Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/21/2018 in Posts

  1. 2 points
    Και μία ιδιοκατασκευή που έκανα πρόσφατα μεν, αλλά αναφέρεται στη 10ετία του '60 και συγκεκριμένα στο κόμιξ του περιοδικού Διάπλαση των Παίδων, ο Πιλότος Θύελλα. Από τότε με είχε εντυπωσιάσει το πρωτοποριακό σε σχήμα αεροπλάνο του "Μπουρντόν" (το αναφέρω όπως στο περιοδικό) και ήθελα να το φτιάξω για να δω αν πραγματικά μπορεί να πετάξει. Το ότι είναι δελταπτέρυγο με υπερμεγέθες κάθετο σταθερό (γιατί άραγε?) μου δημιουργούσε αμφιβολίες για σταθερή πτήση σαν ανεμόπτερο. Βλέποντας προχθές τα καπάκια από στυροπόρ του Fast-Food των παιδιών αποφάσισα να το φτιάξω πρόχειρα (με άτρακτο επίπεδη) για να λύσω την απορία τόσων χρόνων. Το μέγεθος και ο αριθμός των καπακιών ήταν ο βασικός περιοριστικός παράγοντας του μεγέθους, με εκπέτασμα πτερύγων 18 εκατοστά. Δύσκολο σημείο επίσης αποτέλεσε η δημιουργία του σχεδίου από τις εικόνες του περιοδικού. Σε καμμία δεν είχα το απόλυτο προφίλ, ενώ το κάθετο σταθερό πότε ήταν ίδιο σε μέγεθος με τα φτερά και πότε μικρότερο, τελειώνοντας αρκετά πίσω από την καλύπτρα. Με αρκετές συγκρίσεις και συμβιβασμούς έκανα τελικά ένα λειτουργικό σχέδιο. Έκοψα τα τμήματα από το στυροπόρ (το οποίο βέβαια είναι παχύ για τέτοιο μικρό μέγεθος) και τα κόλλησα με άσπρη κόλλα ξύλου. Μετά τη φωτογράφιση έβαλα για βάρος ένα συνδετήρα στη μύτη, το εκσφενδόνισα στο δωμάτιο και..... πέταξε!!!! Αρκετά καλά πετάει, πάντως το πρόβλημα ευστάθειας που είχα υποθέσει υπάρχει, μόλις ελαττώνεται η ταχύτητα το Μπουρντόν κλίνει αριστερά και κάτω. Αδύναμο σημείο στην προσγείωση η μύτη, που σε αυτό το μέγεθος είναι τόσο λεπτή που στραβώνει. Μετά από 3 πτήσεις αποθηκεύθηκε για διατήρηση αναμνήσεων...... Εάν λοιπόν κάποτε μεγεθύνω το σχέδιο και το κάνω τηλεκατευθυνόμενο, με μπάλσα και αεροτομές, και με πρόωση impeler (εσωτερική έλικα πολλαπλών πτερύγων) στην άτρακτο, η προσγείωσή του θα πρέπει να γίνεται πριν σβύσει ο κινητήρας και με ταχύτητα, όπως έδειξε το μικρό μοντέλο. ΥΓ: Για όσους ασχολούνται με αερομοντελισμό, συνιστώ ένθερμα τη χρήση των καπακιών από στυροπόρ για κατασκευή μεγαλύτερων μοντέλων. Με αυτά και ένα χοντρό καλαμάκι από φραπέ (που περιτύλιξα με χαρτί για ακαμψία), καθώς επίσης με θερμοκόλληση έκανα με δικό μου σχέδιο (βασισμένο στη διαθεσιμότητα των καπακίων) το ανεμόπτερο στην τελευταία φωτογραφία, το οποίο πετάει εκπληκτικά.
