Jump to content

Eagle 1

Members
  • Content Count

    835
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    105

Eagle 1 last won the day on June 21 2018

Eagle 1 had the most liked content!

Community Reputation

489.153 Excellent

2 Followers

About Eagle 1

Converted

  • Location
    Γερμανία

Converted

  • Interests
    Μοντελισμός, αεροπ&a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν και είμαι υπέρ της τεχνολογίας, δεν τα πήγα καθόλου καλά με τα κινητά. Τα μίσησα θα έλεγα. Το 2005 με υποχρέωσαν στη δουλειά μου να πάρω ένα (μας το δώρισαν δηλαδή) και ενώ όλοι οι συνάδελφοί πήραν ότι καινούργιο υπήρχε, εγώ πήρα το πιό φτηνό, ξεπερασμένο μοντέλο με ασπρόμαυρη οθόνη. Για καιρό μάλιστα δεν το ενεργοποίησα, παρά του ότι μπορούσαμε να κάνουμε δωρεάν και ιδιωτικές κλήσεις μέχρι 40 ευρώ το μήνα. Παραπονέθηκε η εταιρεία-πάροχος και το ενεργοποίησα, χωρίς να το χρησιμοποιώ. Όταν έφυγα το παρέδωσα χωρίς λύπη και είμαι έκτοτε πάλι χωρίς κινητό. Ίσως ο μοναδικός στην Ευρώπη 😅. Όταν μου ζητούν τον αριθμό κινητού και τους λέω δεν έχω, με κοιτούν παράξενα και μάλλον δεν με πιστεύουν. Πάντως δεν μου χρειάστηκε, με εξαίρεση 2 φορές που έμεινε το αντίκα-αυτοκίνητο και δεν ήταν μέσα η σύζυγος που έχει 2 κινητά τελευταίας τεχνολογίας (ούτε που ξέρω τι μάρκα είναι)..... Σκοπεύω να παραμείνω δεινόσαυρος ως προς τα κινητά και δεν θα αποκτήσω.
  2. Η αλήθεια είναι ότι ένα σύνθετο τρισδιάστατο διόραμα (π.χ. με προσόψεις κτιρίων, δένδρα κλπ.) είναι το πλέον επιθυμητό, αλλά και δύσκολο/χρονοβόρο στην κατασκευή. Το επίπεδο υπόβαθρο (με σκηνές από την ταινία) που σου πρότεινα έχει το πλεονέκτημα της γρήγορης κατασκευής, αλλά και της αληθοφάνειας μιά και είναι πραγματική απεικόνιση της ταινίας και άμεσα αναγνωρίσιμο από τον θεατή. Καλύπτοντας μάλιστα τις 3 πλευρές του κουτιού με φωτογραφίες και βάζοντας μερικές φιγούρες (περαστικοί, ζώα) παίρνει και τρισδιάστατη υπόσταση. Ότι και να αποφασίσεις, ακόμη και σκέτο να παρουσιάσεις το τόσο βελτιωμένο μοντέλο, θα είναι καλό. Η δουλειά σου είναι πολύ καλή, χαίρομαι για τη συνέχεια!
