Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22/02/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. 9 points
    Εδώ και μερικά χρόνια έχω αυτή την έκδοση του Batmobile σε κλίμακα 1/18 από την Hot Wheels. Όπως αναφέρεται και στο κουτί και υποτίθεται, είναι το batmobile από την ταινία Batman Returns του 1992. Δεν είναι καθόλου άσχημο, αλλά δεν είναι και 100% πιστό στο αυτοκίνητο της ταινίας. Μπορείς να πεις πως είναι παιχνίδι και μπορείς να το δώσεις σε ένα παιδάκι για να παίξει. Παρόλα αυτά, το αμάξωμα είναι μεταλλικό, εκτός από λίγα πλαστικά κομμάτια και διαθέτει εντυπωσιακό επίπεδο λεπτομέρειας λόγο των διαστάσεών του, που το μήκος του είναι 29 εκατοστά και το πλάτος 11.3 εκατοστά. Το αστείο είναι πως τότε, η Hot Wheels είχε διαθέσει στην αγορά και την έκδοση που ονόμαζε elite και είχαν βάψει μερικά σημεία χρυσά. Αυτή την αναποδιά τους ποτέ δεν την κατάλαβα. Υπάρχει ακόμη στο ebay για αγορά και δεν είναι εξαιρετικά ακριβό αν το ψάξετε λίγο. Γενικά η διάσταση 1/18 της Hot Wheels και ειδικά οι εκδόσεις των κινηματογραφικών αυτοκινήτων, έχουν λίγο τσιμπιμένες τιμές. Όμως είναι κάτι που δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει γιατί τα μοντέλα διαθέτουν υψηλο επίπεδο λεπτομέρειας. Επίσης κάποτε ήμουν κάτοχος της 1/6 έκδοσης της Hot Toys, που με ένα μέτρο μήκος, σίγουρα το αυτοκίνητο ήταν άκρως εντυπωσιακό με την πρώτη ματιά, αλλά είναι εξ'ολοκλήρου κατασκευασμένο από πλαστικό. Πιστεύω πως η έκδοση της Hot Wheels, αν και 1/18 αξίζει τα χρήματα παρά η 1/6 της Hot Toys που κοστίζει ένα τσουβάλι λεφτά. Αυτά βέβαια είναι γούστα, αλλά πιστέψτε με, αν μπορούσατε μόνο να τα δείτε και τα δυο από κοντα. Κοιτώντας το λοιπόν, σκέφτηκα πως θα έδειχνε ακόμη πιο ενδιαφέρον σε ένα διόραμα, με μερικές βελτιώσεις χρώματος και με φωτισμό για να μοιάζει σαν να είναι σκηνή της ταινίας. Δεν έχω την εμπειρία από ανάλογες κατασκευές (για την ακρίβεια είναι το πρώτο μου διόραμα) και από βαφή, μόνο ένα x-wing της Revell έχω βάψει με όχι και τόσο πετυχημένα αποτελέσματα. Στο συγκεκριμένο Batmobile τα πράγματα είναι αρκετά πιο απλά. Μερικά πλαστικά μόνο χρειάζονται να βαφτούν στα κατάλληλα χρώματα. Το πιο κραυγαλέο λάθος της Hot Wheels είναι η βόμβα που εξέχει μπροστά και είναι βαμμένη ασημί. Φυσικά σε καμία από τις δυο ταινίες δεν είναι ασημί, αλλά μαύρη σαν το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Εδώ πρέπει να σημειώσω πως η μεγάλη διαφορά ανάμεσα των Batmobile στις δυο πρώτες ταινίες, είναι στο μαύρο χρώμα του αμαξώματος. Στην πρώτη είναι ματ μαύρο και στην δεύτερη είναι γυαλιστερό μαύρο. Η έκδοση της Hot Wheels είναι ματ και αν και αναφέρεται στη ταινία Batman Returns, δεν έχω σκοπό να αλλάξω το ματ χρώμα. Πιστεύω πως το ματ του ταιριάζει περισσότερο και του δίνει μυστήριο σε συνδιασμό με το δυναμικό του σχήμα. Ας το δούμε όμως και από κοντά. Έρχεται επάνω σε αυτή την μαύρη πλαστική βάση. Έχει και τα δυο πολυβόλα που έχει και στην ταινία. Το εσωτερικού του είναι αυτοκόλλητα, αλλά αρκετά πετυχήμενα. Επίσης στρίβοντας το τιμόνι στρίβουν και οι μπροστινοί τροχοί. Έτσι ξεκίνησα την προσεκτική αποσυναρμολόγηση. Το εσωτερικό του αμαξώματος. Διακρίνονται λίγο τα δυο πολυβόλα και η βόμβα μπροστά. Δεν είναι και τόσο μικρό, αν σκεφτεί κανείς πως δεν έχω και μικρά χέρια (αν είχατε το μυαλό σας στο μικροσκοπικά Hot Wheels που είχαμε τότε μικροί). Το εσωτερικό πλαστικό που κρατάει σταθερή τη βόμβα και στο κάτω μέρος η ίδια η βόμβα σε δυο κομμάτια, που έβγαλαν από το μυαλό τους οι κατασκευαστές της Hot Wheels. Τα εμπρός και πίσω φανάρια που έπρεπε να τα βγάλω προσεκτικά αφού ήταν κολλημένα με κόλλα. Τα πολυβόλα που κρατιούνται από δυο pins το καθένα. Κατά την εξαγωγή τους, κατάφερα να σπάσω και και στα δυο το δεύτερο pin. Ούτε επίτηδες να το έκανα. Τα κομμάτια ξεχωριστά μέχρι στιγμής. Αργότερα ανακάλυψα τυχαία πως άλλα δυο πλαστικά κομμάτια αφαιρούνται από το αμάξωμα. Το εσωτερικό από κοντά. Εδώ άνοιξα δυο τρύπες στα φανάρια για να χωράνε τα led. Επειδή το dremel που είχα με άφησε, πρέπει να ομολογήσω πως το να κάνεις τρύπες με θρυσκευτική ευλάβεια με ένα κανονικό δράπανο είναι κομμάτακι ζόρικο. Και εδώ άνοιξα τέσσερις τρύπες για τα led στα πίσω φώτα (εκτός focus η φωτογραφία δυστηχώς). Αρχίζουν να μπαίνουν τα led. Και εδώ βάφω το μικροσκοπικό κιβώτιο ταχυτήτων. Συνέχεια την Δευτέρα που θα πάω να αγοράσω κίτρινα led για την τουρμπίνα.
