Jump to content

elephadas

Members
  • Content Count

    2.809
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

elephadas last won the day on August 31

elephadas had the most liked content!

Community Reputation

357.190 Excellent

About elephadas

  • Rank
    RetroJunkie™

Converted

  • Location
    USA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Ο Ιησούλης λίγο πιο πάνω μου θυμίζει παιδάκια οικογενειακών φωτογραφιών που αρνούνται να κοιτάξουν το φακό να δουν που θα βγαίνει το πουλάκι. Στη δια χειρός Φωτίου Κόντογλου Γλυκοφιλούσα τουλάχιστον και οι δύο αδιαφορούν για τον αγιογράφο, δήθεν ότι δεν ποζάρανε σε στημένη ζωγραφιά αλλά ήταν "αυθόρμητη"
  2. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές avatar από άλλους, διότι σπάνια θυμάμαι ή προσέχω ονόματα. Στο μυαλό μου έχω μόνο εικόνα, και αυτή συνδέω με το περιεχόμενο των ποστ. Αν αλλάξει η εικόνα, χάνεται η σύνδεση με τα προηγούμενα. Το κακό είναι ότι όταν το avatar είναι φωτογραφία ο άνθρωπος που γράφει αποκτά αυτό το πρόσωπο. Έτσι η φίλη kambia είναι μεν συνδεμένη με τον κύβο αλλά δεν τη φαντάζομαι να του μοιάζει. Αλλά τους φίλτατους metalcandyman και ακόμη χειρότερα Rygar τους "βλέπω" έτσι, παρόλο που είμαι σίγουρος ότι αν όντως έμοιαζαν με τα avatar τους δεν θα τα διάλεγαν Εγώ πάντως πέρασε μεν μεγάλη περίοδο αναβατάρωτος, αλλά από τότε που έβαλα κάτι ήταν κάποιος ελέφαντας, για λόγους προφανείς. Η επιλογή ψευδωνύμου όμως δεν είχε σχέση με τον (σεβαστό πάντως) αριθμό κιλών μου. Σε φόρουμ άλλου είδους που έχω υπάρξει μέλος από το 2000 έχω το ίδιο (μη ελεφάντινο) ψευδώνυμο και avatar. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές. Αλλά τώρα πάω να κάνω μία προσωρινή αλλαγή. Καιρός για Χ"τικο φεσάκι.
  3. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Άλα της και αφαιρετικό εξώφυλλο αυτά τα Χ'γεννα! (Δηλαδή τη Φυγή στην Αίγυπτο δείχνει, εξ ου και η έλλειψη αγγελακίων, προβατακίων, αγελαδιτσών, φάτνης, λαμπρού οδηγούντος άστρου, καμηλών μετά μάγων δώρα φερόντων σαν τους Δαναούς, και γενικά όλων των σκηνικών που κάνουν μια μαμά με ένα μωρό Χριστουγεννιάτικα). Αλλά γιατί φάγανε το φωτοστέφανο του δύστυχου Ιωσήφ? Μια χαρά άγιος είναι κι αυτός, ας ήταν τελείως δευτερεύων χαρακτήρας στην όλη ιστορία (απλώς πλήρωνε τους λογαριασμούς). Φέτος γιορτάζει στις 30 Δεκεμβρίου (η γιορτή του είναι ελαφρώς κινητή, αφού είναι η πρώτη Κυριακή μετά τις 26 Δεκεμβρίου εκτός αν δεν υπάρχει τέτοια Κυριακή οπότε πάει 26). Η Τηνιακή εκκλησία τώρα έγινε γκρίζα..
  4. elephadas

    Η Ιστορία μιας "Βεντέτας"

    Από "Οδύσσεια" δεν τα πάει καλά ο επιμελητής των εξωφύλλων. "Σειρήνα: Ζητείται Οδυσσέας" . Οι σειρήνες έπεσαν και γκρεμοτσακίστηκαν στα βράχια όταν το πλοίο του Οδυσσέα δεν έκανε στάση στο νησί τους, ας χτυπιότανε αυτός δεμένος στο κατάρτι. Οπότε το τελευταίο πράμα που θα ζητούσε μία σειρήνα είναι ένας Οδυσσέας. Εκτός αν η εικονιζόμενη νεαρά με το ένα όνομα (*) είχε μανία αυτοκαταστροφής. (*) την οποία ως τη στιγμή που είδα το ποστ αυτό παντελώς αγνοούσα, κατάσταση στην οποία σκοπεύω να επιστρέψω μόλις πατήσω "Submit Reply"
  5. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Στο 1037 πρέπει να είναι ο Harry Belafonte ή ο παχύτερος δίδυμος αδελφός του, διότι πρόσωπο, γέλιο και ύφος είναι μπελαφόντικα, αλλά έχει κάμποσα κιλά παραπάνω απ' όσα είχε ο H.B.
  6. elephadas

    Η Ιστορία μιας "Βεντέτας"

