Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/19/2018 in all areas

  1. 14 points
    Βρέθηκα προχθές στο Μόναχο και επισκέφθηκα ξανά μετά από πολλά χρόνια το Μουσείο Παιχνιδιών. Αν και δεν είναι τόσο μεγάλο όσο της Νυρεμβέργης, ωστόσο έχει πολύ καλές θεματικές συλλογές, ενώ στεγάζεται στο παλιό δημαρχείο του Μονάχου, σε πύργο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Αρχίζω με φωτογραφίες από τη συλλογή των ρομπότ, όπου υπάρχει μεταξύ άλλων και το σπάνιο ρομπότ/σκύλος, ενώ παρεμπιπτόντως διαπίστωσα ότι έχουν και το δικό μου από το Lost in Space.
  2. 12 points
  3. 11 points
    Γεια χαρα σε ολους. Πριν λίγες ημέρες τελείωσα ενα remake του Solomon's Key. Δεν ξέρω πόσοι το θυμάστε, αλλά κυκλοφόρησε αρχικά στα arcades (1986) και στη συνέχεια έγινε port σε όλες σχεδόν τις γνωστές πλατφόρμες. Επικοινώνησα και με τον σχεδιαστή του original game, έναν φοβερό άνθρωπο, ο οποίος με συνεχάρη και μου είπε ότι του προκάλεσε συγκίνηση. Είναι free φυσικά και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ: https://immortalx74.itch.io/solomonskeyremake
  4. 11 points
    Με αφορμή το Amiga vs 16 bit consoles βλέπω ότι πολλοί αμιγκάδες πέφτουν στην παγίδα να συναγωνιστούν τις κονσόλες στο στοιχείο τους. Και συγκρίνουν εικονικούς τίτλους που βγήκαν στις κονσόλες με κακές αντιγραφές της συμφοράς που βγήκαν στην Amiga. Όταν βλέπω άθλια παιχνίδια σαν το Lionheart, το Superfrog, κλπ να θεωρούνται από τους καλύτερους τίτλους της Amiga εξαγριώνομαι. Αντίθετα η Amiga έχει ένα πλήθος παιχνιδιών που είτε είναι πολύ πρωτότυπα είτε επηρέασαν με κάποιο τρόπο το gaming εκτός των ορίων της Amiga. Με αυτά τα παιχνίδια θα ασχοληθούμε εδώ και όχι με δευτεράτζες που απλά ήταν τεχνικά άρτια. Και φυσικά μόνο με Amiga originals ΟΧΙ μεταφορές από ST, PC, 8 bits, κονσόλες, arcades, κλπ. Η Amiga έχει ένα σημαντικό αριθμό μοναδικών δικών της παιχνιδιών δεν χρειάζεται να αναφερθούμε σε μεταφορές. Και αυτά τα παιχνίδια είναι που κάνουν την Amiga ένα από τα καλύτερα gaming platforms. Πάμε λοιπόν. Championship Manager '93: Η μοναδική σειρά παιχνιδιών που ξεκίνησε από την Amiga και συνεχίζεται ως σήμερα απρόσκοπτα. Έχει παιχθεί φανατικά από εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους και έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα και από προπονητές. Η έκδοση του 93 προσέθεσε τα πραγματικά ονόματα. Sensible World of Soccer: Μπήκε στα 10 σημαντικότερα παιχνίδια όλων των εποχών και θεωρείται cultural artifact. 'Nuff said. Lemmings: Η τεράστια επιτυχία της DMA πριν το Grand Theft Auto. Πιθανότατα το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της Amiga που βγήκε σε κάθε format της εποχής. Παρόλα αυτά η έκδοση της Amiga παραμένει η καλύτερη. Populous: Ok τώρα τον Peter Molyneux θα τον πάρουν με τις πέτρες αλλά μια φορά και ένα καιρό έφτιαχνε πρωτότυπα παιχνίδια όπως το πρώτο God game. The Settlers: άλλη μια σειρά παιχνιδιών που κράτησε για πολύ καιρό και ξεκίνησε από την Amiga. To πρώτο παιχνίδι που συνδυάζει city building με real time strategy με ένα περίπλοκο οικονομικό μοντέλο. Cannon Fodder: War! Never been so much fun. Ένα πολύ πρωτότυπο χιουμοριστικό και αντιπολεμικό tactical shooter. Από τα καλύτερα παιχνίδια της Amiga. Microprose Formula One Grand Prix: Η πρώτη προσπάθεια ρεαλιστικής προσομοίωσης του αθλήματος (μαζί με το Revs πάλι του Geoff Crammond) ξεκίνησε από την Amiga. Hunter: Το παιχνίδι είναι ο πρόγονος του Grand Theft Auto και όλων των σύγχρονων open world games. Another World: Μοναδική αισθητική (με διαφορά το ομορφότερο παιχνίδι της Amiga) χωρίς κανένα HUD (μοναδικό επίσης) και υπέροχο storytelling χωρίς καθόλου κείμενο. Μαζί με το Prince of Persia επηρέασαν το μοντέρνο storytelling στα cinematic παιχνίδια. Flashback: O πνευματικός απόγονος του Another World. Το ξεπερνά στο θέμα του gameplay (όπου το another world έπασχε). Πολύ σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη των σημερινών third person action adventures. PoP->Another World->Flashback->Fade to Black (πέρασμα του είδους στο 3D)->Tomb Raider. Worms: Πραγματικά μοναδικό παιχνίδι που δημιουργήθηκε από bedroom coder για διαγωνισμό περιοδικού και έγινε τεράστια επιτυχία όχι μόνο στην Amiga αλλά παντού. Και όλα αυτά το 1995 που η εποχή των bedroom coders είχε πεθάνει και είχαν αρχίσει οι υπερπαραγωγές των εκατομμυρίων σε budget. Defender of the Crown: Ναι σε gameplay πάσχει. Ένα strategy light game με κάποια arcade sequences. Όμως η παρουσίαση ήταν κάτι μοναδικό και σε έκανε να νομίζεις ότι παίρνεις μέρος σε μια ταινία. Η βάση όλων των σύγχρονων παιχνιδιών που μοιάζουν με υπερπαραγωγές του Hollywood. The Chaos Engine: Πολύ καλό top down run'n'gun σε στυλ gauntlet. Προφανώς όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που είναι στη λίστα. Μπαίνει λόγω αισθητικής ως ένα