  3. Μερικές ιδέες: Θα έκανα λήψη εικόνας (grab photo) από κάποια χαρακτηριστική σκηνή της ταινίας από DVD (ή καλύτερα σε φορμά HD) και θα την εκτύπωνα σε Α3 σαν υπόβαθρο. Aκόμμα καλύτερα, βάλε το σε κουτί με τη εικόνα γύρω-γύρω εκτός από εμπρός, όπου θα έχεις τζάμι ή πλεξιγκλάς. Ζωγράφισε και δρόμο κάτω, βάλε ίσως και φιγούρες πεζών, κρυφό φωτισμό με μπλέ led για το βράδυ και θα έχεις ένα ωραίο διόραμα. Επίσης τσιπ με τον πραγματικό θόρυβο του αυτοκινήτου από την ταινία θα το έκανε εντυπωσιακό. Μπορείς να κατεβάσεις τον θόρυβο από σκηνή της ταινίας από το YouTube σε φτηνό media player, να το "κρύψεις" πίσω από το μοντέλο και να παίζει ο ήχος όταν έχεις καλεσμένους. Καλή επιτυχία, είναι πολύ ωραία η κατασκευή σου!
  4. Ακολουθεί η οθόνη με τον σκηνοθέτη, όπου το Mr. πριν το όνομα παραπέμπει σε... Χίτσκοκ μια και έτσι έγραφε στην πολυθρόνα του. Φυσικά η καινοτομική (τότε) εναλλαγή χρωμάτων της οθόνης είναι συνεχής...... Το χρώμα άλλαζε σταδιακά, σε συνεχή ροή, λόγω των χαμηλών δυνατοτήτων των τότε υπολογιστών, άλλοτε από πάνω προς τα κάτω και άλλοτε από κάτω προς τα πάνω.... Φουτουριστικά -τότε- πράγματα σε φίλμ Super 8........... Φυσικά γίνεται αναφορά και στην αναγνωρισιμότητά του, λόγω της ταινίας Top Car!!!!! Το εφφέ της αναλλαγής χρωμάτων της οθόνης παραμένει.... Το ότι το χρώμα δεν εισχωρούσε στο εσωτερικό των χαρακτήρων (π.χ. στο Ο, στο Α) είναι ενδεικτικό των ατελειών της εποχής. Τεχνολογία στα σπάργανα............ Εκτός από τις σκηνές με τον υπολογιστή γυρίσθηκαν τέλος και κάποιες σκηνές σε νησί στις διακοπές μας, όπου χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της αμερικάνικης νύκτας (κινηματογράφιση την ημέρα με σκούρο μπλέ φίλτρο μπροστά στο φακό, ώστε να γίνεται προσομοίωση νύκτας). Η νυχτερίδα είναι πλαστική, κρεμασμένη με λεπτό σκοινάκι και η αλήθεια είναι ότι κατά την προβολή είναι πολύ ρεαλιστική.... Η ταινία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μια και μετά τις διακοπές και τη στρατιωτική θητεία άρχισαν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, ήρθαν και τα παιδιά, στα οποία επικεντρώθηκαν πλέον οι λήψεις. Ούτως ή άλλως, το φίλμ Super 8 έπνεε πλέον τα λοίσθια και η κινηματογραφική μηχανή λήψεως αντικαταστάθηκε με βιντεοκάμερα. Τα πλάνα έμειναν αμοντάριστα και χωρίς μουσική επένδυση. Τώρα που ψηφιοποιήθηκαν σκέπτομαι να τα κάνω ένα κλιπάκι....... Άν έχει χρησιμοποιήσει και άλλο μέλος υπολογιστή σε φίλμ Super 8 ας γράψει τις εμπειρίες του. ΤΕΛΟΣ ---- THE END ---- FIN ---- ENDE
  5. Eagle 1

