Jump to content
Sign in to follow this  
Wally

Η Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία

Recommended Posts

Απιστευτης πληροτητος αρθρο για ενα κομματι της (πεθαμενης προ 30ετιας) Ελληνικης Βιομηχανιας που δεν ειναι/εγινε ευρεως γνωστο...

 

Διαβαστε

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκνευρίζομαι όταν τα διαβάζω αυτά....είμαι έτοιμος να γράψω οργισμένη απάντηση με θέμα τους άχρηστους και τα λαμόγια που δεν επέτρεψαν στην Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία ν' αναπτυχθεί. Θα το έκανα αλλά θα το σβήσουν δικαίως οι διαχειριστές μετά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστευω οτι ολοι γνωριζουν...πανωτοκια, μελετημενη εκτροφη αρρωστημενου "συνδικαλισμου", εκδιωξη των ξενων εργοστασιων, κρατικοποιηση υγιων επιχειρησεων και βουλιαγμα τους κτλ κτλ

 

Τα φουγαρα σταματησαν να καπνιζουν και το πραγμα αρχισε να μετρα αντιστροφα...ο λογαριασμος εσκασε σε εμας

Share this post


Link to post
Share on other sites

μερικά παραδείγματα μόνο για να σας τσατίσω και μετά βρίστε μόνοι σας...

1) Μέσα της δεκαετίας του 80: Η Νισσάν εντυπωσιασμένη από τα εφάμιλλα των ιαπωνικών αυτοκίνητα νισάν που κατασκευάζονταν στο Βόλο ήταν έτοιμη να κάνει το εργοστάσιο της νισαν Ευρώπης στην Ελλάδα! Τα δικά μας συνδικάτα απέτρεψαν την συμφωνία αφού απαίτησαν συνιδιοκτησία 50-50 με την μητρική εταιρία με κρατική εποπτεία. Οι Ιάπωνες έσκασαν στα γέλια και πήγαν στην Αγγλία που η Θάτσερ τους έδωσε δωρεάν χώρο στο Σάδερλαντ!

2) 1995: Το εργοστάσιο της νισσαν στο Βόλο κατέρρεε από την υψηλή φορολογία και την χαμηλή ως εκ τούτου ανταγωνιστικότητα. Μια παραγγελία από το ελληνικό δημόσιο στα υπεραξιόπιστα σάνυ (μπορούσαν κάλλιστα να φορέσουν δίλιτρο μοτερ 150 ίππων ή 1600 ) για την Ελληνική αστυνομία θα έδινε βαθιά ανάσα στην εταιρεία. Τελικά τα [EDITED] επέλεξαν τα ριμάδια όπελ αστρα 1ης γενιάς που και αναξιόπιστα αποδείχτηκαν και με ακριβότερο σέρβις και με τεράστιο συνολικά κόστος συντήρησης!

3) Λαμογιά νο3! Έρχεται ο τογιοντα με σκοπό να επενδύσει στην Πύλο....αρχίζει διερευνητικές επαφές με τοπικούς φορείς συνδικάτα και πολιτικούς. Φεύγει με ελαφρά πηδηματάκια...

4) Κλείσιμο επί χούντας πολλών μικρών βιοτεχνιών που σκόπευαν να επενδύσουν στην ανάπτυξη ελληνικών οχημάτων. Η βιομηχανική απομόνωση της χώρας στα χρόνια του...γύψου εξαργυρώθηκε με ηλίθιες πολιτικές μέχρι τις μέρες μας από το σύνολο των κοινοβουλευτικών κομμάτων.

Πάω τώρα να καμαρώσω το ιταλικογερμανικογαλλικοκορεατικοιαπωνικό made in Turkey μπαντζαι gtitsi type-r αμάξι που αγόρασα με 96 άτοκες δόσεις. Ηλίθιε Νεοέλληνα....σταματάω εδώ πριν αρχίσω τα πραγματικά βρισίδια...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

να πω μονο οτι ο γυψος αφορουσε πολλα αλλα πραγματα,πλην βιομηχανιας..ρωτηστε και κανα μεγαλυτερο.

φοβερο αρθρο,το χα μπανισει πριν κανα μηνα και το χα bookmark για εδω.

καλα εκανες και με προλαβες συντροφε Wally.

Οργη ειναι το πρωτο που νιωθεις μετα απο μια αναγνωση τετοιου πληρους πονηματος-απαντηση σ ολους που λενε"ε,εμεις δεν παραγουμε τιποτε..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

ζητώ συγνώμη για το θυμωμένο ποστ απλά δεν αντέχω πλέον να βλέπω την κατρακύλα της χώρας μας και των κατοίκων της. Τέτοια θέματα που δείχνουν που θα μπορούσαμε να είμασταν αν αρπάζαμε τις ευκαιρίες με πληγώνουν αφάνταστα...

 

να πω μονο οτι ο γυψος αφορουσε πολλα αλλα πραγματα,πλην βιομηχανιας..ρωτηστε και κανα μεγαλυτερο.

φυσικά και επιμένω σε όσα έγραψα για τον "γύψο" και την μη ανάπτυξη της βιομηχανίας...εκτός και αν την περιορισμένη ζήτηση λόγω χαμηλού βιοτικού επιπέδου και την ως εκ τούτου περιορισμένη εισαγωγική ανάγκη, την βιώνεις ως βιομηχανική ανάπτυξη.

