Jump to content

tsimisde

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

917 Excellent

About tsimisde

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το 2K και 8Κ σχετίζεται με την ανάλυση της εικόνας. Όπως παλαιότερα είχαμε την ανάλυση 720/1080 και τα συναφή, τώρα έχουμε τα 2/4/8Κ. Στην αγορά πλέον υπάρχουν συσκευές που υποστηρίζουν το 4Κ. Όσο για το "2Κ scanning", η ψηφιοποίηση της εικόνας γίνεται με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να αναπαράγεται σε συσκευές 2Κ ανάλυσης χωρίς η εικόνα να είναι θολή, πιξελιασμένη κ.α.
  2. Είδα και γω τρέιλερ για την προβολή της εν λόγω ταινίας από τον ΑΝΤ1 και ομολογώ ότι παρατήρησα την αλλαγή στην εικόνα ή οποία ήταν πεντακάθαρη, φωτεινότερη στοιχεία που δείχνουν ότι υπήρξε μια πρόσφατη παρέμβαση. Οι περισσότερες ταινίες που προβάλλονται από τον Alpha, αναφέρουν ότι η ψηφιακή επεξεργασία έχει γίνει 2012-2013 η 2013-2014. Και στο Ε που δείχνει Ελληνικές ταινίες η εικόνα είναι αψεγάδιαστη. Σε μία από τις ταινίες που είδα στο Ε ανέφερε στο τέλος ψηφιακή επεξεργασία 2Κ scanning (θα μου πείτε ότι πλέον μπορούμε να δούμε και σε 8Κ αλλά για δεδομένα Ελληνικής τηλεόρασης, είναι πρόοδος) 2016-2017 οπότε υποθέτω ότι και η "Ρόδα" που προβλήθηκε χθες, θα υπέστη παρόμοια επεξεργασία εκείνη την περίοδο αλλά επειδή παρακολουθώ γενικότερα ότι ταινία των 80's προβάλλεται, νομίζω ότι η συγκεκριμένη κόπια, προβλήθηκε για πρώτη φορά χθες οπότε ενδέχεται να είναι και μεταγενέστερη...
  3. Εννοείται πως επαφίεται στη γνώμη, στο γούστο και στην αισθητική του καθενός. Ούτε είμαι της υψηλής κουλτούρας (βλέπε ταινίες Αγγελόπουλου) απλά θέλω αυτό που βλέπω να έχει μια στοιχειώδη αισθητική γιατί ειδάλλως όπως στην περίπτωση αυτής της ταινίας, είναι ανυπόφορα τα πράγματα. Θα συμφωνήσω στο ότι εκείνη την περίοδο με ταινίες τέτοιας φιλοσοφίας, άνοιξε η πόρτα για θεάματα πολύ κατώτερου επιπέδου. Αυτό που στιγματίζει αυτές τις ταινίες, είναι και η στάση των δημιουργών απέναντι στη δουλειά τους. Όπως είχα διαβάσει στο φόρουμ αυτό μια απάντηση ενός συμφορουμίτη, η διαστροφή έχει βαπτιστεί ως τέχνη και όσοι δεν αντιλαμβανόμαστε αυτά τα "ανώτερα στρώματα διανόησης", είμαστε οι κομπλεξικοί της υπόθεσης. Ο σκηνοθέτης της εν λόγω ταινίας, έχει βρεθεί στο επίκεντρο της επικαιροτητας ουκ ολίγες φορές μαχόμενος το έργο του, εξαπολύοντας επίθεση στους επικριτές με μπόλικες δόσεις εγωισμού. Δεν γίνεται όλος ο κόσμος να είναι εναντίον σου για να σου τη σπάσει. Ειδικά όταν μιλάμε για τέχνη, σαφώς και υπάρχουν πράγματα που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό κάθε φορά αλλά πρέπει να προσπαθείς να αφουγκραστείς το τι ζητάει ο κόσμος. Ακόμα και ταινίες αριστουργήματα έχουν δεχθεί σφοδρή κριτική ποσω μάλλον θεάματα αμφιβόλου αισθητικής. Είναι ελεεινό να είσαι μόνος εναντίον όλων και να προσπαθείς να επιβληθείς. Σεβαστό το ότι υπάρχει κοινό που αρέσκεται σε τέτοια θεάματα αλλά το θεωρώ άσχημο να δέχομαι κριτική και κράξιμο από τον ίδιο τον δημιουργό επειδή το έργο του δεν είναι της αισθητικής μου. Η έννοια της τέχνης είναι διαφορετική για τον καθένα και αυτή είναι η μαγεία της άλλωστε. Υπάρχει όμως και η αντικειμενική άποψη για το τι είναι τέχνη και τι δεν είναι. Έχω θίξει αρκετές θεματικές, περιμένω και άλλες απόψεις και ίσως αναπτύξουμε κάποιες από αυτές ορμωμενοι από τοποθετήσεις συμφορουμιτών...
