Jump to content

LadyNaty

Members
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10.886 Excellent

About LadyNaty

  • Rank
    RetroActive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα από μία φανατική ρετρομανιακιά! Δεν ξέρω αν έχει κανείς "ανακαλύψει" το συγκεκριμένο θέμα (και αν ήδη έχει γραφτεί κάτι, παρακαλώ τους admins να το συγχωνεύσουν), αλλά κάπου εκεί στο μακρινό 1981, η Μπέσυ Αργυράκη, εκπροσώπησε την...Ιαπωνία στο Φεστιβάλ του Τόκυο με ένα τραγούδι το οποίο τραγούδησε σε μικτή γλώσσα (μισό γιαπωνέζικα, μισό γαλλικά). Ο τίτλος του λέγεται Toshihiko (δεν ξέρω τι σημαίνει, δεν ξέρω γιαπωνέζικα) και είναι ένα πολύ ωραίο easy listening τραγουδάκι, το οποίο μπορεί εμάς τους Έλληνες να μας ακούγεται λίγο αστείο. Το θέμα είναι ότι η Μπέσυ έκανε στην Ιαπωνία έναν δίσκο με 10 ποπ κομμάτια (9 στα γιαπωνέζικα, 1 στα αγγλικά). Εγώ προσωπικά θυμάμαι μια συνέντευξή της όπου εξηγούσε πώς κατάφερε να τραγουδήσει γιαπωνέζικα, χωρίς να τα μιλάει (μπράβο της!) και επίσης και το βίντεο του τραγουδιού (όπου ήταν ντυμένη γκέισα). Περισσότερα εδώ: www.e-orfeas.gr/discsection/oldalbums/9014-Μπέσσυ-Αργυράκη-«Bessy-sings»-(1981).html . Εγώ περιορίζομαι να ανεβάσω το περίφημο "Toshihiko" (το οποίο εδώ είναι όλο στα γιαπωνέζικα και λίγο μου θυμίζει και το Sata Salamaa, τη συμμετοχή της Φινλανδίας στη Eurovision το 1987):
  2. @ ARETARA: ο Αδαμαντίδης (τον οποίον θυμάμαι στο Να Η Ευκαιρία, αν και ήμουν μικρή), δεν είναι Η ΜΟΝΗ σοβαρή περίπτωση που αναδείχθηκε από το Να η Ευκαιρία, διότι υπήρξε και μία ακόμα τέτοια περίπτωση, αυτή του Μανόλη Λιδάκη (δεν επεκτείνομαι βέβαια, γιατί θα βγω off topic). Η φωνή του ήταν υπέροχη πραγματικά (και λέω ΗΤΑΝ διότι τώρα έχει σπάσει πάρα πολύ) και θα μπορούσε να κάνει πολλά παραπάνω πράγματα από αυτά που έκανε. Δυστυχώς η άτυχη εκείνη στιγμή κατά την οποία είχε μπλεξίματα με τη δικαιοσύνη (και ξέρω αρκετές λεπτομέρειες, διότι είχε χειριστεί την υπόθεση συγγενικό μου πρόσωπο) ήταν αυτή που τορπίλισε την ανοδική του πορεία (και αυτό το σημείο, ειρωνικά, το έχει κοινό με τον Λιδάκη) έτσι, ώστε, παρά τις όποιες προσπάθειες για comeback, να μην αποκατασταθεί η καριέρα του πλήρως και να κάνει τη μία κακή επιλογή πάνω στην άλλη. @the best20: το ταλέντο του Αδαμαντίδη ήταν τέτοιο που κατόρθωσε να κάνει αυτή τη διασκευή του Je t'aime un peu trop του Shuki Levy" ένα από τα δύο ή τρία signature songs του και να το θεωρούμε ως ένα καθαρά ελληνικό κομμάτι. Γι' αυτό και μόνο του βγάζω το καπέλο.
  3. Η Ευγενία Πασχαλίδη πολύ νωρίς στράφηκε στη δημοσιογραφία. Τελευταία εμφάνισή της σε μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι ήταν στο πάνελ της περιβόητης (ή μήπως διαβόητης) "Ζούγκλας" του Τριανταφυλλόπουλου, ως δημοσιογράφος πια, κάπου στο τέλος της δεκαετίας του 90. Μετά, αν δεν μ' απατά η μνήμη μου, επέστρεψε μόνιμα στη γενέτειρά της, την Κρήτη, όπου εργάζεται σε τοπικό κανάλι, ενώ για πολλά χρόνια είχε αντιμετωπίσει και ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, καθότι προσβλήθηκε από μυασθένεια. Ανεβάζω το απόσπασμα από την εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου (που αφορούσε μια αμαρτωλή γκαρσονιέρα στο Άργος):
  4. LadyNaty