  2. 7 points
    Disclaimer: Ο παρακάτω τρόπος που περιγράφω, τον χρησιμοποιώ εγώ και δεν τον προτείνω για ακριβά βινύλια. Το κάνω σε βινύλια της τάξης των 4-5 ευρώ που βρίσκω από Μοναστηράκι place. Δεν ευθύνομαι σε καμία περίπτωση αν εφαρμόσετε τα παρακάτω και κλαίτε γοερά πάνω από το πανάκριβο αλλά κατεστραμμένο βινύλιο που σας έδωσε ο θείος σας από την Αμερική με υπογεγραμμένη αφιέρωση από τον ίδιο τον Coltrane. Αν έχετε και εσείς κάποιον σωστότερο (αλλά φθηνό) τρόπο καθαρισμού, μοιραστείτε τον αν έχετε όρεξη. Μιας και άρχισα δειλά-δειλα να μπαίνω στον κόσμο του αναλογικού ήχου (άργησα λίγο), έμπλεξα και με το μικρόβιο του βινυλίου. Δυστυχώς είναι ακριβό σπορ. Με υπομονετικές αναζητήσεις για κελεπούρια μέσω του discogs, αγγελιών και βόλτας στο Μοναστηράκι, μαζεύω σιγά-σιγά μερικά βινύλια. Το κακό είναι πως το 80% των κελεπουριών είναι σε μέτρια κατάσταση. Γρατζουνιές συνήθως που δεν επηρεάζουν τον ήχο, χράτσα χρούτσα στα ηχεία επειδή είναι χιλιοπαιγμένος ο δίσκος, και το χειρότερο μου: ΜΠΙΧΛΑ παντού. Ψάχνοντας στο ίντερνετς για καθαρισμό των βινιλίων, έπεσα σε διάφορα ματζούνια και ξόρκια: Ακριβά πλυντήρια που κοστίζουν όσο 2 φορές το στερεοφωνικό μου, διάφορα γκατζετάκια για να πλουτίζουν τα χαιεντάδικα μαγαζιά, εξωτικά έτοιμα καθαριστικά στα ράφια των καταστημάτων και "μυστικές" συνταγές υγρών καθαρισμού. Ως ταπεινός φτωχούλης επέλεξα τις Homemade συνταγές για τα επίσης ταπεινά βινύλια μου. Τι κάνω: Χλιαρό νεράκι με λίγο απορρυπαντικό πιάτων. Απιονισμένο νερό. Πετσέτα με μικροΐνες που έχω αποκλειστικά για αυτή τη χρήση... ένας αφυγραντήρας (που τον είχα ήδη). Και μια έξτρα βελόνα-καμικάζι για το πικάπ. Βουτάμε τον δίσκο σε μια λεκάνη με το χλιαρό νεράκι και το απορρυπαντικό πιάτων (μερικοί προσθέτουν και λίγες σταγόνες οινόπνευμα). Τον αφήνουμε να μουλιάσει για λίγο. Τρίβουμε απαλά και κυκλικά με το πανάκι που το έχουμε βουτήξει στη σαπουνάδα. Προσέχουμε να μην πειράξουμε την ετικέτα (αν δεν την χαλάσουμε σε αυτή τη φάση, όταν στεγνώσει ο δίσκος θα είναι μια χαρά όπως πριν). Ξεπλένουμε με άφθονο νερό και κάνουμε ένα τελικό ξέβγαλμα με το απιονισμένο νερό. Με το σεσουάρ ΣΤΟ ΚΡΥΟ διώχνω όσο περισσότερο νερό μπορώ από την επιφάνεια του δίσκου. Βάζω τον αφυγραντήρα στην λειτουργία Dryer και στερεώνω από πάνω το βινύλιο (συνήθως σε μια απλώστρα) βάζοντας ένα καλαμάκι στην οπή του δίσκου ώστε να στέκεται κάθετα πάνω από τον αφυγραντήρα. Και το αφήνω για ένα 24ωρο. Συνήθως δεν υπάρχει ίχνος νερού την επόμενη μέρα. Βάζουμε την βελόνα-καμικάζι που λέγαμε και παίζουμε τον δίσκο μια φορά και από τις 2 μεριές. Δεν είναι απαραίτητο να είναι ανοιχτός ο ενισχυτής. Το κάνουμε για να πετάξει έξω ότι βρώμα έχει χωθεί βαθύτερα μέσα στα αυλάκια από το σαπούνισμα του δίσκου. Με την κανονική βελόνα του πικάπ, ακούμε τον δίσκο. Συνήθως μειώνονται αισθητά οι ανεπιθύμητοι θόρυβοι. Δεν ξέρω πόσα εγκεφαλικά προκάλεσα στους χαιεντάδες του φόρουμ. Πάντως ένα βινύλιο των 4 ευρώ από το μοναστηράκι, μπορείς να το ακούσεις αξιοπρεπώς παρόλα τα χράτσ-χρούτσ (μεταξύ μας αυτό το χράτσ χρούτσ είναι και μια από τις γοητείες του βινυλίου) Τώρα σε βινύλια των 40-50-60 και 100 ευρώ ή καινούργια στη ζελατίνα, δεν θα το πρότεινα, ούτε θα το έκανα. (Όλα τα παραπάνω είναι ιδέες που βρήκα από πολλούς διάφορους στο ίντερνετ. Δεν είναι δική μου πρωτότυπη σκέψη)
  3. 7 points
    Έκανα λίγη δουλίτσα σήμερα. Έβαψα ελαφρά τα πεντάλ και επίσης έκανα πιο σκούρα τα δυο καπάκια καυσίμου που ήταν ασημί. Επιπλέον έβαψα και τα δυο ασημένια πολυβόλα. Προσπάθησα να βάψω και τις σφαίρες, αλλά είναι τόσο μικρές που με δυσκολία έβλεπα τι έβαφα. Τους έκανα και τρύπες μπροστά που δεν είχαν, όπως έχουν τα πραγματικά όπλα.
  4. 7 points
    Σήμερα ασχολήθηκα λίγο με τις βαφές στο αμάξωμα. Αρχικά έβαψα μαύρη (όπως πρέπει) την βόμβα που ήταν ασημί. Ασφαλώς έχει διαφορά από το αμάξωμα γιατί είναι πλαστική. Επίσης έβαψα εσωτερικά τις ζάντες γκρι-λαδί με το σήμα της νυχτερίδας πιο έντονο. Έκανα ένα weathering στην τουρμπίνα και στις εξατμίσεις που ήταν και αυτές ασημί. Εδώ ένα ακόμη weathering με περισσότερη λεπτομέρεια. Και εδώ το κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετημένο στην θέση του. Πέρασα και μαύρο χρώμα τα πλαινά και την κεντρική κονσόλα. Δεν φαίνεται στη φωτογραφία, αλλά έχει ένα ωραίο look από κοντά. Σήμερα αγόρασα τα led για την τουρμπίνα και όπως ανακάλυψα, είναι λευκά και όχι κίτρινα όπως τους ζήτησα. Μάλλον θα πρέπει να τους πω πως έχουν μπερδέψει τα λευκά με τα κίτρινα.
