Jump to content

Getta Robo

Members
  • Content count

    2.069
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Getta Robo last won the day on December 2 2016

Getta Robo had the most liked content!

Community Reputation

15.414 Excellent

1 Follower

About Getta Robo

  • Rank
    RetroNuts!
  • Birthday 23/09/1983

Converted

  • Biography
    Το σούπερ ρομπότ

Converted

  • Location
    Αθήνα - Καλλιθέα

Converted

  • Interests
    Πολλά. Πάρα πολλά

Converted

  • Occupation
    Σούπερ Ρομπότ

Recent Profile Visitors

616 profile views
  1. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @ImgemaΝαι, τα υποστηριζουν ολοι οι τελευταιοι εξομοιωτες, οπως και το SNES2SD. Μεταξυ αλλων, πλεον δημιουργουν ολοκαινουργια FMV για διαφορα παιχνιδια, ηχογραφησεις σε διαλογο και εφε, περαν φυσικα της εκπληκτικης μουσικης που προσθετουν. Δεν εχω δει αντιστοιχες κινησεις για παιχνιδια της Amiga, σε κανενα συστημα η υλοποιηση παντως. @Leon Νομιζα πως εννοουσες ολα τα bold παιχνιδια της παραθεσης, λαθος εντυπωση μου. Δεν διαφωνω πως παρα πολλα ιαπωνικα παιχνιδια της ιδιας σχολης, ηταν και παραμενουν ανωτερα. Τονιζω πως δεν ηταν σε καμια περιπτωση κατω του μετριου παιχνιδια. Διαφωνω παντως ως προς το οτι υπηρξαν αντιστοιχου επιπεδου στην Amiga, σε καμια περιπτωση συγκρίσιμα. Πχ οι περισσοτεροι εδω αναφερουν το Superfrog ως διαμαντι σε OCS/ECS, και δεν βλεπω κανενα λογο να στεκεται απεναντι σε αυτα τα 3 πχ. Δεν εχω μεγαλωσει με την σχολη, αυτο φυσικα ομως δεν αναιρει του οτι δεν θεοποιω οτι επαιζα μικροτερος η σε εκεινη την εποχη, ουτε πως εκτιμω την προσφορα διαφορων τιτλων, πολυ παλαιοτερων απο εμενα. Μιλησα συγκεκριμενα πως ειναι ελαχιστοι οι τιτλοι που εχουν ακομα ενδιαφερον να ασχοληθει κανεις μαζι τους. Γιατι καλοι και χρυσοι και μπραβο τους ολοι αυτοι οι bedroom coders που αναφερεις, ομως σχετικα λιγα χρονια αργοτερα, η τεχνολογια εκτιναχθηκε, μπηκαν εταιρειες και στο συγκεκριμενο χωρο/σχολη, οπου μαζι τους εφεραν φοβερους σεναριογραφους, μουσικους, παραγωγους και 1002 ακομα καλα. Και οντως που καποιοι τιτλοι που και πρωτοτυπησαν, και επιρρεασαν, ε οπως και να το δω, βρηκανε γρηγορα πολυ ανωτερους διαδοχους. Διαβαζω το blog που παραθεσες και κανει πολυ καλη δουλεια και με ενδιαφερει. Για τους εξομοιωτες πτησεις δεν εχω αποψη, και σιγουρα δεν εμβαθυνε ποτε καποια κονσολα τοτε. Το οτι οι home/micros και φυσικα η Amiga επιρρεασαν, ειναι αναμφισβητητο. Το κατα ποσο ομως ηταν και παραμενει αυτη η συμβολη, ανωτερη απο διαφορες αλλες που ξεκινησαν με τις κονσολες, ειναι συζητήσιμο. Η Amiga καλως η κακως, ηταν σχεδον παντελως αγνωστη στους αμερικανους και στους ιαπωνες. Και ειτε αρεσει η σχολη τους ειτε οχι, παραμενουν πασιγνωστες. Τελος, για το κομματι πρωτοτυπια εναντι ευχαρίστησης και απολαυσης, διαφωνουμε. Θα δω την συμβολη και επιδραστικοτητα ενος πρωτοτυπου παιχνιδιου, θα παιξω και θα απολαυσω ομως ενα καλο τιτλο. Μικρη σημασια εχει για εμενα αν εχει κανει κατι ολοκαινουργιο η οχι.
  2. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @grinder Η Amiga 500 που αναφερθηκαμε κυριως, κυκλοφορησε μεν το 1987, 2-3 χρονια πριν τα Snes / Mega Drive, οπως ομως κοστιζε μια περιουσια, και ειχε παραπλησιες, αν οχι μεγαλυτερες δυνατοτητες και υλικο. Μονο προς οφελος θεωρητικα των παιχνιδαδων ειναι πως εχει παραπανω χρονια στην αγορα, αφου με την παροδο των ετων, οι προγραμματιστες καταλαβαινουν και μαθαινουν ενα συστημα καλυτερα, και τα παιχνιδια με τον καιρο βελτιωνονται παρα πολυ. Θεωρητικα παντα. Επειτα τωρα, συμφωνησαμε πως μιλαμε για τα OCS/ECS παιχνιδια γενικοτερα, οπου συμφωνα με το εγκυρο Hall of Light, υπηρχαν αφθονα σε εμπορικη κυκλοφορια, μεχρι το 1996. Συνεχιζοντας, εχω διαβασει περι κοστους αλλα και φυσικα αποδοσης της MT-32, αλλα στο youtube τουλαχιστον φαινεται οντως να την υποστηριζουν πολυ λιγα παιχνιδια, και δεν μπορω να βρω το κατα ποσο υπαρχει εστω καποια βελτιωση γενικοτερα στα παιχνιδια. Απο εκει και περα, με το MSU-1 εχουμε πλεον πανω απο 25 τιτλους, και με το τελικο αποτελεσμα να φαινεται και να ακουγεται πολυ καλυτερο τοσο απο την MT-32 στην Amiga, οσο και φυσικα απο την Paula. Λαμπρο παραδειγμα, το παρακατω.