  4. Καλησπερίζω την ρετροπαρέα. Πριν από λίγο, παρακολούθησα την ταινία "Ο δράκουλας των Εξαρχείων" στην ΕΡΤ2. Την είχα ξαναδεί όταν είχε προβληθεί ως αφιέρωμα στη μνήμη του Τζίμη Πανούση αλλά δεν την είχα δει ολόκληρη. Αποφάσισα να την παρακολουθήσω εξαρχής αλλά στο πρώτο 10λεπτο είχα αηδιάσει τόσο με αυτό που είχα δει και εγκατέλειψα την προσπάθεια. Πέτυχα την ταινία σε ζάπινγκ και είπα να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία... Δεν μπόρεσα να συλλάβω τον συλλογισμό της ταινίας, μου φάνηκε ασυνάρτητη και ενώ σύμφωνα με την περιγραφή στο πρόγραμμα πρόκειται περί σατιρικής ταινίας, δεν μπόρεσα να αντιληφθώ τη σάτιρα. Ίσως, επειδή μιλάμε για Εξάρχεια και επειδή η περιοχή χαρακτηρίζεται από την αναρχία, ίσως και η ταινία να ήθελε να επιτύχει αυτού του είδους την αναρχία στη ροή και στην εξέλιξη της. Μου φάνηκε επιτηδευμένη σε σημεία και νομίζω ότι η αναγνωρισιμότητα της ταινίας, οφείλεται στην επιτηδευμένη πρόκληση κάποιων σκηνών. Θεωρώ ότι αν δεν υπήρχαν κάποιες σκηνές αρκετά προκλητικές για τον θεατή, η ταινία θα περνούσε ακόμα πιο απαρατήρητη. Για μένα, η ταινία δεν είχε καμία απολύτως συνοχή στα γεγονότα. Λόγω ηλικίας δεν έχω ζήσει εκείνη την περίοδο για να μπορέσω να καταλάβω αν όντως η ταινία είναι καυστική και προοδευτική για τα δεδομένα της εποχής αλλά με βάση αυτά που γνωρίζω και έχω μάθει κατά καιρούς για εκείνη την εποχή, δεν μπορώ να αντιληφθώ που στοχεύει αυτή η ταινία. Όποιος-οι συμφορουμίτες έχουν την καλή διάθεση, ας μου εξηγήσουν το τι συμβαίνει στην ταινία, κρυμμένα νοήματα και (γιατί όχι;) κάποια σχόλια σχετικά με την ταινία.
  5. tsimisde

    Διαλύονται οι Scorpions!

    Σίγουρα οι Scorpions κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου καθώς ήταν το συγκρότημα που με τράβηξε απο τα χαζοπόπ τραγούδια που άκουγα τότε στα ροκ μονοπάτια στα οποία κινούμαι μέχρι και σήμερα. Απο την Ε η ΣΤ' δημοτικού μέχρι τώρα που τελειώνω τις σπουδές μου στα 22 μου. Έχουν σημαδέψει την εφηβεία μου, έχω πάει στη συναυλία τους στο Αλκαζάρ το 2009 μαζί με Βου.Παπ (με τον οποίο ξεκίνησε απο εκείνο το σημείο και έπειτα μια σχέση εξάρτησης). Απο εκεί όμως που ήταν απο τα αγαπημένα μου συγκροτήματα (σε μόνιμη κόντρα με τους Deep Purple για την κορυφή της προτίμησης) πλέον δεν θέλω να ακούω νότα απο τα τραγούδια τους. Ο λόγος; Έχω κουραστεί αφάνταστα με το τρικ που παίζουν τα τελευταία 10 χρόνια. Απο το Humanity το 2007 αρχίζουν οι δηλώσεις περί διάλυσης. Πάμε στο 2010 οπου κυκλοφορεί το Sting In The Tail ωσαν η τελευταία τους δουλειά. Δεν έχω θέμα καθώς το συγκεκριμένο album είναι απο τα αγαπημένα μου και αν τύχει να το ακούσω, μου θυμίζει εποχές σχολείου όπου είχα λιώσει το album και είχα κλάψει με τα SLY και Lorelei (απο τις πρώτες φορές που δακρύζω με κομμάτι μετά το Send Me An Angel). Το 2011, κυκλοφορεί το Comeblack το οποίο έχει και αυτό τον τίτλο του "Τελευταίου album του συγκροτήματος" και διαβάζοντας τα inside notes του δίσκου, αρχίζω να ξενερώνω με το κεφάλαιο Scorpions. Μεταξύ άλλων, αναφέρει οτι η αγάπη του κόσμου και η επιτυχία της περιοδείας του προηγούμενου album, τους παροτρύνει να συνεχίσουν και οτι δεν σταματάνε. Στο ενδιάμεσο, έχω