Jump to content

ChrisTOS

Members
  • Content Count

    2,209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9,277 Excellent

About ChrisTOS

  • Rank
    RetroJunkie™

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Άνετα βγάζεις παιχνίδι. Σκέψου κάτι σε στυλ Spy vs Spy όπου έχεις τον Κέβιν να στήνει παγίδες στους ληστές.
  2. Τώρα θα σε απογοητεύσω... πρέπει να αφαιρέσεις κάποια παιχνίδια που είναι του ST και να εκφράσω τις υποψίες μου σε άλλα. Populous - https://www.nowgamer.com/the-making-of-populous/ Powermonger - βασίζεται στη μηχανή του Populous οπότε δεν ξέρω πόσο original amiga είναι Cruise for a corpse - Είμαι 99% σίγουρος ότι είναι ST game. Πρώτον είναι Γάλλοι. Δεύτερον εκτός του ήχου και των φωτεινότερων χρωμάτων στην Amiga δεν βλέπω διαφορές στις δύο εκδόσεις. Robocop 3 - Αν είχα ένα ευρώ κάθε φορά που διάβαζα το "αν είχαν χρησιμοποιήσει τον blitter" τώρα θα είχα πολλά ευρώ. Δεν πιστεύω ότι είναι Amiga original όπως λέει η HOL To Ηunter με εντυπωσίασε ότι ήταν Amiga original και είναι καλύτερο σε ST. Ειλικρινά μέχρι να πέσω στη συνέντευξη του developer δεν θα το πίστευα για κανένα λόγο. Beneath a steel sky & Lure of the Temptress είμαι πολύ σίγουρος ότι είναι PC. Κατά τα άλλα μια χαρά. Αν ανοίξεις ποτέ τέτοιο θέμα για ST πρέπει να βάλεις δυο παιχνίδια που κανένας δεν ξέρει και που πρέπει οπωσδήποτε να μάθει. Alpha Waves και Interphase. Δυστυχώς εμείς ο homecomputerades σπάνια ακούμε για το πόσο τα μηχανήματα μας επηρρέασαν το gaming σήμερα κι αυτό γιατί το youtube κυριαρχείται από Αμερικάνους που γενικά δεν ξέρουν τι πα να πει home computing. Όταν το Western RPG καθορίστηκε από παιχνίδια όπως το Dungeon Master ή το Eye of the Beholder . Εγώ πάντως θα πρότεινα το It Came from the Desert σαν ένα δείγμα της κινηματογραφικής εμπειρίας που μπορεί κάποιος να έχει.
  3. @telonio το fx είναι ένα dsp τσιπ που έμπαινε στο cartridge, σχεδίασης argonaut @Imgema Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το fx, αλλά ΟΚ. Πάντως, βρήκα 4 παιχνίδια που δεν ήταν στο 1VBL. Είναι μια αρκετά παλιά τεχνική, αν ο player τρέχει στο 1vbl το παιχνίδι φαίνεται πιο ομαλό από ότι είναι (Blood Money Atari ST) Περισσότερα ευρήματα: Zero Wing: 1vbl (και τα σπάει) Jurasic Park: 1vbl Seaquest DSV: 1vbl Rolling Thunder: 1vbl Skeleton Crew: 1vbl X-men: 2vbl Shadow Blasters: 1vbl Phelios: 1vbl Jungle Book: 1vbl Star Control: πολλά vbl αλλά δεν ξέρω αν έχει σημασία.
