Jump to content
  • Ανακοινώσεις

    • D@redevil

      Νέο Φόρουμ!   30/01/2018

      Αγαπητά μέλη, Η μετάβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς και πλέον περάσαμε σε νέα πλατφόρμα. Μετά απο πολύ μελέτη και έρευνα καταλήξαμε στο καλύτερο λογισμικο φόρουμ για τις ανάγκες μας. Η ενέργεια αυτή έγινε για να λυθούν τα πολλά και χαοτικά προβλήματα της VBulletin. Με τη μετάβαση αυτή θέλουμε να λύσουμε 2 πολύ μεγάλα προβλήματα, που καθιστούσαν το παλαιό φόρουμ δύσχρηστο:
      α) Η συντήρηση των συνημμένων φωτογραφιών και η συνεχής απώλεια των attachments που απαιτούσε διπλή δουλειά από όλους &
      β) Η αναζήτηση εντός του φόρουμ, η οποία δεν δούλεψε ποτέ και οικειοποιούμασταν το plugin της Google, με τα -όχι και τόσο καλά- αποτελέσματα. Όπως και σε κάθε μεγάλη αναβάθμιση, κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ελέγχους (εξ ου και η δεκαήμερη απουσία μας μετά απο 12 χρόνια συνεχόμενης λειτουργίας) για να διασφαλίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά δυστυχώς σε ένα νέο software και με έναν τόσο τεράστιο όγκο δεδομένων (πάνω απο μισό εκατομμύριο πόστς, σχεδόν ενα εκατομμύριο φωτογραφίες), υπάρχουν πράγματα που μπορεί είτε να μας ξεφύγουν, είτε να τα αντιμετωπίσουμε πλέον σε live περιβάλλον κι ενώ θα δουλεύουν ήδη οι χρήστες. Εδώ λοιπόν, χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας: όποιο πρόβλημα βλέπετε, να μας το αναφέρετε, ώστε να τα επιλύουμε. Ζητούμε προκαταβολικά την κατανόησή σας - θα προσπαθήσουμε να εξυπηρετούμε το δυνατόν συντομότερο, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι αφ' ενός η νέα πλατφόρμα, αφ' ετέρου οι δυνατότητες της υποστήριξης, μπορεί να μην  επιτρέπουν να έχουμε άμεση επίλυση των προβλημάτων. Ωστόσο, υπάρχει ένα πολύ φιλικό support από μεριάς της IPB, που ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να μας (υπο)στηρίξει καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Τουλάχιστον, μέχρι στιγμής είναι απείρως πιο συνεργάσιμοι σε σχέση με την VBulletin. Ξέρουμε ότι ενδεχομένως, δε σας ενδιαφέρει όλο το παρασκήνιο της μετάβασης, αλλά θα θέλαμε να έχετε μια εικόνα της υπερπροσπάθειας που απαιτήθηκε, τόσο σε οικονομικό , όσο και σε υποστηρικτικό επίπεδο, ώστε να μπορείτε επιτέλους να απολαμβάνετε το φόρουμ και να μην σας ταλαιπωρεί με τα καπρίτσια του. Ξέρουμε ότι κάνατε πολύ υπομονή κι ευχαριστούμε γι' αυτό. Κάτι τελευταίο που αναφέρθηκε στο παλαιό φόρουμ: Θα χρειαστεί να γίνει με το χέρι η μεταφορά των φωτογραφιών που είναι σε albums και δεν υπάρχουν συνημμένες σε κάποιο θέμα. Γι' αυτό το λόγο, έχει μείνει ανοικτό το παλαιό φόρουμ στο link: www.retromaniax.gr/vb5/ σε κατάσταση ανάγνωσης μόνο (δε μπορείτε να ποστάρετε), ώστε να μπορέσετε να ανακτήσετε τις φωτογραφίες σας από εκεί και να τις φέρετε εδώ. Αν πάλι έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δε μπορείτε, επικοινωνήστε με κάποιον από τη διαχείριση και θα το τακτοποιήσουμε το συντομότερο. Το παλαιό φόρουμ θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες μας και μετά θα κρατηθεί ως αρχείο. Ελπίζουμε να απολαύσετε πραγματικά το νέο σπιτάκι μας & να το χαρείτε με όλη σας την καρδιά! Αυτό, θα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς! :-) Φιλικά,
      Οι admins
Sign in to follow this  
johnny19818

Τι μας ενοχλεί στις παιχνίδομηχανές μας.

