Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/2017 in Posts

  1. 3 points
    @elephadas το αναγνωστικο που θυμασαι ηταν πηγη εικονας http://www.free-ebooks.gr
  2. 3 points
    Χμμμ... δεν θυμάμαι ιστορίες γι αρκούδες στο αναγνωστικό. Με βάζεις σε περιέργεια να το ψάξω. Ουάου, που λέμε κι εμείς εδώ. Το βρήκα!! Κοντά μισόν αιώνα μετά, ξαναδιαβάζω την αθάνατη πρόζα που μας εισήγαγε στη γλώσσα των αρχαίων ημών προγόνων. Άντε να τα συμπαθήσεις μετά κι αυτήν κι αυτούς (αν και εμένα μου άρεσαν τα αρχαία). 1. Ὁ πιστὸς φίλος. Πιστεύω τῷ φίλῳ. Πιστὸν φίλον ἐν κινδύνοις γιγνώσκεις². ῾Ο φίλος τὸν φίλον ἐν πόνοις³ καὶ κινδύνοις οὐ λείπει. Τοῖς τῶν φίλων λόγοις ἀεὶ πιστεύομεν. Εἰ⁴ κινδυνεύετε, ὦ φίλοι, τοὺς τῶν ἀνθρώπων τρόπους⁵ γιγνώσκετε· οἱ μὲν γὰρ ἄπιστοι φίλοι οὐ μετέχουσι⁶ τοῦ κινδύνου, οἱ δὲ πιστοὶ συγκινδυνεύουσι τοῖς φίλοις. Πιστοῖς φίλοις μᾶλλον⁷ ἢ χρυσῷ καὶ ἀργύρῳ πιστεύομεν. Οἱ ἀγαθοὶ ἄνθρωποι καὶ ἐν κινδύνοις ἀεὶ ἀγαθὸν ἔχουσι θυμόν⁸· τῷ γὰρ θεῷ πιστεύουσιν. ῏Ω φίλε, ὁ θεὸς τοὺς ἀγαθοὺς ἀνθρώπους οὐ λείπει. Πολλοὶ ἄνθρωποι τῷ πλούτῳ μᾶλλον ἢ τῷ θεῷ πιστεύουσι. Αρκούδες δεν βλέπω (εκτός αν έρχονταν παρακάτω, οπότε μας έκοψε το καλύτερο), ούτε καμιά συνοχή στο κείμενο. Λίθοι και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι (και προτάσεις) ατάκτως ερριμμένα :biglaugh:. Πού κόλλαγε το τσιτάτο για τα κέφια των αγαθιάρηδων ακόμη κι όταν τα πράματα είναι ζόρικα? Δεν έχει σχέση με πιστούς ή άπιστους φίλους... κι όσο για το τέλος, πού είναι το πρόβλημα? Μια χαρά μπορούσε να πιστεύει ένας αρχαίος καί τῷ πλούτῳ καί τῷ θεῷ αφού ο Πλούτος ήταν θεός, γιος της Δήμητρας και του Ιασίωνα.
  3. 2 points
    ...που έχω λιώσει (και με έχουν λιώσει)... και είχα χρόνια να ευχαριστηθώ τόσο πολύ ένα παιχνίδι, αν και απάνθρωπα δύσκολο...(απίστευτο μπινελίκι!!!)
  4. 2 points
    (Επιπροσθέτως σε όσα σωστά έχει αναφέρει ο Imgema ) Aν θυμάμαι καλά το Metal Slug 2 είχε θέματακια και σε επίπεδο software http://daifukkat.su/blog/ http://blog.system11.org/?p=1442 https://www.youtube.com/watch?v=01mKdvROAKA
  5. 2 points
    Από πότε ξεκίνησε το θέμα με τα frames? Εγώ έχω μείνει στην έκδοση 0.182. Το Metal Slug 2 χάνει frames από την "μάνα" του. Ακόμα και στο κανονικό arcade έχει πολύ βαριά slowdowns. Ολα τα Metal Slug έχουν προβλήματα με αυτό λίγο πολύ. Απλά με το MAME μπορείς να κάνεις overclock το emulated CPU και να τα κάνεις ομαλότερα. Αλλά και πάλι, τα Metal Slug τρέχουν στα 30fps και όχι στα 60 όπως τα περισσότερα games. Αρα με λίγα λόγια είναι φυσιολογικό.
