Jump to content

Captain Kal

Members
  • Content count

    1.567
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3.947 Excellent

About Captain Kal

  • Rank
    RetroNuts!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Captain Kal

    E3 2018

    Πάντως εγώ περιμένω αν θα βγεί εκείνο το παιχνιδάκι της UBI με τα πλαστικά διαστημόπλοια!!
  2. Με τον χρόνο που έχω, όχι F-16 αλλά ούτε τρίλυζα δεν προλαβαίνω να παίξω 😄!!! Ήταν όμως γρήγορο το άτιμο!!! Αυτό και το Vroom στην 500άρα, πηγαίναν σφαίρα!!! Ήταν έγκλημα που αρχικά στην 1200άρα, δεν μπορούσες να τα παίξεις αυτά τα games!! Ναί όντως!! FPS ήταν!! Όπως και τα sequel!! Είχα τελειώσει την έκδοση της Amiga, και πριν από αρκετό καιρό το ξανάρχισα στο PC. Σε DosBox τρέχει μια χαρά, και η έκδοση για 486, έχει και λίγο καλύτερα γραφικά!! Πάντως αν ξεπεράσεις το αρχαϊκό UI, το δίωρο φεύγει νεράκι!!! Έχουμε link, για το φαν ριμέικ? Πάντως η σειρά Far Cry, ειδικά το 3, μου το θύμισαν πολύ!!
  3. 'Εχω την εντύπωση ότι ήταν από την έκδοση του ST (όχι ότι παίζει και καμιά ιδιαίτερη σημασία!! 😀) Δεν μου πολυκάθεται τόσο το Frontier, σαν αντιπροσωπευτικό, γιατί ακόμα και έτσι δεν ξεχώριζε ιδιαίτερα η έκδοση της Amiga. Αντίθετα τόσο το F-18 Interceptor, που αναφέρθηκε αλλά και το F-16 Combat Pilot της Digital Integration, ήταν πολύ μπροστά από ότι κυκλοφορούσε εκείνη την περίοδο, και στην περίπτωση του F-16, και τα καλύτερα γραφικά, αλλά και όλα τα features (δυναμική campaign π.χ) τα είχε η έκδοση της Amiga. Νομίζω και με 1200 μια χαρά έπαιζε, ΑΝ έτρεχε. (Με τις χαζομάρες που έκανε η Commodore USA, δεν είχαν λεφτά να την υποστηρίξουν, αλλιώς με στανταρ σκληρό, και μια "υποθετική" έκδοση του Whdload, μια χαρά θα πήγαινε η 1200άρα. Ή custom 1200 εκδόσεις για Wing Commander ή Frontier) To Hunter ήταν περισσότερο shooter. (Κάτι σαν τα Borderlands). Το Midwinter, είχε περισσότερες δραστηριότητες να κάνεις (πολύ απλά mini games), και ένα παλι υποτυπώδες layer στρατηγικής, που έτρεχε ανεξάρτητα από τον παίκτη. To Mercenary πάλι, σαν πρόδρομος των walking simulators/first person adventures μου φαίνεται. Αυτό είναι παιχνιδάρα!! Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν κυκλοφορούσε σε κονσόλες!!!
  4. Και τα δύο κυκλοφορήσαν και σε ST και σε PC. Ήταν multiplatform παραγωγές, με την έκδοση του PC να υπερτερεί όταν έτρεχαν σε 386/486. Βασικά αυτή την πρωτιά την έχει το Midwinter, που είχε κυκλοφορήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Και αυτό ήταν multiplatform εφαρμογή. Όμως όντως ισχύει, ότι η Amiga ήταν ένας πολύ καλός all around υπολογιστής, και ένα πολύ καλό all around gaming machine, γιατί ακουμπούσε και στους δύο κόσμους, και στις κονσόλες, και στα PC.
  5. Captain Kal

    XBOX ONE

    Τελικά αυτή η κονσόλα, αξίζει μόνο για την Backward Compatibility!!! Γι' αυτό μάλλον δεν βγαίνει και τίποτε παρόμοιο στα Windows 10!! (Από την άλλη ας τα βλέπει αυτά η Sony, που έχει "μεταφράσει" καμιά 20αριά PS2 games μόνο!!)
  6. Captain Kal