  2. 2 points
    RetroArch is love https://www.youtube.com/watch?v=5dDAT4fsTXY https://www.reddit.com/r/emulation/comments/8splcn/retroarch_crt_update_true_240p_incredible/ Και με run ahead
  3. 2 points
    τεύχος 1471 29/04/1986 τεύχος 1472 06/05/1986 τεύχος 1473 13/05/1986 τεύχος 1474 20/05/1986 τεύχος 1475 27/05/1986 τεύχος 1476 03/06/1986 τεύχος 1477 06/06/1986 Κατερίνα Στανίση - αλλαγή μέρα κυκλοφορίας από Τρίτη σε Παρασκευή τεύχος 1478 13/06/1986 τεύχος 1479 20/06/1986 τεύχος 1480 27/06/1986 για τον λόγο ότι λείπουν πολλά από αυτή τη δεκάδα , ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 1467 και 1477
  4. 2 points
    Διάβασα τώρα το βιβλίο του Κώστα Ρηγόπουλου, «Το παραμύθι της ζωής μου». Και ψάχνοντας στο νετ για πληροφορίες για το έργο έπεσα σ' αυτό το νήμα. Είπα να συμπληρώσω λοιπόν τις πληροφορίες, για όποιον άλλο ψάξει στο μέλλον 🙂 Λοιπόν, τον πρώτο χρόνο παίχτηκε στο θέατρο Βεργή, και εκτός από τους Αναλυτή-Ρηγόπουλο ήταν η Ρίτα Μουσούρη, ο Τάκης Ασημακόπουλος, ο Κυριάκος Λαζαρίδης, ο Νίκος Παγκράτης και η Κατερίνα Χέλμη. Τους πρώτους δύο μήνες δεν έκανε μεγάλη επιτυχία, ωστόσο, όπως αναφέρει ο ίδιος ο Ρηγόπουλος, εμφανίστηκαν στην εκπομπή της Τατιάνας Μαμάκη «Το θέατρο στην τηλεόραση», "διαφημίζοντας" με κάποιον τρόπο την παράσταση. Δευτέρα προβλήθηκε, από την Τρίτη και μετά δεν πρόφταιναν να κόβουν εισιτήρια, είχαν θέατρο γεμάτο κάθε βράδυ. Όταν τέλειωσε η σεζόν, πήγαν στη Θεσσαλονίκη. Στη θέση της Κατερίνας Χέλμη είχαν την Μπεάτα Ασημακοπούλου, στης Ρίτας Μουσούρη την Κατερίνα Καραβίδα και στου Κυριάκου Λαζαρίδη τον Θάνο Παπαδόπουλο. Κι εκεί έκαναν μεγάλη επιτυχία, και το συνέχισαν και το καλοκαίρι, στο θερινό "θέατρο Αναλυτή". Τον δεύτερο χειμώνα πήραν το θέατρο Παππά, και η επιτυχία συνεχίστηκε. Τελειώνοντας πήγαν πάλι στη Θεσσαλονίκη, για ένα μήνα στο Βασιλικό Θέατρο που χωρούσε 800 άτομα, κι ήταν φίσκα κάθε βράδυ. Έκαναν και μια περιοδεία, συνέχισαν ξανά το καλοκαίρι στο Αναλυτή, χαμός πραγματικός πια. Τρίτη χρονιά στο θέατρο Παππά ξανά, με τον ίδιο θίασο, και ο Ρηγόπουλος άρχισε να κουράζεται από τον ρόλο, να φοβάται πως θα ξεχάσει τα λόγια του, να παίρνει χάπια για να ηρεμήσει το άγχος του. μέχρι που ένα βράδυ, λίγο πριν το τέλος της σεζόν, έπαθε "μπλοκ", σεντόνι όπως λένε. Ξέχασε τα πάντα, το ανακοίνωσε στους θεατές και δεν έγινε η παράσταση. Ούτε καμιά άλλη ως το τέλος της σεζόν. Το καλοκαίρι, ωστόσο, το συνέχισαν με τον Μπάρκουλη στη θέση του πρωταγωνιστή. Συνέχισαν την επιτυχία, πήγαν 7 μήνες περιοδεία στην επαρχία, και ταυτόχρονα έκαναν το θέατρο Αναλυτή από καλοκαιρινό, χειμερινό. Εξακολούθησαν με την Ουάουα όλο το χειμώνα, μετά έπαιξαν για