Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/2018 in all areas

  1. 6 points
    Καπετάν Φαντης Μπαστούνι Τα δύο "σπιτια" που βλέπουμε να μένει ο Λαυρέντης Διανέλος στην αρχή και προς το τέλος της ταινίας. Τό μεν πρώτο αγρόκτημα που βλέπουμε βρίσκεται απέναντι απο τον Πόρο στην τοποθεσία Βύδι σε ενα μέρος που μοιάζει με κάποιον παλαιότερο οικισμό απο τον οποίον έχουν μείνει κάποια χαλάσματα πλεόν.....και λίγες λεπτομέρειες που μας βοηθάνε στην ταυτοποίηση. Τό σιδερένιο γεφυράκι που βλέπουμε στην ταινία έχει γίνει κανονικό γεφυράκι και καποια οικήματα που βλέπουμε στις σκηνες που πηγαίνουν για να διώξουν τον Διανέλο και την Κοντου η Καββαδία με τον Νικολαιδη και τον Παπαχρήστο εχουν γκρεμισθεί για να περάσει δρόμος. Η δευτερη "τοποθεσία" που υποτίθεται οτι μένει ο Διανέλος όταν εκδιώχθηκε απο την προηγούμενη κατοικία είναι τα απομεινάρια του Ρωσικου Ναύσταθμου στον Πόρο.
  2. 3 points
  3. 2 points
    Πρόσφατα χρειάστηκα μια μεμβρανη πληκτρολογίου για ZX Spectrum 48k και ετσι αποφάσισα αντι να αγοράσω μια ακόμα να χρησιμοποιήσω αυτη που ειχα βάλει κάποτε και να την αντικαταστήσω με το πληκτρολόγιο 48K-KDLXR Η οικογένεια πληκτρολογίων 48K-KDLX για ZX Spectrum 48k της εταιριας ginger electronic, αποτελείται απο τα μοντελα R για οσους θελουν να διατηρήσουν το κλασσικο look με τα λαστιχενια πλήκτρα, ενω το μοντελο S προσφέρει μια νεα αυτονομη πρόταση εμπνευσμένη απο το κλασσικό στυλ. Και τα δυο θα βρείτε έτοιμα ή σε μορφη kit στο γνωστο site sellmyretro. Το 48K-KDLXR ειναι στην ουσια μια πλακέτα με τις διαστάσεις της μεμβράνης πληκτρολογίου του Spectrum και στο σημειο των επαφών υπάρχουν μικροδιακοπτες. Συνδέονται με τον υπολογιστή με δυο καλωδιοταινιες. Ας ξεκινησουμε με ενα γρηγορο unpacking. Η συσκευασία δεν ειναι τίποτα το συγκλονιστικό. Το πληκτρολόγιο Οι οδηγιες εγκατάστασης. Το πληκτρολόγιο απο την ανάποδη. Το ακρο μιας απο των δυο καλωδιοταινιων, οπως έρχονται απο τον κατασκευαστή. Αφου αφαιρέσουμε το προστατευτικό πλαστικό. Εφόσον εχουμε αφαιρέσει την μεμβρανη, περνάμε τις δυο καλωδιοταινιες απο τις σχισμες του πανω μερος του κουτιου και τοποθετούμε την πλακετα στην θεση της. Η πλακέτα μπαίνει σχετικά εύκολα στην σωστή θέση. Ξεχασα να βγαλω φωτογραφία. Μετα φτάνουμε σε ενα απο το τα πιο δύσκολα σημεια της εγκατάστασης, την συνδεση του πληκτρολογίου με το motherboard. Επειδη τα βυσματα που υπαρχουν στο motherboard ειναι φτιαγμένα για να δεχονται μεμβράνες και οχι σύρματα απο καλωδιοταινιες, θελει πολυ προσοχή για να μην γινει ζημιά στο motherboard και για να μην χαλασουν και οι καλωδιοταινιες. Ευτυχώς υπαρχουν διαθέσιμα στην αγορα βύσματα πληκτρολογιου. Εναλλακτικά μπορει κανεις να αποκολλήσει τα βύσματα απο το motherboard και να κολλήσει απευθειας τις καλωδιοταινιες. Για να μπορεσω να μανουβράρω επιτυχώς, εβαλα το λαστιχένιο πληκτρολόγιο και την μεταλλική μάσκα στην θεση τους και τα στερέωσα προσωρινά με κολλητική ταινία. Ετσι κατάφερα να συνδεσω τις δυο καλωδιοταινιες χωρις δράματα με το motherboard. Μια γρήγορη δοκιμη για να δουμε οτι ολα ειναι οκ μεχρι στιγμης. Επιτυχία! Το δεύτερο πιο δύσκολο μερος της εγκατάστασης ειναι να κλείσουμε το κουτι. Οι καλωδιοταινιες ειναι πολυ παχιές και άκαμπτες απο τις κλασσικές μεμβράνες και ο περιορισμένος χωρος στο εσωτερικο του τυπικου Spectrum 48k δεν βοηθαει καθολου να μανουβραρουμε επιτυχως. Με καμποση προσπαθεια, επιμονη και υπομονη κλείνουμε και βιδωνουμε το κουτι του υπολογιστη. Στο επομενο επεισόδιο, θα δουμε πως θα στερεώσουμε μόνιμα την μεταλλική μασκα στον spectrum και τελικες εντυπώσεις για το 48K-KDLXR.