    'Εφυγε" η Μαριάννα Τόλη

    Ομολογώ ότι αυτή τη διαφήμιση δεν τη θυμάμαι καθόλου ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ. Εγώ πιο πολύ θυμάμαι αυτή που διασκευάζει το "Two Ladies" από το 'Καμπαρέ":
  5. και το πρωτότυπο αυτού "Anna non piangere".
  6. Η Μαριάννα Τόλη, μία από τους τέσσερις τραγουδιστές που μας εκπροσώπησαν επάξια με το "Μάθημα Σολφέζ" στον Διαγωνισμό της Εurovision το 1977 δεν είναι πια μαζί μας. Έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, λίγες μέρες πριν εκπνεύσει το 2018. Την είδηση έδωσε στη δημοσιότητα η στενή της φίλη, δημοσιογράφος Σεμίνα Διγενή. Περισσότερα: https://www.mixanitouxronou.gr/efyge-apo-ti-zoi-i-ithopoios-marianna-toli-symmeteiche-sti-gioyrovizion-me-to-quot-mathima-solfez-quot-toy-chatzinasioy-kai-ascholoytan-energa-me-to-paidiko-theatro. Εδώ η συμμετοχή της στην Eurovision:
  7. Συμφωνώ κι επαυξάνω: ο χρόνος έδειξε στην πορεία ότι η Άντζελα Μαρκάκη δεν "είχε έρθει για να μείνει". Δεν θυμάμαι αν βρέθηκε σε κάποιο πρωινάδικο παρουσιάζοντας μόδα ή κάνοντας τη γλάστρα... Αν και κανείς δεν ξέρει... Εδώ η Μάνια Ντέλου (η εξίσου αδικημένη μις Ελλάς της ίδιας χρονιάς) επέστρεψε 25 χρόνια αργότερα ως...ζαχαροπλάστρια, άρα κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την περίπτωση να δούμε την Άντζελα Μαρκάκη σε κανένα Survivor να δηλώνει "fashion blogger", "instagrammer", "influencer" ή άλλα τέτοια ωραία...
  8. Και για να εξηγηθώ: επ' ουδενί δεν υπονόησα ότι η Νίνα Γεωργαλά ΔΕΝ ήταν Ελληνίδα. Η Νίνα Γεωργαλά είχε Έλληνα πατέρα και Σουηδέζα μητέρα · ο λόγος που δεν ήξερε καθόλου ελληνικά ήταν ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της ως το 1996 το είχε ζήσει στο εξωτερικό και, ως εκ τούτου, μιλούσε σουηδικά και αγγλικά (κυρίως). Αυτή πάντως ήταν από εκείνες που δεν "έμειναν" μετά τη στέψη τους... Πολλά ειπώθηκαν γι' αυτή (αρνητικά κυρίως)… Σήμερα, εργάζεται σε μια πολυεθνική στο Ντουμπάι έχοντας αφήσει πίσω της (εδώ και πολλά χρόνια) όλα όσα έχουν σχέση με τη μόδα και το μόντελινγκ.
  9. Να πω κι εγώ για τα ρετρό καλλιστεία. Εννοείται ότι παρακολουθούσα τα καλλιστεία του Αντέννα από το 1990 έως και το 2010, που βγήκε η Άνα [αυτή είναι η σωστή γραφή του ονόματός της στη γλώσσα των γονιών της] Πρέλεβιτς. Γενικά έχω δει όλα τα ευτράπελα, δηλ. τη Χριστίνα Μανούση (Σταρ Ελλάς 1993) που δεν απάντησε στην ερώτηση, τα παπούτσια που πέταξε η Βάσω Μαστοροπούλου και την ανθοδέσμη που πέταξε η Τζούλια (μια είναι η Τζούλια, δεν χρειάζεται να πω επώνυμο). Μου έμεινε επίσης η Νίνα Γεωργαλά (1996) που δεν ήξερε σχεδόν καθόλου ελληνικά, η Στέλλα Γιαμπουρά που συμμετείχε και στον διαγωνισμό Miss Young και στα καλλιστεία των "ενηλίκων" (είχα τη χαρά να τη γνωρίσω από κοντά σε μία εκδήλωση όπου συμμετείχα χορεύοντας με ερασιτεχνική ομάδα χορού). Και μια και μιλάω για χορό, ας αναφέρω ότι μέσα σε μια αίθουσα σχολής χορού γνώρισα και μια άλλη εστεμμένη των καλλιστείων, την Άντζελα Ευριπίδη (Μις Ελλάς 2004), μια πραγματικά εξαιρετική κοπέλα. Αλλά εγώ θα πάω και πολύ πιο πίσω, στο μακρινό 1981, όταν τα καλλιστεία διοργάνωνε νομίζω η "Βραδυνή". Είχαν μεταδοθεί από την (τότε) ΥΕΝΕΔ (μάλλον, ας με διορθώσει κάποιος) και Σταρ Ελλάς είχε βγει η Μαρία Νικούλη, η οποία, τότε είχε φερόταν να έχει καταγωγή από την Κρήτη, ενώ, κατά μια άλλη εκδοχή ήταν Βορειοηπειρώτισσα που είχε αλβανική υπηκοότητα (δεν ξέρω αν αληθεύει). Το βέβαιο είναι ότι η Μις Ελλάς, και μετέπειτα εκφωνήτρια της ΥΕΝΕΔ Μαρία Αργυροκαστρίτου (η ειρωνεία έγκειται στο επώνυμό της, που δηλώνει ότι και αυτή είχε προγόνους Βορειοηπειρώτες) από την Κέρκυρα είχε πραγματικά νευριάσει, γιατί ήταν βέβαιη ότι θα ήταν αυτή η Σταρ Ελλάς. Μου έχουν μείνει και οι στίχοι του jingle που ακουγόταν στα καλλιστεία του 1981: "Ποια θα ειν' η Σταρ Ελλάς / Ποια θα ειν' η Μις Ελλάς / Ποια θα είναι η Μις Γιανγκ / κανείς δεν ξέρει (μετά ακολουθούσαν κάποια στιχάκια που μου διαφεύγουν και το τραγουδάκι τέλειωνε "θα είναι το αστέρι"). Α, ξέχασα να αναφέρω ότι μία χρονιά στη δεκαετία του 90, ως φιναλίστ, αλλά χωρίς να πάρει τίτλο, συμμετείχε μία συμμαθήτρια της αδελφής μου με το όνομα Εύη Παπασάικα. Και γι' αυτούς που ανέφεραν την Νεκταρία (Τάρια) Μπούρα, αυτή είχε τελειώσει το σχολείο στο οποίο φοίτησα, το 39ο Λύκειο Αθηνών. Ακόμα τη θυμάμαι με τα ακριβά της πέδιλα (που τα φορούσε στο σχολείο) και το έντονο μακιγιάζ της με μπλε αιλάινερ και μάσκαρα. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακή, ένα είδωλο για όσες από εμάς ήταν μέτριες σε εμφάνιση (εμού συμπεριλαμβανομένης εννοείται). Και επειδή είδα τη φωτό της Ξένιας Πανταζή, θα πω ότι αυτή είναι πλέον η νύφη (γυναίκα του αδελφού) του πρώην τοπ μόντελ και νυν πολιτικού Έλενας Κουντουρά και αδελφή της πρωταθλήτριας Ελλάδας και Βαλκανιονίκη κατά τη δεκαετία του 80 Σίσυς Πανταζή.
  10. LadyNaty

