Jump to content

Shinobi

Members
  • Content Count

    1.396
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Shinobi last won the day on November 8 2018

Shinobi had the most liked content!

Community Reputation

12.550 Excellent

About Shinobi

  • Rank
    RetroMasteR
  • Birthday 10/05/1977

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Shinobi

    Arkanoid

    Τα καλύτερα για μένα ήταν: 1. Krakout C64 2. Batty Spectrum/Amstrad 3. Arkanoid 1 C64/Spectrum 4. Arkanoid 2 Amstrad Σε spectrum θα έπαιζα batty και Arkanoid 1. Το 2 είχε όντως μπερδεμένα backgrounds και εχανες τη μπάλα. Σε C64 ο βασιλιάς ήταν το krakout, σε Amstrad χμμ μάλλον Arkanoid 2
  2. Shinobi

    Arkanoid

    Ναι είχε όμως αυξημένη δυσκολία σε σχέση με το ηλεκτρονικο. Είχε καλυτερα γραφικά και η κινηση της μπάλας ηταν φυσική και χωρίς slowdowns.
  3. Shinobi

    + PAPRIUM Νέος τίτλος για το Mega Drive!

    Τρελά γραφικά για mega drive, κοντά θα έλεγα σε coin-op. 80 mbit είναι περίπου το size ενός παιχνιδιού σε CPS1 και φαίνεται στην ποιότητα των γραφικών. Τεράστιο μέγεθος για την εποχή της κονσόλας, σαν να λέμε τωρα beat em up σε 20 δισκέτες Amiga (με αποσυμπιεσμένα data).
  4. Shinobi

    Arkanoid

    Στον Amstrad τα γραφικά ηταν κοντά στο ηλεκτρονικό, όσο γίνεται δηλαδή με μικρότερη ανάλυση και το 1/100 των διαθέσιμων χρωμάτων. Με χαλαγε η κινηση της μπάλας που δεν ηταν καθόλου φυσική και τα περίεργα slowdowns με 1-2 εχθρούς στην οθόνη. Στον spectrum-c64 η κινηση της μπάλας ηταν φυσική και δεν ειχαμε αργοποριες. Θυμάμαι να παιζει και με joystick αλλά είναι και πολλά χρόνια που έπαιξα τελευταια φορά. Πάντως στον κωδικα δεν έκαναν καλη δουλειά για τους λόγους που έγραψα, μάλλον ηταν δουλειά της τελευταίας στιγμής.
  5. Το '99 ήμουν φαντάρος στην Ρόδο και είχε ενα μεγαλο ουφαδικο που δούλευε φουλ ακόμα τότε, με tekken 3, μια εκδοση τού mortal kombat που είχε βγει τότε μέσα και πολλά άλλα που δεν θυμάμαι. Πανικός γινότανε, είχε και ποδοσφαιρικούς αγώνες, μπιλιάρδα κλπ. Βασικά τα ουφαδικα πεθανανε με εκείνο τον νομο για τα φρουτακια. Λίγο πιο μετα πρεπει να έγινε αυτό.
  6. Βασικά πιστεύω είχαν ενα συγκεκριμένο μπάτζετ, δηλαδή δίνω πχ τα λεφτά στην Sega για να βγάλω το conversion εννοείται με λιγότερα λεφτά χωρίς να μου δώσουν τα οριτζιναλ γραφικά, το μπάτζετ ηταν παράδειγμα 200 χιλιαδες ευρώ, τα 150 πηγαίνανε στην Sega αρα δεν υπήρχε φράγκο για προγραμματιστές. Βαζανε κάτι ρομαντικούς πιτσιρικαδες (που πρωτα τους είχαν παει κάποια ντέμο οτι ξέρουν να προγραμματίζουν) να τραβανε βίντεο στα ηλεκτρονικά το παιχνιδι και φτιαχνανε μια εκδοση στο περίπου για σπεκτρουμ και μετα απλα την περναγανε στον αμστραντ. Όπως είπαμε δεν υπήρχε φράγκο ουτε για καφέ. Έχω διαβάσει ιστορίες πως πηγαίνανε στα ηλεκτρονικά, ο πιο καλός έπαιζε, γραφανε σε βίντεο και μετα πηγαίνανε στο σπίτι και αντιγραφανε sprites κλπ πανω στην οθόνη με διαφανές χαρτί 😁.. Αμα έλειπαν πίστες συνήθως ο παικτης δεν ηταν τόσο καλός να το φτασει στο τέλος lol
  7. Shinobi

