Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/19/2018 in all areas

  1. 9 points
    Δειτε με μια γρήγορη ματιά πλούσιο φωτογραφικό υλικό με μερικά απ'τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που ειδα στο φεστιβαλ, προλαβαίνετε να ερθετε μιας και λειτουργεί σήμερα Σάββατο και αυριο Κυριακή τελευταία μέρα απο τις 5 το απόγευμα εως τις 1 τα ξημερώματα, γίνεται χαμος και δε πρεπει να λείπει κανεις! Σούπερ σπάνιο φλιπεράκι απο τη ταινια Goldeneye 007 του James Bond απο τη Sega παρακαλώ! Ε.Τ. για το Atari 2600, σας περιμένει για μια σπέσιαλ αξέχαστη ρετρο εμπειρία αποκλειστικά για μερακλήδες gamers! "Η μάσκα", το θρυλικό text adventure ελληνικό παιχνίδι απο την Acocsoft για τον Amstrad.. Ειδική αίθουσα με το μαγικό κόσμο του Tetris που μπορείτε να μπείτε και να βγάλετε δεκάδες φωτογραφίες! To Bubble Bobble σας περιμένει μαζι με πολλες ακομα καμπίνες arcade οπως Street fighter 2, World cup, Mag Max και απειρα ακομα στον Mame.. Ο μοναδικός Τζώνυ Βαβούρας and the cadillacs ξεσήκωσε το κοινό με rock and roll ρυθμούς.. Που ειναι το Sega μου? Μα στην Athens retro festival 2019 φυσικα, σας περιμένει να το αγοράσετε μαζι με εκατοντάδες αλλα απίστευτα ρετρο καλούδια.. Ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα που μας γυρίζει στα μαθητικά τα χρόνια της δεκαετίας του '70.. Απλα η εντυπωσιακότερη αγωνιστική μηχανή της έκθεσης..
  2. 8 points
    Μέχρι τώρα οι παλαιότερες ταινίες που έχουμε βρεί εδώ στο "πού γυρίσθηκαν" να γυρίζονται στον εξωτερικό χώρο των στούντιο της Φίνος Φιλμ στους Άγιους Ανάργυρους ήταν απο την ταινία "η νύφη το σκασε" του 1962 και απο την "Λόλα" και τήν "βίλα των οργίων" του 1964.... Πιό συγκεκριμένα στην νύφη το σκάσε ..ο χώρος που γίνεται το γλέντι με τους οργανοπαίχτες είναι ο ιδιος χώρος που στην βίλα των οργίων ήταν το σπίτι της Κάκιας Αναλυτή και στή Λόλα ήταν το σπίτι του Παντελή Ζερβού.......Νά ομώς που υπάρχει και μία πολύ παλαιότερη...που εχει Αγίους Αναργύρους ..και μάλιστα με δεδομένο το γεγονός οτι τα στούντιο των Αγίων Αναργύρων άρχισαν να λειτουργούν ...περίπου απο το 1957...πρέπει να είναι απο τις πρώτες που γυρίσθηκαν εκεί. Μιλάμε για την ταινία "η Θεία απο το Σικάγο"....του 1957.....και για την σκηνή που ο Ορέστης Μακρής πηγαίνει να αγοράσει κανάτια.....Για πολλά χρόνια αναρωτιόμουν που μπορεί να ήταν αυτό το μέρος.....αλλά η δύναμη της εικόνας και ο τρόπος που εστιάζει το μάτι του ανθρώπου πολλές φορές λειτουργούν παραπλανητικά .Η απάντηση βρισκόταν μπροστα στα μάτια μου...αλλά εγώ εστίαζα στα κανάτια που ηταν διάσπαρτα στόν χώρο ....και μου ξεφευγαν οι τρείς τεράστιες τροχαλίες ..που κρυβόντουσαν πίσω απο αυτά και έχουμε δεί σε τόσες ταινίες της Φίνος Φίλμ εκει στην είσοδο του προαυλίου των στούντιο της Φίνος φιλμ στους Αγίους Αναργύρους απο την μεριά της Νικολάου Πλαστήρα και ιδιαίτερα στην "Βίλλα των οργίων".....στην σκηνή που η Κάκια Αναλυτή γυρίζει στό σπίτι της απο το τμήμα η οποία είναι γυρισμένη στο ιδιο ακριβώς σημείο. Οσοι έχουν εντρυφήσει στίς λεπτομέρειες των Αγίων Αναργύρων αν παρατηρήσουν με προσοχή τα πλάνα θα δουν κάποια κτισματα που δεν υπάρχουν απο το1960 και μετά σε ταινίες οπως η Λολα ,η θεια μου η Χίπισα , και θα δουν το χαρακτηριστικο κτιριο του περιβόητου "τυραδικου" πρίν τίς προσθήκες που βλέπουμε σε μεταγενέστερες ταινίες. Παραθέτω και το ποστ "1796" απο το πρώτο μέρος στο οποίο έχει γίνει ακριβής ταυτοποίηση του ίδιου μέρους για την βίλα τω οργίων καθώς και μία αεροφωτό του 2007-8 ..οπου υπάρχει ακόμα το κτίριο του "τυράδικου" (σήμερα ως γνωστόν στην θεση του υπάρχει μία ωραιότατη πολυκατοικία)
  3. 7 points
    Αφου εχουν περασει εξι μηνες απο την στιγμη που ο Αlex σκοτωσε τον σατανικο Janken και επανεφερε το στεμμα εφτασε η στιγμη που ο αδερφος του Egle να κατσει στο θρονο και να αρχισει να επιβλεπει το βασιλειο του Radaxian.Περα απο αυτο ομως τα πραγματα στον πλανητη Aries δεν πανε καλα και τα τερατα συνεχιζουν να προκαλουν αναταραχη την στιγμη που οι δυναμεις του Radaxian δεν εχουν καταφερει ακομα να εντοπισουν τον εξαφανισμενο Τhunder βασιλια και πατερα των Alex και Egle οποτε αυτος που για ακομα μια φορα θα προσπαθησει να σωσει τον πλανητη το βασιλειο του Radaxian αλλα και να βρει τον εξαφανισμενο πατερα του ειναι ο Αlex σε μια νεα περιπετεια που ξετυλιγεται μπροστα του. Με λιγα λογια αυτη ειναι η ιστορια του Alex Kidd in Miracle World 2 Walkthrough το οποιο ειναι μια εξαιρετικη fan made προσπαθεια που συνεχιζει το παιχνιδι απο το σημειο που τελειωσε το πρωτο Alex Kidd.To παιχνιδι αυτο λοιπον χρησιμοποιει την ιδια μηχανη γραφικων του πρωτου παιχνιδιου αλλα υπαρχουν και καποια νεα στοιχεια και αρκετα μυστικα μεσα στης πιστες που περιμενουν να τα βρουμε.Επισης το επιπεδο δυσκολιας του ειναι υψηλο που σε συνδιασμο με το σπαστικο σε γενικες γραμμες αλμα που ξερουμε απο το πρωτο παιχνιδι αλλα και της πολλες παγιδες και εχθρους αυξανουν την δυσκολια του. Πραγματικα εξαιρετικη fan made προσπαθεια που ολοι οι λατρεις του πρωτου παιχνιδιου και του Alex της πραγματικης και κορυφαιας μασκοτ της sega που την εφαγαν τα κυκλωματα της μπλε μουντζουρα που το μονο που κανει ειναι να τρεχει αξιζει να ασχοληθουν. Το παιχνιδι μπορειτε να το κατεβασετε απο το Link που ακολουθει http://www.smstributes.co.uk/alexkidd2.asp Παρακατω βιντεο τερματισμος απο μενα με ενα credit φυσικα για να μην ξεχνιομαστε.