από τα πρώτα steampunk video games. Cruise for a Corpse: Σχεδόν σίγουρα amiga original. H cinematique engine ξεκίνησε στον Atari ST (άρα το future wars είναι αταροπαίχνιδο) και σταδιακά πέρασε στην Amiga (άρα το τελευταίο της σειράς είναι αμιγκοπαίχνιδο). Οκ φοβερή αισθητική, θυμίζει Άγκαθα Κρίστι, time sensitive, κλπ, αλλά όλα αυτά τα έκανε το Colonel's Bequest μερικά χρόνια πριν. Μπαίνει στην λίστα γιατί είναι το πρώτο παιχνίδι που χρησιμοποίησε πολυγωνικούς χαρακτήρες πάνω σε 2D backgrounds. Στη συνέχεια καθιερώθηκε από το alone in the dark και το resident evil. Corporation: 6,83 στο Lemon Amiga! Οι περισσότεροι amiga gamers είναι άσχετοι άμα δίνουν τόσο στο corporation και δίνουν 8,51 στο Superfrog. Ένα παιχνίδι μπροστά από την εποχή του. Συνδυασμός fps με rpg με stealth, με σημασία ποιο μέλος του σώματος χτυπιέται, πρόγονος του System Shock και του Deus Ex πολύ πριν δημιουργηθεί επίσημα καν το είδος των FPS. TV Sports Football: To παιχνίδι που έδωσε την τηλεοπτική παρουσίαση στο άθλημα πριν το John Madden. Earl Weaver Baseball: Μιλώντας για τηλεοπτική παρουσίαση και ρεαλισμό αυτό το παιχνίδι ήταν το πρώτο που έδειξε τι μπορούν να κάνουν οι δεκαεξάμπιτοι στα sports games. Pipe Mania: Πολύ πρωτότυπο puzzle game και εθιστικό. Night Shift: Πολύ πρωτότυπο και από ότι βλέπω τελείως ξεχασμένο. 6,44 και μόλις 18 ψήφοι στο lemon Amiga. του αξίζει πολύ παραπάνω Hired Guns: Άλλο ένα πρωτότυπο παιχνίδι από την DMA που επιτρέπει multiplayer 4 παικτών σε RPG. Powermonger: To πρώτο(?) RTS που χρησιμοποιεί πολύγωνα. Δεν βάζω το Carrier Command γιατί είναι συνδυασμός simulation/strategy. Το Powermonger είναι πιο κοντά σε αυτό που εννοούμε σήμερα RTS. Firepower: Πολύ πρωτότυπο 2 player capture the flag που παίζεται και με μόντεμ. Δείτε και το remake για το 3DO το Return Fire. The Faery Tale Adventure: Ο πρόγονος των τεράστιων open world action RPGs σαν το Skyrim. Από τα πρώτα αν όχι το πρώτο του είδους. Robocop 3: Ευτυχώς η Ocean έδωσε τη δουλειά στην DID που έβγαλε ένα πρωτοποριακό 3D παιχνίδι (βασισμένο σε μια άθλια ταινία) και δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα film licensed platformers της πλάκας που έβγαζε η Ocean με το κιλό. Cadaver: Τα ισομετρικά arcade adventures είναι ένα μοναδικό genre της Ευρώπης που σπάνια το συναντάμε αλλού. Το Cadaver είναι άξιος συνεχιστής του είδους που θριάμβευσε στους οκτάμπιτους home. Frontier: Elite II: Ένας γαλαξίας σε μια δισκέτα. Θρίαμβος των ρεαλιστικών physics και του procedural generation στα computer games. Από τα πιο επιδραστικά παιχνίδια της amiga. Αυτά για αρχή και έπεται συνέχεια. Η Amiga έχει ένα μεγάλο πλήθος παιχνιδιών που πρωτοτύπησαν. Αμφιβάλλω αν τέτοια ποικιλία μπορούμε να βρούμε στο Mega Drive ή στο SNES.
  5. 10 points
    Ενα απο τα πραγματα που ηθελα καποια στιγμη να κανω ειναι μια παλαιομοδητικη συναρμολογηση υπολογιστη. Το πρωτο μηχανημα που συναρμολογησα απο την αρχη ηταν πριν 24 χρονια, το πρωτο μου 486. Ετσι παντα ηθελα να φτιαξω απο το μηδεν ενα ακομα παλιοτερο μηχανημα. Ας ξεκινησουμε ριχνωντας μια ματια στα εξαρτηματα. Προσφατα ηρθε στα χερια μου ενα πολυ ωραιο old school desktop AT κουτι με τροφοδοτικο 230w με κοκκινο διακοπτη! Να ευχαριστω παλι τον φιλο nkary που ταλαιπωρηθηκε για να μου το στειλει, γιατι ειναι τεραστιο! Στην προσοχη εχει panel με κλειδι πληκτρολογιου, διακοπτες reset και turbo και φωτεινες ενδειξεις λειτουργιας, turbo και δραστηριοτητας δισκου. Εχει 3 θεσεις για συσκευες 5.25'' και αλλες 2 εσωτερικες. Εχει οκτω υποδοχες για καρτες πληρος μηκους και μπορει να δεκτει ακομα και τα μεγαλυτερα ΑΤ motherboards. Πριν μερικα χρονια ειχα αποκτησει ενα PC-Chips M326 v5.2 motherboard με επεξεργαστη 386DX 40MHz με mod στην μπαταρια για να δεχεται τις κλασσικες 2032. Εχει 4x 1mb FPM SIMM 30 pin και δεχεται μεχρι 32mb ram. Λεει οτι εχει 128kb cache, αλλα δεν ειμαι ακομα σιγουρος, μπορει να λεει και ψεματα. Αυτο το board δεχεται και 486DLC επεξεργαστες, αλλα προσωπικα δεν βλεπω τον λογο. Αφου εβαλα το 5162 για πουλημα, αποφασισα να το επιστρεψω σε οσο πιο δυνατο αυθεντικη στοκ κατασταση γινεται. Ετσι αφαιρεσα τα επιπλεον parts και θα τα χρησιμοποιησω εδω. Multi I/O 16 bit. Τωρα εκτος απο IDE controller θα ειναι και floppy controller καθως και μια σειριακη και μια παραλληλη. Soundblaster Pro 2 (CT1600) Lo-tech ISA ROM board με φλασαρισμενο XTIDE universal bios για να μπορω να βαλω επαρκους χωρητικοτητα αποθηκευτικα μεσα. Trident TVGA9000B. Ειναι αθλια, αλλα ειναι η μονη ISA VGA που εχω αυτη την στιγμη. Σκεφτομαι να την αντικαταστησω με κατι καλυτερο. Gotek HxC floppy emulator. Για να κανω την ζωη μου πιο ευκολη. CF ide adapter σε slot bracket. Μαλλον κυριως για να μπορω να μεταφερω αρχεια ευκολα στον υπολογιστη. Ας προχωρησουμε στην συναρμολογηση. Πρωτα πρωτα εβαλα μια CR2032 μπαταρια στο