Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. τεύχος 131 Αύγουστος 1991 τεύχος 132 Σεπτέμβριος 1991 τεύχος 133 Οκτώβριος 1991 τεύχος 134 Νοέμβριος 1991 τεύχος 135 Δεκέμβριος 1991 τεύχος 136 Ιανουάριος 1992 τεύχος 137 Φεβρουάριος 1992 τεύχος 138 Μάρτιος 1992 τεύχος 139 Απρίλιος 1992 τεύχος 140 Μάιος 1992 ακολουθεί το εξώφυλλο του τεύχους 140 - δε γνωρίζω την εικονιζόμενη
  4. εχεις πολυ μεγαλη αγαπη στην πολυ και βλεπω πως θυμασαι λεμπτομερειες τα ξαναδιαβαζεις τα βιβλια της; η ντοροθυ ειχε τρεις σταθερους θαυμαστες τον χαλ , εναν συναδερφο του τζιμυ και τον καουμπου θυμαμαι και νικα ο συναδερφος του τζιμυ στο τελος λογω χαρακτηρα
  5. Ρετσίνα Κουρτάκη. Κάθε μέρα είναι γιορτή. - Μοσχαράκι! - Και Κουρτάκη! - Χταποδάκι! - Και Κουρτάκη!
  6. Yesterday
  7. Πρόσφατα σε τοπικό παζάρι απέκτησα μερικά παλιά αυτοκινητάκια σε κλίμακα περί την HO. Είναι ένα Opel Manta SR μεταλλικό της Schuco, ένα VW λεωφορείο επίσης της Schuco πλαστικό και 2 VW Σκαραβαίος της LEGO από πλαστικό με μεταλλικούς τροχούς. Τα τελευταία τα παρήγαγε η LEGO στο διάστημα 1956-1970 και από ότι διάβασα είναι τα πρώτα προιόντα της που κατασκευάσθηκαν εκτός Δανίας, στο εργοστάσιο της Γερμανίας. Διακρίνονται για τη λεπτομέρειά τους, ωστόσο είναι πολύ λεπτεπίλεπτα στο πλαστικό τους αμάξωμα και στα χέρια παιδιών ταλαιπωρούνται εύκολα..... Παραθέτω σχετικές φωτογραφίες.
  8. τεύχος 121 Οκτώβριος 1990 τεύχος 122 Νοέμβριος 1990 Πόλα Αμπντούλ τεύχος 123 Δεκέμβριος 1990 τεύχος 124 Ιανουάριος 1991 Αλίκη Βουγιουκλάκη τεύχος 125 Φεβρουάριος 1991 τεύχος 126 Μάρτιος 1991 τεύχος 127 Απρίλιος 1991 Vanilla Ice τεύχος 128 Μάιος 1991 τεύχος 129 Ιούνιος 1991 τεύχος 130 Ιούλιος 1991 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 122 124 και 127
  9. θα ήθελα να μεταφέρω ένα μήνυμα από την κα Αλιφέρη. Είδε το όνομα της στην retrodb να σχετίζεται με αυτή την "ταινία" και θα ήθελε να διευκρινίσει ότι δεν συμμετείχε καθόλου, διότι μόλις της εξήγησαν περι τίνος πρόκειται αρνήθηκε κάθε συμμετοχή για λόγους ηθικής και ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Σας παρακαλεί θερμά να το διορθώσετε.
  10. Ποτέ δεν κατάλαβα αυτό με την αλλαγή του ονόματος... μου φαίνεται αδιανόητο ότι θα πρέπει να αλλάξω όνομα ξαφνικά! Ευτυχώς αυτά έχουν σταματήσει εδω και πολλά χρόνια 😀 Και μάλιστα από φέτος οι γυναίκες υπάρχουμε για το κράτος σαν αυτόνομα άτομα ακόμα και μετά το γάμο γιατί μπορουμε να κάνουμε ξεχωριστή φορολογική δήλωση και να έχουμε ξεχωριστή εκκαθάριση φόρου!!! Αν το μάθει αυτό ο κύριος του βίντεο θα φρίξει 🤣🤣🤣
  11. Εγω τα θελω στα ορια της επιληψιας χαχαχαχαχα
  12. Μαζί σου. Αρκεί να είναι ρεαλιστικό και κάπως πιο διακριτικό και όχι αυτό το έντονο, "100/100", "διαπασών", "κρυώνω λιγάκι βάλε τον πυρηνικό αντιδραστήρα στο φουλ".