    Κάνε ότι κάνω (1980 ΥΕΝΕΔ)

    Τη θυμάμαι αυτή την εκπομπή, την έβλεπα παρέα με τη γιαγιά και τις αδελφές μου. Όσο για το απόσπασμα, ένα έχω να πω: σπουδαίο το υποκριτικό ταλέντο της Βίσση!
  11. @ krios: Και μια και έγινε αναφορά στην Station One ανακοινώνω ότι Παρασκευή 23/11/2018 έγιναν τα εγκαίνια της επαναλειτουργίας της ως disco. Χάρηκα πάρα πολύ, διότι εκεί το λύκειό μου είχε κάνει την "εκδήλωση" (έτσι αποκαλούσαμε τότε τα πάρτι στις ντίσκο) της δευτέρας λυκείου · η Station One ακολούθησε στη 10ετία του 90 την πορεία όλων των άλλων ντίσκο, δηλ. έκλεισε. Για κάποιο χρονικό διάστημα λειτούργησε με το όνομα "Ένσταση", ως κλαμπ, για το οποίο οι γνωρίζοντες έλεγαν ότι ήταν τόπος συνάντησης διαφόρων "κούγκαρ" με ωραίους και φιλόδοξους νεαρούς. Τέλος πάντων, η ντίσκο ξανάνοιξε με το παλιό της όνομα και δεν βλέπω την ώρα να την επισκεφτώ. Ορίστε και το σχετικό άρθρο της Lifo.gr: ttps://www.lifo.gr/guide/night/3578/station-one-disco-is-back?
  12. LadyNaty