  5. 7 points
    Συνήθως οταν αγοράζω και παρουσιάζω κατι ειμαι προκαταβολικά ενήμερος και γνωρίζω σε σχετικά καλο βαθμό το τι αγοράζω, τι μπορει να κανει και τι προσδοκίες μπορώ να εχω για την ποιότητα της εμπειρίας που θα μου δώσει. Σπανιότερα έρχεται στα χερια μου κατι που δεν υπάρχει πρακτικά καμια αναφορά στο web και μόλις με τα βίας γνωρίζω τα χαρακτηριστικά του, ποσο μάλλον τι μπορω να περιμένω απο αυτο. Ένας τέτοιος κεραυνός εν αιθρία είναι και το EternalCRT της εταιρίας Monotech απο την μακρινή Νέα Ζηλανδία. Το EternalCRT ειναι ενας μετατροπέας που δέχεται σήματα MDA, Hercules και CGA και τα μετατρέπει σε VGA. Είχαμε δει προ καιρού κατι παρόμοιο με τον CGA2RGB του Pyrofer, που μετατρέπει το σημα τύπου CGA του Commodore 128 σε RGB και σε συνδυασμό με τον scan doubler GBS-8200 μπορεί να δείξει σε VGA οθόνη. Η διάφορα εδω ειναι οτι έχουμε μια συσκευή που τα κάνει ολα και που απο σχεδίασης προορίζεται για καρτες γραφικών PC. Ξεκιναμε με το παραδοσιακό unboxing. Εκτος απο το EternalCRT, περνούμε και ενα καλώδιο CGA καθως και ενα καλώδιο τροφοδοσίας usb. Θα πρεπει να χρησιμοποιήσουμε εναν δικο μας φορτιστή USB 5v. Το EternalCRT ειναι ενα sandwich απο πλακέτες. Στην πάνω πλευρά του συναντάμε 4 επιλογείς 2 θέσεων, 4 κουμπιά και ενα led. Εχουμε εναν διακόπτη on/off με ενδεικτική λυχνία. Τρια κουμπια για την διαχειριση του OSD. Εναν διακοπτη που ενεργοποιεί τα scanlines. Ενα κουμπι που ενεργοποιεί την κατασταση λειτουργίας Composite CGA out. Εναν διακοπτη που ενεργοποιει την μονοχρωμία και εφόσον ειναι ενεργοποιημένη αλλος ενας διακόπτης μας δινει επιλογή μεταξύ εξομοίωσης οθονης πράσινης ή amber. Απο την μια μερια έχουμε την είσοδο απο την καρτα γραφικών. Στην αλλη έχουμε την εξοδο vga και την είσοδο τροφοδοσίας 5v. Αφου συνδεσουμε τα παντα, ενεργοποιούμε το EternalCRT, ανάβουμε τον υπολογιστή μας και είμαστε έτοιμοι για rock'n'roll. Για το τεστ αυτο χρησιμοποίησα το IBM 5160 με την αυθεντική IBM CGA και το αρχαίο LG MonitorTV μου. Πρωτη εντύπωση: μου έφυγε το καφάσι! Οχι μονο δούλεψε με την πρωτη, χωρις να χρειαστεί καμια ρύθμιση αλλα η εικόνα είναι εκτός πραγματικότητας. Σαν να βλέπω CRT οθόνη. Απίστευτα χρωματα, τα προαιρετικά scanlines ειναι απαράμιλλα, οπως και η εξομοίωση μονόχρωμων οθονών amber και πρασινων. Μονο προβληματάκι που αντιμετώπισα είναι οτι το Composite CGA mode δεν ειχε σωστα χρώματα, αλλα αυτο λύθηκε άμεσα με την χρίση του OSD. Θα σας δειξω παραδείγματα, αλλα οι φωτογραφικές μου ικανότητες ειναι πενιχρές και αδυνατούν να σας παρουσιάσουν ποσο εξαιρετική ειναι η απεικόνιση. Ειδικά οπου εχει scanlines πρέπει να το δειτε για να το πιστέψετε. Norton SI εντελώς σκέτο. Με scanlines Amber σκετο. Amber με scanlines Πρασινο σκετο. Πρασινο με scanlines One on One: Dr. J vs. Larry Bird RGB με scanlines Composite χωρις scanlines Composite με scanlines King's Quest I booter RGB χωρις scan lines Λεπτομερεια RGB χωρις scanlines Λεπτομερεια RGB με scanlines Composite με scanlines Λεπτομερεια Composite χωρις scanlines Λεπτομερεια Composite με scanlines Το μονο αρνητικό που μπορω να σκεφτώ ειναι η αρκετά ανεβασμένη τιμη. Ισως και σαν μελλοντική πρόταση για μια επόμενη έκδοση να έχει και υποστήριξη για εξομοίωση οθονών λευκου φωσφόρου. Περα απο αυτα μιλαμε πραγματικα για εναν CRT killer και για ενα περιφερειακό που δεν πρεπει να απουσιάζει απο κανέναν οπαδο του early PC computing. Σπευσατε. Must have!
  6. 5 points
    Ο παραγυιός μου ο ραλλίστας Το σπίτι της μάνας του Τζανετάκου . Βρισκόταν στον Πειραιά στην Καστέλλα στην οδό Καραγεώργη Σερβίας 3 και υπάρχει ακόμα σχεδόν όπως το βλέπουμε στην ταινία. Η σκηνή που ο Νικήτας Πλατής περπατάει σε εναν δρόμο πηγαίνοντας προς το ίδιο σπίτι η οποία είναι γυρισμένη στην οδό Μαδυτού κάθετη προς την Καραγιώργη Σερβίας
  7. 5 points
    Ε, η υποτιθέμενη γκόμενα είναι στραβοδόντα (απαραίτητο για να δικαιολογηθεί ο στίχος "είσαι σαν κουνέλι") και ο βιτσιόζος ήρωας του τραγουδιού την θέλει έτσι. Διότι λέει μεν ότι είναι όμορφη γι' αυτόν, (μ' αρέσεις όπως είσαι μην ξεχνάς) αλλά δεν εννοεί ότι του αρέσει ο εσωτερικός της κόσμος και η προσωπικότητα της οπότε θα την έβρισκε όμορφη ανεξαρτήτως δοντιών και εμφάνισης γενικότερα. Το εννοεί κυριολεκτικά: Του αρέσει ΜΟΝΟ με στραβά δόντια. Αν πάει σε οδοντογιατρό και τα ισιωσει δεν θα του αρέσει πια ("μα ύστερα να ξέρεις θα χαθώ"). Το έχει φετίχ ο άνθρωπος. Φαντάζομαι το σχετικό βίτσιο θα λέγεται κονικλοδοντοφιλία.
