Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/2019 in all areas

  1. 4 points
    Castlevania και Strider για Sega megadrive, δυο απο τις τελευταίες μου ρετρο προσθήκες της χρονιας! Το μεν Castlevania καταφερα να το τερματήσω στο hard, το δε Strider ακομα και στο normal ειναι αρκετα πιο δύσκολο σα παιχνίδι!
  2. 2 points
    Από πότε το άδειασμα συζύγου ή γκόμενου/ας αποτελεί "καλλιτεχνικό" μυστήριο και μάλιστα βαθύ? Λες και μιλάμε για το ποιος πυροβόλησε τον J.R. (όχι οτι αυτό ήταν ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ αλλά τουλάχιστον ήταν μυστήριο). Αλλά για τον οικογενειακό Θησαυρό της παρακμής πρόκειται. Πράγμα που μου θυμίζει..... @ laura ingalls: Και τι άφταιγε το σοβαρό και έγκυρο περιοδικό αν οι γειτονιές συνέχιζαν να είχαν τον δράκο τους παρά τον πληθωρισμό? (διότι και οι δράκοι θα ακρίβηναν, όχι μόνο οι οικογενειακοί θησαυροί). Οι δράκοι είναι διαχρονική αξία, κάτι σαν τους σατανιστές και τα θαυματουργά μαντζούνια.
  3. 2 points
    Με την Ελενη Ερημου στο σιριαλ "Παραξενος Ταξιδιωτης" πηγη
  4. 2 points
    Εβγαλε ενα μηχανακι για τις κονσολες της η γνωστη Analogue να τις συνδεσεις με CRT, λιγο περιεργο σαν concept να παιρνεις κονσολα για να βλεπεις ιδανικα τα ρετρο σου στις ψηφιακες τηλεορασεις και να αγοραζεις κουτι για να τις βλεπεις σε CRT πραμα που το κανανε απο την μανα τους,πισωγυρισμα ,τελος παντων. video Link Review
  5. 1 point
    Ασπρομαυρες και καλλιτεχνικες φωτογραφιες ηθοποιων με τη σφραγιδα του φωτογραφου Καραπατσοπουλου. Αρχες δεκαετιας του 1960. Μαργαριτα Λαμπρινου - 1962 Μαρουλα Ρωτα - 1963 Ελσα Βεργη - 1961 Κατερινα Χελμη - 1963 Νικος Βασταρδης - 1962 Ριτα Μουσουρη - 1963 Γιωργος Μαζης - 1963 Μαιρη Χρονοπουλου - 1963 Αγνη Βλαχου - 1963 Μακης Ρευματας - 1963 Ιλια Λιβυκου - 1963 Ανδρεας Φιλιππιδης - 1963 Βιβετα Τσιουνη - 1963 Πηγή
  6. 1 point
  7. 1 point
    Απ τα πιο γλυκά πράγματα που έχω διαβάσει εδώ μέσα.
  8. 1 point
    Πω πω ! ... Πράγματι απορώ πώς έδειξαν τέτοια πράγματα . Πάντως δυστυχώς έχει και ... αίμα ... Ευτυχώς που δεν προέβαλαν τέτοια πράγματα και εδώ !
  9. 1 point
    Τα δυο πόδια σ`ένα παπούτσι• και η Μάρω(Νόρα) αναστατώνει τον Γιώργο(Λάκης Κομνηνός)/1969 {Σκηνή από γύρισμα} Σε διάλειμμα γυρίσματος ταινίας Με τον Κώστα Καρρά σε γυρίσματα ταινίας Η Νόρα Αγιο-βασιλίνα για περιοδικό της εποχής Σε φωτογράφιση περιοδικού/1970 Περιμένοντας να ξεκινήσει το γύρισμα 🎥🎬 / 1969 Φωτογραφικό κλικ με τη Νόρα σε γύρισμα ταινίας/1967 Διασκέδαση εντός γυρισμάτων για τις ανάγκες της ταινίας Κάτι Κουρασμένα Παληκάρια/1967 στη δραματική ταινία του Ντίνου Δημόπουλου και του Νίκου Φώσκολου Πυρετός στην άσφαλτο/1967 Η Νόρα ποζάρει με χαμόγελο στα παρασκήνια της ταινίας Γοργόνες και μάγκες/1968 Με τον Κώστα Βουτσά στη ταινία Γαμπρός απ' το Λονδίνο/1967 Με τον Φαίδωνα Γεωργίτση στην ταινία Πυρετός στην Άσφαλτο/1967 Με την αξέχαστη Ζωή Λάσκαρη στην ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη/Στεφανία/1966 Χρίστος Πολίτης,1971, φωτο - αφίσα στο περιοδικό Φαντάζιο Νο 130, μαζί με την Νόρα Βαλσάμη, φωτογράφηση που έγινε στις καμπάνες του Αστέρα απο την Ευσταθία Ναυπλιώτου Χρηστος Πολίτης, 1992, φώτο απο την παράσταση του Εθνικού "Βρώμικα Χέρια", μαζΐ με τη Νόρα Βαλσάμη από το έργο "ένας ιδανικός σύζυγος" του Όσκαρ Ουάιλντ Πονηρο πνευμα ;; Πριβέ βραδιά για την απονομή δίσκου «Αλίκη μου-Δημήτρη μου» Μάκης Μάτσας, Ζωή Λάσκαρη, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ και Νόρα Βαλσάμη Από πάρτι της Αλικης στο θρυλικό διαμέρισμα της στην Στησιχόρου το 1992. Η Νόρα Βαλσάμη στα παρασκήνια της τηλεοπτικής σειράς του ΑΝΤ1 «ο χήρος η χήρα και τα χειρότερα». Συμπρωταγωνιστής της ο Κώστας Καρράς Η Νόρα Βαλσάμη και η μελαχρινή τότε Αλίκη, σε κάποιο πάρτι το 1987 Νόρα Βαλσάμη & Αλίκη Βουγιουκλάκη, ξενοιαστες και χαρούμενες στο Λονδίνο Bal Masqué: Ο Βλάσσης Μπονάτσος, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Νόρα Βαλσάμη έχουν βάλει τα κοστούμια από την παράσταση Victor/Victoria " Μασκέ παρτυ το 1987, λίγους μήνες μετά την αρχή μιας μεγάλης φιλίας της Αλικης με την Νορα Βαλσαμη και λίγους μήνες πριν τον χωρισμό της με τον Βλάσση. " Στιγμιοτυπο από την παράσταση Πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας.(1988) Ο Αλέκος Αλεξανδράκης με την Νόρα Βαλσάμη στο δικαστικό δράμα του Jeffrey Archer "Πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας" (1988) Η Νονικα Γαληνεα με την Νορα Βαλσάμη στην επίσημη πρεμιερα της παράστασης "Ο χορός του θανάτου" με πρωταγωνιστες την Νονικα Γαληνεα και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ στο θέατρο Ιλίσια. (1996) πηγη : instagram
  10. 1 point
    Ναι δεν υπαρχει προβλημα.