  4. 7 points
    Πάμε στον Commodore 64, τον πιο δημοφιλή οκτάμπιτο που έκανε τεράστια επιτυχία και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Θα ξεκινήσουμε με μερικά κλασικά παιχνίδια που είναι εγκατεστημένα στον C64 Mini. Πολλά φυσικά έχουν ήδη καλυφθεί. 401. Gribbly's Day Out (1985) To πρώτο παιχνίδι του θρυλικού Andrew Braybrook και τί ξεκίνημα! Το παιχνίδι δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί εύκολα και παίρνει στοιχεία από διάφορα παιχνίδια. Ο Gribbly πρέπει να μαζέψει τα μωρά gribblets. Μπορεί να χοροπηδάει στην πίστα και να πυροβολεί φυσαλίδες. Αλλά μπορεί και να πετάει, όπου μάλιστα έχει και κανόνες φυσικής σαν το thrust, αλλά εκεί η οποιαδήποτε επαφή κοστίζει ενέργεια. To πιο ενδιαφέρον όμως κομμάτι του παιχνιδιού είναι το οικοσύστημα της πίστας που εξελίσσεται και μεταλλάσσεται. Οι κακοί ξεκινούν από καρποί με φτερά, μετά γίνονται σκουλήκια, μετά μπαίνουν σε κουκούλια σαν χρυσαλλίδες και από εκεί βγαίνουν με την πιο επικίνδυνη μορφή για τα gribblets. O χειρότερος εχθρός είναι ένας καβουρογ@#*σαυρος που όταν περνάει η ώρα στην πίστα σας κυνηγάει. Ποια έκδοση να παίξετε: Το παιχνίδι εκτός από τον Commodore βγήκε αργότερα και στον Acorn Archimedes οπότε δείτε το εκεί. 402. Uridium (1986) O Andrew Braybrook είχε ως απώτερο στόχο να φτάσει το επίπεδο των arcade games και νομίζω με το Uridium τα κατάφερε. Καταιγιστική δράση σε 50 καρέ με πολύ ομαλό και ψευδο-parallax scrolling ήταν κάτι που δεν είχαν ξαναδεί οι C64 users. O χειρισμός είναι άψογος με την δυνατότητα να γυρίσετε το διαστημόπλοιο στο πλάι για να ξεφύγετε από τα πιο δύσκολα σημεία και η δυσκολία φυσικά πολύ μεγάλη, με αντι-Rignall προγραμματιστικές ρουτίνες ώστε ακόμα και ο δαιμόνιος συντάκτης του Zzap!64 να μην μπορεί να νικήσει με ευκολία το παιχνίδι. Παρότι όπως είδαμε το παιχνίδι δεν είναι το πρώτο του είδους (πρώτο είναι το The Dreadnaught Factor) έκανε τόση επιτυχία που βγήκαν πολλοί κλώνοι του. Ποια έκδοση να παίξετε: Το Uridium Plus για Commodore 128 σε C64 mode (πληκτρολογείστε Go C64 στην Basic και μετά φορτώστε το παιχνίδι). Το παιχνίδι αναγνωρίζει τον 2Mhz επεξεργαστή και βελτιώνεται με περισσότερα πράγματα στην οθόνη. 403. Alleykat (1986) Άλλο ένα πολύ καλό παιχνίδι του Braybrook όπου συνδυάζει racing game με shmup. Πρέπει να πληρώσετε χρήματα για να συμμετέχετε σε μία διαγαλαξιακή κούρσα (που είναι πίστα shmup στην ουσία) και αν την ολοκληρώσετε με επιτυχία κερδίζετε χρήματα για να συμμετέχετε και σε άλλες. Ποια έκδοση να παίξετε: C128 σε C64 mode 404. Armalyte (1988) Θεωρείται από πολλούς το καλύτερο shmup για τον C64 ενώ άλλοι το θεωρούν το πιο υπερτιμημένο. Τεχνικά άρτιο αλλά απίστευτα δύσκολο οπότε νομίζω η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Το παιχνίδι ξεκίνησε ως port του Salamander αλλά η άδεια είχε ήδη καπαρωθεί. H πρωτοεμφανιζόμενη Cyberdyne Systems (από το Terminator) έστειλε το demo στην Thalamus μετά την προτροπή των συντακτών του Zzap!64 η οποία το δέχτηκε. Το παιχνίδι παρουσιάστηκε ως sequel του πολύ επιτυχημένου Delta, αν και δεν είχε απολύτως καμία σχέση, για να βοηθήσει τις πωλήσεις. Θα έβγαινε και sequel αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ αφού η Cyberdyne απέκτησε συμβόλαιο με την System 3. Ποια έκδοση να παίξετε: Την Competition Edition 405. Anarchy (1987) Ένα arcade game επηρεασμένο από το Raiders5 της Taito όπου ελέγχετε ένα τανκς σε ένα λαβύρινθο και πρέπει να καταστρέψετε κάποια τουβλάκια με περιορισμό χρόνου και να αποφύγετε τους εχθρούς. Ποια έκδοση να παίξετε: Όπως λέει και ο Φιλανδός C64.
  5. 6 points
    Comeback έπειτα από αρκετό καιρό με όμορφες προσθήκες των τελευταίων μηνών!
  6. 6 points
    Είχα και εγώ μικρός αγάπη για τις χαλκομανίες, και έχω ακόμα δηλαδή, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πια στο εμπόριο, αλλά και να υπάρχουν, οπωσδήποτε δεν θα είναι αυτής της αισθητικής των '80s. Από το σετ με τα στρουμφάκια έχουν σωθεί μόνο δύο στρουμφίτες κολλημένες πάνω σε ένα παλιό τζάμι συρόμενης εσωτερικής πόρτας. Το άλογο και το λιοντάρι είναι από παλιότερες χαλκομανίες της μητέρας μου, ή της γιαγιάς μου ίσως. Επίσης σώθηκε και ένα τεύχος Kalkitos με τον Σούπερμαν στον Γαλαξία.
  7. 6 points
    Η έπαυλη, τότε Νικήτα Διπλαράκου (Dipson), από το λεύκωμα "Παλαιό Φάληρο – Όψεις της ιστορίας της πόλης και του Δήμου".
  8. 6 points
    411. Firelord (1986) Ένα fantasy arcade adventure που έχει την πρωτοτυπία ότι για να ολοκληρώσετε την αποστολή σας πρέπει να κάνετε συναλλαγές με τους κατοίκους της χώρας ώστε να αποκτήσετε τα αντικείμενα που χρειάζεστε ή ακόμα και να τους κλέψετε. Αν σας πιάσουν πάτε στον δικαστή και πρέπει να ολοκληρώσετε ένα mini game για να μην χάσετε μία ζωή. Το κακό είναι ότι χάνετε ενέργεια συνεχώς κάτι το οποίο δυστυχώς το βλέπουμε συχνά σε Αγγλικά adventures και arcade adventures της εποχής για να ανεβάσουν χωρίς λόγο την δυσκολία και να αυξήσουν τεχνητά την διάρκεια του παιχνιδιού. Τα περισσότερα παιχνίδια ήταν σχεδιασμένα για να μην μπορείτε να τα τελειώσετε. Ευτυχώς ήρθαν οι Ιάπωνες με τα κονσολοπαίχνιδα και το έκοψαν αυτό το κακό συνήθειο. Παίξτε το με cheat για να το απολαύσετε γιατί αξίζει τον κόπο. Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και δεν εκμεταλλεύεται ιδιαίτερα τις δυνατότητες του (κάνει μπαμ ότι είναι port από Spectrum) C64. 412. Hawkeye (1988) Ένα παιχνίδι από τους Ολλανδούς Boys without Brains που δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι φτιαγμένο από demosceners: φοβερό οπτικοακουστικά, ρηχό gameplay. Ένα μίνι gamergate της εποχής αφού εκδόθηκε από την Thalamus που ανήκε στον ίδιο όμιλο με το Zzapp!64 οπότε όλα τα παιχνίδια της εταιρίας έπαιρναν αποθεωτικά reviews είτε το άξιζαν είτε όχι. Σίγουρα το παιχνίδι δεν άξιζε το 96% που είχε πάρει. Ποια έκδοση να παίξετε: Υπάρχει και για Amiga αλλά μακριά είναι άθλιο port. 413. Herobotix (1987) Ένα top down shooter που ελέγχετε ένα ρομπότ σε ένα λαβύρινθο και πρέπει να βρείτε τα 6 κομμάτια ενός υπερόπλου. Ποια έκδοση να παίξετε: C64 414. Hunter's Moon (1987) O Martin Walker είναι γνωστός στους C64 users τόσο ως μουσικός (πχ Armalyte) όσο και ως προγραμματιστής. Στο βιογραφικό του έχει από πολύ κακά παιχνίδια όπως το άθλιο Back to the Future μέχρι κλασικά όπως το συγκεκριμένο (με μουσική από τον "πολύ" Matt Gray) που είναι ένα shmup με στοιχεία puzzle που χρειάζεται σκέψη εκτός από αντανακλαστικά. Εκτός από το πολύ πρωτότυπο gameplay το παιχνίδι έχει και εξαιρετικά γραφικά κάνοντας το ένα από τα καλύτερα shmups για το σύστημα. Ποια έκδοση να παίξετε: Την Remastered που βγήκε το 2018. Tώρα που ανασυγκροτήθηκε η Thalamus ας ελπίσουμε ότι και άλλοι τίτλοι της θα γίνουν remastered στο μέλλον. 415. Hysteria (1987) Ένα run 'n' gun με ωραία γραφικά και πολύ καλή μουσική από τον Fred Gray (απλή συνωνυμία με τον Matt) όπου πρέπει να νικήσετε τον Shub-Niggurath (μου θυμίζει λίγο o κακός το δημιούργημα του Lovecraft) σε τρεις χρονικές περιόδους. To παιχνίδι είναι όμως πολύ σύντομο και πολύ δύσκολο (μάλλον για να κρύψει πόσο μικρό είναι). Ποια έκδοση να παίξετε: C64
  9. 6 points