  13. Ελα γκρινιαρη! Θελουμε ray-tracing και το θελουμε τωρα!
  14. τεύχος 111 Δεκέμβριος 1989 τεύχος 112 Ιανουάριος 1990 τεύχος 113 Φεβρουάριος 1990 τεύχος 114 Μάρτιος 1990 Σίντι Κρόφορντ τεύχος 115 Απρίλιος 1990 τεύχος 116 Μάιος 1990 τεύχος 117 Ιούνιος 1990 Μαντόνα τεύχος 118 Ιούλιος 1990 Τζόνι Ντεπ τεύχος 119 Αύγουστος 1990 τεύχος 120 Σεπτέμβριος 1990 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 114 117 και 118
  15. Αυτό που βάζουν σε πολλά παιχνίδια, που το φως έξω από μία πόρτα ή τούνελ είναι εντελώς καμμένο, εκτυφλωτικό άσπρο φως και μετά σιγά σιγά σκοτεινιάζει για να έρθει στα ίσια του δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αντι να κάνουν simulate το πως λειτουργεί το φως στην πραγματικότητα, κάνουν simulate το πως θα φαινόταν κάτι μέσα από μία φτηνή κάμερα. Εκτός και αν είμαι super ήρωας και τα μάτια μου λειτουργούν καλύτερα από άλλους, δεν ξέρω, εγώ βλέπω πεντακάθαρα τον έξω κόσμο την μέρα μέσα από ένα παράθυρο. Μήπως να γραφτώ στους Avengers?
  16. Άλα τους και τέθριππον! (αν και το πρώτο άλογο μου μοιάζει με μουλάρι ... υπάρχουν άσπρα μουλάρια?) Πώς και έτσι άδεια τα εδώλια του Σταδίου με τέτοια Χολλυγουντιανή υπερπαραγωγή? Γενικά όλα αυτά τα αρχαία αλλά και φουστενελλικά ενσταντανέ των τελευτάιων ημερών τα βρίσκω ξεκαρδιστικά.
  17. "Αν δεν έχει τ' όνομά μου [η γυναίκα] τι να την κάνω?" λέει ο Νεάντερταλ κύριος (πού τον βρήκαν, ακόμη και στα 80'ς?). Στην ηλικία του δεν θα έπρεπε να ξέρει? Θυμάμαι πάντως τις διαφωνίες που είχα πάνω σ' αυτό το θέμα με συμφοιτητές μου (που κατα τ' άλλα θεωρούσαν τους εαυτούς τους "προοδευτικούς") τω καιρώ εκείνω και τελικά ίσως το βίντεο να αποδίδει σχετικά πιστά τις ιδέες τις εποχής.
  18. Το "οικοπεδοφάγος" υποθέτω αναφερόταν στον Κων/νο Καραμανλή και το σκάνδαλο με τα "βραχώδη οικόπεδα" αλλά αναρωτιέμαι τι είχε βάλει ο Σολωμός που έθιγε τον Παπανδρέου. Καλά, ο Αριστοφάνης δεν είχε αφήσει πολιτικό για πολιτικό (αλλά και σελέμπριτις) της εποχής του που να μην τον είχε θάψει, οπότε η σύγχρονη συνήθεια να παρεμβάλλονται στις κωμωδίες του σχόλια για την επικαιρότητα είναι απόλυτα μέσα στο πνεύμα του, αλλά το 1964 ήταν άλλη εποχή (5 μόλις χρόνια μετά την παράσταση των "Ορνίθων" που κόλλησε την κότα στον Κων/νο Τσάτσο. Μ' αρέσει που το κείμενο λέει για "κωμωδία του Αριστοφάνους" χωρίς να την προσδιορίζει. Τόσο μεγάλο σκάνδαλο ήταν που όλοι οι αναγνώστες της "Ελευθερίας" ή έστω των καλλιτεχνικών της στηλών ξέρανε την υπόθεση? Για να δω στο αχείο του Εθνικού. Το 1964 η μοναδική Αριστοφανική κωμωδία ήταν η Ειρήνη (ο Μορίδης έπαιζε τον Ερμή). Χμμμ... αφού ήταν μόνο μία δεν χρειαζόταν τόσο να γράψουν ποια. Και ναι, αυτή ήταν η πέτρα του σκανδάλου, αφού υπάρχει αναφορά στο πρόστιμο. Αλλά δεν βρήκα τίποτε για το ζουμί, τς επίμαχες προσθήκες. Πάντως οι κρτικές ήταν σχεδόν στο σύνολό τους αρνητικές (ακόμη κι ο Μηνάς Χρηστίδης δεν είχε καλή κουβέντα να πει!) εκτός από τους ύμνους για το Χριστόφορο Νέζερ - Τρυγαίο. Ενόχλησε πολύ η πράξη του Σολωμού να ντύσει τον χορό των "Πανελλήνων" με λαϊκές φορεσιές από διάφορα μέρη, φουστανέλλες και βράκες και τέτοια. Πράγμα που στις μέρες μας δεν θα ενοχλούσε καθόλου εκτός ίσως από το πόσο τετριμμένο και χωρίς φαντασία θα φαινόταν. Το 1964 ήταν πολύ προωθημένο
  19. Ενώσανε τις δύο πίκρες τους να γίνουν μία και μεγάλη? (Μοιάζει η φωτογραφία για ζευγάρι πικραμένων?)