  4. 2 points
    https://www.retromaniax.gr/vb/filedata/fetch?photoid=1083046 https://www.retromaniax.gr/vb/filedata/fetch?photoid=1083047 https://www.retromaniax.gr/vb/filedata/fetch?photoid=1083048 https://www.retromaniax.gr/vb/filedata/fetch?photoid=1083049 (...retromaniax.gr/vb/filedat ... >>> ...retromaniax.gr/vb5/filedat...) Αν στα παραπάνω links παρεμβάλλετε ένα 5αρακι και τα κάνετε κλικ .... https://www.retromaniax.gr/vb5/filedata/fetch?photoid=1083046 https://www.retromaniax.gr/vb5/filedata/fetch?photoid=1083047 https://www.retromaniax.gr/vb5/filedata/fetch?photoid=1083048 https://www.retromaniax.gr/vb5/filedata/fetch?photoid=1083049 Υ.Γ.btw ο Mαυρογιαννόπουλος στο 7ο phoenix δεν αναφέρει ότι το Computer Club άνοιξε ο 1981 kai Rom Ψηφιακή το 1982 ? Υ.Γ. Προυποτίθεται (για να εμφανιστούν οι photos) ότι έχετε κάνει login στο "παλιό" forum
  5. 2 points
    Θεοδοση, καταρχας σ'ευχαριστω για την απαντηση σου τοσο στο email οσο και εδω στο forum! Το οτι καποιος με το δικο σου βιογραφικο, μπηκε στον κοπο να απαντησει σε εναν χομπιστα και να αναλυσει κατι που εκανε σχεδον 20 χρονια πριν, ειναι για εμενα κατι πραγματικα ομορφο. Καταφερα να παιξω τελικα τη δικη σου εκδοση μεσω dosbox (λανθασμενα νομιζα οτι ηταν μονο ο source code) και ειναι εντυπωσιακο το οτι καταφερες κατι τετοιο χωρις τις συγχρονες "ανεσεις" του Photoshop, των IDEs και των απειρων long-play videos στο Youtube. Η δικη μου δουλεια ηταν πολυ πολυ πιο ευκολη: Χρησιμοποιησα μια special εκδοση του MAME που κανει export tiles και palettes. Απο τα exported αρχεια βρηκα τα frames για τον player character, τους εχθρους, τα tiles που χρησιμοποιουνται στα επιπεδα και τα collectable items. Επειτα εκανα crop καθε frame (αυτο ηταν και η πιο επιπονη διαδικασια) σε δικο του αρχειο. Ο κωδικας ειναι γραμμενος σε gml (~ 7000 γραμμες) και μου πηρε περιπου εναμισυ μηνα. Η κατασκευη των επιπεδων ηταν πολυ πιο ευκολη (αλλες 10 ημερες περιπου) καθως βοηθαει πααααρα πολυ το γραφικο περιβαλλον του gamemaker. Η αληθεια ειναι οτι νομιζα πως θα μου αρεσε να χτιζω τα επιπεδα αφου ειχα τελειωσει με τη λογικη του παιχνιδιου, αλλα μετα το 10ο επιπεδο μ'επιασε πονοκεφαλος 😫 . Το παιχνιδι φαινεται απλο αλλα εχει αρκετο βαθος, καθως υπαρχουν απειρα κρυφα items και το AI των εχθρων δεν ειναι το ιδιο σε ολα τα επιπεδα. Συνολικα υπαρχουν 51 επιπεδα Τεραστια βοηθεια ηταν ενα long-play που εκανε καποιος στο Youtube. Πρεπει να ειδα αυτο το video εκατονταδες φορες, καποια σημεια του frame by frame, για να τσεκαρω τα timings των εχθρων σε καθε επιπεδο. Θα μπορουσα πραγματικα να γραψω essay γι'αυτο το παιχνιδι. Δεν εχω μελετησει τοσο στη ζωη μου ουτε στο σχολειο 😄 Τελος το πιο ευχαριστο ηταν μια μικρη επικοινωνια που ειχα με τον original developer του παιχνιδιου Michitaka Tsuruta. Την ιδια χαρα λοιπον ειχα οταν εμαθα μεσω του Nemo ότι ενας Ελληνας πολλα χρονια πριν ειχε ηδη κανει remake το Solomon's Key. 😃
  6. 1 point
    Γεια σου ρε @elephadas με τον ιδανικό εραστή σου. Σπεύδω να το ακούσω. Αχ κ βαχ.