    Δίσκοι Βινυλίου

    Συμμερίζομαι απόλυτα τις απαντήσεις σας, οπότε παρεμβαίνω μόνο σε συγκεκριμένα σημεία: Τις λυχνίες μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις σε επίπεδο ενισχυτή, οπότε προσεγγίζεις κατα πολύ αυτό που θες!! Από το HDtracks, με ενδιαφέρουν αυτά που έχουν αρκετά μεγαλύτερη δειγματοληψία από το CD, (συνήθως πολύ πάνω από τα 44 του CD), οπότε δεν το κοίταξα το συγκεκριμένο!! Αλλά πάντα μου έκανε εντύπωση πόσο άσχημες παραγωγές είχαν ορισμένα CD, οπότε και ίσως να είναι αυτός ο λόγος!!! Πάντως αυτά τα 24/192 bootlegs από βινύλιο, που κυκλοφορούν "ελεύθερα" στο Διαδίκτυο, είναι θησαυρός!!!!
  7. Captain Kal

    E3 2018

    Μα γιατί? Πρέπει να ξέρεις τι θα γίνει downgraded port στο Switch μετά από λίγα χρόνια!!!!
  8. Captain Kal

    Δίσκοι Βινυλίου

    Εάν μιλάμε για mp3, έστω και 320 kbps, η διαφορά στην ποιότητα του ήχου είναι αισθητή, μόνο όταν αναπαράγονται σε σχετικά ακριβά (High End) μηχανήματα. Σε φορητά ή στο αυτοκίνητο, ή σε φτηνότερα μηχανήματα δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά. Οπότε δεν είναι και άσχημη αυτή η προσέγγιση!! Ισχύει αυτό, αλλά πλέον υπάρχουν High Definition ψηφιακά αρχεία, τα οποία έχουν προδιαγραφές κατά πολύ ανώτερες από τις προδιαγραφές του CD (CD 16bit/48kbps, ενώ τα HD μουσικά αρχεία μπορεί να φτάσουν μέχρι 24bit/192kbps, με τις διαφορές με το αντίστοιχο βινύλιο να είναι ελάχιστες.) . Περισσότερη σημασία έχει ο ενισχυτής και τα ηχεία που παίζουν την μουσική, παρά η πηγή. Πάντως έχει γίνει πολύ μεγάλη πρόοδος στην παραγωγή CD, και όλες οι καινούργιες παραγωγές, ειδικά τα remaster έχουν πολύ καλό ήχο!! (Παραθέτω link για αγορά HD αρχείων. HDTracks που προσφέρει και ένα sample αρχείο δωρεάν). Αν έχεις καλή παρέα, και με ψηφιακά αρχεία γίνεται αυτό!!! Αν έχεις κανα δύο πιτσιρίκια να γυρίζουν στο σπίτι, ή το σαλόνι είναι μαζί με την κουζίνα, (θόρυβοι από blender ή απορροφητήρα), πάει περίπατο η μουσική ακρόαση. Προσωπικά πάντως, ακρόαση με διάβασμα πάντα!!! Αυτά ακριβώς βαριέμαι, και δεν έχω αγγίξει το πικάπ!!! Ίσως φταίει το γεγονός, ότι ξεκίνησα κατευθείαν με CD!!! Ίσως γιατί δεν τους έχει δείξει κανένα αφενός, αφετέρου θέλει αρκετά χρήματα και χώρο να στήσεις καλό στερεοφωνικό. (Μου πήρε σχεδόν δέκα χρόνια, και κοστίζει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο, χωρίς να είμαι μηχανάκιας!!!) Επειδή έκανα δοκιμές, για να φτιάξω μηχάνημα για έκθεση, θα πάθεις πλάκα από την απόδοση των onboard καρτών ήχου!! Εάν έχεις καλό ενισχυτή/ηχεία, είναι μια πολύ καλή πηγή!! Βασικά θα αγοράζεις το βινύλιο, μόνο για το φετίχ βινυλίου, όπως πολύ ωραία περιέγραψε ο φίλος Uskoke! Από άποψη ήχου είναι το ίδιο με το CD, ή ακόμα και τα wav που κάνεις rip από το CD!! Η εγγραφή θα είναι ψηφιακή, αλλά το μέσο αναλογικό. Μόνο τα παλιά βινύλια, έχουν καθαρή αναλογική επεξεργασία!!
  9. Captain Kal

