Jump to content

Getta Robo

Members
  • Content count

    2.027
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Getta Robo last won the day on December 2 2016

Getta Robo had the most liked content!

Community Reputation

15.399 Excellent

1 Follower

About Getta Robo

  • Rank
    RetroNuts!
  • Birthday 23/09/1983

Converted

  • Biography
    Το σούπερ ρομπότ

Converted

  • Location
    Αθήνα - Καλλιθέα

Converted

  • Interests
    Πολλά. Πάρα πολλά

Converted

  • Occupation
    Σούπερ Ρομπότ

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Imgema θα συμφωνησω φιλτατε σε ολα με εξαιρεση το κομματι " Δεν υπάρχει πια αυτό που διαβάζεις κάτι κάπου και τελείωσε." Και δεν το παω μακρυα στου εξωτερικου, αλλα εδω στη δικη μας καθημερινη πραγματικοτητα. Βλεπεις, ο οπαδισμος/γηπεδισμος εχει επεκταθει, και οι παρωπιδες αρεσουν σε πολυ κοσμο. Ειναι ενας τροπος εσοδων για πολλους αλλωστε. Για το τελευταιο κομματι, υπαρχουν ουκ ολιγες καταχωρησεις στο παρων θεμα αλλα και στο αλλο, οπου πασχιζουν να αντιπαραθεσουν ως επιχειρημα "μα το εγραψε ο ταδε στο ταδε περιοδικο, τα ειχε δει ολα αρα θα ηξερε". Αρα οχι, ειτε παρα πολλοι επελεξαν να τον υπερασπιστουν, ειτε τελος παντων δεν ειχαν/εχουν την πνευματικοτητα να τα αντιληφθουν ολα αυτα. Κανεις δεν χρειαστηκε τοτε να κρυφτει απο κανεναν. @Leon Θα συμφωνησω επισης σε μεγαλο ποσοστο στα γραφόμενα σου, εχω ομως καποιες αντιρησεις. Καταρχας δεν μιλαμε το 1993-1994 για νεκρα συστηματα των συστηματων αυτων, μιας τοσο η Amiga οσο και η Atari ειχανε κανονικα στη κυκλοφορια τα μηχανηματα τους, καθως και τουλαχιστον προγραμματισει τις μελλοντικες κυκλοφοριες. Φυσικα το μελλον γραφτηκε και ξερουμε την καταλληξη τους, τοτε ομως τα πραγματα δεν ηταν και τοσο δυσοίωνα. Υπηρχαν κυκλοφοριες σε υλικο και λογισμικο, ασχετου του επιπεδου τους. Τα πραγματα δεν ηταν σιγουρα αθωα εκεινη την εποχη. Δεν γινεται το 85% ναι ειναι ο αγαπημενος αριθμος των USER / PIXEL οταν παρουσιαζαν Amigοπαιχνιδι. Και σιγουρα οχι με τα σκουπιδια του κιλου οπως εκαναν. Ειχα μια πολυ καλη συζητηση πριν λιγες μερες, για το οτι υπηρχε μια ευρυτερη στηριξη απο διαφορα καταστηματα, με την μορφη διαφημισεων κτλ, ωστε να συνεχιζουν να προωθουν την πραγματεια τους ετσι. Βλεπεις, η αφορολογητη και γρηγορη αντιγραφη, ειναι κατα πολυ περισσοτερο κερδοφορα απο το αυθεντικο παιχνιδι σε μορφη κασετας οπως και να το κανεις. Και σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για αποκλειστικα εγχωριο φαινομενο! Αγγλια/Γερμανια τα πραγματα ηταν ακομα χειροτερα. Οχι απλα αγνοουσαν τον αντικτυπο και την παρουσια των βιντεοπαιχνιδιων στις αγορες τους πολλα "μεγαλα" τοτε περιοδικα, τα εθαβαν κιολας. Ειδικα στην Αγγλια. Διαβαζα κατι αρθρα στην Amiga οπου μονο για Ιαπωνικη εισβολη στην Ευρωπη με την μορφη των βιντεοπαιχνιδιων δεν μιλουσαν οι του περιοδικου!
  2. @Leon δεν το εχω παιξει διπλο και δεν ξερω αν υπαρχει καν η επιλογη, μουσικη/ηχος παντως ειναι καλυτερος. Δεν ξερω αν συγκρινεται με την εκδοση CD32 παντως. Πολυ καλη ιδεα ενα νεο θεμα για συγκριτικα των παιχνιδιων.
  3. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Και ομως, το καποτε αξιολογο και αγαπημενο περιοδικο ειχε εντελως διαφορετικη αποψη. Παρουσιαση Street Fighter 2, Amiga 500 Τευχος 96, σελιδα 41 Φεβρουαριος 1993 (94%!) Διαβαζω τον τελευταιο καιρο παλια τευχη PIXEL και USER και η παραπληροφορηση που υπηρχε, ηταν απαραδεκτη. Υπερβαθμολογηση των παιχνιδιων, ελειψη η και αρνηση παρουσιασεων για παιχνιδιων σε κονσολες και περιορισμενα νεα μεταξυ αυτων. Μου εκανε εντυπωση ολος αυτος ο τυφλος φανατισμος για την Amiga, πλεον ομως καταλαβαινω. Δυστυχως κυρια πηγη ενημερωσης τους, ηταν απο ατομα που ειτε δεν ξερανε που πανε τα τεσσερα, ειτε που ειχανε πολυ συγκεκριμενους σκοπους. Καταλαβαινεις τωρα την αιτια ολων αυτων που βλεπεις. Θα ανοιξω αυτο το διαστημα θεμα για το τι αισχη εγραφαν η και απεκρυπταν για τις κονσολες στα τελευταια χρονια της ζωης του PIXEL. Που ειναι παρα πολλα.
