Jump to content

Leon

Members
  • Content count

    1.808
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Leon last won the day on May 19

Leon had the most liked content!

Community Reputation

10.911 Excellent

About Leon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τα γραφικά του moonstone είναι ολόιδια στην Amiga και στο pc. Απλά τα πήραν και τα μετέφεραν. Στο lure προσέθεσαν χρώματα στην μεταφορά στο pc αλλά κόπηκαν κάποια ηχητικά εφέ και κάποια animations αν θυμάμαι καλά, οπότε το παιχνίδι δεν έχει "απόλυτη" έκδοση.
  2. Ας αναφέρω μερικά ακόμα παιχνίδια F/A-18 Interceptor: Ο πρώτος πραγματικά 16μπιτος flight simulator προσέφερε ένα επίπεδο ρεαλισμού που μέχρι τότε ήταν αδιανόητος για προσωπικούς υπολογιστές. Οι simheads τρελάθηκαν και οι υπόλοιποι που δεν άγγιζαν το είδος ψήθηκαν να το δοκιμάσουν. Battle Chess: μετά το star wars όλοι ονειρευόμασταν ένα παιχνίδι σκακιού που τα πιόνια ζωντανεύουν και σκοτώνονται. Το Battle Chess το έκανε πραγματικότητα. Rocket Ranger, Wings, It Came from the Desert: η cinemaware μας έδωσε τίτλους μοναδικής αισθητικής που σε έκαναν να νιώθεις ότι παίζεις σε ταινία. Τόσο ευφάνταστα και καλοσχεδιασμένα σκηνικά κάναμε πολλά χρόνια να ξαναδούμε. Κάθε παιχνίδι της μοναδικό λόγω θεματολογίας. To Wings έχει και πολύ καλό gameplay. BTW υπάρχει ένα συμπαθητικό sequel για το SNES που παρότι δεν φτάνει το original κάνει καλή χρήση του mode 7. Hidden gem. Benefactor: To περίεργο της υπόθεσης είναι πως αυτό το πρωτότυπο puzzle platformer έμεινε αποκλειστικός τίτλος της Amiga. Walker: To κακό της υπόθεσης είναι ότι δεν υπήρχαν περισσότερα (και νωρίτερα) 2D shooters που να χρησιμοποιούν mouse και keyboard αντί για joystick. Θα είχε γίνει ένα ξεχωριστό genre πρόδρομος των mouse/keyboard fps games. Mega lo Mania: To πρώτο RTS με technology tree. Σημαντικός σταθμός στην ανάπτυξη του είδους και πριν το Dune II. Jimmy White's Whirlwind Snooker: ο πρώτος ρεαλιστικός simulator μπιλιάρδου αλλά η εφαρμογή των physics και του 3D είχε επιρροή πολύ πέρα από τα στενά όρια του είδους. Dragon Breath: ή How to Train your Dragon. Πολύ ξεχωριστό παιχνίδι δεν έχω ξαναπαίξει κάτι παρόμοιο. Lost Patrol: παιχνίδι της Ocean που δεν είναι license και δεν είναι σκουπίδι. Σπάνιο. Και το gameplay και η θεματολογία είναι αρκετά μοναδικά. Βγάζει και ένα αντιπολεμικό στοιχείο. Nuclear War: Μιλώντας για αντιπολεμικά παιχνίδια να ένα από τα καλύτερα του είδους με σατιρική διάθεση. Lure of the Temptress/Beneath a Steel Sky: Revolution started on the Amiga. Στη συνέχεια η εταιρία έγινε διάσημη με τα broken sword. To Lure είναι το πρώτο point 'n' click adventure με npcs που κινούνται ανεξάρτητα και το beneath το θυμόμαστε λόγω της συνεργασίας με τον μεγάλο Dave Gibbons. Moonstone: άλλο ένα παιχνίδι που είναι μοναδικό και δεν ταιριάζει σε στενά όρια κάποιου genre. Sabre Team: Ένα πολύ καλό tactical war game που ελέγχετε μια ομάδα και από τα πρώτα επίσης του είδους. Fire Force: Αφού το Airborne Ranger το ονόμασαν του σκεπτόμενου ανθρώπου Commando το Fire Force είναι του σκεπτόμενου το Green Beret. Άλλο ένα παιχνίδι που δείχνει τη διαφορετική προσέγγιση console games και computer games ακόμα και στα shoot 'em ups.
  3. @Getta Robo μιας και αναφέρθηκες στο lemmings. Υπάρχει ολόκληρο βιβλίο που συγκρίνει τα διάφορα ports και νομίζω καταλήγει ότι η έκδοση για amiga είναι ανώτερη. Μπορεί το cdi να έχει καλύτερη μουσική αλλά του λείπει το 2 player mode. Το άλλο που έχει η Amiga και δεν ξέρω αν υπάρχει σε άλλα ports είναι ότι το crosshair είναι hardware driven ανεξάρτητα από το υπόλοιπο παιχνίδι. Έτσι ενώ το lemmings είναι ένα παιχνίδι 30fps σε όλα τα format μόνο (νομίζω) στην Amiga το crosshair κινείται στα 60fps δίνοντας καλύτερη απόκριση. Για τα υπόλοιπα παιχνίδια σαφώς παρότι ξεκίνησαν από την Amiga δεν σημαίνει ότι είναι και η καλύτερη βερσιόν. Πχ το f1 grand prix είναι καλύτερο στο pc, ενώ νομίζω η καλύτερη βερσιόν του cannon fodder είναι στο 3do. Λέω να ανοίξω ένα θέμα με συγκριτικά αλλά καλύτερα γενικό όχι μόνο για amiga ώστε να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη. Οι κόντρες έχουν πάντα πλάκα.
  4. @Imgema το θέμα το ξεκίνησα με αφορμή το amiga vs 16 bit consoles, γι'αυτό. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορεί οι κονσόλες να είναι τεχνολογικά ανώτερες και τα παιχνίδια τους πιο καλογιαλυσμένα αλλά την πρωτοτυπία και την ποικιλία που βλέπουμε στους 16 bit home (μην ξεχνάμε και τον st) δεν την έχουν. Και φυσικά όταν αυτές πήγαιναν οι home έρχονταν. Πριν καν εμφανιστούν οι κονσόλες είχε βγει ένας τεράστιος αριθμός παιχνιδιών στους δεκαεξάμπιτους με επίδραση στην ιστορία του gaming. Άρα η θέση μου είναι: a) οι κονσόλες έχουν σαφώς ανώτερα action games. Αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είδη οι δεκαεξάμπιτοι υπερέχουν. Το retrogaming δεν είναι μόνο arcade games. B) οι κονσόλες έχουν πιο καλοφτιαγμένα παιχνίδια. Αλλά οι δεκαεξάμπιτοι έχουν πιο πρωτότυπα παιχνίδια. Και με όλες αυτές τις πειραματικές ιδέες είχαν σημαντικότερη επιρροή στην εξέλιξη του μοντέρνου gaming από τις κονσόλες παρότι οι συνολικές πωλήσεις amiga/st πρέπει να είναι στο 1/10 από αυτά που πούλησαν οι κονσόλες. Αυτό το thread έχει ως σκοπό να αναδείξει παιχνίδια που επηρέασαν την εξέλιξη του gaming ή έχουν κάτι το μοναδικό/ξεχωριστό που δεν το βρίσκεις σε άλλα format. @circleag το ugh δεν το θυμάμαι να σου πω την αλήθεια, αλλά βλέποντας το βίντεο σίγουρα δεν είναι πρωτότυπο. Είναι κλώνος του αγαπημένου space taxi για τον c64.
  5. Leon