  6. 2 points
    Σίγουρα εσείς οι δύο δε πηγαίνατε σχολείο στην Ακαδημία Πλάτωνος;
  7. 2 points
    @Eagle 1 Η ιστορία με την αρκούδα και τους δυο φίλους, είναι μύθος του Αισώπου!
  8. 2 points
    Καλά, εγώ είμαι από άλλον αιώνα, αφού Α' Γυμνασίου πήγα το 1969, και εσείς μιλάτε για 10ετίες του 80. Φυσικά όχι απλώς δεν κάναμε αρχαία σε μετάφραση (ή σε αρχαία αλλά με τη νεοελληνική μετάφραση δίπλα) αλλά οι μεταφράσεις-βοηθήματα (κλασικά του εκδοτικού οίκου Ρώσση) απαγορεύονταν δια ροπάλου. Το πρώτο αναγνωστικό ήταν γραμμένο από τον Γ. Ζούκη και είχε πορτοκαλί εξώφυλλο με μια Αθηνά και μια ελίτσα. Σε αντίθεση με τα επόμενα που είχαν γνήσια κείμενα αρχαίων συγγραφέων, αυτό (στις πρώτες τουλάχιστον σελίδες) πρέπει να ήταν γραμμένο από τον ίδιο τον Ζούκη ή, αν υπήρχαν αποσπάσματα αρχαίων κειμένων, πρέπει να ήταν διασκευασμένα από τον συγγραφέα επί το απλούστερον. Και είχε κάποια λογική να αρχίζει κανείς από σχετικά απλά και εύκολα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν αφόρητα βαρετο. Πώς να μη σε κάνουν να ενδιαφερθείς για τα αρχαία ελληνικά συναρπαστικά κείμενα όπως το "Πιστεύω τω φίλω. Πιστόν φίλον εν κινδύνοις γιγνώσκεις. Ο φίλος τον φίλον εν πόνοις και κινδύνοις ου λείπει" κλπ κλπ... "Ότε πλήμμυρα γίγνεται τη ιλύι του Νείλου οι αγροί πιαίνονται και εύφορα τα περί αυτόν πεδία γίγνεται" (άλα και η Αττική σύνταξη, αν και την είχαμε μάθει νωρίτερα: "Ότε τα ζώα φωνήν είχε τα πρόβατε έλεγε τω δεσπότη"). Αυτά και τους γεράνους του Ιβύκου θυμάμαι από τότε. Και τη γραμματική του Τζαρτζάνου, βεβαίως βεβαίως, που μας συνόδεψε και στις 6 τάξεις του Γυμνασίου. Κανένα άλλο βιβλίο της Α'
  9. 1 point
    Προσδεθείτε...Ένα μοναδικό ταξίδι στο παρελθόν ξεκινάει. Μοναδικές στιγμές της ελληνικής Ιστορίας αποτυπωμένες από τον φακό των φωτογράφων της ΕΡΤ. Ιστορικά ντοκουμέντα, καλλιτεχνικά δρώμενα και καθημερινές στιγμές παλαιοτέρων δεκαετιών. Όπως θα παρατηρήσετε υπάρχει στο κέντρο κάθε φωτογραφίας το λογότυπο της ΕΡΤ. Όσοι γνωρίζουν , οι Αθηναίοι κυρίως , μπορούν να μας λένε , αν καταλαβαίνουν βέβαια , ποιες περιοχές βλέπουμε...
