Jump to content

Imgema

Members
  • Content Count

    4.384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Imgema last won the day on July 11 2018

Imgema had the most liked content!

Community Reputation

15.254 Excellent

About Imgema

  • Rank
    Alien RetroDatabase
  • Birthday 31/10/1980

Converted

  • Location
    Πευκη Αθηνα

Converted

  • Facebook
    http://www.facebook.com/tasos.akrido?ref=tn_tnmn

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/user/Imgema?feature=mhee

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Οσο πιο δεξιά το βάλεις τόσο πιο πολύ φως έχει. Και να τσεκάρεις το κουτάκι από πάνω να χρησιμοποιεί αυτό και όχι το default.
  2. Imgema

    Nintendo Switch

    Το κατάφερες ρε θηρίο? Εγώ δεν έχω πια την υπομονή... Παρόλο που ξεφτίλισα όλα τα Souls παιχνίδια και το Bloodborne, αυτό με νίκησε.
  3. Imgema

    Resident Evil 2 Remake (Official)

    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και οταν συμβαίνει αυτό έχεις τα πιο έντονα stutters. Εδώ ακόμα και η 970 που είχε 4GB αλλά τα 500MB ήταν λίγο πιο αργά, όταν τα παιχνίδια φτάνανε στο να χρησιμοποιήσουν αυτά τα 500MB έπεφτε το frame rate αισθητά. Γι αυτό και είχε γίνει ένας ντόρος με το θέμα. Και φαντάσου ότι η RAM είναι ακόμα πιο αργή και από αυτά τα 500ΜΒ. Γι αυτό, δεν είναι ανάγκη να δώσεις στο RE πολύ μνήμη για τα textures. Εφόσον το setting είναι στο high, ο αριθμός για την μνήμη που δίνεις λογικά έχει να κάνει με το πόσο θα χρησιμοποιεί για cache ώστε να έχεις λιγότερο streaming ή κάτι τέτοιο. Δεν έχει διαφορά στο θέμα ποιότητας των texture. Νομίζω 1-2 GB είναι το ιδανικό ποσό. A και αν ξεπερασεις και λίγο το όριο δεν πειράζει. Στα options, ο αριθμός που σου βγάζει είναι ενδεικτικός αλλά μάλλον εννοεί worst case scenario. Εγώ πχ το είχα φτάσει περίπου 7GB (και έχω 6GB). Αλλά στο Afterburner ποτέ δεν είδα πάνω από 5GB και κάτι usage. Tα 6 GB που έχει η 2060 είναι αρκετά, παραπάνω μόνο αν πας σε 4k σου χρησιμεύουν. Επίσης δεν νομίζω να κάνει 500e, στο Skroutz οι τιμές είναι κάτω από 400. Απλά τα "max" settings πολλές φορές σου βαραίνουν το παιχνίδι χωρίς κάποια σημαντική βελτίωση. Γι αυτό ποτέ max, παίζεις λίγο με τα settings να απενεργοποιήσεις ότι άχρηστο. Στο Digital Foundry κάνουν πολύ καλή δουλειά με αυτό το θέμα.
  4. Imgema

    Remute - Red Eyes [VideoClip]

    Οταν βλέπω όλα αυτά τα σύγχρονα demo σε παλιές κονσόλες πάντα αναρωτιέμαι τι θα λέγαμε το 1993 αν τα βλέπαμε τότε? Φαντάσου δηλαδή FMV με την ποιότητα/frame rate αυτού του Demo στο Mega Drive, χωρίς το Mega CD. Οκ θα έπιανε την μισή κασέτα αλλά έστω λίγα δευτερόλεπτα intro θα έβγαζε αρκετά headlines στα περιοδικά.
  5. Imgema

    RetroArch (PC)

    Νομίζω όχι ακόμα. Αλλά υπάρχει αρχείο να κατεβάσεις στο ink που έδωσα.
  6. Imgema

    RetroArch (PC)

    Και ναι, επιτέλους έχουμε μία φρέσκια έκδοση του Mupen + GlideN64 στο RetroArch! Δοκίμασα κάποια παιχνίδια που ξέρω ότι έχουν σχετικά πρόσφατα fixes στο standalone GlideN64 (Blast Corps map screen, F-Zero X γυαλάδες στα οχήματα, κλπ) και είναι όλα εκεί. Ακόμα είναι WIP αλλά λειτουργεί μια χαρά εκτός του ότι κάνει λίγη περισσότερη ώρα loading τα ROM. Επιτέλους, καλό N64 emulation στο RetroArch χωρίς να χρειάζεται να τρέχεις Parallel+Angrylion και να παίζεις στα 10fps...
  7. Imgema