    Το σπίτι το βρήκαν και μας το έδειξε συχνά η Μ. Ε. στο σχετικό θέμα (εκτός αν ήταν το ανύπαντρό της. Διότι κάπου θυμάμαι και τον Δαδινόπουλο να καμαρώνει για το δικό του σπίτι).
  7. Βγάζοντας 2 πιλότους μένουν 3-4 αεροσυνοδοί για 10 επιβάτες. Δεν άλλαξαν και πολλά. Και τώρα κάθε καλοκαίρι που έρχομαι Ελλάδα (με εισιτήριο sardine class) 3-4 αεροσυνοδοί υπάρχουν. Απλώς μεγαλώσανε λίιιιγο τα αεροπλάνα.
  8. Καταλαβαίνω καλά ότι αυτά τα πράματα στους πλωτήρες είναι παράθυρα οπότε οι επιβάτες κάθονταν εκεί? Ιπτάμενο καταμαράν! Και το όλον κρέμεται από τον διπλό ανεμιστήρα εκεί ψηλά? Μη μου πείτε ότι πέταγε κι όλας και δεν ήταν μόνο για να βγάζουν φωτογραφίες διότι δεν θα το πιστέψω.
  9. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Εγώ θα επιμείνω στα επετειακά. Ο Δεκαπενταύγουστος μία από τα ίδια, μόνο που η εκκλησία άλλαξε χρώμα. Επειδή εγώ είμαι σερνικός και οι άντρες δεν καταλαβαίνουμε από λεπτές διαφορές σε αποχρώσεις (άντε καμιά 10αριά χρώματα να ξέρουμε), πήγα σε λίστα χρωμάτων και είδα ότι τώρα τα χρώματα είναι ροδακινί (ή ίσως σολομί ) και πεπονί (ακριβέστερα, κανταλουπί). Αλλά το Οκτωβριανό εξώφυλλο αποτέλεσε σωστή επανάσταση :P. Για πρώτη, θαρρώ, φορά δεν βλέπουμε βουνά, στρατιώτες και δαφνοστεφείς Ελλάδες. Έχουμε μια σχτικά πιστή ζωγραφιά του Παρθενώνα με διάφορα άσχετα ερείπια αλλά ο ζωγράφος έμπλεξε τις Νίκες του, διότι αντί μια Άπτερο Νίκη (η άποψη αυτή του Παρθενώνα χοντρικά είναι από την τοποθεσία του ναΐσκου) βλέπουμε μία ακέφαλη που μοιάζει με τη Νίκη της Σαμοθράκης στο πιο μακρόστενο και κυματιστό, σαν ζωγραφισμένη από τον Γκρέκο. Ακέφαλη? Σωστότερα ημικέφαλη. Διότι τι είναι αυτό το μικροσκοπικό κεφαλάκι πάνω στον κομμένο λαιμό? Σαν να ζήτησαν συμπλήρωμα από τον Εγγονόπουλο ή ντε Κίρικο ή να βάλανε τσόντα το κεφάλι της Νίκης του Παιωνίου (τώρα που τα κοιτάω, μάλλον το τελευταίο έγινε). Καλά όλα αυτά αλλά που κολλάνε με τις 28/10? Όσο κολλάνε οι κολώνες του 25Μαρτιάτικου τεύχους. Οι οποίες κολώνες είναι προφανώς δύο στύλοι του Ολυμπιείου (το οποίο είναι Ρωμαικής εποχής) αλλά αυτό το μυτερό βουνό από πίσω τους μόνο με τον Υμηττό δεν μοιάζει. Ιστορική / γεωγραφική ακρίβεια από εξώφυλλα περιοδικών περιμένω?
  10. Τα παιδιά και η μαμά αλλάζουν στυλ ρούχων και μαλλιών, ο μπαμπάς ίδιος κι απαράλλαχτος σε ρούχα και πόζα (συγκρίνετε με το ποστ # 604). Θα μου πείτε, μια ζωή συνηθισμένος να τρέχει με κοντοβράκι ο άνθρωπος, πώς να αισθανθεί άνετα με μακρύ παντελόνι? Πάντως εδώ περισσότερο από κάθε άλλη φωτογραφία το μαλλί - τέλειο ημικύκλιο μπροστά στο κούτελο του κου. Δομάζου μοιάζει ζωγραφισμένο με μαρκαδόρο. Πάντα μου φάνταζε τελείως αφύσικο.
  11. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Διάβασε το σχόλιό μου για την έλλειψη πασχαλινών συμβόλων στο περσινό εξώφυλλο ο επιμελητής του "Θησαυρού" και στο φετινό (855) πρόσθεσε κόκκινα αυγουλάκια κι ένα αρνάκι, το οποίο έχει ένα ύφος σαν να αναρωτιέται "Εγώ τώρα τι παριστάνω εδώ?" (Αρνάκι, καλύτερα είσαι στα χέρια του μαντράχαλου παρά στη σούβλα, αν και πιθανότατα για εκεί προορίζεσαι)
  12. elephadas

    Η Ιστορία μιας "Βεντέτας"