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    @Getta Robo Καλά φυσικά δεν ήξεραν τι τους γινόταν. Επίσης με την άνοδο του pc και των κονσολών τα περιοδικά του χώρου έπρεπε να "υπερασπιστούν" ένα νεκρό format αφού οι home ήταν πια στη δύση τους. Εκεί φυσικά αρχίζει το fanboyism και η εσκεμμένη πλέον παραπληροφόρηση (και όχι απλά λόγω άγνοιας όπως τα αθώα χρόνια της δεκαετίας του '80). Δεν είναι φυσικά αποκλειστικά Ελληνικό φαινόμενο. Και ο ειδικός τύπος της Αγγλίας στο ίδιο καζάνι έβραζε. Το μόνο σοβαρό gaming περιοδικό ήταν το αμερικανικό Computer Gaming World που απευθυνόταν σε ενήλικες και όχι σε παιδάκια και σε ένα βαθμό το The One που έπιασε τα next gen μηχανήματα της εποχής (Amiga, st, pc). Περιοδικά σαν το amiga power (που βγήκε στην δύση των home computers) ήταν για τα σκουπίδια.
  6. Φυσικά όλα. Δεν υπάρχουν ξεχωριστά 3000 παιχνίδια. Υπάρχουν 2 ειδών χοντρικά αμιγκοπαίχνιδα. Τα OCS/ECS games (amiga 1000, 500, 2000, 3000, CDTV) και τα AGA (1200,4000,CD32). Παρότι κάποια παιχνίδια βγήκαν μόνο για cd32 πχ νομίζω ότι μπορούμε να τα τσουβαλιάσουμε σε αυτές τις δύο κατηγορίες βάσει του chipset. Υπάρχουν και κάποια που χρησιμοποιούν κάρτες γραφικών, power amiga κλπ αλλά και ελάχιστα είναι και δεν έχει βγει τίποτα πρωτοποριακό εκεί. Εδώ που τα λέμε αμφιβάλλω αν έχει βγει τίποτα πρωτοποριακό στις AGA Amiga. Πια η πρωτοπορία είχε περάσει στα pc.
  7. Leon