  10. 1 point
    Πήρα το θάρρος να ανοιξω θεμα για ενα minor προσωπο της τηλεορασης των ενενήντα'ς αν και δεν ξερω κατα ποσο μπορει να αναπτυχθεί συζήτηση Η Κυριακή Βουράκη ήταν μοντέλο την οποία προσωπικά είχα γνωρίσει πρώτα μέσα απο διαφημίσεις. Κάτι που μου θύμιζε ένα προσφιλές πρόσωπο του οικογενειακού μου κύκλου, κάτι που μου άρεσε το στυλ της, τη "στάμπαρα" σε οποια διαφημιση την εβλεπα και αποτελουσε ενα κρυφό τηλεοπτικο-εφηβικό μου crush (πώς κάποιοι είχατε την Πάμελα Άντερσον; Εγω ειχα τη Βουράκη ). Παροτι στην αρχη για μενα δεν ηταν παρα ενα ανωνυμο προσωπο που ειχα σταμπαρει, αρχισε να κανει πιο δυναμικες εμφανισεις και να ασχολειται με την ηθοποιία, πρώτα σε μικρότερους ρόλους και κατόπιν σε δευτεραγωνιστικούς. Η Αννιτα Ναθαναήλ της ειχε παρει συνεντευξη στο "Αρωμα Γυναικας" (τη θυμαται κανενας αυτη την εκπομπή; ) Πιο γνωστη ομως πρεπει να ηταν αργοτερα ως συμπαρουσιάστρια του Μικρουτσικου στο "Χαμογελάτε". Οπως βλεπω στο retrodb, μαζι με τα ενενήνταζ τελειωσε και η τηλεοπτικη της δραστηριοτητα. Υπάρχει και μια ηθοποιός Μαρία/Μαράια Βουράκη που δραστηριοποιουταν εκεινη την εποχη, και βλέποντας μια φαινομενική ομοιότητα, δεν αποκλείω να είναι φούλες. Μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε; ΥΓ. Βλεπω δεν εχουμε κατηγορια "Παρουσιαστες", γι' αυτο την εγραψα ετσι στο ξεκούδουνο.
  11. 1 point
    Δεν ξέρω αν έχει ανοιξει παρόμοιο θέμα, αν και έκανα μια σχετική έρευνα πρώτα. Θυμαστε πια παιχνιδια παιζαμε παλια, στα σχολικά διαλείματα, αλλά και τις ελευθερες ώρες, και ειδικά εμείς τα κορίτσια; Εκτος κρυφτού, κυνηγητού κτλ; θυμαμαι, ότι με ένα λαστιχάκι, παιζαμε : 1ον. το "ύψος". όπου δύο παιδια, κρατωντας το λαστιχάκι, το εβαζαν με την σειρά, πρώτα στο έδαφος, μετα στον αστράγαλο, μετα το γόνατο, μετά στην μεση.. στηθος, ώμος, κέφάλι, και.. τέλος, πανω απο το κεφαλι, και εσύ έπρεπε κάθε φορά, να το περασεις, με όποιον τρόπο μπορουσες. 2ον. "τυφλόμυγα", αλλά όλοι μεσα σε ένα τεράστιο λαστιχάκι. 3ον. "Μπερδεμα" δυο άτομα μπερδευαν το λαστιχο σχηματιζοντας κατι σαν τοιχο, και εσυ επρεπε να περασεις αναμεσα, και μερικές φορές χωρίς να το αγγιξεις καν. 3ον. "λαστιχο". Το καθεαυτού παιχνιδι στο λάστιχο. Ξανά τα δυο ατομα, κρατουσαν το λαστιχο στα πόδια τους, πρωτα με ανοιχτα ποδια, και στον αστραγαλο -> γονατο -> μπουτι. Μετά με κλειστά ποδια, η ίδια σειρα. Και τελος με το ένα ποδι. Εσύ έπρεπε, να κανεις μια σειρά από κινησεις, για να περασεις στην επομενη και κάθε φορά δυσκολότερη φάση του παιχνιδιού. Οι κινήσεις ήταν : Με μια κινηση, εβαζες το ενα ποδι, αναμεσα στο λαστιχακι (ευκολο στα δυο ποδια, δυσκολο στο ενα), μετά ταυτόχρονα, εβαζες