motherboard και ελεγξα να δω αν ειναι σωστα τοποθετημενα τυχων jumpers. Μετα ρυθμισα την καρτα Multi I/O και επιβεβαιωσα και την VGA. Προβλημα νουμερο ενα. Ενα καλωδιακι που παει στο μεγαφωνακι ηταν κομμενο. Μικρο το κακο, διορθωνεται ευκολα. Προβλημα νουμερο δυο. Για να μπει το motherboard στο κουτι θελει απο τους κλασσικους πλαστικους αποστατες. Μετα απο εκτεταμενη ανασκαφη, βρηκα εναν στην συλλογη μου. Εντελως ασχετο: βρηκα και κλειδια που ταιριαζουν στην κλειδαρια του κουτιου. Μια αναζητηση στο web μας δειχνει οτι ειναι πλεον σπανιοι και αξιζουν το βαρος τους σε ουρανιο, οποτε οποιος τυχερος εχει πολλους μπορει να τους πουλησει και να αποκτησει ενα καλο σπορ αυτοκινητο ή να στειλει τα παιδια του σε ενα καλο πανεπιστημιο. Τελικα το προβλημα λυθηκε με ενα σετ πλαστικους αποστατες που ειχα αγορασει πριν μερικα χρονια απο το ebay. It's alive! Οι τρυπες του motherboard δεν ταιριαζουν 100% με το κουτι, αλλα η διαφορα ειναι μικρη. To panel της προσοψης δουλευει αψογα ακομα και η κλειδαρια του πληκτρολογιου. Ξεθαψα δυο δισκους EIDE, 80 και 200gb. Εφτιαξα ενα disk image με το διαγνωστικο της Western Digital, DLGDIAG και τους δοκιμασα. Δειχνουν και οι δυο οκ, οποτε ενας απο τους δυο μαλλον θα μπει σαν κεντρικος δισκος. Η συνεχεια στο επομενο.
  6. 10 points
    Δεν ημουν 100% που να το βαλω αυτο, γιατι αγγίζει πολλα διαφορετικά ενδιαφέροντα! Καρτες υπερατου με ρετρο υπολογιστες και συντομα δεύτερο πακέτο με ρετρο κονσολες. Τα κερδη απο τις πωλησεις πανε για την ενίσχυση του Center for computing history. Οσοι πιστοι προσελθατε.
  7. 9 points
    Καθομουν και σκεφτομουν. Εχουμε Ρετροπιτες, Λαουντσμποξια, νετα εμουλατορια, σκληρους επι σκληρων γεματα roms με scrapped οτι πληροφορια κυκλοφορει στο συμπαν - χειρηστηρια και configuration ανα emulator ή ανα παιχνιδι! Εχουμε οτι δεν μπορουσαμε να διανοηθουμε οταν ημασταν παιδια και παιζαμε μπλιμπλικια στο αγαπημενο μας 8μπιτο,κονσολα,δεκαρικοφαγο. Τι μας λειπει? Πρωτον ο χρονος (γι αυτο δεν μπορει να γινει τιποτα!) και δευτερο το κινητρο. Σκεφτομουν: να στησουμε το "θεσμο" του Παιχνιδιου της Εβδομαδας που θα ανακοινωνεται καθε Τριτη. να ειναι παιχνιδια που ειναι ελαφρως αγνωστα ή ερχονται απο πιο "ιδιαιτερα" συστηματα που θα συζηταμε/προτεινουμε/καταληγουμε σε ενα ξεχωριστο thread. να μπορουμε να ποσταρουμε κριτικες, καντηλια, τεχνικες, φωτοζ απο τα μεχρι στιγμης HiScores στο παιχνιδι (μεχρι να του πεταξει τα πεταλα ο @metalcandyman ) να μην ειναι παιχνιδια που θελουν ενα μηνα να τερματιστουν αλλα γρηγορα παιχνιδια με σκορ - να μην ειναι jrpg/rpg/adventures ή ατελειωτα platforms. μαζι μπορουμε να δινουμε οδηγιες για το στησιμο του emulator για οποιους δεν εχουν το original συστημα. παραλληλα λοιπον με τη διασκεδαση θα μαθουμε κατιτις παραπανω περι συστηματων, κρυφων αδαμαντων, emulation. Δεν ψαχνουμε για πρωταθλητες. Εγω παιζει να ειμαι ο χειροτερος Χαβαλε και arcade feeling εστω και απο μακρια ΕΒΔΟΜΑΔΑ 1 [Attack of the Timelord! - Odyssey2] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2 [Beamrider - Intellivision] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3 [Final Soldier 2 minutes Caravan - PC Engine] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 4 [Virtua Racing Deluxe - Sega 32X] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 [Kaboom! - Atari 2600 + Manic Miner Speedrun - ZX Spectrum] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 6 [IKARUGA] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 7 [Delta - Commodore 64] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 8 [Starhawks - Vectrex] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 9 [Jump n Roll - Amiga] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 10 [Zybex - Atari 800XL] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 11 [Ketsui - Arcade] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 12 [Summer Carnival 92 - NES] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 13 [Summer Carnival 92 - PC Engine CD] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 14 [Flight of Pigarus - Sega Master System] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 15 [rox Zero - Atari STE] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 16 [nohzdyve - ZX Spectrum] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 17 [Dangan - Gameboy] ΕΒΔΟΜΑΔΑ 18 [Rainbow Walker - Atari 8bit]
  8. 9 points
    Κυρίες και κύριοι.... Μετά από χίλια παρακάλια μετακόμισε από το σπίτι του γείτονα στο δικό μου σπίτι. Είναι ένα Βlaupunkt Arizona 58. Το συγκεκριμένο είναι type 4421 και είναι του 1958. Φέρει ένα πικάπ Rex Type A4. Το μηχάνημα πονάει παντού και με περιμένει τρελή δουλειά. Όταν ήρθε σπίτι μου και πρόλαβα να ασχοληθώ όλο το βράδυ μαζί του, τότε κατάλαβα που πήγα και έμπλεξα. Αλλά αξίζει. Περισσότερες φωτογραφίες εν καιρό...
