Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/2018 in Posts

  1. 2 points
    Τοσο ομορφη ηταν η Μαριζα στην πρωτη νιοτη της; Εαν δε διαβαζα το ονομα της, δε θα την αναγνωριζα. Εκπλησσομαι αφανταστα! Ειναι η πρωτη φορα στη ζωη μου που τη βλεπω τοσο νεα, τοσο λεπτη, με καρε μαλλι και οχι με εκεινη την ανεκδιηγητη μαλλουρα που παντα με εκανε να αναρωτιεμαι πως καταφερνει και τη λουζει. Κριμα, ωραια κοπελα, να γινει οπως εγινε....
  2. 2 points
    τεύχος 1401 30/09/1965 Συλβί Βαρτάν τεύχος 1402 07/10/1965 Ρόμι Σνάιντερ τεύχος 1403 14/10/1965 Αλίκη Βουγιουκλάκη τεύχος 1404 21/10/1965 Μπριζίτ Μπαρντό τεύχος 1405 28/10/1965 Ζωή Λάσκαρη τεύχος 1406 04/11/1965 Μαρίζα Κωχ τεύχος 1407 11/11/1965 Λουτσιάνα Παλούτσι τεύχος 1408 18/11/1965 Σέντα Μπέργκερ τεύχος 1409 25/11/1965 Αννιές Σπάακ τεύχος 1410 02/12/1965 Κρίστιαν Σμίντμερ ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 1403 1404 και 1406
  3. 1 point
    ΠΩΠΩΠΩ!!! Λατρεία μου μεγάλη η Μαρίζα Κωχ!! Σε συνέντευξή της έχει πει πως για τη μαλλούρα -για την οποία είναι ιδιαιτέρως υπερήφανη και διατηρεί ακόμη- λούζεται με εμφιαλωμένο νερό!! Όπως και να ήταν, όπως και να είναι, την αγαπώ πάντα και πολύ για τις μοναδικές μουσικές συγκινήσεις που μου έχει χαρίσει..
  4. 1 point
    Αυτο που δινουν στα αγορια τους το ιδιο ονομα με αυτο του πατερα τους λες και προκειται για βασιλεις!
  5. 1 point
  6. 1 point
    Πάντως φαίνεται από αυτά που διαβάζω ότι ο Χατζιδάκις είχε στο μυαλό του κάτι σαν το "Οδός Ονείρων" που έφτιαξε τον επόμενο χρόνο (*), με τον Αλέξη Σολομό αλλά χωρίς τον Γκάτσο. Αν είχε ευοδωθεί η συνεργασία με τον Χατζηχρήστο μάλλον δεν θα είχε υπάρξει "Οδός Ονείρων". Οπότε ίσως να βγήκαμε κερδισμένοι. (*) Αν και δεν ξέρουμε πότε γίνονταν οι συζητήσεις, αφού τον 4/1961 η ιστορία ήταν "ελαφρώς παλαιά" που μπορεί να σημαίνει από λίγους μήνες μέχρι λίγα χρόνια, η συνέχεια του άρθρου δείχνει ότι ήταν σχετικά πρόσφατος καυγάς.
  7. 1 point
    Ναι, @tonytony Γινονταν κατι τετοια τοτε, αρχες του '60, αλλα βεβαια δεν επαιρναν τη δημοσιοτητα και δεν ειχαν την αιγλη που ειχαν αυτα των ενηλικων. Η εστω των κοριτσιων που κοντευαν την ενηλικιωση, 18 -20 χρονων, μια που τοτε ενηλικος λεγοσουν μολις συμπληρωνες τα 21. Ξερω απλως οτι γινονταν καλλιστεια για κοριτσακια 4 - 5 ετων, κατι που διηρκεσε πολυ λιγα χρονια. Αλλα κι εγω δεν ασχοληθηκα με το θεμα αυτο ιδιαιτερα.