το άλλο, βγαζοντας το πρωτο. Μετα, και τα δυο μεσα, και τέλος έξω. Το πιο αγαπημενο μου παιχνίδι! Όταν τα ατομα που κρατουσαν το λαστιχο είχαν αδυνατα ποδια, ήταν δυσκολο. Οι περισσότερες από μας, φορούσαν μυτερά παπούτσια, για να μπαίνει το ποδι, αναμεσα στο λάστιχο. Άλλα παιχνίδια, ήταν τα "μήλα" Ξανά, αυτά τα δύο παιδια, καθόταν αντικρυστά σε μια αποσταση μεταξυ τους, κρατωντας μια μπάλλα, και αναμεσά τους, οι υπόλοιποι, πηγαινοντας περα-δωθε, προσπαθουσαν να μην τους πετύχει η μπαλλα, που τους στοχευαν οι πρώτοι. Αν την έπιαναν στον αέρα, έιχαν μια "ζωή" επιπλέον. Αν τους "εκαιγαν, έφευγαν. Τα "λεμόνια". Η διαφορά εδώ, ήταν πως τα παιδιά καθόταν το ένα πισω απο το άλλο σε σειρά με ανοιχτα τα ποδια. Η μπάλλα περναγε ανάμεσα (σαν το μπόουλιγκ), και όποιον άγγιζε τον έκαιγε. Εκτός αν την επιανες κλεινοντας τα πόδια σου, κέρδιζες ένα "λεμονι" ή μια "ζωή" Τα παιχνιδια, που χτυπουσαμε τα χερια μας, λέγοντας τραγουδάκια. κτλ Τα αγόρια, θυμαμαι ότι έπαιζαν ένα παιχνιδι με βώλους, αλλά ποτέ δεν έμαθα πως! Η μακριά γαιδούρα, ήταν επίσης δημοφιλές παιχνίδι.
  12. 1 point
    Λουκιανου εκλογες Η Ελληνικη γλωσσα Κειμενα Νεοελληνικης Λογοτεχνιας
  13. 1 point
    Ομήρου Οδύσσεια, Ραψωδία ζ, στίχος 25 κ.ε.: Ναυσικάα, τί νύ σ᾿ ὧδε μεθήμονα γείνατο μήτηρ; εἵματα μέν τοι κεῖται ἀκηδέα σιγαλόεντα, σοὶ δὲ γάμος σχεδόν ἐστιν, ἵνα χρὴ καλὰ μὲν αὐτὴν ἕννυσθαι, τὰ δὲ τοῖσι παρασχεῖν, οἵ κέ σ᾿ ἄγωνται. ἐκ γάρ τοι τούτων φάτις ἀνθρώπους ἀναβαίνει ἐσθλή, χαίρουσιν δὲ πατὴρ καὶ πότνια μήτηρ. Παρακαλώ να λείπουν τα κακεντρεχή σχόλια... δεν ήμουν μπροστά όταν μάλωνε τη Ναυσικά μ' αυτά τα λόγια η μασκαρεμένη Αθηνά, το Γκουγκλ ρώτησα. Αν η φιλτάτη Betty Boop καταφέρει να ξεμπερδέψει τα βιβλία της και να βρει την μπλε μεταφρασμένη Οδύσσεια που έκανε στην Α' Δημοτικού θα μπορεί να μας γράψει και την κατά Σιδέρη μετάφραση. Εμείς κάναμε Οδύσσεια στη Γ' Γυμνασίου, θαρρώ, από το πρωτότυπο βέβαια. Μια ώρα τη βδομάδα για ένα εξάμηνο, δεν μπορέσαμε να προχωρήσουμε πέρα από τη ραψωδία α', όχι να φτάσουμε στις μπομπές της Ναυσικάς της μπανιστιριτζούς που αντί ως σεμνή κόρη και δη βασιλοπούλα να κοκκινίσει που είδε τον Οδυσσέα ξεβράκωτο και να τηλεφωνήσει στο 100 "Βοήθεια, επιδειξίας" τον πήρε και τον πήγε στον μπαμπά της. Είχα μάθει όλη την πρώτη σελίδα απ' έξω, και τη θυμάμαι σχεδόν όλη ακόμη, μέχρι εκεί που η Καλυψώ δία θεάων ήθελε τον Οδυσσέα για πόσιν (μα τι του βρίσκανε όλες? Πηνελόπες Κίρκες Καλυψούδες - καλά αυτή συγχωρείται μόνη της σ' ερημονήσι άντρας να'ναι κι ό,τι να'ναι - Ναυσικές?) αλλά της κάνανε χαλάστρα τα μεγάλα αφεντικά που αποφάσισαν ότι θα τον άφηναν οίκονδε νέεσθαι.