μια αποχή απο τον κοντό και την παρέα του καθώς έχω κάνει στροφή μέχρι που κυκλοφορεί σε δίσκο το "MTV Unplugged in Athens". Ωσάν θαυμαστής της μπάντας και επειδή έχω συλλογή με τα album τους, το αγόρασα για να βρίσκεται στη συλλογή μου. Μετά απο κεί, ήρθε το τέλος; OXI!!!! Οι φίλοι μας κυκλοφορούν το Return to Forever το οποίο και πάλι έχει τον χαρακτηρισμό του "Τελευταίου album". Κάπου εκεί, κυκλοφορούν και τα remaster όλων των παλαιότερων albums και απ' όσο αντιλαμβάνομαι γνωρίζοντας τα κόλπα τους, έχουμε μέλλον ακόμα και να που επιβεβαιώθηκα. Το καλοκαίρι, έρχονται στη χώρα μας για την 592η τελευταία συναυλία του. Ειλικρινά, έχω μπουχτίσει με όλο αυτό το παιχνιδάκι του συγκροτήματος. Συν τοις άλλοις, επειδή είμαι τελειόφοιτος πανεπιστημιακού τμήματος μουσικών σπουδών, το ενδιαφέρον μου, έχει στραφεί σε άλλα συγκροτήματα που έχουν να πούν πράγματα απο μουσικής άποψης και μεταξύ αυτών είναι οι Deep Purple (τουλάχιστον αυτοί δεν μας κοροιδεύουν καθώς δηλώνουν οτι σίγουρα το τέλος πλησιάζει αλλά ακόμα δεν ξέρουν το πότε καθώς είναι και σε ηλικία όπου τα προβλήματα υγείας, κάνουν έντονη την εμφάνιση τους και όταν τους χτυπήσουν για τα καλά την πόρτα, αποσύρονται. ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΗ τοποθέτηση), οι Black Sabbath και οι Pink Floyd. Θεωρώ οτι οι Scorpions έχουν μια συνθετική μανιέρα την οποία δεν μπορώ να ξεπεράσω και με ενοχλεί αφάνταστα εφόσον έχω μάθει κάποια παραπάνω πράγματα περί μουσικής. Αν προκύψει σε παρέα να παίξει κάποιο τραγούδι τους, σαφώς και θα το ακούσω αλλά δεν είμαι σε φάση να επιθυμήσω απο μόνος μου να ακούσω κάποιο κομμάτι τους. Τα μουσικά μου γούστα έχουν αλλάξει οπότε ο ένας λόγος που δεν ακούω, είναι αυτός. Ο δεύτερος λόγος, είναι το επικοινωνιακό τρίκ που περιγράφω πιο πάνω το οποίο με έχει ΚΟΥ ΡΑ ΣΕΙ σαν φανατικό τους σε σημείο που να μην θέλω να ξαναακούσω. Νιώθω εξαπάτηση και με το να μην τους ακούω, νιώθω με τη συνείδηση μου οτι τους "τιμωρώ". Όχι οτι θα σκιαχτούν που έχουν έναν ακροατή μείον ο οποίος και δεν είναι πρόθυμος να πάει σε συναυλία τους και να αγοράσει δίσκο τους, καθώς έχουν ακροατές σε όλη την υφήλιο. Εγώ όμως, με αυτό τον τρόπο, θεωρώ οτι κάνω το σωστό μέσω της απαξίωσης μου προς αυτούς. Είναι λυπηρό που αντιμετωπίζω με τέτοιο τρόπο κάποιους απο τους ήρωες της εφηβείας μου αλλά δυστυχώς, οι ήρωες μου με ώθησαν προς τα εκεί....
  6. tsimisde

    Μπελάδες Για Δύο (MEGA)

    Η σειρά ολοκληρώθηκε σήμερα καθώς από αύριο, την ίδια ώρα θα προβάλλεται το σίριαλ Πειρασμός. Ενδιαφέρον το έργο, το κινηματογραφικό φορματ 16:9, καλαίσθητο αλλά δεν θυμάμαι τίποτα από το σενάριο.... Ο λόγος? Η Αλεξάνδρα Παυλίδου. Από μικρός τρέφω αδυναμία σε αυτή την ηθοποιό και ξαναβλέποντας την, ξαναφούντωσε και ο παιδικός μου έρωτας αλλά όχι άδικα. Η συγκεκριμένη γυναίκα είναι ΠΑ ΝΕ ΜΟΡ ΦΗ. Ο κύριος λόγος που παρακολουθούσα τη σειρά, ήταν για να την βλέπω και να χαζεύω. Ευτυχώς ήταν η πρωταγωνίστρια οπότε χόρταινα να την βλέπω σε κοντινό πλάνο. Μπορεί το καθιερωμένο μας ραντεβού να μην επαναληφθεί (υπό αυτές τις συνθήκες) αλλά πολύ φοβάμαι ότι το ραντεβού μας θα γίνεται μέσω ίντερνετ. Αχ τι πάθαμε μέσα στην εξεταστική.....
