηλαδη τα διαφορα patch με βελτιωσεις λες και το παιχνιδι ηταν unplayable η να με σπανε τα νευρα και να με γυριζει το μυαλο που δεν θα μπορουσα να μπαινω με την ανεση μου σε sites και youtube μη δω καταλαθος κανα spoiler αφου ολο το ιντερνετ γιαυτο το παιχνιδι μιλουσε.Φυσικα και δεν θα παρει καποιος τα παντα day one αλλα παιχνιδια που τα εχει καψουρα δεν υπαρχει περιπτωση να μην τα παρει day one Οπως και την παιχνιδαρα το Χenoblade chronicles 2 για παραδειγμα που το παιχνιδι κυκλοφορησε δεκεμβριο του 2017 και το DLC κυκλοφορησε τον σεπτεβριο του 2018.Αν ηταν να κατσω να περιμενω το dlc ζησε μαι μου να φας τριφυλλι.Οσο για τα γραφικα παιχνιδαρες με γραφικαρες εχουμε δει στης κονσολες που κυκλοφορουν και στην τελικη στο σημειο της τεχνολογιας που βρισκομαστε αυτη την στιγμη τεραστια διαφορα στα γραφικα που να βγαζει ματια δεν μπορει να υπαρξει απλα ειναι τα πραγματα.Φυσικα και δεν γινετε να αγορασει καποιος day one τα παντα αυτο το καταλαβαινω απολυτα γιατι και γω οσα γουσταρω τρελα αγοραζω day one και οχι αλλα που απλα θελω να τα παιξω καποια στιγμη αλλα ο μονος λογος που δικαιολογω καποιον που δεν περνει καποιο παιχνιδι που γουσταρει day one ειναι καθαρα ο οικονομικος και εδω δεν μπορω να πω τιποτα γιατι και γω για οικονομικους λογους δεν εχω μπορεσει να παρω day one παιχνιδια που θα ηθελα να παιξω καποια στιγμη αλλα για το καθε παιχνιδι που ειναι η καψουρα μου οπως το Zelda πχ που ανεφερα δεν μπορω να περιμενω ουτε ωρες και οχι μηνες μπας και κυκλοφορησει κανα πακετο καποια στιγμη με τα dlc που μπορει να ειναι καπως φθηνοτερο.
  17. Οντως ελέφαντα οι περισσότεροι από την γενιά μας την ξέρουν ( την διάφορα) θυμάμαι όντως πόσο εντυπωσιακά ήταν τα φλας κυβος ήταν νήμα μαγνήσιου σε ατμόσφαιρα οξυγόνου και όταν αναβανε δημιουργούσαν μια μικρή έκρηξη και ήταν ζεστά εμείς τα ζησαμε αυτά και μας λένε κάτι ενώ για την νέα γενιά είναι αδιαφορα σαν να μας δειχναν εμάς ένα μαγνητοφωνο συρματος η έναν φωνογραφο με κύλινδρο κεριου ενα πράγμα αλλά αν τους εξηγήσεις περί τινος πρόκειται ενθουσιαζονται όπως τα ανιψακια μου με την εμφάνιση του α/μ φιλμ στο χέρι
  18. Ε όχι και Συλβί Βαρντάν, αγαπητό "Πάνθειον"! Βαρτάν τη λένε τη μεγάλη ντίβα του γαλλικού τραγουδιού!
  19. Συγγνώμη που θα γίνω κακός, αλλά θεωρώ από κάθε άποψη εκτός τόπου και χρόνου το γεγονός ότι ο -μέγιστος, κατά τα άλλα- Αλέξης Μινωτής εξακολουθούσε να παίζει τον Όσβαλντ το 1965, όταν πλέον ήταν 65 ετών! Επίσης η 26χρονη Γκέλυ Μαυροπούλου στην παράσταση του 1958 και η αντικαταστάτρια Νίτα Παγώνη του 1965 είχαν τη σωστή ηλικία του ρόλου της Ρεγγίνας και όχι η 42χρονη Ελένη Χατζηαργύρη του 1965. Η Χατζηαργύρη πράγματι έπαιξε την κυρία Άλβινγκ, πολύ αργότερα (μέσα δεκαετίας του 1990 πάλι στο Εθνικό) και ήταν πολύ καλή.
  20. Τα μάτια του και το μυαλό του έβλεπαν έναν νεαρό αλλά η καρδιά του και οι φερομόνες τού έλεγαν ότι ο Πίπης ήταν, εεε, Πίπα κι έτσι ήταν ήδη ερωτευμένος απλώς δεν το είχε καταλάβει. Κι έτσι, μέχρι ο ξεπερούκωτος Πίπης να τινάξει το ξανθό μαλλί και να πεταρίσει και λίγο τις βλεφαρίδες του/της στο φακό, διότι Αλίκη ήταν αυτή, δεν μπορεί να μην τα έκανε όλα αυτά, ο έρωτας πρόλαβε να βγει από το υποσυνείδητο στο συνειδητό.