λίγες μέρες στο Πειραϊκό λυρικό θέατρο και ξανά Θεσσαλονίκη. Και ξανά στο θέατρο Αναλυτή τον χειμώνα, με αλλαγές ηθοποιών (που δεν τους αναφέρει), εκτός από τον Μπάρκουλη και την Μπεάτα που ήταν σταθεροί. Το καλοκαίρι πήγαν ξανά περιοδεία, με τον Γιώργο Μούτσιο αντί για τον Μπάρκουλη. Συνέχισαν με τρελή επιτυχία για 6 χρόνια, χειμώνα-καλοκαίρι, με ελάχιστες διακοπές. Αργότερα ενέδωσαν στις πιέσεις του Δαλιανίδη και έκαναν την Ουάουα ταινία, όμως ο ίδιος λέει (και θεατές του θεατρικού της εποχής το επιβεβαιώνουν) πως η ταινία δεν είχε καμία σχέση με το έργο που έπαιζαν στο θέατρο, ήταν «η μέρα με τη νύχτα». Σε όλο το βιβλίο, αλλά ειδικά στις σελίδες που αναφέρεται στην Ουάουα, ο Κώστας Ρηγόπουλος τονίζει με κάθε τρόπο την υπέροχη ερμηνεία της Κάκιας, αναφέρει διαρκώς πως όλη η επιτυχία οφείλεται σ' αυτήν. Και γενναία, σε όλο το βιβλίο, παραδέχεται πως η γυναίκα του έκανε μεγαλύτερη καριέρα από τον ίδιο και πως αν δεν ήταν εκείνος ίσως να είχε κάνει και μεγαλύτερη. Τρομερά γενναίο από έναν άνθρωπο, του το αναγνωρίζω.
  5. 2 points
    Κάποια από αυτά τα διάβασα σχετικά μεγάλος και θυμάμαι τα εξώφυλλά τους. Αλλά ακόμη δεν έχω βρει τον πρώτο Μ.Η. που (θυμάμαι να) διάβασα 10χρονος το 1967, και (ξανα, ξανα, ξανα)διάβασα με τη φοβερή Γιαπωνέζα υπνωτίστρια Νανάκο Χιμάρα. Φυσικά στο τέλος το Παιδί Φάντασμα υπνωτίζει την υπνωτίστρια, όχι παίζουμε.
  6. 1 point
    Οπως ξερουμε ολοι πιστευω οσοι παρακολουθουμε τον χωρο των videogames δηλαδη εδω και πολυ καιρο υπαρχει μια πολυ καλη συνεργασια μεταξυ NINTENDO και M$ κατι που εκτοξευτηκε με την ανακοινωση του Fortnite που ειναι ακομα ενα παιχνιδι που εχει cross-play μεταξυ Switch και xbox αλλα και με κινητα και PC και φυσικα εκτος απο ολη αυτη την συεργασια ειναι η sony Που εχει ακουσει δισεκατομμυρια μπινελικια ολο αυτο το διαστημα και το προηγουμενο γιαυτο το θεμα.Ετσι λοιπον μετα απο ολα αυτα για πρωτη φορα στα χρονικα σε επισημο βιντεο της NINTENDO υπαρχει μεσα και το λογοτυπο αλλης εταιριας οπως και το gamepad αλλης κονσολας και αφορα το Minecraft cross-play. Κοιτα ρε που μετα απο τοσα χρονια που αποφευγω σαν διαβολος το λιβανι το xbox θα με κανουν να παρω στο τελος
  7. 1 point
    Δεν το λεω μονο εγω..το λεει η σοβαρη εκμπομπη: Εμ κατι ηξερα εγω που δεν ακουμπησα SNES και προτιμησα MegaDrive, που πηγα κατευθειαν σε Pentium παρακαμπτωντας τον διαβρωτικο για την ψυχοσυνθεση 486. Γλυτωσα την αλωση της προσωπικοτητας μου. Σμιλευσα αυτον τον αλαβαστρινο χαρακτηρα. Ζητω το 2600 (ζητωωωω)! Ζητω ο Spectrum (ζητωωωω)! Ζητω η Amiga (ζητωωωω)! A ρε επικη τηλεοραση των 90s. Οποια στιγμη και να την ανοιγες, χορταινες τρασιλα!! Ανεπαναληπτα χρονια!