    Sinclair QL Games Collection 1

    Εκανε κακοδιαχείριση ο θείος απο ενα σημείο και μετα, δεν φαλιριζει έτσι εύκολα μια εταιρεια με τον σπεκτρουμ να πουλάει δεκάδες χιλιάδες κομματια κάθε μήνα. Και μιλάμε για την Αγγλία με 70-80 εκατ. κοσμο, με άριστη οικονομία που πουλαγανε ST-Amiga κατα εκατοντάδες χιλιάδες ποσο μάλλον δηλαδή θα πούλαγε ο σπεκτρουμ που ηταν στο 1/4 της τιμής. Μέχρι το 1989 ο σπεκτρουμ πούλαγε καλά. Με 35 χιλιάρικα που έκανε ο σπεκτρουμ είχες όλη την γκαμα τίτλων που είχε ο CPC που κόστιζε επι 3 και με κασέτες που ηταν φθηνές (και τσαμπα παιχνίδια εβρισκες ενα σωρό). Για ενα πιτσιρικά ηταν η ιδανική επιλογή για να έχει φτηνά ηλεκτρονικά στο σπίτι. Το καλυτερο value for money μακράν στους 8μπιτους.
  8. Frogger για C64 (η έκδοση των Parker Brothers), πολύ καλή μεταφορά. Φαίνεται απλό αλλά θέλεις ικανό μηχάνημα για να μετακινείς τόσα πράγματα ταυτόχρονα στην οθόνη. Σε αυτά τα παιχνίδια η παλέττα του Commodore δεν είναι και ότι καλύτερο.
  9. Afterburner στο spectrum/amstrad, είναι πολύ καλη μεταφορά αν και σαν παιχνιδι είναι ψιλοαδιαφορο. Bubble bobble σε C64. Αν και λείπουν κάποια κόλπα του ηλεκτρονικού είναι σουπερ μεταφορά για 8μπιτ. Μάλλον είναι καλυτερο και απο τις 16μπιτ μεταφορές.
  10. Shinobi

    Sinclair QL Games Collection 1

    Ο θείος αν είχε βγάλει ένα νέο σπεκτρουμ το 1986-87 με γρηγορο Ζ80, περισσότερα χρώματα θα είχε κρατήσει την εταιρεία του άνετα. Δηλαδή να μην είχε βγάλει τον ql και στην θέση του ένα ανανεωμένο σπεκτρουμ, με συμβατότητα με τον παλιό και καλύτερα γραφικά για να κάνει update ένας σπεκτρουμας με δικό του μηχάνημα αντί για Amiga/ST. Βασικά ότι ήταν ο Sam Coupe το 1986-87. Σε αυτό τον τομέα ο ζάχαρης πολύ πιο έξυπνος την έκανε την κίνηση αλλά πολύ αργά, τέλος του 1990 με τον CPC Plus, και πολύ ακριβός για 8μπιτος και χωρίς TV out (θα έριχνε την τιμή έτσι). Μόνο η κονσόλα άξιζε και δεν πούλησε και καθόλου επειδή την έβγαλε πάρα πολύ αργά. Προκαλεί εντύπωση πόσα λάθη κάνανε τότε σε αυτά που θεωρούμε προφανή τώρα.
  11. Shinobi

    Sinclair QL Games Collection 1

    Βασικά μηχάνημα χωρίς παιχνίδια δεν έχει μέλλον, με τέτοια γραφικά, με microdrive και άλλα τρελά ούτε φυλακισμένος δεν θα καθόταν να γράψει παιχνίδια. Αν είχε βάλει ένα έστω μετριο τσιπ γραφικών, ένα τυπικό drive 5" 1/4 και ένα απλό ΑΥ θα είχε πολλές ελπιδες να επιβιώσει. Αυτός ο υπολογιστής ήταν κανονική αυτοκτονία, μάλλον αυτός φαλίρισε και τον sinclair γιατί ο σπεκτρουμ τα πήγαινε πάρα πολύ καλά και πούλαγε σαν ζεστό ψωμί ακόμα και μετά που τον πήρε ο ζάχαρης.
  12. Shinobi