    20 χρόνια Donkey Kong Country

    @milntov συμφωνώ, φυσικά κρίνουμε μόνο σε crt tv, δεν το συζητάμε. Φυσικά το dkc έσπρωξε το snes στα όρια του είναι τεχνικά άψογο. Και αισθητικά είχε γίνει φοβερή δουλειά, δεν το συζητώ. Αλλά...πρώιμο 3d δείχνει πλέον άσχημο ιδίως όταν το βάθος χρώματος έχει πέσει από το true color σε 256 χρώματα. Φυσικά η συμβολή του στο gaming είναι τεράστια γιατί έδειξε στους developers τι μπορούν να κάνουν με τα μεγαθήρια sgi. Αναρωτιέμαι και αν λόγω του παιχνιδιού αυτού η Nintendo έκλεισε τη συμφωνία με την silicon graphics για την ανάπτυξη του n64. @Imgema για το dkc 2 δεν έχω άποψη, μετά την εποχή μου. Όταν βγήκε είχα παρατήσει το snes. Το έχω παίξει λίγο σε emulator αλλά όχι αρκετά για να έχω γνώμη. Μια από τα ίδια μου φάνηκε και το παράτησα.
  8. @Captain Kal και τα τρία είναι Amiga originals. Μπορεί ένας τίτλος να βγήκε ταυτόχρονα σε τρία format αλλά "μετράει" που έγινε το coding. Και για τα τρία γνωρίζουμε ότι δημιουργήθηκαν στην amiga. Για το Frontier συγκεκριμένα γνωρίζουμε και ποιος μετέφερε το παιχνίδι από τον 68000 στον x86 code. Επίσης ΤΟΤΕ θεωρούσαμε ότι η έκδοση για pc ήταν καλύτερη λόγω της προσθήκης texture mapping και γιατί οι περισσότεροι δεν είχαν τότε Amiga με 68030/40. Με ένα πιο γρήγορο επεξεργαστή η έκδοση για Amiga είναι νομίζω καλύτερη γιατί εκείνο το texture mapping δείχνει πλέον πολύ άθλιο. Γιαυτό και το glfrontier βασίστηκε στο reverse engineering της αυθεντικής amiga έκδοσης. To Hunter είναι το πρώτο third person open world game που είναι πιο κοντά στα σημερινά αντίστοιχα. Πριν από αυτό φυσικά υπήρχε το Midwinter (multiformat αλλά κατά 99% st original,θα το δούμε στο ανάλογο θέμα για ST) το terminator για DOS και πρώτο όλων το Mercenary για Atari 8 bit.
  9. @Omenforever θα σε γελάσω. Πάντως με μια σύντομη αναζήτηση στο hol βλέπω ότι από τους τελευταίους πιστούς στον st είναι η silmarils που έβγαλε το '94 από κοινού το Ishar 3 σε amiga st και pc όπως και το Robinson's Requiem. Μάλιστα η τριλογία ishar βγήκε και για falcon! Με την silmarils και τα παιχνίδια της πιθανότατα να ασχοληθούμε σε ανάλογο thread για αταροπαίχνιδα. @Getta Robo ναι καταλαβαίνω τι λες. Πολλοί από τους τότε τίτλους είναι σήμερα unplayable εκτός και αν το κάνεις από νοσταλγία. Όμως τότε ήταν πολύ πρωτότυποι και έβαλαν το λιθαράκι τους στην εξέλιξη του gaming και για ιστορικούς έστω λόγους τους μνημονεύουμε. Προσωπικά βέβαια προτιμώ να ξαναπαίξω πολλά από αυτά τα παιχνίδια παρά τις αδυναμίες τους παρά ένα καλοδουλεμένο επαγγελματικό κονσολοπαίχνιδο που όμως είναι μία από τα ίδια. @Imgema καταρχάς είναι μόνο μερικά παιχνίδια θα γράψω και άλλα και φυσικά περιμένω και την συνεισφορά και άλλων μελών. Κατά δεύτερον είπα μόνο αμιγκοπαίχνιδα όχι μεταφορές. To Kick off θα το δούμε στο αντίστοιχο θέμα για Atari ST. Μάλιστα μπορεί ο Atari να είναι υποδεέστερος οπτικοακουστικά αλλά πήρε γρηγορότερα μπρος και μερικά από τα σημαντικότερα δεκαεξάμπιτα παιχνίδια γράφτηκαν γι'αυτόν. Στην συνεισφορά του στην ιστορία του gaming δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την Amiga. Παρένθεση: το kick off 2 στην hol αναφέρεται ως Amiga original αλλά σε συνέντευξη του στο ko gathering ο Dino Dini είπε ότι τον προγραμματισμό τον έκανε σε Atari. Άρα και τα δύο ko τα δίνουμε στον Atari. Α και δεν έγραψα για το sensible αλλά για το swos. Στο παιχνίδι έγινε τεράστια έρευνα για να υπάρχουν χιλιάδες ποδοσφαιριστές από όλο τον κόσμο, άρα έχει και ιστορική αξία.
  10. Leon