  8. 5 points
    Κατι που ξέθαψα πρόσφατα και πιστευω θα ενδιαφέρει κάποιους. Υποθέτω 1994 ή 95... Αμα βρω λιγο ελεύθερο χρόνο θα ανεβάσω και σε μεγαλύτερη ανάλυση.
  9. 5 points
    332. A.E. (1982) Ένα παιχνίδι της Broderbund σαν το Space Invaders που όμως έχει τρισδιάστατο background το οποίο ρεντάρεται στην αρχή της πίστας. Οι αντίπαλοι έρχονται από το βάθος και κρύβονται πίσω από τα αντικείμενα του background δίνοντας μια 3D αίσθηση στο παιχνίδι. Ποια έκδοση να παίξετε: Το παιχνίδι μεταφέρθηκε και στους Ιαπωνικούς υπολογιστές από την θρυλική Compile και μάλιστα ήταν το πρώτο της παιχνίδι. Δείτε το για MSX. 333. Final Legacy (1984) Ένα παιχνίδι προϊόν της ψυχροπολεμικής εποχής. Μετά από ένα πυρηνικό πόλεμο μεταξύ των υπερδυνάμεων ελέγχετε το πλοίο Legacy και πρέπει να σταματήσετε ένα δεύτερο που τον ξεκινούν υπολογιστές προγραμματισμένοι από την εποχή του ψυχρού πολέμου να συνεχίσουν τον πόλεμο μέχρι τέλους. Το παιχνίδι ήταν δημιούργημα του κομίστα Steve Englehart και του Advanced Games Group της Atari που δουλειά του ήταν να φτιάξει τα παιχνίδια του μέλλοντος για την Atari. Φυσικά η Atari χρεοκόπησε και όλο το γκρουπ απολύθηκε. Το Final Legacy βγήκε πετσοκομμένο, γιατί κανονικά θα είχε 6 mini games. Μπορείτε να δείτε τα παιχνίδια με τα οποία ασχολήθηκε ο Englehart και όλα αυτά τα παιχνίδια της Atari που ακυρώθηκαν στο site του. Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και υπάρχει και για Atari ST δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι με την μεταφορά και προτιμώ την ορίτζιναλ για Atari 8-bit. 334. Lunar Leeper (1981) Ένα παιχνίδι του συνιδρυτή της Origin Chuck Bueche "Chuckles" που πιθανότατα τον γνωρίζετε από τα Ultima που κάνει τον ομώνυμο γελωτοποιό. Στο παιχνίδι πρέπει να σώσετε με το διαστημόπλοιο σας τους ομήρους από τους Lunar Leepers. Ποια έκδοση να παίξετε: C64 335. River Rat (1982) Ένα top down racing παιχνίδι με βάρκα όπου πρέπει να αποφεύγετε τα εμπόδια. Πολύ εντυπωσιακό για την εποχή του και ιδανικό για μικρά διαλείμματα διασκέδασης. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit μόνο 336. Wavy Navy (1983) Ένα παιχνίδι σε στυλ Galaxian αλλά εδώ ελέγχετε ένα πλοίο που πλέει πάνω σε τεράστια κύματα και πρέπει να καταστρέψετε τα αντίπαλα αεροπλάνα και να αποφύγετε τις νάρκες. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit 337. Gumball (1983) Άλλο ένα παιχνίδι όπου αντί να παίρνετε κάποιο ηρωικό ρόλο παίρνετε τον ρόλο ενός εργάτη σε εργοστάσιο παραγωγής gumballs και πρέπει να συλλέγετε του σωστού χρώματος gumballs με το ανάλογο καρότσι. Κάθε μέρα που περνάει πρέπει να αυξάνεται η παραγωγή και να πετυχαίνετε τον στόχο ώστε να μην απολυθείτε. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit 338. Captain Beeble (1983) Ελέγχετε τον Captain Beeble σε στυλ Thrust που πετάει με το jet pack του σε μια σπηλιά. Πολύ καλό παιχνίδι και από τα πολύ σπάνια για τους Atari όπου ζητούν στο E-Bay εξωφρενικές τιμές για το παιχνίδι στο κουτί του. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit μόνο https://www.youtube.com/watch?v=KB5FBrx4f88 339. Trolls and Tribulations (1984) Ένα πολύ καλό side scrolling platformer όπου ελέγχετε ένα troll και πρέπει να μαζέψετε τους θησαυρούς μέσα στους υπονόμους που του φυλάνε διάφορα τέρατα. Ποια έκδοση να παίξετε: Δεν προτείνω remakes κανονικά αλλά εδώ θα κάνω μια εξαίρεση για το Trolls and Tribulations Omega (ευχαριστούμε φυσικά τον @Nemo για την πληροφόρηση) γιατί είναι φτιαγμένο να βγάζει σήμα 15khz και να παίζει σε CRT monitor. Επίσης τα γραφικά του μοιάζουν περισσότερο σαν DOS VGA έκδοση του παιχνιδιού παρά σαν κάτι που βγήκε σήμερα. 340. K-Razy Shoot-Out (1981) Ένα πολύ καλός κλώνος του Berzerk όπου έχει την εξής διαφορά: Πρέπει να καθαρίσετε τα δωμάτια από τα ρομπότ σε ένα ορισμένο χρονικό όριο. Αν τελειώσει ο χρόνος χάνετε ζωή, αν τα καθαρίσετε γρήγορα παίρνετε μπόνους και αν βγείτε από το δωμάτιο χωρίς να τα έχετε σκοτώσει όλα πάτε 2 πίστες πίσω. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit μόνο
  10. 5 points