    Sinclair QL Games Collection 1

    Διάβαζα σε περιοδικά παλιά "ο αδικοχαμένος ql" και κάτι τέτοια και νόμιζα πως ήταν καμιά Amiga η κανένα Atari ST στην χειρότερη περίπτωση. 256χ256 με 8 χρώματα από παλέττα 8 χρωμάτων δεν είχε ούτε το Space Invaders το 1978 που λέει ο λόγος. Απλά δεν ήταν για παιχνίδια ο υπολογιστής αυτός, για κανένα πρόγραμμα (αν έβρισκες), κανένα text adventure και κανένα σκάκι όπως αυτό πιο πάνω.
  13. Shinobi

    1001 '80s Computer Games

    Κι εγώ απο μαγαζί ηλεκτρικών τον είχα πάρει τον 65xe ο πρώτος μου κομπιούτερ κάπου στο 1987 και τον γυρισαμε γιατί δεν ξέραμε τι να κάνουμε να φορτώσει παιχνιδι lol. Απο κάποια αλυσίδα με ηλεκτρικά της εποχης, τον είχαν δίπλα από κατι σόμπες και αεροθερμα. Αφού ειχαμε μιλησει με το μαγαζί για να τον γυρίσουμε φόρτωσε ενα παιχνίδι που ερχόταν μαζί τώρα η το junior pacman ηταν η το super pacman και χωρις χρώμα, για κάποιο λογο όλα ηταν ασπρόμαυρα. Γενικά μου έμεινε η εντύπωση οτι ηταν πατάτα τοτε. Μετα έπεσα σε αλλη λούμπα στον ακριβό 6128 έγχρωμο την εποχή που έσβηνε το μηχανημα στα μέσα του 1989. Αμα είσαι άσχετος αυτά παθαινεις
  14. Shinobi

    1001 '80s Computer Games

    Τελικά αυτός ο 8μπιτος αταρι είχε αρκετά καλά παιχνίδια, τον είχε ένας συμμαθητής μου τον 65xe και τον είχα υποτιμήσει τότε. Αν είχες δηλαδή καλη πηγή να παίρνεις παιχνίδια γιατί στην Ελλάδα δεν θυμάμαι να είχε επιτυχία αυτό το κομπιούτερ. Δεν έχει τα blockbuster που είχαν οι άλλοι 8μπιτοι κάτι silkworm, operation wolf, RoboCop, batman κλπ αλλά ειχε παιχνίδια. Πρεπει να έχει όμως μικρή βιβλιοθήκη απο arcade conversions.
  15. Εψαχνα τρόπο να παίξω παιχνίδια ST με Shaders της προκοπής και από ότι ξέρω δεν υπάρχει emulator για ατάρι με shaders. Οπότε είπα να δοκιμάσω την hatari core για retroarch. Αποστολή επιτυχής και οι οδηγίες είναι οι εξής. Ο emulator χρειάζεται το tos.img μέσα στον φάκελο "system". Από ότι θυμάμαι αν κατεβάσουμε τον hatari περιέχει το tos 1.02uk, το μετονομάζουμε σε tos.img και το ρίχνουμε στον φάκελο system. Για να παίξουν οι shaders χρειαζόμαστε με κάποιο τρόπο να βγάλουμε 240p από τον emulator. Ο Hatari υποστηρίζει κατ ελάχιστον 480p οπότε πρέπει με κάποιο τρόπο να υποχρεώσουμε τον emulator να βγάλει το απαιτούμενο σήμα αλλιώς ....τζίφος οι shaders θα τρεμοπαίζουν όπως στο interlaced σήμα. Αυτό γίνεται με τον shader "stock.glsl" που περιέχεται στον φάκελο "shaders_glsl". Ανοίγουμε ένα αρχείο σε ένα editor πχ notepad++ και κάνουμε copy paste τα εξής shaders = "2" scale_type_x0 = "source" scale_type_y0 = "absolute" scale_x0 = "1.000000" scale_y0 = "240" filter_linear0 = "false" filter_linear1 = "false" shader0 = "....\shaders\shaders_glsl\stock.glsl" shader1 = ".....\shaders\shaders_glsl\crt\shaders\crt-hyllian.glsl" η οποιονδήποτε άλλο shader θέλουμε στο "shader2=". Μπορούμε να βάλουμε και μια σειρά από shaders όπως κάνει πχ o crt-easymode-halation απλά εδώ γράφω τον πιο απλό τρόπο χωρίς πολλά πολλά. Σωζουμε ως πχ "hatari.glslp" όπου θέλουμε και φορτώνουμε από την επιλογή shaders στο quickmenu αν όλα έχουν πάει καλά θα δούμε ωραία πράγματα
×