Jump to content
  • Ανακοινώσεις

    • D@redevil

      Νέο Φόρουμ!   30/01/2018

      Αγαπητά μέλη, Η μετάβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς και πλέον περάσαμε σε νέα πλατφόρμα. Μετά απο πολύ μελέτη και έρευνα καταλήξαμε στο καλύτερο λογισμικο φόρουμ για τις ανάγκες μας. Η ενέργεια αυτή έγινε για να λυθούν τα πολλά και χαοτικά προβλήματα της VBulletin. Με τη μετάβαση αυτή θέλουμε να λύσουμε 2 πολύ μεγάλα προβλήματα, που καθιστούσαν το παλαιό φόρουμ δύσχρηστο:
      α) Η συντήρηση των συνημμένων φωτογραφιών και η συνεχής απώλεια των attachments που απαιτούσε διπλή δουλειά από όλους &
      β) Η αναζήτηση εντός του φόρουμ, η οποία δεν δούλεψε ποτέ και οικειοποιούμασταν το plugin της Google, με τα -όχι και τόσο καλά- αποτελέσματα. Όπως και σε κάθε μεγάλη αναβάθμιση, κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ελέγχους (εξ ου και η δεκαήμερη απουσία μας μετά απο 12 χρόνια συνεχόμενης λειτουργίας) για να διασφαλίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά δυστυχώς σε ένα νέο software και με έναν τόσο τεράστιο όγκο δεδομένων (πάνω απο μισό εκατομμύριο πόστς, σχεδόν ενα εκατομμύριο φωτογραφίες), υπάρχουν πράγματα που μπορεί είτε να μας ξεφύγουν, είτε να τα αντιμετωπίσουμε πλέον σε live περιβάλλον κι ενώ θα δουλεύουν ήδη οι χρήστες. Εδώ λοιπόν, χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας: όποιο πρόβλημα βλέπετε, να μας το αναφέρετε, ώστε να τα επιλύουμε. Ζητούμε προκαταβολικά την κατανόησή σας - θα προσπαθήσουμε να εξυπηρετούμε το δυνατόν συντομότερο, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι αφ' ενός η νέα πλατφόρμα, αφ' ετέρου οι δυνατότητες της υποστήριξης, μπορεί να μην  επιτρέπουν να έχουμε άμεση επίλυση των προβλημάτων. Ωστόσο, υπάρχει ένα πολύ φιλικό support από μεριάς της IPB, που ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να μας (υπο)στηρίξει καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Τουλάχιστον, μέχρι στιγμής είναι απείρως πιο συνεργάσιμοι σε σχέση με την VBulletin. Ξέρουμε ότι ενδεχομένως, δε σας ενδιαφέρει όλο το παρασκήνιο της μετάβασης, αλλά θα θέλαμε να έχετε μια εικόνα της υπερπροσπάθειας που απαιτήθηκε, τόσο σε οικονομικό , όσο και σε υποστηρικτικό επίπεδο, ώστε να μπορείτε επιτέλους να απολαμβάνετε το φόρουμ και να μην σας ταλαιπωρεί με τα καπρίτσια του. Ξέρουμε ότι κάνατε πολύ υπομονή κι ευχαριστούμε γι' αυτό. Κάτι τελευταίο που αναφέρθηκε στο παλαιό φόρουμ: Θα χρειαστεί να γίνει με το χέρι η μεταφορά των φωτογραφιών που είναι σε albums και δεν υπάρχουν συνημμένες σε κάποιο θέμα. Γι' αυτό το λόγο, έχει μείνει ανοικτό το παλαιό φόρουμ στο link: www.retromaniax.gr/vb5/ σε κατάσταση ανάγνωσης μόνο (δε μπορείτε να ποστάρετε), ώστε να μπορέσετε να ανακτήσετε τις φωτογραφίες σας από εκεί και να τις φέρετε εδώ. Αν πάλι έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δε μπορείτε, επικοινωνήστε με κάποιον από τη διαχείριση και θα το τακτοποιήσουμε το συντομότερο. Το παλαιό φόρουμ θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες μας και μετά θα κρατηθεί ως αρχείο. Ελπίζουμε να απολαύσετε πραγματικά το νέο σπιτάκι μας & να το χαρείτε με όλη σας την καρδιά! Αυτό, θα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς! :-) Φιλικά,
      Οι admins