    Θεοδοση, καταρχας σ'ευχαριστω για την απαντηση σου τοσο στο email οσο και εδω στο forum! Το οτι καποιος με το δικο σου βιογραφικο, μπηκε στον κοπο να απαντησει σε εναν χομπιστα και να αναλυσει κατι που εκανε σχεδον 20 χρονια πριν, ειναι για εμενα κατι πραγματικα ομορφο. Καταφερα να παιξω τελικα τη δικη σου εκδοση μεσω dosbox (λανθασμενα νομιζα οτι ηταν μονο ο source code) και ειναι εντυπωσιακο το οτι καταφερες κατι τετοιο χωρις τις συγχρονες "ανεσεις" του Photoshop, των IDEs και των απειρων long-play videos στο Youtube. Η δικη μου δουλεια ηταν πολυ πολυ πιο ευκολη: Χρησιμοποιησα μια special εκδοση του MAME που κανει export tiles και palettes. Απο τα exported αρχεια βρηκα τα frames για τον player character, τους εχθρους, τα tiles που χρησιμοποιουνται στα επιπεδα και τα collectable items. Επειτα εκανα crop καθε frame (αυτο ηταν και η πιο επιπονη διαδικασια) σε δικο του αρχειο. Ο κωδικας ειναι γραμμενος σε gml (~ 7000 γραμμες) και μου πηρε περιπου εναμισυ μηνα. Η κατασκευη των επιπεδων ηταν πολυ πιο ευκολη (αλλες 10 ημερες περιπου) καθως βοηθαει πααααρα πολυ το γραφικο περιβαλλον του gamemaker. Η αληθεια ειναι οτι νομιζα πως θα μου αρεσε να χτιζω τα επιπεδα αφου ειχα τελειωσει με τη λογικη του παιχνιδιου, αλλα μετα το 10ο επιπεδο μ'επιασε πονοκεφαλος 😫 . Το παιχνιδι φαινεται απλο αλλα εχει αρκετο βαθος, καθως υπαρχουν απειρα κρυφα items και το AI των εχθρων δεν ειναι το ιδιο σε ολα τα επιπεδα. Συνολικα υπαρχουν 51 επιπεδα Τεραστια βοηθεια ηταν ενα long-play που εκανε καποιος στο Youtube. Πρεπει να ειδα αυτο το video εκατονταδες φορες, καποια σημεια του frame by frame, για να τσεκαρω τα timings των εχθρων σε καθε επιπεδο. Θα μπορουσα πραγματικα να γραψω essay γι'αυτο το παιχνιδι. Δεν εχω μελετησει τοσο στη ζωη μου ουτε στο σχολειο 😄 Τελος το πιο ευχαριστο ηταν μια μικρη επικοινωνια που ειχα με τον original developer του παιχνιδιου Michitaka Tsuruta. Την ιδια χαρα λοιπον ειχα οταν εμαθα μεσω του Nemo ότι ενας Ελληνας πολλα χρονια πριν ειχε ηδη κανει remake το Solomon's Key. 😃
  10. 6 points
    Οκτώβριος 2008 - Οκτώβριος 2018 10 χρόνια από το πρώτο τεύχος... https://www.youtube.com/watch?v=SLIa8V6MiCA&feature=youtu.be Και το original trailer... https://www.youtube.com/watch?v=rXfwWExPPbM
  11. 5 points
    Διαβάζοντας το 1001 Games you must Play before you die (από όπου μου ήρθε και η ιδέα για την λίστα) αλγεινή εντύπωση μου προκάλεσε η σχεδόν πλήρης απουσία των παιχνιδιών της Sierra (μόνο το Gabriel Knight 2 φιγουράρει) σε αντιδιαστολή με τα adventures της Lucasarts όπου τα έχει ΟΛΑ ακόμα και το μετριότατο The Dig. Ας διορθώσουμε την "αδικία" και ας δούμε μερικά Sierra adventure games. Την δεκαετία του '80 η Sierra ήταν ο κύριος developer PC games σε αντίθεση με τους άλλους Αμερικανούς publishers που είχαν τον Apple II και τον C64 ως την κύρια πλατφόρμα ανάπτυξης και το PC ερχόταν μετά. Τα adventures της Sierra μπορεί να είχαν απλοϊκό parser και σενάρια σε σχέση με αυτά της Infocom αλλά σε κέρδιζαν με τα υπέροχα (για την εποχή) γραφικά και το animation (ιδίως στις σκηνές θανάτου για τις οποίες τα παιχνίδια της Sierra έχουν μείνει διαβόητα) αλλά και με την μουσική (αν είχες υπολογιστή Tandy). Τα παιχνίδια της Sierra ήταν το high end της εποχής που έσπρωχναν ακριβό hardware στους gamers. Πχ το πανάκριβο midi module Roland MT-32 που ήταν απαραίτητο για να απολαύσεις την μουσική στο έπακρο. Εκτός από το third person adventure genre μπορούμε να πούμε ότι από εδώ ξεκίνησε η glorious pc master race. 01. King's Quest IV: The Perils of Rosella (1988) Το πρώτο παιχνίδι της Sierra που χρησιμοποιεί την SCI engine που επιτρέπει hi-res γραφικά (320x200 αντί για 160x200 των AGI games), χρήση mouse (παρότι δεν είναι point 'n' click) και κάρτες ήχου (μαζί και την Roland που σε σημερινά χρήματα κόστιζε γύρω στα 1500$). Το σημαντικότερο είναι ότι είναι από τα πρώτα adventures που έχουν γυναίκα πρωταγωνίστρια (φυσικά έχουν προηγηθεί το Gnome Ranger και το Plundered Hearts μεταξύ άλλων), κάτι πολύ πρωτοποριακό για την εποχή. Φυσικά έχει τα γνωστά προβλήματα που έχουν τα παιχνίδια της Roberta Williams, δηλαδή την "moon logic" όπου πραγματικά με κάποιους γρίφους θα τραβάτε τα μαλλιά σας. Όπως όλα τα King's Quest είναι γεμάτο με αναφορές σε παραμύθια. Νομίζω το δεύτερο καλύτερο King's Quest μετά το VI. Ποια έκδοση να παίξετε: Χρησιμοποιείστε το fan patch που συνδυάζει την υπέροχη μουσική τoυ Roland MT-32 με τα ηχητικά εφέ της Amiga για την απόλυτη εμπειρία. 02. Space Quest III: The Pirates of Pestulon (1989) H σειρά παρωδία επιστημονικής φαντασίας σίγουρα δεν είναι η πιο πρωτότυπη αφού "δανείζεται" αρκετά στοιχεία από το Planetfall του Steve Meretzky (και στα δύο παίρνετε τον ρόλο ενός διαστημικού επιστάτη που πρέπει να ξεφύγει με ένα escape pod από ένα διαστημόπλοιο που καταστρέφεται και προσγειώνεστε σε ένα άγνωστο πλανήτη) αλλά σταδιακά παίρνει το δικό της χαρακτήρα και γίνεται από τις πιο μνημειώδεις στην ιστορία των adventures. Δημιούργημα των two guys from andromeda, τα παιχνίδια διακρίνονται από τις άπειρες αναφορές στην ποπ κουλτούρα και στο φοβερό χιούμορ. Στο τρίτο της σειράς θα πρέπει να γλιτώσετε από τον εξολοθρευτή Σβαρτσενέγκερ και να τα βάλετε με την Scumsoft (παρωδία της Microsoft όχι της Lucasarts). Ξεχωρίζει για την μουσική του Bob Siebenberg (ντράμερ των Supertramp). Ποια έκδοση να παίξετε: Με το ScummVM μπορείτε να συνδυάσετε τα ψηφιακά εφέ με την μουσική Roland MT-32, ενώ κάνει undithering στα EGA γραφικά (ισχύει για όλα τα SCI Sierra adventures) με αποτέλεσμα να μοιάζει ότι έχει σχεδόν 256 χρώματα. 03. Police Quest II: The Vengeance (1988) Η σειρά Police Quest του πρώην αστυνομικού Jim Walls είναι ένα πολύ πιστό simulation των μεθόδων της Αμερικανικής αστυνομίας, πράγμα που σημαίνει ότι για να τελειώσετε το παιχνίδι πρέπει να μελετήσετε το manual. Αν κάνετε κάποιο λάθος στο πρωτόκολλο...game over. Στο δεύτερο μέρος ο Bains που είχατε συλλάβει στο πρώτο καταφέρνει να αποδράσει και ζητάει εκδίκηση. Ποια έκδοση να παίξετε: Για κάτι διαφορετικό, δείτε την Ιαπωνική έκδοση για PC-98 όπου τα γραφικά έχουν αλλάξει σε στυλ anime. 04. Leisure Suit Larry III: Passionate Patti in Pursuit of the Pulsating Pectorals (1989) Για την σειρά Larry επέλεξα το τρίτο της σειράς το οποίο νομίζω είναι υποτιμημένο. Το πρώτο είναι το γνωστότερο που έχουν παίξει οι περισσότεροι και έχει 2 remakes, ενώ και το ίδιο είναι remake του Softporn Adventure. Το 3 είναι επιστροφή στην κλασική συνταγή μετά την αποτυχία που ήταν το 2 με την μίξη με James Bond, αλλά αυτή τη φορά στο δεύτερο μέρος του παιχνιδιού παίρνετε το ρόλο της Patti, του μεγάλου έρωτα του Larry. Στην σημερινή εποχή του politically correct και του #metoo τα Larry θεωρούνται σεξιστικά, μισογυνιστικά με κακόγουστο, προσβλητικό και παιδαριώδες χιούμορ. Παρόλα αυτά εμείς τον αγαπάμε τον Larry ακόμα και αν είναι κατάλοιπο μιας άλλης εποχής. 05. Hero's Quest: So You want to be a Hero (1989) Πραγματικά άψογος συνδυασμός του κλασικού third person graphic adventure με RPG, το Hero's Quest είναι πιθανά το καλύτερο παιχνίδι της Sierra. Φοβερό gameplay που δεν βασίζεται τόσο στην επίλυση γρίφων όσο τα υπόλοιπα παιχνίδια της Sierra και πολύ replayability αφού με κάθε διαφορετική κλάση έχετε ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι. O CRPG addict το επέλεξε ως το καλύτερο RPG του 1989 (και σίγουρα είναι αυθεντία αφού έχει παίξει ΟΛΑ τα CRPG). Παίξτε οπωσδήποτε και το sequel, το Trial by Fire. Ποια έκδοση να παίξετε: Παρότι έχει βγει remake με 256 χρώματα και point and click interface προτείνω την original EGA έκδοση. Καταρχάς δεν μου αρέσει το point and click interface της Sierra και προτιμώ τον parser, άσε που χάνεις μέρος της μαγείας όταν σου δίνονται όλα στο πιάτο. Κατά δεύτερο, νομίζω ότι δεν μου αρέσουν τα γραφικά των περισσότερων VGA games της Sierra. Κάτι δεν μου πάει καλά που δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Τα EGA γραφικά του πρωτότυπου είναι πολύ πιο καλογερασμένα κατά τη γνώμη μου.