  7. tsimisde

    Πειρασμός - MEGA

    Από Τρίτη 12/6, ξεκινάει η επανάληψη της σειράς στις 2:30 τα ξημερώματα...
  8. Καλησπέρα παίδες. Όντας ξενύχτης και ρέμπελος φοιτητής, ανακάλυψα ότι ξεκίνησε να προβάλλεται σε επανάληψη η εν λόγω σειρά τις καθημερινές και ώρα 3:10 το ξημέρωμα....
  9. Όπως ίσως έχετε παρακολουθήσει ενδεχομένως στο πρόγραμμα του Mega, τα βράδια έχει ξεκινήσει να προβάλλεται και πάλι το γνωστό 50-50. Παρόλα αυτά είναι θετικό το γεγονς οτι όλη την υπόλοιπη μέρα, προβάλλονται σίριαλ που δεν προβάλλονται και τόσο συχνά. Γενικά το Mega τον τελευταίο καιρό έχει αρκετές εκπλήξεις στο πρόγραμμα του σε αντίθεση με τον ΑΝΤ1 που βρέξει χιονίσει δείχνει τα ίδια, τα ίδια και τα ίδια. Άγνωστο τι θα γίνεται με τα τηλεοπτικά δικαιώματα τώρα που θα κλείσουν όσα κανάλια δεν έχουν νόμιμη άδεια λειτουργίας. Προφανώς αν συνεχίσουν τα κανάλια την πορεία τους στο διαδίκτυο θα αναθεωρηθούν όροι των συμβολαίων των συντελεστών σχετικά με τα δικαιώματα όπως επίσης και το τι υλικό των καναλιών θα μπορεί να είναι διαθέσιμο στο internet.
  10. tsimisde

    Το Ρετιρέ (1990 MEGA)

    Θέλω να εστιάσω στο σημείο που αναφέρεσαι στις ερμηνείες των πρωταγωνιστών του Ρετιρέ. Παρακολουθώ τη σειρά και πλέον δεν με ενοχλεί η υστερία των χαρακτήρων αν και ενδεχομένως να το έχω συνηθίσει εφόσον το παρακολουθώ σχεδόν ανελλιπώς. Αυτή η υστερία αποτελεί μέρος του σεναρίου καθώς αποτελεί ένα απο τα "όπλα" του δημιουργού και έχει ως στόχο να προκαλέσει το γέλιο στον τηλεθεατή και όπως ανέφερες και συ, άνοιξε το δρόμο σε παρόμοιας φιλοσοφίας σίριαλ της Ελληνικής τηλεόρασης. Βέβαια σε κάποια σίριαλ η υστερία είναι επιτηδευμένα υπερβάλλουσα και μη αναγκαία κατ'εμέ καθώς πολλές φορές οι δημιουργοί στρέφονται ΜΟΝΟ σε αυτή την τακτική. Και στο ρετιρέ υπάρχει αλλά αποτελεί μέσο μεταφοράς των σουρεάλ σκηνικών που λαμβάνουν χώρα στο σίριαλ στον θεατή και είναι πλασαρισμένο με τέτοιο τρόπο που δεν σου κάθεται και τόσο άσχημα. Και εκτός αυτού θα συμφωνήσω στο οτι οπως αναφέρθηκε και πρωτύτερα οτι ο δημιουργός ήθελε με αυτό τον τρόπο να δείξει τη δυσαρέσκεια του για τα τεκταινόμενα που λαμβάνουν χώρα στον πραγματικό κόσμο και οχι στον φανταστικό/εικονικό αλλά και τόσο συγγενικό με την πραγματικότητα κόσμο που δημιούργησε και μας παρουσίασε ....