ybulbu

Members
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11.529 Excellent

About ybulbu

  • Rank
    RetroN00b
  1. Βρήκα κι εγώ χθες την παραπάνω πολύ αξιόλογη σελίδα και λύθηκαν κάποιες από τις απορίες μου. Κατ' αρχάς, εκτός από το σύνδεσμο που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω, έχει δύο σελίδες αφιερωμένες στην ταινία «Ο έρως της Κοντσέτας σώζει το Μιχαήλ»: http://protestainies.blogspot.gr/201...g-post_70.html http://protestainies.blogspot.gr/2016/02/4-1924.html και μία στην ταινία «Ο Γάμος του Μιχαήλ και της Κοντσέτας»: http://protestainies.blogspot.gr/201...g-post_42.html Σχετικά, λοιπόν, με τα ερωτήματα του πρώτου θέματος: - Η ταινία με τα μπάνια του Μιχαήλ Μιχαήλ στο Φάληρο είναι «Ο έρως της Κοντσέτας σώζει το Μιχαήλ». Σε αυτήν εντάσσεται και το πρώτο μέρος του πρώτου αποσπάσματος του Κονιτσιώτη, το κομμάτι με τις κολόνιες. Συνεπώς, δεν έχει σχέση με τη χαμένη ταινία του Βιλλάρ. - «Ο Μιχαήλ τυχερός» είναι όντως άλλος τίτλος της ταινίας «Ο Μιχαήλ δεν έχει ψιλά». - Τα υπόλοιπα πλάνα του πρώτου αποσπάσματος του Κονιτσιώτη δεν αναφέρονται στο σενάριο της ταινίας «Ο έρως της Κοντσέτας σώζει το Μιχαήλ», ούτε και στα δημοσιεύματα της εποχής με τις τραγελαφικές ιστορίες από τα γυρίσματα. Συνεπώς, ο μόνος σύνδεσμός τους με την ταινία είναι η αφήγηση της Κοντσέτας Μόσχου 50 χρόνια μετά. Όμως, νομίζω πως δεν κολλούνε στην υπόθεση: η Κοντσέτα έχει ήδη ερωτευτεί το Μιχαήλ, πώς φεύγει με άλλον; Εκτός αυτού, ο Μιχαήλ φορά σε όλη την υπόλοιπη ταινία άλλα ρούχα. Στην παραπάνω σελίδα θα βρείτε και ακριβείς ημερομηνίες προβολής για τις παρισσότερες ταινίες του βωβού κινηματογράφου μέσα από τον τύπο της εποχής, οπότε μπορεί με ασφάλεια να επικαιροποιηθεί η βάση δεδομένων στο retrodb.
  2. Οι περισσότεροι γνωρίσαμε το Μιχαήλ Μιχαήλ του Μιχαήλ στο ντοκιμαντέρ «Τον παληό εκείνο καιρό» του Κλέαρχου Κονιτσιώτη με τον Αλέκο Σακελλάριο. Ποιες είναι, όμως, οι ταινίες του; Φαίνεται να υπάρχει μεγάλη σύγχιση με το θέμα αυτό. Στην ταινία «Τον παληό εκείνο καιρό» παρουσιάζεται μια ταινία χωρίς τίτλο, μια ταινία με τίτλο «Ο Μιχαήλ Μιχαήλ στα μπάνια» και μία με τίτλο «Οι Γάμοι του Μιχαήλ και της Κοντσέτας». Στη σελίδα της ταινιοθήκης και στο retrodb είδα να αναφέρεται το όνομά του στις ταινίες «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου», «Ο Μιχαήλ δεν έχει ψιλά», «Ο Έρως του Μιχαήλ και της Κοντσέτας» ή «Ο Έρως της Κοντσέτας σώζει το Μιχαήλ», «Ο Γάμος της Κοντσέτας και του Μιχαήλ» και «Το όνειρο του Μιχαήλ». Επίσης, στη wikipedia και σε έκδοση DVD της Leon Film αναφέρεται άλλη μια ταινία του, ο «Τυχερός» ή «Τυχεράκιας». Η Κοντσέτα Μόσχου, συμπρωταγωνίστριά του σε όλες τις ταινίες του (εκτός από την ταινία «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου», που είναι ταινία του Βιλλάρ), δήλωσε στην εκπομπή αυτή του Φρέντυ Γερμανού ότι έκαναν συνολικά 3 ταινίες. Ήλπιζα να δω ολόκληρες τις ταινίες και να διαφωτιστώ λίγο παραπάνω αγοράζοντας το DVD της Leon Film. Δυστυχώς, διαπίστωσα ότι