Jump to content

Captain Kal

Members
  • Content Count

    1.579
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3.955 Excellent

About Captain Kal

  • Rank
    RetroNuts!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Κατέβασε την δοκιμαστική έκδοση του JRiver Player, και θα το διαβάσει κανονικά. https://www.jriver.com/download.html
  2. Captain Kal

    Old PC Emulation, DosBox, ScummVm etc

    Αν δεν βάλουν D3D και shaders, δεν αλλάζω έκδοση!!!! Πλάκα πλάκα μέχρι και Win98 έχω βάλει και παίζω παιχνίδια!!!
  3. Captain Kal

    Αναζήτηση σύγχρονης οθόνης

    Σε 1920x1080 έχω αγοράσει αυτή: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01BIWNBSQ/ref=oh_aui_detailpage_o08_s01?ie=UTF8&psc=1 Την χρησιμοποιώ, τόσο σε gaming όσο και σε εφαρμογές όπως matlab, compiling και φυσικά ιντερνετ browsing. To Amazon την έστειλε μετά από δύο εβδομάδες σχεδόν, ενώ στην Ελλάδα την είδα κανά εξάμηνο αργότερα, και 80 ευρώ ακριβότερη.
  4. Αν θυμάμαι καλά, ήταν πολύ πιο compact από τα άλλα "παπάκια"!! Ωραίο μηχάνημα!!
  5. Τί έχουν τραβήξει και αυτοί οι δύσμοιροι!!!!
  6. Είναι παράδειγμα για το ποσό της ενέργειας που μπορούν να παράξουν, ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει κάτι που τις τροφοδοτεί. Το compact powerplant που ανέφερα πιο πάνω. E;an μπορείς να παράγεις ικανό ποσό ενέργειας, δεν δεσμεύεσαι από κάτι ασήμαντα πράγματα, όπως η βαρύτητα!!! . Νομίζω αυτό το βιντεάκι , τα εξηγεί πολύ καλά. Στην υλοποίηση αυτή, ναι. Αλλά παρόμοια αρχή είχαν και τα πειράματα με τον πυρηνικό κινητήρα, σε αεροσκάφη. Θέρμαιναν ατμοσφαιρικό αέρα, με την θερμότητα από τον αντιδραστήρα, και τον οδηγούσαν σε ακροφύσιο, σαν κανονική μηχανή jet. Στους κινητήρες ιόντων, επειδή δεν έχεις πολύ ισχύ, σε συμφέρει κάνεις πλάσμα το προωθητικό (propellant), και να το οδηγήσεις και αυτό σε ακροφύσιο. (Μπακαλίστικη γενικά εξήγηση!!! . Απλά για αναφορά. Μην τα πάρετε και της μετρητής!!!) Οπότε αντικαθιστάς το ντίζελ, με κάτι τέτοιο, και αρχίζεις το optimisation. Επειδή κακά τα ψέματα, έχουμε ακούσει πολλούς να λένε, ότι η σύντηξη είναι πολύ κοντά μας, οι τύποι του Skunk Works έχουν και την τρέλλα, και τα χρήματα να το πετύχουν. Δύο χρόνια έζησα εγώ, και πολύ πρόσφατα. Το σχόλιο πήγαινε στην χαμηλής έντασης καταστροφή που προκαλεί ο λιγνίτης, σε σχέση με τα πιο "εντυπωσιακά" ατυχήματα της πυρηνικής ενέργειας. Εταιρεία που έχει και θυγατρική στην Βέροια, που ασχολείται , με τέτοια συστήματα προώθησης. Και στην Βέροια φτιάχνουν τέτοια!!!
  7. Ανακατασκευάζονταν, πλήρως οι μηχανές και η εξωτερική θερμική θωράκιση. Γι' αυτό και ο χρόνος μεταξύ πτήσεων, μετριόταν σε μήνες και όχι εβδομάδες, όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί. (Αντίθετη φιλοσοφία, έχει η SpaceX, με τους modular επαναχρησιμοποιούμενους φορείς που χρησιμοποιεί!! Δεδομένου, ότι ακόμα και οι diesel locomotives είναι στην ουσία ηλεκτρικές, μια χαρά θα το σήκωνε το αεροσκάφος, εάν υπήρχε ένα compact power plant. Αλλα΄δεν είναι μόνο, να αλλάξεις την φιλοσοφία των κινητήρων, πιο δύσκολο είναι να αλλάξεις την αλυσίδα υποστήριξης. Εκεί κολλάνε οι περισσότερες τεχνολογικές αλλαγές. Και όλο αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται, για να ζεστάνει αέρα στην ουσία!! Υπήρξαν προσπάθειες, για κάτι πιο προχωρημένο, αλλά ευτυχώς δεν ευοδώθηκαν!! . Πάντως πυρηνικές ηλεκτρικές μηχανές, έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί, με καλά αποτελέσματα! Οπότε αν τυχόν κατασκευαστούν compact fusion power plants, θα δούμε περαιτέρω εξέλιξη αυτών των τεχνολογιών!!! Να προτείνω το κανάλι του Curious Droid, στο Youtube, για τέτοια θεματάκια!! Μεγάλη συζήτηση αυτή. Αλλά για να κάνω και τον δικηγόρο του Διαβόλου, αυτά είναι τα πιο φαντεζύ παραδείγματα. Αν ζούσες Κοζάνη - Πτολεμαϊδα, θα έβλεπες τι έχει κάνει ο λιγνίτης στην περιοχή!!
  8. Μην τα μπερδεύεις. Χρησιμοποιούσε και υδρογόνο σε υγρή μορφή, και άλλους δύο διαφορετικούς τύπους καυσίμων στερεών και υγρών, ανάλογα με την φάση της αποστολής. Αλλά το θέμα είναι ότι τα Shuttles ουσιαστικά, ανακατασκευάζονταν από την αρχή, ανάμεσα στις αποστολές, οπότε μιλάμε για ειδική χρήση πλέον!! Περιμένετε καμια δύο δεκαετίες, για ελεγχόμενη θερμοπυρινική σύντηξη. Μετά όλα θα γίνουν ηλεκτρικά!!!
  9. Captain Kal