  8. 1 point
    Κι εγω θα ηθελα να εβλεπα αυτη την αρχικη εκδοχη, αλλα εξ' οσων γνωριζω εχει καταστραφει. Θα ηταν η μονη εκδοχη που θα βλεπαμε ολοι, αρκει η Αλικη να ηταν ψηλοτερη η ο Νικολινακος κοντυτερος.
  9. 1 point
    Και τα τελευταία εξώφυλλα από τα τεύχη που έχω, μαζί με κειμενάκια των συσκευασιών. Από Ιάπωνες αναφέρεται σε εξώφυλλο ο κίτρινος σαμποτέρ ΚΑΜΙΚΑΖΙ (τι άλλο.....), ίσως η βοηθός του να ήταν η Νανάκο, φίλτατε @elephadas!
  10. 1 point
    Φρεσκο Trailer Creed 2
  11. 1 point
    Ο Νικολινακος ηταν προστατευομενος της Αλικης εκεινη την εποχη. Εκεινη ειχε λυσιαξει να τον επιβαλει στη Φινος Φιλμ, αλλα για μια φορα δεν περασε το δικο της.
  12. 1 point
    τεύχος 1471 11/05/1971 Ράκελ Γουέλς τεύχος 1472 18/05/1971 Ελένη Ανουσάκη τεύχος 1473 25/05/1971 Αδελφές Μπρόγερ τεύχος 1474 01/06/1971 Βέρα Κρούσκα τεύχος 1475 08/06/1971 Μέμα Σταθοπούλου τεύχος 1476 15/06/1971 Καίτη Παπανίκα τεύχος 1477 22/06/1971 Ρίκα Διαλυνά τεύχος 1478 29/06/1971 Σμαρούλα Γιούλη τεύχος 1479 06/07/1971 Μπέττυ Αρβανίτη τεύχος 1480 13/07/1971 Μάρθα Καραγιάννη ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 1475 και 1479
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
    Το πιθανότερο είναι ότι οι επιμελητές των εξωφύλλων ή οι συντάκτες ξέρανε κάποια τσάτρα-πάτρα αγγλικά οπότε g βλέπανε, τζ διαβάζανε. Αλλά μπορεί και να την έγραφαν έτσι κι όσοι ήξεραν πώς προφέρεται διότι έτσι την ήξερε ο κόσμος (*). Κι εγώ Μπριτζίτ την ήξερα στα νιάτα μου. Και Σην Κόννερυ. Και αργότερα το Βραζιλιάνο συγγραφέα Jorge Amado τον άκουγα και τον έβλεπα (και τον βλέπω και τώρα ακόμη καμια φορά) και τον έλεγα "Χόρχε" μέχρι που μια Ελληνοβραζιλιάνα με διόρθωσε. (*) Καμιά φορά τέτοια "λάθη" γίνονταν και για άλλους λόγους, όπως αυτοί που μετέτρεψαν τον Τσάρλτον Χέστον σε Ήστον Το "Μπαρντώ" δεν μπορώ να το δικαιολογήσω. Αν ήταν Bardeau θα γραφόταν με ωμέγα με τις συνήθειες της εποχής, αλλά δεν υπήρχε λόγως να μεγαλοποιήσουν το ο από το Bardot
  16. 1 point
    Μερικά εξώφυλλα ακόμη. Η ευρηματικότητα σε σκίτσα και αντιπάλους είναι εκπληκτική.....