  8. 1 point
    Πω πω το μικρό είναι τελείως Καστανάκι
  9. 1 point
    61. Pro Tennis Tour 2 (1991) Anyone for Tennis? Would't that be nice...Ένας πολύ καλός προσομοιωτής τένις με πολλές επιλογές. Προπόνηση, ζεύγη, κλπ. Το καλύτερο παιχνίδι τένις για Amiga και ακόμα πολύ playable. Νομίζω ότι στέκεται καλά ενάντια στο καλύτερο 16 bit τένις, το Super Tennis για το SNES και αξίζει ως εναλλακτική. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga 62. Fightin' Spirit (1996) To απόλυτο 16 bit dream machine αν σας άρεσαν τα fighting games ήταν το Neo Geo που ελάχιστοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν. Κυριολεκτικά arcade perfect (αφού ήταν ακριβώς το ίδιο hardware) είχε ένα κάρο fighting games της SNK (King of Fighters, Samurai Shodown, Fatal Fury, Art of Fighting, κλπ). Οι κοινοί θνητοί με SNES και Mega Drive είχαν απλά κάποια πετσοκομμένα conversions ενώ φυσικά οι Amiga users τίποτα. Κάποιοι Ιταλοί που προφανώς γούσταραν παιχνίδια SNK αποφάσισαν να κάνουν ένα tribute/παρωδία (απλά ακούστε το τραγούδι της εισαγωγής) στην Amiga. Μόνο ότι κατάφεραν να το κάνουν είναι πραγματικά αξιόλογο. Τώρα βέβαια σαν παιχνίδι μην περιμένετε το gameplay των παιχνιδιών της SNK. Αλλά έτσι και αλλιώς (με εξαίρεση το Weaponlord για MD/SNES) κανένα δυτικό fighting game δεν πιάνει την μαεστρία των Ιαπώνων. Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και τεχνολογικό θαύμα στις απλές Amiga καλύτερα να το παίξετε στην έκδοση για CD 32 λόγω CD soundtrack και six button controls. 63. Twintris (1990) O καλύτερος κλώνος του Tetris στην Amiga και ό,τι καλύτερο για 2 player vs .Αυτός είναι και ο λόγος που μπαίνει στην λίστα γιατί το NES Tetris είναι αποκλειστικά single player. Ποια έκδοση να παίξετε: Το Super Twintris είναι βελτιωμένη έκδοση 64. Alien Breed (1991) H Team 17 δεν ήταν ποτέ γνωστή για την πρωτοτυπία της. Εδώ απλά έκλεψαν το Aliens και το μετέφεραν σε ένα συμπαθητικό (αλλά με πολλά προβλήματα design) Gauntlet clone. Παρόλα αυτά είναι διασκεδαστικό για 2 player coop. Ποια έκδοση να παίξετε: Την Special Edition '92 που προσθέτει levels, κάνει αλλαγές στα υπάρχοντα και έχει βελτιώσεις στο gameplay. 65. Apidya (1992) Οι Ιάπωνες ξεκίνησαν την αυτοκινητοβιομηχανία τους αντιγράφοντας δυτικά μοντέλα και με την σειρά τους οι Γερμανοί ξεκίνησαν την video game βιομηχανία τους αντιγράφοντας τους Ιάπωνες με παιχνίδια σαν το Great Giana Sisers κ.α. Ένας τέτοιος ιαωπόνοφιλος μιμητής ήταν και η Kaiko της που μέχρι και το όνομα θυμίζει Ιαπωνικά. Το Apidya (με μία τελείως γελοία anime εισαγωγή) και ως horizontal shooter "επηρεασμένο" από το Insector X η πρώτη εντύπωση είναι "άλλο ένα κακέκτυπο". Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Καταρχάς έχει μερικά από τα καλύτερα γραφικά που έχουμε δει σε Amiga και παρά την κοινή θεματολογία με το Insector X από εκεί και πέρα έχει δικό του χαρακτήρα. Δεύτερον έχουμε το φοβερό soundtrack του Chris Hulsbeck και τρίτον έχουμε ένα πολύ καλό και σφιχτό shmup σε στυλ Gradius. Βέβαια τα προβλήματα των euroshmup παραμένουν. Αδύναμα όπλα και απίστευτη δυσκολία. Πάντως συγκρίνεται άνετα με τα καλύτερα shmup στις κονσόλες. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga exclusive 66. Kick Off 2 (1990) Κάποιοι το θεωρούν σκουπίδι και άλλοι το θεωρούν το καλύτερο ποδοσφαιράκι που βγήκε ποτέ. Ο δημιουργός του Dino Dini έπεσε σε κατάθλιψη όταν (κατά αυτόν) η Sensible Software αντέγραψε το παιχνίδι του και ο τύπος και το κοινό αγάπησαν την αντιγραφή περισσότερο από το original. Η κόντρα Dino Dini με Stuart Cambell (αρχισυντάκτη του Amiga Power) σε ιντερνετικά φόρουμ πολλά πολλά χρόνια μετά είχε πολύ "δράμα" και τρελό γέλιο. Πέρα από την σύγκριση Sensible με Kick Off μιλάμε για ένα πολύ καλό παιχνίδι αν καταφέρεις να μάθεις τον χειρισμό του. Φυσικά ο περισσότερος κόσμος δεν είχε την υπομονή και το παράτησε για το πολύ πιο προσιτό Sensible. Αν όμως επιμείνετε θα δικαιωθείτε. Ποια έκδοση να παίξετε: Πηγαίνετε στο Kick Off Gathering και κατεβάστε την Kick Off 2 Competion Version η οποία κάνει διάφορες βελτιώσεις και είναι αυτή που χρησιμοποιείται στο παγκόσμιο κύπελλο Kick Off. Και ένα βίντεο από τον μετρ του Kick Off τον δικό μας @alkis21 που επιδεικνύει τις δυνατότητες του παιχνιδιού αν το μάθεις.
