Jump to content
Sign in to follow this  
Getta Robo

Biohazard 2 BETA (Resident Evil 1.5) - Το ακυκλοφόρητο.

Recommended Posts

Μια φορα και ενα καιρο, η καποτε αγαπητη capcom αποφασισε να κυκλοφορησει μια συνεχεια για το λατρευτο και υπερπετυχημενο Resident Evil (Biohazard). Αφου εκανε αρκετες δοκιμες και πειραματισμους, με τουλαχιστον τρεις διαφορετικες εκδοσεις, αποφασισε να ακυρωσει την τοτε μορφη του, και να το επανασχεδιασει.

Ο λογος;

Πιστευαν πως το (τοτε) παιχνιδι ηταν παραπλησιο με το πρωτο μερος, και θελανε να το επανασχεδιασουνε σε κατι διαφορετικο. Αρκετοι ομως, συμπεριλαμβανομενου ενθερμα, και του εαυτου μου, παντα ξεραμε πως η πρωιμη εκδοση ειχε κατι το πολυ ξεχωριστο..

Ολες οι προσπαθειες αποκτησης του, δεν απεδωσαν καρπους, και κανενας απο τους γνωστους κατοχους του, δεν θελησανε ποτε να το μοιραστουν.

Ενα ωραιο πρωινο, μια κατα βαση, Ισπανικη ομαδα γνωστοποιησε πως εχει μια αρκετα πρωιμη εκδοση, οπου ασχολουντε πανω στην ολοκληρωση της. Μεχρι πρωτινως, ειχαμε δει ενα αρκετα πλουσιο οπτικο υλικο, ωστοσο ομως πριν απο λιγες ωρες αποφασισαν να μοιραστουν μαζι μας ενα συντομο δειγμα του παιχνιδιου. Αναμεινατε εδω για πολυ περισσοτερες πληροφοριες και εντυπωσεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ ενδιαφερων.το 1.5 ειχε καποια πολυ ωραια στοιχεια τα οποια δεν τα "βαλανε"στο resident evil 2 πχ ο χώρος των φυλακών ο οποιος φαινοταν πιο μεγαλος έναντι των φυλακων στο RE2.Μια αλλη καλη λεπτομερια ηταν τα σκυλια Κ-9 τα οποια ταιριαζαν στο ολο concept του παιχνιδιου(αστυνομικο τμημα)και τα οποια "κοπηκαν"τελικα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ το κατέβασα σήμερα. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως, έχω καιρό να ασχοληθώ με PS1 emulation θα ανανεώσω λίγο τα αρχεία μου και μετά.

 

Πάντως τώρα που έγινε και αυτό, καλά θα ήταν να έβρισκαν και το RE 3.5. Το ίδιο ακριβώς είχε γίνει και με το RE4, πριν από αυτό υπήρχε μία έκδοση η οποία ήταν πιο κοντά στα προηγούμενα RE (είχε 3D γραφικά και στημένες κάμερες με λίγη κίνηση αλά Code Veronica) και κατά την γνώμη μου ήταν πολύ πιο ωραίο και ατμοσφαιρικό. Όχι ότι το 4 δεν ήταν καλό αλλά το 3.5 φαινόταν ακόμα καλύτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω ποσο υλικο υπαρχει και αν φτανει να γινει παιχνιδι στο 3.5,παντως θα ταν οτι καλυτερο τα γραφικα του σε αντιθεση με το 1.5 στεκουν ανετα και σημερα.

Εγω παλι ελπιζω σε official release,ισως σε ενα bundle με τιτλο "τα ακυκλοφορητα",lol

Δεστε παρακατω στα Παρομοια θεματα για ινφο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειτα απο λιγες ωρες ενασχολησης μου με την συγκεκριμενη εκδοση, εμεινα πολυ ικανοποιημενος με αυτα που περιμενα και ηθελα να δω. Αναλυτικοτερα τωρα.

