Jump to content

AEON

Members
  • Content Count

    1,244
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4,785 Excellent

About AEON

  • Rank
    Greek Retro Maniax Founder
  • Birthday 08/22/1975

Converted

  • Location
    Αθήνα, Άνω Ιλίσια

Converted

  • Interests
    Heavy Metal, History, Archaeology, Philosophy, Literature, Astronomy, Computer Gaming, Programming

Converted

  • Occupation
    Software Engineer - MSc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AEON

    HTPC

    Πολύ αξιόλογη περίπτωση. Το τσίμπησα και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Ευχαριστώ για το tip!
  2. Τι διαμαντάκι κι αυτό..το είχα αγοράσει το '86 μόνο και μόνο για το cover (έμοιαζε πολύ με τους δίσκους που έπαιρνα τότε ), αλλά αποδείχτηκε τελικά επιτυχημένη επιλόγη από πολλές απόψεις. Κινούταν στο 'σωστό' medieval / occult πνεύμα με παραφρασμένη την παλιά αγγλική λέξη για τον Κάτω Κόσμο (η προσθήκη του 'u' ήταν για να το κάνει ακόμα πιο cult - όπως συνηθίζονταν κατά κόρον στην underground ονοματολογία των 80s - και ενδεχομένως να αποδώσει μια πιο 'καταχθόνια' προφορά της λέξης). Ο συνδυασμός αχανούς λαβυρινθοειδούς δομής / μαζοχιστικής δυσκολίας το κατατάσσει άνετα στα 10 δυσκολότερα παιχνίδια όλων των εποχών για τoυς 8bitους. Θυμάμαι μαζευόμασταν σπίτι μου τότε η πιτσιρικαρία της γειτονιάς για διαγωνισμό ποιός θα κατάφερνε να φτάσει πιο μακριά (όποιος ξεπερνούσε τις πρώτες 20-30 οθόνες θεωρούνταν περίπου ήρωας). Μόνο αφότου διαβεί κάποιος και τις 597 (με στόχο το 100% completion) - και με cheat φυσικά - θα συνειδητοποιήσει τι απάνθρωπες προσδοκίες είχε η Ultimate από τον ανυποψίαστο παίκτη, όπως και το είδος των παλαβών εμποδίων / παγίδων που είχε απλόχερα αραδιάσει (απαιτούσαν άσκηση ταχυδακτυλουργικών ικανοτήτων επάνω στο joystick με γειά-σας timing). Φτάνοντας στον τελικό διαβολάκο, ακόμα και με άπειρες ζωές, αισθάνεσαι ότι έχεις πραγματοποιήσει έναν μικρό άθλο κι ότι όντως έφτασες στα έγκατα της gaming...κόλασης! Η έκδοση στον Commodore ήταν σαφώς ανώτερη (με πλουσιότερη χρωματική παλέτα, ασυνήθιστα υψηλή λεπτομέρεια [για δεδομένα C64 πάντα] σε sprites / background, χωρίς το φρικτό color bleeding του Spectrum και τον θειούλη Edvard Grieg να παιανίζει από τα ηχεία της TV στην εισαγωγή σε ανεκτά επίπεδα). Highlights: To animation της πτώσης (γνωστό και ως "γκελαριστή ροτόντα") και τα απροσδόκητα αποτελέσματα που συνήθως επέφερε, Τα σαρκοφάγα φυτά (γιατί κόλαση χωρίς Cephalotus follicularis δε γίνεται!). Το ποσοστό % που ολοκληρώθηκε επί του συνόλου του maze κατά το game over (προσέθετε στο αίσθημα ασημαντότητας ανυπαρξίας - ασημαντότητας του παίκτη που χάνοντας έπειτα από καμμιά 50αριά οθόνες ένοιωθε ότι ακόμα δεν είχε 'καθαρίσει' τιποτα). Οι μπουρμπουλήθρες-ασανσέρ ως θεμιτό μεταφορικό μέσο. Y.Γ: Σε όσους αρέσει και το ισομετρικό αυτομαστίγωμα συνιστώ ανεπιφύλακτα όλες τις uber-cult (θεματολογικά και όχι μόνο) κυκλοφορίες της εταιρίας: Dragonskulle, Bloodwych, Entombed, Staff of Karnath (Thomas brothers ftw!) Y.Γ2: Ακόμα περιμένω να βγει το Pentagram στον C64 (θα με κάψει ο θεός Πασχαλιάτικα!) Y.Γ3: Απόσπασμα από το πορωτικό inlay: Long dark paths have I travelled, through caverns and hidden labyrinths, my path grown darker... Deathly chill as I approach the "Well of Evil"... guarding the UNDERWURLDE. I approach, fix my rope, and with a firm leap, swing down into the depths of THE BLACK VOID. The air rushes past as I decend down into the dark dank hollow, disturbing the dust, a debris of long-since fought battles and struggles. WINGED HARPIES AND GARGOYLES Silent fossilised creatures stir, emerging from centuries of hibernation, awakened by my echoing gropes and thuds. Their dormant evil, hungry from ages past sparks itself into life. Suddenly the whole cavern erupts into a scurrying slithering sadowy grave of beating wings and desperate gnashing jaws. Winged Harpies soar and swoop down with beakswide and talons spread. Hungry monsters and reptiles desperate not to lose their first meal in eons, batter and punish me until I can take no more, waiting for me to fail. SIRENS OF THE UNDERWURLDE All about are strange sparkling plants "Sirens of the Underwurlde", waving their poisnous gnashing deadly tendrils, beckoning me on toward them, their stifling odours a prelude to their vision of hideous ugliness. To touch their sticky putrid foliage would mean certain death. Bonus: Το τελείωμα του παιχνιδιού με 23% κάλυψη σε λιγότερο από δέκα λεπτά.
  3. AEON