πρόκειται για κακές αντιγραφές από την ταινία «Τον παληό εκείνο καιρό», με την αφήγηση εν πολλοίς ατόφια, με κάποιες εμβόλιμες σκηνές που αμφιβάλλω αν είναι όντως από τις ταινίες αυτές και με άσχημο μοντάζ, πχ η αρχή από τους γάμους κόλλησε με τα μπάνια κι έγινε μια ομορφιά... Μπήκαν και αποσπάσματα της ταινίας «Ο Μάγος της Αθήνας», χωρίς κάποια δικαιολογία (ίσως νόμιζαν ότι παίζει ο Μιχαήλ Μιχαήλ). Έχει όμως και πρόσθετη, καινούρια αφήγηση, η οποία μας κατατοπίζει σε κάποια θέματα. Έτσι, ακούμε να λέει ο εκφωνητής, την ώρα που παίζει «Ο Τυχεράκιας» (που ταυτίζεται με την ανώνυμη ταινία στο ντοκιμαντέρ του Κονιτσιώτη): «Αυτός ήταν ο Μιχαήλ Μιχαήλ και οι ταινίες του «Ο Μιχαήλ δεν έχει ψιλά» ή «Ο Τυχερός». (Το είπε έχοντας εξιστορήσει ένα περιστατικό της ζωής του). Από αυτό καταλαβαίνω πως η ανώνυμη ταινία στο ντοκιμαντέρ είναι μάλλον η ταινία «Ο Μιχαήλ δεν έχει ψιλά», αν όντως έχει κάποια παραπάνω πληροφόρηση ο δημιουργός του DVD. Ακόμη, σχετικά με την ταινία που τιτλοφορεί ο Κονιτσιώτης και η Leon ως «Ο Μιχαήλ Μιχαήλ στα μπάνια», δεν ξέρω αν ταυτίζεται με την ταινία «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου». Στο DVD της Leon είδα πως στο κλιπ του Κονιτσιώτη προστέθηκε το απόσπασμα από το journal στην αρχή του ντοκιμαντέρ με τον κόσμο να μπαίνει στη θάλασσα και τον Ορέστη Μακρή να τραγουδάει. Η αλήθεια είναι πως το πλάνο με την τσουλήθρα στο Φάληρο, που παρεμβάλλεται στο πλάνο του Μακρή, μοιάζει πολύ με τη φωτογραφία της σελίδας αυτής της ταινιοθήκης, που αφορά στην ταινία «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου». Όμως, μια ταινία του Βιλλάρ θα είχε πρωταγωνιστή το Βιλλάρ, ενώ δεν τον βλέπουμε καθόλου στο γνωστό απόσπασμα, και επίσης δε μνημονεύεται στη σελίδα της ταινιοθήκης η συμμετοχή του Ορέστη Μακρή, ούτε όμως και της Κοντσέτας Μόσχου ή της Άννας Ρούσσου, που παίζουν στο γνωστό απόσπασμα. Συμπέρασμα: Μάλλον δεν πρόκειται για την ίδια ταινία. Κάποιος να βοηθήσει, παιδιά, να ξεδιαλύνουμε την κατάσταση! Πάντως, σχετικά με την ταινία «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου», η εκπομπή αυτή της σειράς «Παρασκήνιο» της ΕΡΤ μας πληροφορεί ότι «Η ταινία αυτή προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία για 6 εβδομάδες στους κινηματογράφους "Αττικόν" και "Σπλέντιντ". Κατόπιν ο Βιλλάρ την πήγε στην Πόλη, όπου την παρουσίαζε στα βαριετέ που εμφανίζονταν κι ο ίδιος. Η μοναδική κόπια της ταινίας χάθηκε στη Μικρασιατική Καταστροφή». Μία άλλη παρατήρηση αφορά στην τρίτη γνωστή ταινία, «Ο Γάμος της Κοντσέτας και του Μιχαήλ». Μια δεύτερη πηγή για το έργο αυτό είναι η προαναφερθείσα εκπομπή της σειράς «Παρασκήνιο». Νομίζω πως έχει κάποια πλάνα παραπάνω, αν και νομίζω πως είναι επαναλήψεις των γνωστών, κάποιες φορές ζουμαρισμένα. Δεν είμαι όμως σίγουρος. Τι νομίζετε εσείς; Τέλος, ο Μιχαήλ Μιχαήλ του Μιχαήλ έγραψε στα 1927 την αυτοβιογραφία του με τον τίτλο «Ιστορία ενός παλιάτσου». Ξέρει κανείς πού μπορούμε να τη βρούμε; Το σημαντικότερο: Τρεις ταινίες του