  10. 1 point
    Μα τι μανία είχαν με την Κάθριν Όξενμπεργκ? Εντάξει, είχε μια μακρυνή συγγένεια με τη "δικιά μας" δυναστεία (προσοχή στο μικρό: όχι Δυναστεία, σ' αυτήν έπαιζε) αφού είναι τρισέγγονη του Γεωργίου Α' και της Όλγας, και το αναγνωστικό κοινό της "Βεντέτας" λογικά θα έδινε σημασία σε κάτι τέτοια, αλλά τόσα εξώφυλλα πια? (1089) Μα δεν μπορούσαν να βρουν κάπου καλύτερα να βάλουν το "Ξέρεις αν σου είναι πιστός - άπιστος"? (πώς λέμε "γνωστοί - άγνωστοι"? Γιατί δεν βάλανε το σωστό διαζευκτικό "ή", οικονομία στο μελάνι κάνανε?). Εκεί σταμπαρισμένο πάνω στον Κιμούλη και δίπλα από τον τίτλο περί γάμου μοιάζει σαν να ρωτάνε την κα. Ζορμπαλά. (1066) Αμ ποιος φταίει, κυρία Φιλίνη μας? Διότι δεν τη θυμάμαι να κυκλοφορεί με ράσα και με μαλλί σε άχαρο χτένισμα. Αντίθετα, φρόντιζε να αναδεικνύει τα φυσικά της προσόντα, και πολύ καλά έκανε - δεν υπάρχει "φταίξιμο" στο να είναι σέξυ - αλλά ας μην παριστάνει ότι απλώς έτυχε. Κάτι σαν τους διάσημους που κάνουν σαν τρελοί για δημοσιότητα γκρινιάζοντας ταυτόχρονα πόσο δεν την θέλουν και δεν την επιζητούν, η σαν πολιτικοί που πουλάν την ψυχή τους στο διάβολο (ή σε άλλους αγοραστες αν προσφέρουν περισσότερα) αλλά παριστάνουν ότι το κάνουν για να υπηρετήσουν το λαό.
  11. 1 point
    αυτό μου θύμισε το υπέροχο τραγούδι του Μαρκόπουλου Λέγκω, επίκαιρο πάντα, το οποίο βέβαια οι περισσότεροι εδώ ξέρουν. https://www.youtube.com/watch?v=PHlWVBgXXp8 στην κυρά μάνα μας μην δίνετε βοήθεια...
  12. 1 point
    όλες αυτές οι φωτογραφίες πολέμων μου θυμίζουν ένα αστείο που έλεγε ο μακαρίτης ο πατέρας μου, για έναν καθηγητή τους που είχε πολεμήσει σε κάποιον απ αυτούς τους πόλεμους. Ήταν έφιππος ο λοχαγός τάδε, και δίπλα μας εκρήγνυται μια οβίς, και ένα θραύσμα τον βρίσκει εις τον κρόταφον, και πέφτει άπνους!Και μετά από ένα μήνα, τον βλέπω, συνταγματάρχης ο κερατάς! Μα, κύριε καθηγητά, η οβίς! Σκασμός άπατρη Αλεξίου.