Recommended Posts

Σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα για το τι μας ενοχλεί (λίγο ή πολύ) στις παιχνιδομηχανές που κατά τα άλλα λατρεύουμε.

 

 

SNES. Το κουμπί on off που κάνει θόρυβο για να κουμπώσει η κασέτα. Κατανοώ την ανάγκη να μην μπορεί ο οποιοσδήποτε να τραβήξει το cartridge από την κονσόλα την ώρα που παίζεις αλλά αυτό το κρακ κρουκ μου τη δίνει, κυρίως τις βραδυνές ώρες που προσπαθώ να παίξω και να μην κάνω θόρυβο.

 

Master System. Έλλειψη κουμπιού pause στο χειριστήριο και λίγα κουμπιά του χειριστηρίου γενικώς. Μα πως είναι δυνατόν να χρειάζεται να σηκωθείς από τον καναπέ για να σταματήσεις ένα παιχνίδι; Επίσης πόσες κινήσεις να μπορέσει να κάνει κάποιος με 2 κουμπιά. Εδώ με 3 στο Game Gear και πάλι είναι λίγα.

 

Mega Drive. Το τρίκουμπο χειριστήριο. Ευτυχώς εδώ η Sega το σκέφτηκε και έβγαλε και 6 κουμπο

 

SNES (ξανά). Πολλά κουμπιά στο χειριστήριο. Ενώ παραπάνω παραπονιόμουν για τα λίγα κουμπιά, εδώ παραπονιέμαι για τα πολλά. Πολλά κουμπιά = πολλές διαφορετικές κινήσεις και συνδυασμοί. Άλλες φορές, διαφορετικά κουμπιά κάνουν την ίδια δουλειά.

 

NES. Ο τρόπος εισαγωγής του cartridge. Άνοιξε πορτάκι, σπρώξε το cartridge, πίεσε το cartridge προς τα κάτω, κλείσε το πορτάκι. Εντάξει, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη κονσόλα που χρειάζεται τόσες κινήσεις για να εισάγεις ένα παιχνίδι.

 

Game Boy Advance. Έλλειψη audio jack για ακουστικά. Χρειάζεται αντάπτορα.

 

N64. Αν και αυτό είναι προγραμματιστικό λάθος, σε κάποια παιχνίδια δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ψηφιακό σταυρό.

 

Game Gear. Μέσα σε όλα του τα γνωστά προβλήματα (κατανάλωση μπαταρίας, πυκνωτές κτλ) το κόκκινο φωτάκι μπαταρίας κάποιες φορές με ενοχλεί καθώς είναι έντονο.

Edited by johnny19818
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθεσω:

 

Dreamcast:Το χειρηστηριο εχει το καλωδιο στην πισω μερια και δεν εχει δευτερο αναλογικο. Η μπαταρια του ρολογιου...

XBOX: Ο παλιοπυκνωτης που πρεπει να αφαιρεθει

ΧΒΟΧ 360 τα ασπρα:Καποια στιγμη θα σου μεινουν στο χερι

PSP:Οτι μπαταριες κυκλοφορουν ειναι ληγμενες

GameCube:Το component κοστιζει ενα νεφρο

CD32:Aπαξ και εχασες το χειρηστηριο και πας να βρεις μεταχειρισμενο, κοστιζει οσο 4 κονσολες

3DO:Τα λαστιχενια ποδαρακια μεταμορφωνονται με τα χρονια σε κολλωδη αηδιαστικη ουσια

VCS:Οι υποδοχες των χειρηστηριων στη μπροστινη μερια??? Tα φοβερα ευπαθη paddles

5200:χωρις επαναφορα????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Master System. Ο μοχλός του joystick είναι σαν από λεβιέ αυτόματου αυτοκινήτου δεκαετίας 80.

 

Mega CD. Το μονοχρονιζόμενο CD σημαίνει ότι πρέπει να περιμένεις πολύυυυ για να φορτώσει το παιχνίδι ακόμη και μέσα στο παιχνίδι.

 

Nintendo Famicom. Πολύ κοντό καλώδιο χειριστηρίου.