  11. 1 point
    Τη Δευτερα 8 Μαρτιου του 1999 (ημερα της γυναικας) 08:00 - 10:00 κανουν πρεμιερα η Ειρηνη Νικολοπουλου και η Λιζα Δουκακαρου και παρουσιαζουν στο MEGA την πρωινη εκπομπη "Φρου-φρου" πηγη διαφημιστικο τρειλερ Εκπομπή Φρου Φρου Μια τελευταία, λάιβ συντέντευξη της Ρένας Βλαχοπούλου προβλήθηκε ανήμερα της γιορτής της το 1999. Η επίσης εορτάζουσα Ειρήνη Νικολοπούλου και η Λίζα Δουκακάρου παρουσίαζαν εκείνη την άνοιξη το πρωινό πρόγραμμα Φρου φρου και εκείνη τη μέρα αποφάσισαν να συνδεθούν ζωντανά με το σπίτι της Ρένας για να της στείλουν τις ευχές τους. Στο στούντιο μαζί με τις παρουσιάστριες βρισκόταν ο Δάνης Κατρανίδης και σε παράθυρο ο Κώστας Καρράς ο οποίος έστειλε την αγάπη του στη Ρένα και την ευχαριστούσε γιατί το 1991 στο «Ακροπόλ» τον έσωσε όταν έπαθε ένα ισχαιμικό επεισόδιο την ώρα της παράστασης. Ωστόσο η σύνδεση με το σπίτι της Ρένας δεν κράτησε πολύ, γιατί ο ήχος δεν έφτανε καθαρά στα αφτιά της και η επικοινωνία γινόταν δύσκολα («Τώρα εσύ μου μιλάς αλλά τι μου λες;» έλεγε με τον δικό της κωμικό μα πλέον γλυκά καταβεβλημένο τρόπο στον Καρρά...) πηγη Άγγελος Ρούβας - Εκπομπή "Φρου Φρου" - Mega Channel (1999) "Παρουσίαση του Έλληνα δημιουργού ταινιών κινουμένων σχεδίων Άγγελου Ρούβα, στην εκπομπή του Mega Chanel: "Φρου-Φρου" (1999). Μιλάει για το ξεκίνημά του, τη συνεργασία του με το στούντιο του Steven Spielberg και το project της εταιρείας του Big Bang Toons, "Chickentown". Το ρεπορτάζ επιμελήθηκε η Σοφία Ιερεμία". Άγγελος Ρούβας, συνέντευξη στη Σοφία Ιερεμία (1999) - Angelos Rouvas Interview " Συνέντευξη του Έλληνα δημιουργού ταινιών κινουμένων σχεδίων Άγγελου Ρούβα στη Σοφία Ιερεμία, για τις ανάγκες της εκπομπής του Mega Chanel: "Φρου-Φρου". Μιλά για το ξεκίνημά του στην κρατική τηλεόραση, όπου ηγήθηκε μιας μικρής ομάδας animators στο Τμήμα Κινουμένων Σχεδίων της ΕΤ1, τη σημαντική του εμπειρία στα στούντιο Amblin του Steven Spielberg στο Λονδίνο όπου εργάστηκε ως animator στην ταινία "An American Tail-Fievel Goes West", τη δημιουργική συμμετοχή του στην πρώτη μεγάλη ελληνική τηλεοπτική σειρά κινουμένων σχεδίων "Pandora and Plato The Strawberry Birds" και την πρώτη του προσπάθεια στο χώρο της παραγωγής με την εταιρεία Big Bang Toons και τη σειρά "Chickentown". "
  12. 1 point
    φωτο απο σκηνικα και γυρισμα πηγη
  13. 1 point
    μολις βρηκα το τευχος 111 πηγη
  14. 1 point
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Εκατσα για πλακα και εστησα το AI Service για OCR μεταφρασεις και δουλευει πολυ καλα! 4 δευτερολεπτα με απλη ADSL (δειτε τα screenshot-ακια μου) Tα VICE και το Hatari core εχουν βελτιωθει αρκετα! Οδηγιες για το AI (ακολουθησα την πρωτη μεθοδο)
  15. 1 point
    ακριβώς Ελέφαντα εσύ βέβαια δεν το έζησες αλλά όταν είχαν φέρει τα φρουτάκια στην Ελλάδα είχε γίνει χαμός παίζανε οι άνθρωποι τους μισθούς τους οι παππούδες την σύνταξη τους πολλοί έμειναν στην ψάθα και στον άσσο μέχρι που τα απαγόρεψαν. Λένε για καζίνο στην Κρήτη αν γίνει θα γίνει πάλι χαμός.
  16. 1 point
    Ελέφαντα έχετε και τα δίκια σας και συ και ο Οικογενειακός Θησαυρός. Τουλάχιστον έκανα τη Μαρινέλλα να ντραπεί και έκλεισε τη μασχάλη. Αλήθεια κάτι σαν επιμελητής εξώφυλλου δεν υπήρχε εκείνη την εποχή; Να απόρριψει την προηγούμενη φωτό και να προκρίνει αυτή ας πούμε;
  17. 1 point
    @milntov: το γυαλί με μόλυβδο είναι στις πλευρές του καθοδικού σωλήνα και έχει σκοπό να θωρακίζει από την εκπομπή ακτίνων Χ (μιας και η CRT τηλεόραση μοιάζει με μηχάνημα ακτινογραφίας:βομβαρδισμός σταθερού στόχου από επιταχυμένη δέσμη καθοδικών ακτίνων. ) Το στρόντιο υπάρχει στο μπροστινό γυαλί (την οθόνη δηλ.) η οποία πρέπει να είναι διάφανη, φυσικά, και για τον ίδιο λόγο με τον μόλυβδο. Κίνδυνος κανένας δεν υπάρχει εκτός αν πεταχτεί η τηλεόραση σε καμία χωματερή χύμα. Η υψηλή τάση αυτόν ακριβώς τον σκοπό έχει, να επιταχύνει την δέσμη ηλεκτρονίων. Ο Μ/Σ υψηλής είναι flyback οπότε θεωρητικά αν αγγίξει κανείς την "βεντούζα" θα την βγάλει, αν και για μένα επαφή με τάση σχεδόν 30,000 βολτ σίγουρος θάνατος.Οπότε προσοχή.
  18. 1 point
    Στην Ιοκάστη πεσ' το αυτό. Αλλά φυσικά όλες αυτές οι κοσμοϊστορικές δηλώσεις σελέμπριτις (ακόμη πριν γίνει ψωμοτύρι η έκφραση και περιγράψει τη μισή Ελλάδα - η άλλη μισή είναι influencers) είναι η αποθέωση της κοινοτοπίας και της ανοησίας. Βέβαια πολύ αμφιβάλλω αν τα λένε αυτά ή αν απλώς βάζει λογια στο στόμα τους ο επιμελητής του εξωφύλλου. Διότι οι τίτλοι των θεμάτων (και περισσότερο οι υπότιτλοι) είναι του ίδιου επιπέδου ή και χειρότερου. "Γυμνόστηθες σταρ: Χρωστάνε πολλά στη σιλικόνη" " Το σώμα μιλάει Τι προδίδουν τα σκανδαλιάρικα πόδια των σταρ. "Αστρολογία και εκλείψεις". Χώρια η άγνοια (Το SETI δεν είναι τηλεσκόπιο αλλά συλλογικό όνομα ερευνητικών προγραμμάτων, και υπήρχε καμιά δεκαριά χρόνια πριν το ανακαλύψει το καλό περιοδικό που μάλιστα συγκλονίστηκε όταν το έμαθε. Και πού να μάθουν ότι η γη είναι στρογγυλή, εκεί να δείτε πόσο θα συγκλονιστούν) και η ακρίβεια των προβλέψεων (το 2000 θα δουλεύουμε λιγότερο!). @uskoke: Αν τα 500€ ήταν περίσσευμα ας τα ξόδευε. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί τζογάρουν με λεφτά που δεν τους περισσεύουν. Ή που δεν τους ανήκουν.
  19. 1 point
    Εβγαλα μία άκρη. Η Pandora τελικά δεν είναι τίποτε άλλο από έναν μικρό υπολογιστή όπως είναι το raspberry αλλά Κινέζικο (μάλλον). Και βάζουν αυτοί πάνω μία SD κάρτα (η οποία είναι encrypted για να μην μπορείς να την πειράξεις) με κάτι χάλια emulators και ότι roms θέλουν αυτοί. Αν ομως την βγάλεις την κάρτα αυτήν (που οι τύποι την κολλάνε πάνω, lol) και βάλεις μία άδεια, μπορείς να βάλεις Linux και δικά σου προγράμματα. Οπως ακριβώς ένα Raspberry. Ενας φίλος λοιπόν είχε πάρει μία Pandora ολόιδια με την δική μου αλλά ο τύπος που του την πούλησε είχε βάλει δική του κάρτα μέσα με τελείως διαφορετικούς emulators που τρέχουν με Emulation Station, μέχρι και RetroArch. Και δεν έχει μόνο MAME μέσα αλλά και άλλες κονσόλες (όχι ότι με νοιάζει). Εβαλα την κάρτα του στην δική μου πλακέτα και λειτουργεί μια χαρά. Οι emulators που έχει είναι καλύτεροι (χωρίς screen tearing), έχει όλα τα games που θέλω και μπορώ να βάλω και να βγάλω ότι θέλω. Οπότε θα κάνω μία κλωνοποίηση και τελείωσε, από θέμα παιχνίδια/emulators είμαστε κομπλέ. Αρα λοιπόν στην περίπτωση που φτιαχτεί η οθόνη δεν θα χρειαστεί να αγοράσω άλλη πλακέτα Την Τετάρτη θα έρθει τεχνικός με το εργαλείο να κάνει μια προσπάθεια να την φτιάξει.
