Ανακοίνωση

Collapse

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ

Οι εγγραφές είναι προσωρινά κλειστές. Εαν επιθυμείτε να εγγραφείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, για να δημιουργήσουμε το λογαριασμό σας.


Εκ της διαχείρισης.
Εμφανιση περισσοτερων
Εμφανιση λιγοτερων

RetroAd

Collapse

Όπλα και μηχανήματα από τον Β'ΠΠ

Collapse
X
  • Φίλτρο
  • Ώρα
  • Εμφάνιση
Καθαρισμός όλων
νέα post

  • #11
    Το Opel δεν έχει καμία σχέση με την κατοχή. Είναι ένα Opel Olympia κατασκευής 1951 με 1952.
    Οπότε σίγουρα δεν αποτελεί λάφυρο πολέμου.


    Κατά άλλα πολύ ωραία παρουσίαση.

    Σχόλιο


    • #12
      Εγώ στο σπίτι έχω μία "σπάθα", η οποία τοποθετούνταν στα Mauser σαν ξιφολόγχη. Δεν έχει καμία σχέση με τις δικές μας μικρές ξιφολόγχες... είναι πολύ μεγαλύτερη.
      Επίσης, κάπου στο σπίτι της μητέρας μου, πρέπει να έχω και ένα "οργανάκι", από spitfire... Ο παλαβός φίλος μου που μου τα έδωσε (είχε πολλά!!!), έχει μέχρι και στολή πιλότου της RAF...
      Το πέτσινο μπουφανάκι με τη γούνα στο γιακά... μέχρι και το δερμάτινο σκούφο με τα γυαλιά!!!

      Σχόλιο


      • #13
        Αρχικά δημοσιευμένο από Spartan_X Προβολή Post
        Πραγματικά το μόνο που έχω να πώ, ( και σχεδών 3 χρόνια μετα τη επίσκεψη μου τότε ) είναι οτι είναι μια καταπληκτική συλλογή μαζεμένη σε πολύ μικρό χώρο. Θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει το κράτος ( τι λέμε τώρα ... ) και να είχε παραχωρήσει στο άνθρωπο αυτό ενα μεγάλο χώρο στο Ηράκλειο η όπου αλλού.
        Χωρίς λόγο έχω ένα κόλλημα με την συγκεκριμένη επόχη και πόλεμο (!)
        Κάποια στιγμή βρέθηκα (ευτηχώς) επανελλημένα στην Νορμανδία. Ένας λόγος ήταν και ο πόλεμος και η απόβαση.
        Σε αυτό το θέμα αλλά και γενικότερα, είναι πολύ επώδυνο να βλέπεις πόσο άλλοι τα φροντίζουν και αναδεικνύουν όλα αυτά (ακόμη και μερικά πολύ ασήμαντα) και εμείς δεν κάνουμε τπτ. Μόνο τρισάθλιο μουσακά μάθαμε να πουλάμε και τώρα όλα μας φταίνε...
        Καθαρίζω βινύλια

        Σχόλιο


        • #14
          Η συλλογή μου με αεροπορικά όργανα και εξαρτήματα του Β'ΠΠ ξεκίνησε το 1986, όταν γνώρισα στο Μόναχο το θείο της γυναίκας μου και διαπιστώσαμε τα κοινά μας ενδιαφέροντα ως προς την αεροπορία. Μου είπε ότι είχε στο σπίτι του ένα αεροπορικό όργανο που έβγαλε ο ίδιος από Messerschmitt (Me) 110, όταν βρήκε δύο από αυτά εγκαταλελειμμένα σε άκρη αυτοκινητόδρομου 2 ημέρες πριν μπουν οι αμερικανοί στη Νυρεμβέργη. Το σπίτι τους ήταν στις παρυφές της πόλης και κάνοντας βόλτα με το ποδήλατό του (16 χρονών τότε) έπεσε επάνω τους. Αφού δεν ήταν κανείς γύρω και όντας φανατικός της αεροπορίας, ανέβηκε στη θέση του πιλότου και έπαιξε αρκετή ώρα με τα χειριστήρια. Μετά πήρε ένα κατσαβίδι από τη θήκη εργαλείων του ποδηλάτου του και έβγαλε το πιό σημαντικό: Ένα σύνθετο όργανο που αποτελείται από τεχνητό ορίζοντα, ένδειξη κλίσης και κλινόμετρο υγρού τύπου με σφαιρίδιο.

          Εντυπωσιάστηκα βέβαια, του είπα ότι με ενδιαφέρει πολύ και στην επόμενη επίσκεψή του το έφερε και μου το χάρισε μαζί με όλη τη συλλογή του από περιοδικά της εποχής (1939-1944) και εργοστασιακές φωτογραφίες που είχε (αν ενδιαφέρει μπορώ να αναρτήσω φωτογραφίες και από αυτά).