Το ότι παράδειγμα υπήρχε ένα εργοστάσιο που παρήγαγε... πελτέδες και απασχολούσε 200 εργαζόμενους είναι σίγουρα καλύτερο από το καθόλου του σήμερα . Είναι όμως χειρότερο από την βιομηχανία που παράγει και εξάγει προϊόντα που απασχολούν χιλιάδες εργαζομένους. Ο ...γύψος εμπόδισε την ανάπτυξη της βιομηχανίας της χώρας όπως διαφαινόταν την περίοδο 1960-1967! Το ότι μετά τον ...γύψο δεν ξαναπήρε μπροστά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο που δεν αναιρεί τις αρνητικές συνέπειες του "γύψου".

Edited by Aardvark
Συγχώνευση

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw αυτο το γνωριζατε ????

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=365461

http://www.sigmalive.com/news/greece/323563

 

Έλληνας μετανάστης της Γερμανίας, ο κ. Ηλίας Γαγανέλης,

αξιοποίησε την εμπειρία που απέκτησε στο εξωτερικό και

επένδυσε τους κόπους μιας ζωής δημιουργώντας την

"REPLICAR HELLAS" στην Πιερία, μια επιχείρηση η οποία

πλέον συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 3 κορυφαίες της

Ευρώπης στην κατασκευή "ρέπλικα" αυτοκινήτων της

PORSCHE, ενώ ήδη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο οι

διαπραγματεύσεις και για την κατασκευή μοντέλων της

MERCEDES και της FERRARI από Ελληνικά χέρια !

 

 

Ο Κ. Αϊβαλιώτης επεσήμανε τα παραπάνω στον Υπουργό

κ. Ρέππα και στον Γενικό Γραμματέα κ. Τσιόκα μαζί με το

γεγονός ότι η σύγχρονη αυτή Ελληνική επιχείρηση είχε

αποκτήσει έγκριση τύπου στην Ελβετία και την Γερμανία (και

εξήγαγε και στις 2 χώρες τις PORSCHE 356 CABRIOLET

που παρήγαγε) αλλά - παραδόξως - η Ελληνική

γραφειοκρατία αρνιόταν να της χορηγήσει έγκριση τύπου για

να πουλάει και στην Ελλάδα...

 

 

Η κινητοποίηση και το ενδιαφέρον των κ. κ. Ρέππα και

Τσιόκα καθώς και οι επανειλημμένες και επίμονες

παρεμβάσεις του Κ. Αϊβαλιώτη στην Βουλή από τον

περασμένο Δεκέμβριο οδήγησαν τελικά στο να εκδοθεί

Ελληνική έγκριση τύπου των πρωτοποριακών Ελληνικών

αυτοκινήτων που κατασκευάζει στην Κατερίνη η "REPLICAR

HELLAS" και έτσι να μην χρειάζεται πλέον να εξάγει τα

αυτοκίνητά της στην Γερμανία και να τα επανεισάγει στην

Ελλάδα (!) για να καταφέρει να τα πουλήσει...

 

http://vounisios.pblogs.gr/2011/03/replica-porche-made-in-katerini.html

 

16445226.jpg

Edited by Nemo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ζητώ συγνώμη για το θυμωμένο ποστ απλά δεν αντέχω πλέον να βλέπω την κατρακύλα της χώρας μας και των κατοίκων της. Τέτοια θέματα που δείχνουν που θα μπορούσαμε να είμασταν αν αρπάζαμε τις ευκαιρίες με πληγώνουν αφάνταστα...

 

 

φυσικά και επιμένω σε όσα έγραψα για τον "γύψο" και την μη ανάπτυξη της βιομηχανίας...εκτός και αν την περιορισμένη ζήτηση λόγω χαμηλού βιοτικού επιπέδου και την ως εκ τούτου περιορισμένη εισαγωγική ανάγκη, την βιώνεις ως βιομηχανική ανάπτυξη.

Το ότι παράδειγμα υπήρχε ένα εργοστάσιο που παρήγαγε... πελτέδες και απασχολούσε 200 εργαζόμενους είναι σίγουρα καλύτερο από το καθόλου του σήμερα . Είναι όμως χειρότερο από την βιομηχανία που παράγει και εξάγει προϊόντα που απασχολούν χιλιάδες εργαζομένους. Ο ...γύψος εμπόδισε την ανάπτυξη της βιομηχανίας της χώρας όπως διαφαινόταν την περίοδο 1960-1967! Το ότι μετά τον ...γύψο δεν ξαναπήρε μπροστά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο που δεν αναιρεί τις αρνητικές συνέπειες του "γύψου".

τον υψηλοτερο βαθμο αναπτυξης ,οχι στην υποσαχαρια αφρικη,αλλα μεταξυ χωρων του ΟΟΣΑ δεν τον πετυχαινεις με πελτεδες,ουτε με χαμηλο βιοτικο επιπεδο..και το κοβω εδω μη μας κολησουν και καμμια ταμπελα..

επι του προκειμενου,της αυτοκινητοβιομηχανιας δηλαδη,δε φταιει ο γυψος,,οι ΣΤΟΚΟΙ φταινε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν για σένα ανάπτυξη είναι να δουλεύουν όλοι και αν δεν έχουμε να τους πληρώσουμε ...κόβουμε και κάνα πεντακοσάρικο στην ζούλα από τον έξω κόσμο τότε πάω πάσο. Τι καταναλωτικές ανάγκες είχαν οι Έλληνες την περίοδο αυτή; Να σου πω εγώ...ένα πετρογκαζ, ενα ξυλινο τραπέζι με καρέκλες, ένα "ελενιτ" πάνω από το λαθραίο σπίτι τους και ένα σιδερένιο κρεβάτι. Λογικό να ευημερούν τα νούμερα αφού δεν εισάγαμε τίποτα! Θυμίζει λίγο καταστάσεις βορειοαναταλικά...;)

Πάντως στην τελευταία πρόταση σου συμφωνούμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

You need to be a member in order to leave a comment

Δημιουργία λογαριασμού

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×