  20. 1 point
    " Η παρθενική εμφάνιση μου [Σπυρος Μπιμπιλας] στην τηλεόραση σε σειρα...1979 ΥΕΝΕΔ.. ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΤΥΧΟΙ του Ξενόπουλου....Ερμηνευοντας τον αγαπημένο μαθητη του Χρήστου Πολίτη..φωτογραφία τραβηγμένη απο την τηλεοραση URANYA.. Δεν υπηρχαν τότε ψηφιακά μεσα...Δυστυχως απο την σειρα αυτη κι απο αλλες 250 δεν εμεινε τίποτα.Οι ανεγκεφαλοι της τότε Ερτ εσβηναν την ιστορια μας " πηγη
  21. 1 point
    διαφορα προϊόντα στη σειρα "ερωτας και παθος" λεπτομερειες του κουτιου με το αναψυκτικο ΗΒΗ
  22. 1 point
    λουτρινα ζωακια, κουκλες, φουσκας/μπουμπουνας της el greco, επιτραπεζιο "σταφυλοπαγιδα" της Parker , φιγουρες, αυτοκινητακια και αλλα παιχνιδια στη σειρα "ερωτας και παθος"
  23. 1 point
    Αλεκος Αλεξανδρακης με τον Νικήτα Τσακίρογλου Δημοσιευμα εφημεριδας Πορτραίτο του Αλέκου Αλεξανδράκη στο ρολο του Γιούγκερμαν Ο Αλέκος Αλεξανδράκης στα γυρίσματα του σίριαλ "Γιούγκερμαν" πηγη
  24. 1 point
    Ολα τα Mini (snes , nes , ps , mega drive κτλ ) Hdmi εχουνε αρα μπορεις να τα παιξεις στην CRT οπως παλια... Επισης και για ρετρο παιχνιδια στις κανονικες κονσολες εχει χρησημοτητα.
  25. 1 point
    Καλη επιλογη φαινεται.Το ειχα δει και εγω οταν εψαχνα το στεφανι απομαγνητισμου.Κοστιζει με τα μεταφορικα 30 ευρω περιπου.Το στεφανι ειναι πιο ακριβο αλλα πιστευω την ιδια δουλεια κανει. Ο Μαριος γνωριζει αρκετα απο arcades crt monitors και crt τηλεορασεις.Με την βοηθεια του Μαριου καταφερα να εχω εικονα αυθεντικων αναλυσεων σε 15khz στην crt τηλεοραση μου.Μου εφτιαξε ειδικο καλωδιο vga to scart με σημα rgb και η εικονα των παιχνιδιων απο emulators ειναι φοβερη στην crt.Τα γραφικα απο το mame δειχνουν απιστευτα. Kαι σε πολλα posts θυμαμαι ο Μαριος εχει βοηθησει πολλα παιδια εδω στο forum.Πολυ μεγαλη τυχη για μενα και για αλλους που ο Μαριος ειναι στο retromaniax. Mακαρι imgema μετα τον απομαγνητισμο η οθονη να ειναι κομπλε για πολλα χρονια.Εγω παιζω και σε μια sony crt του 1990 και η εικονα ακομα ειναι αψογη.Στην συγκεκριμενη τα χρωματα και η ενταση του contrast σε παλια παιχνιδια ειναι πολυ ανωτερα απο τηλεορασεις led - oled που εχω δει.Και ειναι 30 χρονων crt τηλεοραση.
  26. 1 point
    Καλλιτεχνικες δεν τις λες αλλα τεσπα αποψεις ειναι αυτες ,στα ματια μου ειναι Τζοκοντες χαχα και μιας και το θρεντ με πηρε τηλεφωνο να το ταϊσω καποιες κοντινες με smartphone Και φακο macro των 2 ευρω απο Κινα.
  27. 1 point
    Το εχετε δει αυτο; Πολυ φτηνό και μετα θα μπορεις να κοιμάσαι ησυχος οτι αμα σου ξανασυμβεί θα εισαι ετοιμος. Συν οτι θα μπορείς να βοηθας και αλλους ταλαίπωρους με το ιδιο πρόβλημα! Να και ενα video που δειχνει την λειτουργιά του
  28. 1 point
  29. 1 point
    @bambinella 100 Καλωσοριιιισεεεεες εεεεερωωωωταααα Με τα κρίνα στα χεεεεριααα🎶🎶🎶🎶
  30. 1 point
    "Μαρίνα Αυγέρη": Οδηγός των πρώτων επεισοδίων της σειράς του 1973, που έγραψε η Τζένη Καρέζη χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου στις 10 το βράδυ και η υπόθεσή της περιγραφόταν ως "μια ιστορία συνέχειας, που εκτυλίσσεται στα χρόνια της κατοχής και έχει σαν κεντρική ηρωίδα μια νεαρή φοιτήτρια της ιατρικής, που ενσαρκώνει η εκλεκτή πρωταγωνίστρια Τζένη Καρέζη". Μέχρι το τέλος Μαΐου, η σειρά προβαλλόταν κάθε Τρίτη και Πέμπτη βράδυ, ενώ στη συνέχεια προβαλλόταν κάθε Δευτέρα και Πέμπτη - πάντα στις 10. Το τελευταίο επεισόδιο προβλήθηκε τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου. Οι βασικοί ηθοποιοί της σειράς στα πρώτα επεισόδια: Τζένη Καρέζη.... Μαρίνα Κώστας Καζάκος.... Βασίλης Γιάννης Ευαγγελίδης.... Δημήτρης Αλέκος Ουδινότης.... Σταθάς Μίκαελ φον Βέντλερ.... Μάνσκε Χαριτίνη Καρόλου.... Μάγδα Μηνάς Χρηστίδης.... Καρλ Άιζενμπεργκ Πίτσα Μπουρνόζου.... Ειρήνη Κώστας Αρζόγλου.... Κώστας (πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του ηθοποιού) Γιάννης Σαβαΐδης.... Άλκης Μάκης Πανόριος.... Δάλαρης Νίκος Γαλανός.... Φρίντριχ Άιζενμπεργκ Άννα Ραυτοπούλου, Θάνος Παπαδόπουλος, Χρήστος Καλαβρούζος Οι βασικοί συντελεστές: σενάριο: Τζένη Καρέζη (ως Παυλίνα Μπόταση) σκηνοθεσία: Κώστας Καζάκος φωτογραφία: Νίκος Μήλας μουσική: Κώστας Καπνίσης Και τέλος, σπάνιο ντοκουμέντο, οι περιλήψεις των πρώτων επεισοδίων ξεκινώντας δυστυχώς όχι από το υπ' αριθμόν ένα, αλλά από το πέμπτο επεισόδιο της σειράς, που προβλήθηκε στις 6 Μαρτίου 1973, μέχρι τα μέσα Μαΐου. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να εντοπίσω περισσότερες περιλήψεις. Αν κάποιος διαθέτει αρχείο από εφημερίδες ή περιοδικά της εποχής, θα είχε ενδιαφέρον αν ανέτρεχε σε αυτό και βοηθούσε στην ενημέρωση του αφιερώματος. Παραδόξως, πάντως, στις περιλήψεις σπάνια αναφέρεται το όνομα της Μαρίνας Αυγέρη, γύρω από την οποία θα έπρεπε - λογικά - να περιστρέφεται όλη η ιστορία. Επεισόδιο 5 (Τρίτη, 6 Μαρτίου 1973) Στο σπίτι του Γερμανού στρατηγού Καρλ Άιζενμπεργκ δίδεται δεξίωση προς τιμή του στρατηγού Μάνσκε, που κατέχει σημαντική θέση στο επιτελείο και του οποίου την επίσκεψη στην Ελλάδα σκέπτονται να εκμεταλλευθούν οι Έλληνες πατριώτες. Στη δεξίωση βρίσκεται η Μαρίνα, καθώς και ο Δημήτρης, όπως επίσης και πολλοί άλλοι Γερμανοί αξιωματικοί. Εκεί πληροφορούνται για τη σύλληψη του Νικολάου, ενός Έλληνα πατριώτη. Την είδηση μεταδίδει αμέσως ο Δημήτρης στο Βασίλη κι αυτός του συνιστά