  4. Δυο τρεις παρατηρησούλες για το SNES Doom. Καταρχάς έχουν κάνει αρκετές παραχωρήσεις στα γραφικά, όπως του ότι το πάτωμα και το ταβάνι δεν έχουν textures. Επίσης έχει SFX 2 άρα σαν να λέμε αμίγκα με accelerator. Τέλος μου φαίνεται ότι η ανάλυση των textures δεν είναι και τόσο λεπτομερης. Στην ουσία και στα γραφικά είναι πιο κοντά στο Wolf 3d παρά στο Doom. Στα λοιπά είδα μερικά παιχνίδια του Megadrive με τον Fusion. 1vbl = 60fps Streets of Rage 2: 1vbl Vectorman: 1vbl Contra Hard Corps 1vbl Outrun: 3vbl (20fps) Chase HQ II: 2 vbl αλλά μερικά side objects ανανεώνονται στα 3 Valis: 1vbl scrolling και player, 2vbl οι εχθροί SSFII: 1vbl Stormlord: 1vbl scrolling και player, περισσότερα vbl μη σταθερά οι εχθροί. Darius 2: 1 vbl player, 2vbl τα υπόλοιπα Desert strike: 1vbl (δεν ξέρω τι γίνεται με πολλούς εχθρούς δεν έφτασα ως εκεί) Ecco the dolphin: 1vbl Joe & Mac: 1vbl
  5. @Getta Robo, για μένα αυτά τα δύο δεν πολύμετραναι γιατί έχουν το dsp στο καρτ, αλλά ακόμα κι έτσι είναι οριακά. Το doom είναι 2d. Πάντως, δες Interphase, No Second Prize και Robocop 3 για πραγματικά εντυπωσιακή μηχανή. Σε Amiga δες το Gloom. Ο λόγος που το doom δεν μεταφέρεται καλά σε home παντως είναι τα bitplanes. Πάντως τηλεόραση που σηκωνε 60hz είδα γύρω στο 99. Δεν ξέρω αν όντως υπήρχαν και πιο πριν. @Imgema, θα ήθελα να το δω. Το steem έχει την δυνατότητα να προχωράς το παιχνίδι frame by frame και μπορείς να το εντοπίσεις. Οι emulators για κονσόλες έχουν αντίστοιχες δυνατότητές; Και αν ναι ποιοί;
  6. Δηλαδή όσοι είχαν κονσόλες στην Ευρώπη έπαιζαν τις NTSC versions? Προφανώς δεν γίνεται αυτό που λες. Είναι αντιπροσωπευτικότατες για την περιοχή. Αντίστοιχα το Superfrog αν το βάλεις σε NTSC Amiga θα παίζει στα 60fps. Όσο για το δεύτερο, είμαι περίεργος να δω αυτό το 95%. Γιατί πιστεύω ότι αν τρέξεις πολλά παιχνίδια frame by frame θα δεις να γίνεται η ενημέρωση κάθε δεύτερο frame.
  7. Στην Ελλάδα (και σε όλη την Ευρώπη) στα 50fps είναι και το Sonic. Αυτό εξαρτάται από το πρότυπο PAL το οποίο είναι στα 50Hz όπως άλλωστε είναι και το ηλεκτρικό μας ρεύμα. Στα υπόλοιπα, υπάρχουν αρκετά πράγματα τα οποία η Amiga τα κάνει καλύτερα από το MD και το SNES, πχ οτιδήποτε 3d. Η απόδοση των κονσλών σε αυτό το θέμα είναι απλά... λόγω των tile based graphics (με εξαίρεση το Hard Drivin, το οποίο με εντυπωσίασε στο MD) και δεν μπορώ να σκεφτώ πως το έκαναν. Πάντως ακόμα και με το SuperFX chip το Starfox τρέχει στα 15 - 17 fps και είναι και rail shooter. Παιχνίδια όπως το Interphase και το Epic ή το Starglider II είναι σαφώς πιο εντυπωσιακά αν τα δεις στην ολότητα τους. Τώρα στα περιοδικά, έχω δει review σε Atari ST του Disposable Hero, έχω δει να προσπαθούν να βάλουν κανονικό joystikck στις EJP του STE και να απορούν γιατί δεν ταιριάζει θυληκό 9-pin βύσμα σε θυληκό 15-pin βύσμα, έχω δει να δίνουν 64% στο Top Banana (64%!!!!!!!!!) και να λένε ότι ο 6128+ είναι ισάξιος με τον Atari ST (και όταν διαμαρτύρονται οι αναγνώστες να επιτρέπουν την διαφωνία μόνο γιατί ο συντάκτης συμφωνεί με την διαφωνία!!!). Γενικά τα περιοδικά είχαν δύο πηγές εσόδων. Πωλήσεις και διαφημίσεις. Αν οι πωλήσεις ήταν κυρίως σε Amiga είναι απόλυτα λογικό να ανεβάζουν την Amiga. Αν τα παιχνίδια διαφημίζονταν στα περιοδικά θα έπαιρναν και καλό σκορ. Αυτό γινόταν παντού, νομίζω ότι υπάρχει σχετικό σκάνδαλο με το Edge. Μάλιστα οι Jaguarαδες θεωρούν ότι κάποια περιοδικά ευθύνονται για το θάψιμο της jaguar και την αποτυχία της (spoiler alert: Όχι δεν ευθύνονται, τα περισσότερα παιχνίδια ήταν πραγματικά τόσο κακά). Τέλος, το Superfrog είναι στην ουσία ένα platformer της σειράς και δεν έχει τίποτα το φοβερό, πέραν του ότι τρέχει στα 50/60 fps στην Amiga και παρόλα όσα πιστεύουν οι αμιγκάδες αυτό δεν είναι και τόσο συχνό φαινόμενο. Απόδειξη αυτή η λίστα: http://eab.abime.net/showthread.php?t=80207 Στις κονσόλες αυτή η λίστα είναι σαφώς καλύτερη αλλά όσο και αν έψαξα στο δίκτυο δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο με το παραπάνω νήμα και αυτό γιατί a priori οι κονσολάδες θεωρούν ότι όλα τα παιχνίδια είναι στα 60 frames και φυσικά αυτό δεν ισχύει.