  11. Μιας και αναφέρθηκε το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων. Αυτό που αναφέρεις φίλε elsint με τα δικαιώματα έχει ένα ενδιαφέρον (εδώ θέλω να αναφέρω ότι θέλω να με ενημερώσεις σχετικά με αυτά τα λίγα που λες ότι έχεις κάνει στο χώρο ). Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς ισχύει με τα δικαιώματα ωστόσο θεωρώντας ως δεδομένο ότι ο κάθε δημιουργός και πρωταγωνιστής εισπράττει οικονομικό μερίδιο από τις προβολές του έργου του καταλήγουμε στο ότι κάποιοι δημιουργοί και συντελεστές κολυμπάνε στα χρήματα από τις εισπράξεις των μεριδίων τους από τα δικαιώματα και κάποιοι άλλοι λιμοκτονούν. Αν αναλογιστούμε το ποια προγράμματα παίζουν συνεχώς σε επανάληψη, καταλήγουμε στο ότι ο Ρώμας, ο Μπέζος, ο Ρήγας και οι λοιποί συντελεστές έχουν χτίσει βίλες και ολόκληρες περιουσίες με τα χρήματα που κερδίζουν από τις προβολές των έργων τους . Κάπου είχα διαβάσει σε συνέντευξη πρωταγωνίστριας σίριαλ που προβάλλεται ανελλιπώς σε επανάληψη το μερίδιο που λαμβάνει από τις προβολές του. Το ποσό ήταν εξευτελιστικό (0.50 νομίζω) αλλά δεν θυμάμαι αν αφορούσε το μερίδιο της κάθε ημέρας προβολής η της εβδομάδας. Εξευτελιστικό ποσό μεν αλλά αθροιστικά από τις συνεχείς προβολές του έργου μπορεί να υπολογίζεται σε κάποιες χιλιάδες εφόσον το σίριαλ στο οποίο αναφέρεται η ηθοποιός αποτελεί ένα από τα σίριαλ που παίζονται nonstop όλο το χρόνο . Τώρα όσον αφορά το τι μερίδιο παίρνει από όλα αυτά ο σεναριογράφος, ο σκηνοθέτης, οι πρωταγωνιστές είναι μια πονεμένη θαρρώ ιστορία. Πολλοί σεναριογράφοι έχουν γνωρίσει επιτυχία στο χώρο και έχουν δημιουργήσει πολλές σειρές. Σε περιπτώσεις συμβαίνει να προβάλλονται παράλληλα δύο η και περισσότερα έργα του. Αυτός θα παίρνει ότι του αναλογεί σε μερίδιο και από τα δύο σίριαλ ενώ οι ηθοποιοί θα πληρώνονται από το σίριαλ στο οποίο παίζουν εκτός και αν αποτελούν στενούς συνεργάτες του δημιουργού οπότε και αυτοί τα παίρνουν από όσες δουλειές τους προβάλλονται. Πιστεύω όμως ότι το μεγαλύτερο μερίδιο από τους συντελεστές καταλήγει στους ηθοποιούς. Όλοι οι συντελεστές πληρώνονται αλλά οι πρωταγωνιστές υποθέτω ότι παίρνουν κατιτίς παραπάνω. Πάντως η όλη ιστορία με τα δικαιώματα και τα μερίδια που παίρνει ο καθένας είναι αρκετά μπερδεμένη και δεν νομίζω να βγαίνουν και τόσο κερδισμένοι οι εκάστοτε συντελεστές από την επαναπροβολη του έργου τους. Αμελητέα χρήματα αλλά αν όπως προανέφερα πριν αφορούν σίριαλ που εχει λιώσει στις επαναλήψεις τότε όντως ίσως υπάρχει κέρδος. Με άλλα λόγια αν οι συντελεστές αυτοί περιμένουν να βγάλουν τα προς το ζην τους από τον χώρο του θεάματος της τηλεόρασης και τις επαναλήψεις, μάλλον θα πεινάσουν......
  12. Γι'αυτό δεν θέλω να προβάλλονται τα Τούρκικα σίριαλ γιατί φαίνονται οι χαοτικές μας διαφορες και δεν μας συμφέρει . Δεν αντιλέγω με την άποψη σου καθώς έχω έρθει σε επαφή με τον Σουλεϊμάν (ας είναι καλά η μάνα μου ) και όντως η παραγωγή είναι σε τέτοια επίπεδα που παρόμοια δεν νομίζω να έχουν υπάρξει σε Ελληνική παραγωγή ( ίσως "Το νησί" να αποτελεί εξαίρεση σε αυτό το κομμάτι). Σίγουρα το να προβάλλεται και μια άλλη τηλεοπτική κουλτούρα από τη δική σου είναι κάτι ενδιαφέρον ειδικά όταν σου δείχνει κάτι άλλο από αυτό που είναι οικείο σε σένα . Από το να έδειχνε καμιά σαπιοσειρά Ελληνική ίσως είναι προτιμότερα κάτι τέτοια προγράμματα. Εξάλλου παρόλες τις διαφορές μας με τη γείτονα χώρα, η κουλτούρα μας παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες (ειδικά στη μουσική οι ομοιότητες μας είναι απίστευτες αλλά δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα ξεφύγω από το θέμα). Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι το τηλεοπτικό προϊόν είναι συνολικά αξιόλογο. Αν το σενάριο ξέρω γω είναι κουκουρουκου και οι ερμηνείες το ίδιο τότε να μας λείπουν. Έχουμε και ντόπια παραγωγή με αυτά τα χαρακτηριστικά Σοβαρά;; Η αλήθεια είναι ότι το "Με δυο μαμάδες" τώρα που προβλήθηκε σε επανάληψη το είδα λίγο αλλά δεν με ενθουσίασε . Πέρα όμως από το αν μου αρέσει η όχι, διαφωνώ με αυτή την τακτική του σταθμού. Κάνει λες και δεν έχει άλλα σίριαλ να προβάλλει και προβάλλει αυτό που έδειχνε πριν από ένα μήνα. Να αναφέρω και το αντίστοιχο απαράδεκτο που κάνει ο alpha. Καθημερινά και Σαββατοκύριακα νομίζω δείχνει ταινίες του '80. Ε τώρα τελευταία προβάλλει τις ίδιες και τις ίδιες και με διαφορά ούτε μίας εβδομάδας. Επίσης στον alpha θυμάμαι το εξής: Όποια ταινία έδειχνε Παρασκευή βράδυ, την έδειχνε και Σάββατο μεσημέρι. Δεν είναι ότι έχω κόλλημα με τις επαναλήψεις. Σίγουρα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό (λέγε με κάλυψη τηλεοπτικού χρόνου ). Διαφωνώ όμως με την ανακύκλωση του υλικού που προβάλλεται σε επανάληψη. Αυτή η εμμονή στα ίδια και στα ίδια λες και δεν υπάρχουν άλλα προγράμματα που μπορούν (και ίσως αξίζουν) να προβληθούν σε επανάληψη. Εδώ για να είμαστε και δίκαιοι αναφέρω ότι ο Alpha παρότι δεν έχει πλούσια τηλεοπτική ιστορία και εκτός από την εμμονή με τους "εντιμότατους κεραταδες" , προβάλλει και κάποια από τα σίριαλ του. Δεν με κερδίζει κάποιο από αυτά να το παρακολουθήσω αλλά η κίνηση είναι αξιέπαινη. Είμαι όμως υπέρ των επαναλήψεων ενός πραγματικά αξιολογου υλικού. Άλλο είναι να βλέπεις συνέχεια κάτι προχειροφτιαγμένο και άλλο να παρακολουθείς κάτι προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια σε νιοστή επανάληψη. Δεν μπορώ να βλέπω να επαναλαμβάνεται η προχειρότητα, η μπαρούφα και γενικά η χαζομάρα σε κάποιες σειρές που προβάλλονται συνεχώς σε επανάληψη. Και ο άλφα στην μεταμεσονύχτια ζώνη έχει όλη τη χρονιά σε επανάληψη τον κόκκινό κύκλο και την 10η εντολή τα οποία όσες φορες και να προβληθούν θεωρώ ότι δεν χάνουν την αξία τους καθώς πρόκειται για κάτι αξιόλογο και επειδή πρόσφατα τα ανακάλυψα τα εν λόγω σίριαλ, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξενυχτάω μόνο και μόνο για να τα δω. Επαναλήψεις για τέτοιου είδους σίριαλ αξίζουν να προβάλλονται στον αιώνα τον άπαντα. Γίνεται που γίνεται ανακύκλωση στις σειρές που προβάλλονται σε επανάληψη, τουλάχιστον ας προβάλλονται σειρές που αξίζουν να λιώσουν στις επαναλήψεις. Χίλιες φορές να βαρεθούμε να βλέπουμε κάτι ποιοτικό παρά κάτι ελαφρώς η ολικώς ατημέλητο
  13. Σίγουρα το Mega έχει αλλάξει τακτική καθώς προβάλλει το " Μάνα είναι μόνο μία" την ίδια ώρα που όλη τη σεζόν έπαιζε σε επανάληψη το "Εμείς κι εμείς" και το ντόλτσε βιτα. Με το mega αυτό που με ενοχλεί εκτός από το ότι προβάλλει συγκεκριμένα σίριαλ είναι ότι κάνουν κάποιου είδους κυκλική επανάληψη στο πρόγραμμα. Πρόσφατο παράδειγμα οι "Σαββατογεννημένες" οι οποίες για ένα διάστημα έπαιζαν Σαββατοκύριακα, ολοκληρώθηκε η προβολή των επεισοδίων και στο καπάκι είχαμε την επανάληψη της επανάληψής σε άλλη ώρα βέβαια (σπουδαία διαφορά ). Θα μου πεις και ο ΑΝΤ1 τα ίδια κάνει και χειρότερα και πλέον έχω αποδεχθεί ότι ακόμα και αν χαθούν από προσώπου γης τα όποια φορματ είναι αποθηκευμένη η καθε πολυπαιγμένη σειρά (VHS,DVD, AVI και τα λοιπά ψηφιακά φορμάτ) πάλι θα προβάλλονται:biglaugh: . Μου φαίνεται ότι ο βυζαντινοτέτοιος θα διαιωνιστεί όπως και η βυζαντινή αυτοκρατορία στις επόμενες γενεές. Πάντως αυτό που επίσης μου τη δίνει είναι ότι ενώ υπάρχει τόσο υλικό που μπορεί να προβληθεί σε επανάληψη, τα κανάλια τα σκάνε σε ξενόγλωσες παραγωγές για να γεμίσουν το πρόγραμμα. Δεν έχω πρόβλημα με τα ξένα σίριαλ αλλά κάτι Τουρκικές, μεξικάνικες μπαρουφόπερες (με εξαίρεση την Μαρία της γειτονιάς την οποία σαπουνόπερα τη βλέπω για να σπάω πλάκα) δεν τις μπορώ καθόλου. Βάλε καμιά ακόμα επανάληψη που θα σου βγει και πιο οικονομικά και δεν θα τα σκας σε κάθε λογής ξενόγλωσση μπαρούφα. Ας προβληθεί και καμιά ακόμα δική μας μπαρουφίτσα .