να πάει στο γραφείο του στρατηγού Καρλ και να φροντίσει να μαζέψει πληροφορίες, όσες είναι δυνατόν σχετικά με τη σύλληψη του Νικολάου. Επεισόδιο 6 (Πέμπτη, 8 Μαρτίου 1973) Ο Δημήτρης βρίσκεται στα γραφεία της Γκεστάπο. Μιλά με τον Σταθά και τον Καρλ. Σε λίγο αντικρίζει ένα φρικτό θέαμα. Φέρνουν εκεί τον βασανισμένο Νικολάου. Ο Δημήτρης αγανακτισμένος ανακοινώνει τα σχετικά στον Βασίλη. Επεισόδιο 7 (Τρίτη, 13 Μαρτίου 1973) Ο Σταθάς, ο Δημήτρης, η Μαρίνα και ο Καρλ βρίσκονται στο σπίτι του πρώτου, όπου περιμένουν τη Μάγδα και τον Μάνσκε. Αυτοί όμως αργούν, γεγονός που προκαλεί την ανησυχία εκείνων που τους περιμένουν. Τη στιγμή εκείνη πληροφορούνται κάτι το τρομερό. Ο Μάνσκε δολοφονήθηκε. Όλοι φεύγουν αναστατωμένοι. Οι Γερμανοί κάνουν αμέσως πολλές συλλήψεις, μεταξύ δε των συλληφθέντων συγκαταλέγεται και ο Άλκης. Ο Δημήτρης μεσολαβεί για την απελευθέρωσή του. Επεισόδιο 8 (Πέμπτη, 15 Μαρτίου 1973) Ο Βασίλης έχει φύγει από το σπίτι της Μαρίνας. Ο Δημήτρης καλεί τον Άλκη για να του μιλήσει σχετικά με τις σχέσεις που έχει με τους Γερμανούς. Ο Βασίλης ζητά απ' τον Δημήτρη ν' αναλάβει μαζί με τη Μάγδα μια επικίνδυνη αποστολή. Επεισόδιο 9 (Τρίτη, 20 Μαρτίου 1973) Ο Βασίλης έχει αναθέσει μια αποστολή στον Δημήτρη. Ο Δημήτρης και ο Σταθάς πηγαίνουν στο σπίτι του Καρλ. Εκεί ο Δημήτρης συναντά τη Μάγδα, η οποία του δίδει μια πληροφορία. Ο Δημήτρης δεν μπορεί να κρύψει το μεγάλο θαυμασμό του για τη Μάγδα. Επεισόδιο 10 (Πέμπτη, 22 Μαρτίου 1973) Ο Βασίλης και η Μαρίνα περιμένουν τον Δημήτρη να γυρίσει από το σπίτι του Καρλ. Ο Δημήτρης επιστρέψει και τους φέρνει μια πληροφορία για κάτι έγγραφα των Γερμανών, τα οποία βρίσκονται στο σπίτι του Καρλ. Έτσι αποφασίζουν να επιχειρήσουν τη φωτογράφηση των εγγράφων. Επεισόδιο 11 (Τρίτη, 27 Μαρτίου 1973) Μετά τη φωτογράφηση των απόρρητων εγγράφων στο σπίτι του στρατηγού Καρλ, η Μαρίνα και ο Δημήτρης επιστρέφουν στο σπίτι τους. Ο Βασίλης δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του για την επιτυχία τους και ο Δημήτρης παρουσιάζει στον Βασίλη τον Άλκη. Επεισόδιο 12 (Πέμπτη, 29 Μαρτίου 1973) Στο σπίτι του Καρλ είναι συγκεντρωμένοι ο Σταθάς, ο Δημήτρης, η Μάγδα και ένας ακόμη άνδρας, ο Δάλαρης. Εκεί πληροφορούνται ότι καταστράφηκε μια γερμανική νηοπομπή. Το γεγονός αυτό φέρνει μεγάλη αναστάτωση τόσο στους Γερμανούς, όσο και στον Δημήτρη, που φεύγει αμέσως για να ειδοποιήσει τον Βασίλη. Επεισόδιο 13 (Τρίτη, 3 Απριλίου 1973) Ο Δημήτρης εκμυστηρεύεται στον Βασίλη ότι φοβάται πως οι Γερμανοί τον θεωρούν ύποπτο. Σε λίγο έρχεται η Μάγδα, η οποία επιβεβαιώνει ότι ο Δάλαρης πράγματι τον υποψιάζεται σαν συνεργάτη των Ελλήνων σαμποτέρ. Ο Σταθάς επισκέπτεται τον Δημήτρη και του ζητά συγγνώμη εκ μέρους του Δάλαρη για τις υποψίες του. Επεισόδιο 14 (Πέμπτη, 5 Απριλίου 1973) Η Μαρίνα απομακρύνεται μέρα με τη μέρα, όλο και περισσότερο από τον Δημήτρη. Εκείνος καταλαβαίνει την αλλαγή της, αλλά δεν ξέρει πώς να τη βοηθήσει. Στο μεταξύ, σε μια δεξίωση στο σπίτι του Καρλ Άιζενμπεργκ πληροφορούνται ότι ένα τρένο γερμανικό, που μετέφερε πολεμοφόδια, ανατινάχθηκε. Επεισόδιο 15 (Τρίτη, 10 Απριλίου 1973) Στο γραφείο του στρατηγού Άιζενμπεργ βρίσκονται συγκεντρωμένοι ο Καρλ, ο Σταθάς και ο Δάλαρης. Σε λίγο φθάνει και ο Δημήτρης. Ο Δάλαρης, προκειμένου να τον δοκιμάσει, του παίζει ένα σατανικό παιχνίδι. Δίνει διαταγή να γίνει μια ομαδική εκτέλεση Ελλήνων κρατουμένων. Ο Δημήτρης έξαλλος αναφέρει στον Βασίλη. Επεισόδιο 16 (Πέμπτη, 12 Απριλίου 1973) Ο Δημήτρης και ο Βασίλης συζητούν για τον Δάλαρη. Ο Σταθάς καλεί τον Δημήτρη στο σπίτι του Άιζενμπεργκ. Ο Δημήτρης ταράζεται, ο δε Βασίλης τον προτρέπει να πάει. Πράγματι πηγαίνει και εκεί συζητούν επίσης για τον Δάλαρη. Ο Δημήτρης μιλά πλέον ανοιχτά εναντίον του. Ο Σταθάς και ο Καρλ συμφωνούν μαζί του, ζητούν όμως αποδείξεις για τις κατηγορίες του. Επεισόδιο 17 (Τρίτη, 17 Απριλίου 1973) Ο Σταθάς ζητά από τον Δημήτρη να συνεργασθεί μαζί τους και εναντίον των Ελλήνων. Ο Δημήτρης βρίσκεται σε αρκετά δύσκολη θέση. Διστάζει. Ο Σταθάς όμως επιμένει και τον διαβεβαιώνει ότι οι δικοί τους άνθρωποι. που έχουν κατορθώσει να εισχωρήσουν στις ελληνικές ομάδες αντιστάσεως, θα τον βοηθήσουν να μπει σ' αυτές. Επεισόδιο 18 (Πέμπτη, 19 Απριλίου 1973) Οι ομάδες των Ελλήνων σαμποτέρ συνεχίζουν τη δράση τους. Ο Βασίλης και ο Μάνος περιμένουν μέσα στη νύχτα ένα υποβρύχιο από το Κάιρο. Οι Γερμανοί τους στήνουν ενέδρα. Τελικά οι δυο ομάδες καταφέρνουν να ξεφύγουν. Στο μεταξύ παίρνουν σήμα από το Κάιρο ότι κάποιος πρόδωσε την αποστολή τους. Επεισόδιο 19 (Τρίτη, 24 Απριλίου 1973) Η ομάδα του Βασίλη ανακαλύπτει ότι κάποιος από τους δικούς τους συνεργάτες είναι προδότης! Γρήγορα τον ανακαλύπτουν και τον φέρνουν στο σπίτι του Βασίλη για να τον ανακρίνουν. Η ανάκριση έχει καλά αποτελέσματα κι έτσι μαθαίνουν ότι κάποιος άλλος Έλληνας προδότης, ο οποίος συνεργάζεται μαζί του, είναι ο συνδετικός κρίκος με τους Γερμανούς. Μαθαίνουν ότι οι Γερμανοί σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τον Δημήτρη για ν' ανακαλύψουν τους υπόλοιπους της ομάδας και ιδιαίτερα τον αρχηγό της. Επεισόδιο 20 (Τρίτη, 1 Μαΐου 1973) Εδώ η πηγή μου τα γράφει λίγο μπερδεμένα. Στο σπίτι του Βασίλη η Μαρίνα περιμένει κάποιον (μάλλον τον Δημήτρη;). Για κάποιον λόγο ο Δημητρίου έχει