Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19/01/2019 in all areas

  1. 2 points
    Ήταν η αρχή του έτους 1987 και η ταινία Top Gun κυριαρχούσε ακόμη στους αιθέρες, όταν αγοράσαμε με τον συγκάτοικο στη Γερμανία ένα μεταχειρισμένο BMW 318, μοντέλο 1980, στο πλαίσιο της φοιτητικής ζωής. Έχοντας πολύ καλό κινηματογραφικό εξοπλισμό σε Super 8 με την κάμερα Bauer S709XL (παρουσιάσθηκε σε άλλο σημείο του φόρουμ), αποφασίσαμε να γυρίσουμε την ταινία μικρού μήκους (20 λεπτά) Top Car! Και εδώ ήρθε η καινοτομία στα κινηματογραφικά μου δρώμενα: Τίτλοι και εφφέ θα γινόταν από τον προσωπικό υπολογιστή Amstrad 1512, 8086, 512 RAM, floppy 360kb, με μονόχρωμο πράσινο μόνιτορ, χωρίς σκληρό δίσκο, που μόλις είχε αγοράσει ο συγκάτοικος για το σπίτι. Εγώ είχα και χρησιμοποιούσα στο πανεπιστήμιο το φανταστικό για την εποχή του πρόγραμμα Harvard Graphics, στις πρώτες εκδόσεις του (σε μία δισκέττα 5,1/4!), που μας έδινε τη δυνατότητα δημιουργίας τίτλων, φυσικά μόνον σε λατινικούς χαρακτήρες. Χωρίς τον υπολογιστή θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί τιτλέζα, βάζοντας τα γράμματα ένα ένα και κάνοντας στιγμιαίες λήψεις, ώστε όταν παιζόταν το φιλμ να εμφανίζεται ο τίτλος σε ροή. Πολύ δουλειά...... Με τον υπολογιστή αντίθετα εκτιναχθήκαμε σε εξέλιξη, γράφοντας απευθείας στην οθόνη και κάνοντας συνεχή λήψη χωρίς σταμάτα-ξεκίνα! Επίσης μπορούσαμε να μεγαλώσουμε τον τίτλο, ώστε να "έρχεται" προς τον θεατή, καθώς επίσης να αλλάζουμε γραμματοσειρές. Αν ήξεραν οι δημιουργοί του προγράμματος, που ήταν κυρίως για οικονομικές αναλύσεις, τις πρόσθετες χρήσεις του..... Φυσικά υπήρχε τρεμόπαιγμα (flimmer) από τη σάρωση στο μόνιτορ, αλλά το εξιστάθμισα σε μεγάλο βαθμό βάζοντας υψηλότερη ταχύτητα λήψης (24fps αντί 18). Άλλωστε η χρήση του υπολογιστή σήμαινε άνεση, καινοτομία, αλλά ήταν και μέρος της υπόθεσης! Η υπόθεση εν συντομία: Ένας εκτελεστής πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο για την αποστολή του. Ρωτά τον υπολογιστή του να του επιλέξει το κατάλληλο και εκείνος από τα διαθέσιμα για Hard και Soft χρήση του επιλέγει (τι άλλο?) το BMW 318! Δεν υπάρχουν διάλογοι, ενώ η μουσική είναι κυρίως από την ταινία Top Gun (ο δίσκος παρουσιάσθηκε σε άλλο σημείο του φόρουμ). Μια και το θέμα μας είναι ο υπολογιστής, θα παρουσιάσω στη συνέχεια και σε συνέχειες σκηνές που σχετίζονται με την εμπλοκή του στην ταινία. Είναι φωτογραφίες από το φιλμ, οπότε η καθαρότητα πάσχει λόγω της κίνησης και της ψηφιοποίησης. Στην προβολή είναι πολύ καθαρότερα. Αρχίζουμε με τους τίτλους: Όπως είθισται, κατ' αρχήν αναγράφονται οι κινηματογραφικές εταιρείες, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα ονόματά μας σε μίξη με γνωστές εταιρείες........ Αναρτώ 2 σκηνές όπου φαίνεται η ροή της γραφής. Ακολουθεί το Present και μετά σε ροή The color super production με την λέξη production , αφού γραφεί, να μεγαλώνει στην οθόνη... Και τέλος ο τίτλος της ταινίας: Top Car να γράφεται με μικρή γραφή στο κέντρο του μόνιτορ και μετά να μεγαλώνει σαν να έρχεται προς τον θεατή και τέλος να αλλάζει η γραμματοσειρά! Συνεχίζεται....................