    Playstation 5

    Μάλλον για τα επόμενα!! Το καλό όμως, είναι ότι θα αρχίσουν πλέον να έχουμε καλές προσφορές στο Pro!!
  10. Captain Kal

    Stalling στους εξομοιωτες αεροπλανου

    Αντιμετωπίζεται, αν χαμηλώσει η μύτη του αεροσκάφους για να κερδίσεις ταχύτητα, και ταυτόχρονα έχεις ύψος (δεν είσαι κοντά στο έδαφος). Αν όμως το αεροσκαφος πέσει σε περιδινηση, δηλαδή πέφτει κάνοντας σβούρες, εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα!!!
  11. Captain Kal

    Stalling στους εξομοιωτες αεροπλανου

    Χονδρικά το "stall", είναι η απώλεια στήριξης του αεροσκάφους, που συμβαίνει όταν οι αεροδυναμικές επιφάνειες δεν μπορούν να παράξουν άντωση (lift), συνήθως λόγω χαμηλής ταχύτητας. Στην δικιά σου περίπτωση, επειδή ο αντίπαλος σου έρχεται από ψηλά, ανασηκώνεις απότομα την μύτη του αεροσκάφους, με αποτέλεσμα αυτό, να χάσει ταχύτητα, και να πέσει σε απώλεια στήριξης. Συνήθως 10 με 15 μοίρες το πολύ, πρέπει να ανυψώνεται η μύτη του αεροσκάφους από το οριζόντιο επίπεδο, ειδικά σε ελικοφόρα, για να έχεις την καλύτερο λόγο ταχύτητας/ύψους.
  12. Captain Kal

    Screamer Rally

    Βασικά μπόρεσα και το έτρεξα, σε DosBox, με Glide Emulation, και έχοντας περάσει 3x Hardware Scaler, Aspect=true, και pixelshader=2xhq. H ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις ήταν πολύ καλή (δε λέω ότι ήταν 60 fps, αλλά ήταν ομαλότατο. Μπορεί να επιρρεάζεται και από το Freesync). Αλλά δεν μπόρεσα να ενεργοποιήσω τον ήχο, γιατί setup δεν μου έτρεχε με τίποτα!!! Με 3dfx rendering, και τα παραπάνω φίλτρα: https://www.dropbox.com/s/r3nl31rzaqxcuxr/Screamer_Rally_3dfx.png?dl=0 Με Software Rendering με 65Κ χρώματα https://www.dropbox.com/s/y6u5jziujoc2qwh/Screamer_Rally_Soft_65K.png?dl=0
  13. Captain Kal

    Playstation 5

    Pentium 133 και S3, πιάνεταΙ? Και έβαλα και το Archimedian Dynasty, και μου έτρεχαν τα σάλια !!!!! Παράλληλα με το PC, και μόνο για exclusives!! (A! Ρε Horizon Zero Dawn, τί μας έκανες!! Αυτό για τα simulations, μην το αναφέρεις όταν είναι κοντά ο billy!!! To Hell And Beyond!!!!
  14. Captain Kal

    Playstation 5

    Έχεις δει τι γίνεται με τις τιμες, των GPU τώρα τελευταία? Με την τιμή μιας Vega 56, αγοράζεις και ps4 pro KAI xbox one x!!!
  15. Captain Kal

    Nintendo Switch

    Δεν ξέρω αν παίζεις τέτοια, αλλά αν ναι, ετοιμάσου να ρίξεις πολύ "μπινελίκι" στο μηχάνημα!!! Κρίμα που δεν έχουν μεταφέρει το "Galaxy of Fire 2". Είναι το καλύτερο της τριλογίας, και το έφτιαξε η Rockfish Games, του Everspace.
×