    Vanessa Paradis

    Η τέως κυρία Johnny Depp, η οποία όμως από ό,τι φαίνεται, ως προς το τραγούδι τουλάχιστον, ήταν one-hit wonder (και το εν λόγω hit ήταν φυσικά το "Joe Le Taxi") αποδείχτηκε καλύτερη στην ηθοποιία · εμένα τουλάχιστον μου άρεσε στην ταινία "Fading Gigolo", μια δραματική κομεντί του Τζον Τουρτούρο, όπου έπαιζε μία συνεσταλμένη ορθόδοξη (χασιδική) Εβραία χήρα που ανακαλύπτει ξανά τον έρωτα. Δεν της το είχα, αλλά είναι ταλαντούχα, περισσότερο ως ηθοποιός, παρά ως τραγουδίστρια (δεν επεκτείνομαι γιατί θα είμαι off topic.).
  13. @ krios: το κοριτσάκι δεν μπορούσε να είναι η Βάσω Γουλιελμάκη, διότι δεν μοιάζει με την καμία με 4χρονο (ήταν τουλάχιστον 6 ετών). Ωραία ταινία, μου άρεσε το soundtrack του Χατζηνάσιου, τα τοπία της Αττικής, η ερμηνεία της Κορίνας Τσοπέη (η οποία βεβαίως είναι ντουμπλαρισμένη, δεν θυμάμαι από ποια ηθοποιό), αλλά και το όλο σενάριο...Ο χαρακτήρας της κορίνας Τσοπέη ήταν τουλάχιστον για τα δεδομένα της εποχής, όπου ακόμα και η λέξη "φεμινισμός" ήταν ταμπού, ένας χαρακτήρας "Σουηδέζας". Μπορεί μεν σε μια σκηνή να σπάει όλα εκείνα τα αγγεία στο εργαστήριο και να τα κάνει γυαλιά καρφιά (δεν κατάλαβα τι ακριβώς επάγγελμα υποτίθεται ότι έκανε, μάλλον αρχαιολόγος πρέπει να ήταν), αλλά του δίνει την ευκαιρία να επιλέξει με ποια γυναίκα θέλει να ζήσει: με αυτήν που ξέρει όλα να τα υπομένει (εδώ έχουμε, ως υπενθύμιση ότι ακόμα είμαστε στα 70ς, το στερεότυπο της "καλής" Ελληνίδας συζύγου που έχει μάθει να κάνει υπομονή) ή με την άλλη, την νεότερη και πλούσια μεν, αδίστακτη και εγωίστρια δε (ακόμα ένα στερεότυπο, αυτό της ξένης αδίστακτης στρίγγλας που, φυσικά, δεν συγκρίνεται με την "καλή" Ελληνίδα); Κι εκείνος φυσικά, μετανιώνει και επιλέγει τη σύζυγο... Μ' όλα τα στερεότυπα όμως, είναι προχωρημένο σε κάποια σημεία... Είναι ένα δράμα που αφήνει να φανεί μια νότα αισιοδοξίας ότι "τίποτε δεν έχει χαθεί".
  14. Η περί ης ο λόγος ταινία παιζόταν τον παλιό καιρό στο high channel ΤΑΚΤΙΚΟΤΑΤΑ όμως! Πολύ τρελή, πολύ αλλοπρόσαλλη, πολύ.... ό,τι και να πει κανείς ξεπερνάει την φαντασία! Αν και (υποτίθεται!!!!) ήταν δράμα ή έστω dramedy ήταν τόσο γελοία, τόσο γεμάτη χαζά στερεότυπα (για τους τρανς, για τους γκέι, γενικά για την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα) που κατέληγες να ξεραίνεσαι στα γέλια!
  15. LadyNaty

    Εδώ είναι Βαλκάνια (1984)

    Την είχα δει μάλλον το 1993, και αυτό που μου έμεινε είναι η όντως δυσκολοχώνευτη σκηνή με τον Τσαγκλό αλλά και η σκηνή με την ανήλικη Κική Αλευρά ντυμένη με τους χιτώνες και τ ο μαλλί το σγουρό χτενισμένο αρχαιοπρεπώς... Γενικά δεν θυμάμαι και σπουδαία πράγματα και τόσα χρόνια δεν μου γεννήθηκε η επιθυμία να την ξαναδώ... Πάντως το 1984 είχε σχολιαστεί έντονα (και εννοείται όχι για καλό).
×