  2. 2 points
    Δεν πειραζει σε μερικα χρονια κοντευει και το Αλτζαχαϊμερ θα απανταμε ολοι στα θρεντς 2 και 3 φορες. Σαν να ξαναζουμε το φορουμ απο την αρχη θα ειναι.
  3. 2 points
    Αρχίζοντας τους πειραματισμούς για την ψηφιοποίηση φωτογραφικών φιλμ, χρησιμοποίησα στάσεις με το αυτοκίνητό μου, ένα ΒMW-518 μοντέλο 1984. Το έχω ακόμα στην κατοχή μου αποθηκευμένο εδώ και 5 χρόνια, ελπίζω να το ενεργοποιήσει κάποια στιγμή ο γιός μου.Είναι αυτοκίνητο με κλασσικές γραμμές, φοβερά άνετο με μεγάλους χώρους για όλους τους επιβάτες. Μπορεί να μην είναι αεροδυναμικό όπως τα σημερινά αυτοκίνητα, ούτε να έχει τις επιδόσεις τους (και την ασφάλειά τους λόγω αερόσακων), ή την οικονομία τους, αλλά κάθεσαι αρχοντικά και βλέπεις έξω πολύ καλά, σε αντίθεση με τα σύγχρονα που είναι σαν αυγό με φινιστρίνια αντί για παράθυρα. Πριν 6 μήνες μπήκα στο σημερινό BMW της σειράς 5 και φράκαρα στην κυριολεξία. Σφηνώνεσαι ανάμεσα στην κονσόλα και στο κεκλιμένο προς τα μέσα παράθυρο με την χαμηλή οροφή, η δε ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένη με τα μικρά παράθυρα. Άλλες εποχές................ ΥΓ: Οι φωτογραφίες ψηφιοποιήθηκαν με φωτεινό υπόβαθρο από Tablet με White Screen, όπου το φιλμ επικάθησε στην οθόνη και φωτογραφήθηκε με καλή ψηφιακή μηχανή. Διαπίστωσα ότι είναι ορατά τα Pixel της οθόνης. Θα κάνω κουτί με οπή για το φιλμ, για να μην ακουμπά στην οθόνη και βλέπουμε. Επίσης η φωτογραφία βγαίνει μετά την εμφάνιση (invert) στο PhotoShop πολύ γαλάζια και παρά τη διόρθωση των χρωμάτων (με color balance) τα χρώματα δεν είναι ικανοποιητικά. Ξεκίνησα να κάνω την ψηφιοποίηση γιατί άκουσα ότι τα scanner για φίλμ δεν κάνουν καλά την ψηφιοποίηση. Μήπως έχει να προτείνει κανείς κάτι καλό για να γλυτώσω τον κόπο και τους πειραματισμούς?
  4. 1 point
    Διότι είναι οδηγός-τσακάλι και παρκάρισε κολλητά στον τοίχο και δεν χωρούσε να βγει. Βέβαια αν περνούσε ο τροχονόμος του Μποστ [θα] έπαιρνε τον αριθμό της και [θα] της έδινε τας "κλίσεις". Αυτές που δεν είχε πάρει ο Χάρρυ Κλυνν. Του οποίου ο συνοδηγός δεν δείχνει τάσεις θανάτου από γέλια.