    Resident Evil 2 Remake (Official)

    Μην ανεβάζεις πολύ τα texture options. Βάλε "High" με 2 GB περίπου. Δεν θα δεις διαφορά με 3,4,6 κλπ. Volumetric Lighting στο Medium. Ολα τα άλλα τα έχω max ή ON και το παιχνίδι τρέχει στα 60fps πάντα στην GTX 1060 6GB που έχω. Εκτός από κάτι microstutters που υπάρχουν σε συγκεκριμένα σημεία που κάνει πολύ stream το παιχνίδι. Edit: Βλέπω η GPU σου βαράει 100% στο main hall στην πρώτη φωτογραφία, τα λέω καλά? Γιατί βλεπω πολλούς αριθμούς και δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τι. Αν είναι όντως έτσι αυτό σημάινει ότι κάτι δεν έχεις ρυθμίσει σωστά. Αν έχεις 2060 δεν θα πρέπει να ακουμπάς το 100%, ακόμα και στην 1060 πολύ σπάνια έβλεπα αυτό το usage. Στο ίδιο σημείο εγώ πιάνω γύρω στο 70%.
  8. Ναι αυτό το "RAW Pixels" look πάντα μου καθόταν στραβά. Ποτέ οι developers δεν είχαν σκοπό να βλέπεις τα pixels έτσι.
  9. Μια χαρά. 800 τραπέζια το φτάσαμε τώρα είμαστε στο τεσταρισμα ένα ένα. Προσωπικά κρατάω καμιά 150αριά, ο φίλος όμως θέλει ποσότητα για να δειγματίζει. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έχασες τις ρυθμίσεις των τραπεζιών... αυτά σώζονται στα tables αρχεία και όχι σε κάποι φάκελο.... οπότε αμα κανεις copy τα τραπέζια σου δεν πρέπει να αλλάζουν... μήπως πέρασες τίποτα αρχεία τραπεζιών πριν τα κάνεις rotate? Τα έχεις δλδ τα "original" κάπου κατεβασμένα και πέρασες αυτά? Υπάρχει και κάποια ρύθμιση στο VPX που κάνει override την κάμερα δες μήπως είναι τίποτα τέτοιο τσεκαρισμένο. Εγώ πέρασα όλο το setup σε SSD δίσκο σήμερα και δεν έχασα κάτι, ούτε τα regisry entries τα οποία επίσης σώζω. Πλέον έμαθα που σώζεται το κάθε τι (και τα controls) και το έχω σαν portable πια το setup. Σε προηγούμενα ποστ έχω γράψει λεπτομέριες.
  10. Στην registry σώζονται τα DMD settings. Τα nvram μην ξεχάσεις να μεταφέρεις. Ειναι στον φάκελο VPinMAME/nvram. Στα table files το μόνο που σώζεται είναι η κάμερα και ότι αλλαγή κάνεις στα γραφικά πχ, αμα αλλάξεις το texture της μπάλας. Control settings και αυτά στην registry κάπου αλλά δεν ξέρω, τα ξαναρυθμίζω από την αρχή αυτά. Ναι, δεν είναι καθόλου portable αλλά αν ξέρες που σώζεται το κάθε τι γλυτώνεις κάποια πράγματα.
  11. Ηρθαν και τα κουμπάκια μας
  12. Βγήκε το καινούριο Addams Family με πολύ καλύτερα γραφικά και ρεαλισμό https://vpinball.com/VPBdownloads/the-addams-family-bally-1992-v2-g5k-sliderpoint-3rdaxis/?fbclid=IwAR2eZW55iprg0Sx30Dfk8JE8OqTfLbpE430VDEDyNhA8mea9-6bf8bJEjv0
  13. H "σωστή" ονομασία είναι Diner (Williams 1990) σύμφωνα με το Game Manager. Οπότε κι εγώ όλα τα τραπέζια τα μετονομάζω με αυτό το στυλ για να μου βρίσκει πιο εύκολα όλα τα assets αλλά και τα Backglass τις περισσότερες φορές με αυτήν την ονομασία τα βρίσκω. Και είναι πιο ωραίο στο μάτι να έχουν όλα ένα naming convention. Αν και αυτό που κάνεις κι εσύ έχει την χρησιμότητά του. Πολλά τραπέζια (όχι όλα σίγουρα) τα ονομάζουν με την έκδοση στο filename. Πχ Diner 1.1 κλπ, όπως τους κατέβει. Το να ξέρεις ποια έκδοση έχεις είναι χρήσιμο γιατί μπορεί να υπάρχουν διάφορες από το ίδιο τραπέζι στο internet κι εσύ δεν μπορείς πάντα να είσαι σίγουρος ποια έχεις. Στο info όταν πατάς escape