Καταρχας, οπως και παρακατω αναφερουν οι ιδιοι, η εκδοση που κυκλοφορει ειναι μια πολυ πρωιμη και προβληματικη εκδοση, την οποια διερευσαν οι ιδιοι προκειμενου να εμποδισουν την πωληση της, μιας και δυστηχως ειχε βρεθει σε λαθος χερια. Η ομαδα εχει την δευτερη εκδοση, αυτη που ειναι κατα 40% ολοκληρωμενη, και ο λογος οπου εστω και τρεχει, ειναι η ολη φιλοτιμη προσπαθεια τους και μονο.

 

This here is an ISO of our work in progress build of the Resident Evil 1.5 restoration project. It is not representative of the current state of development of the non-profit restoration fan-project. For updates on that, please see the bottom of the file for suggested locations to monitor things or visit the YouTube channel http://www.YouTube.com/user/MrBZork'>http://www.youtube.com/user/MrBZork

 

As stated in our open letter on the 17th of February 2013, posted on the fansite The Horror Is Alive via our only true, public spokesperson, we regretfully learned that a Joel Welsh, aka. Colvin, tried to profit from his acquisition of this very build by shopping it around to several members of the Resident Evil community. This we learned from several alarming chatlogs and sales offers forwarded to us by worried and concerned parties and friends of the team who'd either been directly contacted by Colvin, or knew people who had been. As with the situation where leaked media from our project appeared online in the summer of 2012, followed by a small wave of people attempting to scam people into giving them money in exchange for what they believed was 1.5 or more information on the project, we quickly investigated this situation and found our signature watermarks all over both the media Colvin had presented in public, the media he was shopping around to people, and the terminology he used to describe certain things pertaining the build he'd obtained.

 

People attempting to profit on our non-profit efforts, and both our personal and monitary investments is something we cannot stand for and is something we feel greatly taints the Resident Evil community, the prototype community, the archival and preservation of video game history, the integrity and face value of people, and our goal and intentions for this here restoration project. While we cannot speak on behalf of Capcom, we do believe that charging money for illegal and unsanctioned duplication of their data is something that should be frowned upon and avoided at all costs. So our plead to you is; if you paid for this here build of Resident Evil 1.5, you've been cheated and should demand your money back and/or file a fraud report via the service you used to complete you monetary transaction.

 

It was a tough decision to make, due to the uncertainty of what lies ahead in terms of releasing this build, but we ultimately decided to make a proper compile of the build Colvin has been shopping around, wrap it up so it can run in normal emulators and on real hardware, and release it to the public - to avoid further misuse and misrepresentation of its content.

 

The build you now have downloaded is a bit of an unstable mess. The instability mainly comes from a tiny experiment we were running on this very build and the build itself had the joke name "Magic Zombie Door". It's an old build and in no way representative of the current state of missing room implementation, restoration of broken elements, or addition of new content.

 

Many of the features you see in the build, as explained in our making of videos, comes from injecting pieces of C code that adds features and functionality that was broken, missing, or otherwise needed. There's a terrible bug we internally called "Air Jesus" present in this build, a legacy issue from the vanilla build, where inspecting objects will often cause ... undesirable results. This bug has since been fixed, but is currently present in this build. While, technically, the load feature works, the save feature's brokenness makes it pretty useless. These are also features that're fixed and will be working in the final release. There are also many stability issues that causes the game to crash or otherwise misbehave, most of these have since been fixed too. So unless there's a very Konami Code-esque approach to how you trigger a randomized and reproducable bug, please don't lose your breath attempting to report bugs to us.