  5. 1 point
    Και κατακτάτε και τον εκλεκτό της καρδιάς σας. Στην καρδιά του οποίου προφανώς δεν πέφτει λόγος αν θέλει να είναι οι αναγνώστριες της Βεντέτας εκλεκτές της. Αλλά τι περιμένετε? Αυτός είναι ο έρωτας σήμερα.
  6. 1 point
    Ε, ψιλοστημένη θα είναι κι εδώ η πόζα. Εντάξει, το αξύριστο είναι αυθόρμητο και το πονεμένο ύφος γνήσιο, αλλά το σεντόνι μου φαίνεται τοποθετημένο με αρκετή προσοχή. Οι αγκινάρες της Ερήμου πάντως είναι τελείως σουρρεαλιστικό. Αναρωτιέμαι ήταν ήμερες ή άγριες με αγκάθια? (Άουτς)
  7. 1 point
    Οπως είπαν και οι περισσότεροι, το βιβλίο. Θέλω να πιάνω το χαρτί, να το λερώνω με χέρια γεμάτα σοκολάτα ή καμια σταγόνα καφέ, να ακούω τις σελίδες όπως γυρνάνε, να τρίζουν στο δάχτυλό μου όταν προσπαθώ να ξεκολλήσω κάποιες που έχουν κολλήσει μεταξύ τους. Εχω προσπαθήσει να διαβάσω βιβλίο σε ταμπλετ, ε στη 10η σελίδα τα παράτησα, δεν ήταν για μένα. Από την άλλη, βιβλία που αφορούν τη δουλειά μου τα έχω όλα ψηφιακά για να μπορώ να τα έχω πάντα και παντού διαθέσιμα. Οσον αφορά το γράψιμο, μου έχει κάνει μεγάλο κακό που τα τελευταία 10+ χρόνια εργάζομαι αποκλειστικά μπροστά σε οθόνη, γράφοντας χιλιάδες χαρακτήρες τη μέρα, με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει αρκετά ο τρόπος που γράφω. Κάθε τόσο προσπαθώ να κρατάω σημειώσεις σε χαρτί για να προπονούμαι, ξέρω ακούγεται κάπως αυτό. Δε θυμάμαι αν έχω απαντήσει σε αυτό το θρεντ, βαργιέμαι όμως να γυρνάω σελίδες για να το διαπιστώσω.
  8. 1 point
    Το 1982 τον τιτλο της Σταρ Ελλας ελαβε η Τινα Ρουσου. Ενα θεϊκο πλασμα που στα καλλιστεια για την ανδειξη της Μις Υφηλιος ηρθε Γ' αναπληρωματικη αναμεσα σε 77 κοπελες. Eδω η Τινα στην παρελαση με μαγιω στο 4:44.
  9. 1 point
    Οπως την βλεπω, θα τις εδινα τον τιτλο με συνοπτικες διαδικασιες....:) Πολυ "συγχρονη" ομορφια...εννοω οτι αν την εβλεπα ετσι σε σημερινο εξωφυλλο, δεν θα εβγαζε τιποτα το ντεμοντε
  10. 1 point
    Το μοντελο του 438 μου θυμιζει Αγγελικη Νικολουλη χωρις γυαλια και με ψευτικες βλεφαριδες.
  11. 1 point
    Κι αφου οδηγει, τοτε γιατι βγαινει απο την πορτα του συνοδηγου;
  12. 1 point
    Και ένα ... ιπποτικό Audi 80 (δημοσίευμα σε αθλητική εφημερίδα εποχής, με ημερομηνία 19-2-1973).
  13. 1 point
    τεύχος 431 27/07/1966 τεύχος 432 10/08/1966 τεύχος 433 24/08/1966 τεύχος 434 07/09/1966 τεύχος 435 21/09/1966 τεύχος 436 05/10/1966 τεύχος 437 19/10/1966 τεύχος 438 02/11/1966 τεύχος 439 16/11/1966 τεύχος 440 30/11/1966 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 436 438 και 440
  14. 1 point
    Οσο απιστευτο κι αν φαινεται, ο Μητσιας μου αρεσει περισσοτερο στο κρεβατι του πονου παρα σε στημενη ποζα.