συγκλονίσει τους πάντες στην ομάδα, αλλά και ο Δημήτρης με τον Άλκη αισθάνονται πολύ άσχημα από την περιφρόνηση που τους δείχνουν οι φίλοι τους. Ο Δάλαρης έχει εκνευρισθεί, διότι ο ανιψιός τους τουφεκίστηκε ως προδότης. Επεισόδιο 21 (Πέμπτη, 3 Μαΐου 1973) Ο Δάλαρης επιμένει να προσπαθεί να βρει τον άνθρωπο, που κατά τη γνώμη του τον προδίδει. Στο σπίτι του Βασίλη η ομάδα του ετοιμάζεται να πάει να παραλάβει από ένα υποβρύχιο μερικά σπουδαία έγγραφα κι έναν Άγγλο αγωνιστή, τον Πίτερ. Μετά την αποβίβασή του, αναχωρούν χωρισμένοι σε ομάδες. Επεισόδιο 23 (Πέμπτη, 10 Μαΐου 1973) Στο σπίτι του Βασίλη όλοι οι άνδρες της ομάδας συζητούν για τον προδότη που βρίσκεται ανάμεσά τους. Στο μεταξύ, στο σπίτι του Καρλ όλοι συγκεντρωμένοι γιορτάζουν τα γενέθλια του γιου του. Ο Δημήτρης βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπος με τον Δάλαρη. Η Μαρίνα ζει μέσα στην απελπισία, σε μια στιγμή ξεσπά και τρέχει να βρει τον Δημήτρη στο σπίτι του Καρλ. Απαραίτητη διευκρίνηση: Ψάχνοντας στο ίντερνετ, σε φόρουμ της ιστοσελίδας Retromaniax, που είναι αφιερωμένο στη σειρά, κάποιος χρήστης ανέβασε σκαναρισμένες φωτογραφίες από παλιό τεύχος του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση με περιλήψεις της "Μαρίνας Αυγέρη". Σύμφωνα με το περιοδικό, αυτό ήταν το 25ο επεισόδιο της σειράς, κάτι που όμως δεν μπορώ να επιβεβαιώσω από τη δική μου πηγή μετρώντας τα επεισόδια ημέρα προς ημέρα με δεδομένο - που δεν αμφισβητείται - ότι το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε όντως στις 20 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τη Ραδιοτηλεόραση, η περίληψη του αμέσως επόμενου επεισοδίου, που αριθμείται ως 26ο, είχε ως εξής: Ανάμεσα στο Δημήτρη και τη Μάγδα αρχίζει ν' αναπτύσσεται και να μεγαλώνει ένα μεγάλο αίσθημα. Η Μαρίνα τυχαία ανακαλύπτει την αλήθεια. Το βράδυ υποδέχεται τον άνδρα της, υποκρινόμενη τη χαρούμενη. πηγη
  31. 1 point
    Κωστής Μιχαηλίδης (δεύτερο μέρος) Σταυροδρόμι (1952) Μπροστά, αριστερά, καθιστοί: Άννα Ραυτοπούλου (Ερηνάκη), Μιχάλης Μπούχλης (Λελεκογιώργης). Πρώτη σειρά ζευγαριών: Νάσος Κεδράκας (Παραγιός), Δημήτρης Ντουνάκης (Α΄ Παλληκαράς), Μιράντα Οικονομίδου (Λευτερίτσα), Βέρα Δεληγιάννη (Καλλιώ). Πίσω από το πρώτο ζευγάρι: Πέτρος Λοχαΐτης (εκτός διανομής, μ.τ.ρ.). Μπροστά στο δέντρο: Πίτσα Καπιτσινέα (εκτός διανομής, μ.τ.ρ.), Άλκης Παπάς (Σταθμάρχης χωροφυλακής). Μπροστά του, στο κέντρο: Χρήστος Ευθυμίου (Μιχαλιός). Δεξιά: Ελένη Νενεδάκη (Παγώνα). Πίσω της, πλάτη: Λυκούργος Καλλέργης (Κωστής). Απέναντί του: Έλλη Βοζικιάδου (εκτός διανομής, μ.τ.ρ.). Πίσω, δεξιά του δέντρου: Τάκης Γαλανός (Φρίξος), θίασος. Γιάννης Αποστολίδης (Καπετάν Καλογεράς), Άννα Ραυτοπούλου (Ερηνάκη). Μιράντα Οικονομίδου (Λευτερίτσα), Λουίζα Ποδηματά (Φλουρή), Βέρα Δεληγιάννη (Καλλιώ). Ελένη Χατζηαργύρη (Γιάννα), Θάνος Κωτσόπουλος (Μανώλης). Φουσκοθαλασσιές (1954) Βασίλης Κανάκης (Αιμίλιος), Αντιγόνη Βαλάκου (Αλκμήνη), Έλλη Βοζικιάδου (Ερμιόνη), Ιωάννης Αυλωνίτης (Μακρής), Βενετία Κασσαβού (Αγγελική), Γιάννης Αποστολίδης (Σφακιανός), Μιράντα (Χρυσούλα), Πίτσα Καπιτσινέα (Ρουμπανη) Γιάννης Γκιωνάκης (Μάκης), Πόπη Κόντου (Αρτεμιάδου). Μιράντα (Χρυσούλα), Γιάννης Αποστολίδης (Σφακιανός), Αντιγόνη Βαλάκου (Αλκμήνη), Αλίκη Βουγιουκλάκη (Ολυμπία), Έλλη Βοζικιάδου (Ερμιόνη), Βενετία Κασσαβού (Αγγελική). Στέλιος Βόκοβιτς (Αυγουστής), Αντιγόνη Βαλάκου (Αλκμήνη). Γιάννης Αποστολίδης (Σφακιανός), Βενετία Κασσαβού (Αγγελική). Ερωτικά τεχνάσματα (1955) Τάκης Γαλανός (Αρλεκίνος), Καίτη Λαμπροπούλου (Μαρτόν). Αλέκος Αλεξανδράκης (Ντοράντ), Μαίρη Αρώνη (Αραμίντ). Αλέκος Αλεξανδράκης (Ντοράντ), Μαίρη Αρώνη (Αραμίντ). Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται (1955) Νίκος Καζής (Γιάννης), Χριστόφορος Νέζερ (Προκόπης Κολαούζος), Άννα Συνοδινού (Ριρή). Η έβδομη μέρα της δημιουργίας (1956) Τζένη Καρέζη (Χριστίνα), Βύρων Πάλλης (Αλέξης). Γεώργιος Γληνός (Γιάννης), Θάνος Κωτσόπουλος (Γιατρός), Πίτσα Καπιτσινέα (Ελένη), Παντελής Ζερβός (Γυρολόγος). Ιωάννης Αυλωνίτης (Δικαστικός κλητήρας), Δέσπω Διαμαντίδου (Άννα). Ο άρχοντας (1956) Αντιγόνη Βαλάκου (Χρυσώ), Βέρα Δεληγιάννη (Βασίλω), Ελένη Ζαφειρίου (Αμέρσα). Αντιγόνη Βαλάκου (Χρυσώ), Βύρων Πάλλης (Σταύρος). Αντιγόνη Βαλάκου (Χρυσώ), Βέρα Δεληγιάννη (Βασίλω), Στέλιος Βόκοβιτς (Δημητρός). Στέλιος Βόκοβιτς (Δημητρός), Έλσα Βεργή (Κατερίνα), Δημήτρης Χόπτηρης (Λαμπής), Ελένη Ζαφειρίου (Αμέρσα), Βέρα Δεληγιάννη (Βασίλω). Δημήτρης Καλλιβωκάς (Λευτέρης), Βασίλης Κανάκης (Γιωργής), Στέλιος Βόκοβιτς (Δημητρός), Αίας Τριάντης (Τάσος). Η ηδονή της τιμιότητος (1957) Βασίλης Διαμαντόπουλος (Άντζελο Μπαλντοβίνο), Νίκος Τζόγιας (Μαρκήσιος Φάμπιο Λόλλι) Χαράλαμπος Πλακούδης (Μάρκο Φόντζι), Μαρία Αλκαίου (Αγάθα Ρέννι), Κώστας Κοκκάκης (Υπηρέτης), Νίκος Τζόγιας (Μαρκήσιος Φάμπιο Λόλλι), Μαργαρίτα Αθανασίου (Υπηρέτρια), Χρήστος Πάρλας (Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου), Νίκος Βοκάς (Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου), Λέλα Ησαΐα (Κυρία Μανταλένα). Άκρη δεξιά: Δημήτρης Ντουνάκης (Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου). Λέλα Ησαΐα (Κυρία Μανταλένα), Άρης Μαλλιαγρός (Μαυρίκιος Σέττι). Λέλα Ησαΐα (Κυρία Μανταλένα), Νίκος Τζόγιας (Μαρκήσιος Φάμπιο Λόλλι), Μαρία Αλκαίου (Αγάθα Ρέννι).
