Jump to content

karapiperim

Members
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

karapiperim last won the day on April 22 2018

karapiperim had the most liked content!

Community Reputation

14.760 Excellent

About karapiperim

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

343 profile views
  1. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!! Ο ελέφαντας με αντιπαθεί!!!!!!!! Πάντως για το Βουτσα συμφωνώ. Τον προώθησε κι ο Δαλιανίδης αλλά ο Βουτσάς ήταν ταλενταρα κωμικός.. κι ήταν και καλοστεκουμενος σαν άντρας της εποχής του...
  2. karapiperim

    Αθλητές στο πάλκο

    Δεν ξέρω αν είναι σχετικό με το θέμα σου, αλλά υπάρχει κι η περίπτωση του μεγάλου Μίμη Παπαϊωάννου που έκανε διάλειμμα απ τη μπάλα κι εργάστηκε ως τραγουδιστής με Μαρινέλλα- Καζαντζίδη, και μάλιστα την εποχή που πετούσε. Έχει επίσης τραγουδήσει κ τον ύμνο της ΑΕΚ
  3. karapiperim

    Ξέρατε ότι....;

    Ξέρατε ότι..... Η Ελένη Ροδα έζησε έναν μεγάλο έρωτα που κατέληξε σε έναν σύντομο γάμο με τον ηθοποιό Γιώργο Λευτεριωτη; Για τη ζωή του ηθοποιού ελάχιστα είναι γνωστά.. αποτραβήχτηκε νωρίς κι ίσως κι ο ίδιος δεν ενδιαφερόταν για συνεντεύξεις.. Κάπου γύρω στο 67 αρρώστησε από φυματίωση. Παράτησε το θέατρο κι αφοσιώθηκε στη ζωγραφική και στη γλυπτική.. Δε γνωρίζω αν παντρεύτηκε ξανά ή αν απόκτησε απογόνους, έφυγε απ' τη ζωή το 1994. Η Ελένη Ροδα είπε πως τον ερωτεύτηκε τρελά κι εξαιτίας του δεν ακολούθησε τον Δ. Ροντήρη στην Αμερική... Πρώτος πάντως έρωτας της καλής αυτής τραγουδίστριας και ηθοποιού ήταν ο Νότης Περγιάλης.
  4. karapiperim