  13. 1 point
    55. It came from the Desert (1989) Ύμνος στα b-movies της δεκαετίας του '50 παίρνετε τον λόγο ενός γεωλόγου και πρέπει να πείσετε τις αρχές της Lizard Breath για την απειλή των μεταλλαγμένων μυρμηγκιών και να βάλετε τέλος πριν είναι αργά. Ένα adventure με arcade sequences που έχει σύντομο playthrough αλλά πρέπει να το παίξετε πολλές φορές μέχρι να τα καταφέρετε. Ποια έκδοση να παίξετε: Δείτε και το expansion Antheads. Όταν οι κάτοικοι μεταμορφώνονται σε μυρμήγκια είναι τρομακτικό. 56. Wings (1990) To magnum opus της Cinemaware και το τελευταίο της παιχνίδι πριν η εταιρία κλείσει τις πόρτες της. Το πρόβλημα των παιχνιδιών της ήταν το style over substance και η αλήθεια είναι ότι από gameplay έπασχαν. Όχι όμως εδώ. Ένα arcade "sim" του WWI με τρία είδη gameplay και φυσικά το καλύτερο τις αερομαχίες. Πολύ ατμοσφαιρικό, με υπέροχη μουσική, πέτυχε να αποδώσει την σκληρή πραγματικότητα του πρώτου παγκοσμίου πολέμου και κυριολεκτικά να συγκινήσει τον παίκτη (διαβάζοντας το ημερολόγιο των πιλότων το έκανε προσωπική υπόθεση). Έχανες ένα πιλότο και συνέχιζες με άλλο, οι απώλειες μεγάλες, αλλά ο πόλεμος συνεχίζεται. Ποια έκδοση να παίξετε: Η έκδοση για GBA έχει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την έκδοση για Amiga (πχ το ισομετρικό κομμάτι δεν είναι on-rails αλλά πετάτε όπου θέλετε όπως στα Desert Strike) και το κυριότερο μπορείτε να παίξετε με την πλευρά των Γερμανών. Η αλήθεια είναι ότι στα dogfights προτιμώ τα polygons της Amiga από τα scaled sprites του GBA αλλά γενικά είναι ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση για να (ξανα)βιώσετε το Wings. 57. Starflight (1986) Ένα παιχνίδι πραγματικά επικών διαστάσεων που πήρε τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί και το πρώτο PC Game που έφτασε το 1,000,000 πωλήσεις. Επιλέγετε το πλήρωμα του διαστημοπλοίου (η κάθε φυλή είναι καλύτερη σε κάποια skills και σταδιακά τους βελτιώνετε) και ξεκινάτε την εξερεύνηση. Είστε ελεύθεροι να κάνετε ό,τι θέλετε. Μάχη με διαστημόπλοια, εμπόρια, διπλωματία, εξερεύνηση πλανητών (procedurally generated) που είναι κατάλληλοι για αποίκηση. Το παιχνίδια έχει ένα story το οποίο το ανακαλύπτετε σταδιακά καθώς εξερευνείτε τον τεράστιο κόσμο του. Δεν είναι ένα απλό παιχνίδι, είναι καριέρα. Ποια Έκδοση να παίξετε: Ο λόγος που ένα παιχνίδι τόσο τεράστιο εμφανίζεται σε μια "arcade" λίστα είναι ότι βγήκε μια βελτιωμένη έκδοση του παιχνιδιού για Mega Drive 58. Lionheart (1993) Ένα από τα πιο τεχνικά άρτια και εντυπωσιακά παιχνίδια για Amiga πάσχει (ως συνήθως) στο gameplay. O χειρισμός έχει πολλά προβλήματα (ευτυχώς η Whdload έκδοση με υποστήριξη joypad βελτιώνει την κατάσταση) ενώ το παιχνίδι συνήθως μοιάζει "άδειο" αφού σε αντίθεση με τα αντίστοιχα παιχνίδια στις κονσόλες που έχουν πληθώρα και ποικιλία αντιπάλων εδώ είναι ελάχιστοι και συνήθως τα