  7. 1 point
    Τον Orson Wells τον παω οχι μονο για τον Πολιτη Κέιν αλλα διοτι ηταν χαρακτηριστικη φατσα. Επιβλητικος, με τις καπελαδουρες, την καπα να περιφερεται σαν φαντασμα. Προχτες χαζευα στο Netflix και βλεπω στα φρεσκα ντοκυμαντερ τη φατσα του. Ακαριαια επιλεγω! Το ονομα του ντοκυμαντερ: They Will Love Me When I am Dead και περιγραφει την (θεοπαλαβη) ιστορια των γυρισματων της (αλλης μιας) μη ολοκληρωμενης ταινιας του Orson Wells, το Other Side of the Wind (το wiki link εχει μπολικη πληροφορια) που ηταν και η πιο φιλοδοξη του προσπαθεια. Πρωταγωνιστες της ταινιας, ο μεγαλος σκηνοθετης John Houston και ο ετερος σκηνοθετης Πιτερ Μπογντανοβιτς (ναι αυτος ο τυχερακιας που τα ειχε με την Συμπιλ Σεπαρντ οταν ηταν στα ντουζενια της). Τα πλανα που ειδα στο ντοκυμαντερ με ψιλοσοκαραν (με τη καλη κυριως εννοια). Καποια φαινοντουσαν επιτηδευμενα προχειρα, καποια εντελως χαοτικα και σε αλλα ειχαμε υπεροχη φωτογραφια και πλανα. Και ενω ρουφουσα οτι εβλεπα, το μεγαλο μπαμ εγινε μολις τελειωσε το ντοκυμαντερ οπου το Netflix ξεκινα να μου δειχνει την ταινια!! Το σταματησα αμεσως διοτι απαιτω να το δω με την ησυχια μου. Ελπιζω να τα καταφερω το ΣουΚου. Για να μετριασω τον ενθουσιασμο, η ταινια του Netflix αποτελει μια σκηνοθετικη εκδοχη/μονταζ απο τις 100 ωρες πλανων της ταινιας που ηταν κατεσχεμενα απο τις αρχες του 80 σε θυριδα στο Παρισι λογω νομικης καραμπολας. Κριμα που ο Ορσονας δεν καταφερε να μονταρει/τελειωσει το συγεκριμενο φιλμ που το ειχε τοσο μερακι. Το Netflix trailer
  8. 1 point
    Αφορμή για το άνοιγμα αυτού του θέματος ήταν η τυχαία εύρεση του παρακάτω video. Έχουν ειπωθεί διάφορα για την ηθοποιό - τραγουδίστρια - μοντέλο κατά καιρούς στο forum και σκέφτηκα ότι καλά θα ήταν να υπάρχουν όλες οι πληροφορίες σε έναν χώρο. Βάζω λοιπόν ως εισαγωγή αυτό το video με την ελπίδα να "ανοίξει" αργότερα το θέμα με περισσότερες πληροφορίες.
  9. 1 point
    Πολλές ερωτήσεις 1. Η χρυσοποίκιλτη μαυρογυαλοφορούσα κυρία στο Νο. 6 εικονογραφεί το πρώτο και μεγαλογράμματο άρθρο "Φλερτ στο γραφείο"? Διότι πιο πολύ για το "Ζήτω οι Απόκριες" μου ταιριάζει 2. Η Άννα Βίση ξαφνιάζει, ο Δάντης άγιος Βαλεντίνος και 33 εκπλήξεις. Άρα τα 2 πρώτα δεν θεωρούνται εκπλήξεις (διότι τότε θα έλεγε "και άλλες 33 εκπλήξεις"). Αλλά τότε πώς ξαφνιάζει η Βίση? Κάτι που ξαφνιάζει δεν είναι εξ ορισμού έκπληξη? 3. Η Άντζελα Δημητρίου στο Πολυτεχνείο?! Πολύ θα ήθελα να διάβαζα το περιεχόμενο του άρθρου. Πέρασε απ' έξω? Μπήκε να τραγουδήσει καλεσμένη καμιάς σχολής? Αποφάσισε να γίνει μηχανικός μπας και δεν πιάσει ως λαίδη? 4. Ποιος λέει "εμπιστευτικά" (τόσο εμπιστευτικά που μπαίνει στο εξώφυλλο ενός περιοδικού ευρείας κυκλοφορίας) "Ερωτεύθηκα μια 40άρα"? Άλλο να το λέει ένας της κλάσης του Κ. Σπυρόπουλου και άλλο ένα της κλάσης του Α. Παπανδρέου. Το καθαρευουσιάνικο "ερωτεύθηκα" αντί του "ερωτεύτηκα", "είμαι καψούρης για" και άλλα συνώνυμα παραπέμπει μάλλον σε γερόντιο κι όχι σε τζόβενο. 5. Η νύφη στο τεύχος 21 δεν μπορούσε να κρατηθεί μέχρι να φτάσουν στη γαμήλια σουίτα του ξενοδοχείου στο οποίο θα περάσουν τον μήνα του μέλιτος? Διότι βλέπω έχει αρχίσει να τα πετάει από το προαύλιο της εκκλησίας. Μάταια προσπαθεί να τη συγκρατήσει η χαμογελαστή ξανθιά δεξιά. Το άτομο αριστερά μοιάζει απροσδιόριστου φύλου αλλά αποφάσισα ότι είναι κοντοκουρεμένη νεαρά η οποία, αν κρίνω από το πώς έχει τα δάχτυλα του αριστερού της χεριού και την κατεύθυνση της ματιάς της θα ήθελε να κάνει κάτι που δεν μπορεί να περιγραφεί σε οικογενειακό φόρουμ σεμνών αρχών όπως το ΡΜ και από το οποίο την εμποδίζει το σουτιέν. Τώρα θα υποθέταμε απλώς ότι η κοντοκουρεμένη κυρία είναι το υποψήφιο έτερον ήμισυ της νύφης αλλά την εποχή εκείνη κάτι τέτοιο ήταν ανήκουστο. Ή ίσως όχι τόσο ανήκουστο, όπως δείχνει ο τίτλος του τεύχους 30 "Ο γιος μου είναι ομοφυλόφιλος". Αναρωτιέμαι τι συμβουλές έδινε στον γονέα το καλό περιοδικό. "Εϊναι μια λόξα νεανική, σε λίγο θα περάσει"? "Τι να γίνει, όλοι έχουμε και κάποιο κουσούρι" (ΤΜ αρχιεπίσκοπος)? "Σπασ' τον στο ξύλο να βάλει μυαλό"? Πάντως πολύ αμφιβάλλω αν η αντίδραση ήταν "Ε, και?" παρά τον τίτλο του περιοδικού.