Μιχαήλ Μιχαήλ υπάρχουν, ή τουλάχιστον υπήρχαν το 1964 σε χέρια υπεύθυνα. Παρέθεσε ο Κονιτσιώτης αποσπάσματά τους στην ταινία «Τον παληό εκείνο καιρό», όπως έπαιξε αποσπάσματα και για άλλες βωβές ταινίες. Οι υπόλοιπες έχουν παιχτεί κατά καιρούς σε πλήρη μορφή και είναι κάπως προσβάσιμες. Τις ταινίες του Μιχαήλ Μιχαήλ πού θα τις δούμε ολόκληρες; Μακάρι να αναλάβει κάποιος μια πλήρη υπεύθυνη έκδοση σε DVD των σωζωμένων κωμωδιών του ελληνικού βωβού κινηματογράφου, χωρίς αφηγήσεις και παγώματα εικόνας, χωρίς περικοπές, με σάρωση ολόκληρων των καρέ (γιατί καταλαβαίνουμε από τα αποσπάσματα στο «Παρασκήνιο» πως άλλη περιοχή της εικόνας διασώζει η κάθε πηγή) και με σύγχρονη επεξεργασία για καθαρισμό και ρύθμιση του χρώματος!
  3. Σχετικά με το δημόσιο τομέα, τι ακριβώς ισχύει; Το ότι έχει εκπέσει εκεί μια ταινία, μου επιτρέπει να την ανεβάσω από το DVD που θα την πάρω; Δεν έχει δικαιώματα ο παραγωγός του στη μορφή που τη δημοσιεύει; Ρωτώ διότι σκέφτομαι να πάρω κάποια πράγματα του ελληνικού βωβού κινηματογράφου και θα 'ταν καλό να ανέβαιναν, αν αυτό δεν έχει κινδύνους για το λογαριασμό μου στο youtube... Βέβαια, ξέρω ότι υπάρχουν σίγουρα δικαιώματα στη μουσική επένδυση, αν είναι καινούρια, και στις νέες καρτέλες τίτλων, αν υπάρχουν, όπως πχ στις ταινίες του Chaplin, γι' αυτό και πολλές φορές ανεβαίνουν όντως βωβές και χωρίς τους τίτλους της αρχής, αλλά από καλές εκδόσεις.
  4. Στον ηθοποιό Σπύρο Δημητρακόπουλο, γνωστό ως Σπυριντιόν, μπορούν να προστεθούν οι ταινίες Σπυριντιόν Μπέμπης (1911), Σπυριντιόν Χαμαιλέων (1911) και Δυο τυχεροί (1914), όλα από τη σελίδα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος. Μακάρι να τα δούμε κιόλας κάποτε.....
  5. Για πολλά χρόνια το Time Channel της Θεσσαλονίκης, που έχει τηλεπωλήσεις 24 ώρες το 24ωρο, παρουσίαζε αποκλειστικά μια εκπομπή δική του με τίτλο: "Η Ώρα των Πολυ-Επιλογών" με τον Πόλυ Γεωργιάδη και με φόντο ένα ρολόι. Ο τύπος αυτός ήταν ένας φευγάτος διαφημιστής που, προκειμένου να πουλήσει αράβικα τουμπερλέκια, έλεγε το εξής μαγικό: "Αγοράστε 4 τουμπερλέκια, βάλτε από πάνω κι ένα κρύσταλλο κι έχετε το πιο μοδάτο τραπεζάκι στο σαλόνι σας!!!" ή, προκειμένου να μας δείξει τη χρησιμότητα μιας ηλεκτρικής ξυριστικής μηχανής με μπαταρίες, άφηνε γένια και ξυριζόταν μέσα στο αυτοκίνητο βλέποντας στον καθρέφτη που είναι στη μέση. Μοναδικός και σε άλλα κορυφαία προϊόντα, όπως πχ το ποδομασάζ. Απίστευτη ευφράδεια και πάντα με ένα μακάριο χαμόγελο. Είχε μαζί του και μια τύπισσα που έκανε την ειδήμονα στα πάντα. Τη θυμάται κανείς την εκπομπή αυτή; Δεν πρέπει να την παίζει πλέον (και πάρα πολύ κράτησε, να βλέπεις για πάνω από 10 χρόνια τα ίδια επεισόδια). Είναι από τα πιο cult που έβγαλε η ελληνική τηλεόραση στο είδος. Αν θυμάστε ατάκες κλπ, γράψτε! Δυστυχώς, δε βρήκα κάτι στο youtube. ΥΓ: Δεν ήξερα ποια είναι η πιο κατάλληλη ενότητα, οπότε το έβαλα χύμα. Νομίζω πως είναι πολλές οι παρόμοιες εκπομπές που έμειναν στο μάτι, οπότε αξίζει να γίνει ενότητα τηλεπωλήσεων.
  6. POWER TV