    20 χρόνια Donkey Kong Country

    @milntov δεν λέω ότι δείχνει χάλια σε σχέση με σημερινά παιχνίδια αλλά σε σχέση με παιχνίδια του τότε που χρησιμοποιούσαν pixel art. ΠΧ το Aladdin (που σύμφωνα με το αφιέρωμα του DF Retro το DKC ήταν η απάντηση της Nintendo) δείχνει πολύ ωραίο και σήμερα ενώ το DKC που χρησιμοποιεί CGI δείχνει πολύ άσχημο. Και ως παιχνίδι είναι ένα platformer της σειράς που ξεχωρίζει μόνο για τον οπτικοακουστικό τομέα. Υπήρχαν πολύ καλύτερα παρόμοια παιχνίδια στο SNES και το Mega Drive εκείνη την εποχή (λογικό αφού το 80% των παιχνιδιών ήταν platformers).
  11. Και τα τρία παιχνίδια ανήκουν στο είδος των cinematic platformers. To PoP ήταν τεράστια επιρροή για τα δύο παιχνίδια της Delphine. Παρότι δεν είναι από τον ίδιο δημιουργό, η επιρροή του another world στο flashback είναι ξεκάθαρη. Μικρή σημασία έχει πάντως. Μιλάμε για δύο πολύ σημαντικά παιχνίδια για την εξέλιξη του gaming που ξεκίνησαν από την Amiga. Ποια παιχνίδια νόμιζες ότι είναι pc games; να τσεκάρω μήπως έχω κάνει κανένα λάθος.
  12. Leon