  4. Αναφερα τα συγκεκριμενα παραδειγματα ως του οτι κυκλοφορησαν εκει πρωτα. Σε αντιθεση πχ με το Pac-Man οπου ειχε κυκλοφορησει στα ηλεκτρονικα και στο Famicom πριν την Amiga. Συμφωνω επισης πως υπηρξαν μετεπειτα μελλοντικα βελτιωμενοι τιτλοι, καλη ωρα το Worms. Συμφωνω απολυτα στα παραπανω, διαχωριζω μονο τα συγκεκριμενα που αναφερω προηγουμενως. Η κυρια διαφωνια μου ειναι το ποσοτητα-πρωτοτυπια πανω απο την συνολικη ποιοτητα και διασκεδαση εναντι των κονσολων και της παιχνιδοβιομηχανιας τους. Βεβαια μιλαμε για μηχανηματα με επι το πλειστον διαφορετικους τιτλους και νοοτροπια, οποτε ειναι δυσκολο να μιλησουμε για συγκριση επι ισοις οροις. Παρεπιπτωντος για το Lemmings! που αναφερεις παραπανω, νομιζω πως η εκδοση του CD-i ειναι καλυτερη. Κυκλοφορησε αρκετα μετα βεβαια. Για αυτα που γραφεις παντως στο αρχικο κειμενο, περι της αντιληψης των καλων παιχνιδιων οπου δημιουργηθηκε και συνεχιζεται να υφισταται, φταινε σχεδον αποκλειστικα τα εντυπα της τοτε εποχης, Ελλαδα και εξωτερικο. Διαβαζω εδω και λιγο καιρο παλια τευχη USER και Pixel και εχω φριξει με την μεθοδολογία και το μετρο συγκρισης που γινοντουσαν οι παρουσιασεις. Φριχτα πραγματα.
  5. @Imgema οι τιτλοι που αναλυει ο @Leon ειτε ειναι αποκλειστικοι για το μηχανημα, ειτε κυκλοφορησαν πρωτα εκει, γιαυτο και δεν υπαρχουν καποια πολυ δυνατα ονοματα. Το κατα ποσο τωρα, παρα πολλα απο τα παραπανω ειναι πρακτικα και καλοι και ενδιαφεροντες τιτλοι, ειναι μια ξεχωριστη και πολυ καλη συζητηση.
  6. Η λιστα ειναι παρα πολυ καλη. Συμφωνω στο κομματι πρωτοπορια-μοναδικοτητα και επιδραστικοτητα στην ευρυτερη νοοτροπια και εξελιξη που εδωσαν ως βασεις, αλλα διαφωνω στην διαχρονικοτητα τους ως τιτλοι και παιχνιδια καθεαυτου. Πχ πολυ ομορφα τα Robocop, Corporation, The Fairy Tale Adventure μεταξυ αυτων, και αξια αναφερονται για την προσφορα τους. Ως τιτλοι ομως, δεν μπορεσαν να διακριθουν λογω του τεχνολογικου περιορισμου τοτε, και σιγουρα δεν κρατιουνται καλα στο σημερα. Σημαντικοτατο πραγμα η πρωτοπορια σε μηχανισμους και υποθεση, οπως και επισης ο σχεδιασμος και ηχος, οπως και φυσικα η διασκεδαστικοτητα τους. Ενας παιχνιδας θα εκτιμησει την πραγματικη αξια και την συμβολη σε μελλοντικους τιτλους, αλλα.. καπου εκει τελειωνουν και ως τιτλοι. Τι να τους κανεις αν δεν ειναι διασκεδαστικοι και ξεπερασμενοι; Ορθος αναφερεται πως η Amiga ειχε πιθανοτητα την μεγαλυτερη ποικιλια και πρωτοπορια στην εποχη της. Το κατα ποσο εμειναν διαχρονικοι και διασκεδαστικοι, ειναι εντελως διαφορετικο ομως ζητημα.
  7. Κοιταξε, πραγματι κανενα εμπορικο παιχνιδι που ξερουμε δεν ειναι αρκετα κοντα σε αυτο που βλεπουμε παραπανω. Ωστοσο! Τα πραγματα εδω και χρονια εχουν αλλαξει. Το NES ειναι πληρως κατανοητο σε ολα τα επιπεδα, οι προγραμματιστικες γνωσεις πολλων τεραστιες, το αποθηκευτικο μεσο παμφθηνο, και κυριως, αξιοπιστες FPGA ειναι παρα πολυ προσιτες. Σιγουρα δεν θα ηταν κατι με λυση του σαββατοκύριακου, αλλα πιστευω πως ναι υπο συνθηκες θα ηταν εφικτο. Θα ανοιξω νεο θεμα απο βδομαδα για ολοκαινουργιο παιχνιδι του NES, και μου επεσε το σαγονι με αυτα που καταφεραν.
  8. Φαινεται παρα πολυ ομορφο. Θα ειχε ενδιαφερον αν γινοταν καποια συνεργασια και κυκλοφορουσε σε NES / Famicom, οπως διαφοροι αλλοι τιτλοι. Με ενα καλο FPGA βγαινει με τα δειγματα αυτα σχεδον αυτουσιο.
  9. Getta Robo