  14. 1 point
    Δύο φωτογραφίες από συνολικό Karma στο NGS και NGB Hard difficulty. Στο NGS ξεκίνησα να παίζω ελέυθερα, στη πορεία προσπάθησα να είμαι στο συνολικό time- kill- essence-ninpo limit του κάθε κεφαλαίου, που σημαίνει και στο time limit της κάθε μάχης με όσα πιο πολλά UTs-ETs. Από τη στιγμή που απόκτησα το UF (κεφάλαιο 10) έπαιξα karma-run….Ενέργεια σε κατάσταση (ένα χτύπημα) πεθαίνω, και πάρα πολλά trial & error. Το συνολικό αποτέλεσμα-karma, κακό. Στο NGB έπαιξα εξ’ αρχής KR, μάζευα συγκεκριμένα golden scarabs και elixirs ώστε να είμαι στο time limit του κάθε κεφαλαίου. Ταλαιπωρία, και το αποτέλεσμα μέτριο. Αν το συνολικό time limit του παιχνιδιού στο NGB Hard είναι το ίδιο με του NGS Hard(6:56’), τότε το αποτέλεσμα είναι καλό (και μέσα στο kill- essence-ninpo limit). Ο χρόνος παιχνιδιού, μαζί με τα trial & error, μπορεί να είναι διπλάσιος. Και στα δύο παιχνίδια έπαιξα όλα τα fiend challenges.
  15. 1 point
    Ενδιαφερον διαμαντακι η εκπομπη ''Αρωμα Γυναικας'', αγνοουσα την υπαρξη αυτης της εκπομπης. βρηκα αποσπασμα απο το καναλι seven x, δεν εχει σχεση με την Κυριακη Βουρακη... Για τη Μαρια/Μαράια Βουρακη retrodb https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j...ci3QeByY2dJHFg
  16. 1 point
  17. 1 point
    Τι να πω, μετά από 40-φεύγα χρόνια, μάλλον η μνήμη μου πήγε σε άλλη γη, σε άλλα μέρη.... Είχα πάντως την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο κείμενο κατέληγε στη φιλία που χάλασε η περαστική αρκούδα.... Να 'σαι καλά που μου θύμισες το πρώτο κείμενο που διάβασα στα αρχαία (που η αλήθεια είναι σαν μαθητής δεν τα χώνευα και πολύ), και επίσης να ευχαριστήσω την φίλτατη BETTY BOOP που μας έδειξε ξανά το εξώφυλλο!
  18. 1 point
    Μαζί σου και εγώ στον ίδιο αιώνα.... Αν θυμάμαι καλά, το κείμενο του "Πιστεύω τω φίλω" αναφερόταν στην ιστορία της επίθεσης μίας αρκούδας σε δύο φίλους, όπου ο ένας το έσκασε αφήνοντας τον άλλο αβοήθητο, που προσποιήθηκε το νεκρό και τη γλύτωσε... Ηθοπλαστικά τα κείμενα τότε......
  19. 1 point
    Milkshake απο τη ΦΑΓΕ 1990 δεν θυμομουν το προϊόν αυτο... δεν βρηκα κατι μετα απο σχετικη αναζητηση, αν υπαρχει η διαφημιση τοτε να διαγραφει το μηνυμα απο τους διαχειριστες
  20. 1 point
  21. 1 point
    Δυναμικο και χορταστικο το πρωτο σου post, Γεωργιε!!! By the way, περνα μια και απο εδω, για το επισημο καλωσορισμα.