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    Χαχαχαχαχαχα Πόσες αγκινάρες μπορεί να χωρούσε ένα σουτιέν;;;;;;;;;;;;; Και της γιαγιάς μου ακόμη που είχε πλούσια τα ελέη το πολύ να βαζε δύο αγκινάρες σε κάθε μπάντα. Τι λέω θεέ βραδιάτικα... 😂😂😂😂😂😂😂😂
  5. Προφανώς αυτοί που τα λέγανε αυτά δε μπορούν να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ της Θεολογίας και της καλογηρικης...
  6. Καλός ηθοποιός, διακριτική παρουσία.. λυπήθηκα πραγματικά.. Οι νεότεροι φυσικά θα τον θυμόμαστε κι απ' το Τζέλα Δέλτα που δεν είχε φουγάρα... Καλό του ταξίδι..
  7. Κι εγώ το χλωμός, βρώμικος κτλ έτσι τα γράφω ούτε θυμάμαι πως τα μάθαμε στο σχολείο παρότι είμαι μικρό κορίτσι 😄😄😄😄😄, Πάντως κι ο κορεκτορας που σε πολλές περιπτώσεις είναι ο σύγχρονος δαίμων του τυπογραφείου σωστά τα πιάνει Ωραία αφού δε σχολιάζει ο ελέφαντας τα λάθη ώρα να απαλλαγώ του άγχους που μου δημιουργούσαν τα καυστικά του σχόλια 😀😀😀 @bambinella 100 Ούτε που είχα προσέξει πως δε βάζεις τόνους.. τόση παρατηρητικότητα!!!! Όταν ακούσετε το έργο γράψτε μας τις εντυπώσεις σας!!
  8. Ωχ ελέφαντα με πρόλαβες προτού προλάβω να διορθώσω το άρρεν Και λέω ε ρε τώρα και το διαβάσει ο ελέφαντας... Ποιος με γλιτώνει απ τα βέλη του 😁😁😁😁
  9. Ο τελευταίος Ασπροκόρακας ( του Αλέξη Σολομού). Κυρίως γνωστός ως σκηνοθέτης, ο Αλέξης Σολομός, υπήρξε κάποτε νεαρός... Και ηθοποιός στο νεοσύστατο Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν. Την εποχή εκείνη - που η χώρα στέναζε κάτω από τη μπότα του κατακτητή που λέει και το τραγούδι- με παρότρυνση του Κουν ο Σολομός γράφει μια σάτιρα για την αστική οικογένεια. Η παράσταση ανέβηκε από τους ηθοποιούς του Θεάτρου Τέχνης λίγο πριν την αποχώρηση των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων απ' την Αθήνα. Οι κριτικοί της εποχής διχάστηκαν "όσο ποτέ άλλοτε" μας λέει ο Σολομός στην εισαγωγή που κάνει στο έργο του όταν αυτό ανέβηκε ως ραδιοφωνική παράσταση. Υπόθεση: Η αστική οικογένεια των Ασπροκορακα, με αρχηγίνα την αγέρωχη θεία Βιργινία, προσπαθεί να πείσει τον τελευταίο άρρεν απόγονο της να διακόψει το δεσμό του με μια καλλιτέχνιδα. Ο νεαρός βρίσκεται σε δίλημμα. Θα ακολουθήσει τις συμβουλές των θείων του; Θα συμμορφωθεί με "το βάρος του ονόματος" και θα απαρνηθεί την ερωμένη του ή θα ακούσει την καρδιά του; Την κεντρική ιστορία πλαισιώνουν διάφορες χαριτωμένες ιστοριουλες, προχωρημένες για την εποχή που γράφτηκε το έργο. ( Αν και ίσως η σεμνοτυφία σε σινεμά και θέατρο να έγινε κανόνας γύρω στο 60). Αν έχει την οποιαδήποτε σημασία η γνώμη μου βρήκα το έργο έξυπνο και με χιούμορ περισσότερο ευρωπαϊκό παρά ελληνικό, αλλά οπωσδήποτε με χιούμορ. Μια ευχάριστη για μένα έκπληξη απ' τον δάσκαλο και διαλεχτό σκηνοθέτη του Εθνικού θεάτρου, Αλέξη Σολομό. Κείμενο/σκηνοθεσία: Αλέξης Σολομός Ακούγονται οι ηθοποιοί: Ελένη Χατζηαργύρη: Βιργινία Ασπροκόρακα Λυκούργος Καλλέργης: Κλεάνθης Ασπροκόρακας Στέλιος Βόκοβιτς: Σώτος Ασπροκόρακας Χρήστος Πάρλας: Νικηφόρος Ασπροκόρακας Άννα Φόνσου:Ρόζα Κάκια Παναγιώτου: Ροξάνη Ασπροκόρακα Γιώργος Γεωγλερής: Φωτογράφος Κλεοπάτρα Ροντήρη: Άννα Μαρία Φωτεινή