  32. 1 point
    Κωστής Μιχαηλίδης (1912-1981) Ο Μιχαηλίδης σκηνοθέτησε για το Εθνικό 41 παραστάσεις στη διάρκεια σαράντα και πλέον ετών (1940-1981). Λίγες πληροφορίες για τον σκηνοθέτη απο τις ελάχιστες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο: Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1912. Φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Πρωτοεμφανίστηκε ως δημοσιογράφος στις εφημερίδες Εστία και Νέος Κόσμος. Από το 1934 ήταν μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και εμφανίστηκε περιστασιακά σε παραστάσεις του Βασιλικού Θεάτρου (Ριχάρδος Β’, Παπαφλέσσας κ.ά.). Αρχικά, εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη δίπλα στο δάσκαλό του, Φώτο Πολίτη, και, αργότερα, δίπλα στον Δημήτρη Ροντήρη. Στη μετέπειτα πολύχρονη σταδιοδρομία του σκηνοθέτησε έργα κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, Ελλήνων και ξένων θεατρικών συγγραφέων, καθώς επίσης έργα αρχαίου ελληνικού δράματος. Με το Εθνικό Θέατρο συνεργάστηκε αρχικά ως ηθοποιός (1933/50) και ακολούθως ως σκηνοθέτης (1940/81), πρωτοεμφανιζόμενος το 1940 στο έργο Ένα ποτήρι νερό, ενώ από το 1947 ως μόνιμος, σκηνοθετώντας και χορογραφώντας τραγωδίες και για το Φεστιβάλ Επιδαύρου. Συνεργάστηκε επίσης με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (1967/81) στα έργα Τρισεύγενη, Βαβυλωνία, Έρωτας και ραδιουργία, Ο πειρασμός, Το τραγούδι της κούνιας, Ο καλόκαρδος γρουσούζης, Μαρία Μαγδαληνή, Το φυντανάκι, Η μεγάλη καμπή, Μήδεια, Όρνιθες, Πλούτος κ.ά. Τέλος, εργάστηκε για το Ελεύθερο Θέατρο και για διάφορα ελληνικά τοπικά φεστιβάλ. Το 1946 οργάνωσε ερασιτεχνικό θίασο στην Κύπρο. Στη δεκαετία του 1950 ίδρυσε τη Σχολή θεάτρου Κωστή Μιχαηλίδη και αργότερα το Θίασο Αρχαίας Τραγωδίας. Διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής των θιάσων Μαίρης Αρώνη–Ντίνου Ηλιόπουλου (1958/59) και Θεόδωρου Αρώνη (1959/60). Το 1960 ανέλαβε να οργανώσει το Κρατικό Θέατρο Κύπρου. Σκηνοθέτησε επίσης μια κινηματογραφική ταινία (Το μαύρο στάχυ, 1968) και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ (1977/80). Στην ΕΛΣ σκηνοθέτησε τις παραγωγές Ο πρωτομάστορας (1942/43) και Κασσιανή (1972/73, 1975/76). Ήταν αδελφός του συνθέτη και αρχιμουσικού Δημήτρη Μιχαηλίδη. Πέθανε στην Αθήνα το 1981. http://virtualmuseum.nationalopera.gr/el/eikoniki-ekthesi/prosopa/mihailidis-kostis-1317/ Ο μισάνθρωπος (1943) Γεώργιος Γληνός (Άλκης), Θάνος Κωτσόπουλος (Φιλώτας), Έλσα Βεργή (Ελιάνθη), Άρης Μαλλιαγρός (Ακάστης), Ελένη Παπαδάκη (Σελιμένη), Γιάννης Βεάκης (Κλείτανδρος), Έμμυ Καρτάλη (Αρσινόη), Περικλής Γαβριηλίδης (Ορόντας). Ελένη Παπαδάκη (Σελιμένη), Έμμυ Καρτάλη (Αρσινόη) Το τραγούδι της κούνιας (1948) Μελίνα Μερκούρη (Aδελφή Ιωάννα του Σταυρού), Βέρα Δεληγιάννη (Aδελφή Αγνή). Θίασος. ζένη Περίδου (Κατηχήτρια), Βέρα Δεληγιάννη (Αδελφή Αγνή), Μελίνα Μερκούρη (Αδελφή Ιωάννα του Σταυρού), Ελένη Νενεδάκη (Τερέζα), Έλσα Βεργή (Ηγουμένη), Τιτίκα Νικηφοράκη (Αδελφή Μαρία του Σταυρού), Νέλλη Μαρσέλλου (Αδελφή θυρωρός). Ζητείται υπηρέτης (1948) Άρης Μαλλιαγρός (Ανδρέας Θεαγένης), Μαρία Αλκαίου (Ευανθία Γλυκάδη), Χρήστος Ευθυμίου (Συμεών Κουρούνης) Χρήστος Ευθυμίου (Συμεών Κουρούνης), Καίτη Λαμπροπούλου (Μαριγώ). Ο κουρέας της Σεβίλλης (1949) 'Ελλη Λαμπέτη (Ροζίνα). Δημήτρης Χορν (Φίγκαρο). Έλλη Λαμπέτη (Ροζίνα), Ανδρέας Φιλιππίδης (Κόμης Αλμαβίβα), Δημήτρης Χορν (Φίγκαρο), Χριστόφορος Νέζερ (Μπάρτολο). Λοκαντιέρα (1950) Καίτη Λαμπροπούλου (Διηάνειρα), Θάνος Κωτσόπουλος (Ιππότης Νερολίθαρος), Ελένη Χαλκούση (Ορτενσία). Μαίρη Αρώνη (Μιραντολίνα), Θάνος Κωτσόπουλος (Ιππότης Νερολίθαρος). Δάφνη Λωρεόλα (1951) Κυβέλη (Λαίδη Πιττς), Αλέκος Δεληγιάννης (Έρνεστ). Κυβέλη (Λαίδη Πιττς), Νίκος Βλαχόπουλος (Κύριος Γουώτσον). Πίσω αριστερά: Αλέκος Δεληγιάννης (Έρνεστ). Αιμίλιος Βεάκης (Σερ Τζόζεφ Πιττς), Αλέκος Δεληγιάννης ( Έρνεστ) * Πρωτελευταία παράσταση για τον Αιμίλιο Βεάκη, κι η τελευταία του φωτογραφία που βρήκα στο Αρχείο Τρεις κόσμοι(1951) Λυκούργος Καλλέργης (Φορέστης), Γιώργος Παππάς (Μαρτινέγκος). Αλέκα Κατσέλη (Κοντέσσα Μιχαλίτσαινα), Άλκης Παππάς (Κόντε Ντάριος) Αλέκα Κατσέλη (Κοντέσσα Μιχαλίτσαινα), Γιώργος Παππάς (Μαρτινέγκος).
