Jump to content
  • Ανακοινώσεις

    • D@redevil

      Νέο Φόρουμ!   30/01/2018

      Αγαπητά μέλη, Η μετάβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς και πλέον περάσαμε σε νέα πλατφόρμα. Μετά απο πολύ μελέτη και έρευνα καταλήξαμε στο καλύτερο λογισμικο φόρουμ για τις ανάγκες μας. Η ενέργεια αυτή έγινε για να λυθούν τα πολλά και χαοτικά προβλήματα της VBulletin. Με τη μετάβαση αυτή θέλουμε να λύσουμε 2 πολύ μεγάλα προβλήματα, που καθιστούσαν το παλαιό φόρουμ δύσχρηστο:
      α) Η συντήρηση των συνημμένων φωτογραφιών και η συνεχής απώλεια των attachments που απαιτούσε διπλή δουλειά από όλους &
      β) Η αναζήτηση εντός του φόρουμ, η οποία δεν δούλεψε ποτέ και οικειοποιούμασταν το plugin της Google, με τα -όχι και τόσο καλά- αποτελέσματα. Όπως και σε κάθε μεγάλη αναβάθμιση, κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ελέγχους (εξ ου και η δεκαήμερη απουσία μας μετά απο 12 χρόνια συνεχόμενης λειτουργίας) για να διασφαλίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά δυστυχώς σε ένα νέο software και με έναν τόσο τεράστιο όγκο δεδομένων (πάνω απο μισό εκατομμύριο πόστς, σχεδόν ενα εκατομμύριο φωτογραφίες), υπάρχουν πράγματα που μπορεί είτε να μας ξεφύγουν, είτε να τα αντιμετωπίσουμε πλέον σε live περιβάλλον κι ενώ θα δουλεύουν ήδη οι χρήστες. Εδώ λοιπόν, χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας: όποιο πρόβλημα βλέπετε, να μας το αναφέρετε, ώστε να τα επιλύουμε. Ζητούμε προκαταβολικά την κατανόησή σας - θα προσπαθήσουμε να εξυπηρετούμε το δυνατόν συντομότερο, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι αφ' ενός η νέα πλατφόρμα, αφ' ετέρου οι δυνατότητες της υποστήριξης, μπορεί να μην  επιτρέπουν να έχουμε άμεση επίλυση των προβλημάτων. Ωστόσο, υπάρχει ένα πολύ φιλικό support από μεριάς της IPB, που ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να μας (υπο)στηρίξει καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Τουλάχιστον, μέχρι στιγμής είναι απείρως πιο συνεργάσιμοι σε σχέση με την VBulletin. Ξέρουμε ότι ενδεχομένως, δε σας ενδιαφέρει όλο το παρασκήνιο της μετάβασης, αλλά θα θέλαμε να έχετε μια εικόνα της υπερπροσπάθειας που απαιτήθηκε, τόσο σε οικονομικό , όσο και σε υποστηρικτικό επίπεδο, ώστε να μπορείτε επιτέλους να απολαμβάνετε το φόρουμ και να μην σας ταλαιπωρεί με τα καπρίτσια του. Ξέρουμε ότι κάνατε πολύ υπομονή κι ευχαριστούμε γι' αυτό. Κάτι τελευταίο που αναφέρθηκε στο παλαιό φόρουμ: Θα χρειαστεί να γίνει με το χέρι η μεταφορά των φωτογραφιών που είναι σε albums και δεν υπάρχουν συνημμένες σε κάποιο θέμα. Γι' αυτό το λόγο, έχει μείνει ανοικτό το παλαιό φόρουμ στο link: www.retromaniax.gr/vb5/ σε κατάσταση ανάγνωσης μόνο (δε μπορείτε να ποστάρετε), ώστε να μπορέσετε να ανακτήσετε τις φωτογραφίες σας από εκεί και να τις φέρετε εδώ. Αν πάλι έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δε μπορείτε, επικοινωνήστε με κάποιον από τη διαχείριση και θα το τακτοποιήσουμε το συντομότερο. Το παλαιό φόρουμ θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες μας και μετά θα κρατηθεί ως αρχείο. Ελπίζουμε να απολαύσετε πραγματικά το νέο σπιτάκι μας & να το χαρείτε με όλη σας την καρδιά! Αυτό, θα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς! :-) Φιλικά,
      Οι admins
Sign in to follow this  
Nemo

Prince of Persia(BBC Master) -1st level teaser-Demo-

Recommended Posts

[ATTACH=JSON]{"alt":"Click image for larger version Name:\tpop-beeb-full-speed-mode2.png Views:\t1 Size:\t6.8 KB ID:\t1080195","data-align":"none","data-attachmentid":"1080195","data-size":"custom","height":"408","title":"pop-beeb-full-speed-mode2.png","width":"684"}[/ATTACH]

 

This is the first level of the game fully playable including all secret areas! I ported the guard & AI functions, along with the ability to pick up objects including the sword. I also re-implemented the keyboard handler, so the game is actually controllable - it used to do weird things before - and have re-written the sprite routines to correctly handle clipping and fixed other gfx glitches.

 

 

(Note: Return is the "action" key including grab & step, for timed jumps you'll need up-left & up-right which are mapped to the two keys either side of up '*'.)

 

Consider this a "teaser" :D and probably the last image I will upload here until the game is complete. I don't want you all getting bored and would like the final version to be fresh for everyone to play through and enjoy. :)

 

There is still plenty of work to do. I need to implement cutscenes and remaining gameplay features plus attract mode, save game etc. All the graphics need to be revamped for MODE 2 resolution and good palettes chosen (including NULA palettes.) Then I need SN music and sfx from our musician friend, Inverse Phase. Finally the whole lot needs to come together on a double-sided disc and any remaining Beeb specific support.

 

I'm also still not happy with the flickering and frame-rate. The good news is that there is plenty of memory free now - at least 6K - but not enough to double-buffer in MODE 2 (need around 13K.) The frame-rate gets quite bad when many sprites are being redrawn - I need to do some profiling (not jump to conclusions this time!) and have a good think about the best way to speed it up.

 

I'm still looking for an alpha tester to join our Slack channel and do playtesting with regular builds. Ideally someone who has played & completed the game on Apple II or PC and doesn't mind ruining their enjoyment of the finished Beeb version somewhat - it will mean replaying a lot of the same levels over again but at least you get some input into the development process.

 

To Prince of Persia(BBC Master) γίνεται port από την Apple 2 έκδοσή του στο ΒΒC Master

Διαθέσιμο ως ορεκτικό/teaser το 1ο level μέχρι την ολοκλήρωση του πλήρους port.

 

Direct D/load link Prince of Persia(BBC Master) 1st level teaser

 

Προέλευση : >>> http://www.stardot.org.uk/forums/vie...86bb28#p182093

>>> https://github.com/kieranhj/pop-beeb

 

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

You need to be a member in order to leave a comment

Δημιουργία λογαριασμού

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×