  10. 1 point
    ... Να λοιπόν που 50-55 χρόνια μετά, το Kodachrome ήταν πολύ σκληρό για να πεθάνει και κρατούσε ακόμη εικόνες σε λανθάνουσα μορφή που δεν τις είχε φάει η ομίχλη. Για αυτό σου επισημαίνουν οι συσκευασίες: «process immediately» καθώς αυτή η λανθάνουσα εικόνα με τον χρόνο και τις δυσμενείς συνθήκες φύλαξης σιγά σιγά χάνεται. Στην προκειμένη περίπτωση το «αμέσως» άργησε όμως πάνω από μισό αιώνα… Έγραψα στην αγγλίδα τα καθέκαστα δηλώνοντας την πρόθεσή μου να τις στείλω κάποια δείγματα, επίσης παρακαλώντας της αν μπορεί και θέλει να μου επιβεβαιώσει ημερομηνίες. Αφού με ευχαρίστησε και τις έστειλα τις φωτογραφίες έκτοτε τα ίχνη της χάθηκαν… Φυσικά η προηγούμενη επιτυχία μου άνοιξε την όρεξη. Σειρά είχε το φιλμ αγνώστων λοιπών στοιχείων που βρέθηκε στην Pentaka. Πέρασε και αυτό από το Caffenol. Αποτέλεσμα: Μηδέν και μάλιστα κατάμαυρο… Ακούραστα συνέχισα με το πιθανά μη εκφωτισμένο φιλμ που είχε η φορτωμένη κασέτα της Agfa. Μερικά πλάνα έξω από το μπαλκόνι, δοκιμή, Αποτέλεσμα: Μηδέν και μάλιστα κατάμαυρο… Πολύ πιθανό οι παραπάνω αποτυχίες να οφείλονται ακριβώς σε αυτή την καταραμένη προστατευτική επίστρωση που ίσως βρίσκεται εγκλωβισμένη στο φιλμ και έπρεπε να αφαιρεθεί αλλιώς. Δοκιμές με κιτρικό οξύ -που είχα κατά λάθος- για να σωθεί η κατάσταση σύμφωνα με ένα φυλλάδιο της Kodak δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Όμως δεν πτοούμαστε! Αν κάποιος θυμάται το πρώτο πόστ αυτού του νήματος θα θυμάται και την αρχαιολογική Pathe Baby με το «περίεργο» φορμά των 9.5mm και τις 3 λαχταριστές το πιθανότερο αχρησιμοποίητες φορτωμένες κασέτες της. Η πρώτη κασέτα πήγε σε δοκιμές έξω από το παράθυρο. Τα αποτελέσματα ενθαρρυντικά και αυτή η καταραμένη επίστρωση του φιλμ (πιθανά κάποιο πολύ παλιό Illford) είχε γίνει πια σχεδόν σκόνη και όση απέμενε μετά το φιξάρισμα μπορούσε να απομακρυνθεί εύκολα με πλύσιμο. Μου έμεναν λοιπόν 2 κασέτες με περίπου 8.5 μέτρα φιλμ η κάθε μία που θεωρητικά σημαίνει 65-70 δευτερόλεπτα λήψης στα 16fps/κασέτα. Πήρα τον εξοπλισμό και πήγα στην «γνωστή» εγκαταλειμμένη σιδηροδρομική γέφυρα που κάνω συχνά δοκιμές. Ένα ηλιόλουστο απομεσήμερο έβαλα το διάφραγμα του φακού στο f5, υποθετικά δηλαδή σε 2-3 στοπ υπερέκθεση στο 1/30 του κλείστρο για ένα φιλμ των 10ASA (όχι πως υπήρχαν συγκεκριμένες πληροφορίες) και άρχισα τις λήψεις. Η μία κασέτα κόλλησε και έπρεπε να επανέλθω την επόμενη με ότι απέμεινε. Δοκιμές στο πρόχειρα τροποποιημένο δοχείο εμφάνισης που μπορούσε να φορτώσει περίπου μισή κασέτα δλδ πάνω από 4 μέτρα την φορά τελικά κατέληξαν στα 90 λεπτά συνολικό χρόνο εμφάνισης στους 24 βαθμούς με μερικές αναδεύσεις ανά 15 λεπτά. Στοπ με ξέπλυμα, κανονικό φιξάρισμα και πλύσιμο και κατόπιν με το χέρι απομάκρυνση ότι μαυρίλας απέμενε με το χέρι στο πίσω μέρος τους φιλμ. Στην καλύτερη να προκύψει ένα τέτοια αρνητικό που είναι όμως πέρα από αρκετό. Ωραία, και τώρα? Telecine δεν θα κάνουμε? Ντρέπομαι να σας το δείξω αλλά με ότι ξυλάκια και λαμάκια βρήκα, έβαλα τον μηχανισμό της μηχανής να κινείται με ένα μοτέρ, αντικατέστησα την πλάκα πίεσης του φιλμ με ένα διαφανές πλαστικό (όχι και το καλύτερο αφού και φαίνεται στο τέλος και μαζεύει σκόνη), στήριξα την φωτογραφική και άρχισα τις λήψεις με το Wifi, όπως είχα κάνει παλιότερα σε άρθρο για diy telecine. Το αποτέλεσμα που ίσως και να έμοιαζαν με την πρώτη δοκιμαστική και χαμένη ταινία του Louis Le Prince –αν αυτή υπήρξε ποτέ- εμένα με ικανοποίησαν πάρα πολύ πάντως. Το jitter στο μεγαλύτερο ποσοστό δεν πιστεύω πως οφείλεται στον ίδιο τον μηχανισμό αλλά στο φιλμ που είχε ξεραθεί αρκετά και είχε σχηματίσει μπούκλες. Πιθανά κολλούσε μεταξύ του και απέτρεπε την ομαλή κίνηση. Περισσότερο «film look» από αυτό το πράγμα δεν νομίζω να υπάρχει!