  9. 8 points
    Ξεφύλλιζα το 1001 video games you must play before you die του Tony Mott (αρχισυντάκτη του θρυλικού Edge μεταξύ άλλων) και σκέφτηκα:1001 παιχνίδια σε όλη την ιστορία του gaming; Μπορώ να γράψω για 1001 παιχνίδια μόνο για την δεκαετία του '80 και αποκλειστικά μάλιστα παιχνίδια που πρωτοβγήκαν σε κάποιον υπολογιστή (όχι σε κονσόλα ή στα arcades). Οι κανόνες της λίστας: Το παιχνίδι να έχει βγει μεταξύ 1980-1989 και να έχει πρωτοβγεί σε υπολογιστή. Είναι λίγο αυθαίρετο αλλά μιας και η λίστα του Mott ακολουθεί χρονολογική σειρά αποφάσισα να το ακολουθήσω. Εξάλλου και εδώ στην δεκαετία του 80 επικεντρωνόμαστε αλλά εκείνη είναι και η χρυσή δεκαετία των home computers που τόσο αγαπήσαμε πριν κυριαρχήσουν οι κονσόλες και τα PC. Βέβαια δημιουργείται το πρόβλημα γιατί να μπει πχ το παιχνίδι Χ για Amiga και όχι το παιχνίδι Ψ που απλά έτυχε να βγει το 1990; Τι να κάνουμε, κάπου πρέπει να μπει ένα όριο ε το χρονολογικό είναι το ευκολότερο. Σκεφτόμουν το τεχνολογικό όριο αλλά είναι μεγάλος πονοκέφαλος (πχ θα βάλω AGA amiga games; πιο τεχνολογικό όριο βάζω στα PC games; που σταματάω χρονολογικά;). Θα επικεντρωθώ κυρίως σε home computer games αλλά φυσικά θα υπάρχουν και παιχνίδια που βγήκαν σε DOS ακόμα και σε Mac. Δεν θα υπάρχουν όμως ιαπωνικά παιχνίδια που βγήκαν σε Ιαπωνικούς υπολογιστές. Από τη μία γνωρίζω ελάχιστα για αυτά και δεν έχω καμιά νοσταλγία, από την άλλη η Ιαπωνική σχολή game design είναι άλλο πράγμα και είναι πιο κοντά στα αντίστοιχα ιαπωνικά console ή arcade games παρά στα δυτικά computer games. Ο συγκεκριμένος κανόνας μπορεί να αναθεωρηθεί. Θα επικεντρωθώ κυρίως σε παιχνίδια που είναι πιο pick up and play. Κακά τα ψέμματα ο χρόνος μας είναι περιορισμένος και τα πιο arcade παιχνίδια είναι αυτά που έχουν συνδεθεί περισσότερο με το retro gaming. Συνεχίζοντας από τον προηγούμενο κανόνα θα επικεντρωθώ σε παιχνίδια που μπορούν να παιχθούν με ένα σύγχρονο joypad αραχτά στον καναπέ (κατά προτίμηση μπροστά από μια CRT TV) ή σε ένα MAME cab. Πολύ κόσμος έχει κάποιου τέτοιου είδους setup (με retroarch, hyperspin, κλπ) οπότε θα προτιμήσουμε παιχνίδια που δεν χρειάζονται mouse ή keyboard (πχ τα keyboard commands μπορούν να γίνουν mapped σε ένα σύγχρονο joypad). Για τα παιχνίδια που πρέπει να είσαι στο desktop είτε γιατί παίζονται καλύτερα/μόνο με mouse ή/και keyboard είτε γιατί είναι παιχνίδια που βολεύει να τα παίζεις καθιστός στο γραφείο θα προτιμήσω παιχνίδια που δείχνουν καλύτερα σε ένα CRT 15khz monitor. To παλιό καλό pixel art είναι μέρος της νοσταλγίας. Text παιχνίδια που είναι καλύτερα να τα παίξεις σε ένα σύγχρονο monitor και να μην βγάζουμε τα μάτια μας στα παλιά φυσικά θα υπάρχουν αλλά θα προσπεραστούν πιο γρήγορα. Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχει και ποια έκδοση να προτιμήσετε αν είναι multiformat. Δεν θα είναι απαραίτητα η καλύτερη ή η "απόλυτη" έκδοση. Παρότι το παιχνίδι θα έχει ξεκινήσει από υπολογιστή η προτεινόμενη έκδοση μπορεί να είναι σε κονσόλα ή ακόμα και coin-op. Εξάλλου λογικό αφού προτιμάμε μια κονσολάτη καναπεδάτη εμπειρία γιατί να μην προτιμήσουμε την έκδοση που έχει σχεδιαστεί με την χρήση joypad στο μυαλό; Ένα παιχνίδι ανά σειρά. Έβλεπα ότι στο 1001 video games έχει πολλές φορές το αρχικό και κάποιο sequel (πχ monkey island 1 και 2) που τρώει πολύτιμο χώρο. Για να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία λοιπόν μόνο ένα. Μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις αν το δεύτερο παιχνίδι της σειράς είναι πολύ διαφορετικό. H σειρά που θα τα γράφω θα είναι τελείως τυχαία ανάλογα τα κέφια και όχι χρονολογική ή κάτι άλλο. Φυσικά καλοδεχούμενες προτάσεις για ποια παιχνίδια πρέπει/δεν πρέπει να είναι στη λίστα και η κριτική. Το project είναι τεράστιο και πολύ χρονοβόρο οπότε δεν ξέρω αν και πότε θα το τελειώσω.
  10. 8 points
    Εδω και λιγους μηνες, ειχε ανακοινωθει πως η Retro-bit, απεκτησε τα δικαιωματα για να επανακυκλοφορησει καποια κλασικα χειριστηρια των Mega Drive / Saturn / Dreamcast, για τα αυθεντικα μηχανηματα, αλλα και σε ασυρματη συνδεση με το προσθετο bluetooth, που φυσικα θα συνδεεται και με τους υπολογιστες. Σημερα λοιπον ακοινωθηκαν και οι επισημες τιμες. Δεν εχουν ανακοινωθει προς το παρων οι τιμες για του Dreamcast, κατι που αναμενουμε. Το διαφανο μοντελο στα προτυπα του Cool Saturn ειναι φοβεροαπιστευτο και το χρειαζομαι!