  33. 1 point
    τεύχος 191 30/10/1993 Σύγχρονοι δεινόσαυροι τεύχος 192 06/11/1993 "Τμήμα ηθών" τεύχος 193 13/11/1993 Σάρον Στόουν τεύχος 194 20/11/1993 Βάνα Μπάρμπα τεύχος 195 27/11/1993 Σίντι Κρόφορντ τεύχος 196 04/12/1993 "Τρία δύο ένα" τεύχος 197 11/12/1993 Ρούλα Κορομηλά - Στέφανο Σαρτίνι τεύχος 198 18/12/1993 Μαρίνα Τσιντικίδου τεύχος 199 25/12/1993 Ευαγγελία Βαλσαμά τεύχος 200 01/01/1994 Άντζελα Γκερέκου ακολουθούν τα εξώφυλλα των τευχών 193 197 και 199
  34. 1 point
    Δημήτρης Ροντήρης ( τέταρτο και τελευταίο μέρος) Ιππόλυτος (1953) Στο έδαφος: Νίκος Χατζίσκος (Ιππόλυτος). Δίπλα του: Νίκος Παπακωνσταντίνου (Αγγελιοφόρος). Πίσω τους: Ευάγγελος Κατσιλέρος (εκτός διανομής, μ.τ.ρ). Όρθιος στο κέντρο: Θάνος Κωτσόπουλος (Θησέας), θίασος. Ρέα Μιχαλοπούλου (Χορός), Ιουλία Σταμίρη (Χορός), Μάρω Κοντού (Χορός) . Κάκια Παναγιώτου (Αφροδίτη). Αλέκα Κατσέλη (Άρτεμη). Νίκος Χατζίσκος (Ιππόλυτος). Έλσα Βεργή (Φαίδρα), Θάνος Κωτσόπουλος (Θησέας). Ο βασιλιάς κι ο σκύλος (1953) Στέλιος Βόκοβιτς (Διογένης). Κάκια Παναγιώτου (Λαΐδα), Στέλιος Βόκοβιτς (Διογένης). Χαράλαμπος Πλακούδης (Κρατερός), Νίκος Βοκάς (Υπηρέτης), Νίκος Χατζίσκος (Αλέξανδρος), Γιάννης Αποστολίδης (Ξενιάδης), Αλέκα Κατσέλη (Ερπυλλίδα). Ο δρόμος του ποταμού (1954) Γιάννης Γκιωνάκης (Ντικ Φρούερ), πλάτη: Αλέκος Αλεξανδράκης (Φίλιπ Στώρτζες), Ανδρέας Φιλιππίδης (Τζων Λανγκ), Θάνος Κωτσόπουλος (Τζούλιαν Γουΐμπερτον), Μαίρη Αρώνη (Μαρί Σασσαίν). Μαίρη Αρώνη (Μαρί Σασσαίν), Θάνος Κωτσόπουλος (Τζούλιαν Γουΐμπερτον). Άρης Βλαχόπουλος (Πιερ Σασσαίν), Ανδρέας Φιλιππίδης (Τζων Λανγκ). Αλέκος Αλεξανδράκης (Φίλιπ Στώρτζες), Αντιγόνη Βαλάκου (Βαλερί Μπάρτον). Ιππόλυτος (1954) Στιγμιότυπο από την παράσταση. Θάνος Κωτσόπουλος (Θησέας), Αλέκος Αλεξανδράκης (Ιππόλυτος). Μαίρη Χρονοπούλου (Χορός), Μάρω Κοντού (Χορός), Ρέα Μιχαλοπούλου (Χορός) Έλσα Βεργή (Φαίδρα). Αλέκα Κατσέλη (Άρτεμη). Ορέστεια (1954) Έλσα Βεργή (Κλυταιμνήστρα), Γιάννης Αποστολίδης (Αγαμέμνων), Χορός. Δεξιά: Μάρω Κοντού (Χορός), Θάνος Κωτσόπουλος (Ορέστης). Ορέστεια (1959) Στέλιος Παπαδάκης (Κορυφαίος), Κάκια Παναγιώτου (Κασσάνδρα), Νίκος Παπακωνσταντίνου (Κορυφαίος). Άννα Συνοδινού (Κλυταιμνήστρα), Γιάννης Αποστολίδης (Αγαμέμνων), Κάκια Παναγιώτου (Κασσάνδρα), θίασος. Άννα Συνοδινού (Κλυταιμνήστρα). Πίτσα Καπιτσινέα (Ηλέκτρα), Θάνος Κωτσόπουλος (Ορέστης). Γκέλλυ Μαυροπούλου (Αθηνά). Ηλέκτρα (1978) *Σαράντα χρόνια ακριβώς είχανε περάσει απο την ημέρα που ο Δημήτρης Ροντήρης έδωσε νέα πνοή στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου παρουσιάζοντας την ιστορική παράσταση, Ηλέκτρα. Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά, ο τραγικός λόγος του Σοφοκλή ακούστηκε και πάλι στην Επίδαυρο. Σαράντα χρόνια μετά, το 1978, ο ακούραστος σκηνοθέτης επιστρέφει στο Εθνικό και στην Επίδαυρο κι ανεβάζει και πάλι Ηλέκτρα. Γνωρίζοντας την αποθέωση απο 20.000 θεατές, ο Ροντήρης κλείνει τη λαμπρή καριέρα του. Έφυγε απο τη ζωή τέσσερα χρόνια αργότερα. Ελένη Χατζηαργύρη (Ηλέκτρα). Γκίκας Μπινιάρης (Παιδαγωγός), Χρήστος Πάρλας (Ορέστης). Χρήστος Πάρλας (Ορέστης), Ελένη Χατζηαργύρη (Ηλέκτρα), Πάνος Μιχαλόπουλος (Πυλάδης). Ελένη Χατζηαργύρη (Ηλέκτρα), Έλλη Βοζικιάδου (Χρυσόθεμη). *"Ο Δημήτρης Ροντήρης, παιδί ηθοποιών, γεννήθηκε στον Πειραιά το 1899. Μετά το γυμνάσιο ακολούθησε τα Νομικά και τη Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Κάπου στα μέσα των σπουδών του θητευει δίπλα στον Θωμά Οικονόμου και στον Αιμίλιο Βεάκη. Το πάθος του θεάτρου τον έχει κυριεύσει και οι υποκριτικές ικανότητες του χαρακτηρίζονται από τους δασκάλους του σαν σπάνιο ταλέντο. Βγαίνει στο θέατρο και παίζει πρωταγωνιστικούς ρόλους πλάι στους μεγάλους ηθοποιούς της εποχής. Ιδιαίτερη επιτυχία σημείωνε στους γυναικείους ρόλους, όπως πληροφορούν κριτικές της εποχής 1923-1928. Μα και σα δάσκαλος είχε καταπληκτική ευχέρεια να διδάσκει γυναικείους ρόλους, όπως μαρτυρούν πολλές γυναίκες ηθοποιοί. Ο Γιάννης Σιδέρης γράφει ότι ο Ροντήρης μαζί με τον Γληνό και τον Δ. Μυράτ εκπροσωπούν τον τύπο του νεότερου ηθοποιού μας, του μορφωμένου. .. Ο Ροντήρης έλκεται από τους γραμματισμενους και τους δυναμικούς ανθρώπους... Θυσιάζει τον εαυτό του ως προς το " θείον ον". Είναι οξύς για να μην προδοθεί το καταλυτικό δέος του μπροστά στην τέχνη και τη ζωή. Ο Βεάκης του είχε πει: " Είσαι μια τεράστια δύναμη κλεισμένη σ ένα μπαλόνι που αν δεν ενισχύσει τα τοιχώματα του θα εκραγεί" και τον συμβούλευσε να καλλιεργήσει τα εκφραστικά του μέσα. Αυτή η συμβουλή του Βεάκη στάθηκε ιερός οδηγός για τον Ροντήρη σε όλη του τη σταδιοδρομία και απαίτηση απαραβίαστη από τους ηθοποιούς που συνεργαζόταν μαζί του. Γρήγορα όμως ο Ροντήρης άνοιξε τα φτερά του προς τη σκηνοθεσία που τη θεωρούσε σαν την ανώτερη θεατρική λειτουργία. Μετά από δύο τρεις σκηνοθετικές προσπάθειες, ο παντοτινός φίλος του Δ. Μητρόπουλος, πρωτοστατεί για να του δοθεί υποτροφία για σκηνοθεσία στη Βιέννη. Σπούδασε σκηνοθεσία σε ειδικό σεμινάριο του μεγάλου Γερμανού εξπρεσιονιστη σκηνοθέτη Μαξ Ράινχαρτ και στο Ντουτσες Τεατερ του Βερολίνου και ιστορία της τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Εξοπλισμένος με τις σπουδές αυτές και τα εφόδια της αυτομορφωσης του έρχεται στην Ελλάδα. Ο διευθυντής και σκηνοθέτης του Εθνικού Θεάτρου Φωτος Πολίτης τον παίρνει βοηθό του. Τούτη η επαφή με τον εμπνευσμένο θεατράνθρωπο και διανοούμενο θα θρέψει περισσότερο το πάθος του Ροντήρη για το " θείο πνεύμα" της τέχνης. " Αριστουλα Ελληνουδη 25/6/1978 Ριζοσπάστης.