  3. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Δεν το εχω ζησει ως Amiga Athens Club, και δεν θυμαμαι την πινακιδα του. Μονο τα στολισμενα ιαπωνικα Mega Drive στη βιτρινα ψηλα στο παταρι και την εκαστοτε κονσολοδιακοσμιση στην προσοψη του. Οταν τουλαχιστον αγοραζα παιχνιδια τοτε, ειχε αυτο το σημα και καμια αναφορα για Amiga. Απο Amiga, ειχε καποια ελαχιστα περιφερειακα, και μηχανημα αλλα δεν ειχα αγορασει κατι απο αυτα. Ουτε ειδα να ξαναφερνει κατι απο home/micros. "Απεχθεια" αν θες να το θεσεις ετσι, εχω για συγκεκριμενη περιοδο, που στοχευει σε συγκεκριμενες καταστασεις, και λιγο πιο συγκεκριμενα ατομα. Η αγνοια που ειχα για τον χωρο φυσικα και δεν ειναι ουτε μισος ουτε κατι αλλο. Δεν ξερω ποτε ξεκινησε ο καθενας με τους home και τον χωρο, εγω το Atari 2600 ειχα πρωτοδει, και χρονια μετα την 500αρα. Τωρα, για το εμεις-αυτοι-εκεινοι στις καταστασεις που αναφερεσαι, δεν με ενδιεφερε ο οπαδισμος πολυ γρηγορα στο χωρο, παιχνιδια μου αρεσαν, παιχνιδια επαιζα. Και επειδη δεν μεγαλωσα και δεθηκα συναισθηματικα με τα συγκεκριμενα, ουτε ομως και εχω κανενα προβλημα να τους κρινω οτι διαβαζω αντικειμενικα, βλεπω πως πολλοι διαφωνουν με αυτο. Δεν ειπα πως ανασανα με το Gamepro. Ειχα και εχω ουκ ολιγες διαφωνιες ανα τα χρονια. Οπως και να το κανεις ομως, παρεμενε καλυτερη πηγη νεων απο τους υπολοιπους. Παντα φυσικα για τις κονσολες. Τωρα περι ειρωνιων θα σου υπενθυμισω τις αρκετες προσβολες και ειρωνιες απο διαφορους, οπου θελω να πιστευω πως τις ξεχασες και δεν κοιτας τα πραγματα επιλεκτικα. Και οπως εχω πει ηδη παρα πολλες φορες, και εγω, και αλλοι δεν μας ενδιεφερε ουτε ο προγραμματισμος, ουτε το να συνθεσουμε μουσικη, δημιουργησουμε βιντεο ουτε κατι αλλο. Θελαμε παιχνιδια. Αλλοι θελανε φθηνα και σε ποσοτητες και απεκτησαν Amiga, εγω δεν βρηκα αντιστοιχου επιπεδου στα ειδη που μου αρεσαν και επαιζα και δεν εμβαθυνα σε αυτην. Πολυ απλα. Πολυ σωστα το αναφερεις περι της αντιμετωπισης, η ιστορια γραφτηκε και αποδεχτηκε σε ολα τα επιπεδα πως ειχαν τα πραγματα. Και επαναλαμβανω ξανα για τα ψεματα των περιοδικων. Οχι, μια συντριπτικη πλειοψηφια των παιχνιδιων της Amiga, οπως την παρουσιαζε ο τοτε ειδικος τυπος, δεν ηταν ουτε εφαμιλη, ουτε ανωτερη των κονσολων. Συμφωνουμε και εδω. Να πεισω καποιον για κατι που θελει να πιστευει, προφανως ειναι ασκοπο. Να συζητησω μαζι του το γιατι το πιστευει και τι κριτηρια ομως, με ενδιαφερει σε πλαισια διαλογου. Ειναι ομως εκνευριστικο, αν οχι προσβλητικο να παιρνω απαντησεις απο τριτους "ο ταδε εγραψε το ταδε, ηταν το αγαπημενο μου περιοδικο, για να το εγραφε θα ηξερε". Οπαδισμος οπως λεγαμε. Αυτο που συμπεραινω και εχει τονισει πολλακις ο @Leon, ειναι και το πως χαλιναγωγούσε ο τυπος τοτε το κοινο, και το μετρο συγκρισης που υπηρξε, αλλα και υπαρχει ακομα. Δεν το ζησαμε αυτο το πραγμα ουτε στα πιο κολλημενα κονσολοεντυπα.
  4. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Καταρχας να πω εδω, πως διαβασα σε περιοδικο Pixel για καποιο Amiga Athens Club, στην Κεκροπος στη Καλλιθεα. Δεν το ηξερα το καταστημα και δεν το ειχα επισκευτει ποτε. Πελατης ημουν στο Athens club στην Περικλεους, οπου απο το 1992-1993 ειχε αφοσιωθει σχεδον πληρως στις κονσολες. Προς αποφυγη παρεξηγησεων που δεν εχω κανενα σκοπο για κατι τετοιο. Το Pixel πραγματι ξεκινησε με συγκεκριμενο σκοπο και υλη παρουσιασεων, αλλα ανα τα χρονια αλλαζε. Εαν και εφοσων λοιπον, θα ηθελαν να εχουν μια αμεροληπτη σταση, προς οφελος φυσικα των αναγνωστων, θα το εκαναν. Αλλα με αυτα που διαβαζω, και εχω φυσικα παραθεσει, δεν το εκαναν. Και μην το βλεπεις βαση βαθμολογιων, που οντως υπηρξαν και τετοια κρουσματα, αλλα αντιμετωπισης τους, οπως και παραθετω. Αναφερω καποια παραδειγματα παραπανω. Να υποθεσουμε ομως οτι τα πραγματα ηταν ετσι οπως θυμουντε και αναφερουν διαφοροι. Πιστευεις πως οι υπερβαθμολογησεις της Amiga ηταν τυχαιες και αμεροληπτες; Το User ηταν σε καλυτερη μοιρα πραγματι. Και με το Gamer, και με τις παρουσιασεις γενικοτερα. Δεν εξεταζω την ποιοτητα τους φυσικα, αλλα και εδω μια απο τα ιδια με τις βαθμολογιες για την Amiga. Μην πεσεις στη παγιδα πως το Mario World πηρε τοσο %. Το αξιζε και το αξιζει στη τελικη. Αλλα το πως παρουσιαζανε και εδω τα παιχνιδια της Amiga, που ηταν σπρωγμενα στα ουρανια βαθμολογικα. Για το αν εχουν υποσταση αυτα που λεω, περαν φυσικα το να δεις τα περιοδικα καθεαυτου, εχει μοιραστει πληροφοριες μελος που ηταν τοτε στο περιοδικο. Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα πιστευω. Η εκδοτικη πισω απο το User τουλαχιστον, ειχαν προνοησει και κυκλοφορησαν το Gamepro, οπου γινανε και αρκετες σωστες κινησεις. Γιαυτο και ξεπερασε κατα πολυ τα 2 περιοδικα. Για το Sonic, το εχω δει πολλες φορες σε ξενες κοινοτητες αυτο. Ποσο πονεσε και ενοχλησε που δεν κυκλοφορησε στην Amiga, στα πλαισια της συνεργασιας που υπηρξε τοτε. Φυσικα και δεν μιλαω για το αστειακι που αναφερεις, το καταλαβα. @Leon Εχεις αναφερθει παλαιοτερα για τα action/platformers. Δεν ξερω το κατα ποσο σου αρεσουν η οχι, αλλα εισαι αδικος με καποια παιχνιδια που αναφερεσε. Καταρχας το World of illusion ειναι ιαπωνικης παραγωγης, και απο τα καλυτερα του χωρου, με απιστευτο διπλο, οπου σπανιζει στο χωρο του. Μεταξυ αλλων φυσικα, γιατι εχει και φοβερο σχεδιασμο και υποβαθρα, και μουσικη και ελεγχο. Για το Mickey Mania δεν ειμαι οπαδος στα 16bit, θα σου πω ωστοσο οτι στο Snes δεν ειχε την καλυτερη μεταφορα, του Mega Drive ηταν καλυτερη σε διαφορους τομεις, μεταξυ αυτων και ο ελεγχος. Δες αυτο το βιντεο και θα καταλαβεις Συμφωνω επισης για το Donkey Kong, επασχε απο gameplay. Προσεξε ομως. Δεν ηταν κατω του μετριου, ηταν κατωτερο απο τα περισσοτερα ιαπωνικα αντιστοιχα παιχνιδια μεν, αλλα σε καμια περιπτωση κακο. Και σου λεω εδω ευθέως πως ειμαι μαλλον απο τους αιρετικους, και το Donkey Kong Country 2 το θεωρησα πολυ βαρετο και υποβαθμισμενο σε σχεση με το gameplay του πρωτου. Εδω θελω να αναφερω και κατι. Αναφερεσε τακτικα, στη πρωτοτυπια και στην επιρροη διαφορων τιτλων, σε γενικα πλαισια. Συμφωνω και πως υπηρξαν παρα πολλοι Amigoτιτλοι και πρωτοτυποι και που ηταν σταθμος στις επομενες γενιες, και πως πολλοι κονσολοπαιχνιδια δεν ξεκινησαν κατι καινουργιο. Δεν αντιλεγω. Ωστοσο, διαφωνω πληρως στο κατα ποσο υπαρχει playability στο τωρα του σημερα. Και ναι η Amiga ειχε πολλα crpg/wrpg, dungeon crawlers, adventures και χιλια 2. Ποσα ομως μπορεις να παιξεις και να απολαυσεις τωρα; Προσωπικα απειροελαχιστα. Κανανε απειρα σπουδαια βηματα στην εποχη τους, αλλα με τα χρονια εκσυγχρονίστηκαν και ξεπεραστηκαν. Εδω ειναι το σπουδαιο που συμβαινει με τις κονσολες. Τοσα πολλα παιχνιδια, εμειναν διαχρονικα. Μπορει και να μην εκαναν πραγματικα τιποτα καινουργιο στο χωρο τους, αλλα ηταν σχεδον τελεια σε ολους τους υπολοιπους τομεις. Γιαυτο και κυκλοφορουν διαρκως συλλογες, διαμοιραζονται ψηφιακα, και διαδιδονται σε βιντεακια και παρουσιασεις. Και προσεξε, δεν μιλαω για κοσμο που μεγαλωσε σε αυτα, αλλα απο ατομα που μπορει να γεννηθηκαν ως και δεκαετιες επειτα. Απειροελαχιστα βλεπω να γινεται το ιδιο για τα προαναφερθεντα παιχνιδια που εχεις αναφερει. Και δεν πιστευω πως ειχε να κανει με την ποσοτητα του κοσμου που ασχοληθηκαν τοτε μαζι τους. Υπαρχει απιστευτη μεταδοση της πληροφοριας και της επικοινωνιας στις μερες μας, δεν χρειαζεται παρα ελαχιστη ερευνα για οποιον θελει να βρει κατι. Πολυ απλα, δεν στεκονται πλεον μπροστα στους πνευματικους απογονους και διαδοχους τους. @The Destroyer Γιαυτο και σου ειπα πως δεν καταλαβαινα αν απευθυνεσαι σε εμενα, δεν εβγαζα ακρη αν ειναι μονολογος η εκανες λαθος με τις παραθεσεις, οπως στα τελευταια σου ποστ. Καταλαβαινεις πως ο γραπτος λογος διαφοροποιείται πολυ σε σχεση με τον γραπτο, γιαυτο και ξεκαθαριζουμε καποια πραγματα. Πχ οταν γραφεις πως το Oscar ειναι εξαιρετικο, δεν καταλαβαινει κανεις για το λες αυτονοητα ως αστειο, η αν το εννοεις. Το ιδιο πχ και με το Brutal Paws. Δεν πειραζει ομως, δεν εχω σκοπο να παρεξηγηθω με κανεναν αλλωστε.
  5. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Καταρχας δεν καταλαβαινω το υφος σου, δεν απευθύνθηκα ετσι προς τα εσενα. Μιλησα πρωτιστως για το Pixel της συγκεκριμενης περιοδου, παρεθεσα και συγκεκριμενες παρουσιασεις-αναλυσεις και αποσπασματα. Δεν ξερω για τα adventures που αναφερεσαι στο περιοδικο, το phantasmagoria ειναι pc τιτλος και δεν εχει καμια σχεση με το θεμα. Αν δεν κανω επισης λαθος, ο Ανδρεας-Παρασκευας Τσουρινακης ηταν στο Pixel, και οχι στο User. Μιλαω παντως συγκεκριμενα για το σπρωξιμο Amigoπαιχνιδιων και σε παρα πολλες περιπτωσεις, τις αθλιες παρουσιασεις κονσολοπαιχνιδιων. Πχ με παρουσιασαρες οπως το Beastlord με 95% (Pixel 105, Νοεμβριος 1993, σελιδα 84), The aquatic games 90% Pixel, Νοεμβριος 1992, σελιδα 45), Rubicon 90%, (ιδιο τευχος, σελιδα 49) και που να επιανα και αλλα τευχη στη τυχη. Και απο την αλλη φυσικα διαρκεις αναφορες στα παιχνιδια της ως "τελεια μεταφορα", οπως και που εχουμε παρουσιασεις-ξεπετα 2 παιχνιδια για κονσολες σε μια σελιδα, με την παρουσιαση φυσικα να ειναι ανακεφαλαιωση απο το κειμενο στο πισω μερος του κουτιου. Καλα, για το οτι στην Amiga παρουσιαζαν εξωνυχιστικα και το πιο εξωτικο περιφερειακο, ενω στη καλυτερη υπηρχαν απλες αναφορες για γνωστα περιφερειακα των κονσολων.. Μιλαμε τωρα εικονικη πραγματικοτητα απο το Virtual Boy οχι αστεια. Περι του User, με εξαιρεση φυσικα τα μαργαριταρια που ανεβασα, παντα υπερ της Amiga και κατα των κονσολων, υπαρχουν και σχολια απο πρωην συντακτη για την Amiga στο παρων θεμα, ψαξε και δες μονος σου. Για το Sonic τωρα, πολυ χαιρομαι που αναφερεται διαρκως απο