Jump to content

Imgema

Members
  • Content Count

    4.325
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Imgema last won the day on July 11 2018

Imgema had the most liked content!

Community Reputation

15.185 Excellent

About Imgema

  • Rank
    Alien RetroDatabase
  • Birthday 31/10/1980

Converted

  • Location
    Πευκη Αθηνα

Converted

  • Facebook
    http://www.facebook.com/tasos.akrido?ref=tn_tnmn

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/user/Imgema?feature=mhee

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν ξέρω, τα scanlines μου φάνηκαν διαφορετικά στην καμπίνα. Στην CRT τηλεόραση που έχω (Sony) κάνουν μπαμ και είναι οι κλασσικές ευθίες γραμμές. Στο arcade monitor ήταν λίγο πιο διακριτικά και δεν ήταν τόσο σαν ευθίες γραμμές όσο σαν pattern, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι στην καμπίνα είναι πιο ξεκούραστο στο μάτι. Στην CRT τηλεόραση με κούραζε λίγο. Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και τίποτε άλλο.
  2. Imgema

    Ghostbusters (1984)

    "When someone asks you, if you are a God, you.. say... YES!" Η καλύτερη ατάκα για μένα. Επίσης μου αρέσει η σκηνή που μπαίνει ο Vekman στο διαμέρισμα της τύπισσας την πρώτη φορά και το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να παίξει κάτι πλήκτρα στο πιάνο οπότε της λέει "αυτό τα τσαντίζει, μου αρέσει να τα τρολλάρω" (τα φαντάσματα) ή κάπως έτσι. Πάντα γελάω με αυτήν την σκηνή, δεν ξέρω γιατί, παίζει να είναι και improv γιατί ποιος θα σκεφτόταν να γράψει κάτι τέτοιο για ένα διακοσμητικό αντικείμενο (το πιάνο) με το που μπάινει ο άλλος μέσα 😂
  3. 120 ευρώ μας ζήτησε μόνο και μάλιστα μας την έφερε ο ίδιος στο σπίτι του φίλου μου χωρίς κάποιο παραπάνω έξοδο. Συν άλλα 100 ευρώ η πλακέτα με τα παιχνίδια που πήραμε ξεχωριστά. Η οθόνη είναι πραγματικά μαγική. Καμία σχέση παιδιά με LCD, ακόμα και αν βρεις ένα πολύ καλό scanline shader (το lottes-multipass είναι πολύ κοντά) η LCD δεν έχει την ένταση ή την καθαρότητα μιας αρχαίας, ταλαιπωρημένης arcade CRT. Ειχα καιρό να δω από κοντά τέτοια οθόνη (είναι διαφορετική και από CRT τηλεόραση/PC monitor) και είχα ξεχάσει πόσο καλή είναι. Ο μοχλός βολέυει καλύτερα από δεξιά και για μένα γιατί τον γραπώνεις ολόκληρο και παλεύεις μαζί του, οπότε θες το δυνατό σου χέρι να το ευχαριστηθείς (sorry lefties ). Και στο χωριό μου όλες οι καμπίνες στα δεξιά τον είχαν τον μοχλό. Το ότι στις κονσόλες το αναλογικό μοχλάκι είναι στα αριστερά δεν μου αλλάζει την καλωδίωση στον εγκέφαλο, υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά στην αίσθηση και το πως παίζεις μεταξύ καμπίνας και controller οπότε το βλέπω σαν δύο διαφορετικά πράγματα.
  4. Δεν ξέρω, με τα μισά λεφτά μπορεί κάποιος να βρει παλιά κλασσική καμπίνα (εμείς την πήραμε ακόμα πιο φτηνά) με πολύ ανώτερη CRT οθόνη και να κοτσάρει μέσα ένα jamma με roms και τέλος. Επίσης δεν μου αρέσει που ο μοχλός είναι στα αριστερά.
  5. Imgema

    RetroArch (PC)