  35. 1 point
    Δημήτρης Ροντήρης ( τρίτο μέρος ) Πολύ κακό για το τίποτα (1946) Ελένη Νενεδάκη (Όρσουλα), Ρίτα Μυράτ (Ηρώ). Επάνω: Μαίρη Αρώνη (Βεατρίκη). Αλέκος Δεληγιάννης (Κλαύδιος), Ανδρέας Φιλιππίδης (Δον Πέτρος), Νίκος Παρασκευάς (Λεονάτος). Κάτω: Δημήτρης Χορν (Βενέδικτος). Ρουί Μπλας (1947) Πρώτη από αριστερά: Ελένη Χαλκούση (Δούκισσα της Αλβουκέρκης). Δεξιά: Ρίτα Μυράτ (Ντόνια Μαρία του Νόιμπουργκ), Βέρα Δεληγιάννη (Καζίλδα). Θεόδωρος Αρώνης (Ντον Σαλλούστιος του Μπαζάν), Θάνος Κωτσόπουλος (Ρουί Μπλας). Ριχάρδος Β' (1947) Νίκος Καζής (εκτός διανομής, [Αξιωματικός]), Νίκος Βλαχόπουλος (Μπάρκλεϋ), Μήτσος Λυγίζος (Επίσκοπος του Κάρλαϊλ). Μπροστά, στο κέντρο: Δημήτρης Χορν (Ριχάρδος ο Β΄), Θάνος Κωτσόπουλος (Μπόλιμπροκ). Πίσω του, καθιστός προς τα αριστερά: Νίκος Παπακωνσταντίνου (Μπάγκοτ). Καθιστός προς τα δεξιά: Γιάννης Αποστολίδης (Νορθόμπερλαντ). Στην άκρη, δεξιά: Περικλής Γαβριηλίδης (Λόρδος Αυλάρχης). Δημήτρης Χορν (Ριχάρδος ο Β΄), Ρίτα Μυράτ (Βασίλισσα), Γιάννης Αποστολίδης (Νορθόμπερλαντ), Βέρα Δεληγιάννη (Ακόλουθος). Ο πειρασμός (1948) Ελένη Χαλκούση (Κλειώ Γεωργιάδη), Τιτίκα Νικηφοράκη (Πολυξένη Δρογκά), Λουίζα Ποδηματά (Αγγέλα Παπαστάμου). Μαρία Αλκαίου (Καλλιόπη), Λουίζα Ποδηματά (Αγγέλα Παπαστάμου), Στέλιος Βόκοβιτς (Νίκος Παπαστάμος). Η στρίγγλα που έγινε αρνάκι (1949) Ανδρέας Φιλιππίδης (Ορτένσιος), Δημήτρης Μυράτ (Πετρούκιος). Θάλεια Καλλιγά (Μπιάνκα), Μαίρη Αρώνη (Κατερίνα). Πλάτη: Μιχάλης Καλογιάννης (Μπιοντέλλος), Παντελής Ζερβός (Γρένιος), Άγγελος Γιαννούλης (Γερο-δάσκαλος), Δημήτρης Μυράτ (Πετρούκιος), Μαίρη Αρώνη (Κατερίνα), Άρης Βλαχόπουλος (Μπατίστας), Περικλής Γαβριηλίδης (Βικέντιος), Θάλεια Καλλιγά (Μπιάνκα), Αλέκος Δεληγιάννης (Λουκέντιος). Πίσω δεξιά: Χρήστος Ευθυμίου (Γκρούμιος), Άρης Μαλλιαγρός (Τράνιος) Δημήτρης Μυράτ (Πετρούκιος), Μαίρη Αρώνη (Κατερίνα). Ορέστεια: Αγαμέμνων (1949) Δημήτρης Ροντήρης (Συντελεστής-Σκηνοθέτης), Μαρίκα Κοτοπούλη (Κλυταιμνήστρα). Στέλιος Βόκοβιτς (Κήρυκας), Γκίκας Μπινιάρης (Χορός). Χορός ανδρών. Στο κέντρο: Μαρίκα Κοτοπούλη (Κλυταιμνήστρα). Στο άρμα: Κάκια Παναγιώτου (Κασσάνδρα). Πλάτη: Γιάννης Αποστολίδης (Αγαμέμνων). Χορός ανδρών. Χορός γυναικών. Αλέκος Πέτσος (Πυλάδης), Δημήτρης Μυράτ (Ορέστης), Μαρίκα Κοτοπούλη (Κλυταιμνήστρα). Ορέστεια: Χοηφόροι- Ευμενίδες (1949) Ελένη Νενεδάκη (Χορός), Κάκια Παναγιώτου (Χορός), Άννα Συνοδινού (Χορός), Ηρώ Πάλλη (Χορός) Μπροστά: Βασιλεύς Παύλος Α΄, Δημήτρης Μυράτ (Ορέστης). Άκρη δεξιά: Δημήτρης Ροντήρης (Συντελεστής-Σκηνοθέτης). Στο κέντρο: Ραλλού Μάνου (Συντελεστής-Χορογράφος). Αρραβωνιάσματα (1950) Θεόδωρος Αρώνης (Λεμπέσης), Αθανασία Μουστάκα (Λεμπέσαινα). Θεόδωρος Αρώνης (Λεμπέσης), Στέλιος Βόκοβιτς (Δημητρός), Τιτίκα Νικηφοράκη (Τζεβή), Αθανασία Μουστάκα (Λεμπέσαινα)
  36. 1 point
    Κάντε την έρευνά σας, εχω την εντύπωση πως τον ξέρω όμως... αναμείνατε στο ακουστικό σας παρακαλω...
  37. 1 point
  38. 1 point
    Θυμάμαι κι ένα σχετικό άρθρο-συνέντευξη στο PcMaster -κάπου μεταξύ 98-99 νομίζω- για τον μεταγλωτισμό παιχνιδιών και Multimedia τίτλων που ήταν πολύ της μόδας τότε.
  39. 1 point
    ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ RetroDB: http://www.retrodb.gr/wiki/index.php...BD%CF%8E%CE%BD Το μυθιστορημα του Αλεξανδρου Παπαδιαμαντη (οι εμποροι των εθνων) ηταν η πρωτη τηλεοπτικη μεταφορα εργου ελληνα λογοτεχνη Η σειρα αρχισε να προβαλλεται απο το ΕΙΡΤ την τεταρτη 03 Οκτωβριου 1973 και ολοκληρωθηκε μετα απο 52 επεισοδια στις 18 Σεπτεμβριου 1974 [ATTACH=CONFIG]n816326[/ATTACH]
  40. 1 point
    Το μπερδεύεις με φεστιβάλ της ΚΝΕ μάλλον.
  41. 1 point
    Ωραίο review! Μπράβο! Σήμερα που ανέβασα το Aliens σκεφτόμουνα τι παιχνιδάρα είναι και το Alien Storm. Τελικά έχω μανία με τα Alien themed παιχνίδια. Το Alien Storm μου αρέσει πάρα πολύ σαν concept και λατρεύω το γρήγορο gameplay του. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω φωτό απο το γνήσιο system 18 motherboard.
  42. 0 points
    To ΣουΚου ειχα χωσει και τα 2 DC (ενα PAL και ενα SegaSports NTSC) για ανελεητο gaming (μπαγιατικος 9/9 εορτασμος). Επαιζα πιο πολυ με το μαυρο (NTSC) και σε καποια φαση το κλεινω και χωνω το Tokyo Extreme Racer στο PAL (ετσι για να γουσταρουμε μουαχαχαχαχα) Παιζω και μετα λεω να παω παλι στο NTSC. Παταω να ανοιξει, πεφτει μαυρο στην τηλεοραση (που καταλαβαινει παντως οτι εχει συνδεθει συσκευη), καθολου ηχος, αναμενο φωτακι, το ανεμιστηρακι δεν γυριζει, το GD δεν σπιναρει. Τι να κοιταξω? Παιζει να ειναι προβλημα ανεμιστηρα και αυτο να εμποδιζει το boot sequence? Μπορω να του βαλω τροφοδοτικο PAL και να το ταιζω με 220V? Οποια ιδεα καλοδεχουμενη διοτι το αγαπουσα πολυ αυτο το κονσολικο...:( PS:Η γυναικα μου μου ειπε οτι σε καποια φαση τις μυρισε κατι καμμενο αλλα εγω δεν καταλαβα κατι...
  43. 0 points
    Μόνο για videogames είναι το thread???????Γιατί εγώ το πιο πρόσφατο retro που αγόρασα ήταν τα 3 cds της Άννας Βίσση (Κάτι συμβαίνει,Η επόμενη κίνηση & Έμπνευση),τα οποία τα βρήκα πριν από 1,5 χρόνο περίπου,λιγότερο από 3? το καθένα!

Announcements



×
×
  • Create New...