τους Amigaδες. Εχω ακουσει και διαβασει πολλες φορες, το ποσο το εκθείαζαν απο το πρωτο παιχνιδι. Γιατι κακα τα ψεματα, και το καλα μενος που εχετε μερικοι, στη πραγματικοτητα ειναι διακαης ποθος, σεβασμος και εκτιμηση. Καταλαβαινω πως ηταν οδυνηρο για αρκετους, που δεν συνεχίστηκε περαιτερω η συνεργασια με την Sega, ισως βλεπατε καποια υποβαθμισμενη εκδοση μεταξυ αλλων και των Sonic, αλλα τα πραγματα δεν εξελιχθηκαν ετσι, και ειδατε "εξαιρετικους" τιτλους οπως τα Oscar και James Pond. Φανταζομαι το ποσο οδυνηρό ηταν για αρκετους, να μην υπαρξει ουτε κατα διανοια τιτλος-διαμαντι αντιστοιχο επιπεδου, και ετσι καποιοι πασχισαν να ονομασουν ισαξια η και ανωτερα ως παιχνιδια, τιτλους σαν τους προηγουμενους. Και τα 2 συγκεκριμενα παντως που κυκλοφορησαν και στο Mega Drive, τα βλεπαμε ως πολυ υποδιεστερα των επιλογων που ειχαμε να παιξουμε, να το θεσω ευγενικα και μη υποτιμητικά. Αλλα ενταξει, το Mega Drive μεταξυ πολλων πραγματικα εξαιρετικων αλλων τιτλων επιπεδων, ειχε 4 Sonic παιχνιδαρες να ασχολουμαστε. Ξεχασες και το Shaq-Fu στη λιστα.
  6. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Συμφωνοι πως το 80 ηταν για τα δεδομενα ενα πολυ καλο περιοδικο, με πολυ καλες στηλες και αρθογραφους. Προς αποφυγη παρεξηγησεων, επαναλαμβανω τα παρακατω, οπου ειχα γραψει σε αρχικες σελιδες. Μιλαω για το περιοδικο την εποχη 1992 - 1995 περιπου, οπου διαβαζω τευχη που εχω κατεβασει. Μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση το κολλημα στα 2 θεματα, που εχει παρα πολυς κοσμος με τις παρουσιασεις του, και πως συμφωνα παντα με τους ιδιους, ολα ειναι γραμμενα και αναλυμενα στην εντελεια. Ειχα ομως διαβασει ελαχιστα διασπαρτα τευχη της τοτε εποχης, και δεν εζησα το περιοδικο οπως αυτοι στην εποχη του. Αν δεις αρχικες σελιδες στο παρων θεμα, αλλα και σε αρκετες στο προηγουμενο, τα 2 εγχωρια περιοδικα θεωρουνται βιβλος και ταλμουδ μαζι για πολυ Amigoκοσμο, απαραβατη γραπτη γνωση απο ειδικους επαγγελματιες και γνωστες. Φυσικα αυτα τα πραγματα οπως ορθος αναφερεις, δεν ισχυουν. Βεβαιως και υπηρξαν (στη τοτε συγκεκριμενη χρονικη περιοδο παντα) και καλοι αρθρογραφοι, στο συνολο τους ομως ηταν ατομα-υποχειρια του μηχανηματος και της συγκεκριμενης τελος παντων ιδεολογιας. Τωρα θα μου πεις, τι με νοιαζει τι λεγανε για το μηχανημα τους;. Δεν με νοιαζει. Αλλα με ενδιεφερε να δω τι γραφανε για τις κονσολες, για ιστορικους λογους. Ε λοιπον, ουτε μερακι υπηρχε ουτε κεφι σε αυτα που κανανε. Κακη και ερασιτεχνικη προπαγανδα ηταν, σε ενα κατα τα αλλα αμεροληπτο περιοδικο, που καλυπτε την τεχνολογια. Βεβαιως και ξερω να ξεχωριζω ολα αυτα που αναφερεις. Φυσικα και τα βλεπω, ειναι εμφανης αλλωστε η προπαγανδα τους. Πολλοι αλλοι απο οτι εχεις προσεξει ομως, δεν φαινεται να το αντιληφθηκαν τοτε, ουτε ομως και τωρα... Το βρισκω αδιανοητο απο ενα κατα τα αλλα "θεοποιημενο" περιοδικο στο συνολο του, να διαβαζω τοσο λανθασμενα και φριχτα πραγματα. Και στη πραγματικοτητα λυπαμαι για τον οπαδισμο που ταιζαν με το ζορι τους αναγνωστες τους. Τα αποτελεσματα τα εχω δει πολυ καλα, κοσμος που πιστευει πως η Amiga δεν ειχε αντιπαλο και καλα στα βιντεοπαιχνιδια, μεχρι να δωσει την δαδα στο PS1. Δεν εγινε ποτε και πουθενα αυτο το πραγμα στην Ελλαδα. Μονο στις σελιδες των περιοδικων τους. Τελος, οπως ειπα ειχα διαβασει ελαχιστα μεν τευχη, Amiga ομως ειχα απο το 1992. Το γραφω στην προηγουμενη απαντηση μου.
  7. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Μηπως ηταν αυτος που εβγαζε ολες τις μεταφορες απο τα ηλεκτρονικα στην Amiga ως τελειες, και εκανε την δηλωση "Τα ηχητικα εφε κανουν την παρουσια τους αισθητη. Η αισθηση παιχνιδιου ιδια και απαραλλακτη, ετοιμη να σας καθηλωσει." για το MK2 της ιδιας;
  8. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Δεν ξερω την προιστορια πισω απο το NBA Jam για την Amiga, η απαντηση ειναι πολυ λογικη παντως. Το ιδιο ισχυει και για αλλους τιτλους φυσικα, και για τα ποδοσφαιρακια. 3 κουμπια ειναι απαραιτητα σε πολλα των κονσολων, σουτ, αλλαγη παικτη και ντριπλα πχ. Επισης δεν ειχα τρεξει ποτε το Total Football καπου, και δεν θυμομουν πως ειχε 2 δισκετες το Sensible Soccer. Θυμαμαι ομως τις πολλες δισκετες που ειχαν τα διαφορα παιχνιδια ξυλου, και την φρικη του να εχεις 1 floppy drive. Υπεθεσα πως κατι τετοιο θα ισχυε και σε αλλα παιχνιδια, παλι καλα που λες οτι δεν ισχυει αυτο στα ποδοσφαιρακια του συστηματος. Μεχρι στιγμης παντως, εικαστικα φαινεται να ειναι απο τα ομορφοτερα ποδοσφαιρακια της Amiga, καμια σχεση με τον περισσοτερο ανταγωνισμο που ακολουθει τα 8bit προτυπα στο σχεδιασμο.
  9. Getta Robo