  11. 8 points
    Λίγες φωτογραφίες, αρκετά αντικείμενα, ρετρό μυρωδιές, πολλές αναμνήσεις... (Βρήκα και ένα MUM MISTERY. Αύριο η φωτογραφία)
  12. 8 points
    Xαζευοντας στο παζαρι,μου τραβηξε την περιεργεια,ενα μηχανημα μεσα στην συσκευασια του...πλησιαζοντας ειδα την πιο κατω εικονα: Ενας εγχρωμος printer plotter Casio NOS.. Μετα το συνηθες παζαρι εδωσα τα 8 ευρωπουλα στον πωλητη και εφυγα με το νεο μου αποκτημα!! Περιγραφη O εκτυπωτης ειναι αρκετα μικρος και συμπαγης και τροφοδοτειται απο ενα σχετικα ογκωδες (και βαρυ τροφοδοτικο)! Η πανω οψη Η κατω οψη.. Στην κατω οψη το πλαστικο καπακι φαινεται σαν να κρυβει κατι..(μπαταρια?)..για να δουμε... Χμμ..τιποτα τελικα..απλα φαινεται μερος της πλακετας... Το πισω μερος με την παραλληλη θυρα ,την εισοδο τροφοδοσιας και τα dip switches για τις ρυθμισεις... Ο εκτυπωτης εχει 4 χρωματα (μαυρο-κοκκινο-πρασινο-μπλε) και μαλλον βασιζεται στον γνωστο μηχανισμο της ALPS που χρησιμοποιηθηκε κατα κορον στα 80s για atari, commodore, trs-80, oric(εχει παρουσιασει και ο freaktmp στο φορουμ) στον οποιο μηχανισμο ενα πλαστικο γραναζι συνηθως ειναι σπασμενο..για να δουμε ομως λειτουργει???? Μια ματια στο manual και βλεπουμε οτι το self test γινεται με ON + κατω βελακι..αρχιζει να τυπωνει... Θα πει καποιος ..μα καλα τι να τυπωσει...μιλαμε για μηχανημα 35 ετων...τα μελανια θα ειναι στεγνα... το αποτελεσμα.... Οπως βλεπετε το πρασινο και λιγο το κοκκινο δουλεψαν και τυπωσαν τους ιαπωνικους χαρακτηρες και τα συμβολα που βλεπετε... casio!!!!
  13. 8 points
    Δεν το λεω μονο εγω..το λεει η σοβαρη εκμπομπη: Εμ κατι ηξερα εγω που δεν ακουμπησα SNES και προτιμησα MegaDrive, που πηγα κατευθειαν σε Pentium παρακαμπτωντας τον διαβρωτικο για την ψυχοσυνθεση 486. Γλυτωσα την αλωση της προσωπικοτητας μου. Σμιλευσα αυτον τον αλαβαστρινο χαρακτηρα. Ζητω το 2600 (ζητωωωω)! Ζητω ο Spectrum (ζητωωωω)! Ζητω η Amiga (ζητωωωω)! A ρε επικη τηλεοραση των 90s. Οποια στιγμη και να την ανοιγες, χορταινες τρασιλα!! Ανεπαναληπτα χρονια!
  14. 8 points
    To outrun 2 είναι από τα αγαπημένα μου Sega Arcades. Και σαν καλός hoarder, έχω μαζέψει κάθε ripped έκδοση που υπάρχει και περιμένω emulation. Ομως έχω το παιχνίδι και στο XBOX καθώς και την έκδοση του PC. Στο ΧΒΟΧ λοιπόν τα γραφικά είναι σχεδόν ίδια με το arcade, πράγμα λογικό μιας και το arcade ήταν ένα XBOX με περισσότερη μνήμη. Αλλά ενώ στο PC θα περίμενε κανείς να είναι καλύτερο, δεν ήταν. Οκ βάζεις πιο μεγάλη ανάλυση και τα βλέπεις όλα πεντακάθαρα. Αλλά το πρόβλημα ήταν ότι έλειπαν κάποιοι φωτισμοί και bloom effects τα οποία υπήρχαν στο arcade αλλά και στο XBOX. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το παιχνίδι να φαίνεται λίγο "σκοτωμένο" σε σχέση με το XBOX. Δεν είχε την ίδια ένταση, οι γυαλάδες δεν φαίνονταν το ίδιο εντυπωσιακές, κλπ. Και έτσι παρόλο που το εχω στο PC, προτιμούσα να παίζω στο XBOX και ας μην έβλεπα όλες τις λεπτομέρειες λόγο χαμηλής ανάλυσης. Ομως τελικά ένα τζιμάνι σε κάποιο forum ανακάλυψε ότι όλα αυτά τα εφέ υπήρχαν... απλά οι developers κάνανε κάποια κακουχία και έβαλαν ένα αρχείο σε λάθος φάκελο! Τόσα χρόνια έψαχνα κι εγώ να βρω έναν τρόπο να βελτιώσω τα γραφικά και άλλοι βρίσκανε τρόπους διάφορους όπως 3rd party apps που έφτιαχνες χρώματα, contrast κλπ. Και τελικά ήταν ένα αρχείο που στο install έμπαινε σε λάθος φάκελο. Απλά το κάνεις cut-paste στον σωστό και μπαμ. To παιχνίδι γίνεται το ίδιο όμορφο με το Arcade. Τοσο απλό. Λεπτομέρειες στο video:
  15. 8 points
    Καλησπέρα!! Πριν από μια βδομάδα εντάχθηκε στη συλλογή το συγκεκριμένο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ επιτραπέζιο της ΕΠΑ, από τα τέλη της δεκαετίας του 50'!! Η χαρά φυσικά απερίγραπτη, καθώς πέρα από την απόκτηση του, έχει 99% πληρότητα!! Μόνο στη σκέψη ότι έχει κλέίσει σχεδόν 60 χρόνια ύπαρξης και βρέθηκε σε τέτοια κατάσταση, τα συναισθήματα δεν περιγράφονται! Μία μικρή λεπτομέρεια είναι πως το σήμα της ΕΠΑ, δεν έχει το κλασικό κίτρινο πλαίσιο που είχε στις επόμενες δεκαετίες, συνακόλουθα υποθέτω πως πρόκειται για την πρώτη έκδοση του "Σπούτνικ" (το έχω δει στο διαδίκτυο και με το σήμα σε κίτρινο πλαίσιο). Παραθέτω ακολούθως φωτογραφικό υλικό!