  17. 0 points
    Οπως εχω πει και σε προηγουμενα μηνυματα μου σαυτο το θεμα ειμαι παρα πολυ απαισιοδοξος για την πορεια του Atari VCS και τελικα επιβεβαιωνομαι καθε μερα που περναει και με καθε ειδηση που βγαινει γιαυτη την κονσολα. Τον μαρτιο που μας περασε η Atari εκανε μια παρουσιαση της κονσολας στην σουιτα 7080 του ξενοδοχειου Marriott Marquis στο San Francisco.Μολις ειπε ο υπευθηνος εκει να περασουν στο χωρο που βρισκεται η κονσολα με τα χειριστηρια κλπ ολοι περιμεναν να δουνε καποιο παιχνιδι,καποιες λειτουργιες της κονσολας η τουλαχιστον το Interface αλλα τελικα ανθρακες ο θησαυρος γιατι η κονσολα δεν λειτουργουσε.Οχι δεν ειχε καποιο προβλημα απλα οπως φαινεται πρεπει να ηταν μονο το κελυφος χωρις τιποτα μεσα ενα αδειο κουτι δηλαδη η μπορει να ηταν οκ αλλα η ουσια ηταν πως δεν λειτουργουσε.Περα απο αυτο το gamepad που γνωριζουμε για την κοσνολα ηταν και αυτο απλα ενα κελυφος με τα κουμπια να μην πατιουνται καν.Το joystiick φαινοταν πως λειτουργει υπηρχε λαμπακι αναμενο δηλαδη αλλα ολες της ερωτησεις που εκαναν γιαυτο στον υπευθηνο δεν ειχε ιδεα να τους απαντησει για ωσα των ρωτουσαν και δεν φτανει αυτο αλλα δεν ηξερε να τους απαντησει ουτε για το Interface ουτε για το hardware τοτε ουτε τιποτα. Απο τοτε περασαν καποιοι μηνες βγηκε για προπαραγγελιες η κονσολα κλπ και φτασαμε στο σημειο η Αtari να κατηγορησει τον δημοσιογραφο που εγραψε ολα αυτα που εζησε στην παρουσιαση του μαρτιου και πως ολα τα εβγαλε απο το μυαλο του κλπ ελα που ομως λογαριαζαν χωρις τον ξενοδοχο γιατι ο ανθρωπος αυτος τα ειχε ηχογραφημενα ολα αυτα οποτε και οι της Atari εγιναν ρομπα. Εδω το αρχικο αρθρο απο την παρουσιαη του μαρτιου https://www.theregister.co.uk/2018/03/22/atari_lempty_box/ Eδω μετα την κατηγορια της Atari που περιεχει και τα ηχογραφημενα ντοκουμεντα http://www.theregister.co.uk/2018/06/21/atari_interview_in_full/ Σα να μην εφταναν ολα αυτα μεσα στον ιουνιο ειχαμε και αλλο ατοπημα απο πλευρας Atari. Για να δειξουν της ικανοτητες της κονσολας η καποιο παιχνιδι τελως παντων εδειξαν ενα βιντεο καποια δευτερολεπτα με εναν τυπο να παιζει το Tempest 4000 στο Atari VCS ελα ομως που δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα γιατι μετα απο το βιντεο αυτο εγινε χαμος.Καταρχην βγηκε ο δημιουργος του παιχνιδιου και ειπε πως πρωτον δεν εχει ασχοληθει καν με την εκδοση του παιχνιδιου για το VCS αλλα κυριως το παιχνιδι δεν εχει εκδοση Linux που ειναι το λειτουργικο που εχει το VCS οπως εχουν πει.Μετα απο ολα αυτα αναγκαστηκε η Αtari να βγει και να παραδεχτει πως στην ουσια ολο αυτο με το Atari VCS στημενο στο τραπεζι και τον τυπο και καλα να παιζει Tempest 4000 ηταν μια μουφα και μιση και πως ετρεχε σε pc αυτο που φαινεται στο βιντεο αλλα ελπιζουν πως οταν κυκλοφορησει το VCS τα παιχνιδια να φαινονται τοσο καλα οπως το Tempest 4000.Δηλαδη πιασ'το αυγο και κουρευτο. Πραγματικα δεν ξερω τι θα γινει με το Atari VCS αλλα οσο περναει ο καιρος ολο και πιο πολυ βρωμαει η δουλεια. Μπορειτε να δειτε το σκηνικο με τον τυπο να παιζει και καλα Tempest 4000 στο Atari VCS στο παρακατω βιντεο.Ξεκιναει απο το 2:13 και ειναι εως το 2:46.

Announcements



×
×
  • Create New...