 

N64. Το τροφοδοτικό του είναι ιδιαίτερο και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα απλό του εμπορίου.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χειροτερο προβλημα μακραν για μενα ειναι το χρατς χρουτς στα φορτωματα του dreamcast!!αν ειναι βραδυ και ειναι δευτερο ατομο στο δωματιο δεν μπορει να κοιμηθει απ αυτον τον ηχο!!και θα διαφωνησω με το παραπανω ποστ για τα κουμπια του χειριστηριου snes!!αντε παιξε street fighter 2 mortal kombat κ.α που θελουν περισσοτερα κουμπια!!ο μοχλος του snes για μενα ηταν πρωτοποριακος και οτι καλυτερο μπορουσε να βγει!!ποτε μα ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα με αυτον το μοχλο και πιστευω πολλοι θα εκαναν παραπονα στην nintendo αν ειχε λιγοτερα κουμπια.επισης παλι μου αρεσει ο τροπος εισαγωγης της κασετας του nes και γενικα οπως ειναι σχεδιαζμενο!!φοβερο σχεδιαστικα για μενα να μην φαινεται η κασετα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα πω ενα γενικο που με ενοχλει ειναι το βαλε-βγαλε μερικες φορες μεχρι να δουλεψουν οι κασσετες...(σε μερικες περιπτωσεις)

 

Στα αλλα με καλυψατε πχ ελειψη κουμπιου pause στο master system ή το game gear με την καταναλωση μπαταριων.

Και εγω εννοειται οτι θεωρω πλεονεκτημα το χειρηστηριο του Snes με τα πολλα κουμπια. Καλυτερα επιπλεον κουμπια παρα λιγοτερα απο οσα πρεπει :P

 

 

 

ps. Τωρα που ειπα για το master system και την ελλειψη pause. Επισης ενοχλητικο ειναι και το reset κουμπι που ειναι πανω στην κονσολα για τα save states στα προσφατα nes και snes mini και πρεπει να σηκωθεις για να το πατησεις... θα μπορουσε να γινεται με εναν συνδιασμο κουμπιων απο το χειρηστηριο.

Edited by Ajax87

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSP: Η θέση του αναλογικού μοχλού

XBOX360: Το dpad δεν είναι και τόσο καλό για fighting. Τα phat μοντέλα έχουν θορυβώδες drive

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Και εγω εννοειται οτι θεωρω πλεονεκτημα το χειρηστηριο του Snes με τα πολλα κουμπια. Καλυτερα επιπλεον κουμπια παρα λιγοτερα απο οσα πρεπει :P

 

Ετσι ειναι!!απολυτος normal τα κουμπακια (λιγοτερα απ το ps1 saturn που βγηκαν μετα) και peace of cake στην χρηση!!αν του snes καποιος θεωρει οτι εχει πολλα κουμπια μετα ο μοχλος του N64 τι να πει?

Edited by milntov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let me see..

 

PSP Go : Ενω φαινεται κομψο ειναι απο τα πιο αβολα φορητα.

GameGear : H καταναλωση μπαταριας (Απορω η Sega πως δεν εβγαλε μια μινι εκδοση για να βελτιωσει τα πραγματα)

XBOX 1 : Το τεραστιο χειριστηριο που ητανε μια κακη αντιγραφη του Dreamcast.

XBOX 360 Ασπρα : Ανεμιστηρια, DVD drive και ο φοβος και τρομος για το RROD

PS4 : O ανεμιστηρας και η μικρη διαρκεια μπαταριας του χειριστηριου.

Dreamcast : Laser unit (samsung και Sanyo edition) που ακουγετε σαν εκτυπωτης, η διαρκεια μπαταριας της VMU.

Gamecube : To αθλιο χειριστηριο και το ευαισθητο drive

 

@Wally Εχω κατι για σενα εδω που ειναι λουκουμι και γλυτωνεις το νεφρο .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ για τα fightings έχετε δίκιο αλλά σε άλλα παιχνίδια πλατφόρμας τι γίνεται; Χάνεις λίγο την μπάλα.

Mega CD. Τα πιο πολλά παιχνίδια είναι FMV σαν να βλέπεις ταινία!

Edited by johnny19818

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atari jaguar 2x32=64???? πολλα 16μπιτα και 3d πολυγωνικα παιχνιδια που μονο 64 bit δεν τα λες.Την ειχα κρατησει ενα μηνα την κονσολα και μετα ειχε παρει δρομο.

johnny19818 και στα παιχνίδια πλατφόρμας στο snes συνηθως 2 η 3 κουμπακια εχουν!!πχ 1)πηδας 2)πηροβολας 3)βομβα!!ποσο πιο απλο να γινει?και στα ποιο γνωστα πλατφόρμας όπως στο donkey kong country-mario World ο χειρισμος πιο απλος και ευκολος δεν νομιζω να γινεται για τον οποιοδηποτε!!

Edited by milntov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

You need to be a member in order to leave a comment

Δημιουργία λογαριασμού

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×