  8. Προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι κάτι σαν Ouya δηλ. κάτι με Arm και Android. Στα υπόλοιπα, αν μπορείτε να βρείτε flashback 2 τότε υπάρχει 1:1 κλώνος του Atari 2600. Μπορούσες μάλιστα να συνδέσεις και cartridges, έχουν όμως περάσει πολλά χρόνια από τότε.
  9. Μου πήρε 35 δευτερόλεπτα να καταλάβω ότι ο αρθρογράφος μπερδεύει το Deep με το Dark Web. Το όλο θέμα ξεκίνησε με ένα άρθρο σε ένα επιστημονικό περιοδικό γύρω στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 90 (για αυτό και θα δείτε άρθρα σε διάφορα "τεχνολογικά site" που περιγράφουν ότι με περίπου 1000 ευρώ μπορείτε να έχετε όλο το internet στο pc σας). Το deep web είναι το κομμάτι που δεν είναι άμεσα προσβάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης ή ακόμα και από τον browser, μιας και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σελίδες που δημιουργούνται δυναμικά ή ακόμα και προστατευμένες με password σελίδες. Για παράδειγμα το retromaniax είναι κομμάτι του deep web. Πως γκένεν ατό; Απλό, αρκεί να τρέξετε για παράδειγμα την αναζήτηση, παιχνίδια Atari με την Candy Candy. Η σελίδα που θα παρουσιαστεί είναι κομμάτι του deep web. Ένα άλλο τεράστιο site του deep web είναι το taxis. To Dark Web τώρα μπορεί να θεωρηθεί κομμάτι του deep web με την έννοια ότι δεν είναι άμεσα προσβάσιμο. Θεωρητικά μέσα υπάρχουν λογοίς λογοίς πράγματα αλλά απ' ότι έχω διαβάσει το πιο πιθανό είναι να πετύχει κανείς διάφορους συνωμοσιολόγους. Κοινώς πολύ κακό για το τίποτα. Και όσον αφορά στην ανωνυμία στο Internet. Είναι κάτι αντίστοιχο με την ύπαρξη εξωγήινων. Πολλοί πιστεύουν ότι υπάρχει, αλλά κανένας δεν την έχει δει πραγματικά. Κι αυτό γιατί το internet δεν είναι χτισμένο από αιθέρα αλλά από φυσικές υποδομές. Αν και μπορείς να κάνεις πάρα πολύ δύσκολη την ανακάλυψη σου, και πρακτικά αδύνατη την αποκρυπτογράφηση των δεδομένων σου, από τη στιγμή που είσαι αναγκασμένος να συνδεθείς μέσω μιας υποδομής η ανακάλυψη σου είναι πιθανή. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι δεν πρέπει να τηρούμε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
  10. Καμιά σχέση με λαμόγια, απλά ο άνθρωπος υποεκτίμησε αρκετά το πραγματικό κόστος. Συμβαίνει. Τα προβλήματα με τους Vampire είναι κατά βάση 2. Πρώτον το ότι είναι πολύ κλειστό h/w και επειδή η Amiga Community είναι ο πρόγονος της Jaguar και του 3do δεν θα δούμε ποτέ βελτιώσεις, και κατά δεύτερον το ότι από αυτά που μου έχουν πει, θα σπάσει αρκετά τη συμβατότητα. Αυτό θα συμβεί γιατί δεν έχουμε πλήρη εξομοίωση των επεξεργαστών (non - common instructions).