    Τι είναι η φθογγομαντεία? Μου φέρνει βέβαια στο μυαλό την Πυθία που μαστούρωνε και έλεγε ό,τι της κατέβαινε, αλλά αυτή πιο πολύ ταιριάζει στο επόμενο άρθρο για προφητείες με καπνό και λιβάνι. Κρίμα που δεν μπορούμε να δούμε αν ο κος Λειβαδίτης φοράει τις γνωστές του παντοφλίτσες.
  13. Με ποια λογική ρωτούσε τον Ξανθόπουλο ο θαυμαστής πόσο κάνει η φωτογραφία? Από την αρχή δεν θα έπρεπε να ρωτήσει τον φωτογράφο? Εκτός αν ο Ξανθόπουλος κυκλοφορούσε με ταμπέλα "Ενοικιάζεται δια ντεκόρ φωτογραφίας". Αυτή η λεπτομέρεια με κάνει να αμφισβητώ τον ισχυρισμό του Βουτσά. Και αφού του λέει "Μπράβο" και ήταν και ο ίδιος δημοφιλής, γιατί δεν χρησιμοποίησε την ίδια μέθοδο και ο Βουτσάς να βγάλει κι αυτός εκατομμύρια?
  14. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Αυτό το τελευταίο εξώφυλλο με τον αγριωπό ζωγράφο που πάει να γαργαλήσει στο αυτί αυτή πρέπει να αναφέρεται σε κάποια ταινία της εποχής, αλλά τρέχα γύρευε ποια και με ποιους. Πάντως ήταν στη Γαλλία διότι βλέπουμε παράθυρο στο ταβάνι άρα σοφίτα και ως γνωστόν κάθε αξιοπρεπής ζωγράφος ή ποιητής που ψωμολυσσούσε για χατήρι της τέχνης του έπρεπε να κατοικεί σε μια Παρισινή σοφίτα. Το περιλαίμιο φουλάρι είναι επίσης ισχυρή ένδειξη. Ο μπερές λείπει για να είμαστε απόλυτα σίγουροι. Η έλλειψη μπαγκέτας δεν σημαίνει τίποτε, είπαμε ότι ο μαιτρ απαραίτητα έπρεπε να ψωμολυσσάει. Άδικα κοπιάζεις, νεαρέ του 825. Αλλού κοιτάζει η μικρή.
  15. elephadas

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Και στο 804 και στο 805 τα εξώφυλλα δείχνον έναν κύριο και μία κυρία (με χείλη "κραγιονισμένα" κατά τον παλιό στιχουργό) να φιλιούνται (καλά στο 804 ετοιμάζονται) περιτριγυρισμένοι από άνθη και σχεδόν την ίδια καλλιτεχνική μπορντούρα. Τι κάνει το πρώτο πασχαλιάτικο? Το ότι οι πρωταγωνιστές είναι ντυμένοι Τάσος και Γκόλφω? Ή ότι έχουν ένα ξωκκλήσι πίσω τους? Ούτε λαμπάδες, ούτε κόκκινα αυγά, ούτε αγγελάκια με πανώ "Χριστός Ανέστη", και το ύφος τους (η νεαρά με μάτια κλειστά και ύφος εκστατικό, ο νεαρός σαν τη γάτα που μόλις κατάπιε το καναρίνι) δείχνει ότι ο επερχόμενος ασπασμός είναι φιλί αγάπης μεν αλλά όχι χριστιανικής και αδελφικής. Στο από κάτω εξώφυλλο η νεαρά είναι πανευτυχής που την κουβαλάει ο νεαρός αλλά αυτός όχι και τόσο. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι δεν είναι ιδιαίτερα μπρατσαράς (δεν θα έπρεπε να φουσκώνουν κάποιοι μύες αν ήταν?) μου λένε ότι μάλλον αναγκάστηκε να την κουβαλήσει, διότι δεν είναι αυτά παπούτσια για άμμο, ξώφτερνα ξωδάχτυλα με δωδεκάποντο τακούνι. Το ερώτημα είναι, κατάλαβε ότι η πονηρή μικρή ποδέθηκε έτσι επίτηδες ακριβώς για να την πάρει στα χέρια. Εγώ στη θέση του θα την άφηνα να μου γλυστρήσει "κατά λάθος" - άμμος ήταν κάτω, δεν θα πάθαινε τίποτε - για να πάρει ένα μάθημα. Αλλά ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα ρομαντικός και ιπποτικός, μου το απαγόρευαν οι φεμινιστικές μου πεποιθήσεις. Στο 819 ο κύριος δέχεται σεξουαλική επίθεση από την αδίστακτη κυρία ή μου φαίνεται? Το 15αυγουστιάτικο θυμίζει "Τελευταίο ψέμμα" αλλά δεδομένου ότι η ταινία ήταν μεταγενέστερη κατά 4 χρόνια, μάλλον ο Κακογιάννης διάβαζε Θησαυρό. (Γιατί βάψανε την εκκλησία μπλε?)
×