    20 χρόνια Donkey Kong Country

    Το παιχνίδι είναι κακογερασμένο. Α) Τα prerendered γραφικά που έδειχναν φοβερά τότε σήμερα δείχνουν χάλια και β) από gameplay το παιχνίδι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο απλά είχε θαμπωθεί ο κόσμος από τα γραφικά. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει remake το παιχνίδι είναι να γίνουν re-rendered τα μοντέλα με καλύτερα textures και καλύτερο φωτισμό με 24 bit βάθος χρώματος σε 4Κ ανάλυση. Ή ακόμα να γίνει πλέον το rendering σε real time, το μοντέρνο hardware μπορεί να το κάνει άνετα. Αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται κανείς ή ποιος και αν έχει τα original files (αφού η Rare δεν συνεργάζεται πια με τη Nintendo θα είναι και νομικά περίπλοκο). Δείτε και το αφιέρωμα από DF Retro
  13. Με αφορμή το Amiga vs 16 bit consoles βλέπω ότι πολλοί αμιγκάδες πέφτουν στην παγίδα να συναγωνιστούν τις κονσόλες στο στοιχείο τους. Και συγκρίνουν εικονικούς τίτλους που βγήκαν στις κονσόλες με κακές αντιγραφές της συμφοράς που βγήκαν στην Amiga. Όταν βλέπω άθλια παιχνίδια σαν το Lionheart, το Superfrog, κλπ να θεωρούνται από τους καλύτερους τίτλους της Amiga εξαγριώνομαι. Αντίθετα η Amiga έχει ένα πλήθος παιχνιδιών που είτε είναι πολύ πρωτότυπα είτε επηρέασαν με κάποιο τρόπο το gaming εκτός των ορίων της Amiga. Με αυτά τα παιχνίδια θα ασχοληθούμε εδώ και όχι με δευτεράτζες που απλά ήταν τεχνικά άρτια. Και φυσικά μόνο με Amiga originals ΟΧΙ μεταφορές από ST, PC, 8 bits, κονσόλες, arcades, κλπ. Η Amiga έχει ένα σημαντικό αριθμό μοναδικών δικών της παιχνιδιών δεν χρειάζεται να αναφερθούμε σε μεταφορές. Και αυτά τα παιχνίδια είναι που κάνουν την Amiga ένα από τα καλύτερα gaming platforms. Πάμε λοιπόν. Championship Manager '93: Η μοναδική σειρά παιχνιδιών που ξεκίνησε από την Amiga και συνεχίζεται ως σήμερα απρόσκοπτα. Έχει παιχθεί φανατικά από εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους και έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα και από προπονητές. Η έκδοση του 93 προσέθεσε τα πραγματικά ονόματα. Sensible World of Soccer: Μπήκε στα 10 σημαντικότερα παιχνίδια όλων των εποχών και θεωρείται cultural artifact. 'Nuff said. Lemmings: Η τεράστια επιτυχία της DMA πριν το Grand Theft Auto. Πιθανότατα το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της Amiga που βγήκε σε κάθε format της εποχής. Παρόλα αυτά η έκδοση της Amiga παραμένει η καλύτερη. Populous: Ok τώρα τον Peter Molyneux θα τον πάρουν με τις πέτρες αλλά μια φορά και ένα καιρό έφτιαχνε πρωτότυπα παιχνίδια όπως το πρώτο God game. The Settlers: άλλη μια σειρά παιχνιδιών που κράτησε για πολύ καιρό και ξεκίνησε από την Amiga. To πρώτο παιχνίδι που συνδυάζει city building με real time strategy με ένα περίπλοκο οικονομικό μοντέλο. Cannon Fodder: War! Never been so much fun. Ένα πολύ πρωτότυπο χιουμοριστικό και αντιπολεμικό tactical shooter. Από τα καλύτερα παιχνίδια της Amiga. Microprose Formula One Grand Prix: Η πρώτη προσπάθεια ρεαλιστικής προσομοίωσης του αθλήματος (μαζί με το Revs πάλι του Geoff Crammond) ξεκίνησε από την Amiga. Hunter: Το παιχνίδι είναι ο πρόγονος του Grand Theft Auto και όλων των σύγχρονων open world games. Another World: Μοναδική αισθητική (με διαφορά το ομορφότερο παιχνίδι της Amiga) χωρίς κανένα HUD (μοναδικό επίσης) και υπέροχο storytelling χωρίς καθόλου κείμενο. Μαζί με το Prince of Persia επηρέασαν το μοντέρνο storytelling στα cinematic παιχνίδια. Flashback: O πνευματικός απόγονος του Another World. Το ξεπερνά στο θέμα του gameplay (όπου το another world έπασχε). Πολύ σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη των σημερινών third person action adventures. PoP->Another World->Flashback->Fade to Black (πέρασμα του είδους στο 3D)->Tomb Raider. Worms: Πραγματικά μοναδικό παιχνίδι που δημιουργήθηκε από bedroom coder για διαγωνισμό περιοδικού και έγινε τεράστια επιτυχία όχι μόνο στην Amiga αλλά