  11. Μιας και επηρεαζόμαστε από το Game Sack ορίστε μια μικρή λίστα. No Budiies Land / Loriciel: Ένα platformer κάθετης κύλισης. Το παιχνίδι είναι γνωστό για το ότι τρέχει στα 50fps και χρησιμοποιεί την γνωστή από τα Demo τεχνική του sync scrolling. Επιπλέον διαθέτει πανέμορφα σχεδιασμένα γραφικά και καταπληκτικό soundtrack. Στα αρνητικά του είναι ότι είναι πολύ δύσκολο ενώ δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε ως gameplay. Στην ίδια κατηγορία προτείνω το Captain Dynamo και το Bubble Dizzy. Βέβαια ίσως δεν του έχω δώσει και τον απαιτούμενο χρόνο. Leavin Teramis / Thalion: Άλλο ένα παιχνίδι με χρήση sync scrolling στα 50fps. Το παιχνίδι είναι ένας κλώνος του Commando (ή καλύτερα του Time Soldiers) αλλά αν και είναι εντυπωσιακό με πολλά χρώματα στην οθόνη, πάσχει λίγο στο gameplay και στο επίπεδο δυσκολίας. Υπάρχουν καλύτερα Commando clones. Bio Challenge / Delphine ένα από τα πιο περίεργα platformers που έχω παίξει. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά έχει εντυπωσιακά γραφικά για το 1988, τρέχει σε 1 vbl και έχει και parallax scrolling. Outzone / Lankhor άλλο ένα περίεργο παιχνίδι, puzzle - shoot em up αυτή τη φορά. Και αυτό στα 50fps, side scrolling, parallax, rasters με όμορφα γραφικά. Σκοπός του παίκτη είναι να καθοδηγήσει το βοηθητικό σκάφος αποφεύγοντας τα εμπόδια και καταστρέφοντας τα. Πολύ ενδιαφέρον. Heartland 2000 / Mr Nyh - TOS Crew: 8-way scrolling platformer. Μεταφορά ενός παιχνιδιού που αρχικά γράφτηκε σε STOS. Τρέχει σε 50fps και χρησιμοποιεί sync scrolling αλλά για να πω την αλήθεια το βρίσκω πολύ μπέρδεμα. Lethal Xcess / Eclipse: Το χουμε αναφέρει πολλές φορές αλλά πρόκειται για ένα εντυπωσιακό παιχνίδι. Το Wings of Death είναι λίγο καλύτερο το LX είναι τεχνικά άπαικτο. Άφησα έξω το Enchanted Land γιατί είναι το SOTB του ST. Τεχνικό επίτευγμα αλλά απίστευτα κακό παιχνίδι.
  12. Το πρόβλημα δεν είναι η έξοδος.. είναι το σήμα. Δεν είναι στανταρντ pal ή ntsc οπότε δεν παίζει εύκολα και καλά σε σύγχρονες οθόνες ή ακόμα και σε framemeister. Αλλά παίζει άψογα σε crt. Το composite video παίζει αλλά η ποιότητα είναι κακή και μάλλον δεν θα κάνει για τα συγκριτικά που θέλετε.
  13. Alpha Waves, το πρώτο 3d platform game. Atari ST Rescue on Fractalus, για τη χρήση φράκταλς για την δημιουργία του κόσμου του παιχνιδιού. Α8 [video=youtube;FbZ-chrOgGg]
  14. Να σου πω, ως ένα βαθμό έχεις δίκιο, αλλά όχι απόλυτο. Καταρχήν δεν μπορούμε να έχουμε όλοι ότι h/w θέλουμε οπότε οι emulators είναι και λίγο μονόδρομος έπειτα πλέον είναι αρκετά καλοί ώστε να χάνεις λίγο από την αίσθηση του πραγματικού h/w. Κατά δεύτερον, ο τύπος είναι Άγγλος που μένει πολλά χρόνια στην Ιαπωνία και είναι console gamer οπότε σου δείχνει πως αντιμετωπίζουν τα παιχνίδια μας οι console gamers που έχουν συνηθίσει στο Ιαπωνικό game design. Τέλος, και αυτό είναι το χαρακτηριστικότερο, αν δεις στα video του διαμαρτύρεται για το control scheme, και αν το σκεφτείς έχει από την πλευρά του δίκαιο, όταν έχεις συνηθίσει στα 3-6 κουμπιά των 16-bit consoles σου φαίνεται δύσκολο το stick. Και επειδή μάλλον δεν έχει Joystick με βεντούζες του σπάει τα νεύρα όταν πρέπει να πατήσεις space για μια smartbomb για παράδειγμα. Και επειδή έχω ένα Competition Pro στο PC μου (αλήθεια τι του βρίσκουν οι ξένοι του Competition Pro με ξεπερνά) τον καταλαβαίνω απόλυτα. Αν δώσεις Joystick σε έναν νεότερης γενιάς (όπως είχα κάνει πριν πολλά χρόνια στο Outline σε έναν διαγωνισμό που τρέχαμε) δεν γνωρίζει πως πρέπει να το κρατήσει. Πάντως είναι πολύ δύσκολο να σχεδιάσεις σύστημα ελέγχου με 1 κουμπί σε μεταφορές arcade που είχαν κατ' ελάχιστον 2-3 κουμπιά. Λίγες είναι οι φορές που το πέτυχαν οι developers.
×
×
  • Create New...