  11. 1 point
    Όταν η περιέργεια …δικαίωσε τη γάτα! Σε συνέχεια των προηγούμενων λοιπόν φορτώθηκα το σιδερικό και βγήκα στα χωράφια να «κινηματογραφήσω» στο γάμο του καραγκιόζη με το υπόλοιπο του φιλμ που βρέθηκε μέσα στη μηχανή. Απώτερος σκοπός η πιθανή εμφάνιση έστω και μερικών διακριτών καρέ στο φιλμ με την βοήθεια του οικιακού χειροποίητου εμφανιστή ονόματι Caffenol που δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω άλλη φορά. Το Caffenol όπως επικράτησε να ονομάζεται αργότερα για ευνόητους λόγους, ανακαλύφθηκε το 1995 ύστερα από έρευνα του Dr. Scott Williams στο ινστιτούτο τεχνολογίας του Rochester. Ο αλλιώτικος αυτός ασπρόμαυρος εμφανιστής απαιτεί για την παρασκευή του εξαιρετικά λίγα υλικά που είναι πολύ πιθανό ήδη να κυκλοφορούν εντός της οικίας μας. Στην πιο απλή μορφή του το Caffenol αποτελείται μόνο από στιγμιαίο καφέ και σόδα πλυσίματος. Αυτή η τελευταία, τουλάχιστον στη χώρα μας έχει πολλά χρόνια να εμφανιστεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ μια και οι νοικοκυρές και οι νοικοκύρηδες πια έχουν να διαλέξουν από μια πληθώρα ενισχυτικών πλυσίματος με περίεργα ονόματα και έτσι την έχουν ξεχάσει –αν την έχουν ακούσει κιόλας ποτέ οι νεότεροι. Συνήθως στo Caffenol προστίθεται και βιταμίνη C η οποία επιταχύνει τη δράση του εμφανιστή και ίσως ανεβάζει το κοντράστ. Αφού όπως καταλαβαίνω το όλο θέμα είναι στις τανίνες του καφέ και τι συμβαίναι όταν βρεθούν μαζί με τη σόδα, από τότε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και οικιακοί εμφανιστές έχουν παρασκευασθεί με ένα σωρό άλλα υλικά όπως κρασί, ουίσκι και ούτε θυμάμαι τι άλλο. Ως θαυμαστής του απλούστερου δυνατού όταν «η δουλειά μπορεί να γίνει» αλλά και γιατί δεν μπορούσα να περιμένω να βρω βιταμίνη C, πήγα με τα βασικά. Για την αρχική δοκιμή φόρτωσα ένα κανονικό φρέσκο FP4plus 135 φιλμ σε μια μηχανή και βγήκα έξω. Σωστή φωτομέτρηση κτλ για να υπάρχει κάποιο στάνταρ και πίσω για την εμφάνιση. Ilford FP4 Plus 135mm Η μίξη της σόδας με τον καφέ δεν αναδίδει ένα ακριβώς ευχάριστο άρωμα, αλλά τουλάχιστον δεν είναι έντονο. Για να σας βάλω λίγο στο κλίμα, φανταστείτε ένα σκουπιδοτενεκέ στο οποίο υπάρχουν και κάποια αποτσίγαρα μαζί με μια ανοιχτή κονσέρβα… Χρειάζονται δοκιμές στους χρόνους, και ένα ληγμένο Delta 100 συμπεριφέρθηκε εντελώς διαφορετικά (ήθελε περισσότερο χρόνο), όμως για αρχή στους 27 βαθμούς χρησιμοποιήθηκαν 10γρ καφέ και 3γρ σόδα για την παρασκευή 500ml εμφανιστή. Στη συνέχεια ακολούθησε ανάδευση για ένα λεπτό, 6 αναδεύεις στα 10 λεπτά, 3 αναδεύσεις στα 20 λεπτά, μία ανάδευση στα 30 λεπτά και τελικά άδειασμα του εμφανιστή στα 40 λεπτά. Στοπ με νερό και φιξάρισμα-πλύσιμο κανονικά. Το αποτέλεσμα ήταν κάπως αδύναμο και κάπως χαμηλού κοντράστ που ήταν αναμενόμενο, όμως οι χρόνοι και οι αναδεύσεις μπορούν να αλλάξουν, και είχα μια καλή αρχή. Ilford FP4 Plus 135mm Αφού είδα πως το Caffenol λειτουργεί ικανοποιητικά έβαλα χύμα μέσα στο τανκ τμήματα από το φιλμ 16 χιλιοστών που είχα χρησιμοποιήσει ο ίδιος και άρχισα τις δοκιμές. Πριν την εμφάνιση υπήρχε διάτρητη ένδειξη στο τέλος του φιλμ από την οποία είδα πως πρόκειται για ένα Kodachrome II. Λίγο ψάξιμο αποκαλύπτει πως ο