  20. #.... Σώπα όπου να ναι θα σημάνουν οι καμπάνες Έχουμε ίσως παλιότερα μιλήσει και πάλι για την Άδεια. Η Άδεια αγαπητοί φίλοι ήταν αρχικά μια εκ των συνδικαλιστικών κατακτήσεων των ηθοποιών, που μαζί με την αργία της Δευτέρας θεωρήθηκαν κι οι δύο κορυφαίες. Για να πάρουμε λίγο μια ιδέα πως περίπου λειτουργούσε, να πούμε πως ήταν βασικά μια επιτροπή που κύρια της ασχολία ήταν να κάνει το διαιτητή ανάμεσα σε ηθοποιούς και θεατρικούς επιχειρηματίες ή θιασάρχες. Οι ηθοποιοί κατέφευγαν στην Άδεια για να βρουν τα δίκια τους, για ζητήματα που είχαν σχέση με ωράρια, με όρους συμβολαίων που δεν τηρούνταν κλπ. Όμως και οι θεατρικοί επιχειρηματίες κατέφευγαν συχνά στη Άδεια εναντίον των ηθοποιών. Μην τα πολυλογούμε, δεν πρέπει να υπάρχει ηθοποιός που δεν είχε κάποιου είδους νταβαντούρι με την Άδεια. Έχω βρει αρκετά, θα σας γράψω κάποια κυρίως για να έχουμε μια ιδέα αυτού του οργάνου που πια δεν υπάρχει. Η Βέρα Ζαβιτσιάνου ετιμωρηθη. Η Επιτροπή Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Ηθοποιού στην οποία προσέφυγε ο Κάρολος Κουν, επέβαλε στη νεαρά αυτή πρωταγωνίστρια του Θεάτρου Τέχνης ποινή στερησεως της Άδειας για έξι μήνες. Ο λόγος είναι γνωστός. Τότε που η Λαμπέτη διέκοψε τη συνεργασία της με τον Χορν κι έφυγε με τον νυν σύζυγό της Γουεικμαν, ο θιασάρχης του θεάτρου Κεντρικον, είχε τις πρώτες συζητήσεις μαζί της για συνεργασία. Το πράγμα ήταν καλλιτεχνικως επαγωγον για τη Ζαβιτσιάνου, τα συμφώνησε οριστικά με τον Χορν και προχώρησε ουσιαστικά στο σπάσιμο του συμβολαίου της με τον Κουν. Ο τελευταίος όμως, ο οποίος κατά παράδοση ουδέποτε εκρατησε ηθοποιό του θεάτρου του που ήθελε να φύγει, έσπασε την.... παράδοση. Και κατέφυγε στην Άδεια. Κι αφού μιλάμε για τιμωρίες πολύ τσεκουρατη έγινε αυτή η Άδεια. Λίγες μέρες πριν από τη Ζαβιτσιάνου, τιμώρησε την Αλέκα Κατσέλη με τρεις μήνες στέρηση. Εδώ που τα λέμε βέβαια, η πρωταγωνίστρια του Εθνικού δεν πήγαινε στις πρόβες. Αλλά είχε υποβάλει την παραίτησή της από στέλεχος του επίσημου θεατρικού Οργανισμού, γιατί είχε βασικούς λόγους, και συγκεκριμένα, όπως η ίδια κατήγγειλε δι επιστολής της στις εφημερίδες, η διαμορφωθεισα στο Εθνικό Θέατρο κατάσταση δεν της πήγαινε. Ο νομικός εκπρόσωπος του Εθνικού ήθελε να τη σβήσει από το χάρτη. Εζήτησε την δια παντός στέρηση της επαγγελματικής της αδείας. Η οποία και έγινε μόνο τριμηνος. 