    + PAPRIUM Νέος τίτλος για το Mega Drive!

    Καθυστερησεις, προβλημα στην παραγωγη και δραμα με τα χρηματα. http://www.nintendolife.com/news/2018/05/exclusive_the_artist_behind_troubled_sega_mega_drive_fighter_paprium_speaks_out Ελπιζω να κυκλοφορησει καπως στο τελος, ηδη εχουν γινει τα πραγματα περιπλοκα.
  10. Getta Robo

    Καλύτερη flash cart?

    Κυκλοφορει εδω και λιγες μερες, η αναβαθμιση 1.8.0 για το υπεροχο SNES2SD που μεταξυ αλλων, βελτιωνει και την υποστηριξη στα παιχνιδια SFX. https://sd2snes.de/blog/archives/980
  11. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Εδω που τα λεμε παντως, δεν ειναι περιεργο που δεν κυκλοφορησαν πιο τεχνικα αθλητικα παιχνιδια, στο γραφικο/εικαστικο τομεα δηλαδη. Το να παιζεις πχ NBA Jam η FIFA και να χρειαζεται να αλλαζεις δισκετα μετα απο καθε κατοχη η μερος του γηπεδου θα ηταν τρομαχτικο. Γιαυτο ισως και διατηρησαν μια 8bit προσεγγιση τετοιοι τιτλοι πιθανοτατα. Υγ. Μολις ειδα πως το Total Football ειναι 3 δισκετες. Δεν θελω να σκεφτομαι πως ειναι να το παιζεις διχως σκληρο η πολλα floppy.
  12. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Υπηρξαν και αλλα περιοδικα μικροτερης κυκλοφοριας, οπως και fanzines οπου κανανε απειρως καλυτερη δουλεια απο τα 2 μεγαλα, τουλαχιστον σε εκεινη την χρονικη περιοδο. Μιλαω εδω με αποδειξεις απο τα ιδια, πες μου απο αυτα που αναφερω συγκεκριμενα αν θες που διαφωνεις. Το γιατι γινοταν αυτο το πραγμα, υπαρχουν υποθεσεις. Η δικη μου ειναι πως ειδαν πολυ γρηγορα οι εμπορακοι με τις επιχειρησεις-τρυπες, πως δεν θα μπορουσαν να συνεχισουν με τον ιδιο τροπο λειτουργιας, φερνοντας κονσολες. Κοινως, κονσολοαντιγραφες/πειρατικα ειχαν απειρο-ελαχιστοι, καμια σχεση με το ποσοστο των αντιστοιχων της Amiga. Αρα λοιπον, εγινε κατανοητο και στα ιδια τα περιοδικα, οπου ενα σημαντικο μερος των κερδων τους που ερχοταν απο τις διαφημισεις, πως θα επρεπε να συνεχισουν με συγκεκριμενους τροπους. Το τι εγινε, ειναι γνωστο. Η πλειοψηφια των παιχνιδιων της Amiga λαμβανε τεραστιες βαθμολογιες, οι κονσολοκυκλοφοριες παρουσιαζονταν ως υποδιεστερες, η και καθολου. Πολυ λιγα καταστηματα που πουλουσαν κονσολες διαφημιζοταν στα περιοδικα, οπου οπως ειπαμε, ηταν κυριως αντιγραφαδες με ελαχιστο πραγματικο στοκ. Οι κονσολες ομως, και ηρθαν και εμειναν. Ειχαν διαφημισεις σε κοινα μεσα, περιοδικα εφημεριδες, τηλεοραση! Ο κοσμος τα εμαθε. Και ο κοσμος σταματησε γρηγορα να ενδιαφερεται για την Amiga σε σχεση με το παρελθον της. Οι κονσολες ειχαν το τεραστιο μεριδιο της αγορας, και ετσι συνεχισαν. Αποδειξεις για την επιτυχια και παρουσια των κονσολων, εχουν δωθει απο τις ιδιες τις αντιπροσωπειες, και κατα συνεχεια τα καταστηματα οπου τα εμπορευοταν. Μιλαμε απο παιχνιδαδικα και βιβλιοπωλεια, μεχρι πολυκαταστηματα, οπως ο περηφημος οροφος του μινιον. Κατα συνεχεια των παραπανω, η σχεση με τις Amiga ολες αυτες οι επιχειρησεις, ηταν επιδερμικη, αν οχι ανυπαρκτη. Παιζει ρολο και η ηλικια του καθενος, εκεινη την χρονικη περιοδο ωστοσο, πολυ απλα, η Amiga δεν υπηρχε μαζικα στα ραφια. Για Amiga τωρα υπηρξαν αναφορες για καποια εκατονταδες χιλιαδες κομματια, αριθμος που πολυ αμφιβαλω πως ισχυει. Ειδικα οταν στις ιδιες μετρησεις, και καλα αναφερεται πως το NES ειχε 5000 κομματια σε ολη τη ζωη του στην Ελλαδα...... Εκεινη την χρονικη περιοδο δεν με ενδιεφεραν ουτε τα point and click adventures, ουτε και τα στρατηγικης. Οποτε ναι, υπαρχουν διαφορετικες προτεραιοτητες στους τιτλους. Με την διαφορα ομως, πως ηξερα οτι αν ηθελα να παιξω τα συγκεκριμενα ειδη, θα πηγαινα εκει, οπως και δεν με καλυπταν οι κονσολες. Δεν υπηρξε λογος να χρυσωθει κανενα χαπι για αυτη την ελειψη, ξεραμε τι ειχαμε και θελαμε, και ολα κυλουσαν αρμονικα με αυτο. Δεν εχω καταλαβει ποτε πιστευεις οτι αναφερθηκα σε retro guru youtubers, δεν το εκανα σιγουρα με τους συγκεκριμενους που αναφερεις προηγουμενως, μιας και τους