    Ρετρό ταινίες σε DVD

    Από τα δικά μου DVD με παλιές ταινίες ξεχώρισα για το φόρουμ 2 πακέτα των 50 ταινιών έκαστο. Έχουν σπάνιες ταινίες, συνήθως B-Movies, γραμμένες σε DVD, από 2 σε κάθε πλευρά (το κάθε πακέτο έχει δηλαδή 13 DVD). Η ποιότητα είναι μέτρια, σε μερικές μάλιστα ταινίες κατώτερη από βιντεοκασσέτα. Το πρώτο πακέτο έχει τίτλο "Warriors" και αναφέρεται σε μεγάλο βαθμό και σε ελληνικά θέματα της μυθολογίας, αλλά με το σενάριο να ξεφεύγει συχνά από αυτά που γνωρίζουμε. Έχουμε έτσι (ενδεικτικά) τον Ηρακλή να πολεμάει μαζί με τον μασκοφόρο καβαλάρη στην...Ισπανία, αλλά και εναντίων των σεληναθρώπων (!!!!!). Έχουμε επίσης τους Γίγαντες της Θεσσαλίας (στην ουσία την αργοναυτική εκστρατεία), αλλά και ταινίες με τον Μασίστα, τον Ούρσο, τον Σπάρτακο κλπ. που βλέπαμε μικροί στο σινεάκ (ήταν η φτηνή κινηματογραφική προβολή το πρωί της Κυριακής κυρίως για παιδιά, στις 11.00, μετά τον -υποχρεωτικό- εκκλησιασμό). Οι ταινίες είναι από τη 10ετία του '60 και οι περισσότερες είναι ιταλικές παραγωγές. Οι ηθοποιοί άγνωστοι σήμερα ή στα πρώτα τους βήματα, όπως η Ραφαέλα Καρά Το δεύτερο πακέτο έχει τίτλο "Nightmare Worlds" και περιέχει ταινίες του φανταστικού κινηματογράφου, από τα 50'ς έως τα 80'ς.
  6. Και ακολουθεί ο τίτλος της ταινίας, γραμμένος κατά ένα μέρος με εργαλείο το spray (μεγάλη υπόθεση τότε, αυτονόητο σήμερα...) & χρήση ποντικιού, καθώς επίσης με χαρακτήρες σε κίνηση ο υπόλοιπος. Ακολούθως ζωγραφίσθηκε με spray σταδιακά και με σύντομες λήψεις (των 10 καρέ) αίμα στους χαρακτήρες, με αποτέλεσμα στην προβολή, μετά τον σχηματισμό του τίτλου στην οθόνη, να φαίνεται να πηγάζει αίμα από τα γράμματα. Φυσικά στο τέλος γέμισε η οθόνη κόκκινο................ Τρυκ κπου μόνο με υπολογιστή μπορούσε να πετύχει τόσο καλά. Παραθέτω ενδεικτικά μερικές σκηνές από την οθόνη. Συνεχίζεται............
  7. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1989 και πριν τη στρατιωτική θητεία σκεφτήκαμε να κάνουμε με τον πρώην συγκάτοικο και νυν κουμπάρο, άλλη μία ταινία μικρού μήκους, μια και το Top Car είχε μεγάλη επιτυχία στις προβολές με φίλους. Επηρεασμένοι από το Thriller του Michael Jackson αποφασίσαμε για παρωδία τρόμου με τίτλο "Bacula and Dr. S____genstein" (έπιασε τόπο το διδακτορικό). O υπολογιστής πλέον είχε έγχρωμο μόνιτορ, υπήρχε ποντίκι, η δε έκδοση του Harvard Graphics ήταν πιό εξελιγμένη, οπότε οι δυνατότητες ήταν μεγαλύτερες. Άρχισαν λοιπόν τα γυρίσματα με τους τίτλους στον υπολογιστή. Όπως και στο Top Car, κατ' αρχήν αναγράφονται οι κινηματογραφικές εταιρείες, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πάλι τα ονόματά μας σε μίξη με γνωστές εταιρείες........ Αναρτώ 2 σκηνές όπου φαίνεται η ροή της γραφής και τα διαφορετικά χρώματα ανά εταιρεία. Ακολούθως εμφανίζεται το Presents να έρχεται από το βάθος και να πιάνει σταδιακά όλη την οθόνη Και στη συνέχεια σε ροή σχηματίζεται The Color Superproduction με χαρακτήρες διαφορετικών χρωμάτων στη λέξη color και στις λέξεις της φράσης. Μετά, αφού σχηματίσθηκε η φράση άλλαξε το υπόβαθρο σε διαφορετικό χρώμα......... Μεγάλη επανάσταση στην κινηματογράφιση το έγχρωμο μόνιτορ του Η/Υ..... Συνεχίζεται..........