 

 

For more information on the project, general updates on the news and progress, or general discussion, we recommend either following the drama in the megathread on The Horror Is Alive, the news compilation thread on Bioflames, or the news and video stream on http://www.YouTube.com/user/MrBZork

 

 

Should you wish to contact us, for purposes such as helping us with additional content that may benefit this restoration project, show your support, or other matters that may be of interest or value to us; you may reach us through Mr. Robert Zork's e-mail at bob.zork [at] gmail.com. Keep in mind that we have our own lives and other priorities to attend to, but we will always do our best to answer serious and worthwhile inquires and we appreciate all the love and support this project has received, although we never asked for this and originally intended to catch the world by surprise when we revealed end result.

 

 

Resident Evil and the Biohazard are property of Capcom. The project is an unofficial fan-effort, entirely non-profit, comparative to such other fan efforts as Street Fighter x Megaman, Megaman X Corrupted, Dark Biohazard, various modifications to other Resident Evil titles, and so forth. All with purpose and intents of a non-profit nature, and rooted entirely within what most would consider fair use and the healthier side of fandom - aimed exclusively at providing fellow fans with a glimpse into a world that once could've been and to enable them to revisit the world of Survival Horror once more in the way only the 90s could, whilst at the same time showing our own love and support to a franchise, platform, and decade we hold dear.

 

Το ολο περιστατικο θα μπορουσε να ειναι καλλιστα και υποθεση ταινιας..

 

Παρακατω ομως τωρα. Τι θελαμε και ειδαμε στο εστω και ανολοκληρωτο παιχνιδι;

 

#Σκηνικα/υποβαθρα/σχεδιασμος

Το παιχνιδι πρωτιστως εξελισετε σε ενα αστυνομικο τμημα.. Οπως και η κανονικη δευτερη κυκλοφορια θα πει κανεις. Ωστοσο ομως, αυτο το αστυνομικο τμημα, ειναι αστυνομικο τμημα! Ο ολος σχεδιασμος εχει απολυτη βαση λογικης και οχι στην παρωδια τμηματος/δημαρχειου/λουνα παρκ τρομου οπως η τελικη εκδοση! οι εχθροι ειναι μαλλον υποδιεστερου σχεδιασμου σε σχεση με το τελικο αποτελεσμα, ωστοσο ομως φαινοντε ως καθαρη συνεχεια του πρωτου μερους, καθως και υπαρχει μεγαλυτερη ποικοιλια πχ στα ζομπι.

Οι γριφοι επισης εχουν λογικη. Χαμενες καρτες και κλειδια, εργαλεια για να παραβιασεις απεκλεισμενες περιοχες, χαμενα εξαρτηματα απο απαραιτητους μηχανησμους για την εξελιξη της ιστοριας. Δεν υπαρχουν αγαλματα που πρεπει να σπρωξεις για να παρεις τα πιονια μιας ηλεκτρονικης σκακιερας, μεταλια για να βαλεις σε μηχανισμους των Ινκας σε τοιχους κτλ. Οχι πως το παιχνιδι υπολειπεται των γριφων και των σπαζοκεφαλιων, αλλα το κανει με καποιον εστω υποτυπωδες αληθοφανη τροπο!

 

#Μουσικη/ειδικα εφε/λοιποι ηχοι

Ενα πολυ δυνατο χαρτι του παιχνιδιου, η μουσικη του. Με διαμαντια οπως αυτο:

Μιλαμε για πολυ ομορφη μουσικη και ηχητικη επενδυση, οπου δυστηχως δεν ανακυκλωθηκαν ποτε σε μετεπειτα τιτλους της (πλεον μισητης) crapcom, και παρεμειναν χαμενοι τοσα χρονια.. Νομιζω πως υπαρχει μεγαλυτερη ποικοιλια στους ηχους που κανουν οι εχθροι, οπου τουλαχιστον οι κραυγες τους μου ακουγοντε πολυ πιο κοντα στους ηχους που θα εβγαζε ενας νεκροζωντανος παρα τα βελασματα που ακουσαμε στο δευτερο τελικο μερος..