απεχθανομαι. Υπαρχουν αλλες κοινοτητες που παρακολουθω, αλλα ειτε ειναι εξειδικευμενες, ειτε γενικες, και στις 2 περιπτωσεις ομως ειναι επι το πλειστον αμεροληπτοι. Και στις συγκρισεις τους, και στο τι παρουσιαζουν κτλ. Και εμενα με ενδιαφερει πολυ το ρετρο κομματι κυριως, μιας και διαφωνω με τις αλλαγες που συμβαινουν στα περισσοτερα συγχρονα εμπορικα παιχνιδια. Αυτο δεν αναιρει ομως οτι ψαχνω για παλαιοτερους τιτλους που δεν εμαθα τοτε. Μπορει να κυκλοφορησαν πριν γεννηθω, μπορει να ξεφυγαν καπως. Amiga πχ ηξερα πολυ λιγα παιχνιδια, γιατι ολοι παιζανε Kick-Off, η αλλους τιτλους με ομορφα γραφικα αλλα με ανυπαρκτο gameplay για τα γουστα μου, οπως αναφερθηκαμε και πολλες φορες προηγουμενως. Το οτι οι κονσολες, εχοντας ιαπωνικο υποβαθρο, αρα και παιχνιδια "ιαπωνικης σχολης", δεν ηταν αποτρεπτικο στοιχειο για να μην ενδιαφερθω και ψαξω για την αντιστοιχη ευρωπαικη σχολη. Που εχει και εξαιρετικους τιτλους, και σε μεγαλο βαθμο παραμενει παγκοσμιως αγνωστη. Νομιζω πως ξεκαθαριστηκαν ετσι καποια πραγματα.
  13. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Περιμενε. Προφανως μιλας για την 500αρα, νομιζα πως η συζητηση εχει να κανει γενικα με τα OCS/ECS μοντελα, οπου κυκλοφορουσαν ακομα τοσο αυτα, οσο και τα παιχνιδια τους. Και στις 2 περιπτωσεις ωστοσο, θυμησου τι γραφανε τα περιοδικα οπου υπερασπιζεις, την συγκεκριμενη περιοδο, 1992-1995. Περιγραφαν την κατασταση πως και καλα υπηρχε ζητηση στην αγορα (αγορα = καταστηματα με φυσικη παρουσια και στοκ, οχι πειρατες σε υπογεια) και των κονσολων ηταν μακραν υποδιεστερη τοσο σε τιτλους, οσο και σε μηχανηματα. Αυτο ηταν αισχρο ψεμα. Επρεπε να κυκλοφορησει το Gamepro το 1995 για να ξεκαθαρισει την κατασταση, να κλεισει το Pixel μετα τον διασυρμο του ονοματος του απο αυτα που γραφανε, και να αλλαξει πορεια το User. Δεν αμφιβαλα ποτε οτι υπηρξαν τιτλοι μετα το 1992. Σε καμια περιπτωση. Ποιοτικοι τιτλοι κιολας. Ποσοι τιτλοι ηταν, τι ποιοτητα και αντικτυπο στο χωρο και στην αγορα ομως.. ειναι εντελως διαφορετικη συζητηση. Οπου ηταν πολυ μικρη, και αν. Να το παμε τωρα στις πωλησεις και κριτικες, καλως. Ενα επισης τεραστιο ποσοστο των κριτικων, ηταν γελοιωδώς σπρωγμενες για την Amiga. Φανατισμος; Κερδος για διαφορους λογους; Δεν το ξερω αυτο. Το οτι ο μεσος ορος των παιχνιδιων της Amiga λαμβανε βαθμολογιες 85%+ δυστυχως ειναι πραγματικοτητα, και εκτος πραγματικοτητας οπως ειδαμε. Και ναι, πολλα παιχνιδια που ειχαν τεραστιες βαθμολογιες ηταν κατω του μετριου, αν οχι απαραδεκτα. Και νεα και μεταφορες που δεν ειχαν καμια σχεση με αυτα που παρουσιαζαν. Περι πωλησεων τωρα, ζηταω για πολλοστη φορα καποια σοβαρη πηγη με τις πωλησεις που υποτιθεται πως ειχε το μηχανημα. Υπηρξαν αναφορες, υποτιθεται απο το User, για κατι κουλους αριθμους, οπου δεν εχουνε καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Καμια πηγη στο εξωτερικο δεν επιβεβαιωνει ουτε κατα διανοια τα λεγομενα αυτα, οποτε με ενδιαφερει να δω αντικειμενικους αριθμους, αν υφισταται. Μια χαρα μου αρεσουν τα καλα παιχνιδια της Amiga. Με τα κακα της παιχνιδια προφανως δεν θα ασχοληθω, ουτε μεγαλωσα και γαλουχηθηκα με τα ψεματα που οπως ειπαμε ταιζαν το αναγνωστικο κοινο τους, σε Ελλαδα και εξωτερικο. Περι προσβολων σου υπενθυμιζω τα δικα σου λεγομενα προηγουμενως, προφανως τα ξεχασες γρηγορα. Αν για εσενα τωρα, "παθολογικη απεχθεια" ειναι η πραγματικοτητα, πως οχι, δεν ηταν παρα πολλα παιχνιδια καλα οπως σας λεγανε, και πως η Amiga δεν ηταν τελεια σε ολα τα ειδη και κατηγοριες επειδη και καλα το βλεπετε μερικοι ως τελειο μηχανημα, εγω το λεω πραγματικοτητα. Οχι ο μονος οπως λες, αλλα ενταξει παρτο και ετσι εστω. Αν θες τωρα σοβαρες κοινοτητες που αναφερεις, δες το hardcore gaming 101. Που της αρεσουν επισης τα καλα παιχνιδια, οποτε φυσικα και πολλα της Amiga. Αλλα δεν ειναι τα περισσοτερα που εχεις αναφερθει εσυ και οι διαφοροι αλλοι. Και