παντού. Και όλα αυτά το 1995 που η εποχή των bedroom coders είχε πεθάνει και είχαν αρχίσει οι υπερπαραγωγές των εκατομμυρίων σε budget. Defender of the Crown: Ναι σε gameplay πάσχει. Ένα strategy light game με κάποια arcade sequences. Όμως η παρουσίαση ήταν κάτι μοναδικό και σε έκανε να νομίζεις ότι παίρνεις μέρος σε μια ταινία. Η βάση όλων των σύγχρονων παιχνιδιών που μοιάζουν με υπερπαραγωγές του Hollywood. The Chaos Engine: Πολύ καλό top down run'n'gun σε στυλ gauntlet. Προφανώς όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που είναι στη λίστα. Μπαίνει λόγω αισθητικής ως ένα από τα πρώτα steampunk video games. Cruise for a Corpse: Σχεδόν σίγουρα amiga original. H cinematique engine ξεκίνησε στον Atari ST (άρα το future wars είναι αταροπαίχνιδο) και σταδιακά πέρασε στην Amiga (άρα το τελευταίο της σειράς είναι αμιγκοπαίχνιδο). Οκ φοβερή αισθητική, θυμίζει Άγκαθα Κρίστι, time sensitive, κλπ, αλλά όλα αυτά τα έκανε το Colonel's Bequest μερικά χρόνια πριν. Μπαίνει στην λίστα γιατί είναι το πρώτο παιχνίδι που χρησιμοποίησε πολυγωνικούς χαρακτήρες πάνω σε 2D backgrounds. Στη συνέχεια καθιερώθηκε από το alone in the dark και το resident evil. Corporation: 6,83 στο Lemon Amiga! Οι περισσότεροι amiga gamers είναι άσχετοι άμα δίνουν τόσο στο corporation και δίνουν 8,51 στο Superfrog. Ένα παιχνίδι μπροστά από την εποχή του. Συνδυασμός fps με rpg με stealth, με σημασία ποιο μέλος του σώματος χτυπιέται, πρόγονος του System Shock και του Deus Ex πολύ πριν δημιουργηθεί επίσημα καν το είδος των FPS. TV Sports Football: To παιχνίδι που έδωσε την τηλεοπτική παρουσίαση στο άθλημα πριν το John Madden. Earl Weaver Baseball: Μιλώντας για τηλεοπτική παρουσίαση και ρεαλισμό αυτό το παιχνίδι ήταν το πρώτο που έδειξε τι μπορούν να κάνουν οι δεκαεξάμπιτοι στα sports games. Pipe Mania: Πολύ πρωτότυπο puzzle game και εθιστικό. Night Shift: Πολύ πρωτότυπο και από ότι βλέπω τελείως ξεχασμένο. 6,44 και μόλις 18 ψήφοι στο lemon Amiga. του αξίζει πολύ παραπάνω Hired Guns: Άλλο ένα πρωτότυπο παιχνίδι από την DMA που επιτρέπει multiplayer 4 παικτών σε RPG. Powermonger: To πρώτο(?) RTS που χρησιμοποιεί πολύγωνα. Δεν βάζω το Carrier Command γιατί είναι συνδυασμός simulation/strategy. Το Powermonger είναι πιο κοντά σε αυτό που εννοούμε σήμερα RTS. Firepower: Πολύ πρωτότυπο 2 player capture the flag που παίζεται και με μόντεμ. Δείτε και το remake για το 3DO το Return Fire. The Faery Tale Adventure: Ο πρόγονος των τεράστιων open world action RPGs σαν το Skyrim. Από τα πρώτα αν όχι το πρώτο του είδους. Robocop 3: Ευτυχώς η Ocean έδωσε τη δουλειά στην DID που έβγαλε ένα πρωτοποριακό 3D παιχνίδι (βασισμένο σε μια άθλια ταινία) και δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα film licensed platformers της πλάκας που έβγαζε η Ocean με το κιλό. Cadaver: Τα ισομετρικά arcade adventures είναι ένα μοναδικό genre της Ευρώπης που σπάνια το συναντάμε αλλού. Το Cadaver είναι άξιος συνεχιστής του είδους που θριάμβευσε στους οκτάμπιτους home. Frontier: Elite II: Ένας γαλαξίας σε μια δισκέτα. Θρίαμβος των ρεαλιστικών physics και του procedural generation στα computer games. Από τα πιο επιδραστικά παιχνίδια της amiga. Αυτά για αρχή και έπεται συνέχεια. Η Amiga έχει ένα μεγάλο πλήθος παιχνιδιών που πρωτοτύπησαν. Αμφιβάλλω αν τέτοια ποικιλία μπορούμε να βρούμε στο Mega Drive ή στο SNES.
  14. Μπράβο πολύ καλή παρουσίαση. Για ένα μικρό διάστημα είχα μια τέτοια κονσόλα (νομίζω την hanimex sd 070). Μέσα στο κουτί αν θυμάμαι καλά ήταν και το cartridge με τα αθλητικά. Άλλο παιχνίδι δεν πήραμε και η κονσόλα πήρε ταχύτατα το δρόμο προς την αποθήκη με την αγορά του atari vcs και λίγο αργότερα στα σκουπίδια με το καθάρισμα της αποθήκης. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε σκέψη να κρατήσεις κάτι για λόγους νοσταλγίας. Με το που ερχόταν ο νέος υπολογιστής/κονσόλα το παλιό σχεδόν άμεσα πέταμα ή χάρισμα στο μικρότερο ξαδερφάκι.
×