Μανέττα: Αλεξάνδρα Μαρία Λιαπίκου: Ολυμπία Γιάννης Αργύρης: Πρωθυπουργός Ματίνα Καρρά: Μίτση Θεοδόσης Ισαακίδης: Μετρ Δημήτρης Τσούτσης: Μάγος Τσατσάρα Κώστας Κανξίδης: Ανθυπολοχαγός Λώλης. «…Στ’ απύθμενα βάθη του δραματουργικού μου μαρασμού θα μου απλώσει και πάλι το σωτήριο χέρι του ο Κουν. Θεωρεί, καθώς μου λέει, την κωμωδία μου “Ο τελευταίος Ασπροκόρακας» σαν το καλύτερο ελληνικό έργο απ’ όσα έχει διαβάσει τελευταία και θέλει να την ανεβάσει. Πολύ φοβάται αν το κοινό θα την καταλάβει, μα είναι έτοιμος να κάνει το τόλμημα. Να πούμε την αλήθεια, δεν είναι κι ο ίδιος ολότελα αμέτοχος στην έμπνευση της δραματικής ιδέας. Από τον καιρό που του διάβαζα τα παλαιότερα έργα μου, προσπαθούσε να με προσανατολίσει στην αστική σάτιρα, στη γελοιογράφηση της μπουρζουαζίας…Η κωμωδία τούτη – μια μασκαράτικη παρωδία βαρύγδουπου κοινωνικού δράματος ζωντανεμένη από ανθρώπινες μαριονέτες – μας “διδάσκει” πως μονάχα οι ξιπασμένοι λογαριάζουν τους εαυτούς τους άσπρους κόρακες, αντί μαύρους σαν όλους τους απλούς ανθρώπους. Δίκην Δον Κάρλος ή νεαρού Μπόργκμαν, ο τελευταίος γόνος της οικογένειας Ασπροκόρακα, ο Νικηφόρος, μεγαλωμένος κάτω από την καταπιεστική δόξα του νεκρού πατέρα του – πούχε ανακαλύψει… – επαναστατεί τελικά και, στο πείσμα της αγέρωχης κι αδιάλλαχτης φαμίλιας, παντρεύεται την… που ποθεί η καρδιά του. Με την παράσταση αυτή συντελείται το θεατρικό ντεμπούτο της Αλέκας Κατσέλη (τότε Μαζαράκη), του Γκιωνάκη, του Δημήτρη Νικολαΐδη σαν ρομαντικού ζεν-πρεμιέ και του Μάνου Χατζηδάκι, που συνθέτει τα πρώτα του θεατρικά τραγούδια, “Νικαράγουα” και “Το όνομά μου είναι Ρόζα”…Στην πλατεία έχουνε δώσει ραντεβού όλοι οι κουλτουριάρηδες των ημερών, εχθροί και φίλοι... Ωστόσο οι κριτικές της τότε παράστασης ήτανε διχασμένες… - «Απ’ την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα να διοχετεύεται μέσα μου, μαζί με μιαν αναζωογονητική έκπληξη, ένας ηλεκτρισμός, ένας μαγνητισμός, μια σατιρική και ποιητική πνοή εξαίρετης ποιότητας» (Ά. Θρύλος, Νέα Εστία). - «Η πιο μεγάλη του αρετή είναι ο ασύγκριτος σατιρικός του οίστρος, ένα στοιχείο που ξεπερνάει τα συνηθισμένα μέτρα» (Ι.Στογιάννης, Βραδυνή) - «Σε μερικά χρόνια ο συγγραφέας κι ο κ. Κουν θ’ απορούν με την τόλμη τους – από ευγένεια ας το πούμε τόλμη» (Θ. Καστανάκης, Σκέψη). - «…είχα θαυμάσει το θάρρος του να σκίσει το έργο που ήταν έτοιμος ν’ ανεβάσει ο Αργυρόπουλος – και μακάρι να είχε κάνει το ίδιο και για τούτο» (Α. Μαμάκης, Αθηναϊκά Νέα)… Νιώθω ένα τριπλό αίσθημα: ικανοποίηση για το έργο μου, ευγνωμοσύνη για όσους εργάστηκαν γι’ αυτό κι απογοήτεψη για τους θεατές εκείνους που το δέχτηκαν αρτηριοσκληρωτικά. Πολλοί από δαύτους είναι οι ίδιοι που κρατούνε σήμερα στα χέρια τους το θεατρικό status quo, χάρη στη μπομπότα που πουλάνε στο κοινό. Αυτοί είναι που κλείσανε το δύσμοιρο κι αγαθό κοινό στο ζωολογικόν κήπο και το κάνανε να ξεχάσει τη λευτεριά του δάσους». Αλέξης Σολωμός πηγη:http://idrymapoiisis.blogspot.com/2014/09/blog-post_32.html Στη φωτογραφία ο Σολομός διαβάζει το έργο του που μεταδόθηκε απο το Α' πρόγραμμα της Ε.Ρ.Α. (αρχείο ΕΡΤ)
  10. karapiperim

    ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

    Πάντως δείχνει καταρτισμένος.. Είχε κ μια δημόσια κόντρα με το Χατζηδάκη κάποια στιγμή κ όχι μόνο. Πολλοί δημοσίευαν επιστολές κ τον κατηγορούσαν για κακεντρέχεια. Ο Χρηστίδης ήταν γλύκας ο καημένος!! Τον συμπαθώ πολύ κυρίως γιατί σχεδόν όλοι του οι ρόλοι ήταν του απατημενου συζύγου ή η λύση ανάγκης για γκαστρωμενες και παραστρατημενες νέες.. καμία δεν τον αγάπησε το Μήνα Χρηστίδη..
  11. Μπα... Μη νομίζεις πως θα ενδιαφερθούν πολλοί τουιτεραδες να την αναπαράγουν ή να την κατεβάσουν... Πιο πιθανό να χαθεί στο βαρέλι χωρίς πάτο που λέμε Ίντερνετ..
  12. karapiperim

    Μια Ιστορία "Θησαυρός"

    " η πονεμένη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη" σε συνέχειες, σα φωτορομαντζο ένα πράγμα.. Ω θεέ... Δε μπορώ να βλέπω τις βλεφαρίδες της Αλίκης. Δε μπορώ, δεν το αντέχω.. γιατί Αλίκη; ΓΙΑΤΊ;;;;;;
  13. karapiperim

    ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

    @elephadas μιας που παραπάνω έθιξες το θέμα με τα κόψε ράψε κ τα του χορού που παίρναν τα λόγια οι πρωταγωνιστές βρήκα κι άλλη παράσταση που έγινε αυτό με την Καρέζη κι έφαγε κι αυτήν την ανάλογη γιούχα για αυτήν την επιλογή. Γενικώς εκείνη η παράσταση είχε παρασκήνιο οπότε με αφορμή την αντίστοιχη κριτική θα γράψω. Πρώτα όμως σας χρωστάω την κριτική του Ταχυδρόμου για την Αντιγόνη. Εγώ πιστεύω πως η Αντιγόνη πρέπει να έχει φρεσκάδα ή αλλιώς να μιλάμε για ΤΗΝ ηθοποιό. Θα ηθελα αν ήξερες να μας γράψεις εντυπώσεις εκείνης της εποχής για τον Κρητικό, μου έχει εξάψει την περιέργεια. Η Αλίκη ως λυδια λίθος Η Αλίκη στην Επίδαυρο! Όπως λέμε " η Αλίκη στο ναυτικό".... Η Αλίκη τραγωδός! Όπως λέμε ο Καραγκιόζης γιατρός, ο Καραγκιόζης τενόρος, ο Καραγκιόζης αστροναύτης... Πραγματικά, όπως ακριβώς ο πολυτεχνίτης λαϊκός ήρωας του θεάτρου σκιών καταπιάνεται με όλα τα επαγγέλματα και όλες τις ειδικότητες που μπορεί να βάλει το μυαλό του ανθρώπου, στην απελπισμένη του προσπάθεια να εξασφαλίσει το καρβέλι της μέρας και να επιβιώσει, έτσι και το πολυμήχανο λαϊκό ίνδαλμα της ελληνικής σκηνής, η Αλίκη Βουγιουκλάκη, καταπιάνεται με όλα τα είδη θεάτρου προκειμένου να τροφοδοτήσει το μύθο της και να τον διατηρήσει ζωντανό. Πριν από λίγα χρόνια, αποφάσισε να εισβάλει στο χώρο της βιεννεζικης οπερέτας με την εύθυμη χήρα του Στράους. Αργότερα ανακήρυξε τον εαυτό της αστέρα της ροκ όπερας με την Εβίτα. Ακόμα παραπέρα έκανε επιδρομή στην αριστοφανικη κωμωδία με την ανεκδιηγητη Λυσιστράτη της. Τώρα οικειοποιείται και την τραγωδία με την Αντιγόνη του Σοφοκλή... Το μόνο σημείο στο οποίο η σταδιοδρομία της διαφέρει αποφασιστικά από εκείνη του Καραγκιόζη είναι στην κατάληξη των ποικίλων κι αλλοπροσαλλων αυτών εξορμήσεων της. Η αναρμοδιοτητα του Καραγκιόζη ξεσκεπάζεται πάντα πριν από το τέλος της βραδιάς. Κι ο Βελιγκεκας τον πετάει κακήν κακώς έξω από το σαράι. Ενώ η πολυπραγμοσυνη της Αλίκης αμείβεται πάντα με μπόλικη δημοσιότητα. Η οποία και σε ένα δεύτερο στάδιο εξαργυρώνεται με την ανάλογη κίνηση στο ταμείο. Όχι ότι είναι πολύ δύσκολο να διακρίνει κανείς τα τσαλιμια της παλιάς βεντέτας της Φίνος φιλμ, κάτω από τη σοβαροφανή πλερέζα της σύγχρονης Αντιγόνης. Όχι ότι χρειάζεται ιδιαίτερα προικισμένο μουσικό αφτί για να ακούσει κανείς το νιαούρισμα της γατούλας του 1950 κάτω από τον παράφορο τραγικό κομμό του 1990. Απλώς οι παράγοντες του ΕΟΤ που οργανώνουν το φεστιβάλ της Επιδαύρου είναι στα καλλυντικά ζητήματα περισσότερο αναρμόδιοι κι απ' ότι είναι ο Καραγκιόζης σε ζητήματα ιατρικής και αστροφυσικής. Επομένως αν ήταν να αναλάβει να ξεχωρίσει ο Βελιγκεκας με το στειλιαρι του τους άσχετους απ' τους σχετικούς, πρέπει να αρχίσει το θεάρεστο έργο του με τα ανώτερα κλιμάκια του Τουρισμού, πριν φτάσει στα καλλιτεχνικά στελέχη των εκδηλώσεων και στις πρωταγωνίστριες τους. Σκέφτομαι πως σε τελευταία ανάλυση θα πρέπει ενδεχομένως να χρωστάμε χάρη στην Αλίκη Βουγιουκλάκη που με τον πρωτόγονο καλλιτεχνικό φαταουλισμο της βοήθησε να ξεμασκαρευτουν τόσα βαρύγδουπα είδωλα του δημοσίου βίου μας. Που συντέλεσε να συνειδητοποιήσουμε πόσο εύκολα ξεπουλά το ταλέντο του ο Μίνως Βολανάκης, σε εγχειρήματα με απροσχηματιστους εμπορικούς στόχους και μόνον. Η σκηνοθετική παρουσία του στην ορχήστρα του αρχαίου θεάτρου ήταν από απλώς γραφική έως εντελώς ανύπαρκτη, με τους ηθοποιούς να τραβούν ασυντόνιστοι ο καθένας τον ξέχωρο δρόμο του. Με τον Πέτρο Φυσσούν στο ρόλο του Κρέοντα να απαγγέλλει μηχανικά κι ανόρεχτα στίχους για των οποίων το περιεχόμενο και το ποιητικό βάρος φαινόταν να έχει πολύ θολή μόνον ιδέα. Με τον Αντώνη Θεοδωρακόπουλο στο ρόλο του Αίμονα να ναρκισσευεται φωνητικά. Και με τον Ηλία Λογοθέτη, στο ρόλο του Τειρεσία να επιδίδεται σε εκφραστικές ασκήσεις στην κλίμακα του γκροτεσκου... Πρέπει να χρωστάμε χάρη στην Αλίκη που δοκίμασε την αντοχή του Μίκη Θεοδωράκη στις πιέσεις της αγοράς και την απόδειξε θλιβερά μειωμένη. Η μουσική επένδυση που έγραψε για την παράσταση ήταν τόσο πρόχειρη, που ακόμη και οι παραφωνίες της πρωταγωνίστριας δε μπορούσαν να την αδικήσουν. Σαν λυδια λίθος η βεντέτα της εμπορικής μας σκηνής έβαλε σε δοκιμασία τον χρυσό όλων των καλλιτεχνικών μας θεσμών και τον βρήκε τενεκέ ξεγανωτο!. Θ. Κρητικός Ταχυδρόμος, 26/7/1990
  14. Η Κάκια Ιγερινού δημοσίευσε σήμερα στο τουίτερ μια φωτογραφία απο τις ετοιμασίες της Λαμπέτη για το γάμο της με τον Μ. Πλωρίτη
  15. Υπάρχουν οι καλλιτεχνικές οικογένειες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση της Κυβέλης αλλά κ του Μυράτ. Η Σμαράγδα Καρύδη έγινε ίσως πιο γνωστή απο το μπαμπά της. Ο ηθοποιός Βύρων Κολάσης έκανε κι αυτός μια κάποια καριέρα ( ο συνονόματος πατέρας του ήταν βιολιστής πολύ γνωστός) Ο γιός του Τίμου Περλέγκα βρίσκεται σε καλλιτεχνικό λίμιτ απ :-) αυτά μου έρχονται τώρα..
×