  22. 1 point
    Τα σφουγγάρια διαφημίζονταν πολύ συχνά τη δεκαετία του ' 80. Το Σκοτς Μπράιτ ήταν μία από τις γνωστές μάρκες σφουγγαριών κουζίνας. Ωστόσο, θυμήθηκα πριν λίγο μια χαρακτηριστική διαφήμιση ενός νικέλινου σφουγγαριού, του "Νάνας". Ήταν σε φόντο ενός πυγμαχικού αγώνα, όπου αναμετρούνταν ο Σούπερ Άντρας κόντρα στην κυρία Νάνας! Ο μυώδης Σούπερ Άντρας έξυνε και έξυνε με το μαχαίρι, ενώ η κυρία Νάνας, άνετη και γλυκιά, αν και σαφώς πιο μικροκαμωμένη από το "θηρίο" αντίπαλό της, καθάριζε με το σφουγγαράκι. Και στο τέλος, έλεγε ο εκφωνητής: "Νικητής ("καβαρώνος?"- έτσι άκουγα την επόμενη λέξη, δεν ξέρω τι εννοούσε!) το νικέλινο σφουγγαράκι Νάναααας! " Και το πλάνο κοβόταν σε ένα μικρό τετραγωνάκι στα δεξιά.
  23. 1 point
    Καλημέρα, και νόμιζα ότι έχω πολλούς !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ, μπράβο Γιώργο !!! :worship:
  24. 1 point
    ενα αλλο τραγουδι που με στενοχωρουσε και με στενοχωρει οταν το ακουω ειναι το τραγουδι ''Ο κυρ-Αντωνης'' και ιδιαιτερα η τελευταια στροφη στιχοι Ο κυρ Αντώνης πάει καιρός που ζούσε στην αυλή με ένα κανάτι κι ένα κρεβάτι και με κρασί πολύ. Είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά. Αχ κυρ Αντώνη πώς σ’ αγαπάμε και μαζί σου τ’ άστρα μετράμε, τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να `ρθει βροχή και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε, σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή. Ο κυρ Αντώνης βιάζεται να πάει να κοιμηθεί γιατί το βράδυ στα όνειρά του θέλει να θυμηθεί ό, τι ποτέ δεν έζησε μες τ’ όνειρό του ζει μα η νύχτα φεύγει και λυπημένο τον βρίσκει η χαραυγή. Αχ κυρ Αντώνη πώς σ’ αγαπάμε και μαζί σου τ’ άστρα μετράμε, τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να `ρθει βροχή και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε, σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή. Μα ένα βράδυ ο κυρ Αντώνης στρώνει να κοιμηθεί κι όταν ξυπνάμε τον καρτεράμε στην πόρτα να φανεί. Μα ο κυρ Αντώνης δε θα βγει ποτέ του στην αυλή αφού για πάντα μες τ’ όνειρό του θέλησε πια να ζει.
  25. 1 point
    Λουκανόπιτα, ανσασέρ, υπερεσία
  26. 1 point
    Λοκάνικο. EDIT: Γαλακτομπούρικο, και φυσικά ΣΑΤΖΙΚΙ
  27. 1 point
    Πριν λίγες μέρες έφυγε από τη ζωή η γιαγιά μου... Αυτό το thread ήταν η αφορμή για να θυμηθώ κάποιες από τις λέξεις και φράσεις που έλεγε διαφορετικά, όπως : την εφημερίδα , που την έλεγε "φημερίδα" τον ιδρώτα, που τον τόνιζε στη πρώτη συλλαβή και τον έλεγε "ίδρωτα" το φέτος που το έλεγε "εφέτο"... Και -μεταξύ άλλων- θυμάμαι και δυο φράσεις της: <<που να κουτήσεις τότε να...>> ( =πού να τολμήσεις τότε να...) <<της γιούρντηξε>> ( = της όρμησε) Καλό ταξίδι γιαγιά...
