Jump to content

gordon17sp

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1.062 Excellent

About gordon17sp

  • Rank
    RetroN00b
  • Birthday 27/11/1982

Converted

  • Location
    Θεσσαλονίκη

Converted

  • Interests
    Σας παρακαλώ, δε θά'θελα

Converted

  • Occupation
    Ευρύτερη εκπαίδευση

Converted

  • Twitter
    Δεν έχω καρδιά μου.

Converted

  • Facebook
    Το ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ματάκια μου.

Converted

  • Google+
    Δεν ασχολούμαι χρυσό μου.

Converted

  • YouTube
    Το έχω μόνο για χάζι μανίτσα μου.

Converted

  • Vimeo
    Κι αυτό μόνο για χάζι μανάρι μου.

Recent Profile Visitors

122 profile views
  1. Εγώ όταν μαγειρεύω φυσάω με το στόμα για να φύγουν οι ατμοί και οι λαδίλες
  2. Πιθανόν να αναφέρθηκε αυτό αλλά θα το πω: Έχω την εντύπωση ότι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, τα σπίτια των ηθοποιών, ακόμα και των φτασμένων δεν ήταν ΠΟΛΥ διαφορετικά από αυτά των μεσοαστικών οικογενειών. Εννοώ ότι λίγο-πολύ όλοι ταυτιστήκαμε με το σπίτι των Κρούσκα-Αρζόγλου ή της Κοντού. Ή τουλάχιστον από αυτά που φάνηκαν στις φωτογραφίες. Δεν ξέρω βέβαια τι απολαβές είχαν τότε οι ηθοποιοί αλλά σε σχέση με τους ηθοποιούς του σήμερα και κυρίως την περίοδο της ευμάρειας, τα σπίτια τους τότε ήταν μάλλον πιο "κανονικά". Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις, φερ'ειπείν Βουγιουκλάκη ή Μοσχολιού. Ίσως από τη δεκαετία του 1990 και μετά, τα πολλά χρήματα και τα πολυτελή σπίτια να τα είχαν περισσότερο τραγουδιστές και παρουσιαστές, ενώ την ίδια περίοδο οι ηθοποιοί να ήταν πιο "φτωχοί" από τους τραγουδιστές και τους παρουσιαστές. Εννοείται ότι υπήρχαν εξαιρέσεις. Ονόματα δε λέω, θίγω μόνο υπολήψεις. Άσε δε που το κατσαρολικό είναι άδειο. Και σκέτο νερό να είχε, θα έκανε αντανάκλαση στα τοιχώματα. Για σάλτσα ή σούπα δεν το συζητώ. Όμως... Μια κυρία προγευματίζει, γευματίζει, δειπνεί αλλά ποτέ δεν τρώει (τάδε έφη Ντομινίκ Σεζάρ_ΤΨΘΠΜ), οπότε γιατί να μαγειρεύει;
  3. Σωστό κι αυτό. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Σίγουρα όμως δεν θα απέφευγε τον κακοχαρακτηρισμό.
  4. Ο χορός της κοιλιάς όμως του Ξαρχάκου και του Σειληνού, ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
  5. Ο χορός της κοιλιάς όμως του Ξαρχάκου και του Σειληνού, ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
