Jump to content

Shock

Administrators
  • Content Count

    5.283
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1.457 Excellent

About Shock

  • Rank
    .
  • Birthday 01/01/1975

Converted

  • Twitter
    http://twitter.com/mavrelos

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/dff000

Converted

  • Vimeo
    http://vimeo.com/user8376819

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Λαγονικό ο Nemo! Προς συντάκτες: Για να μην νομίζετε ότι ο χρόνος που ήθελε το γράψιμο του Phoenix ήταν χαμένος.
  2. Αυτό με το N64 και την SGI ο ορισμός του marketing, σε κάνανε να πιστεύεις ότι θα βρεις κάνα indy μέσα. ...εκτός και αν αγόραζες dev kit
  3. Shock

    8 bit Movie Games Reviews

    Τι μου θύμησες Μάριε. Η πρώτη φορά που άκουσα sampling στον Spectrum ήταν στο Ghostbusters! To License to Kill ήταν το πρώτο παιχνίδι που πήρα για τον 664 και ήταν σε.... κασσέτα! Δεν είχαν ακόμα δισκέτες 3" τα μαγαζιά και πουλάγανε κασσέτες για τον 464 + καλώδιο σύνδεσης με κασσετόφωνο. Το Robocop ήταν σχετικά καλή παραγωγή. Τουλάχιστον τα γραφικά ήταν πολύ πάνω του μέσου όρου, τώρα τους υπόλοιπους τίτλους τους περισσότερους δεν τους ήξερα! Ξεκινάω διάβασμα!
  4. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Νομίζω ότι έχει μπερδευτεί λίγο το topic. Πάμε να δούμε αν στα παιχνίδια που ήταν καλή η Amiga έχουν βγει πιο σύγχρονα παιχνίδια σε PC που την έχουν ξεπεράσει; Μιλάμε για ένα μηχάνημα του 85 που έζησε μέχρι το 94 με τις 10; 20; εταιρίες που έβγαζαν παιχνίδια VS το PC που κυκλοφορεί από τότε ως σήμερα με χιλιάδες εταρίες να βγάζουν εκατοντάδες παραλαγές όλων των παιχνιδιών που έχουν κυκλοφορίσει ποτέ; Ούτε καν μου περνάει από το μυαλό πως θα ψάξω να βρω ένα παιχνίδι σαν το Blood Money στο PC. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν δεκάδες αν όχι εκατοντάδες παρόμοια. Κανένα από αυτά δε θα καταφέρει να με βάλει στο mood του Blood Money με την επιβλητική μουσική και την, για την εποχή του, απίστευτη τεχνολογία. Παιδιά όλα αυτά τα παιχνίδια ήταν EXTREME για την εποχή. Είναι σαν να έχουμε σήμερα Oculus και διπλές 1080 ενώ πριν είχαμε VGA. Τα παιχνίδια όπως το Blood Money ακόμα και το Agony που δεν αρέσει σε πολλούς ήταν απίστευτα στα μάτια μας και έχουν αφήσει τη στάμπα τους. Αντίστοιχα και στους ST fun, Mega drive fun κλπ. Όσα και να μου φέρουν σήμερα με κλάσεις ανώτερα γραφικά 3D, 4D, 69D , εκείνο, το πρώτο, που έκανε το άλμα, που με έβαλε στο κλίμα, που γνώρισα τι σημαίνει να περνάς ώρες ξανά και ξανά σε μία πίστα με τη μουσική τέρμα στα ηχεία, στο τέλος θα τα επισκιάσει. Θες γιατί έγινε η πλύση εγκεφάλου στην εφηβεία και δεν ξεπερνιέται εύκολα, το ρομαντικό του πράγματος; Ότι πλέον δεν εντυπωσιαζόμαστε; Ίσως λίγο απ' όλα. Αλλά σε εκείνο το game party την είχα καταβρει με την 4000, το Blood Money και καλή παρέα!
  5. Shock