Ο ηχητικος διαλογος μεταξυ των χαρακτηρων απουσιαζει πληρως, ολα γινοντε μεσω υποτιτλων. Λογω του ανοκληρωτου της εκδοσης με τα τωρινα δεδομενα, δεν θα ακουσουμε τον διαλογο οπου ειχε ηχογραφηθει για τον τιτλο..

 

Οπλα/αντικειμενα

Πολυ δυνατο χαρτι της εκδοσης. Ωραια ποικοιλια απο οπλισμο, οπου περιλαμβανει το Franchi SPAS-12 οπου αγαπησαμε απο το πρωτο Jurassic Park. Το μεγαλυτερο μερος του οπλισμου επιστρεφει απο το πρωτο τιτλο, με καποιες νεες πολυ καλες προσθηκες, οπως πχ την δυνατοτητα να εχεις δευτερο οπλο το οποιο μπορεις να αντικαθαστισεις με το κλασσικο μαχαιρι, και μεταξυ αυτων, χειροβομβιδες! Κατι που ειδαμε εν μερη πολλα χρονια αργοτερα με την αναδημιουργια του πρωτου παχνιδιου! Απο αλλα αντικειμενα, οπως περιεγραψα και παραπανω, εχουν απολυτη λογικη και ειναι αληθοφανη. Δεν θα αποκαλυψω τι ακριβως υπαρχουν για το καλο της υποθεσης, ωστοσο καποια απο αυτα υπαρχουν και στο Resident Evil 3!

 

Θα επιστρεψω με περισσοτερες πληροφοριες συντομα, ελπιζοντας να εχουμε μια σταθερη δοκιμαστικη εκδοση οπου η ομαδα υποσχεθηκε. Ωστοσο ομως ως τοτε, δεν ειναι λιγοι αυτοι που ηδη αρχισαν να πειραματιζοντε με την δημιουργια του δικου τους biohazard beta μεσω διαφορων mods!

Edited by Getta Robo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά, μιας και το κάνουν από το μεράκι τους!

Η μουσική, είναι όλα τα λεφτά! Classic Capcom horror! :headbangdude:

 

Ευχαριστούμε για την πληρέστατη ενημέρωση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καιρος λοιπον για μερικες ακομα πληροφοριες. Επαιξα αρκετα την εκδοση οπου κυκλοφορησε, αλλα λογω των παρα πολλων προβληματων οπου εχει, την παρατησα. Πηρα ομως την ιδεα οπου ηθελα, και ναι, το παιχνιδι δειχνει υπεροχο. Αναμενω για καποια περισσοτερη ολοκληρωμενη εκδοση οπου μας εταξαν.

Κατα τα αλλα, καποιος D.Birkin απο το the-horror.com ειναι μελος της ομαδας και απανταει σε παρα πολλες ερωτησεις σχετικα με την ολη προσπαθεια. Μερικες απο αυτες επιγραμματικα, ειναι και οι παρακατω.

 

- Η ολη προσπαθεια γινεται απο μια ομαδα. Περιλαμβανει προγραμματιστες, σεναριογραφους, 3d animators και bug testers μεταξυ αλλων. Η κωδικη της ονομασια ειναι I.G.A.S.

- Η ομαδα εχει την 40% ολοκληρωμενη εκδοση, και βαδιζει πανω σε αυτοσχεδιασμο, υπολοιπομενα στοιχεια απο αλλα resident evil καθως και πληροφοριες οπου εχουνε απο την 80%. Λογω του ανολοκληρωτου της εκδοσης οπου εχουν, αλλα και προβληματικο κωδικα γενικοτερα, το παλευουνε εντυπωσιακα ως εργο.

- Επι το πλειστον ακολουθουν την επισημη εξελιξη και περιεχομενο απο το παιχνιδι. Δεν προσθετουν εξωτερικα στοιχεια με ελαχιστες εξαιρεσεις. Η ιστορια παραμενει ιδια, μονο σε λιγα σημεια οπου δεν ειχανε αρκετα δεδομενα με δικη τους πρωτοβουλια τροποποιησαν την πλοκη ωστε να βγαζει καποιο νοημα.