  12. 5 points
    Η εταιρια Terraonion, γνωστη απο τα flashcarts για NeoGeo και τον ODE για PC Engine ανακοινωσε ODE για Sega CD. Οπως την περιπτωση του PC Engine αντικαθιστα πληρως την κονσολα οποτε δεν χρειαζεται να εχει κανεις Sega CD για να παιξει τα cd παιχνιδια. Ειναι συμβατη με 32x cd εφοσον διαθετουμε το εξαρτημα. Εκτος απο ODE ειναι και flashcart πρωτης ταξης με ολα τα καλουδια (cheats, save states, κλπ). Περισσοτερες πληροφοριες εδω.
  13. 5 points
    Κορίτσια στον Ηλιο 1968 Η καταπληκτική ταινία του Β.Γεωργιάδη με τον Γιάννη Βόγλη και την Αννε Λόμπεργκ. Είναι γνωστό και γραμμένο και εδώ αλλά και σε αλλους ιστότοπους οτι οι σκηνές του νησιού που βλέπουμε στην ταινία ήταν γυρισμένες στο Μπατσί τής Ανδρου.(ασχετο αν σε κάποια στιγμή βλέπουμε και γραμμές τρένου.!!!!).Οι σκηνές όμως, στην αρχή της ταινίας, που ο Βόγλης απο τα χωράφια κυνηγάει στον δρόμο την τρομαγμένη Λομπεργκ..και της φωνάζει "στάσου μύγδαλα" αλλά και η σύλληψή του είναι γυρισμένες πολύ μακρυά απο εκεί και συγκεκριμένα στην Παλια Εθνική οδο Ελευσίνας-Θηβών μεταξύ Αγίας Σωτήρας και Παλαιοχωρίου κοντά στην Οινόη. Εξίσου μακρυά απο την Ανδρο ήταν και το camping που έμενε η Αννε Λομπεργκ και συγκεκριμένα στο γραφικό , ερημο και πανέμορφο τότε Τολό Αργολίδας.
  14. 5 points
    Και μιας και παμε επετειακα, μια παρουσιαση του computer-aided συστηματος προσανατολισμου της σειρας Apollo. Εξεπλαγειν!
  15. 5 points
    Φίλος μου έχει βρει τρόπο να με κάνει να νιώθω γέρος όταν με κοροϊδεύει που ασχολούμαι με τα retro και μου λέει "μπαίνεις ακόμα στο φερετρο-maniax?"
  16. 5 points
    εδώ βλέπουμε μια φώτο (φωτογράφε φώτο-χάλια μ έβγαλες με δυο κεφάλια) μιας brother στο σπίτι της αδερφής μου, όπως υποσχέθηκα.
  17. 5 points
    Εγώ θα σας κάνω να νιώσετε γέροι -ναι σε σας τους 40+ μιλάω...- με την ακόλουθη σκέψη: Θυμάστε φανταζομαι που την δεκαετία του 80, ας πουμε το έτος 1985 που ειναι το μέσο της, περιμέναμε να δούμε την ελληνική ταινία του Σαββάτου! Οι ταινίες που βλέπαμε τότε και θεωρούσαμε παλιές ήταν κυρίως της περιόδου 1960 έως 1970 δηλαδή 15-25 ετών τότε. Οι ταινίες αντιστοιχα που βλέπαμε τότε στις βιντεοκασσέτες ως σύγχρονες, αυτες δηλαδή με τον Ψαλτη, τον Μουστακα τον Γαρδέλη και άλλους είναι σε σχέση με σήμερα 30-39 ετών...σχεδόν τα διπλάσια χρόνια δηλαδή! Με άλλα λόγια οι ταινίες του κλασσικού ελληνικου κινηματογράφου που τότε θεωρούσαμε παλιές ήταν 2 φορές νεώτερες συγκριτικα με τις ταινίες των 80'ς που εμείς μνημονεύουμε ως ταινίες τις γενιας μας σήμερα! Το διατύπωσα σε συνομίλικη φίλικη παρέα πρόσφατα με αποτέλεσμα να πέσουμε όλοι σε κατάθλιψη και κρίση μέσης -προς μεγαλύτερης- ηλικίας! Ευτυχώς που γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι εφόσον τα χρόνια περνούν ας κάνουμε ότι μπορούμε να επρνανε καλά. Αυτό έχει σημασία και όσο μεγαλώνω το καταλαβαίνω καλύτερα!
  18. 5 points
    To γουσταρω πολυ το Black Knight 2000 μιλαμε δεν υπαρχει στιγμη που να μην παιζω κατι αλλο και να μη το βαλω.Προβλεπω να το παιζω για χρονια να που εκανε και ενα καλο ο Wally που το εβαλε και το εμαθα γιατι δεν το γνωριζα.
  19. 5 points
  20. 5 points
    Ε, η υποτιθέμενη γκόμενα είναι στραβοδόντα (απαραίτητο για να δικαιολογηθεί ο στίχος "είσαι σαν κουνέλι") και ο βιτσιόζος ήρωας του τραγουδιού την θέλει έτσι. Διότι λέει μεν ότι είναι όμορφη γι' αυτόν, (μ' αρέσεις όπως είσαι μην ξεχνάς) αλλά δεν εννοεί ότι του αρέσει ο εσωτερικός της κόσμος και η προσωπικότητα της οπότε θα την έβρισκε όμορφη ανεξαρτήτως δοντιών και εμφάνισης γενικότερα. Το εννοεί κυριολεκτικά: Του αρέσει ΜΟΝΟ με στραβά δόντια. Αν πάει σε οδοντογιατρό και τα ισιωσει δεν θα του αρέσει πια ("μα ύστερα να ξέρεις θα χαθώ"). Το έχει φετίχ ο άνθρωπος. Φαντάζομαι το σχετικό βίτσιο θα λέγεται κονικλοδοντοφιλία.
  21. 5 points
    τεύχος 21 30/07/1977 Γιάννης Γκιωνάκης τεύχος 22 06/08/1977 Γιώργος Ζαχαριάδης τεύχος 23 13/08/1977 Νίτσα Μαρούδα τεύχος 24 20/08/1977 Γιώργος Σίσκος τεύχος 25 27/08/1977 Λάμπρος Κωνσταντάρας τεύχος 26 03/09/1977 Μαρία Αλιφέρη τεύχος 27 10/09/1977 Πήτερ Στράους τεύχος 28 17/09/1977 Σπύρος Καλογήρου τεύχος 29 24/09/1977 Ρίτσι Φάμιλι τεύχος 30 01/10/1977 Νίκος Βασταρδής ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 23 26 και 30
  22. 5 points
    Ακολουθεί η οθόνη με τον σκηνοθέτη, όπου το Mr. πριν το όνομα παραπέμπει σε... Χίτσκοκ μια και έτσι έγραφε στην πολυθρόνα του. Φυσικά η καινοτομική (τότε) εναλλαγή χρωμάτων της οθόνης είναι συνεχής...... Το χρώμα άλλαζε σταδιακά, σε συνεχή ροή, λόγω των χαμηλών δυνατοτήτων των τότε υπολογιστών, άλλοτε από πάνω προς τα κάτω και άλλοτε από κάτω προς τα πάνω.... Φουτουριστικά -τότε- πράγματα σε φίλμ Super 8........... Φυσικά γίνεται αναφορά και στην αναγνωρισιμότητά του, λόγω της ταινίας Top Car!!!!! Το εφφέ της αναλλαγής χρωμάτων της οθόνης παραμένει.... Το ότι το χρώμα δεν εισχωρούσε στο εσωτερικό των χαρακτήρων (π.χ. στο Ο, στο Α) είναι ενδεικτικό των ατελειών της εποχής. Τεχνολογία στα σπάργανα............ Εκτός από τις σκηνές με τον υπολογιστή γυρίσθηκαν τέλος και κάποιες σκηνές σε νησί στις διακοπές μας, όπου χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της αμερικάνικης νύκτας (κινηματογράφιση την ημέρα με σκούρο μπλέ φίλτρο μπροστά στο φακό, ώστε να γίνεται προσομοίωση νύκτας). Η νυχτερίδα είναι πλαστική, κρεμασμένη με λεπτό σκοινάκι και η αλήθεια είναι ότι κατά την προβολή είναι πολύ ρεαλιστική.... Η ταινία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μια και μετά τις διακοπές και τη στρατιωτική θητεία άρχισαν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, ήρθαν και τα παιδιά, στα οποία επικεντρώθηκαν πλέον οι λήψεις. Ούτως ή άλλως, το φίλμ Super 8 έπνεε πλέον τα λοίσθια και η κινηματογραφική μηχανή λήψεως αντικαταστάθηκε με βιντεοκάμερα. Τα πλάνα έμειναν αμοντάριστα και χωρίς μουσική επένδυση. Τώρα που ψηφιοποιήθηκαν σκέπτομαι να τα κάνω ένα κλιπάκι....... Άν έχει χρησιμοποιήσει και άλλο μέλος υπολογιστή σε φίλμ Super 8 ας γράψει τις εμπειρίες του. ΤΕΛΟΣ ---- THE END ---- FIN ---- ENDE
  23. 5 points
  24. 5 points
    Τα χρησιμοποιούσαμε αυτά τα τετράδια στο μάθημα της αντιγραφής στο Δημοτικό. Το κενό χρησίμευε για να ζωγραφίζουμε κάτι σχετικό με το κείμενο της αντιγραφής.