  8. Ίσως με την σκέψη να μπορέσει κάποτε να "ταξιδέψει" σε διαπλανητικές, διαστρικές, διαγαλαξιακές αποστάσεις...........
  9. Τα χρησιμοποιούσαμε στην 1η δημοτικού, κάτω η αντιγραφή, πάνω η σχετική ζωγραφιά. Θυμάμαι ότι έπρεπε να αντιγράψω το κείμενο για την σχολική αίθουσα, αλλά η αντίστοιχη ζωγραφιά ήταν δύσκολη (θρανία, μαθητές) και με βοήθησε ο πατέρας μου. Λόγω της δυσκολίας τυπώθηκε στη μνήμη μου το περιστατικό.
  10. Μαζεύοντας λοιπόν τα λάθη που έγιναν στα γυρίσματα δημιουργήθηκε τρέιλερ της soft version (Top Car II), όπου δανειστήκαμε ένα Golf Diesel ενός συμφοιτητή, μιλώντας του αορίστως για κάποιες σκηνές (αν ήξερε την σάτιρα για το αυτοκίνητό του....). Θυμάμαι τον θόρυβο που έκανε η μηχανή του με τις μονώσεις τότε να είναι οριακές, τρακτέρ θύμιζε... Αρχικά εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή οι τίτλοι της ταινίας σε ροή: Αφού ο πρωταγωνιστής ζητήσει κατάλληλο αυτοκίνητο ο υπολογιστής του επιλέγει Golf Diesel από τη γνωστή λίστα με τα alternatives. Τον ερωτά "rquesting further information" με δακτυλογραφικό λάθος. Η σκηνή ήταν η αρχική και το λάθος έγινε ακούσια, αλλά επειδή η λήψη της ταινίας ήταν ταυτόχρονη, δεν μπορούσε πλέον να διορθωθεί. Η εισαγωγή δεδομένων στο πρώιμο αυτό στάδιο που δεν είχαμε εξοικειωθεί με τα γυρίσματα, έγινε στην αρχική μάσκα του Harvard Graphics και όχι μετά την επεξεργασία από το πρόγραμμα, όπως στις σκηνές που ξαναγυρίσθηκαν και στις επόμενες. Βλέπει λοιπόν κανείς πως δίδονταν στο πρόγραμμα τα δεδομένα (τίτλος, υπότιτλος, λειτουργίες πλήκτρων F1, F2,... F10 κλπ.) ώστε να τα επεξεργαστεί στη συνέχεια ο υπολογιστής και να δημιουργήσει τη γραφική παράσταση. Πατώντας Enter παίρνει την απάντηση: with golf diesel is the Mission IMPOSSIBLE...... Στη συνέχεια υπάρχουν σύντομες σκηνές με τον εκτελεστή να παίρνει τα χρήματα σε δραχμές (και όχι σε δολλάρια όπως πριν), να προσπαθεί να βάλει μπρος το Golf αλλά να μην παίρνει εμπρός η μηχανή, πυροβολώντας να πέφτει ο γεμιστήρας από το πιστόλι σε αργή κίνηση (ήταν η πρώτη λήψη, η σκηνή ξαναγυρίσθηκε σωστά μεταγενέστερα για την κανονική ταινία), στη ρομαντική στιγμή η δεσποσύνη αντί αγκαλιάς τον κυνηγάει, το Golf είναι σταματημένο με βλάβη ενώ δίπλα του περνάει μεγαλοπρεπώς η BMW, τα γράμματα του τέλους είναι ανάποδα (άλλο λάθος στα αρχικά γυρίσματα) και το τρέιλερ κλείνει με την οθόνη του υπολογιστή όπου αναγράφεται "SHORTLY IN THIS THEATRE". H μουσική του τρέιλερ δεν είναι του Top Gun, αλλά δημοτικά και λαικά άσματα της εποχής.... Φυσικά δεν υπήρξε ποτέ ολοκληρωμένη Soft Version..... Δυστυχώς! Συνεχίζεται με την απόπειρα δημιουργίας δεύτερης ταινίας S-8 με χρήση υπολογιστή.....