    Holy Diver

    Το Holy Diver, ηταν ενα απο τα αγνωστα διαμαντια του Famicom οπου δεν κυκλοφορησε ποτε στη δυση. Σαφως επηρεασμένο απο τιτλους οπως το Castlevania, ξεχωρισε αμεσως για τις πρωτοτυπες ιδεες του. Το ονομα του παιχνιδιου ειναι βασισμενο στο διαχρονικο δισκο του Dio, Holy Diver, ο χαρακτηρας του παιχνιδιου ονομαζεται Rony, αλλα και διαφοροι χαρακτηρες εχουν γνωστα και χαρακτηριστικα ονομα της μεταλ και σκληρης ροκ σκηνης της εποχης! Δυστυχως ομως, λογω της τοτε περιορισμενης παραγωγης του, οπως και της ζητησης του παγκοσμίως, οδηγησε στο να ειναι απο τους ακριβοτερους τιτλους για το συστημα. Η Retro-Bit ομως, αποφασισε να αποκτησει τα δικαιωματα για την κυκλοφορια του τιτλου στη δυση σχεδον 30 χρονια μετα, με μια εξαιρετικη και πολυ προσεγμενη συλλεκτικη εκδοση. Ευκαιρια λοιπον για οσους ενδιαφερονται, να αποκτησουν την απολυτη εκδοση αυτου του αγαπημενου παιχνιδιου. Για περισσοτερες πληροφοριες, δειτε παρακατω: http://www.hardcoregaming101.net/holy-diver/ http://retro-bit.com/holy-diver
  10. Ειχαν κυκλοφορησει απο τοτε διαφορα memory expansion packs. Κατιτις φθηνοτερα απο τα επισημα μαλιστα. Ολα ομως ακριβυναν πολυ, ευτυχως που κυκλοφορησε και καινουργιο η retro-bit γιατι θα ειχαν ξεφυγει ακομα περισσοτερο.
  11. Getta Robo