  25. 5 points
    Καλησπέρα και καλή χρονιά!! Νέες προσθήκες!!
  26. 5 points
    61. Pro Tennis Tour 2 (1991) Anyone for Tennis? Would't that be nice...Ένας πολύ καλός προσομοιωτής τένις με πολλές επιλογές. Προπόνηση, ζεύγη, κλπ. Το καλύτερο παιχνίδι τένις για Amiga και ακόμα πολύ playable. Νομίζω ότι στέκεται καλά ενάντια στο καλύτερο 16 bit τένις, το Super Tennis για το SNES και αξίζει ως εναλλακτική. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga 62. Fightin' Spirit (1996) To απόλυτο 16 bit dream machine αν σας άρεσαν τα fighting games ήταν το Neo Geo που ελάχιστοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν. Κυριολεκτικά arcade perfect (αφού ήταν ακριβώς το ίδιο hardware) είχε ένα κάρο fighting games της SNK (King of Fighters, Samurai Shodown, Fatal Fury, Art of Fighting, κλπ). Οι κοινοί θνητοί με SNES και Mega Drive είχαν απλά κάποια πετσοκομμένα conversions ενώ φυσικά οι Amiga users τίποτα. Κάποιοι Ιταλοί που προφανώς γούσταραν παιχνίδια SNK αποφάσισαν να κάνουν ένα tribute/παρωδία (απλά ακούστε το τραγούδι της εισαγωγής) στην Amiga. Μόνο ότι κατάφεραν να το κάνουν είναι πραγματικά αξιόλογο. Τώρα βέβαια σαν παιχνίδι μην περιμένετε το gameplay των παιχνιδιών της SNK. Αλλά έτσι και αλλιώς (με εξαίρεση το Weaponlord για MD/SNES) κανένα δυτικό fighting game δεν πιάνει την μαεστρία των Ιαπώνων. Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και τεχνολογικό θαύμα στις απλές Amiga καλύτερα να το παίξετε στην έκδοση για CD 32 λόγω CD soundtrack και six button controls. 63. Twintris (1990) O καλύτερος κλώνος του Tetris στην Amiga και ό,τι καλύτερο για 2 player vs .Αυτός είναι και ο λόγος που μπαίνει στην λίστα γιατί το NES Tetris είναι αποκλειστικά single player. Ποια έκδοση να παίξετε: Το Super Twintris είναι βελτιωμένη έκδοση 64. Alien Breed (1991) H Team 17 δεν ήταν ποτέ γνωστή για την πρωτοτυπία της. Εδώ απλά έκλεψαν το Aliens και το μετέφεραν σε ένα συμπαθητικό (αλλά με πολλά προβλήματα design) Gauntlet clone. Παρόλα αυτά είναι διασκεδαστικό για 2 player coop. Ποια έκδοση να παίξετε: Την Special Edition '92 που προσθέτει levels, κάνει αλλαγές στα υπάρχοντα και έχει βελτιώσεις στο gameplay. 65. Apidya (1992) Οι Ιάπωνες ξεκίνησαν την αυτοκινητοβιομηχανία τους αντιγράφοντας δυτικά μοντέλα και με την σειρά τους οι Γερμανοί ξεκίνησαν την video game βιομηχανία τους αντιγράφοντας τους Ιάπωνες με παιχνίδια σαν το Great Giana Sisers κ.α. Ένας τέτοιος ιαωπόνοφιλος μιμητής ήταν και η Kaiko της που μέχρι και το όνομα θυμίζει Ιαπωνικά. Το Apidya (με μία τελείως γελοία anime εισαγωγή) και ως horizontal shooter "επηρεασμένο" από το Insector X η πρώτη εντύπωση είναι "άλλο ένα κακέκτυπο". Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Καταρχάς έχει μερικά από τα καλύτερα γραφικά που έχουμε δει σε Amiga και παρά την κοινή θεματολογία με το Insector X από εκεί και πέρα έχει δικό του χαρακτήρα. Δεύτερον έχουμε το φοβερό soundtrack του Chris Hulsbeck και τρίτον έχουμε ένα πολύ καλό και σφιχτό shmup σε στυλ Gradius. Βέβαια τα προβλήματα των euroshmup παραμένουν. Αδύναμα όπλα και απίστευτη δυσκολία. Πάντως συγκρίνεται άνετα με τα καλύτερα shmup στις κονσόλες. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga exclusive 66. Kick Off 2 (1990) Κάποιοι το θεωρούν σκουπίδι και άλλοι το θεωρούν το καλύτερο ποδοσφαιράκι που βγήκε ποτέ. Ο δημιουργός του Dino Dini έπεσε σε κατάθλιψη όταν (κατά αυτόν) η Sensible Software αντέγραψε το παιχνίδι του και ο τύπος και το κοινό αγάπησαν την αντιγραφή περισσότερο από το original. Η κόντρα Dino Dini με Stuart Cambell (αρχισυντάκτη του Amiga Power) σε ιντερνετικά φόρουμ πολλά πολλά χρόνια μετά είχε πολύ "δράμα" και τρελό γέλιο. Πέρα από την σύγκριση Sensible με Kick Off μιλάμε για ένα πολύ καλό παιχνίδι αν καταφέρεις να μάθεις τον χειρισμό του. Φυσικά ο περισσότερος κόσμος δεν είχε την υπομονή και το παράτησε για το πολύ πιο προσιτό Sensible. Αν όμως επιμείνετε θα δικαιωθείτε. Ποια έκδοση να παίξετε: Πηγαίνετε στο Kick Off Gathering και κατεβάστε την Kick Off 2 Competion Version η οποία κάνει διάφορες βελτιώσεις και είναι αυτή που χρησιμοποιείται στο παγκόσμιο κύπελλο Kick Off. Και ένα βίντεο από τον μετρ του Kick Off τον δικό μας @alkis21 που επιδεικνύει τις δυνατότητες του παιχνιδιού αν το μάθεις.