βάζετε με ενοχλητικά έντομα. Μάλλον έκαψαν το budget (τόσο το οικονομικό όσο και της υπολογιστικής ισχύος) στα υπέροχα background και δεν έμειναν πολλά για αντίπαλα sprites. Επίσης το κεντρικό sprite είναι από τα πιο κακοσχεδιασμένα που έχω δει. Άλλο ένα υπερεκτιμημένο παιχνίδι της Amiga. Παρόλα αυτά συγκρίνοντας το αποκλειστικά με άλλα home computer games (και όχι με αντίστοιχα console και arcade games) είναι από τα καλύτερα action platformers που θα βρείτε. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga Exclusive 59. SWIV (1991) Ανεπίσημο sequel του Silkworm (όπου το conversion για Amiga είναι καλύτερο από το αυθεντικό arcade) αλλάζει τελείως το viewpoint και από horizontal γίνεται vertical shooter αλλά συνεχίζετε να ελέγχετε ελικόπτερο και jeep. Από τα καλύτερα shmups της Amiga. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga 60. D/Generation (1991) Ένα cyberpunk ισομετρικό arcade adventure που αναπτύχθηκε για τον Apple IIe αλλά δεν εκδόθηκε ποτέ εκεί. Ελέγχετε ένα ντελιβερά που πρέπει να δώσει ένα πακέτο στον ερευνητή της Genoq μια εταιρίας παραγωγής βιοόπλων ονόματι Jean Paul Derrida (ο δημιουργός διάβαζε Γάλλους αμπελοφιλόσοφους προφανώς). Φυσικά όλα πάνε στραβά και τα βιοόπλα το σκάσανε και εσείς πρέπει να τα αποτρέψετε από το να ξεφύγουν από το κτήριο και να βγουν στον έξω κόσμο. Στο τέλος θα αντιμετωπίσετε το D/Generation το απόλυτο οργανισμό που δημιούργησε ο Derrida. Ποια έκδοση να παίξετε: Για λόγους ευκολίας την CD32. Δεν προσθέτει τίποτα παραπάνω το CD απλά για το joypad.
  14. 1 point
    τεύχος 1391 22/07/1965 Τερέζα Βλαντή τεύχος 1392 29/07/1965 Σιού Λάιον τεύχος 1393 05/08/1965 Μάρω Κοντού τεύχος 1394 12/08/1965 Επετειακό Δεκαπενταύγουστου τεύχος 1395 19/08/1965 Μπριζίτ Μπαρντό τεύχος 1396 26/08/1965 Άννι Νίλσεν τεύχος 1397 02/09/1965 Ίνα Γκάρνερ τεύχος 1398 09/09/1965 Ούρσουλα Άντρες τεύχος 1399 16/09/1965 Νίτσα Μαρούδα τεύχος 1400 23/09/1965 Μπριτ Έκλουντ ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 1393 1394 και 1398
  15. 1 point
    Μπα τι εγγύηση αυτή είναι μοντέλο του 1998 και είχε τιμή σε δραχμές ακόμα μεταξύ άλλων είχε την Canon EOS 30 η οποία είχε την τεχνολογία eye control που έχει έναν υπέρυθρο αισθητήρα που βλέπει που κοιτάζει το μάτι σου και εστιάζει σ αυτό το σημείο! αυτό το holy grail των μηχανών slr δεν έχει περάσει στις ψηφιακές, λόγω κόστους φυσικά, και θα ήθελα, φυσικά αυτήν την μηχανή αν και θα είναι αρκετά ακριβή. τελικά το σκάνερ έφταιγε για τις κακές φωτογραφίες και η νονά μου μου δάνεισε ένα καλύτερο, πάλι Rollei και ξανασκάναρα τα φιλμ, με πολύ καλά αποτελέσματα και στο Α/Μ για το οποίο έχει ειδική επιλογή, και το δικό μου είχε αλλά δεν λειτουργούσε. μάλλον ελαττωματικό firmware.εδώ βλέπουμε τις παπίτσες του γαμπρού μου, και ένα πηγάδι σε μια εκδρομή του ορειβατικού σε ένα μέρος που λέγεται Αγιοφάραγγο.