  14. Εννοείται πως είναι οι πρώτες σκέψεις που περάσανε από το μυαλό μου καθώς δεν μπορούσα να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο. Παραδέχομαι όμως ότι δεν ήταν λίγες οι φορές όπου γυρνώντας στο σπίτι από το πανεπιστήμιο, έβαζα τον γνωστό βυζαντινοτέτοιο μόνο και μόνο για χαλάρωση και για να ακούσω καμιά καλή ατάκα για να γελάσω και λίγο. Ίσως η προβολή του εν λόγω και των λοιπών πολυπαιγμενων σίριαλ να βασίζεται σε αυτό. Στο ότι ο κόσμος θέλει κάτι ανάλαφρο να δει μεσημεριάτικα μετά από μια κουραστική μέρα άσχετα αν αυτό δεν είναι και κάνα αριστούργημα. Μιας και το ανέφερα, δε λεω ότι το ΚκΕ έχει της πρώτης τάξεως χιούμορ. Απλώς έχει αρκετές φράσεις και λέξεις οι οποίες προκαλούν το γέλιο στον θεατή χωρίς να τον βάλουν να προβληματιστεί, δεν είναι και τόσο πνευματώδη τα αστεία της σειράς. Είναι χιούμορ για όλη την οικογένεια καθώς ο καθένας πιάνει τα περισσότερα αστεία του σεναρίου. Σε αυτό το σημείο μου δίνεται η αφορμή να θίξω και μια άλλη πλευρά του ζητήματος την οποία ανέφερες και συ: Τη δημοτικότητα. Από τη στιγμή που οι μικρές ηλικίες και γενικά οι τηλεθεατές έχουν εξοικειωθεί με αυτού του είδους το χιούμορ, αυτό θα αντιλαμβάνονται στην πορεία. Οποιαδήποτε άλλη χιουμοριστική προσέγγιση τους ξενερώνει και τους χαλάει καθώς είναι διαφορετική από την οικεία τους προσέγγιση. Δεν πρόκειται να καταλάβει κανείς ούτε το πνεύμα των Απαράδεκτων, των Χαρίτων, του εξαμαρτείν καθώς οι τηλεθεατές (ειδικά οι πιτσιρικαρία) έχουν συνηθίσει τις υστερίες, τα βρισίδια και τις υπερβολές στα σενάρια οπότε κάποια άλλη συνταγή που απορρίπτει αυτές τις τεχνικές μάλλον στην παρούσα φάση είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Έτσι μάλλον εξηγείται αυτού του είδους η εμμονή με αυτά τα σίριαλ
  15. (Έκανα σχετική αναζήτηση αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό οπότε αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο θέμα το παρόν ας σβηστεί/μεταφερθεί) Καλησπέρα στην ρετροπαρέα. Με αφορμή μια αναφορά που έκανα στο θρεντ της Ελληνικής σειράς "Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη" θέλω να εκφράσω την γνώμη μου σχετικά με τις επαναλήψεις των τηλεοπτικών σειρών. Το εν λόγω σίριαλ το MEGA αποφάσισε να προβάλλει λόγω του θανάτου του πρωταγωνιστή της, Ανδρέα Μπάρκουλη. Χάρηκα και γω ότι θα προβαλλόταν σε επανάληψη και θα την έβλεπα καθώς από τα σχόλια που είχαν γίνει στο αντίστοιχο θρεντ για τη σειρά, είχα πειστεί ότι αξίζει να την παρακολουθήσω και από το λίγο που πρόλαβα να δω, επιβεβαιώθηκαν τα όσα διάβασα. Έλα όμως που προβλήθηκε ΜΟΝΟ το πρώτο επεισόδιο αν κατάλαβα καλά και ξαναπαίζει όπως κάθε μέρα το "Σ'αγαπώ μ'αγαπάς". Καλό σίριαλ, μ'αρέσει αλλά και τον χειμώνα αυτό βλέπαμε. Γενικά θέλω να θίξω την τακτική αυτή των καναλιών. Δεν γίνεται ρε φίλε από τη μία με τα τρέιλερ να μας λες ότι 26-27 χρόνια τώρα προσφέρεις ψυχαγωγία και να προβάλλεις την ψυχαγωγία των προηγούμενων 15 χρονων κατά κύριο λόγο. Σίγουρα και τα προηγούμενα 15 χρόνια είναι αξιοσημείωτο χρονικό