  27. 5 points
    27. International Karate + (1987) To sequel του International Karate είναι πολύ ανώτερο από τον προκάτοχό του που ήταν ένας (πολύ καλός) κλώνος του Karate Champ. Φοβερής ακρίβειας controls, νέες κινήσεις και φυσικά χαμός στην οθόνη με τρεις χαρακτήρες ταυτόχρονα. Χωρίς αμφιβολία το καλύτερο Προ Street Fighter II fighting game. Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και η έκδοση για Amiga είναι η καλύτερη, θα προτείνω ένα hack για τον C64 το IK+ Gold που επιτρέπει να παίξουν τρεις άνθρωποι ταυτόχρονα. Μακάρι να δούμε και κάτι παρόμοιο στην Amiga. 28. Head Over Heels (1987) Για πολλούς το καλύτερο ισομετρικό arcade adventure. Πρέπει να συνδυάσετε τις ικανότητες των δύο χαρακτήρων (είτε ξεχωριστά είτε κάποιες φορές ενώνονται σε ένα) για να λύσετε τους γρίφους του παιχνιδιού. Αυτός ο μηχανισμός του gameplay το κάνει να ξεχωρίζει όπως και το ξεκάθαρα Αγγλικό χιούμορ του (Ντάλεκ με το κεφάλι του πρίγκηπα Κάρολου πχ). Ποια έκδοση να παίξετε: H αλήθεια είναι ότι οι 16 bit εκδόσεις δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο και η επιλογή παλέτας είναι μάλλον αμφιλεγόμενη. Αλλά από το ολότελα οκ, μπορείτε να το παίξετε σε Amiga. 29. Nebulus (1987) Ελέγχετε ένα πλάσμα σαν βάτραχο ονόματι Pogo και πρέπει να φτάσετε στην κορυφή του πύργου για να τον κατεδαφίσετε. Το εφέ της περιστροφής του πύργου είναι πολύ εντυπωσιακό και το παιχνίδι είναι γενικά τεχνικά άρτιο. Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga 30. Maniac Mansion (1987) To παιχνίδι που ξεκίνησε τα point and click adventures στην μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα. Σε αντίθεση με τους απογόνους του έχει αρκετό replaybility διαλέγοντας διαφορετικά παιδιά για να παίξεις. Ποια έκδοση να παίξετε: Θα διερωτάστε τί δουλειά έχει αυτό το παιχνίδι στην λίστα αφού παίζεται ιδανικά με mouse και είναι και adventure. O λόγος είναι ότι αν και στην Ευρώπη γνωρίσαμε το παιχνίδι από τον C64 ή από κάποια άλλη έκδοση του σε υπολογιστή, οι περισσότεροι Αμερικανοί gamers το γνώρισαν από το NES. Αυτό που κάνει την έκδοση για NES να ξεχωρίζει είναι ότι κάθε παιδί έχει το δικό του μουσικό κομμάτι ενώ τα γραφικά είναι πολύ διαφορετικά από τις home εκδόσεις. Αξίζει να το ξαναδείτε λόγω αυτών των διαφορών. Ευτυχώς κυκλοφορεί η έκδοση πριν την λογοκρισία της Nintendo για να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. 31. Sid Meier's Pirates! (1987) Άλλο ένα παιχνίδι που θα αναρωτιέστε τι δουλειά έχει εδώ. Το open world αριστούργημα του Sid Meier προσφέρει ατελείωτες ώρες ενασχόλησης, και παρά το γεγονός ότι έχει arcade κομμάτια μάλλον δεν ταιριάζει απόλυτα σε μια λίστα που ασχολείται κυρίως με pick up and play games. Ποια έκδοση να παίξετε: Ο λόγος που βρίσκεται εδώ είναι για το Pirates! Gold για το CD 32. Κάποιοι θεωρούν ότι είναι η καλύτερη έκδοση του παιχνιδιού οπότε δοκιμάστε την. 32. Wizball (1987) Δείτε walkthrough στο youtube πριν το παίξετε γιατί αλλιώς δεν θα το απολαύσετε. Αν δεν πάρετε τα δύο πρώτα power ups για να ελέγχετε σωστά την μπάλα θα αναρωτιέστε προς τι ο ντόρος. Μόλις μάθετε το παιχνίδι θα διαπιστώσετε ότι είναι από τα πιο πρωτότυπα shmups που έχουν βγει ποτέ. Η κακιά IBM έχει αφαιρέσει το χρώμα από τον κόσμο των υπολογιστών και όλα είναι μουντά και γκρίζα. Σκοπός σας είναι να επαναφέρετε το χρώμα με την βοήθεια της γάτας σας (οκ δεν είναι αυτό ακριβώς το σενάριο αλλά θα μπορούσε). Ποια έκδοση να παίξετε: Άλλη μια περίπτωση που η έκδοση για Commodore είναι ανώτερη από τις 16 bit.
  28. 5 points
  29. 4 points
    Και οταν λεω βαθμολογηστε δεν εννοοω το ταλεντο τους, αλλα το ποσο ελκυστικους τους βρισκετε. Ποσο αρρενωποι η θηλυκες ειναι και ποσο σεξ - απηλ διαθετουν. Δεν ειναι ζητημα ομορφιας. Οχι μονο, τουλαχιστον. Ειναι ζητημα πολλων παραγοντων που ολοι μαζι δινουν αυτο το κατι σε εναν ανθρωπο ωστε να εχει μεγαλη επιτυχια στο αντιθετο φυλο. Βαθμολογουμε απο το 0 εως και το αριστα 10: Μιμη Ντενιση Χλοη Λιασκου Νιτσα Μαρουδα Γιωργος Παππας Κωστας Βουτσας Ανδρεας Ντουζος
  30. 4 points
    Θυμάμαι το πηδαλιοχούμενο αυτοκινητάκι που είχε γειτονάκι μας. Ήταν από λαμαρίνα και κατασκευασμένο στην Ελλάδα. Είχε και ένα διακόπτη που με μπαταρία άναβε τα μπροστινά φώτα. Ενδιαφέρον έχει και η διαφήμιση με τις φωτογραφικές μηχανές Kodak Instamatic, μια και αναφέρει τις τιμές τους. Οι Pocket ήταν πιό ακριβές. Επίσης ο Κυρ επιστρατεύθηκε στη διαφήμιση για κουβέρτες Αριστον..... Το απορρυπαντικό Νobel Electronic 70 (ήταν της μόδας τα..... ηλεκτρονικά ονόματα και σε απορρυπαντικά!!!!!) έδινε δώρο 2 πιάτα της "Κεραμεικός".
  31. 4 points
    Η μεγαλύτερη προσφορά που έγινε ποτέ είναι ένα πάπλωμα (έστω και διπλό)? Και τι το ιδιαίτερο έχουν τα εγγλέζικα ξεπουπουλιασμένα κοτόπουλα που τα κάνει πιο κατάλληλη γέμιση για πάπλωμα από τα ελληνικά, ας πούμε? Η φράση μου θύμισε τη Βροντοσαυρίνα Γλυκερίνα της "Λιλιπούπολης" που έφτιαξε το πιο γλυκό γλυκό που έγινε ποτέ, αλλά δεδομένου ότι η μυρωδιά του τράβηξε τους άγριους Λιλιπούα και οδήγησε στην ίδρυση της Παπουαλίλης, ήταν όντως σημαντικό γλυκό. Τα παπλώματα Αγγλίας, έστω και με δεκαετή εγγύηση, δεν μπορούν να διεκδικήσουν τέτοιες δάφνες.
  32. 4 points
    Μια του κλέφτη 1960 και εδώ έχουμε την βίλα Μαργαρίτα στην Βασ. Σοφίας και Μεσογείων. Το σπίτι της Αναλυτή ηταν Βασ. Σοφίας 129 Μας δείχνει επίσης και απέναντι στο παρκάκι έξω από την είσοδο του Ιπποκράτειος.
  33. 4 points
    Φωτογραφιες και πληροφοριες για τον σχεδιασμο των παλιων παιχνιδιων 80s 90s. Το τελικο αποτελεσμα της εικονας των παιχνιδιων ηταν στην CRT οθονη..Χωρις τα pixels και το ξεπλυμενο αποτελεσμα που βλεπουμε στις σημερινες hd τηλεορασεις απο τις αυθεντικες κονσολες και τις πλακετες των arcade παιχνιδιων η στους emulators που αν δεν βαλουμε crt φιλτρα και το φιλτρο θολουρας bilinear filtering φαινεται ενα ξεπλυμενο αποτελεσμα με τα pixels στην hd οθονη. Ακομα και στα παιχνιδια του Game & Watch οπως πχ στο παιχνιδι Octopus στην lcd δεν βλεπαμε κανενα pixel το 1981 https://vgdensetsu.tumblr.com/post/179656817318/designing-2d-graphics-in-the-japanese-industry
  34. 4 points
    Wally αργεις χαρακτηριστικα να βαλεις νεο φλιπερακι.Εχω παρει φορα εχω βαλει καρφωτη την τεταρτη στην παπια εχω ψαρωσει πανω στη σελα για καλητερη αεροδυναμικη ωστε να πιασω μεγαλυτερη τελικη και συ με κοβεις
  35. 4 points
    Χρειάζεσαι μόνο: Την τελευταία έκδοση MAME Τις ROMs που αρχίζουν από "gnw_" τις οποίες βάζεις στο φάκελο ROMs Τα Artwork files που αρχίζουν από "gnw_" τα οποία βάζεις στο φάκελο Artwork Artwork files για G&W, θα βρεις εδώ. Και ένα δικό μου αγαπημένο:
  36. 4 points
    (Όπως πάντα, ελπίζω να μην το έχω ρωτήσει και κάποτε άλλοτε μέσα στα τελευταία 13 χρόνια...) Μια από τις πιο αρχέγονες παιδικές αναμνήσεις μου ήταν ένα παιχνίδι που μου έφερε μια μέρα ο Πατέρας μου: Ένα πλαστικό φρατζολάκι, που από κάτω είχε έναν διακόπτη ο οποίος εκκινούσε ένα επαναλαμβανόμενο (ευτυχώς όχι εκνευριστικό) γέλιο. Το παιχνίδι αυτό το αποκαλούσαμε "ο χάχας" και μπορώ να πω ότι χανάνισα μαζί του για 3-4 μέρες, πριν χαλάσει (ή το χαλάσω). Υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες επ' αυτού;
  37. 4 points
    τεύχος 401 15/10/1977 "Πορφύρα και αίμα" τεύχος 402 22/10/1977 Μαίρη Αρώνη τεύχος 403 29/10/1977 Αστέρια της μουσικής στην ΕΡΤ τεύχος 404 05/11/1977 Νόρα Βαλσάμη τεύχος 405 12/11/1977 Γωγώ Ατζολετάκη τεύχος 406 19/11/1977 Εκλογές 1977 τεύχος 407 26/11/1977 "Οι Άγγελοι του Τσάρλι" τεύχος 408 03/12/1977 "Αφροδίτη" ΥΕΝΕΔ τεύχος 409 10/12/1977 Τζακ Λορντ τεύχος 410 17/12/1977 Κώστας Καρράς - Μάρω Κοντού ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 402 408 και 410
  38. 4 points
    Η καρδιά ενος αλήτη... Ο Νίκος και ο Ανδρεας ειναι διδυμοι (Ο Ξανθοπουλος σε διπλο ρολο). Οταν πεθαινει ο πατερας τους, ο Νικος ριχνεται στη βιοπάλη και βοηθάει τον Άνδρεα να σπουδάσει. Μπαρκάρει στα καράβια, όμως το πλοίο του βυθίζεται και οι δικοί του τον θεωρούν νεκρό. Στο μεταξύ, ο Ανδρέας παίρνει το πτυχίο του και γίνεται φημισμενος εισαγγελέας. Μετά από καιρό ο Νίκος επιστρέφει στην Ελλάδα, χωρίς χαρτιά, δεν εμφανίζεται στους δικούς του κι βρίσκεται μπλεγμένος σε υπόθεση φόνου που δεν διέπραξε. Εισαγγελέας στη δίκη ο Ανδρέας. Και εδώ εχουμε το εξης απεριγραπτο! Μέσα στο δικαστήριο, με τόσο κόσμο (δικαστές, ακροατήριο, θαμώνες κλπ), ο Νικος αρνούμενος να δώσει τα στοιχεία του δικαζεται ως ανωνυμος κι κανείς απο εκει μεσα δεν αναρωτιέται το πιο φυσικό: γιατί κατηγορούμενος κι εισαγγελέας είναι "φωτοαντιγραφα" κι μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό; Επικός ο διάλογος ανάμεσα στον Πρόεδρο του δικαστηρίου κι τον κατηγουμενο Ανδρέα: -"Δυσχερένεις την κατάσταση σου με την απόκρυψη της ταυτότητας σου" -"Δεν έχω όνομα κύριε Πρόεδρε ". Όλοι μέσα σε αυτήν την αίθουσα, μέχρι και ο Πρόεδρος, ηταν θεοστραβοι;;; Ο εισαγγελέας Ανδρέας εν τω μεταξύ να σφυρίζει αδιάφορα κι να αποκαλύπτει την συγγένεια τους στο τέλος πια, γιατί κανείς ολο αυτο το διαστημα της δικης δεν απόρησε με την ομοιότητα τους!!