  21. Μα ξέρω τη διαφορά FM - AM. Τα FM έχουν πράγματι πολύ λιγότερα παράσιτα και πολύ καλύτερο ήχο από τα AM, αλλά οι μακρινότεροι σταθμοί έχουν static, ιδιαίτερα όταν τους ακούς σε στέρεο. Μπορεί η προέλευση των παρασίτων να είναι διαφορετική, δεν ξέρω τις τεχνικές λεπτομέρειες (άλλωστε οι σταθμοί FΜ ακούγονται ίδια μέρα και νύχτα αντίθετα με τους AM), οπότε ίσως "παράσιτα" να μην είναι τεχνικά σωστός όρος, αλλά στ' αυτιά μου ακούγονται σαν άσχετος θόρυβος είτε είναι AM είτε FM. Στη διαφήμιση της kodak μου έκανε εντύπωση που έλεγε ότι βγάζει ασπρόμαυρες φωτό κι έγχρωμα σλάιτς[sic] σαν να μην έβγαζε έγχρωμες φωτογραφίες - υποθέτω αυτό ήταν δεδομένο. Πάντως και το κυβοφλάς και οι μικρές φωτογραφίτσες ήταν πραγματικά κάτι ξεχωριστό, κι έτσι αυτές οι διαφημίσεις παρά τις υπερβολές τους ήταν "τίμιες" σε σχέση με αυτές που σχολιάζω στο θέμα. Με ποιο περίεργο δακτυλικό μπέρδεμα αντί για Εagle 1 κατάφερα να γράψω E#agle ??!!
  22. Και στους Βρυκόλακες πρόσεξα διπλή διανομή. Από ηλικιακή άποψη η Νίτα Παγώνη και ο Κώστας Καστανάς ήταν πλησιέστερα στους χαρακτήρες από Χατζηαργύρη - Μινωτή, αλλά από ηθοποιία πολύ αμφιβάλω αν τους πλησίαζαν. Σε ραδιοφωνικό θεατρικό έχω την Χατζηαργύρη στο ρόλο της κυρίας Άλβινγκ (και υπάρχει λάθος στην περιγραφή φωτογραφίας πάλι, διότι μας λέει οτί εδώ βλέπουμε Κωτσόπουλο - Μινωτή Παναγίτσα μου ανατριχιαστική που ήταν η Παξινού ως σχιζοφρενής δολοφόνος με το τσεκούρι στον Αγαμέμνονα του 1965. Αν εγώ ήμουνα ο Μινωτής θα φοβόμουνα να έμπαινα σε μπανιέρα όταν η Παξινού ήταν σπίτι. Και θα ήμουνα ιδιαίτερα προσεκτικός να μην την τσαντίσω. Θα έπλενα τα πιάτα, θα κατέβαζα το καπάκι της τουαλέτας, και δεν θα άφηνα κάλτσες στο πάτωμα. Ό,τι θες εσύ, Κατινούλα μου. (Χρησιμοποιούσαν λάβρυ και οι Μυκηναίοι, όχι μόνο οι Μινωίτες? Δεν θυμάμαι τι έχω δει σε μουσεία). Χι χι ο δύστυχος ο Βασιλάκης Καΐλας μια φορά βρήκε κι αυτός την ευκαιρία να παίξει ένα πλουσιόπαιδο αλλά κι εκεί κατατρεγμένος από τη μοίρα και τον Μακμπέθ κατάντησε τελικά.
  23. Ω τι φρίκη! Έκανα μία κυρία να κλάψει! Ο ιππότης μέσα μου λέει "Ντροπή σου" Ο φεμινιστής λέει "Οι μοντέρνες γυναίκες αντιμετωπίζουν τις αντιξοότητες της ζωής με ψυχραιμία, άρα μην έχεις τύψεις" Ποιος θα κερδίσει?
  24. ελέφαντα να μου επιτρέψεις να σε διορθώσω τα FM όντως ήταν (και είναι) απηλλαγμένα από παράσιτα μιας και ο τρόπος διαμόρφωσης (Frequency Modulation) επιτρέπει την απόρριψη των παρασίτων σε σύγκριση με τα παλιά (ΑΜ-amplitude modulation-διαμόρφωση κατά πλάτος)πιάνανε τα παράσιτα. Τώρα για τις μηχανές instamatic ήταν μηχανές-κουτιά με σταθερό διάφραγμα δυο, το πολύ χρόνους φωτοφράκτη και φακό με σταθερή εστίαση, και το πολύ φλας κύβο. Μόνο με λιακάδα μπορούσες να τραβήξεις ή με φλας. Και βγάζανε φώτο στο "περίπου" βασιζόμενες στο εύρος έκθεσης του αρνητικού φιλμ και την διόρθωση που θα γινόταν από το εργαστήριο, κατά την εκτύπωση. έχω ακόμα τέτοιες φώτο "bonus" όταν ήμουν μωρό. συγκριτικά και μια ψηφιακή τωρινή των 60 € είναι απείρως πιο sophisticated και βγάζει, φυσικά καλύτερες φώτο. Θα μπορούσαμε να τις συγκρίνουμε με φωτογραφικά κινητά πρώτης γενιάς. όσο για slides που λέει η διαφήμιση είναι τελείως υπερβολή. το αντιστρεπτό φιλμ θέλει πολύ μεγάλη ακρίβεια στην έκθεση, ακόμη και μισό στοπ παίζει μεγάλο ρόλο, δεν ξέρω καν αν έβγαινε αντιστρεπτό φιλμ σε μέγεθος 126, επειδή είναι τετράγωνο το αρνητικό θα ήθελε ειδικά πλαίσια και ειδικό προτζέκτορα, τυπικά slides τραβάει και τραβούσε κανείς με καλή SLR μιας και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα διόρθωσης εκ των υστέρων, αν θυμάστε το slide είναι ένα κομμάτι από το φιλμ, και τέλος θα είχε την λογική να βάλει κανείς super αμόλυβδη σε ένα Lada.
  25. Άλλη μία ανάλυση της ταινίας στην οποία μάλιστα αναφέρεται και το όνομα της πραγματικής δολοφονημένης κοπέλας, της Μαρίας Μπραβέα που δολοφονήθηκε στις 23/4/1964 στο Παγκράτι με δράστη τον Δημήτρη Ζάγκα. Περιέχονται επίσης και άλλα ενδιαφέροντα links περί την ιστορία.
  1. Load more activity

Announcements



×
×
  • Create New...