  6. Θίγεις πολύ δύσκολο θέμα: με τα δικά μας μάτια και τη δική μας νοοτροπία, καλά έκανε. Όμως την εποχή εκείνη μάλλον θα την αποκαλούσαν ...τάνα. Μάλλον είναι δύσκολο να φανταστούμε την απύθμενη πίεση που υφίσταντο οι κοπέλες τότε. Αν και σήμερα υφίστανται, πόσο μάλλον τότε. Εν τέλει καλά έκανε, για μας. Δεν έκανε καλά, για τότε. Το μοτίβο αυτό, του να "αποκατασταθεί" πρώτα η αδερφή και για να την παντρευτεί ο έτσι την αδερφή πρέπει να "αποκαταστήσει" τις δικές του αδερφές και πάει λέγοντας, φαύλος κύκλος, εμφανίζεται συνέχεια. Και ομολογώ με κάνει έξαλλο. Γιατί κρίνω με τα σημερινά. Θα κρίνω άλλους: Η κοκάλω και ο Ορέστης που πίεζαν το Τζενάκι, σαράντα και, να παντρευτεί το Χατζηθωμά τον κουφό, ήταν για μπάτσες. Η μία το έβλεπε "τιθαπειοκόσμος" και ο άλλος καθαρά οικονομικά. Στο σημείο αυτό να πω ότι στην ταινία αυτή ταυτίστηκα πολύ με τη Τζένη. Αυτό που ξεστόμισε κάποια στιγμή "της το πετάς ή δεν της το πετάς στα μούτρα;" μου έχει έρθει να το πετάξω σε διάφορα μούτρα.
  7. Μπέττυ μη φεύγεις ΘΑ ΦΑΡΜΑΚΩΘΩ!!!
  8. Όσο περνάει ο καιρός τόσο η Μερκούρη μπαίνει στη μαύρη λίστα μου.
  9. Τώρα σοβαρά, αναγνωρίζει κανείς εδώ τη Λάσκαρη;! Αν δεν ήξερα ότι δεν είχε παιδιά, θα ορκιζόμανε ότι είναι η Βλαχοπούλου!
  10. Μ'αρέσει που τότε σε πολλά προϊόντα έγραφαν το όνομά τους με ελληνικά γράμματα και τουλάχιστον ήξερες να το προφέρεις σωστά. Πάντως το ψιλοδούλεμα στις οδοντόκρεμες εξακολουθεί και σήμερα: οδοντόκρεμες με βότανα, με αλόη... Άντε και χωρίς γλουτένη
  11. Αυτό που αμέσως μετά τη γέννα πρέπει να βγουν φωτό με το βλαστάρι δεν το κατλαβαίνω. Κάτσε μανούλα μου να συνέλθεις και συ και το παιδί και μετά βγείτε και εκατό φωτογραφίες.
  12. Μ'αρέσει ο χρωματισμός των παλαιών ασπρόμαυρων ταινιών, αλλά να γίνεται σωστά. Αν δεν υπάρχει η γνώση και η τεχνική δυνατότητα, το αποτέλεσμα είναι άθλιο, πανάθλιο και τρισάθλιο. Ακόμα κι έτσι όμως πιο πολύ με ενοχλούν 1. Η κατακόρυφη πτώση της ποιότητας της ταινίας (πρόσφατα είδα στο ΕσύΣωλήνας ταινία με το Βέγγο και τη σφαλιάρα τρένο, με το σήμα του καναλιού ΔενΞέρωΑνΕπιτρέπεταιΝαΤοΠω, στη γωνία. Η ποιότητά της με κατενθουσίασε: ορθογώνια και διαυγέστατη) και 2. Το πετσόκομμα της ορθογώνιας εικόνας για να χωρέσει στις παλιές τετράγωνες οθόνες με αποτέλεσμα σήμερα που η οθόνες έγιναν ορθογώνιες οι ηθοποιοί να φαίνονται τάπες. Όμως απορώ: πώς ξέρουν ότι πουχου το φόρεμα της Ωραίας Των Αθηνών Βασιλειάδου είναι σκούρο πράσινο, τα λέλουδα στο κεφάλι ανοιχτό περτικαλί και η πόρτα ξύλινη; Πως ξέρουν ότι τα χρώματα είναι αυτά και όχι άλλα;
  13. Πεπίτα ντι Κορφού; Δώρο μια βανίλια διάβασα
  14. Εκτός από τη Ζωίτσα, ντροπ ντεντ γκόρτζας είναι και η σύνθεση από πίσω. Καναπές με βιβλιοθήκη με αληθινά βιβλία από πάνω είναι η τρέλα μου. (Εμένα γιατί μου φέρνει σε Αλιφέρη; )
×