Jump to content

Getta Robo

Members
  • Content Count

    2,212
  • Joined

  • Days Won

    1

Getta Robo last won the day on December 2 2016

Getta Robo had the most liked content!

Community Reputation

15,529 Excellent

1 Follower

About Getta Robo

  • Rank
    RetroNuts!

Converted

  • Biography
    Το σούπερ ρομπότ

Converted

  • Location
    Αθήνα - Καλλιθέα

Converted

  • Interests
    Πολλά. Πάρα πολλά

Converted

  • Occupation
    Σούπερ Ρομπότ

Recent Profile Visitors

887 profile views
  1. Δεν διαφωνουμε, αλλα μιλαμε με λιγο διαφορετικο τροπο για παραπλησια ζητηματα. Μοναδικη εντασης μου οι περισσοτεροι δυτικοι προγραμματιστες, και η λογικη των υπολογιστων κατα προεκταση. Και επι το πλειστον δεν ειχαν το βαθος και τις γνωσεις των περισσοτερων ιαπωνικων ομαδων, και ηταν (και παραμενει...) τραγικο αυτο το πραγμα με τις ανουσιες και πανακριβες αναβαθμισεις. Ευτυχως στις κονσολες δεν τις ειχαμε, οι υπολογιστες ακομα και απο την home micros εποχη ομως ηταν δεδομενο. Για τα FPS παντως, απεχθανομαι που στα περισσοτερα ειχαν η και εχουν απαρδεκτους νομους της φυσικης. Στα αλματα κτλ νομιζεις πως αιωρουνται........ πχ του Unreal Tournament ηταν τραγικοτατες, ειδικα με τοσα χρηματα που επενδυσαν.
  2. Πολυ ωραια απαντηση, ηλπιζα να παει εκει η απαντηση. Ας παραβλεψουμε την αναλυση που ετσι και αλλιως στους υπολογιστες τοτε ηταν τετραπλασια του DC. Δες σχεδιαστικα πχ το House of the Dead 2. Τι ομορφο που ειναι με την βροχη, την ομιχλη, τους διαφορετικους φωτεισμους και τις σκιες, τα μοντελα των εχθρων αλλα και φυσικα του τοπιου. Συγκρινε τα με το Unreal Tournament τωρα. Τετραγωνισμενα και χοντροκομμενα, αχαρα και επαναλαμβανομενα. Υποψην ειχε ο αδελφος τοτε φιλου αδιανοητο υπολογιστη, με πολλες εκατονταδες χιλιαδες (τιμημενες) δραχμες επενδυμενες πανω του, σε καμια περιπτωση δηλαδη με τον μεσο ορο που το επαιζε κανεις. Οπως και ειπες, η συζητηση πρακτικα κατευθυνεται στους ιαπωνες εναντιων αμερικανους σχεδιαστες. Δεν αντιλεγω πως υπηρξαν εκπληκτικοι αμερικανοι προγραμματιστες, οι ιαπωνες τοτε παντως ειχαν το πανω χερι, οχι ομως φυσικα και σε ολα τα ειδη οπως FPS που αναφερεις.
  3. Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Πραγματι υπηρχαν αρκετα ισχυροτερες καρτες γραφικων και υλοποιησεις. Μιλαμε αλλωστε για μια εποχη που οι διπλες καρτες γραφικων και τα μπολικα MB μνημης ηταν για καποια χρονια πραγματικοτητα. Η μαγεια ομως του συστηματος ηταν το ποσο φοβερα αξιοποιουσαν τις δυνατοτητες του μηχανηματος. Δειτε αντιστοιχα action platform του PC και συγκρινετε τα με το Sonic Adventure. Γελαει ο κοσμος. Ηταν η ευρυτερη εποχη που ανεβαιναν παρα πολυ τα παιχνιδια survival horror. Ποιος τιτλος συγκριθηκε με το Code Veronica και δεν ξεσπασαν ολοι σε νευρικο γελιο απο τον τεχνικο του τομεα, σε σχεση με τον ευρυτερο ανταγωνισμο των υπολογιστων; Ναι πραγματι υπηρξαν φοβερες καρτες γραφικων κατα πολυ ισχυροτερες του DC, μια παλια Power VR ετρεχε