συγκεκριμένος τύπος έγχρωμου φιλμ διαφανειών παραγόταν από το 1961 έως το 1974. Είχε ονομαστική ταχύτητα ως θετικό 25ASA, και είχε αντικαταστήσει το αρχικό Kodachrome με ταχύτητα 10ASA. Συνήθως αγοραζόταν προπληρώνοντας την εμφάνιση και είχες το τελικό προϊόν στο σπίτι με κόστος 80-100 σημερινά δολάρια για μπομπίνα 100ποδών των 16 χιλιοστών, που στα 16fps αρκούσαν για περίπου 4 λεπτά προβολής. Να εμφανισθεί ως αρνητικό δεν είναι απίθανο, καθώς κατά βάση το Kodachrome ήταν ένα ασπρόμαυρο φιλμ, στο οποίο οι «χρωστικές» έμπαιναν στην περίπλοκη διαδικασία της εμφάνισής του και ενεργούσαν σε 3 διαφορετικά ασπρόμαυρα layer. Τα κινηματογραφικά φιλμ επίσης έχουν μια επίστρωση που αποτρέπει το φως να περάσει μέσα από την βάση τους πριν την εμφάνισή τους. Αυτή απομακρύνεται συνήθως στο ενδιάμεσο στάδιο της μετατροπής του αρχικού αρνητικού που προκύπτει από την πρώτη εμφάνιση στο εργαστήριο, στο τελικό θετικό. Αυτό το layer στα Kodachrome ευτυχώς βρισκόταν στην εξωτερική πλευρά της βάσης και μπορεί να αφαιρεθεί μηχανικά (ότι μείνει μετά το φιξάρισμα και το πλύσιμο είναι αρκετά μαλακό και απομακρύνεται με πλύσιμο κάτω από τρεχούμενο νερό με το χέρι η κάποιο πανάκι) . Σε άλλα φιλμ βρίσκεται ανάμεσα στη βάση και τη φωτοευαίσθητη επίστρωση και πρέπει να αφαιρεθεί χημικά. Αν η προστατευτική επίστρωση παραμείνει θα προκύψει μόνο ένα άχρηστο μαύρο φιλμ… …όχι πως στην καλύτερη περίπτωση εμφάνισης ως ασπρόμαυρου αρνητικού ενός τέτοιου φιλμ δεν θα προκύψει ένα πολύ σκούρο σχεδόν μαύρο αποτέλεσμα, όμως πια είναι δυνατό να σκαναριστεί ή να φωτογραφηθεί ψηφιακά και κατόπιν να επεξεργαστεί αποδίδοντας τουλάχιστον κάτι. Ακριβώς τα παραπάνω έκανα και εγώ, και μετά από μία ώρα στο τανκ με Caffenol και μερικές αναδεύσεις ανά 15 λεπτά επιτέλους εμφανίστηκε κάτι! 16mm Kodachrome Δεν είναι κόκκος αυτά φυσικά, αλλά το φωτοευαίσθητο υλικό που...ράγισε. Και όχι μόνο αυτό. Στην άκρη του φιλμ επίσης εμφανίστηκαν γράμματα και κωδικοί αποτελούμενοι από διάφορα κυκλάκια και τριγωνάκια. Ευτυχώς η Kodak κυκλοφορεί ένα κατάστιχο που μας ενημερώνει για όλες τις πληροφορίες που παρέχουν αυτοί οι κωδικοί. Έτσι από εκεί έμαθα πως το φιλμ κατασκευάστηκε το 1963 στο Αγγλία. Χμχμ… Δοκιμή στη δοκιμή έφτασα και στο φιλμ που φαινόταν να έχει εκφωτησθεί σε παρελθόντα χρόνο. Και ακόμη ένα θαύμα εγένετο! Κάτι μορφές να παίζουν σε κάποιο κήπο φάνηκαν, και στο μεγαλύτερο τμήμα του φιλμ εμφανιζόταν ένα μικρό κοριτσάκι! Εδώ να θυμίσω πως οι αγγλίδα πωλήτρια ανέφερε πως θυμόταν τον παππού της να χρησιμοποιεί την μηχανή λήψης. Το φιλμ κατασκευάστηκε το 1963 και είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήθηκε φρέσκο αν και όχι απαραίτητα. ...
  12. 1 point
    ο I.Mαυρογιαννόπουλος στο 7ο phoenix
  13. 1 point
    Eρώτηση : η στήλη του Γιάννη Κακουλίδη με τίτλο "Γενικώς..." ήταν σε αυτό το περιοδικό, ή στο "ΕΝΑ";
  14. 1 point
  15. 1 point
    Ε, δεν ηταν και το μονο Οχι που εγινε Ναι....
  16. 1 point
    Εδώ βλέπουμε αισίως τον Άστεριξ στα σκωτσέζικα, που μου έστειλε ο φίλος μου ο Σκοτσέζος. Όχι στα Γαελικά!Αυτή είναι τελείως άλλη γλώσσα. Επίσης υπάρχει στα ιρλανδικά και στα ουαλικά. Ακόμη και τα sound effects είναι στα σκωτσέζικα!