  28. 1 point
    Απο την εταιρια RetroHQ, τον δημιουργο του LynxSD, ερχεται τωρα ενα ακομα flashcart για την οικογενεια Neogeo Pocket/Pocket Color. Ειχαμε δει στο παρελθον διαφορα προγραμματιζομενα multicarts αλλα πλεον εχουν μια συγχρονη λυση που φερει τις roms σε microsd καρτα και μας επιτρεπει ολοκληρωτικη αυτονομια απο τον υπολογιστη. Η αρχικη συσκευασια ειναι λιτη και περιεχει μονο το flashcart και συντομες οδηγιες. Η ποιοτητα του cartridge ειναι εξαιρετικη. Το manual μικρο αλλα περιεκτικο. Η προετοιμασια ειναι ελαχιστη. Φορμαρουμε την microsdhc καρτα μας σε fat32 και αντιγραφουμε τις roms που θελουμε. Εισαγουμε την καρτα στο cartridge και το cartridge στην κονσολα μας και ειμαστε ετοιμοι! Η λογικη του interface ειναι απλη και ξεκαθαρη. Εχουμε δυο βασικες οθονες. Στην πρωτη ειναι με τις roms που εχουν ηδη προγραμmατιστει στην flash μνημη του cartridge. Εδω εχουμε την δυνατοτητα να παιξουμε μια απο αυτες τις roms (ο χρονος φορτωματος ειναι πρακτικα στιγμιαιος), να σβησουμε μια rom ή να την αποθηκευσουμε στην sd (ετσι ωστε να διατηρηθουν τυχων saves που εχουμε κανει). Η δευτερη οθονη ειναι ενας file manager που μας δειχνει τα περιεχομενα της microsdhc καρτας μας και μας επιτρεπει να προγραμματισουμε μια rom στην flash μνημη, ετσι ωστε να εμφανιζεται στην πρωτη οθονη. Ο προγραμματισμος δεν ειναι στιγμιαιος. Το interface μας δινει ολες τις απαραιτητες πληροφοριες για να χρησιμοποιησουμε το flashcart ευκολα και αποτελεσματικα. Final Fury Contact Πανευκολο στη χρηση και πληρως συμβατο, αυτο ειναι το ενα flashcart που πρεπει να εχουν ολοι οι φιλοι του Neogeo Pocket!
  29. 1 point
    "Μαζονέττα" = μεζονέτα, "Αλλεργικό άσμα" = άσθμα, "θυροειδής" = θυρεοειδής. Και κάτι που ίσως κάνουμε όλοι, "συνοθύλευμα" = συνονθύλευμα.
  30. 1 point
    Ύστερα από έξι χρόνια να αναφέρω κάποια πράγματα (πιθανότατα γνωστά πλέον) για τα NG-NGB (και λίγο NGS, NG2). Στο αρχικό NG, UTs (Ultimate Techniques) εκτελούνται μόνο αποροφώντας (όχι μαζεύοντας) essence (1 x yellow essence -> 1 level UT, 2 x yellow essence, 1 x blue essence και 1 x red essence -> 2 level UT) κάτι που δυσκολεύει και αλλάζει τον τρόπο παιχνιδιού γενικότερα στο παιχνίδι, αλλά κυρίως σε συγκεκριμένα σημεία (πχ. fiend challenges). Δεν υπάρχει η περιστροφή της κάμερας γύρω από τον Ryu. Το NG είναι σημαντικά πιο αργό σε σχέση με το NGB. Αυτό διορθώνεται με τα hurricane packs, όπως και η προσθήκη περιστροφής της κάμερας. Δυστηχώς, τα hurricane packs ενεργοποιούνται μόνα αν υπάρχουν αντίστοιχα saves (στο παρακάτω βίντεο εξηγούνται σχεδόν τα πάντα). Μπορούν ακόμα και σήμερα να γίνουν install, αν κάποιος θέλει να το παίξει για