    blogs

    Δεν είχαν περάσει. Η εταιρία δεν μας έδωσε migrate path δυστυχώς. Αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να τα πάρεις από το παλιό site και να τα ξαναβάλεις στο καινούριο ώστε να κρατήσουν και το όνομα σου. Αλλιώς το κάνουμε εμείς!
  6. Μα όλη του η δουλειά ήταν πολιτική. Τόση ώρα συζητάμε για το πως προφήτευσε την Ελλάδα του 2000, ε δεν τη προφήτευσε, έβλεπε τα στραβά του τόπου από τότε και τα έλεγε και αυτά είναι καθαρά πολιτικά. Αλλά πάμε την κουβέντα σε επικύνδινα νερά και σίγουρα πλησιάζουμε τα όρια των κανονισμών μας.
  7. Το λιγότερο, έχω εντυπωσιαστεί. Δυστυχώς μόνο για windows
  8. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Καλώς τον Χρήστο! Πωλήσεις και διαφήσεις. Βασικά διαφημίσεις. Πάντα μια ζωή οι διαφημιστές έχουν τον έλεγχο και φυσικά ελέγχουν τα μέσα και την πληροφορία που φτάνει στον τελικό χρήστη.
  9. Shock

    Δίσκοι Βινυλίου

    αυτό που λέμε, μουσική με το κιλά... byte
  10. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Νομίζω ότι είναι άλλη μια φορά που ο γραπτός λόγος ερμηνεύεται διαφορετικά από τον κάθε ένα αναγνώστη και μπορεί να παρεξηγηθεί. Ας βάλουμε μια τελεία σήμερα και τα λέμε αύριο πάλι (χωρίς να κλείσει το thread)
  11. Shock

    Δίσκοι Βινυλίου

    @foutix Δυστυχώς όχι για μένα! Η βελόνα είναι μια και οι κραδασμοί έτσι όπως το καταλαβαίνω είναι ίδιοι, είτε από αριστερά, είτε από δεξιά.
  12. Shock

    Δίσκοι Βινυλίου

    @blackcatgirl Να πω την αλήθεια μου δεν είχα καταλάβει ποτέ ότι το stereo είναι χωρίσμένο στις δύο μεριές του αυλακιού. Πάω να ψάξω πως από μία βελόνα μεταφέρονται 2 πληροφορίες.
  13. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Μπορεί να φαίνεται σαν αστείιο και πράγματι έχει την πλάκα του σ' αυτό το thread αλλά το γνωρίζετε ότι στα πρώτα χρόνια του User ήμουν αρθρογράφος και κάποια από αυτά μπορεί να τα έχω γράψει εγώ έτσι; Φυσικά υποστήριζα με σθένος την Amiga οπότε.@Getta Robo κάποια πράγματα εξηγούνται! Φυσικά δεν ακούμπαγα ποτέ "ξυλίκι" αυτά τα είχε πάρει πανω του ο Κροντηράς o οποίος τα λάτρευε. Πάντως είχα δει θυμάμαι ότι υπήρχε σε MegaDrive/SNES/Amiga εκείνη την εποχή, ήθελα δεν ήθελα. Α και είχα και ένα MegaDrive με CD για αρκετό καιρό σπίτι και ότι ερχόταν στα γραφεία εννοείται το λιώναμε πρώτα για τη πλάκα μας και μετά για τη δουλειά.
  14. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Ας ηρεμήσουν τα πνεύματα για να ευχαριστηθούμε το thread. Απόψεις ανταλάσουμε και τίποτα άλλο. Λοιπόν κανονίζω gameday και θα τα φέρουμε εκεί να τα ευχαριστηθούμε. Περισσότερα εντός των ημερών
  15. Shock