πολλές φορές δεν ανανεώνουν το text και μπορεί να σου λέει ότι έχεις την 1.0 ενώ έχεις την 1.2 night mod πχ. Εμένα αυτό μου έχει δημιουργήσει θέμα γιατί από ένα σημείο και μετά κατάλαβα ότι μπορεί κάποια έκδοση κάποιου τραπεζιού να είναι καλύτερη από αυτήν που έχω ήδη κατεβάσει. Με καλύτερα γραφικά, πιο νέα έκδοση κλπ. Και αν δεν ξέρω ποια έκδοση ακριβώς έχω μπορεί να ξανακατεβάζω την ίδια για να κάνω σύγκριση. Στην αρχή δεν το πρόσεχα αυτό γιατί νόμιζα ότι όλοι κανουν host την τελευταία έκδοση αλλά τελικά το κάθε site έχει σχεδόν πάντα διαφορετική, άλλα site έχουν κάποιο mod το οποίο μπορεί να έχει βελτιώσεις κλπ. Είναι λίγο χύμα τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα και πρέπει εσύ ο ίδιος να ανακαλύψεις την έκδοση που σου αρέσει. Τώρα αν κάποιο τραπέζι σου δημιουργεί θέματα (όπως το Judge Dredd που λες) μπορείς να ψάξεις κάποιο άλλο build. Το excel αρχείο είναι πολύ χρήσιμο σε αυτό καθώς έχει links για σχεδόν τα πάντα. @telonio Είναι 2-3 τραπέζια στα σκαριά (όπως και το νέο build του Addams Family) που όταν θα βγουν λογικά θα ξεπεράσουν το Diner στο θέμα γραφικών. Επίσης πρόσφατα βγάλανε στο PinbalFX3 καποια packs με πραγματικά τραπέζια. Γενικά το FX3 έχει πολύ καλύτερα γραφικά από το Future/Arcade Pinball απλά μέχρι τώρα ήταν τελείως fantasy και video game, δεν βασιζόταν δηλαδή σε recreations πραγματικών τραπεζιών. Ακόμα και στα πραγματικά τραπέζια που βγάλανε τώρα, έχουν προσθέσει εφέ και animations που δεν υπάρχουν αλλά από ότι κατάλαβα μπορείς να τα απενεργοποιήσεις. Είδα κάπου το Getaway 2 και είναι το ίδιο καλό με την VPX έκδοση, ίσως και καλύτερο (δεν το έχω τεστάρει ο ίδιος ακόμα). Και στο FΧ έχεις και real time έλεγχο στην κάμερα οπότε μονο για αυτό αξίζει για μένα. Δυστυχώς όλα τα real τραπέζια που έχουν βγάλει μέχρι στιγμής είναι λίγα (νομίζω 2 packs με 3-4 τραπέζια το κάθε ένα).
  14. Ο τύπος που έφτιαξε το Diner αυτόν τον καιρό φτιάχνει και μία έκδοση του Tales of Arabian Nights: Καλλιτέχνης...
  15. Χρησιμοποιώ το xpadder για τέτοια κόλπα. Για την μεταφορά του setup κάνεις install κανονικά το Visual Pinball στο δεύτερο PC, στο ίδιο path. Μετα περνάς από πάνω όλα τα αρχεία από το setup σου. Σημασία έχουν τα tables (στον φάκελο tables, μαζί με ότι άλλο υπάρχει μέσα), τα roms (visual pinball/vpinmame/roms), τα cfg (visual pinball/vpinmame/cfg) και τα nvram (visual pinball/vpinmame/nvram). Αλλά εσύ πέρνα τα πάντα από πάνω. Απλώς θέλει ένα install για να βάλει το DNA του μέσα στα Windows. Το ίδιο κάνεις και με το PinballX frontend. Και αυτό θέλει install. Αν κι εσύ βλέπω χρησιμοποιείς το Launchbox. Oπότε κάνεις απλά copy αυτό (είναι και portable, δεν θέλει install). Τα DMD settings (position, size, color, κλπ) σώζονται στην registry (από ότι ξέρω): HK_CURRENT_USER/Software/Freeware/Visual Pinmame. Αυτό με την registry δεν το έχω τεστάρει ακόμα οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος. Αν κι εσύ από ότι κατάλαβα δεν τα έχεις πολύ πειράξει τα DMD αφού δεν χρησιμοποιείς και backglass. Οπότε το κάνεις skip αυτό το κομμάτι και ησυχάζεις. Ουσιαστικά δεν είναι κάτι, copy paste δουλειά είναι πάλι, απλά κάνεις install την "βάση".
×