  11. Στη συνέχεια της πλοκής, η συμμετοχή του υπολογιστή τελειώνει με τον πρωταγωνιστή να παίρνει τα κλειδιά του αυτοκινήτου με υπόβαθρο τη δισκέττα του MS-DOS, επίσης τον εξοπλισμό της αποστολής του (ψεύτικο φυσικά πιστόλι) και αναχωρεί με το BMW. To αυτοκίνητο παραλληλίζεται με μαχητικό F-16 σε κλίμακα 1:32 από κιτ της Revell που είχα κάνει τότε (δεν είχα το F-14 της ταινίας...) σε διάφορες φάσεις, είτε προφίλ, είτε να βγαίνει το αυτοκίνητο από το αεροπλάνο με λήψη πάνω σε λήψη. Φυσικά υπάρχει η αποστολή, ρομαντικές σκηνές και το τέλος.... Να σημειώσω ότι η ταινία άρχισε να γίνεται το 1987, αλλά τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν στια αρχές του 1988, με το δε μοντάζ και την προσθήκη μουσικής (από πικάπ στη μηχανή προβολής.... ποοοολύ δύσκολη και χρονοβόρος διαδικασία) ήταν έτοιμη στα τέλη του 1988... Τέλος? Όχι, διότι μας είχε μείνει φιλμ από λάθη που έγιναν. Με το περίσιο φιλμ των αποτυχιών, σκεφτήκαμε να γυρίσουμε τη Soft Version και τελικά έγινε ένα trailer, με εμπλοκή πάλι του υπολογιστή, η παρουσίαση του οποίου θα γίνειστη συνέχεια. Συνεχίζεται...
  12. Σωστά, αλλά το θέμα είναι ότι εκτός από τον υπολογιστή και το BMW που στην ουσία είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές, υπάρχουν και συμμετέχοντες κομπάρσοι (οι συγκάτοικοι και οι γυναίκες τους), οπότε η ελεύθερη πρόσβαση σε YouTube ή σε DropBox (που δεν χωράει λόγω μεγέθους), όπου που το κατέβασμά της μπορεί να ξεφύγει από όρια, δεν είναι επιθυμητή. Προτιμώ να την δείχνω σε παρέα, πιστεύω να βρεθούμε κάποια στιγμή με φίλτατα μέλη (όχι μόνο για την ταινία), θα χαρώ πολύ.
  13. Εξαιρετικό θέμα φίλτατε Rakeesh! Όλα όσα είπες παραξένεψαν και εμένα στο ταξίδι αυτό. Επιπρόσθετα, πηγαίνοντας στο φωτογραφείο της γειτονιάς για να πάρω φιλμ για τη φωτογραφική μηχανή και βιντεοκασέτα για το video ώστε να φωτογραφίσω/βιντεοσκοπίσω τα φαινόμενα της μελλοντικής αυτής εποχής του 2019, διαπίστωσα ότι ΔΕΝ υπάρχουν! Ο υπάλληλος μου έδειξε σε ένα μικρό λεπτό πράγμα με καταπληκτική οθόνη ("κινητό" το έλεγε και ήταν και τηλέφωνο είπε) πως μπορώ να τα παραγγείλω σαν ρετρό στο "internet". Βλέποντάς με μάλιστα τουρίστα με τέτοιο ρετρό -όπως είπε- εξοπλισμό με παρακάλεσε να βγάλουμε "selfie" ή κάτι τέτοιο, και να το βάλει λέει στο... Facebook. Τι διάβολο είναι αυτό, αναρωτήθηκα και βλέποντάς με άγαλμα μου λέει "τι, εσύ δεν έχεις??? Που ζεις"..... Εντάξει του είπα από περιέργεια και ξεδιπλώνει ένα ματσούκι (νόμισα αρχικά ότι θα με δείρει), βάζει στην άκρη του αυτό το..."κινητό" και πριν προλάβω να πω κάτι έβγαλε φωτογραφία. Μου έδειξε πως σε μία στιγμή την "κρέμασε στον τοίχο" και είδα πολλές άλλες φωτογραφίες από φίλους. Ενθουσιάστηκε μάλιστα, διότι πήρε με τη φωτογραφία μας αμέσως πολλά "like", και κάτι καρδούλες και smily κλπ., ενώ κάποιος έγραψε "που τον βρήκες αυτόν τον ρετρό τύπο". Καλά του είπα, όλοι αυτοί βλέπουνε συνεχώς τι ανεβάζεις, δεν έχουν άλλη δουλειά???? Ναι, μου λέει ειδοποιούνται ηχητικά ή με βομβητή....