  16. 1 point
    # Μη μιλάς δεν είναι απαραίτητο, μη μιλάς θα φύγω σ' ένα τέταρτο... Το θέμα που θα σας παρουσιάσω σήμερα με κάνει να λάμπω απο χαρά φίλοι μου. Όχι ότι είναι τίποτα το σπουδαίο, αλλά είναι μια ωραία ιστορία και σχετικά άγνωστη, απ΄αυτές που αφήνουν τη φαντασία μας να φτιάχνει σενάρια "....τι θα γινόταν αν...". 1961. Μια παρ ολίγο συνεργασία μεταξύ ετερόκλητων καλλιτεχνών χαλάει την τελευταία στιγμή. Διαβάστε τι έγραψαν οι εφημερίδες. "Μεταξύ του δημοφιλούς κωμικού Κώστα Χατζηχρήστου και του επίσης δημοφιλούς συνθέτου Μάνου Χατζιδάκι εδημιουργηθηκε διένεξις ευτυχώς επί καλλιτεχνικού και πολιτισμένου επιπέδου. Η ιστορία είναι ελαφρώς παλαιά. Δηλαδή μία μέρα μαζεύτηκαν ο Κώστας Χατζηχρήστος, ο ποιητής Νίκος Γκάτσος και ο Αλέξης Σολομός και είπανε να συνεργαστούν για να γραφτεί ένα πρωτότυπο είδος θεάματος - λαϊκό πανηγύρι το ονόμασαν καταρχήν- και να το εμφανίσει ο Κώστας Χατζηχρήστος με το θίασο του στο καλοκαιρινό θέατρο Παρκ. Η καταρχήν συμφωνία ήταν την επιθεώρηση αυτή να τη γράψουν μαζί ο Νίκος Γκάτσος και ο Αλέξης Σολομός, που θα σκηνοθετούσε κιόλας, και τη μουσική να τη συνθέσει, καθώς και τα τραγούδια ο Μάνος Χατζιδάκις. Μετά από αρκετές κουβέντες, πάλι καταρχήν, κλείσθηκε συμφωνία και έγινε μια ..... προτελευταία συνάντηση την προηγούμενη μέρα από την αναχώρηση του Χατζηχρήστου για το Παρίσι, όπου ο δημοφιλής κωμικός πήγε για να δει το ιαπωνικό μπαλέτο " Τόκιο Μπαλλετ" και να το κλείσει για μια σειρά εμφανίσεων. Όλα τα σχετικά λοιπόν τα ανακοίνωσε την ίδια στιγμή όπως γίνεται συνήθως ο Χατζηχρήστος στον τύπο. Παράλληλα ανέφερε ότι έκλεισε συμφωνία με το συγκρότημα του Παρκ, η Ντιριντάουα που θα έχει και την καλλιτεχνική διεύθυνση του θεάτρου, η Πόπη Άλβα, οι αδερφές Στρατηγού, ο Ν. Φέρμας, ο Άλκης Προβελέγγιος και ο Λάλας Ιακωβίδης. Οπότε ξέσπασε η διαφωνία. Ο Χατζιδάκις- καθώς διαδίδεται στα παρασκήνια- προσεβλήθη, διότι ο Χατζηχρήστος έσπευσε να ανακοινώσει τα προσυμφωνηθεντα χωρίς να τον ρωτήσει και να κατασταλάξουν οριστικά, και έσπευσε μαχητικότατα να ξεσπαθώσει. Ανακοίνωσε λοιπόν ότι "με ζωηρή έκπληξη" διάβασε όσα είπε ο Χατζηχρήστος πριν φύγει για το Παρίσι, τα οποία κατά μέγα μέρος αποτελούν πλήρη παρανόηση των όσων είπαν. Ο δημοφιλής συνθέτης συγκεκριμένα είπε ότι είχε δεχθεί μεν να γράψει τη μουσική σε ένα έργο, που θα ανέβαινε το καλοκαίρι στο Παρκ και που το κείμενο του θα το έγραφαν ο Γκάτσος κι ο Σολομός, αλλά αυτό το έργο θα ήταν μια ιδιόρρυθμη, ιδιότυπη, και πρωτότυπη ελληνική επιθεώρηση. Αναφέρει επίσης ο Χατζηδάκης ότι εκτός από το Χατζηχρήστο και τη γυναίκα του τη Ντιριντάουα, όλα τα άλλα στελέχη θα τα προσλάμβανε αφού θα εγραφετο το έργο και ύστερα από εκλογή των τριών συνεργαζόμενων. Μάλιστα - συνεχίζει ο Χατζηδάκης- πρόταση του