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Τελικά είναι θέμα γούστου!! Αντίθετα εγώ τρελαινομαι για αυτά. Τα παρισσότερα retroπαίχνιδα που παίζω, έχουν τέτοια οπότε μια accelerated Αmiga, έχει προβάδισμα απέναντι σε μια κονσόλα, σύμφωνα με το τί μου αρέσει. (Δείτε ή ακόμα καλύτερα πάιξτε Tokyo 42!!!!)
  10. Από το Animals των Pink Floyd!!
  11. Δεν ξέρω για το μαύρο χιόνι, αλλά γουρούνια και μάλιστα ροζ, έχουν πετάξει εδώ και καιρό!!😛
  12. Captain Kal

    E3 2018

    Πάντως εγώ περιμένω αν θα βγεί εκείνο το παιχνιδάκι της UBI με τα πλαστικά διαστημόπλοια!!
  13. Με τον χρόνο που έχω, όχι F-16 αλλά ούτε τρίλυζα δεν προλαβαίνω να παίξω 😄!!! Ήταν όμως γρήγορο το άτιμο!!! Αυτό και το Vroom στην 500άρα, πηγαίναν σφαίρα!!! Ήταν έγκλημα που αρχικά στην 1200άρα, δεν μπορούσες να τα παίξεις αυτά τα games!! Ναί όντως!! FPS ήταν!! Όπως και τα sequel!! Είχα τελειώσει την έκδοση της Amiga, και πριν από αρκετό καιρό το ξανάρχισα στο PC. Σε DosBox τρέχει μια χαρά, και η έκδοση για 486, έχει και λίγο καλύτερα γραφικά!! Πάντως αν ξεπεράσεις το αρχαϊκό UI, το δίωρο φεύγει νεράκι!!! Έχουμε link, για το φαν ριμέικ? Πάντως η σειρά Far Cry, ειδικά το 3, μου το θύμισαν πολύ!!
  14. 'Εχω την εντύπωση ότι ήταν από την έκδοση του ST (όχι ότι παίζει και καμιά ιδιαίτερη σημασία!! 😀) Δεν μου πολυκάθεται τόσο το Frontier, σαν αντιπροσωπευτικό, γιατί ακόμα και έτσι δεν ξεχώριζε ιδιαίτερα η έκδοση της Amiga. Αντίθετα τόσο το F-18 Interceptor, που αναφέρθηκε αλλά και το F-16 Combat Pilot της Digital Integration, ήταν πολύ μπροστά από ότι κυκλοφορούσε εκείνη την περίοδο, και στην περίπτωση του F-16, και τα καλύτερα γραφικά, αλλά και όλα τα features (δυναμική campaign π.χ) τα είχε η έκδοση της Amiga. Νομίζω και με 1200 μια χαρά έπαιζε, ΑΝ έτρεχε. (Με τις χαζομάρες που έκανε η Commodore USA, δεν είχαν λεφτά να την υποστηρίξουν, αλλιώς με στανταρ σκληρό, και μια "υποθετική" έκδοση του Whdload, μια χαρά θα πήγαινε η 1200άρα. Ή custom 1200 εκδόσεις για Wing Commander ή Frontier) To Hunter ήταν περισσότερο shooter. (Κάτι σαν τα Borderlands). Το Midwinter, είχε περισσότερες δραστηριότητες να κάνεις (πολύ απλά mini games), και ένα παλι υποτυπώδες layer στρατηγικής, που έτρεχε ανεξάρτητα από τον παίκτη. To Mercenary πάλι, σαν πρόδρομος των walking simulators/first person adventures μου φαίνεται. Αυτό είναι παιχνιδάρα!! Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν κυκλοφορούσε σε κονσόλες!!!
  15. Και τα δύο κυκλοφορήσαν και σε ST και σε PC. Ήταν multiplatform παραγωγές, με την έκδοση του PC να υπερτερεί όταν έτρεχαν σε 386/486. Βασικά αυτή την πρωτιά την έχει το Midwinter, που είχε κυκλοφορήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Και αυτό ήταν multiplatform εφαρμογή. Όμως όντως ισχύει, ότι η Amiga ήταν ένας πολύ καλός all around υπολογιστής, και ένα πολύ καλό all around gaming machine, γιατί ακουμπούσε και στους δύο κόσμους, και στις κονσόλες, και στα PC.
×