    MegaDrive - ξεσυνηθισα το 3κουμπο?

    Ειχα αυτην ακριβως την συζητηση πριν λιγες μερες. Το κατα ποσο οντως ηταν καλα τα χειριστήρια τοτε και το κατα ποσο παραμενουν και σημερα. Διχως να επεκταθω πολυ, ναι για την εποχη τους ηταν φοβερα, αλλα φυσικα εξελιχθηκαν και αντικατασταθηκαν απο αλλα. Εχω κυριολεκτικα δεκαδες χιλιαδες ωρες με το επισημο χειριστηριο, αλλα πλεον δεν το μπορω. Ισως ελαχιστα, για νοσταλγικους σκοπους και μονο. Εδω ειναι και μια διαφωνια μου με τις εταιρειες που αναδημιουργουν χειριστηρια. Αντι πχ να αντιγραψουν σαφως καλυτερα, οπως τις προτασεις της Ascii η το Sega Remote System συνεχιζουν στα κατα πολυ ξεπερασμενα κλασικα χειριστηρια.. Τα κινεζικα του κιλου ειναι πολυ προβληματικα, δεν αξιζουν ουτε 1 ευρω. Κυριολεκτικα. Ο Krikkz εβγαλε προσφατα ενα ασυρματο για το MD αλλα κοστιζει 65$ χωρις μεταφορικα.. https://krikzz.com/store/home/52-master-everdrive.html#/109-color-transparent_gray
  12. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Δεν ειχα δει την απαντηση και δεν νομιζω πως το υφος βοηθαει καπου. Στη πραγματικοτητα εχω ανοιξει καποια θεματα, και συνεχιζω να ενημερωνω για τις νεες κυκλοφοριες. Μου αρεσει επισης και η Amiga, αλλα οχι στο επιπεδο του να αγνοω την ανωτεροτητα σε πολλους τομεις των κονσολων. Οπως καλη ωρα κανουν οι Amigaδες. Δεν κατηγορω παντως κανεναν, περαν των εντυπων που περασαν αυτο το πραγμα στη νοοτροπια τοτε του αναγνωστικου κοινου. Και πολυ καλα τα λες φιλτατε @Nemo. Στη πραγματικοτητα ομως υφιστανται αρκετα demo και για τα SNES / Mega Drive, αλλα εχουν μικρη σημασια, μπροστα στη κυκλοφορια πραγματικων παιχνιδιων. Το Overdrive 2 νομιζω πως ειναι το χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα.
  13. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Μετα τα Beggar Prince / Pier Solar λοιπον εχουμε τα παρακατω: Paprium, Legend of Wukong, Star Odyssey, Blue Almanac, Turrican DC και αλλα που εχουν ανακοινωθει. Ποιοτικοι τιτλοι επισης. Σιγουρα υπαρχει μπολικη σαβουρα στα hacks, αλλα υπαρχουν και κυκλοφοριες υψηλου επιπεδου. Chrono Trigger - Crimson Echoes, Legend of Zelda - Goddess of Wisdom, Legend of Zelda - Parallel Worlds Remodel, SMW2+2 - Yoshi's Island, Super Mario Kart R, Super Metroid Redesign δεν ειναι παιχνιδια της διαλογης και ξεχωριζουν αμεσως. Σιγουρα ανωτερα απο το Mario της Amiga. Στη πραγματικοτητα υπαρχει ακομα μεγαλυτερο υλικο στις κονσολες, πχ το νεο κυκλωμα ηχου για το Mega Drive, Το Super CIC του SNES μεταξυ αυτων. Ενδιαφεροντα τα παραπανω για τις Amiga, αλλα δεν βλεπω πως αξιοποιουνται καπου στους τιτλους της. Σιγουρα παντως δεν τα αξιοποιει το Mario στο συγκεκριμενο παραδειγμα. Καλο το Quake, αλλα δεν μιλαμε για AGA / 1200 τιτλους, μονο για OCS/ECS.