  16. 7 points
    Δεν ήξερα τι τίτλο να βάλω, εννοώ emulators ή forks που είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεις πρόσφατες εκδόσεις κυρίως γιατί δεν υπάρχουν στο main site τους, ή γιατί μπορεί να είναι λιγότερο γνωστά ή γιατί τα builds στο EmuCR μπορεί να έχουν θέματα. Οπότε είπα να συγκεντρώσω εδώ κάποια links που χρησιμοποιώ εγώ. m64p - Οτι καλύτερο υπάρχει για N64 emulation σε οποιοδήποτε σύστημα. Pre-configured setup, δεν χρειάζεται να βάλεις πολύ χέρι, έρχεται με την τελευταία πάντα WIP έκδοση του GlideN64. Παίζει τα πάντα, ακόμα και κάτι δύσκολα όπως το NFL quarterback Club 98. Project 64 - Για όσους προτιμούν το PJ64. Απο εδώ κατέβαζα τις τελευταίες εκδόσεις. Ομως και εδώ ακόμα οι πιο πρόσφατες έχουν ένα θέμα, για κάποιο λόγο το option "sync with game audio" είναι ενεργοποιημένο by default και αυτό δημιουργεί προβλήματα. Η τελευταία έκδοση που σωστά έχει αυτό το option απενεργοποιημένο είναι εδώ. Αυτή είναι η τελευταία καλή έκδοση του PJ64 2.4.0.9999 για μένα (32bit έκδοση πάντα για PJ64). Εκτός και αν κάποιος προτιμάει το πιο πρόσφατο bulid στην σελίδα αλλά θα πρέπει να απενεργοποιεί αυτό το option σε κάθε παιχνίδι. GlideN64 - Τα τελευταία standalone WIP του GlideN64 (δεν χρειάζεται στην περίπτωση του m64p μιας και εκεί πάντα μπαίνει η τελευταία έκδοση). Σε αυτό το topic ο gonez βάζει τα links του. Καμιά φορά όμως αλλάζει το topic οπότε και αυτό μπορεί να κλείσει κάποια στιγμή. Supermodel - Από αυτό το post στο forum τους κατεβάζουμε τα builds. Ο τύπος που τα ανεβάζει αργεί λίγο και δεν είναι πάντα η τελευταία-τελευταία έκδοση αλλά σχεδόν ποτε δεν είχα πρόβλημα με τα συγκεκριμένα, ενώ με τα builds του EmuCR είχα αρκετά. Demul - Σε αυτό το topic, ο author ανεβάζει την τελευταία έκδοση του καλύτερου Dreamcast/Naomi emulator. Σκρολλάρουμε πάντα στο τελευταίο link που μπορούμε να βρούμε εννοείται. Για κάποιο λόγο στο main site έχει πιο παλιά builds. Arcade - Απο αυτό το forum κατεβάζω την αγαπημένη μου "καθαρή" έκδοση του MAME που είναι ξεχωριστή από το MESS Και έχουν αφαιρέσει πολλά "σκουπίδια" όπως mechanical gambling games κλπ. Παρόμοια πρόσφατα builds για τα περισσότερα υπάρχουν και στο EmuCR αλλά πολύς κόσμος δεν θέλει να κατεβάζει από εκεί (οπως εγώ). Επίσης αυτοι είναι οι emulators που χρησιμοποιώ εκτός RetroArch. Αν κάποιος θέλει μπορεί να ποστάρει links για άλλους emulators ή forks που οι τελευταίες εκδόσεις τους μπορεί να είναι σε random σημεία, έτσι ώστε να έχουμε μια καλή σούμα.
  17. 7 points
    Ηρθαν σημερα. Ωραια ιδεα τα κουτια απο κασέτες. Οι οδηγιες. Ο oricακος ειναι λεβεντιά!
  18. 7 points
    5. Infocom Adventures Είναι πραγματικά κρίμα που τσουβαλιάζω όλα τα παιχνίδια της καλύτερης gaming εταιρίας της δεκαετίας του '80 σε ένα entry. O λόγος είναι ότι υποσχέθηκα μια λίστα με πιο action παιχνίδια (δεν το βλέπω έτσι όπως πάει, θα δούμε) και γιατί δεν υπάρχει λόγος να παίξετε τα παιχνίδια της σε ένα emulator ή σε ένα παλιό σύστημα. Τα text adventures κατά μία έννοια δεν είναι retro αφού δεν έχουν γραφικά και ήχο που δείχνουν απαρχαιωμένα. Τα παιχνίδια της Infocom είναι κλασικά όπως ένα καλό βιβλίο. Ο parser της εταιρίας ήταν state of the art, απόλυτα φυσιολογικό αφού η εταιρία φτιάχτηκε από φοιτητές του MIT. H εταιρία ήταν πολύ πιο μπροστά από οτιδήποτε έκανε κάποιος άλλος σε όλο τον πλανήτη τόσο τεχνολογικά όσο και καλλιτεχνικά. Αν θέλουμε να δούμε τα παιχνίδια ως τέχνη, μάλλον πρέπει να ξεκινήσουμε από την Infocom. Δημιούργησε μια κληρονομιά που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Δεν τα λέμε πλέον text adventures αλλά interactive fiction. Πολύ καλή γραφή επαγγελματικού επιπέδου και πολύ σοβαρή θεματολογία (ακόμα και όταν προσεγγίζεται με χιούμορ). Το packaging των παιχνιδιών είναι ανεπανάληπτο. Όλα στα παιχνίδια της εταιρίας δείχνουν επαγγελματισμό και τελειομανία. Δείτε ένα ντοκιμαντέρ για την infocom και επισκεφθείτε το αυτό το site για πληροφορίες με τα παιχνίδια της. Ποια να παίξετε: Εξαρτάται από το είδος λογοτεχνίας που σας αρέσει. Έχει από όλα. Αστυνομικά, επιστημονικής φαντασίας, φαντασίας, τρόμου, πολιτικό θρίλερ, κωμικά, ακόμα και ρομαντικά (plundered hearts). 6. Level 9 Adventures H Βρετανική απάντηση στην Infocom. H Infocom είχε την Z-Machine η Level 9 το A-Code όπου γράφονταν τα παιχνίδια της. Μπορεί να μην έφταναν την Infocom αλλά ήταν πολύ εντυπωσιακό ότι μπορούσαν να χωρέσουν τόσο κείμενο ακόμα και γραφικά σε μια κασέτα για τον Spectrum. Και μετά έχουμε την KAOS engine που ήταν η μηχανή που φτιάχτηκε το φοβερά χιουμοριστικό Knight Orc η οποία ήταν πολύ φιλόδοξη. Ίσως υπερβολικά φιλόδοξη. Η μηχανή υποστήριζε ανεξάρτητους χαρακτήρες που μπορούσες να τους δώσεις πολύ περίπλοκες εντολές δημιούργησε...χάος. Το παιχνίδι ήταν σπασμένο (όπως και τα εξίσου φιλόδοξα adventures της Melbourne House που θα δούμε αργότερα). Τα επόμενα παιχνίδια που χρησιμοποίησαν το σύστημα ήταν πιο ισορροπημένα. Διαβάστε τα άρθρα για την Level 9 από τον Digital Antiquarian (τον οποίο προτείνω γενικά) και επισκεφθείτε το Level 9 Memorial. Ποια να παίξετε: Σίγουρα αξίζει να δοκιμάσετε το Knight Orc παρά τα bugs, το Gnome Ranger, το Lancelot και το πολύ πρωτότυπο Scapeghost. 