διάστημα αλλά είναι τόσο προβαλλόμενα που κουράζουν πλέον. Παρακολουθείς ένα σίριαλ στο Mega, τελειώνει και τι μπαίνει στη θέση του τελειωμένου σίριαλ;; 50-50, Πάρα Πέντε, Λατρεμένοι μου γείτονες, Πολυκατοικία, 10 λεπτά κήρυγμα. Καλά τα εν λόγω σίριαλ ( με εξαίρεση τα δυο τελευταία τα οποία απεχθάνομαι) αλλά έχουν καεί από την τόση επανάληψη. Ας μη μιλήσω για το τραγικό σκηνικό του ΑΝΤ1 που έχει ξετινάξει σε επαναλήψεις τα Κωνσταντίνου και Ελένης, Καφέ της χαράς, Άκρως οικογενειακον. Από την πρώτη προβολή τους και μετά παίζονται ΣΥΝΕΧΩΣ σε επανάληψη. Βάζει και άλλα παλιά σίριαλ όπως Της Ελλάδος τα παιδιά, Οι μεν και οι δεν αλλά σε πρωινές ώρες. Γιατί δεν τα βάζουν σε μια άλλη ώρα που θα τα δουν και περισσότεροι ;; Αξιόλογα σίριαλ τα παραπάνω αλλά κάθε φορά που τα πετυχαίνω σε κάνα ζάπινγκ η μαθαίνω ότι θα ξαναπροβληθούν σε επανάληψη, αρχίζω να ρίχνω κοσμητικά στο εκάστοτε κανάλι. Ειλικρινά όταν το Mega έβαλε τα Δις εξαμαρτείν, τις τρείς Χαριτες και τους Απαράδεκτους για τον εορτασμό των 20 χρόνων του μόνο τούμπες δεν έκανα. Ειλικρινά χάρηκα το ότι πρώτον έβλεπα κάτι διαφορετικό από αυτά που συνήθως έβλεπα και κατά δεύτερον ότι αυτό που έβλεπα ήταν κορυφαίο και κατ' εμέ προτιμότερο. Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα μου μπήκε το μικρόβιο να παρακολουθώ όποτε μπορώ παλαιά σίριαλ καθώς κατάλαβα πόσο μπροστά ήταν σε σχέση με τα πιο πρόσφατα. Όχι ότι και πρόσφατα δεν υπήρξαν αξιόλογες σειρές αλλά οι παλιές είναι άλλη υπόθεση. Όποτε βλέπω στο πρόγραμμα ότι παίζει κάτι από τα παλιά, κάθομαι και το παρακολουθώ ανελλιπώς (με εξαίρεση το ρετιρέ και το λαβ σόρρι). Στα συν και η απόφαση της ΕΡΤ2 να προβάλλει παλιά της σίριαλ ( όσα έχει τουλάχιστον). Από το να βλέπω το κάθε ξεφτιλισμένο πρωιναδικο προτιμούσα να παρακολουθώ ΕΡΤ2. Στην αρχή νόμιζα ότι τα ιδιωτικά κανάλια δείχνουν συγκεκριμένα προγράμματα καθώς υπέθετα ότι θα είχε γίνει κάποιο πλιάτσικο στο αρχείο τους όπως στο αντίστοιχο της ΕΡΤ. Όταν όμως είδα ότι πράγματα από το αρχείο τους έχουν ανεβεί στα αντίστοιχα site τους καθησυχάστηκα. Οπότε συμπεραίνω ότι οι υπεύθυνοι έχουν ψιλιαστεί ότι το μέλλον βρίσκεται στο ιντερνετ και παραμελούν την τηλεόραση. Νισάφι όμως ρε παιδιά με τον πώπωτα, τον Κατακουζηνό, τον Θεοτοκάτο και τους λοιπούς συγγενείς. Δεν μπορώ να βλέπω όλο τα ίδια και τα ίδια στην τηλεόραση μου. Θέλω κάτι διαφορετικό. Διαφωνώ και με την στάση των καναλιών απέναντι στο θέμα. Για τα 25 χρόνια κάνανε τρέιλερ όπου έδειχναν αποσπάσματα από τα σίριαλ. Τώρα ειδικά όμως με το θέμα με τις άδειες των σταθμών το mega έχει οργιάσει με τα τρέιλερ του. Στα τρέιλερ θυμηθήκαμε ξαφνικά τα παλιά ενώ στο πρόγραμμα μας σπάνια να βάλουμε κάτι άλλο. Μόνο τα τελευταία 10-15 χρόνια τηλεόρασης βλέπουμε στην τιβι ενώ υπάρχουν 27 χρόνια (της ιδιωτικής τουλάχιστον). Τους έπιασε ξαφνικά η προκοπή για την τηλεοπτική τους ιστορία και το τι έχουν προσφέρει στο κοινό μόνο όμως μέσω των τρέιλερ γιατί το πρόγραμμα άλλα μας δείχνει. Θα χαρώ να μου πείτε τη γνώμη σας
×