    HTPC

    Έχοντας ρίξει το 6σέλιδο αφιέρωμα του mob στο adslgr και στα πλαίσια έρευνας αγοράς θα ήθελα να απευθύνω μερικά ερωτήματα (ειδικά προς όσους έχουν αρκετό background στα ηλεκτρονικά και στο Home Theater field) που ενδεχομένως απασχολούν και άλλους. Είναι κατά την γνώμη σας προτιμότερο ένα τέτοιο μηχάνημα χαμηλής κατανάλωσης / θορύβου από κάποιο ακριβότερο ΗΤPC που θα διέθετε όμως πολύ περισσότερες δυνατότητες (π.χ. αυτόνομη κάρτα ήχου); Θα ήταν προτιμότερο ένα δυνατό Media Player; Αν ναι έχετε κάποιο να προτείνετε; Ποιά έτοιμα prebuilt-HTPCs θεωρείτε κορυφαία; Ποιό HTPC case θα προτείνατε αν ο γνώμονας ήταν η ηχομόνωση και η καλή θερμική απόδοση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση για ξάπλα retrogaming (μη ξεχάσετε να βάλετε το videάκι να παίζει στα 720p): http://troktiko.eu/2011/04/09/ataris-greatest-hits-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-iphone/#more-405298
  5. Heavy Metal Will Never Die. Τιμή και δόξα στους μεγάλους Saxon. Έτσι απλά.
  6. Δεν ξέρω αν έχει γίνει ήδη αναφορά, αλλά ρίξτε μια ματιά: http://www.wired.com/gadgetlab/2011/04/commodore-64-goes-on-sale-amiga-vic-20-coming-soon/
  7. Η ελληνική διαφήμιση έλεγε "Η τρελομπάλα, η σκανδιαλιάρα, πάει από δω, πάει από 'κει..." :-P
  8. Μερικά features όπως τα περιγράφει το περιοδικό Dutch Power Unlimited: - No level cap - Choose all perks with one character - Technically speaking, Skyrim is an evolution within The Elder Scrolls, not a revolution - Different properties for all weapons, take advantage of them by choosing the right perks - Maces ignore a percentage of armor - Axes have bleed damage over time - Quickly revisit locations you have previously visited - Game is as big as Oblivion - 5 big cities - Over 130 dungeons - “Low-Fantasy” (game does not look as vibrant, vivid as Morrowind, more like Oblivion) - The overarching narrative of the Dragons is less prominent than the Oblivion Gates were in Oblivion, which does not give you the feeling that you are doing ʽuselessʼ quests when you lay aside the Main Quest. - Dragons arenʼt rare - Dungeons will be locked at their level once you have been there - In a dungeon, it will remain lvl 5 when you entered it on lvl 5 - Dungeons donʼt change difficulties throughout a game save after youʼve entered one - Read in-game books in 3D - 3D-preview in the Flash-based inventory for all items - Twist, turn, rotate the items - Will sometimes need