  17. 1 point
    Βήμα 7ο Το Mini SD Flash SuperCard Cartridge Adapter για το GBA Φτάσαμε στο τελευταίο βήμα της κατασκευής πριν ξεκινήσουμε τον προγραμμαρισμό (έχει μερικά πραγματάκια να κάνουμε ακόμη μέχρι να προγραμματίσουμε το ρομπότ) Πρόκειται για ένα cartridge για το GameBoy Advance που σας επιτρέπει να φορτώνετε roms παιχνιδιών από μια SD κάρτα. Έτσι αν έχετε αρκετά roms, τότε μπορείτε να τα αποθηκεύσετε στην sd κάρτα και με αυτόν τον τρόπο να γλυτώνετε να κουβαλέτε όλες αυτές τις ξεχωριστές "κασέτες" των τίτλων που έχετε για το GameBoy Adcance ή ακόμη και για το GameBoy. Εμείς βέβαια το cartridge αυτό θα το χρειαστούμε για να αποθηκεύουμε και να φορτώνουμε το δικό μας κώδικα που θα γράφουμε για το ρομπότ. Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, με την έννοια ότι τα roms χρειάζονται μια μικρή τροποποίηση για να μπορέσουν να παίξουν. Το ίδιο θα χρειαστεί και ο δικός μας κώδικας Λίγη προσοχή χρειάζεται στην SD κάρτα που θα επιλέξετε για το cartridge (αφού αυτό έρχεται χωρίς αυτήν). Γενικά υποστηρίζει κάρτες μέχρι 2GB (προφανώς δυσεύρετες, αλλά υπάρχουν στο eBay), την οποία και πρέπει να διαμορφώσετε σε FAT (δηλαδή FAT16, όχι FAT32 και φυσικά με την καμία σε NTFS), αλλιώς δε θα μπορέσει να τη διαβάσει. Επίσης η κάρτα δεν θα πρέπει να είναι και πολύ γρήγορη γιατί πάλι θα έχετε πρόβλημα. Εγώ για παράδειγμα έχω μια sd 1GB και παρόλο που την διαμόρφωσα σε FAT, δεν την αναγνωρίζει γιατί είναι πιο καινούργια
  18. 1 point
    τεύχος 21 30/10/1938 τεύχος 22 06/11/1938 Τζέιμς Κάγκνεη τεύχος 23 13/11/1938 Βίβιαν Ρομάν τεύχος 24 20/11/1938 τεύχος 25 27/11/1938 Κλαρκ Γκαίημπλ τεύχος 26 04/12/1938 τεύχος 27 11/12/1938 τεύχος 28 18/12/1938 τεύχος 29 25/12/1938 Επετειακό Χριστουγεννιάτικο τεύχος 30 01/01/1939 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 22 23 και 25
  19. 1 point
    τεύχος 16 18/04/1990 τεύχος 17 25/04/1990 τεύχος 18 02/05/1990 τεύχος 19 09/05/1990 τεύχος 20 16/05/1990 Μοντέλα τεύχος 21 23/05/1990 Μοντέλο τεύχος 22 30/05/1990 τεύχος 23 06/06/1990 τεύχος 24 13/06/1990 τεύχος 25 20/06/1990 τεύχος 26 27/06/1990 τεύχος 27 04/07/1990 τεύχος 28 11/07/1990 Μοντέλο τεύχος 29 18/07/1990 τεύχος 30 25/07/1990 Μαντόνα - Γουώρεν Μπίτι τεύχος 31 01/08/1990 τεύχος 32 08/08/1990 τεύχος 33 15/08/1990 τεύχος 34 22/08/1990 τεύχος 35 29/08/1990 ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 20 21 και 30
  20. 1 point
    Δυστυχώς.... Stan Lee, Marvel Comics' Real-Life Superhero, Dies at 95 .......... Rest In Peace..... 😢
  21. 1 point
    "Η βεντάλια της Λαίδης Γουίντερμηρ" σε μορφή αυτοτελούς ρομάντσου? Ιερόσυλοι! Δεν έφταναν τα όσα τράβηξε ο δύστυχος Oscar Wilde όσο ζούσε? Έπρεπε να του αλλάξουν τα φώτα μετά θάνατον εν Ελλάδι? Διότι πρόκειται βέβαια για το θεατρικό έργο, "Lady Windermere's Fan" του Wilde που πρωτοπαίχτηκε το 1892. Αναρωτιέμαι ποιος το κατακρεούργησε και πόσο για να το κάνει "ρομάντσο".
  22. 1 point
    Η κα. Κανέλλη είπε "Όχι στην πολιτική" και εκλέγεται συνεχώς βουλευτής απο το 2000. Φανταστείτε δηλαδή να έλεγε "Ναι".
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. 1 point
    Από πρόσφατη προβολή της ταινίας σε υψηλή ευκρίνεια.