  39. 4 points
    τεύχος 151 31/12/1972 Επετειακό Πρωτοχρονιάτικο τεύχος 152 07/01/1973 Κέσλερ Τουίνς τεύχος 153 14/01/1973 Ρίτα Παβόνε τεύχος 154 21/01/1973 Ντέμης Ρούσσος τεύχος 155 28/01/1973 Ανταμό τεύχος 156 04/02/1973 Μιρέιγ Ματιέ τεύχος 157 11/02/1973 Τζένη Καρέζη τεύχος 158 18/02/1973 Έλλη Φωτίου τεύχος 159 25/02/1973 Τσαντ Έβερετ τεύχος 160 04/03/1973 Επετειακό Αποκριάτικο ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 157 158 και 160
  40. 4 points
    Σεβομαι πολυ αυτη τη σελιδα ως γνησιος σχεδον 50αρης πια που ζησαμε τις ανεπαναληπτες δεκαετιες 70--80 τις τελευταιες αγνες, ρομαντικες αυτου του πλανητη. Την επισκεπτομαι δυστυχως σπανια και με φερνει παλι και παλι το google εδω οταν ψαχουλευω τις αναμνησεις μου. Λοιπον επειδη αυτο το thread ειναι ελλιπες αλλά και όπως σε πολλα άλλα δυστυχως δεν υπαρχουν πλεον οι πολυτιμες φωτο θα ανεβασω εδω σημαντικες φωτο ποδοσφιαριστων αλλα και προτομων-μπρελοκ τους ποy τα ειχαν τα γαριδακια Mr. Chips. Μια προτομη θα ηθελα να ειχα κρατησει δυστυχως δεν εχω. Αν καπου ποτέ καποιος θελησει να μου δωσει μια..... ΑΠΟΕΛ Κυπρου Νο 3 !!!!!! Ομονοια Κυπρου Νο 6 !!! ΑΠΟΠ Κινυρας Νο 6 !!! ΑΛΚΗ Κυπρου Νο 4 !!!
  41. 4 points
    τεύχος 121 04/06/1972 Κατρίν Ντενέβ τεύχος 122 11/06/1972 Κάρολ Λίνλεη τεύχος 123 18/06/1972 Ντάνι Γκρωλ τεύχος 124 25/06/1972 Όλγα Καρλάτου τεύχος 125 02/07/1972 Πάτυ Μπράβο τεύχος 126 09/07/1972 Ρόμπερτ Γιανγκ τεύχος 127 16/07/1972 Συλβί Βαρτάν τεύχος 128 23/07/1972 Κάτια Δανδουλάκη τεύχος 129 30/07/1972 "12η ώρα" ΕΙΡΤ τεύχος 130 06/08/1972 Μάικ Κόννορς ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 124 126 και 128
  42. 4 points
    Αν δουλεύει λεει... θα τα παίξετε κυριολεκτικά και μεταφορικά! Ο κατασκευαστής του PSIO αναφέρει οτι η συμβατότητα ειναι στο 99.9% και απο την προσωπική μου εμπειρία δεν εχω κανενα λογο να αμφισβητήσω αυτο το νούμερο, αφου συνάντησα μηδεν προβλήματα στις δόκιμες μου. Ας παίξουμε και τιποτα. Προσοχή, οι φωτογραφίες απο τα παιχνίδια ειναι τραβηγμένες με composite καλώδιο. Wipeout 2097 Crash Bandicoot Castlevania Symphony of the Night Gran Turismo 2 Δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα και με παιχνίδια απο αλλες περιοχές, αλλα επειδή δεν εχω SCART RGB καλώδιο για την ωρα παιζουν ασπρόμαυρα Twisted Metal III (NTSC-U) Αξιζει εδω να αναφέρουμε οτι το φορτωμα ειναι εξαιρετικά γρηγορο και ειδικά σε παιχνίδια που φορτώνουν πολυ απο το cd οι διαφορές ειναι τεράστιες. Μια ακομα ενδιαφέρουσα λειτουργιά που αξίζει να εξετάσουμε εδω ειναι η δυνατότητα να συνδέσουμε την κονσόλα μας με το PC μας χρησιμοποιώντας την usb θυρα του PSIO. Για αυτη την λειτουργικότητα θα χρειαστουμε το πρόγραμμα Systems Console που ειχα προαναφέρει. Με σβηστό το playstation μας, συνδέουμε το PSIO με τον υπολογιστή με το καλωδιο usb. Ανάβουμε την κονσολα. Δεν θα δειξει τιποτα στην οθονη, αλλα στον υπολογιστή μας θα αναγνωρίσει εναν usb εξωτερικό δισκο. Εδω θελει λίγο προσοχή να μην επέμβουμε στον δίσκο αυτό, γιατι μπορει να προκληθεί βλάβη στο PSIO. Πολυ θετικό ειναι οτι με αυτη την μέθοδο δεν χρειάζονται drivers όπως σε αλλα flashcarts. Τρέχουμε το Systems Console, επιλέγουμε ενα disc image και το φορτώνουμε. Αμεσως ξεκινάει το playstation σαν να ειχαμε βαλει δισκάκι μας και το είχαμε βάλει μπροστά. Απο το Systems Console εχουμε και στοιχειώδεις δυνατότητες τηλεχειρισμού της κονσόλας μας, αφου μας επιτρεπει να στείλουμε σημα "Door Oren" ή να κανουμε reset την κονσολα μας. Με αυτο τον τροπο δοκίμασα και διάφορα homebrew για playstation και αυτα με πληρη επιτυχία. Στο επόμενο: Τελευταίες σκέψεις και συμπεράσματα.
  43. 4 points
    Δεν εμφανιζει το βιντεο του Wild Gunman (1974) στο πρωτο ποστ και το ξαναβαζω εδω. Απιστευτο που μπορουσες να παιξεις τετοιο παιχνιδι το 1974.
  44. 4 points
    Και ένα ... ιπποτικό Audi 80 (δημοσίευμα σε αθλητική εφημερίδα εποχής, με ημερομηνία 19-2-1973).
  45. 4 points
    Τι θα λέγατε αν σας έλεγα πως το 1994 είχε κυκλοφορήσει ένα φορητό κασσετόφωνο (boom box) που έπαιζε εκτός απο κασσέτες μουσικής (stereo) παιχνίδια Sega mega drive, 32x, και Sega cd;Αυτή η συσκευή κυκλοφόρησε με την ονομασία AIWA MEGA CD και λειτουργούσε με καλώδιο ρεύματος η με μπαταρίες.Μπορούσες να το πάρεις σε κάμπινγκ, σε ταξίδια και όπου αλλού ήθελες και μπορούσες να παίξεις οποιαδήποτε στιγμή αρκεί να είχες μια κανονική τηλεόραση η μια μικρή φορητή που να δουλεύει και αυτή με μπαταρίες (ήταν και αυτή μέρος της μόδας τότε).Κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνία και δε βρήκε ανταπόκριση λόγω υψηλού κόστους και κατανάλωσης μεγάλων αριθμών μπαταριών. Παρακάτω θα σας δείξω ένα video link παρουσίασης και μερικές φωτογραφίες. Το video δείτε το απο το 4:00 και μετά...