5/9/1964 Ο γνωστός ηθοποιός Ανδρέας Ντούζος, του οποίου η σταδιοδρομία προοιωνίζεται λαμπρή, αρχίζει την καινούργια φάση της καριέρας του, που αναφέρεται στη χειμερινή δουλειά του στο θέατρο Βεάκη, στον οργανισμό Προσκήνιο, με μια καταγγελία εις βάρος του στην Επιτροπή Άδειας: ο σύζυγος της Άννας Φόνσου προσέφυγε στην άδεια εναντίον του, γιατί ο Ντούζος δεν πηγαίνει στις δοκιμές του εναρκτηριου έργου. Οι κακές γλώσσες όμως, αναφέρουν ότι και ο Αλέξης Σολομός, στην ανάγνωση του Πύργου του Κάφκα, δεν ήταν παρών ως ώφειλε. 13/1/1962 Η διαμάχη που υφίστατο εδώ και αρκετό καιρό μεταξύ του Εθνικού Θεάτρου και του ηθοποιού Δημήτρη Παπαμιχαήλ τελείωσε προχθές με την τιμωρία του τελευταίου από την Επιτροπή Άδειας που του επέβαλε 9μηνο στέρηση της Αδείας Επαγγέλματος. Όπως αναφερθεί και κατά την εκδίκαση της υπόθεσης ενώπιον της επιτροπής , ο Παπαμιχαήλ αρνιόταν να προσέλθει στις δοκιμές των " Φοιτητών" γιατί δεν ήθελε να ακολουθήσει το κλιμάκιο του Εθνικού στην περιοδεία του στην επαρχία. Το συμβόλαιο όμως ανέφερε ρητώς ότι ο Παπαμιχαήλ υποχρεούται να εμφανίζεται τόσο στην Αθήνα όσο και όπου αλλού δίνει παραστάσεις ο Οργανισμός. Κι άλλη μια καμπάνα που σε κάποιες εφημερίδες γράφεται ως καμπάνα του Δ.Σ. του Εθνικού και σε άλλες ως καμπάνα της Άδειας. 19-8-1964 εφημερίδα Ελευθερία Το πρόστιμο που επέβαλε στο σκηνοθέτη Αλέξη Σολομό το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικού ανέρχεται στο 1/3 του μισθού του και του επιβάλλεται επειδή - μετά τις ανακρίσεις που που έκανε ο σύμβουλος κ. Μηλιάδης για τη γνωστή υπόθεση του Θόδωρου Μοριδη, απεκαλύφθη ότι κύριος υπεύθυνος για την αλλοίωση του κειμένου της μεταφράσεως της κωμωδίας του Αριστοφάνους ήταν ο Αλέξης Σολομός. Ως γνωστόν, στην παράσταση της κωμωδίας πού δόθηκε στην Επίδαυρο, ο Θόδωρος Μορίδης είχε προσθέσει αυθαιρέτως σε ένα σημείο του έργου τη λέξη "οικόπεδοφαγος" και είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο 300 δραχμών για αυτή του την πράξη. Ανακρινόμενος ο Μορίδης είχε καταγγείλει ότι προέβη στην πράξη αυτή επειδή ο σκηνοθέτης -πριν από αυτόν- είχε αλλοιώσει το κείμενο του Αριστοφάνους με αποτέλεσμα να θίγεται (κατά τον Μοριδη) το πρόσωπο του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου και ότι για αυτό ο ίδιος πρόσθεσε πάνω στην παράσταση στο κείμενο τη λέξη " οικοπεδοφαγος".
  1. Load more activity

Announcements



×
×
  • Create New...