Είπε μετά ότι θέλει να πάρει και βίντεο με αυτό το πράγμα αλλά δεν δέχθηκα και έφυγα... Στο δρόμο κόντεψε να με πατήσει ένα ποδήλατο που έτρεχε πολύ γρήγορα και όπως διαπίστωσα ήταν ηλεκτρικό!!!! Θέλοντας να πάω στο κέντρο, μου είπαν να πάρω το Μετρό, αλλά δεν ήμουν στο Παρίσι. Το έφτιαξαν λοιπόν, σκέφτηκα!!!! Είχα μαζί μου δραχμές, αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω εισιτήριο, γιατί λέει έπρεπε να έχω.... ΕΥΡΩ!!!!!!! Τα έχασα, τι είναι πάλι αυτό, ρώτησα. Με κοιτούσαν σαν να είμαι εξωγήινος. Ένας ευγενικός κύριος προσφέρθηκε να μου αλλάξει τα νομίσματα μου με αυτά τα.... Ευρώ. Ήταν πολύ χαρούμενος, τα ήθελε λέει για τη....συλλογή του! Μου έδωσε μερικά Ευρώ και είδα ότι ήταν δίχρωμα, σαν ιταλικές λιρέττες, αλλά δεν ήταν μόνο ελληνικά. Είχε και γερμανικά, φινλανδικά, ισπανικά... Μπήκα στο Μετρό και εκεί είχα τη μεγαλύτερη απογοήτευση. Σε μία στάση μπήκε μία παρέα μαθητών γυμνασίου που μόλις είχαν σχολάσει. Δύο κάθισαν απέναντί μου και έβγαλαν αμέσως από ένα κινητό και άρχισαν να πληκτρολογούν πάνω στο τζάμι του και να γελούν χωρίς λόγο. Αρκετές στάσεις αργότερα λέει το ένα στο άλλο: άντε, δεν θα μου απαντήσεις ακόμα, θα κατέβω. Και το άλλο λέει. Τώρα, τώρα φεύγει το SMS (ή κάτι τέτοιο). Κατάλαβα ότι αντί να μιλάνε μεταξύ τους, γράφανε στο @@@κινητό. Είπα στον εαυτό μου, εγώ δεν θα έχω κινητό ούτε Facebook όταν εφευρεθούν, δεν τα θέλω! Γύρισα λοιπόν πίσω, στο ωραίο 1990 χωρίς φωτογραφίες και βίντεο και με ανάμικτα συναισθήματα...... ΥΓ: Κράτησα το λόγο μου. Δεν έχω κινητό, ούτε facebook. Το γεγονός με τους μαθητές είναι αληθινό, μου συνέβη πρόσφατα και δεν έχει σημασία που έγινε στη Γερμανία!
  14. Ευχαριστώ πολύ φίλτατοι! Για να αναρτήσω το βίντεο πρέπει να περάσει από το YouTube και αυτό με προβληματίζει. Ίσως κάνω σύντομο trailer ή ακόμα καλύτερα να το φέρω σε καμία ρετροσυνάντηση, για να πω και τα συμβάντα που σχετίζονται με την παραγωγή του. Δεν έχει γέλιο μόνο το φιλμ..... Συνεχίζοντας λοιπόν στο έργο, ο πρωταγωνιστής έχοντας την ένδειξη από τον υπολογιστή για BMW 318, πληκτρολογεί requesting further information και πατά Enter......... και ο υπολογιστής στην οθόνη του εξηγεί: Αυτό ήταν η κορύφωση της εμπλοκής του υπολογιστή στην ταινία, φανταστείτε το σχήμα της BMW να δημιουργείται σταδιακά και όταν ολοκληρώθηκε στην οθόνη του υπολογιστή να αρχίζει πάνω του να αναδύεται το πραγματικό σήμα της BMW και τέλος όλο το αυτοκίνητο. Η συγκεκριμένη σκηνή ήταν φυσικά και πολύ δύσκολη στην υλοποίησή της. Όχι τόσο σχεδιαστικά, μια και έκανα ένα διάγραμμα-πίττα με ίσες τιμές για 4 παραμέτρους και έβαλα "φυτευτά" τα γράμματα B M και W (φυσικά τότε δεν μπορούσε κανείς να τα βάλει υπό γωνία όπως τώρα, ούτε να κάνει τον εξωτερικό κύκλο, αλλά..... λεπτομέρειες....), όσο κινηματογραφικά. Η μηχανή λήψεως επέτρεπε μεν την λήψη πάνω σε προηγούμενη λήψη (γυρίζοντας πίσω λίγο φίλμ που είχε ήδη τραβηχτεί), κάνοντας μάλιστα αυτόματα fade in & fade out, αλλά έπρεπε να κεντράρω όσο το δυνατόν καλύτερα το σχήμα με το πραγματικό σήμα. Το σχήμα κινητογραφήθηκε από την οθόνη στο σπίτι, όπου έβαλα σημάδια στο σκόπευτρο της μηχανής για το μέγεθος που