δεν ειναι οι μονοι. @Leon Δεν ειδες παλαιοτερη αναφορα μου. Amiga ειχανε τα ξαδελφια μου απο το 1987-88. Μου την παραχωρησαν το 1992 και επαιζα εκει. Ειχα παιχνιδια, δεν με ενδιεφερε κατι αλλο αλλωστε. Ηταν μηχανημα διχως καμια αναβαθμιση και προσθετα επισης. Εχω εμπειρια τοσο στο ιδιο, οσο και σε εξομοιωση που φυσικα παιζω και εκτιμω ακομα. Τα καλα ομως παιχνιδια οπως αναφερεις και εσυ, που δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που θελουν να πιστευουν πως ειναι διαφοροι. Αυτα τα λεω προς αποφυγη παρεξηγησεων, και φυσικα να διαφοροποιηθω απο ατομα/χαρακτηρες οπως οι παραπανω, οπου εχω πολλες διαφορες στα κριτηρια και στην αντιληψη, και δεν τους εχω και σε εκτιμηση. Εχουμε αναφερθει σε προηγουμενα διαφορετικα θεματα περι καλων τιτλων της Amiga, οπου δεν χριζουν εκτιμισης, οπως και για τιτλους που φαινονται παρα πολυ υποδιεστεροι, αν οχι κακοι σε συγκριση με τα αντιστοιχα των κονσολων, και συμφωνουμε απολυτα. Δεν υπαρχει λοιπν παρεξηση και χαιρομαι, ολα καλα εδω. Δεν σκοπευα να κατευθυνθει η συζητηση περι wrpg vs jrpg, αλλα να υπενθυμισω πως υπαρχει προσφορα στα τελευταια, μεγαλη μαλιστα τοσο απο μηχανισμους και πλοκη, οσο εικαστικο και μουσικο επιπεδο. Δεκτο να μην σου αρεσει φυσικα, αλλα υφισταται σε καθε περιπτωση. Περι Ultima και προσφορας, επισης γνωστο και σεβαστο, κυκλοφορησαν και στο Snes. Εχω ενστασεις για το κατα ποσο θεωρειται διαχρονικο ως προς να το απολαυσει κανεις σημερα, δεν μειωνω ομως την συνολικη προσφορα του ομως σε καμια περιπτωση. Διαφωνουμε επισης για το Eternal Champions, ενταξει η συνεχεια του ηταν και παραμενει σαφως ανωτερη, αλλα δεν το θεωρω μετριο, ποσο μαλλον κακο. Σιγουρα οχι για την εποχη του, και ειδικα σε συγκριση τωρα με τους παραπανω "αντιστοιχους" τιτλους της Amiga.. Ενημερωτικα παντως, τιτλοι MSU-1 αναδημιουργουν ακομα, ειναι περιπου 15 μεχρι στιγμης. Δεν εχω δει τιτλους της Amiga αντιστοιχως ομως, να αξιοποιουν καπως την Roland σε μετεπεια/προσφατες κυκλοφοριες.
  14. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Γνωθι σαυτον. Σε τιμαει αυτο. Απο εκει και περα τωρα, ξεμπερδεψε το αν τα τιμημενα περιοδικα που διαβαζες ελεγαν την πραγματικοτητα οπως ειχε, η οπως σας αρεσε να πιστευετε. Για τα καταστηματα η φαση ηταν πως ειχαν βγαλει της Amiga, προς χαρη των κονσολων. Θα το διαπιστωνες εαν ειχες την παραμικρη σχεση, καλη ωρα στο Athens Club. Μπραβο σου που πηρες Snes απο τοτε, ειχες την ευκαιρια να δεις σοβαρους τιτλους τουλαχιστον. Οι πιθανοτητες παντως πεσανε εξω, ενημερωτικα. Αφου ειχες αυτη την φιλοσοφια, πολυ καλα εκανες. Απλα εμεινες στην απεξω για διαφορα ειδη, προς χαρην αλλων. Ειχε παραδωσει η Amiga τα σκηπτρα της τοτε στην Ελλαδα ετσι και αλλιως. Σοβαρα παιχνιδια/παικτες θα δεις σε διαφορες κοινοτητα, πρωτιστως εκτος Amiga. Δεν μπορει να παρει κανεις στα σοβαρα τιτλους σαν το Elfmania και τους λοιπους τιτλους που αναφερθηκαν. Και θυμησου τωρα πως ξεκινησε η συζητηση και απο ποιους πρωτου ξαναρχισεις να καταλλογιζεις διαφορα, και το ξανασυζηταμε. @The Destroyer Πραγματι ηταν λαθος που εγραψα κασετα αντι για παιχνιδι. Ειναι 12mb ο καθαρος κωδικας διχως το τσιπακι, το παιζεις κανονικα ετσι και στις 2 μορφες. Και οχι, δεν ειναι το Super Street Fighter 2 το μεγαλυτερο στα 5mb, το Star Ocean ειναι 6mb (50% συμπιεση), το Tales of phantasia και μερικα ακομα ιαπωνικα παιχνιδια. Το ιδιο ισχυει και για το Mega Drive, και εκει υφιστανται παιχνιδια με παρομοιο μεγεθος, αρα δεν ειναι το μοναδικο. Για τα παιχνιδια ξερουμε στις κονσολες το μεγεθος τους, αφου υπαρχουν διαφορες ομαδες που τα αναλυουν. Καλη ωρα οπως τα παραπανω που παραθετω. Και πραγματι ο χωρος δεν παιζει πρωτιστως ρολο, πολλα αριστουργηματα ειναι πολυ μικρα σε μεγεθος. Δεν αναφερθηκα εγω ομως στον απειρο χωρο των δισκετων, υπενθυμιζω σε ποια μορφη κυκλοφορουσαν τα παιχνιδια στις κονσολες και τι εκαναν.
  15. Getta Robo