την εμπειρία, αλλά βελτιώνοντας μόνο την ταχύτητα. Το παιχνίδι, ούτε το NG, ούτε το NGB, δεν είναι καρφωμένο στα 60 καρέ (στο NGB, απ’ όσο προλαβαίνω να δω, πρέπει να υπάρχει βελτίωση σε σχέση με το NG με τα Hpacks). Υπάρχουν πολλά σημεία όπου η πτώση των καρέ είναι εμφανής, αλλά κυρίως επικίνδυνη. Τα παραπάνω αφορούν το xbox, και όχι την emulated έκδοση του 360, όπου εκεί (αν και τα μάτια μου δεν είναι μετρητές καρέ), το frame rate φαίνεται να είναι σταθερά στα 60 (και σε υψηλότερη ανάλυση), και μόνο σε ελάχιστα σημεία είναι έντονη η πτώση τους (κεφάλαιο τέταρτο - hydracubus boss fight, όπου εκτός του boss –από το hard και πάνω- στην αρένα υπάρχουν και οι shadow demons, αλλά και οι φλογώμπαλες που εκτοξεύει). Διαφορά που παρατήρησα, εκτός καρέ, μεταξύ xbox και 360, είναι ότι (σχεδόν) απουσιάζει από τον ήχο το echo (πχ. κεφάλαιο 6 – Monastery). NGS…καλύτερα να μην κυκλοφορούσε. Θα έπρεπε να γίνει remaster, και όχι remake. Τσαλάκωσαν τον τίτλο! Αν και πιο ρεαλιστικές οι τούμπες εδάφους του Ryu, στα ανώτερα επίπεδα οι αντίπαλοι (κάτι red ninja) σου κάνουν χαρακίρι. Απουσιάζει η μοναδική μελωδία όταν επιστρέφεις στο hayabusa village. Η εκνευριστική πτώση των καρέ στο τέταρτο καφάλαιο κατά τη διάρκεια του boss fight, παραμένει. Δεν μπορείς να κρατήσεις το αρχικό shinobi κοστούμι σε ολόκληρο το παιχνίδι. Ελάχιστης σημασίας, αλλά εμένα μου άρεσε. NG2… ή αλλιώς “κακός χαμός”. Δεν καταλαβαίνω αυτή τη κίνηση “σκουντούφλημα” αντί της τούμπας. Δεν χρειάζεται να μάθεις και πολλά, εκτελείς flying swallow κι’ όλο σε κάποιο κεφάλι θα προσγειωθείς. Ακόμα καλύτερα, αν γνωρίζεις κάποιες κινήσεις από το NG, τις εκτελείς... πατάς 2-3 κουμπιά ακόμα...αφήνεις τον controller, και ο ryu συνεχίζει να κάνει τα δικά του. Αυτά, και κρατάω του Wally… “οτι πιο αρτιο εχει δημιουργηθει σε 3d person προοπτικη. Δεν περισσευει τιποτα. Δεν χωραει τιποτα. Δικαιο. Ανταμειβει μονο οσους εχουν διαθεση να καταθεσουν ψυχη, νευρα, χρονο.” Το έχω λατρέψει! (πολύ όμορφο και το ninja of the future costume, σε συνδυασμό με το plasma saber αντί του dragon blade , που το ξεκλειδώνεις μόνο στο αρχικό NG)
  31. 1 point
  32. 1 point
    Kαι μη ξεχνατε το rygar στο ps2 και το wii και το ninja blade στο 360/pc. Eγω δε καταλαβαινω περα απο τα γραφικα και την ελληνικη μυθολογια σε τι αρεσει στον κοσμο το gow και το συγκρινει κιολα με το φοβερο ninja gaiden. Tελος,ninja gaiden 3 μπορει να βγει καλο και χωρις τον itagaki,το 2 oυτως η αλλως που ηταν απο αυτον δεν ελεγε και πολλα σε σχεση με το πρωτο,ολα ειναι σχετικα.
  33. 1 point
    Ομηρου Οδύσσεια Κυρου Αναβασις - Η καθοδος των Μυρίων

Announcements



×
×
  • Create New...