  15. 1 point
    Και η Ανθη εκανε το σαματα της που δεν της δωσανε τον πρωτο τιτλο, αλλα δεν το τραβηξε πολυ. Τελικα τον τιτλο που διακαως επιθυμουσε τον κατεκτησε 14 χρονια αργοτερα στα καλλιστεια για παντρεμενες.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Ωπα, η Οπ Αρτ! Τη βλεπουμε στα τευχη 421 και 424. Στο πρωτο ειδικα, με ζαλισε, αλλα θα μου πεις, αυτο δεν ηταν το ζητουμενο;
  18. 1 point
    τεύχος 421 09/03/1966 τεύχος 422 23/03/1966 τεύχος 423 06/04/1966 τεύχος 424 20/04/1966 τεύχος 425 04/05/1966 τεύχος 426 18/05/1966 τεύχος 427 01/06/1966 τεύχος 428 15/06/1966 τεύχος 429 29/06/1966 τεύχος 430 13/07/1966 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 421 423 και 424
  19. 1 point
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Τίποτα άλλο εκτός απο βιβλία. Οτι έχει να κάνει με ήχο και εικόνα η ποιότητα και η ευκολία του ψηφιακού τα έχει κάνει όλα τα αναλογικά μέσα παρωχημένα - το βιβλίο όμως δεν θα το άφηνα ποτέ. Δεν λέω οτι τα E-Readers είναι κακές συσκευές, η δεν έχουν τη πρακτικότητα τους ... αλλά προτιμώ χίλιες φορές να διαβάζω ένα βιβλίο στη αληθινή του μορφή, παρά ως ψηφιακό μελάνι στη οθόνη του reader.
  23. 1 point
    O Ρενιέ του Μονακό είχε μια συλλογή με διάφορα αυτοκίνητα https://www.mtcc.mc/en/ Να σας δείξω κάτι μικρά που το ένα ειδικά θα πρέπει να ήταν για να μην ιδρώνει η Γκρέις όταν καθόταν
  24. 1 point
    Μερικές, πολύ λίγες, φωτογραφίες απο τη σημερινή μου επίσκεψη στο Ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου στη Αθήνα. Οι φώτο είναι ελάχιστες συγκριτικά με το τι μπορεί να δεί κανείς επισκεπτόμενος το μουσείο, και το συστήνω ανεπιφύλακτα.
  25. 1 point
    Εμενα με κυνηγανε οι μαγνητικες ταινιες...δεν εξηγειται αλλιως. Βρηκα το μπομπινοφωνο του πατερα μου. Ειναι ενα λαμπατο Philips EL3542 του 1960 μαζι με λιγες μπομπινες. Χωρις να ξερω πολλα (και με βοηθεια απο FB) τελικα το ξεκινησα επιτυχως! Εντοπισα και τα εγχειριδια/service manuals στο internet. Πολυ μπανικη η πρασινη λυχνια που εκτελει και χρεη recording level! Δυστυχως μετα απο καμια ωρα αξιοπρεπεστατης ακροασης (το soundtrack του Fun In Acapulco απο Elvis - να ναι καλα το Shazam) ξεκινησε μια παραμορφωση. Συμφωνα με οτι διαβαζω εδω μαλλον ειναι πυκνωτες ή ακομα πιο πιθανον αντιστασεις. Θα το ανοιξω ετσι κι αλλιως να του αλλαξω λαστιχακια και το (κατι σαν) idler οποτε θα επανελθω να ζητησω τεχνικες συμβουλες (πχ πως μετραω αν ενας πυκνωτης ή μια αντισταση εχει χαιρετησει)

Ανακοινώσεις



×