          Το όργανο κατασκευάστηκε από την Askania AG-Berlin, όπως αναφέρεται στην πλακέτα. Η Askania κατασκεύαζε και φωτογραφικές μηχανές, όπως έχει αναφερθεί σε άλλο σημείο του forum. Είναι πολύ εντυπωσιακό και μεγάλο όργανο και έχει ηλεκτρικό γυροσκόπιο για τη λειτουργία του μηχανισμού.

          Επισυνάπτω σχετικές φωτογραφίες, όπου άνοιξα μόνο το πίσω μέρος του οργάνου που ξεβιδώθηκε χωρίς να σπάσει σφραγίδα. Το εσωτερικό με το γυροσκόπιο δεν το "εξερεύνησα" αφού κάθε βίδα είναι σφραγισμένη με μπογιά. Οι τελευταίες φωτογραφίες είναι από επεξήγηση του μηχανισμού λειτουργίας του οργάνου στο περιοδικό εποχής " Der deutsche Sportflieger" τεύχος Φεβρουαρίου 1943 που έχω στη συλλογή μου. Τη δεκαετία του '90 μπόρεσα να αποκτήσω και άλλα γερμανικά αεροπορικά όργανα του Β'ΠΠ και διαμορφώθηκε μία μικρή συλλογή. Το πρώτο όμως έχει τη δική του γοητεία....... Αν υπάρχει ενδιαφέρον ίσως αναρτήσω και από τα υπόλοιπα φωτογραφίες.

          1.JPG

          2.JPG

          3.JPG

          4.JPG

          5.JPG

          6.JPG

          7.JPG

          8.JPG

          9.JPG

          10.JPG

          11.JPG

          12.JPG

          13.JPG

          Δεν υπάρχει ανάγκη νέων ηπείρων στη γη, αλλά νέων ανθρώπων!
          Ιούλιος Βερν μέσω του πλοιάρχου Νέμο.

          Σχόλιο


          • #15
            Navigational Computor vs Dreieckrechner

            Πρόκειται για σύγκριση ενός αεροναυτιλιακού αναγωγέα της γερμανικής Luftwaffe (Dreieckrechner) και ενός της αγγλικής RAF (Navigational Computor) κατά τον ΒΠΠ.

            Ο γερμανικός είναι ένας λεπτός δίσκος 2 όψεων με εσωτερικούς δακτυλίους με δεδομένα που κινούνται (όπως οι λογαριθμικοί κανόνες) και με συνδυασμούς κάνουν υπολογισμούς, ταχύτητας, κατεύθυνσης κλπ. Κατασκευάσθηκε το Φεβρουάριο 1941 στο Αμβούργο από την εταιρεία Dennert & Pape. Είναι εύχρηστος λόγω μεγέθους, ωστόσο πρέπει να χρησιμοποιήθηκε από αεροναυτίλους σε μεγάλα αεροπλάνα και όχι σε μονοθέσια, μια και δεν έχει στήριξη για χρήση του από τον πιλότο.

            Ο αγγλικός (Computor!!!!!) είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και έχει μεγαλύτερο όγκο από τον γερμανικό, ωστόσο είναι εργονομικότερος, μια και είναι 2 επιπέδων (ανοίγει με καπάκι), έχει μπλόκ σημειώσεων και θέση για μολύβι (έβαλα ένα σύγχρονο) και οθόνη όπου τα δεδομένα μετακινούνται με τη στροφή ενός κουμπιού. Επίσης έχει σημεία στήριξης από βακελίτη με καμπύλη και λουριά για να στερεώνεται στο μηρό του πιλότου (μονοθέσια αεροσκάφη) ή με πρόσθετα καλύματα για χρήση στο τραπεζάκι του ναυτίλου (μεγαλύτερα αεροσκάφη). Να σημειώσω ότι τα δεδομένα επί της διαφανούς οθόνης για κάθε πτήση σβύνονται στη συνέχεια και η οθόνη χρησιμοποιείται ξανά. Από ότι φαίνεται ήταν πολύ μάχιμος Computor!

            1.jpg


            2.jpg
            3.jpg
            4.jpg
            5.jpg

            6.jpg
            7.jpg
            8.jpg
            9.jpg
            10.jpg

            11.jpg

            12.jpg

            13.jpg

            14.jpg
            Δεν υπάρχει ανάγκη νέων ηπείρων στη γη, αλλά νέων ανθρώπων!
            Ιούλιος Βερν μέσω του πλοιάρχου Νέμο.

            Σχόλιο

            Εργασία...
            X