  46. 4 points
    Αισθάνομαι γέρος... πολύ γέρος. Το 2000 ήμουν ήδη 43! Ωχ! Η επόμενη επιμήκυνση (αν είναι πάλι κατά 5 χρόνια) θα πιάσει σχεδόν το ίδιο το Ρετρομάνιαξ, αφού φτιάχτηκε το 2006, οπότε η ίδρυσή του θα θεωρείται ρετρογεγονός. Πάντως ήταν καλή ιδέα, έστω κι αν για μένα ρετρό είναι ό,τι έγινε πριν το 1980. Μην πω "πριν γεννηθώ" και γίνω υπερβολικός.
  47. 4 points
    τεύχος 22 27/05/1992 Αλέξια τεύχος 23 03/06/1992 "Μπέβερλι Χιλς" τεύχος 24 10/06/1992 Σάρον Στόουν τεύχος 25 17/06/1992 τεύχος 26 24/06/1992 τεύχος 27 01/07/1992 Μοντέλο τεύχος 28 08/07/1992 Μαρίνα Τσιντικίδου τεύχος 29 15/07/1992 Μοντέλα τεύχος 30 22/07/1992 Μοντέλο τεύχος 31 29/07/1992 Ταλίσα Σότο ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 22 23 και 24
  48. 4 points
    Στην ταινία "'Ενα βότσαλο στη λίμνη", γύρω στο 27ο λεπτό, ο Γιώργος (Βαγγέλης Πρωτοπαππάς) μπαίνει στο γραφείο όπου ήδη βρίσκεται ο Λογοθετίδης και δύο φιλενάδες του Γιώργου: Το Καιτάκι και η Τζενούλα. Πρώτα ξεπροβοδίζει την Τζενούλα, όμως όταν την αποχαιρετά στην εξώπορτα, της λέει "πάω να σκάσω Καιτάκι μου" και μετά από λίγο "γειά σου Καιτάκι μου" και "αντίο Καιτάκι μου". Δηλαδή 3 φορές λάθος όνομα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!
  49. 4 points
    Πριν τα Blu-Rays, SACDs, DVD-Audio's, CDs, DATs κτλ υπηρχε ενα ψηφιακο μεσο εγγραφης ηχου ονοματι PCM. Μετατρεπανε τον ψηφιακο ηχο σε αναλογικο ,τον αναλογικο σε video signal ωστε να μπορει να γραφει σε VHS κασσετα και τουμπαλιν, μιλαμε για ποιοτητα CD σε 6ωρες κασσετες κατι που ειναι πιο αληθινο σε ορισμενα μηχανηματα απο αλλα. Ξεκινησε περι το 77' αναπτυξη ,ορισμενες εταιριες οπως η ΣΟΝΥ βγαλανε ξεχωριστα decks για συνδεση με τα οικιακα vcr's και beta ,αλλες επισης βγαλανε ολοκληρωμενα συστηματα με ενσωματωμενο το PCM κατι που θα δουμε παρακατω. Αν ηθελες το καλυτερο audio recording system στα 80ς διαλεγες το DAT ,μετα το VHS PCM ,μετα το 8mm φορματ κασσετες PCM και τελος το VHS-HIFI. Ορισμενα μηχανηματα που ξεχωρισα για να παρουμε μια μικρη ιδεα. Toshiba DX-900 το μοναδικο απο οτι διαβασα VCR με ενσωματωμενο PCM. Kατι που μαλλον δεν ισχυει μια και βλεπουμε και η Panasonic εβγαλε το 81 αν δεν κανω λαθος κατι παρομοιο ονοματι Technics SV-P100 Η HITACHI με το HITACHI PCM-V300 το 1982 Η ΣΟΝΥ με το EVS700 μια προταση στο 8mm format. Και τα ξεχωριστα deck's που λεγαμε της ΣΟΝΥ που αμα βρεθουνε σε τιμη το λιγοτερο ακριβη μπορεις να τα συνδεσεις με οποιοδηποτε VCR η beta system . 80s VHS + PCM Adaptor Mixtape Aπο τα σχολια του βιντεο.
  50. 4 points
    Υπαρχουν μερικα καπως σχετιζομενα θεματα, κυριως για υπερκτιμημενα παιχνιδια, η παιχνιδια για τα οποια αλλαξαμε αποψη με τα χρονια, οχι ομως για τιτλους που περιμεναμε πολλα, η διαφορετικα πραγματα απο αυτα που τελικως ειδαμε και περιμεναμε. Σε σχεδον τυχαια σειρα λοιπον εχουμε και λεμε: 1) Aladdin [SNES] Μετα την εκπληκτικη ταινια της Disney, ολοι λιγο πολλοι περιμεναμε και θελαμε να δουμε το παιχνιδι για το SNES. Το παρελθον της τοτε τρισενδοξης Capcom ηταν γνωστο και πολυαγαπημενο στα μηχανηματα της Nintendo, οποτε το Aladdin φανταζε σαν ενα απο τα απολυτα παιχνιδια που θα βλεπαμε στο μηχανημα. Αμ δε.. Πολυ αργο gameplay, μικροσκοπικοι χαρακτηρες, ελαχιστα επιπεδα και εχθροι, μικρη λεπτομερια καθως και μαλλον μετρια μουσικη, ηταν το αποτελεσμα που ειδαμε. Αυτα σε συνδιασμο με το υπεροχο Aladdin του Mega Drive, εκαναν πολλους κατοχους του αντιστοιχου παιχνιδιου για το SNES να αναθεματισουν την ωρα και την στιγμη που το περιμεναν πως και πως. 2) Spider-Man and the X-Men in Arcade's Revenge [GameBoy] Τα παιχνιδια με χαρακτηρες της Marvel, επι το πλειστον ειχαν καποιες πολυ καλες κυκλοφοριες, με συγκεκριμενες μαλιστα να θεωρουνται πλεον κλασικες και πολυαγαπημενες. Οχι ομως το Spider-Man and the X-Men in Arcade's Revenge.. Επισης μικροσκοπικοι χαρακτηρες, σε ακομα χειροτερα πλαισια απο αυτα που θα μπορουσε να αποδωσει το GB, σε συνδιασμο με βαρετα και επαναλαμβανομενα επιπεδα, ουσιωδεις εχθροι με το σταγονομετρο, και ανυπαρκτη δραση. Πληρης αποτυχημενη αγορα που την μετανιωσα απο τα πρωτα λεπτα. 3) Wolverine: Adamantium Rage [SNES] Και πανω εκει που ειχαμε δει ποσα καλα Marvel παιχνιδια με καποιες συγκεκριμενες εξαιρεσεις, ειδαμε τοτε διαφημισεις για παιχνιδι Wolverine. Ηταν στην περιοδο οπου ειχε απογειωθει ως χαρακτηρας, τα μηχανηματα μεσουρανούσαν και θα μπορουσαμε να δουμε τα παντα. Πηραμε ενα παιχνιδι οπου ειχε εκνευριστικα αθλια επιπεδα, οπου επρεπε να πατησεις 666 διακοπτες και να νικησεις ανουσιους εχθρους, και ολα αυτα με μια φριχτη κινηση με την οθονη να μεταβαλεται, που προκαλουσε πονοκεφαλο. Απαραδεκτη κυκλοφορια σε ολα τα επιπεδα. 4) Mortal Kombat 3 [SNES] Τα ΜΚ 1 + 2 ειχαν γραψει ιστορια οπου και στο καλο να ειχαν κυκλοφορησει. Ειχε ανακοινωθει η ταινια, ειχαν βγαλει μπλουζες, ηταν μια κατασταση οπου ειτε αρεσε ειτε οχι, την εβλεπες παντου. Ποσο λαθος θα μπορουσε να παει το ΜΚ3; Πολυ. Βλακωδεις αλλαγες στους χαρακτηρες, υποβαθμισμενη λεπτομερια στα επιπεδα και στους μαχητες, βαρετη μουσικη και ατμοσφαιρα. Το MK3 πηγε πισω οτι ειχαν καταφερει με τα MK1/2 για τα καλα. Ηταν απο τις στιγμες οπου οι παιχνιδαδες εντρομοι συνειδητοποιούσαν το φριχτο λαθος, που ανταλλαξαν τα παλαιοτερα MΚ τους, για ενα σαφως κατωτερο τριτο μερος. 5) Mario 64 [N64] Λιγο πολυ εχω αναφερθει εδω για το πως βλεπω το παιχνιδι. Περαν των πρωτων εικονων της εποχης στα περιοδικα, και την μερα που το ειδα να τρεχει μπροστα μου σε ιαπωνικο μηχανημα, ελαχιστες μερες μετα την επισημη κυκλοφορια στην Ιαπωνια, δεν το αποδεχτηκα ουτε ευχαριστηθηκα ποτε. Ενω ειχα απο τοτε ποσες χιλιαδες ωρες με τα προηγουμενα πολυαγαπημενα Mario παιχνιδια, το Mario 64 ηταν και παραμενει ενα πολυ ενδιαφερον tech demo, αλλα υπερβαρετο "παιχνιδι".

Announcements



×
×
  • Create New...