    Ατελείωτες ώρες κολλημένος στο Power. Σπάνια έβαζε ολοκληρωμένα επεισόδια, συνήθως μετά τις διαφημίσεις άλλαζε cartoon και εκνευριζόμουν απίστευτα. Έπαιζε συνέχεια τα ίδια επεισόδια, όπως το τελευταίο και πιο ασυνάρτητο του Καμπαμαρού, αλλά είχε σχετικά μεγάλη ποικιλία. Αργά τα απογεύματα θυμάμαι να βάζει πάντα ένα συγκεκριμένο anime περίεργο σε συνέχειες, δε θυμάμαι καθόλου τίτλο. Μετά απ' αυτό ακριβώς άρχιζαν τα μέταλλα...
  7. Ελλάς μπορείς, μπορείς να προκριθείς (1991, MEGA) RetroDB: http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%82_%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%82,_%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%82_%CE%BD%CE%B1_%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CF%82 Θυμάμαι πολύ αχνά, μιας και τότε ήμουν νήπιο, μια τηλεοπτική σειρά που έπαιζαν οι Χρήστος Βαλαβανίδης και Θέμης Μάνεση (των οποίων τα ονόματα έμαθα πολύ αργότερα), η οποία ξεκινούσε με τη μουσική απ' το «δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό» και την οποία δεν ξαναείδα ποτέ. Την αναζήτησα τώρα και, βάσει των πληροφοριών στο retrodb, πιστεύω πως πρόκειται για αυτή. Δεν κατάφερα, όμως, να βρω κανένα βίντεο. Διάφορες εικόνες μου 'ρχονται, όπως ότι ξεκινούσε πάντα με τους δυο πρωταγωνιστές να είναι κάπου καθισμένοι (σαν σε θρανία σχολείου; ) αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πολλά. Αν κάποιος τη θυμάται, ας μοιραστεί μαζί μας κάποια στοιχεία της!
  8. Το Δις Εξαμαρτείν (1993 MEGA)