    311. Crumble's Crisis (1987) Λατρεύω τα σενάρια των παιχνιδιών του '80. Πολλά από αυτά ήταν τελείως αλλοπρόσαλλα όπως εδώ. Ελέγχετε ένα επιστάτη διαγαλαξιακού ζωολογικού κήπου που λόγω αμέλειας άφησε τα fuzzies να το σκάσουν και τηλεμεταφέρθηκαν στα πιο επικίνδυνα σημεία του multiverse. Δουλειά του είναι να τα μαζέψει με την βοήθεια του jetpack του αλλά πρέπει να αποφύγει τους κινδύνους, όπως τους τους...τοίχους γιατί είναι φτιαγμένοι από αντι-ύλη! Το multi-screen platformer έχει ωραία γραφικά αλλά μην κάτσετε πολύ σε μια οθόνη για να τα απολαύσετε αφού θα σας χτυπήσουν χρονο-κεραυνοί. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit μόνο 312. Polar Pierre (1984) Ένα single screen platformer όπου πρέπει να σηκώσετε τις σημαίες σε κάθε πίστα αποφεύγοντας τους κινδύνους όπως κεραυνούς. Παίζεται και διπλό όπου πρέπει να προλάβετε να τις σηκώσετε πριν τον αντίπαλο σας και έχει και level editor. Ποια έκδοση να παίξετε: Τα ειδικά εφέ στον Atari είναι καλύτερα από ότι στον C64. 313. Mouse Trap (1987) Ένα platformer όπου πρέπει να οδηγήσετε το ποντίκι στις πίστες να μαζέψει αντικείμενα, αποφεύγοντας τα εμπόδια και να πάει στην έξοδο σε περιορισμένο χρόνο σε τυλ Manic Miner. Ποια έκδοση να παίξετε: Ένα από τα πολύ πρώιμα παιχνίδια της Amiga που δεν εκμεταλλεύεται της δυνατότητες της αλλά έχει καλύτερα γραφικά από τις οκτάμπιτες εκδόσεις. 314. Zone X (1985) Ένα top down παιχνίδι από την Gremlin που μοιάζει με το Gauntlet, αλλά εδώ μπορείτε μόνο να αποφύγετε τους εχθρούς. Πρέπει εξερευνήσετε τις πίστες για να μαζέψετε το πλουτώνιο και να το βάλετε σε δοχεία. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit μόνο 315. Twilight World (1986) Ένα ωραίο αν και δύσκολο platformer από το αγγλικό division της Atari όπου πρέπει να μαζέψετε τα πετράδια στα διάφορα μπουντρούμια. Μπορείτε να πηδήξετε όσο ψηλά θέλετε και να ελέγξετε την κατεύθυνση του είτε ανεβαίνοντας είτε πέφτοντας. Έχετε ένα όπλο περιορισμένης εμβέλειας, μπορείτε να πάρετε μορφή super saiyan για περιορισμένο χρόνο όπου γίνεστε άτρωτος και ευτυχώς ενέργεια αντί για insta-death κάνοντας το πολύ playable. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit exclusive 316. Knickers-Bockers (1987) Ένα πολύ ωραίο arcade game όπου σαν το drelbs και το Lady Bug πρέπει να περιστρέψετε πόρτες ώστε να σχηματίσετε τετράγωνα σε κάθε πίστα. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari ST 317. Nuclear Nick (1986) Ένα καλό platformer όπου σαν το Pac-Man έχει power-up που σας κάνει άτρωτους και μπορείτε να σκοτώνετε εσείς τους εχθρούς. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-Bit exclusive 318. Enigmatix! (1993) Πολύ όμορφο platformer που βγήκε αργά στην ζωή των Atari. Χοροπηδάτε με μια μπάλα από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Έχει και level editor για να φτιάξετε δικά σας επίπεδα. 319. Plastron (1990) Ένα παιχνίδι σαν το Moon Patrol αλλά ψευδοτρισδιάστατο, με εντυπωσιακά γραφικά και ήχο. 320. Drol (1983) Ένα πολύ καλό platformer από την Broderbund όπου ελέγχετε ένα ρομπότ και πρέπει να σώσετε τα παιδιά σε κάθε πίστα. Όπως και στο Defender έχετε ένα mini map για να σας βοηθήσει στην αναζήτηση σας. Ποια έκδοση να παίξετε: Έχει βγει το παιχνίδι και για Amiga ως freeware.
  11. 5 points
    Πριν απαντήσουμε όμως στο σημαντικό αυτο ερώτημα, ας δούμε καποια βασικά πράγματα για το πως θα φτιάξουμε την καρτα sd. Οπως προείπαμε το PSIO υποστηρίζει FAT32 και exFAT, υποφακελους και long filenames. Αλλα υπαρχουν καποιοι βασικοί περιορισμοί. Στο root folder μπορουμε να εχουμε μονο το αρχειο του λειτουργικού συστήματος menu.sys και προαιρετικά το αρχειο του wallpaper. Καθε παιχνιδι πρεπει να βρισκεται στον δικο του υποφακελο πανω απο το root. Μιας και το PSIO υποστηριζει μονο ενα επιπεδο φακελων, οποτε δεν μπορουμε να εχουμε μια δενδρικη δομη. Ενας ακομα σημαντικος περιορισμος ειναι οτι καθε filename μπορει να ειναι εως 60 χαρακτηρες και δεν μπορουμε να εχουμε δυο τελειες "." σε ενα ονομα αρχειου. Tα formats που υποστηριζει το PSIO ειναι BIN, ISO και IMG. Αν εχει κανεις διαφορετικου τυπου images, θα πρεπει να τα μετατρεψει. Ενα πολυ συνηθισμενο format ειναι αυτο που χρησιμοποιει το Redump. Οπου εχουμε bin/cue με ξεχωριστα wav αρχεια για τα CDDA tracks, αλλα τα bin κωδικοποιουνται με το ECM και συμπιεζονται με 7z, ενω τα wav συμπιεζονται στο γνωστικο μη απολεστικο format APE. Ο ταχυτερος τροπος να φερει κανεις τυπου redump images σε μορφη που να διαβαζει σωστα το PSIO ειναι ο εξης: κατεβαζουμε και εγκαθιστουμε το Pakkiso απο το site του κατασκευαστη του PSIO κατεβαζουμε το προγραμμα για windows "Systems Console". Δεν χρειαζεται εγκατάσταση. κάνουμε δεξι click στο φακελο του image και επιλέγουμε "Unpack ISO" αφου κανει οτι κανει θα εχουμε ενα ή περισσότερα αρχεια bin και ενα αρχειο cue τρέχουμε το Systems Console και απο το menu File επιλέγουμε "Batch Image Conversion" εχουμε πλεον ενα image σε μορφη που αναγνωρίζει το PSIO Αν το παιχνιδι μας δεν εχει CDDA tracks, τοτε το image θα ειναι ενα αρχειο bin. Αν εχει και τετοια tracks, τοτε εκτος απο το bin θα υπαρχει και ενα αρχειο cu2 που θα περιγράφει που βρίσκονται αυτα τα tracks στο bin αρχειο. Στην περιπτωση που εχουμε παιχνιδια που ειναι παραπανω απο ενα cd, η διαδικασια τροποποιειται ως εξης: κατεβαζουμε και εγκαθιστουμε το Pakkiso απο το site του κατασκευαστη του PSIO κατεβαζουμε το προγραμμα για windows "Systems Console". Δεν χρειαζεται εγκατασταση. για καθε image του παιχνιδιου κανουμε δεξι click στο φακελο του image και επιλεγουμε "Unpack ISO" αντιγραφουμε ολα τα αρχεια που εχουν δημιουργηθει σε εναν φακελο τρεχουμε το Systems Console και απο το menu File επιλεγουμε "Batch Image Conversion" σε αυτο το φακελο εχουμε πλεον πολλαπλα images σε μορφη που αναγνωριζει το PSIO Μεσα στο φακελο μαζι με τα bin (και ενδεχομενως cu2) αρχεια θα υπαρχει και ενα αρχειο multidisc.lst περιεχει μια λιστα με ολα τα disc images που ανηκουν στο εκαστοτε παιχνιδι. Οταν ερθει η ωρα να αλλαξουμε disc image, αφαιρουμε για 2-3 δευτερολεπτα την sd καρτα και την ξαναβαζουμε, οποτε το PSIO διαβαζει το αρχειο multidisc.lst και επιλεγει το επομενο στην σειρα image. Το μονο αλλο αρχειο που μπορουμε να εχουμε στον υποφακελο του καθε παιχνιδιου ειναι ενα bmp αρχειο με cover art για το παιχνιδι. Το ονομα δεν εχει σημασια. Αφου προετοιμασουμε ολα τα παιχνιδια που θελουμε, τα αντιγραφουμε στην sd καρτα και απολαμβανουμε! Ναι καλέ μου άνθρωπε αλλα τελικα δουλεύει;!;!; Η απάντηση στο επόμενο επεισόδιο.
  12. 5 points
    ο Δράκος ( 1956) Η ταινία σταθμός του Νίκου Κούνδουρου...με τον υπέροχο Ντίνο Ηλιόπουλο...και την εκπληκτική μουσική του Μάνου Χατζηδάκη μας μεταφέρει με ενα ιδιαίτερο και καταθλιπτικό τρόπο στην μουντή εποχή της μετεμφυλιακής Ελλάδας της δεκαετίας του 50. Στην αρχή της ταινίας .....ο Ντίνος Ηλιόπουλος κατεβαίνοντας απο το λεωφορείο κατευθύνεται αρχικά προς την Πλατεία Δεξαμενής.Τον βλέπουμε αρχικά στήν οδό Φωκυλίδου να κατευθύνεται προς την πλατεία Δεξαμενής.Πίσω του η οδός Ηρακλείτου. Μετά την δεξαμενή φεύγει προς το σπίτι του...το οποίο φυσιολογικά θα επρεπε να βρίσκόταν καπου εκεί κοντά ....αλλά στην πραγματικότητα βρισκόταν στην Καστέλα ,στον Πειραιά στην οδό Κριεζή 13. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν υπάρχει σήμερα αλλα παραδόξως η γειτονιά...εχει κρατήσει αρκετά στοιχεία εκείνης της εποχής. Στην συνέχεια της ταινίας φεύγει έντρομος απο το πίσω μέρος του σπιτιού του .....και αφου πηδάει μία μάντρα............απο τον Πειραιά ........τον βλέπουμε στην Ροβέρτου Γκάλι...!!!! κάτω απο την Ακρόπολη.Πηδάει απο Ροβέρτου Γκάλι 10..και κατευθύνεται προς το Κουκάκι. ....Το όμορφο νεοκλασσικό που βλέπουμε στην ταινία στην Ρ.Γκάλι και Καρυατιδων ευτυχώς, είναι το μόνο που υπάρχει ακόμα εκεί ,εστω και σκεπασμένο, και μας βοηθάει αρκετα γαι την ταυτοποίηση του σημείου. Μετά την συλληψή του και την απελευθερωσή του απο την Αστυνομία τον βλέπουμε στον Ηλεκτρικό σταθμό του Ν.Φαλήρου. Επειτα και πάλι στην γειτονιά του ..στην οποία ...αλλάζοντας γνώμη.....φεύγει για το σπίτι της Μαργαρίτας Παπαγεωργίου....αλλά εδώ ο Νίκος Κούνδουρος μας τον δείχνει να κατευθύνεται εκεί που φυσιολογικά θα έπρεπε να κατευθυνθεί ως προς την φυσική θέση του σπιτιού του ..στην αρχή της Λ.Παπαναστασίου στον Πειραιά.
  13. 4 points
    Το 1977 γεννιέται από την εκδοτική "Πάπυρος Πρεςς" το περιοδικό "Τηλέραμα" και έρχεται να "σπάσει το μονοπώλιο" της "Ραδιοτηλεόρασης" που υπήρχε ως τότε. Σύγχρονη έκδοση με εξώφυλλα που αφορούν τον χώρο της τηλεόρασης κυρίως αλλά όχι μόνο. Οι καλλιτέχνες που φιγουράρουν σε αυτά φωτογραφίζονται ειδικά για το περιοδικό. Καλή αρχή λοιπόν και σε αυτή τη μακρά ιστορία μας στην ιστορία του περιοδικού και της τηλεόρασης παράλληλα. τεύχος 01 12/03/1977 Διάφοροι - 6 δραχμές τεύχος 02 19/03/1977 Μαριάννα Τόλη τεύχος 03 26/03/1977 Κάτια Δανδουλάκη τεύχος 04 02/04/1977 Νίκος Γαλανός τεύχος 05 09/04/1977 Γωγώ Ατζολετάκη τεύχος 06 16/04/1977 Νίκος Δαδινόπουλος τεύχος 07 23/04/1977 Βίκυ Λέανδρος τεύχος 08 30/04/1977 Νάσος Κεδράκας τεύχος 09 07/05/1977 Πασχάλης τεύχος 10 14/05/1977 Πήτερ Στράους ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 1 3 και 6
  14. 4 points
    Μίλησέ μου - 1970 Φύτεψα στην πόρτα σου χορτάρι Να `χεις ίσκιο και δροσιά, Πως μπορεί τώρα το χορτάρι να σου κάνει ίσκιο δεν το αντιλαμβάνομαι!