Χατζηχρήστου να συνεργαστεί γνωστός επιθεωρησιογραφος, την απορρίψαμε, γιατί η διάθεση μου ήταν να βγει κάτι έξω από τα συνηθισμένα. Βλέπω όμως - τονίζει ο δημοφιλής συνθέτης- ότι με όσα ανακοίνωσε ο Χατζηχρήστος, δε συμμερίζεται κατά βάθος αυτήν την αντίληψη και θέλει μπαλέτα από το εξωτερικό και φόρμα έργου απάνω στα καθιερωμένα, που να τον εξυπηρετεί εμπορικά. Εμείς μείναμε με την εντύπωση ότι θα φτιάχναμε κάτι το πρωτότυπο και με κάποια καλλιτεχνική ποιότητα. Εάν δεν είναι έτσι, τότε, - καταλήγει ο συνθέτης- δε θα μπορέσω να συνεργαστώ με το Παρκ. Εν τω μεταξύ οι υπόλοιποι τρεις, του υπό συνεργασία κουαρτέτου για την παρουσίαση πρωτότυπου κλπ επιθεωρήσεως εις το Παρκ, λέξη δεν είπαν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν στα όσα ο Χατζηδάκης σαφώς ανακοίνωσε. Αντ αυτών το παρασκήνιο μεταδίδει τα όσα "κάπως έτσι" άκουσε, απευθείας ή από τρίτους. Και αρχίζουμε από το Νίκο Γκάτσο. Ο λαμπρός αυτός μεταφραστής ποιητικών δημιουργιών και δημιουργός ποιητικών συλλογών, το μόνο που λέγει είναι ότι εδέχθη να γράψει τους στίχους των τραγουδιών αλλά όχι για επιθεώρηση. Ο Αλέξης Σολομός ωστόσο, κατά τα μεταδιδόμενα, φαίνεται ελαφρώς "στεναχωρηθείς" από τα αναφερθέντα για τον απλούστατο λόγο ότι: εμφανίζεται πάντοτε σαν κρυπτοσκηνοθετης στις έξω του Εθνικού θεάτρου δουλειές για λόγους "τακτοποιήσεως του" με την Κρατική Σκηνή. Ελέχθη επίσης ότι μάλλον δε θα του άρεσε να εμφανιστεί σαν σκηνοθέτης επιθεωρησιακου έργου έστω και με αξιώσεις. Τέλος από πλευράς Χατζηχρήστου ουδέν επισήμως ανακοινωθεί. Ανεπισήμως όμως ψιθυρίστηκε ότι: ναι μεν ο ευλογημένος ο Χατζηδάκης ήθελε να προσλάβουμε τα στελέχη μας αμέσως μετά το τελείωμα του έργου, αλλά λησμόνησε ότι τη μουσική του τη φέρνει την τελευταία ώρα, στο αμήν, και μεις, που στην προκειμένη περίπτωση, που να τρέχουμε να βρούμε στελέχη. Επισήμως πάντως, τίποτα. Και η συνέχεια - αν υπάρξει- στο προσεχές." ΕΜΠΡΟΣ, 15/4/61 Σχόλια: - Ο Χατζιδάκις ιδιαίτερα εκείνη την εποχή, αλλά και αργότερα, το συνήθιζε πολύ να έχει διαμάχες μέσω του Τύπου. Ήταν πάνω κάτω η ίδια εποχή που αντάλλαζε λόγια βαριά στις εφημερίδες, κυρίως με τον Πλέσσα αλλά και με άλλους συνθέτες και τραγουδιστές. Για τη "μάχη των συνθετών" ίσως γράψω άλλη φορά αν και είναι γνωστή ιστορία. - Ο Σολομός φωτογραφίζεται σε πολλά άρθρα της εποχής ως "κρυπτοσκηνοθέτης" διαφόρων παραστάσεων του ελεύθερου θεάτρου (δλδ όχι του Εθνικού). Νομίζω δε πως ο όρος "κρυπτοσκηνοθέτης" είναι εντελώς δικός του, δημιουργήθηκε δηλαδή για να περιγράψει την "αβαρία" που υποτίθεται πως έκανε στο Εθνικό. - Χάθηκε με τούτα και με κείνα μια σπουδαία ευκαιρία να γράψει ο Γκάτσος τραγούδια επιθεώρησης, έστω και ιδιόρρυθμης, ιδιότυπης κι όπως αλλιώς τη λέει ο Χατζηδάκις.

Announcements



×
×
  • Create New...