    Καλή απορία. Δεν ξέρω να σας απαντήσω! Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως κάνει την κομπάρσα-γραμματέα η Τζένη Μπότση στα πρώτα επεισόδια και είναι αγνώριστη! Ξεχωρίζει ειδικά σε εκείνο το επεισόδιο που έβγαλαν την κασέτα με την ερωτική εξομολόγηση του Πέτρου στον αέρα.
  9. Το Δις Εξαμαρτείν (1993 MEGA)

    Δύσκολο, διότι το Χάι Ροκ ξεκίνησε μια σεζόν πριν από "το Δις εξαμαρτείν" και τελείωσε τη σεζόν 1993-1994, ενώ ο "Ιορδάνης" της φωτογραφίας, που φαίνεται μικρότερος από τον Κωνσταντίνο Βασιλείου του Χάι Ροκ, έπαιξε στην 3η σεζόν του "Δις εξαμαρτείν" (1995-1996).
  10. Το βιντεάκι είναι από την τηλεταινία "Blue Lagoon - The awakening" (2012) με την Indiana Evans και όχι από τη γνωστή "Επιστροφή στη Γαλάζια Λίμνη" (Return to the Blue Lagoon, 1991) που παίζει η Milla Jovovich. Ψηφίζω Brooke, έχει πιο γήινη ομορφιά!
  11. Αγκόπ

    Ο Φίλιος Φιλιππίδης ήταν Κωνσταντινουπολίτης και όχι Αρμένης, οπότε η προφορά του ήταν σατυρική και όχι πηγαία ώστε να μη μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα. Να σας πω, όμως, ότι έτυχε να πάω στην Πόλη και να ακούσω σε ψαλτήρι ένα παιδί που ξέρει ελάχιστα ελληνικά (Ορθόδοξο μεν αλλά όχι Ελληνόπουλο) να διαβάζει ακριβώς σαν να ακούς το Αγκόπ, σε σημείο που κρατιόμουν την πρώτη φορά για να μη γελάσω. Ίσως έχει να κάνει από την επίδραση της προφοράς των τουρκικών. Πχ, στο "μου", όπου κολλάει το στόμα στο μ και βγαίνει ένα στιγμιαίο άτσαλο ου. Είναι άλλη η δομή των λέξεων ώστε να μην ακούγεται το ίδιο αποτέλεσμα στα τουρκικά, όμως οι ίδιες συνήθειες προφοράς σε κάποιο μη εξοικειωμένο με την ελληνική γλώσσα ενδεχομένως να δίνει αυτό το αποτέλεσμα. Φυσικά, δεν αναφέρομαι στα ξεχαρβαλωμένα φωνήεντα του Αγκόπ, που είναι σίγουρα υπερβολή λόγω της σάτυρας.
  12. Το Δις Εξαμαρτείν (1993 MEGA)

    Επίσης, άλλη μια απορία: Βλέπω.τώρα στο youtube το 69ο επεισόδιο και στην αρχή έχει δυο φορές ένα όνειρο με διαφορετικό τέλος και έναν παρόμοιο διάλογο Άννας-Γιολάντας επ' αυτού, κάτι σαν εναλλακτικές εκδοχές του ίδιου επεισοδίου. Κάτι παρόμοιο γίνεται και σε ένα επεισόδιο, 20κάτι νομίζω, όπου παρουσιάζει με δύο διαφορετικούς τρόπους, έναν εκτεταμένο και ένα συντομότερο μετά, την ίδια εξέλιξη, με κοινές ατάκες και κάποια κοινά πλάνα, στο τέλος του επεισοδίου. Ξέρει κανείς αν προβλήθηκαν έτσι εξ αρχής και, αν όχι, ποιες ήταν οι επίσημες εκδοχές;
  13. Το Δις Εξαμαρτείν (1993 MEGA)