είχε, μετά πάτησα το κουμπί της επιστροφής μερικών δευτερολέπτων του φιλμ στη μηχανή και στη συνέχεια κατέβηκα γρήγορα στο δρόμο όπου ήταν παρκαρισμένο το αυτοκίνητο. Με τους περαστικούς να σταματάνε και να κοιτάνε τοποθέτησα στο σκόπευτρο το πραγματικό σήμα της BMW στο ίδιο περίπου μέγεθος όπως η απεικόνιση του σχήματος στην οθόνη του υπολογιστή και τράβηξα φιλμ απομακρυνόμενος παράλληλα από το αυτοκίνητο για να φανεί σταδιακά το σύνολο. Φυσικά έπρεπε να περιμένω να τελειώσει το φίλμ με άλλες λήψεις, να το στείλω να εμφανισθεί, να το παραλάβω και να δω με προβολή τι έγινε (η διαδικασία αυτή, αδιανόητη σήμερα, συγκαταλέγεται επίσης στη μαγεία του Super 8). Η αληθεια είναι ότι το πέτυχα αρκετά καλά.... ασπρόμαυρο βέβαια....... Συνεχίζεται....
  15. Ακολουθούν τα ονόματα των πρωταγωνιστών, πάντα σε ροή και με διαφορετικές γραμματοσειρές. Να θυμίζω, ότι την εποχή εκείνη ήταν μεγάλο εφφέ η αλλαγή γραμματοσειράς και μάλιστα με διαφορετικά μεγέθη λόγω του σχεδιαστικού προγράμματος, μια και οι επεξεργαστές κειμένων δεν είχαν τέτοιες δυνατότητες. Και μετά αρχίζει η εμπλοκή του υπολογιστή στην υπόθεση της ταινίας: Ο πρωταγωνιστής, αφού βάλει την δισκέττα 5,1/4 στο floppy και το ασφαλίσει με το μοχλό(!) ρωτάει τον υπολογιστή: Special Mission, requesting car! Και ο υπολογιστής απαντά με μία διαδραστικότητα που δεν είχε ακόμη εφευρεθεί (!!!), παρέχοντας 2 καταλόγους με αυτοκίνητα σε λίστα: τα possibilities και τα alternatives (soft). Να σημειώσω, ότι στο σχεδιαστικό πρόγραμμα έκανε κανείς αρχικά τη λίστα με κανονικά γράμματα (data entry) και αφού έδινε τις παραμέτρους γραμματοσειράς και μεγέθους έδινε εντολή εκτέλεσης και εμφανιζόταν στην οθόνη η τελική εικόνα (την οποία και κινηματογραφούσα). Η υπολογιστική ικανότητα τότε ήταν τόσο χαμηλή (και το πρόγραμμα γραφικών τόσο σύνθετο για την εποχή), που η λίστα (και γενικά τα σχεδιαγράμματα) δεν εμφανίζονταν στιγμιαία, αλλά σε ροή. Έβλεπες δηλαδή για κάποια δευτερόλεπτα το διάγραμμα να σχηματίζεται. Για τις νεότερες γενιές, αδιανόητο, τώρα κάνεις κλικ και εμφανίζεται ολόκληρο σε κλάσμα δευτερολέπτου..... Αυτή όμως ήταν η μαγεία των υπολογιστών της εποχής, να το βλέπεις να γίνεται, σαν φωτογραφία με Polaroid και ειδικά για την κινηματογράφιση ήταν ιδανική η ροή της παρουσίασης.Στις 2 διαδοχικές φωτογραφίες φαίνεται η σταδιακή δημιουργία της λίστας, φανταστείτε το σαν συνεχή ροή. Ο κατάλογος των hard αυτοκινήτων περιελάμβανε τα τοπ της εποχής, μαζί κατ' εξαίρεση και το Subaru 500 (λόγω του ότι ήταν το πρώτο μου και αγαπημένο αυτοκίνητο), καθώς και το BMW 318 (περί ου ο λόγος). Η soft λίστα περιελάμβανε επίτηδες το Golf Diesel (o λόγος θα αναλυθεί αργότερα) καθώς και κάποια αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν πιά (Zastava, Wartburg, Polonez). Αν έκανα πάντως την ταινία σήμερα, δεν θα έβαζα το Pony στα soft αλλά στα hard.... Στο αμέσως επόμενο στάδιο ο υπολογιστής κάνει την επιλογή του βάζοντας σε κάδρο το BMW 318 και σε λοξή γραφή. Συνεχίζεται.....
×