  26. 1 point
    χαιρετώ όλους τούς προλαλήσαντες. Κατόπιν επικοινωνίας που είχα με τον φίλο immortalx ο οποίος όντως με βρήκε, είδα, κατέβασα και έπαιξα το καταπληκτικό remake που έκανε στο αγαπημένο αυτό παιχνίδι. Πραγματικά τού δίνω συγχαρητήρια και έχω να πω ότι ειδικά η γραφιστική προσομοίωση που έχει αυτό το remake με το original game είναι εντυπωσιακή. Το παιχνίδι αυτό στάθηκε αφορμή, πίσω εκεί στο 1987 όπου τό 'σκαγα από το γυμνάσιο για να πάω να το παίξω στα «ηλεκτρονικά» (δέκα δραχμές τότε το παιχνίδι), ώστε να θέλω να μάθω προγραμματισμό για να το φτιάξω. Η κατασκευή μίας, ας την πούμε, solomon's key - engine, έγινε πολύ αργότερα, το 1999-2000 σε περιβάλλον DOS με την Borland Turbo C ver. 3.1. Μπορείτε να κατεβάσετε σε ένα zip to εκτελέσιμο, τον πηγαίο κώδικα και ό,τι άλλο χρειάζεται από την σελίδα μου www.liknongames.com (--> Solomon's Key). Επειδή βλέπω ότι υφίσταται κάποιο ενδιαφέρον για πληροφορίες, θα περιαυτολογήσω λίγο, λέγοντας μερικά πράματα για εκείνη την έκδοση. To ίδιο το παιχνίδι, αρχείο SOLOMKEY.EXE, τρέχει σε DosBox. Μπορεί να κανείς να φτιάξει όσες οθόνες θέλει ή να πειράξει τις υπάρχουσες αν τροποποιήσει ή αν δημιουργήσει αρχεία (plain text) ROOMx.TXT (x=1,2,3,...), 35 bytes έκαστο. Όσο η μηχανή βρίσκει να υπάρχει επόμενο αρχείο, το φορτώνει κάθε φορά που ο παίκτης ολοκληρώνει μια πίστα. Tην κωδικοποίηση συμβόλων/tiles μπορείτε να την βρείτε στο αρχείο εικόνας ROOM1ENCODING.PNG. Η μηχανή υποστήριζε τότε δωμάτια 7x5(=35), δηλαδή 9x6 μαζί με τα κάτω και πλαϊνά άσπρα τούβλα. Αυτό είναι παραμετρικό στον κώδικα και αν κάποιος πιστεύει ότι ωρίμασε στον σχεδιασμό νέων δωματίων, μπορεί να το αλλάξει. Η «βιβλιοθήκη γραφικών» για χρήση τής Ιστορικής mode-13 γράφτηκε όλη στο «χέρι» (αρχεία VGA.C + VGA.H) όπου αφού έχουν αναγνωστεί τα γραφικά (αρχεία .m13, δηλαδή 256-colors bmp's χωρίς το header τους) και έχει αρχικοποιηθεί η κάρτα γραφικών με την παλέτα χρωμάτων τής αρεσκείας τού «σχεδιαστή» (αρχείο COLORS.SOL), τότε, σε κάθε frame, γίνεται με memcpy η εγγραφή των σειρών από τις οποίες αποτελείται το γραφικό, απευθείας στις σωστές θέσεις μνήμης τής κάρτας γραφικών ώστε να φανεί το γραφικό στην επιθυμητή θέση τής οθόνης. Το gamelogic (φορτώματα, αρχικοποίηση pointers, collision detεction, timing, κτλ) + βοηθητικές συναρτήσεις είναι στα SOLOMKEY.C και SOLFUNCS.C Το compile έχει γίνει στην έκδοση C που προανέφερα. Αν θέλετε να πειράξετε τον κώδικα, ευχαρίστως να το κάνετε. Δείτε το αρχείο FILES.TXT για επεξηγήσεις τού τί είναι τα άλλα αρχεία τού καταλόγου. Αν χρειαστείτε κάτι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ασφαλώς και η έκδοση δεν αποτελεί final έκδοση παιχνιδιού, απλά είναι μία πρώτη προγραμματιστική προσέγγιση τού παιχνιδιού εύχομαι ολόθερμα καλή επιτυχία στην θαυμάσια έκδοση που έφτιαξε ο φίλος immortalx Θεοδόσης Εκίζογλου www.liknongames.com
  27. 1 point
    Ξέρατε ότι..... - Η Μαρία Σόκαλη είχε κάποτε ερωτευτεί τον συμπρωταγωνιστή της στο θέατρο και κατά πολύ μεγαλύτερο της Γιώργο Φούντα; - Ο Γιώργος Τζαβέλας είχε γίνει έξαλλος όταν ο Σακελλάριος γύρισε το " Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο"΄; Τον κατηγόρησε πως του έκλεψε την ιδέα καθώς κι εκείνος ήθελε να γυρίσει ταινία με λατερνατζή. - Η ταινία του Καψάσκη " εξωτικές βιταμίνες" είχε αρχικά τον τίτλο " ερωτικές βιταμίνες"; Ο τίτλος άλλαξε όταν η λογοκρισία ειδοποίησε τον σκηνοθέτη πως αν δεν το αλλάζει θα χαρακτήριζαν το έργο " ακατάλληλον δια ανηλίκους". - Η Μαργαρίτα Παπαγεωργίου ήταν αρχικά να πρωταγωνιστήσει στη "μουσίτσα"; Ήταν όμως η εποχή που η ίδια αμφιταλαντεύονταν αν έπρεπε να αφήσει το σινεμά οπότε αρνήθηκε και το ρόλο πήρε η Αλίκη και Ρίκο Ρίκο ρικοκό τα άλλα γνωστά.. - Στενή φιλία που κράτησε χρόνια συνέδεε το Ντίνο Ηλιόπουλο και τον Βαγγέλη Πλοιο;

Announcements



×
×
  • Create New...