7. Magnetic Scrolls Adventures Το αντίπαλο δέος στην βρετανική σκηνή του adventure gaming. Έσκασε σαν βόμβα το The Pawn. Πρώτα σαν παιχνίδι του αποτυχημένου QL και μετά στην Amiga με υπέροχα γραφικά, ψηφιακή ομιλία και ένα parser που καταλάβαινε πολύ περίπλοκες εντολές. Τα vector graphics που είχαν τα παιχνίδια της Level 9 μέχρι τότε έδειχναν πολύ απαρχαιωμένα. Δυστυχώς παρότι το 1001 video games έχει γραφτεί από Βρετανούς δεν βρήκαν χώρο ούτε για ένα παιχνίδι από αυτές τις δύο εταιρίες ενώ έβαλαν ΟΛΑ τα adventures της Lucasfilm. Έλεος κάπου. Επισκεφθείτε το Magnetic Scrolls Memorial για περαιτέρω πληροφορίες. Ποια να παίξετε: Το the Pawn, το σουρεαλιστικό the Fish και το προβληματικό σαν παιχνίδι αλλά πολύ ενδιαφέρον Corruption. Τα παιχνίδια και των τριών εταιριών μπορείτε να τα παίξετε σε ένα σύγχρονο interpreter. Προτείνω τον Gargoyle που υποστηρίζει τα παιχνίδια και των τριών εταιριών και όλα τα μεγάλα interactive fiction formats. 8. The Hobbit Μιλώντας για υπερβολικά φιλόδοξες μηχανές η Inglish Engine σίγουρα ταιριάζει. Απίστευτα bugs που έκαναν τα παιχνίδια σχεδόν unplayable. Physics και ανεξάρτητοι NPCs όμως ήταν πρωτόγνωρο για ένα παιχνίδι του 1982. Αξίζει επίσης να δείτε και το Sherlock που χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή. Ποια έκδοση να παίξετε: Την Wilderland που δείχνει τι συμβαίνει στην μηχανή του παιχνιδιού behind the scenes. 9. Twin Kingdom Valley Άλλο ένα πρωτοποριακό adventure με ανεξάρτητους NPCs. Έχει μια πολύ ανεπτυγμένη physics engine όπου τα αντικείμενα έχουν βάρος, σπάνε, παίρνουν φωτιά, κλπ. Επίσης έχει και μια πολύ πρωτοποριακή μηχανή γραφικών που φτιάχνει ένα "3D" τοπίο με vector graphics. Παρότι είναι παιχνίδι του BBC προτιμώ την έκδοση για C64 Όπως βλέπουμε τα text adventures ήταν πολύ πιο εξελιγμένα από τα graphic adventures που πήραν τη θέση τους. Πολύ περισσότερο interaction, περισσότερα ρήματα (άρα περισσότεροι τρόποι να αλληλεπιδράσεις με το παιχνίδι), ανεξάρτητοι NPCs, physics, περισσότερα locations, κλπ. Τόσα πράγματα που δεν μπορούσες να κάνεις στα graphic adventures γιατί σε περιόριζαν τα γραφικά και αργότερα το point 'n' click interface. Παρά τα προβλήματα τους (πχ η μάχη με τον Parser να καταλάβει τι θέλεις να κάνεις) είναι κρίμα που έφυγαν από το mainstream. Σας έχω φλομώσει στα adventures και στα RPGs και μάλιστα text! Δηλαδή ακριβώς το αντίθετο από ότι υποσχέθηκα. Βέβαια είμαστε ακόμα στην αρχή και έχουμε πολύ δρόμο μέχρι το 1001.
  19. 7 points
    Σε παζάρι μεταχειρισμένων βρήκα πρόσφατα ένα μπομπινόφωνο Grundig Bayreuth Automatic TK23 σε πολύ καλή κατάσταση. Ο ηλικιωμένος πωλητής μου είπε ότι έπαίζε μέχρι πριν κάποια χρόνια. Αγοράσθηκε με συνοπτικές διαδικασίες μαζί με μία μηχανή προβολής Ν-8 Leitz Cinovid (θα παρουσιαστεί συντόμως στο ανάλογο θέμα) και ένα μικρόφωνο Telefunken για το μπομπινόφωνο που μου χάρισε. Μετά από ένα καθάρισμα στο σπίτι και κατέβασμα του εγχειριδίου από το διαδίκτυο, το σύνδεσα στο ρεύμα και άναψε σιγά-σιγά (λόγω λυχνιών). Οι μπομπίνες ήταν σταματημένες γύρω στη μέση και όταν πάτησα το Play άρχισε να παίζει το αγαπημένο τραγούδι "In the year 2525" των Zager & Evans από το 1969! Και τα άλλα τραγούδια εποχής που άκουσα (στα αγγλικά και γερμανικά) είναι πολύ καλά. Όταν έχουμε καλεσμένους παίζει αυτό πλέον τη μουσική στο υπόβαθρο, η απόδοσή του είναι καταπληκτική! Όλες οι λειτουργίες, π.χ. εμπρός, πίσω, είναι άψογες και εδώ διερωτώμαι: Πως είναι δυνατόν μαγνητόφωνα του '80 και '90 να υποφέρουν από λαστιχάκια και αυτό να δουλεύει τέλεια..... Τα γενικά χαρακτηριστικά του: Κατασκευάσθηκε την περίοδο 1965-1967, όταν η Grundig ήταν παγκόσμια ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μαγνητοφώνων. Έχει 5 λυχνίες και ισχύ 4W. Οι ταινίες του γράφονται σε 4 επίπεδα (από μία σε κάθε κατεύθυνση και το ίδιο όταν γυρισθούν ανάποδα. Το ποιό Track θα παίξει ρυθμίζεται με επιλογέα (θέσεις 1-2, 3-4 και D, όπου στο D παίζει και τις δύο λωρίδες για να διευκολυνθεί η επιλογή του ακροατή). Μπορεί να παίζει μέχρι 8 ώρες. Η εγγραφή (κόκκινο κουμπί) έχει θέση για αυτόματη ρύθμιση ήχου, χειροκίνητη (όπου το διάστημα που περικλείεται από πράσινα φωτάκια γίνεται ένδειξη της έντασης του ήχου) και στη θέση Τ(ρίκ), όπου επιτρέπει την επικάλυψη μουσικής η φωνής από φωνή ή μουσική αντίστοιχα, μέσω π.χ. του μικροφώνου (ήχος πάνω σε ήχο). Το καλώδιο παροχής ρεύματος κρύβεται έξυπνα σε θυρίδα στο κάτω μέρος. Η κατασκευή του είναι στιβαρή, ενώ ζυγίζει 10 κιλά. Στα παρελκόμενά του, όπως διάβασα στο εγχειρίδιο, υπάρχουν μεταξύ άλλων συγχρονιστής (μουσική-σχόλια) για προβολή φίλμ οικιακού κινηματογράφου, καταγραφέας συνομιλιών τηλεφώνου κλπ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τελευταία σελίδα του εγχειριδίου (την παραθέτω), όπου προβάλλονται κασσετόφωνα αυτοκινήτου με την κασσέτα της Grundig, την DC-International. Μαζί με την Philips είχαν ξεκινήσει να διαμορφώνουν από κοινού μικρή κασσέτα για φορητά μαγνητόφωνα, κάπου όμως χάλασε η συνεργασία και η Grundig έβγαλε τη δική της, ενώ η Philips την Compact Cassette (σύγκριση στην τελευταία φωτογραφία), η οποία και τελικά επικράτησε από τα τέλη του '60. Πηγές: Διαδίκτυο (https://www.radiomuseum.org/r/grundig_bayreuth_automatic_tk23.html, Wikipedia)
  20. 7 points
    πηγη επιστρεφουν ξανα τα Joy Toy!!