    Κάτι πάει να γίνει με το θέμα του N64 Aντε να δούμε....
  6. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό το core. Κάποια στιγμή μπορεί να το προσθέσω όταν τελειώσω με τα άλλα.
  7. Imgema

    RetroArch (PC)

    Με το ParaLLel+Angrylion core παίζει στο δικό μου PC. Βαρύς συνδυασμός βέβαια.
  8. Imgema

    RetroArch (PC)

    Το Dreamcast core που σου είχα βάλει μέσα το κράτησες backup? Γενικα όλα τα cores που δεν είναι ώριμα (DC, Saturn, N64, PPSSPP κλπ) καλύτερα να τα κάνεις ένα backup πριν τα κάνεις update. Το Dreamcast core σε κάποια φάση άλλαξε και ένωσαν το "βαρύ" Reicast_OIT με το "απλό" ενώ πριν ήταν δύο ξεχωριστά. Εγώ (αν θυμάμαι καλά) πρέπει να είχα βάλει το απλό, γνωρίζωντας το χρέπ.... την παλαιότητα του συστήματος σου. Δες μία στα core options και άλλαξε το "Alpha_Sorting" σε κάτι πιο ελαφρύ. Αν και πάλι δεν ξέρω, μπορεί να θες το παλιό core γιατί δεν ξέρω αν το καινούριο θέλει κάρτα γραφικών που να υποστιρίζει openGL 4.3 ή κάτι τέτοιο, ότι option και να βάλεις. Γενικά η καλύτερη λύση για σένα μιας και σου αρέσει να ανανεώνεις και να κάνεις πειράματα είναι να κάνεις μία κόπια όλου του setup και στο ένα να κάνεις αλλαγές και το άλλο να το έχεις ως original και ας παλιώσει, δεν πειράζει. Κι εγώ το δικό μου το έχω διπλό backup φαντάσου. Μου έχει τύχει να χρειαστεί να τραβήξω κάποια αρχεία γιατί κάπου έχανα την μπάλα μια, δύο φορές και δεν μπορείς πάντα να θυμάσαι τι αλλαγές έκανες. Εγώ περιμένω το N64 core με το ανανεωμένο GlideN64, κάποιος είχε κάνει update στο bounty πριν κάτι μήνες και δήλωσε ότι θα το έχει έτοιμο 31 Δεκεμβρίου.
  9. Χωρίς να ασχολούμαι ιδιαίτερα με home computers, επειδή τώρα διαβάζω κάτι αρχαία Αγγλικά περιοδικά Computer & Video Games (τώρα είμαι στην περίοδο καλοκαιριού 1986) σε πολλά reviews ή το αναφέρουν αυτό ή το καταλαβαίνεις και από μόνος σου. Πχ και να μην το αναφέρουν, βγάινει ας πούμε review ενός νέου παιχνιδιού στον Spectrum και μετά από δύο τευχη το ίδιο παιχνίδι γίνεται review στον Amstrad. Αλλά ναι, φαντάζομαι ότι στο internet υπάρχουν αυτές οι πληροφορίες έτοιμες (μαζί με διορθώσεις από ότι λάθη κάνανε τότε στα περιοδικά). Δεν ξέρω αν υπάρχει ένα μόνο site που να τα συγκεντρώνει αυτά αλλά για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά είναι ευκολο να το βρεις.
  10. Τα Batman όμως είναι διαφορετικά παιχνίδια και όχι ports. Τώρα που το λες όμως, και το Return of the Joker παίζει να είναι καλύτερο στο NES. Είναι το ίδιο παιχνίδι αυτήν την φορά αλλά στο Mega Drive δεν μου φάνηκε να είναι ιδιαίτερα βελτιωμένο και ο ήχος ήταν σίγουρα χειρότερος.
  11. Imgema