- Οι εχθροι θα εχουνε ανανεωμενη συμπεριφορα σε σχεση με την κανονικη εκδοση.

- Θα εχει FMV, λογικα θα τα δημιουργησουνε εξαρχεις.

- Το ιδιο ισχυει και για τις φωνες, μαλλον θα ηχογραφησουνε διαλογο για το παιχνιδι!

Αναμεινατε για περισσοτερες πληροφοριες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περασε λιγος καιρος επειτα απο την τελευταια ενημερωση στο θεμα, οι νεες ομως πληροφοριες ειναι πολλες.

Μαθαμε την προελευση της εκδοσης οπου εχει στα χερια της η ομαδα. Ειναι απο ατομο οπου ασχολειται με χρονια με τον τιτλο, και με ακρες απο πρωην εργαζομενους της capcom. Αποκτηθηκε προς 8000$ και το ολο ποσο δοθηκε απο αφοσιωμενους φιλους της σειρας.

Η βασικη ιδεα ηταν να μεινει το παιχνιδι οσο το δυνατον πιστοτερο στην αυθεντικη δημιουργια οπου θα κυκλοφορουσε, αλλα επειτα απο μαραθωνιους συζητησεων και διαλογων, οπως και εντονων διαφωνιων, αποφασιστηκε οτι το τελικο αποτελεσμα θα ειναι εμπλουτισμενο με αρκετα δευτερα και τριτα στοιχεια απο αλλα resident evil παιχνιδια, αλλα να αυτοσχεδιασμους σε περιπτωσεις οπου δεν υπαρχει η γνωση για το τι ηθελε να κανει η ιδια η capcom σε καποια σημεια.

Καποια απο αυτα τα νεα στοιχεια, ειναι ανασχεδιασμος των νεκροζωντανων στα πλαισια οπως τους ειδαμε στο resident evil 3, τα σκυλια θα ειναι οι Γερμανικοι ποιμενικοι οπως υπηρχαν σε πολυ πιο πρωιμες εκδοσεις μεταξυ αλλων.

Η ομαδα εχει αλλαξει τρεις φορες την συσταση της. Η πρωτη μορφη της ηταν ατομα οπου συνεισφεραν στην αποκτηση του τιτλου, αλλα με ελαχιστες πραγματικες γνωσεις για την αναδημιουργια του, η δευτερη και ημιπαρουσα φαση απαρτιζεται απο κλειστο κυκλο ατομων φιλων της σειρας και με γνωσεις πανω στο αντικειμενο, και η επικειμενη τριτη φαση θα ειναι οποιοσδηποτε αποδεδειγμενα αφοσιωμενος γνωστης ειναι σε θεση να συνεισφερει στην δημιουργια και κυκλοφορια του παιχνιδιου.

Ηδη υπαρχουν επαγγελματιες γραφιστες και προγραμματιστες οπου η βοηθεια τους ειναι πολυτιμη.

Υποτιθεται πως σε λιγο καιρο θα υπαρξει καποια δοκιμαστικη εκδοση καποιας προσφατης εκδοσης, αναμεινατε εδω για περισσοτερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αποτι ειδα στο youtube δεν μ αρεσε...τι να πω τωρα,κατι γκαντμαν σταηλ αγαλματιδια και το 'λιγο' μπαροκ στυλ στους τοιχους,εμπνευσμενο απο το resident evil remake δεν με ενθουσιασαν καθολου(οχι οτι δεν θα το παιξω) ελπιζω οτι αυτα θα τα αλλαξουν ,μαζι και τις γραφομηχανες και τα μπαουλα,που αντικαταστηθηκαν απο fax-εκτυπωτες,και...??τωρα τι ειναι αυτο??jukebox? :xm:

Edited by mob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

You need to be a member in order to leave a comment

Δημιουργία λογαριασμού

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×