to figure out puzzles by analyzing 3D previews - Armor, weapons, small rings and herbs can be explored in great deal and viewed in 3D - All items can be previewed in the inventory screen - The Dark Brotherhood is back \m/ - More traps and puzzles - Around 20 hours for the main story - Hundreds of additional hours for more quests - Get stronger as you kill dragons - A piece of a dragonʼs soul will be transferred to yours - Special animations for sneak kills with daggers - Team is looking at how they can improve facial expressions and animations - Aiding the player is Esbern (voiced by Max von Sydow), one of the last of the Blades
  9. Πολύ αναλυτικό preview από το gameinformer: http://www.gameinformer.com/p/esv.aspx Bonus: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/20/skyrim-s-dragon-shouts.aspx Wallpapers: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/21/the-elder-scrolls-v-desktop-wallpapers.aspx
  10. Praised be Ye Olde Skool (δεν έχουν ακούσει ποτέ, μα ποτέ όμως, Heavy Load)
  11. (screenshots σκαναρισμένες από περιοδικά) http://www.youtube.com/watch?v=7n_kFe3uI4Q&feature=related 100% original & confirmed Προβλέπεται ολική καταστροφή από το κάψιμο (πάνω που παράτησα το WoW κλαψ...)
  12. Ωραία εφεύρεση, αλλά λίγο περιττή για όσους διαθέτουν ήδη τις αυθεντικές κασσέτες (ή κόπιες τους) και μπορούν να τις φορτώσουν κατευθείαν στο Datasette. Περισσότερο έχει νόημα για τους καινούργιους που θέλουν από retrocuriosity να πάρουν μια ιδέα πως ήταν το tape loading.
  13. Αθήνα χλωμό να ξανάρθουν γιατί έγιναν πολλοί τραγέλαφοι ένθεν και ένθεν στο περασμένο live (ισχύει μάλλον πάντως αυτό για την πείνα). Ο Greg από το Eatmetalrecords ετοιμάζει λεωφορείο για όσους θέλουν να ανέβουν Θεσσαλονίκη. Όσοι πιστοί (σε όριο γραφικότητος / μη αντικειμενισμού / τυφλού οπαδισμού / χουλιγκανισμού) προσέλθετε. Μπαρμπα Γουόλυ ψήσε την Μrs τώρα που γυρίζει, για να μην χρειαστεί να σε απαγάγω!
  14. Πρόκειται για πραγματικά πολύγωνα. Μη φανταστείς μεγάλο αριθμό, αλλά ήταν έξυπνα δουλεμένα ώστε να τα "σηκώνουν" τα 16μπιτα της εποχής. Αναλυτικά η μεθοδολογία υλοποίησης του έργου τέχνης που αποκαλείται Another World (άνετα από τα πρώτα 10 αγαπημένα μου παιχνίδια όλων των εποχών) βρίσκεται εδώ: http://www.anotherworld.fr/anotherworld_uk/page_realisation.htm Διαβάστε όλο το site, που δεν γράφει μόνο για το rotoscoping αλλά και για το concept επίπεδο του παιχνιδιού, και θα με θυμηθείτε.
×
×
  • Create New...