    Model 3 vs Naomi-Dreamcast

    Τελικά το Fighting Vipers δεν είναι arcade perfect...
  12. Το ότι απλά ξεζουμίζει το Spectrum δεν ξέρω αν είναι αρκετό για να το κατατάσσει ως καλύτερο από το ηλεκτρονικό, όπως και να το πάρει κανείς. Οσο ξεζούμισμα και να βγάλεις από τον Spectrum θα είναι πάλι.... Spectrum. Εκτός και αν το ηλεκτρονικό έχει σοβαρά θέματα από μόνο του, στο gameplay πχ, που το κάνει λιγότερο διασκεδαστικό. Για παράδειγμα, το TMNT4 στο SNES είναι καλύτερο από το ηλεκτρονικό, και αντικειμενικά και όπως αλλιώς το ψάξει κανείς. Αυτό λόγω του ότι στο ηλεκτρονικό έχει πολύ μέτριο gameplay, είναι κλασσικό button mashing και τίποτε άλλο, οι χαρακτήρες γλιστράνε την ώρα των attack animation, τα combo chains σπάνια τα βλέπεις να ολοκληρώνονται, το hit detection είναι για τα μπάζα, οι κινήσεις βγαίνουν random και δεν υπάρχει σχεδόν κανένας έλεγχος, οι εχθροί είναι περισσότεροι σε αριθμό αλλά φεύγουν με ένα-δύο χτυπήματα κλπ. Δηλαδή ένα χάος. Ενώ στο SNES έχει φανταστικά controls, τα καλύτερα σε οποιοδήποτε scrolling beat em up έχω παίξει, κάθε κίνηση έχει και τον δικό της τρόπο να την βγάλεις, δεν είναι random, ακόμα και τα διαφορετικά grab/throws τα ελέγχεις εσύ (κάτι που δεν το ήξερα πιο μικρός), οι εχθροί είναι λιγότεροι αλλά τρώνε πιο πολύ ξύλο (οπότε βλέπεις τα πολύ ωραία combo animations πάνω τους) και γενικά έχει πολύ καλύτερη αίσθηση, καλύτερο hit detection, νιώθεις ότι τα χτυπήματα έχουν βάρος και δύναμη κλπ. Επίσης βοηθάει το ότι τα γραφικά/ήχος είναι αρκετά κοντά στο ηλεκτρονικό και δεν υπάρχει ένα τεράστιο χάος όπως με το Chase HQ μεταξύ ηλεκτρονικού/Spectrum. Οπότε αν είχα να επιλέξω μεταξύ ηλεκτρονικού και SNES θα διάλεγα SNES (οπως και οι περισσότεροι που έχουν παίξει και τα δύο). Αλλά θα επέλεγε κανείς το Chase HQ του Spectrum έναντι του ηλεκτρονικού (αν είχε πλούσιο μπαμπά ας πούμε)? Απλά ρωτάω γιατί δεν καταλαβαίνω τα κριτήρια, υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά εδώ πέρα, το sprite scalling, τα γραφικά και η ταχύτητα του ηλεκτρονικού είναι τελείως άλλη εμπειρία που είναι αδύνατον να έχεις στο Spectrum. Εκτός και αν το gameplay είναι τόσο καλύτερο στο Spectrum που να το δικαιολογεί αυτό.
  13. Imgema

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Γιατί, αφού η έκδοση του Mega Drive μια χαρά είναι.
  14. Imgema

    Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

    Απλά να διευκρινίσουμε τι εννοούμε όταν λέμε "καλύτερα γραφικά". Τελικά ο καθένας εννοεί κάτι διαφορετικό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση εννοούμε περισσότερα χρώματα και ανάλυση. Που σίγουρα είναι ένα κριτήριο ώστε να πεις "αυτό το μηχάνημα βγάζει καλύτερα γραφικά". Όμως αυτά τα κριτήρια είχαν περισσότερη σημασία στην Ευρώπη των home computers στα μέσα του 80 μέχρι αρχές 90, όπως είπες. To είχα αναφέρει ξανά στο topic αυτό αλλά και τώρα, διαβάζοντας ξανά από την αρχή περιοδικά όπως Pixel και C&VG, παρατηρώ πως υπήρχε ένα μεγάλο πάθος με τον αριθμό χρωμάτων όταν μιλούσαμε για δυνατότητες γραφικών. Ισως γιατί εξαρχής τα φτηνότερα home ήταν πολύ αδύναμα σε αυτόν τον τομέα και κατώτερα από τις κονσόλες, ακόμα και από το Atari 2600, βλέπε Spectrum το οποίο παίζει να δημιούργησε ένα μικρό άχτι στους χρήστες. Αλλά και το πιο ακριβό C64 δεν έβγαζε τόσο καλά χρώματα όσο το NES, το οποίο ήταν από τις πιο αδύναμες κονσόλες στον τομέα αυτό. Γενικά στις κονσόλες, ο αριθμός χρωμάτων ήταν για τους περισσότερους χρήστες ψιλά γράμματα. Μας ενδιέφερε περισσότερο η ταχύτητα, η κίνηση/animation, το μέγεθος και η λεπτομέρεια sprites κλπ, εκεί δηλαδή που μας εντυπωσίαζαν περισσότερο τα arcades. Το ίδιο ισχύει και για την ανάλυση. Λόγω του ότι δεν είχαμε high-res monitors και χρησιμοποιούσαμε την ίδια τηλεόραση όπως και στα 8bit, δεν μας ένοιαζε. Εξάλλου και στα arcades δεν χρησιμοποιούσαν high-res αλλά δεν βγήκε ποτέ κανείς να πει ότι η Amiga έβγαζε καλύτερα γραφικά από arcades. Πάντως και στις κονσόλες υπήρχαν τρικ για να δείξουν περισσότερα χρώματα. Πχ, στο Mega Drive των 64 χρωμάτων υπήρχαν κάποια κόλπα που χρησιμοποιούσαν το blending που έκαναν οι τηλεοράσεις με το composite και έτσι με την μέθοδο του dithering έβγαζαν περισσότερα "ψεύτικα" χρώματα. Αλλά και αργότερα σε παιχνίδια όπως το Vectorman, το Mega Drive έβγαζε εώς και 90 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη χωρίς θυσίες. Αντίθετα από μία κονσόλα που στον κάθε τομέα (ανάλυση/χρώματα/sprites/scrolling/parallax,κλπ) μπορεί να σου δώσει το maximum σε όλα ταυτόχρονα, Τα γραφικά σε ένα home όπως μία Amiga είναι ένα συνεχές παιχνίδι ισορροπίας. Σου δίνει μεν την δυνατότητα για περισσότερα χρώματα και μεγαλύτερες αναλύσεις αλλά πρέπει να κόβεις από αλλού για να τα χρησιμοποιήσεις. Θες max ανάλυση? Θα έχεις λιγότερα sprites ή parallax fields. Θες max χρώματα? θα έχεις περισσότερες στατικές οθόνες. Αν μιλούσαμε για 4000+ χρώματα (που η Amiga τα βγάζει) στην maximum ανάλυση με όλα τα sprites, όλα τα backgrounds στο maximum frame rate, τότε ναι, θα έλεγα πως η Amiga μπορεί να βγάλει καλύτερα γραφικά "γενικά" από οποιαδήποτε κονσόλα, ακόμα και από τα περισσότερα arcades. Πρακτικά όμως αυτό δεν ισχύει οπότε μονο σε κάποια ήδη παιχνιδιών που δεν χρειάζονται κάποιες δυνατότητες (πχ Adventures που δεν χρειάζονται scrolling) μπορούμε να δούμε την Amiga να βγάζει καλύτερα αποτελέσματα απο αντίστοιχα παιχνίδια στις κονσόλες. Πάντως από ότι κατάλαβα από αυτό που είπες, η AGA πάλι έδωσε μεγαλύτερο βάρος στον αριθμό χρωμάτων, σε μία εποχή που πλέον όλοι είχαμε σταματήσει να τα μετράμε.
  15. Υπάρχει κανένας άλλος που έβαλε animated gif μετά την αναβάθμιση του site ή είμαι ο μόνος?
×