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Δε θέλω να δείχνω αρνητικός αλλά μιλάμε συγκεκριμένα γι' αυτό το είδος παιχνιδιού και τα περισσότερα sprites που μπορούσε να δείχνει το Megadrive? Γιατι αυτό; Μα γιατί μπορούσε να κάνει μόνο αυτό. Δεν είχε τις δυνατότητες που είχε η Amiga σε Hardware οι οποίες φυσικά είχαν τα όρια τους. Όπως είπα και παραπάνω ότι χρησιμοποιούσες έχανες σε κάτι άλλο ΑΛΛΑ σε κάποια από αυτά π.χ χρώματα υπήρχαν τρόποι να τα ξεπεράσεις. Άμα τερμάτιζες τον blitter έχανες π.χ σε αριθμό bitplanes αλλά υπήρχαν τα dual bitplanes. Ήταν ένα hardware που ήταν ευέλικτο και προγραμματιζόταν το παραμικρό. Στην Amiga είχες 100 δυνατότητες από τις οποίες επέλεγες 5-10 αναλόγως το είδος του παιχνιδιού. Στο MD ήταν μετρημένα κουκιά. Μπορούσε να κάνει αυτά και τίποτα άλλο, φυσικά τα περισσότερα τα έκανε καλύτερα (π.χ sprites, default αριθμό χρωμάτων) + ότι δεν είχε τον βραχνά της Amiga τον ST που τα περισσότερα παιχνίδια έπρεπε να είναι είτε port από ST είτε εύκολα γραμμένα για να γίνουν port σε ST. Αλλά μιλάμε βασικά για shootemups Μα το αν είναι καλό παιχνίδι δεν είναι μόνο θέμα hardware, εκτός από το υποκειμενικό του πράγματος (π.χ εγώ δεν παίζω Sonic ούτε αν απηλείται η ζωή μου) είναι και ο διαχωρισμός του τεχνικού υπόβαθρου και του παιχνιδιού σαν διασκέδαση/gameplay. Π.χ Στο τεχνικό υπόβαθρο ο ήχος ήταν απαράδεκτος στο MD, τον ξεχνάμε και μένουμε μόνο στην εικόνα; Δεν είχε vector δυνατότητες, τις ξεχνάμε και μένουμε στα sprites? Τι φτιάχνουμε; Shootemups. OK θα έχουμε καλά shootemups. Εκτός και αν το σηκώνει η τσέπη μας και βάζουμε vector τσιπάκια μέσα στο cartridge είναι μια λύση. Ο κάθε ένας να φτιάχνει και τα τσιπάκια που θα βάζει μέσα....... Από την άλλη μεριά στον ήχος είχες και synth, όχι την μη πω της Yamaha, κανονικό + sampling σε ότι συχνότητα εσύ ήθελες (ΟΚ μέχρι 8Khz σε παιχνίδι). Στα γραφικά ήταν όλα εύλικτα εκτός των multiplexted sprites, δυναμικής video ram και όχι στατικής όπως σε όλες τις άλλες τις υλοποιήσεις, Συνεπεξεργαστή για blitting, γραμμές, fill περιοχών (vector), 2 CIA για interrupts, ακόμα και το πληκτρολόγιο είχε έναν 6502 όπως ο C64 για να μην ασχολείται ο 68000 με ποταπά πράγματα. Ναι δεν τα έλιωνες όλα ταυτόχρονα επέλεγες τι ήθελες και τι χρειαζόσουν. Το MD ήταν φτιαγμένο για συγκεκριμένα παιχνίδια, κομένο και ραμένο. Μα αυτό δεν έχει σχέση με τη σύγκριση εδώ. Η απάντηση μου ήταν καθαρά στο παρακάτω ερώτημα του @Getta Robo Ήθελα να τονίσω το γιατί ΔΕΝ επιλέγανε το MD αντί της Amiga. Γιατί αφού θέλανε παιχνίδια και μάλιστα καλύτερα από της Amiga δεν παίρνανε MD. Μερικοί λόγοι, μπορώ να γράψω άλλους τόσους που δεν θα έχουν σχέση με την πειρατία, ένας από αυτούς: ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΠΛΙΜΠΛΙΚΙΑ! (Ελπίζω να καταλαβαίνετε το χιουμοριστικό και να μην έχουμε παρεξηγήσεις! Είχαμε ωραία παιχνίδια, το Agony, το SWIV, το ProjectX, Blood Money, Lotus Esprit II ήταν μερικά από αυτά που παίξαμε και στη τελευταία retroμάζωξη, τα North&South, Civ, BASK όλα τα ποδοσφαιράκια που έκαναν εκεί την εμφάνιση τους, Τα Lemmings που ήρθαν πρωτα εκεί τα Worms, Populus, Rocket Ranger (των τύπων που είχαν φέρει το defender of the crown), όλα τα κλασσικά adventues (Monkey Island, Indiana Jones κλπ) αυτά πως θα τα παίζανε στο MD? Και να πω και κάτι ακόμα. Η Amiga έγινε γνωστή στους gamers όχι από το Agony και το SOTB, αυτά ήρθαν ΠΟΛΥ αργότερα, αλλά από το Defender of the Crown. Εκεί ήταν που πρώτη φορά είδαμε κάτι τόσο ωραίο σε σχέση με οτιδήποτε υπήρχε εκείνη την εποχή. Το τονίζω αυτό γιατί δεν ήταν ΜΠΛΙΜΠΛΙΚΙ ! Οι παίχτες δεν έμειναν με ανοιχτό το στόμα από την ξέφρενη ταχύτητα του Blitter αλλά από ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι κάπου εκεί το 1986, κάνα-δυό χρόνια πριν κυκλοφορήσει το MD.
×