  21. 7 points
    Τελικά είπαμε να μην βάλουμε PC μέσα και μπήκε μία πλακέτα με frontend και πολλά παιχνίδια, που στην ουσία προσφέρει το ίδιο πράγμα, απλά στην περίπτωση της πλακέτας συμφωνήσαμε ότι κρατιέται καλύτερα η αίσθηση/ατμόσφαιρα μιας καμπίνας και είναι και plug and play, δεν χρειάζεται να έχουμε πληκτρολόγια/mouse δίπλα στην καμπίνα, ούτε να περιμένουμε να κάνει boot το PC και μετά να ανάβουμε και την καμπίνα ξεχωριστά, το coin slot παραμένει λειτουργικό κλπ. 1000 ευχαριστώ στον Telonio που ήρθε και μας βοήθησε παρόλο που δεν βάλαμε το PC τελικά. Μας έμαθε και 5 πράγματα παραπάνω οπότε τώρα κι εγώ είμαι πιο πολύ μέσα στα πράγματα σε περίπτωση που αποφασίσω να πάρω και δική μου καμπίνα. Kαι μια φωτογραφία μιας και δεν πόσταρα καμία μέχρι τώρα:
  22. 7 points
    Μερικά εξώφυλλα:
  23. 7 points
    Συνεχίζω με κάτι μικρά παιχνίδια που βρήκα... (Εννοείται ότι την έβαλα να στροβιλιστεί και να πετάξει για τουλάχιστον 5 λεπτά) Μια συσκευασία αφρόλουτρου σε μορφή κούκλας Barbie - ένα από τα δώρα του μπαμπά από Αγγλία, στο disney shop) ....και τα polly pockets.. Αυτά προς το παρόν......
  24. 7 points
    Σήμερα κλείνω κι εγώ τα 8!! Πότε πέρασαν...
  25. 7 points
    Η πρόοδος της ανακατασκευής πηγαίνει με ρυθμό χελώνας ή μην πω καλύτερα, με τον αστραπιαίο ρυθμό ενός βαριεστημένου σαλιγκαριού. Αν έδινα την προσοχή μου μόνο σε αυτή τη κατασκευή θα είχε τελειώσει προ πολλού και δεν θα την λιβάνιζα σαν δεσπότης όπως κάνω εδώ και καιρό. Σειρά λοιπόν είχε το θαυμάσιο κιβώτιο ταχυτήτων, που η αγαπημένη μας Sega αντί να βάλει 4 διακόπτες για τις 4 ταχύτητες, έβαλε 3 διακόπτες με βραχυκυκλώματα. Έτσι όταν βάζεις την 1η ταχύτητα πατιέται αυτόματα ο Α διακόπτης και ο Γ. Όταν βάζεις 2η ταχύτητα πατιέται αυτόματα ο Β διακόπτης και ο Α μαζί. Όταν βάζεις 3η ταχύτητα πατιέται μόνο ο Γ διακόπτης και όταν βάζεις 4η πατιέται ο Β διακόπτης. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι δυνατό να συνδεθούν αυτοί οι 3 διακόπτες στο pc. Eδώ είναι ο Β διακόπτης. Εδώ είναι ο Γ διακόπτης. Και εδώ ο Α διακόπτης. Έτσι αποφάσισα να ανοίξω τον μηχανισμό στο κάτω μέρος για να δω τι μπορώ να κάνω. Όπως βλέπεις η κίνηση του μοχλού ταχυτήτων είναι απλά ένας κάθετος σιδερένιος άξονας κατά μήκος του μηχανισμού. Ο άξονας τρίβεται σε αυτά τα 2 κυλινδρικά πλαστικά χτυπώντας έτσι τους εξωτερικούς διακόπτες. Μια απλή και λειτουργική λύση ήταν να τοποθετήσω 4 μικρο-διακόπτες σε κάθε άκρη που τερματίζει ο μεταλλικός άξονας. Δοκίμασα 3 διαφορετικούς διακόπτες και μόνο ο μικρότερος χωρούσε να βιδωθεί το κάτω μέρος χωρίς να βρίσκουν. Έκοψα μερικά μικρά κομμάτια πλαστικού και κόλλησα τους μικρό-διακόπτες στα κατάλληλα σημεία με κόλλα 2 στοιχείων. Ο μεταλλικός άξονας ακουμπάει μόνο το μεταλλάκι που σπρώχνει τον διακόπτη και έτσι δεν δέχεται πίεση όλος ο διακόπτης. Στο επάνω μέρος και ανάμεσα από τον άξονα (ανάμεσα στον λεβιέ που πιάνεις) η Sega έχει τοποθετήσει αυτό μαύρο πλαστικό για να μην φένεται το εσωτερικό του μηχανισμού. Εκτός του ότι είχε τα κακά του τα χάλια, ήταν και σπασμένο. Για να το αντικαταστήσω έκοψα στο ίδιο σχήμα μια πλαστική μαύρη θήκη μιας ταινίας dvd. Ουσιαστικά είναι το ίδιο με αυτό της Sega. Απλά μάλλον πρέπει να βρω ένα λάστιχο ή κάτι άλλο για να καλύψω το περιμετρικό της τρύπας. Αυτά προς το παρόν και ζητώ συγνώμη για το πρήξιμο. Αντε και τελειώνουμε..

Ανακοινώσεις



×