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Other_Reality Καμια ψυχωση για το Superfrog και για κανενα αλλο σκουπιδι του μηχανηματος, δεν αναφερθηκα πρωτος παρεπιπτωντος. Το Kick-Off μου ειναι απλα αδιαφορο, ειχα δει ποδοσφαιρακια που μου αρεσαν καλυτερα πριν, και αλλα καλυτερα μετα. Δεν καταλαβα την ψυχωση με τον τιτλο, δεν με ενδιεφερε κιολας. Το 1992+ γινοτανε χαμος με τις κονσολες. Απλα οπως ειπαμε, σχεση με την πληθωρα των καταστηματων οπου τα εφερναν και τα εμπορευαν, ειχες απεξω. Και αν. Περι απαξιωσης του Mario RPG μεταξυ αλλων, και οι αναφορες σε σκουπιδαριο μου δειχνει απιστευτα κακο και φτωχο γουστο εκ μερους σου. Ουδεν σχολιο και εδω. Το ποιοι ηταν που θα επρεπε να το ζησεις, προφανως οι φυλλαδες και τα εντυπα σας δεν αναφερθηκαν ποτε στη κατασταση. Ειχαν βλεπεις ιερο σκοπο να σας πεισουν πως κυκλοφορουσαν και καλα διαμαντια για το μηχανημα που δεν ειχατε τιποτα να ζηλεψετε "απο τους αλλους". Κριμα που σας ειχαν στα ψεματα, συμβαινει δυστυχως ομως. Το ξερω πως ηταν η μοδα με τις σακουλες και δισκετες, εγω ειχα λιγα και καλα παιχνιδια, εσυ ζωγραφιζες στην Amiga. Καλη φαση. @The Destroyer Το μεγαλυτερο εμπορικο παιχνιδι ειναι το Star Ocean στα 12mb. Το παιχνιδι εχει το τσιπακι S-DD1 που το συμπιεζει στα 6mb. https://snescentral.com/article.php?id=1023 https://www.romhacking.net/hacks/614/ Τα Snes / Mega Drive, δεν ειναι ανωτερα μεταξυ αλλων στα Fighting / Platformer, λογω των Street Fighter / Mario / Sonic. Ειναι επειδη εχουν πολυ καλυτερα και πολλα καλυτερα παιχνιδια της Amiga. Killer Instict, Justice League, Weaponlord, Castlevania IV / Bloodlines, Starwars, Comix Zone, Vectorman και δεκαδες αν οχι εκατονταδες ακομα. Τα περισσοτερα που αναφερεις σε αυτες τις 2 κατηγοριες... Φαινονται τρομακτικα υποδιεστερα σε αυτα που παιζαμε απο τοτε. Υπενθυμιζω το ευστοσο σχολιο του @Leon για φτωχους συγγενεις. Το Elfmania πχ, εχει πολυ ομορφο σχεδιασμο υποβαθρων και χαρακτηρων, το gameplay ομως ειναι τραγικο. Αν κυκλοφορουσε στις κονσολες δεν θα το επαιζαν παρα ελαχιστοι. Στην Amiga, λογω των αθλιων παιχνιδιων ξυλου ομως, καταφερε να διακριθει. Απο εκει και περα τωρα, πραγματι εχει η Amiga παρα πολυ καλα shooters, αρκετα τα αναφερεις και εσυ. Διαφωνω πως ειναι ανωτερη, αλλα αναμφιβολα εχει ακομα παιχνιδαρες. Κυριως παντως δικους της τιτλους, μιας και ως συνηθως οι μεταφορες απο τα ηλεκτρονικα ειναι κακες, οπως πχ το R-Type της. Γενικοτερα παντως, εχει αναλυθει προηγουμενος πως υπηρχε η νοοτροπια στους home με κριτηριο επιλογης το χρωμα και την παρουσιαση, εναντι του gameplay, οπως και κανεις. Στις κονσολες κοιτουσαμε το gameplay πρωτιστως. @Leon Καταρχας η λιστα ειναι για το DOs που δεν αναφερθηκαμε καπου, εκτος αν εννοεις πως ολοι αυτοι οι τιτλοι εχουν κοινη κυκλοφορια και στις Amiga με τα ιδια χαρακτηριστικα. Για τα δυτικα RPG δεν εχω αγνοια, ξερω πολυ καλα την προσφορα τους στο χωρο οπως και εκτιμω αρκετα απο αυτα. Ωστοσο. Κανεις λαθος για την γραμικοτητα των ιαπωνικων rpgs. τιτλοι οπως το Chrono Trigger ειναι πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα. Παρεπιπτωντος, η σειρα Ultima ηταν γνωστη και στις κονσολες. Υποδιεστερη σε σχεση με τους υπολογιστες; Το πιθανοτερο. Αλλα ναι, υπηρξε. Επισης, καλα δυτικα παιχνιδια ξυλου υφιστανται στις κονσολες. Γρηγορα παραδειγματα, Eternal Champions και Primal Rage. Ανωτερα των ιαπωνικων; Σιγουρα οχι. Οπως οχι και ασχημοι τιτλοι. Τελος, ειναι υποτιμητικοι οι οροι που χαρακτηριζεις εμενα και τον @Imgema. Ενω κανουμε εναν κοσμιο διαλογο, και τελος παντων αλλοι λενε και πιστευουν τα δικα τους, παραλληλισμοι με τους οποιους αναφερε δεν τιμουν ουτε εμας ουτε εσενα.
×