  15. 4 points
    Η παρουσίαση του Wild XT στο RAM Ιουν 90 τωρα και σε καλύτερη ποιότητα! Κατεβάστε τώρα πριν χαθεί...
  16. 4 points
    αυτό συνέβαινε πιο πολύ στις παλιές ασπρόμαυρες γιατί αυτές είχαν μια απλή δίοδο για την ανόρθωση της υψηλής τάσης (το γνωστό τσιγάρο) αλλά επειδή το ρεύμα της υψηλής τάσης μεταβάλλεται ανάλογα με την φωτεινότητα της σκηνής (αν είναι όλο λευκό τραβάει πιο πολύ ρεύμα παρά αν είναι μαύρο) με αποτέλεσμα να μεταβάλετε και η τάση και το μέγεθος της εικόνας. στις έγχρωμες η υψηλή τάση είναι σταθεροποιημένη μιας και λόγω του aperture grill αν έπαιζε η τάση θα άλλαζαν και τα χρώματα μιας και θα μεταβαλλόταν το μέγεθος της εικόνας. γι αυτό ή έγχρωμη τηλεόραση ήταν μεγάλο επίτευγμα στα '80ς-μιλάμε για τάση 25-30 χιλιάδες βολτ.
  17. 4 points
    τεύχος 81 23/09/1978 Μιμή Ντενίση τεύχος 82 30/09/1978 Γιούλη Σταμουλάκη τεύχος 83 07/10/1978 Κάτια Δανδουλάκη τεύχος 84 14/10/1978 Νάσος Αθανασίου τεύχος 85 21/10/1978 Μαρία Νίκα τεύχος 86 28/10/1978 Ντόρα Χατζηγιάννη τεύχος 87 04/11/1978 Μαρία Σόκαλη τεύχος 88 11/11/1978 Χάρρυ Κλυνν - Λιζέτα Νικολάου τεύχος 89 18/11/1978 Πάνος Χατζηκουτσέλης τεύχος 90 25/11/1978 Ντίνος Ηλιόπουλος ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 81 82 και 83
  18. 4 points
    Η φαβοριτα του Ζαν-Πωλ ειναι πιο μεγαλη κι απ' τη μυτη του.
  19. 4 points
    τεύχος 41 17/12/1977 Τάκης Χρυσικάκος - Μαριαλένα Κάρμπουρη τεύχος 42 24/12/1977 Λυκούργος Καλλέργης τεύχος 43 31/12/1977 Μάρω Κοντού - Κώστας Καρράς - Βασίλης Τσιβιλίκας τεύχος 44 07/01/1978 Βούλα Ζουμπουλάκη τεύχος 45 14/01/1978 Ελένη Ανουσάκη τεύχος 46 21/01/1978 "Σάντα Εσμεράλντα" τεύχος 47 28/01/1978 Μίμης Δομάζος - Φρέντυ Γερμανός τεύχος 48 04/02/1978 Έλενα Ναθαναήλ - Λάκης Κομνηνός τεύχος 49 11/02/1978 Φάρα Φώσετ τεύχος 50 18/02/1978 Βίκυ Βανίτα ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 47 48 και 49
  20. 4 points
    Παρελαβα και τεσταρα και οι εντυπωσεις ειναι αριστες. 2 πραματακια να γνωριζετε 1) Θελει ειδικα Dreamcast SD isos ,κυκλοφορει ενα πακετακι με 30 παιχνιδακια μεσα συν το Bleemcast ,τα οποια παιζουν αψογα. 2)Το boot cd που ηρθε μαζι με τον ανταπτορα ειναι για το δεος ,καψτε το dreamshell 4.0 σε ενα CD-R και ειστε good to go.
  21. 4 points
    326. Orc Attack (1984) Είστε στον τοίχο του κάστρου και πρέπει να το προστατέψετε από τις επιθέσεις των ορκ ρίχνοντας τους πέτρες και καυτό λάδι καθώς αυτά φτιάχνουν σκαλωσιές για να ανέβουν. Φυσικά απαντούν με βέλη και αν καταφέρουν να φτάσουν πάνω μπορείτε να τα σκοτώσετε με το σπαθί σας. Το παιχνίδι βγήκε από την Thorn EMI, που εκείνη την εποχή είχε και τμήμα για video games. Δεν "κόλλαγε" όμως με την υπόλοιπη εταιρία και τελικά το πούλησαν και μετονομάστηκε σε Creative Sparks. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit 327. Major League Hockey (1983) Δεν νομίζω να δούμε πολλά hockey games σε αυτή την λίστα και πόσο μάλλον από Βρετανική εταιρία. Και αυτό παιχνίδι της Thorn EMI από τον Brian Belson που την προηγούμενη χρονιά είχε δημιουργήσει το Soccer. Εδώ έχουμε μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι παρότι η κάθε ομάδα έχει μόνο 5 παίκτες. Και αφού βγήκε στους Atari που είχαν 4 joystick ports επιτρέπει 4 παίκτες ταυτόχρονα. Πολύ καλό για την εποχή του. Ποια έκδοση να παιξετε: Atari 8-bit exclusive 328. Bug Attack (1981) Ένα παιχνίδι σε στυλ Centipede. Ελέγχετε μια αράχνη και πρέπει να καθαρίσετε τα έντομα στον κήπο. Σε αντίθεση με το centipede αντιμετωπίζετε πολλά ταυτόχρονα και σας πετάνε μαχαίρια! Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit 329. Picnic Paranoia (1982) Κάνετε πικνικ και έντομα ορμούν στα φαγητά σας. Πρέπει να τα σκοτώσετε πριν το αρπάξουν με την μυγοσκοτώστρα σας. Πολύ όμορφο arcade game. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari-8bit 330. Cosmic Tunnels (1983) Εδώ έχουμε ένα ωραίο multi-screen game από την Datamost. Στην πρώτη οθόνη είναι ένα ανάποδο lunar lander όπου πρέπει να απογειώσετε το διαστημόπλοιο αποφεύγοντας τους μετεωρίτες και να μπείτε στο ένα από τα 4 κοσμικά τούνελ. Μετά μέσα στο τούνελ είναι ψευδο-3D και πρέπει να αποφύγετε ή να καταστρέψετε τις νάρκες. Μετά πρέπει να προσγειωθείτε πάλι σε στυλ lunar lander αποφεύγοντας τους πυραύλους. Στην τελευταία οθόνη βγαίνετε από το διαστημόπλοιο και πρέπει να μαζέψετε τις 4 μπάρες ενέργειας αποφεύγοντας τους εξωγήινους. Ποια έκδοση να παίξετε: Atari 8-bit. @Shinobi και @Wally : Από θέμα hardware δυνατοτήτων ήταν πολύ μπροστά το '79 που βγήκαν. Σε σχέση με τους άλλους home μόνο με τον C64 συγκρίνεται, θεωρώ ότι ήταν ανώτερος από Spectrum, CPC, Apple II κλπ, τουλάχιστον στο θέμα gaming. Ίσως αν είχαν επικρατήσει θα βλέπαμε και γρηγορότερα 3D gaming, γιατί τα custom chips του ήταν πιο generic σε σχέση με αυτά του C64 που σε έσπρωχναν να φτιάξεις side scrollers. Αυτό ήταν ακόμα πιο αισθητό με την επικράτηση του NES που ήταν τροχοπέδη στην εξέλιξη του gaming κυρίως λόγω της πολιτικής της Nintendo αλλά και λόγω του hardware που ήταν φτιαγμένο για side scrollers. Απλά να σημειώσω ότι Atari 8-bit υπάρχουν στην ουσία μέχρι το 1983. Μετά χρεοκόπησε η Atari και γεια σας. Από εκεί και πέρα υπάρχει ελάχιστη υποστήριξη, οπότε όταν βλέπετε την άνοδο των οκτάμπιτων στην Ευρώπη με πλειάδα καλών παιχνιδιών τα Atari έχουν πεθάνει. Μηδέν παιχνίδια από Αμερική και λίγα παιχνίδια από Ευρώπη από πολύ συγκεκριμένα software houses (Zeppelin, English Software, λίγο Mastertronic και μετά οι Πολωνοί) οπότε δεν είδαμε την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων των Atari όπως στους άλλους home. Αν δείτε στις περισσότερες συγκρίσεις παιχνιδιών μέχρι '83-84 που έχω γράψει ως εδώ, ο Atari συνήθως πατάει κάτω τον C64. Δυστυχώς η κακοδιαχείριση της Atari από την στιγμή που ο Bushnell την πούλησε στην Time Warner δεν επέτρεψαν στους υπολογιστές αυτούς να δείξουν τι αξίζουν. @Shinobi Arcade conversions τα Atari έχουν πολλά και πολύ καλά, όπως και πολλούς καλούς κλώνους, αλλά μέχρι το 1983. Για την περίοδο που αναφέρεσαι φυσικά δεν υπάρχουν. Πάντως για το Operation Wolf υπάρχει ένα συμπαθητικός κλώνος που μάλιστα υποστηρίζει light gun, το Πολωνικό Operation Blood. Τα περίεργα χρώματα είναι γιατί οι developers δεν είχαν έγχρωμο μόνιτορ.
  22. 4 points
    τεύχος 21 30/07/1977 Γιάννης Γκιωνάκης τεύχος 22 06/08/1977 Γιώργος Ζαχαριάδης τεύχος 23 13/08/1977 Νίτσα Μαρούδα τεύχος 24 20/08/1977 Γιώργος Σίσκος τεύχος 25 27/08/1977 Λάμπρος Κωνσταντάρας τεύχος 26 03/09/1977 Μαρία Αλιφέρη τεύχος 27 10/09/1977 Πήτερ Στράους τεύχος 28 17/09/1977 Σπύρος Καλογήρου τεύχος 29 24/09/1977 Ρίτσι Φάμιλι τεύχος 30 01/10/1977 Νίκος Βασταρδής ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 23 26 και 30
  23. 4 points
    τεύχος 11 21/05/1977 Βάσος Αδριανός τεύχος 12 28/05/1977 Δαλιδά τεύχος 13 04/06/1977 Κώστας Αρζόγλου - αύξηση τιμής 8 δραχμές τεύχος 14 11/06/1977 Ρότζερ Μουρ τεύχος 15 18/06/1977 Κατερίνα Αποστόλου τεύχος 16 25/06/1977 Τζακ Λορντ τεύχος 17 02/07/1977 Άγγελος Αντωνόπουλος τεύχος 18 09/07/1977 Ραφαέλα Καρρά τεύχος 19 16/07/1977 Κώστας Βουτσάς τεύχος 20 23/07/1977 Βαγγέλης Βουλγαρίδης ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 12 14 και 18
  24. 4 points
    Το αγαπησαμε πολυ αυτο το περιοδικο οικογενειακως απο το πρωτο του τευχος και του μειναμε πιστοι για 30 χρονια περιπου, ακομα κι οταν αρχισαν να κυκλοφορουν πολλα τηλεοπτικα περιοδικα. Θα παρακολουθησω με ενδιαφερον και πολλη χαρα την πορεια του μεσα απο το καινουργιο σου θεμα, tonytony. Θα ξαναθυμηθω τα παιδικα μου χρονια και την εφηβεια μου μεσα απο τα ξεχασμενα και συγχρονως αξεχαστα εξωφυλλα του.
  25. 4 points
    Με ένα από τα ομορφότερα εξώφυλλα επιτραπέζιου παιχνιδιού που έχω δει, μας έρχεται από τις αρχές της δεκαετίας του 60' το "Τομ - Μιξ"! Ο Τομ - Μιξ ήταν αμερικανός ηθοποιός, ο οποίος πρωταγωνίστησε σε πληθώρα ταινιών western από το 1909 μέχρι το 1935. Η θεματολογία λοιπόν του επιτραπέζιου δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Η εταιρεία παραγωγής στην Ελλάδα ήταν η ΕΠΑ, η οποία, έπειτα από αναζήτηση μου παρατήρησα, πως πήρε τα δικαιώματα από την γερμανική εταιρεία Klee, η οποία πρώτη έβγαλε το επιτραπέζιο https://boardgamegeek.com/boardgame/128444/tom-mix-texas . Βέβαια, όχι να το παινευτούμε, αλλά η ελληνική έκδοση τόσο ως προς το εξώφυλλο, όσο και ως προς το ταμπλό, είναι σαφώς ομορφότερη! Ως προς το gameplay, το επιτραπέζιο παίζεται από 2-6 παίκτες. Σκοπός του παιχνιδιού, στη μάχη ινδιάνων-καουμπόιδων, είναι είτε να καταληφθεί διαδοχικώς το αντίπαλο στρατόπεδο, είτε να αιχμαλωτισθούν όλα τα εχθρικά πιόνια! Υ.Γ. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει η ξύλινη βάση από τα πιονάκια!!

Ανακοινώσεις



×