    Ξεκαρδιστική σειρά, όπου πέφτει η μια ατάκα μετά την άλλη. Ξέρει κανείς γιατί η 3η σεζόν έμεινε μισή;
  14. Η ταινία είναι αριστουργηματική! Πέρα από την εξαιρετική σκηνοθεσία και φωτογραφία, με εκτενείς σκηνές που κλιμακώνουν σταδιακά την έντασή τους ώστε να καθηλώνουν το θεατή χωρίς να γίνονται ανιαρές (πχ σκηνή του βιασμού στο στάβλο, σκηνή στο τραπέζι με το ψάρι όπου και η ευρηματικότατη οπτική γωνία μέσα από την κανάτα που καθιστά εφιαλτικότερο το θέαμα, ο χορός στο τέλος κλπ), έχουμε ένα αναλυτικό ψυχογράφημα κάθε ήρωα ώστε να παρουσιάζονται ανάγλυφα τα ηθικά διλήμματα και το τι γίνεται στο μυαλό του καθενός σε κάθε χρονική στιγμή (τρομερή είναι για παράδειγμα η σκηνή που η Άννα χτυπάει το ψάρι του ψαριού κάτω χωρίς να ξέρει κάτι, ο Ανέστης το βλέπει και παγώνει συνδέοντάς το με τηψσκηνή του φόνου και ο πατέρας του τον κοιτάει καταλαβαίνοντας τι γίνεται μέσα του και φβούμενος γιαντις αντιδράσεις του). Σκληρές καταστάσεις, μακρυά όμως από τα τραγελαφικά κινηματογραφικά δράματα με τις χοντροκομμένες υπερβολές της εποχής. Παραπέμπει ξεκάθαρα σε ταινίες μεγάλων σκηνοθετών. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπήρχε τέτοια ταινία γυρισμένη στην Ελλάδα.
  15. Αγκόπ

    Επειδή αρέσκομαι στο να κρατώ την αρχική εντύπωση που μου δημιουργεί ένας καλλιτέχνης, και επειδή το θρυλλικό Αγκόπ τον πρωτοείδα στην τηλεόραση όταν ήμουν παιδί, μάλλον στην ταινία "η βαρώνη και ο Προκόπης", θα σας πω ότι τότε δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω! Το ίδιο μου είπε ο πατέρας μου που τον είδε σε περιοδείες του όταν ήταν εκείνος παιδί. Βέβαια, σήμερα το χιούμορ του μου φαίνεται κάπως χοντροκομμένο, όμως συμπαθητικό. Απευθύνεται πιστεύω κυρίως σε παιδιά, τουλάχιστον έχει μια τέτοια απλότητα. Τα σημεία που χάνεται η αθωότητα γίνονται πάντως σπαρταριστά. Είναι μια καρικατούρα που παραπέμπει πολύ στο θέατρο σκιών - άλλωστε κάποια σκετσάκια του είναι από εκεί. Κρίμα να μην είναι προσβάσιμες όλες οι ταινίες του, τουλάχιστον οι "Προκόπης ο απρόκοπος" και "Πίσω και σας φάγαμε" δεν παίζονται πουθενά και δεν υπάρχουν και στο Internet, ενώ το "η φτώχεια θέλει καλοπέραση", που παίζει με το Βέγγο και το Σταυρίδη, πρέπει να κυκλοφόρησε σε DVD από διαδικτυακή ανάρτηση εγγραφής από την ΕΤ2 και να θόλωσαν απλά το σήμα... Από το ολότελα κάτι είναι κι αυτό.
×