  14. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Για το πρωτο μερος δεν εχω αποψη, για το δευτερο επετρεψε μου να διαφωνήσω μαζι σου. Καταρχας μιλαμε για πληθωρα νεων τιτλων, μεταφρασεων και τροποποιημενων (hacks,mods,alterated) παιχνιδιων. Μια γρηγορη αναζητηση στο romhacking και μας δειχνει τι εχει κυκλοφορησει τελευταια http://www.romhacking.net/?page=hacks&platform=11&perpage=100&dir=1&order=Date http://www.romhacking.net/?page=translations&platform=9&languageid=12&perpage=100&dir=1&order=Date Φυσικα, δεν περιοριζομαστε εκει. Μιλαμε επισης για μια ζωντανη, και υποστηριζομενη σκηνη, σε εμπορικο επιπεδο. Ποσους τιτλους επιπεδου Beggar Prince, Pier Solar, Paprium και αλλα, εχουν δει και θα δουν αυτοι; Απο περιφερειακα, κυκλοφορουν διαφορα χειριστηρια, κυριως ασυρματα. Ονειρο θερινης νυκτος για την κατα τα αλλα πανισχυρη και αφοσιωμενη Amiga.
  15. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Εχει ηδη αναφερθει αρκετες φορες στο θεμα, πως οι Amiga ειχαν εξαιρετικες δυνατοτητες ως υπολογιστες, και πως ενα σεβαστο ποσοστο αυτων, αγοράστηκαν με σκοπο τον ευρυτερο τομεα του προγραμματισμου και αναπτυξης. Λυπαμαι που το λεω, αλλα φαινεται πως η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων, δεν ασχοληθηκαν περαιτερω με το κατα τα αλλα αγαπημενο μηχανημα τους. Το Mario ειναι τουλαχιστον πολυ φτωχο και ανουσιο. Τοσες θεωρητικες δυνατοτητες, και σχεδον ολες ανυπαρκτες, και εδω. Διαβασα σε παλαιοτερη καταχωρηση για "το σκληρο και φανατικα αφοσιωμενο κοινο της Amiga". Που ειναι ολοι αυτοι; Με εξαιρεση την πολυ συγκεκριμενη αναπτυξη υλικου, που οντως κατι γινεται, απο λογισμικο και παιχνιδια ειναι πιο καταποντισμενη και απο την Ατλαντιδα. Το μονο που εχω προσεξει, και διορθωστε με αν κανω λαθος, ειναι κατι μεταφορες του κιλου που γινονται μια στο τοσο. Και αν. Απο την αλλη στα SNES / Mega Drive τι εχουμε; Αναπτυξη ολοκαινουργιων τιτλων. Κυκλοφοριες νεων περιφερειακων και λοιπον συνεργων. Μεταφρασεις, διορθωσεις και τροποποιησεις σε υπαρχων τιτλους. Και ολα αυτα, κυριως απο ατομα που ειχαν και μεγαλωσαν με μια κονσολα, και απεκτησαν πολυ αργοτερα ενα υπολογιστη, που θα τους προετρεπε και θα τους βοηθουσε να αναπτυξουν κατι. Δεν ξερω ποιοι ηταν και ειναι οι γνωστες-υποστηρικτες του συστηματος, αλλα μαλλον ωχρουν μπροστα σε αυτα που συμβαινουν εδω και τωρα, αλλα και για ποσα χρονια συνεχομενα στα SNES / Mega Drive.
×