ετσι και αλλιως. Δεν ηταν ομως και λιγη, ωστε να δειξει πολλα πραγματα που επρεπε. Ακομα ενα παραδειγμα, Soul Reaver. Απο τα καλυτερα παιχνιδια της εποχης του. Συγκρινετε την εκδοση για Windows με αυτη του DC. Η πρωτη ειναι μεταφορα απο το το PS1, κατι συνηθες για την εποχη. Του DC ηταν εντελως ξεχωριστη εκδοση, και παρεμεινε ετσι για χρονια. Θυμηθειτε επισης το -ξεχασμενο απο πολλους- House of the dead 2. Ποσους εξισου εντυπωσιακους τιτλους για PC θυμαστε; Ακομα και με 512MB RAM και διπλες καρτες γραφικων.
  4. Η ομαδα εχει βγαλει φοβερα παιχνιδια και μακαρι να συνεχισουν και με αλλους τιτλους ετσι. Ανακοινωσαν πως θα κυκλοφορησει επισης σε κανονικη, υλικη μορφη, οταν χρηματοδοτηθει απο την ψηφιακη.
  5. Οντως φαινεται να εχει πολλους θησαυρους η αποθηκη, οι τυπαδες ομως αντι να εστιασουν στα πραγματικα ενδιαφεροντα και δυσευρετα παιχνιδια, αφιερωνουν υπερβολικα πολλα λεπτα στο XBOX...
  6. Επεσα τυχαια σε παρουσιαση του John Hancock. https://youtu.be/XBGi3_swmZY Θεωρειται απο τους αρκετα καλους για παρουσιασεις στο ρετρο κομματι, δεν τον παρακολουθω μεν σε βαση, αλλα εκανε καλη δουλεια εδω. Καταλληγω ξανα σε αυτο που εχει συζητηθει σε αρκετα αλλα θεματα. Η Amiga γενικοτερα σαν συστηματα εχει πολλα καλα παιχνιδια, αλλα πολλα απο αυτα, δεν παρουσιαστηκαν ως αξιολογοι τιτλοι απο τα εντυπα της εποχης, η ειναι κατα πολυ δημοφιλεστερα, υποδιεστεροι τιτλοι. Παραδειγματα εχουν δωθει πολλα και πολλακις στη κοινοτητα.
  7. Δες πιο προχωρημενα επιπεδα που γινεται χαμος στην οθονη και το παιχνιδι τρεχει διχως καμια καθυστερηση η κολλημα. Μονο και μονο που το scolling ειναι σε εντελως διαφορετικα επιπεδα το Mario, δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα 2 παιχνιδια. Με μονη ισως εξαιρεση την πολυπλοκοτητα των συνθεσεων, το Mario ειναι απλα κατα πολυ ανωτερος τεχνικα (και οχι μονο) τιτλος.
  8. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι το ιδιο, το Giana Sisters, το Super Mario Bros ειναι μακραν καλυτερα προγραμματισμενο. Δες τι γινεται σε ποσα επιπεδα με τους εχθρους και την κινηση στο υποβαθρο. Καμια σχεση.
  9. Ειχα δει καποια διευθυνση, νομιζω την παρακατω οπου πειριματιζεται προς το παρων https://www.retrorgb.com/retrotink-rgb-to-component-prototype.html Δεν θυμαμαι σε ποια κοινοτητα ακομα ειχε σχολιασει ο ιδιος επι αυτου, αλλα ειναι κατι που το ζητανε παρα πολλοι, οποτε κανουμε υπομονη μεχρι να δουμε περισσοτερα. Πραγματι για τις τοσες συσκευες που εχουν ηδη SCART δεν ειναι απαραιτητο, ουκ ολιγες ομως εχουν ειτε καλωδια component / rca, ειτε δεν υποστηριζουν καθολου RGB, αρα υπαρχει εφαρμογη εκει.
  10. Η συνδεση διαφορων ρετρο-κονσολων σε νεωτερες τηλεορασεις, πολλες φορες μπορει να ειναι προβληματικη. Απο ασυμβατοτητες μεχρι και lag, με τις σοβαρες εναλλακτικες να ειναι λιγες και οχι οικονομικα προσιτες, οπως τα OSSC και Frameister που εχουν αναφερθει σε αλλα θεματα. Ο Mike Chi, αποφαισσε να δημιουργησει και κυκλοφορησει μια ακομα εναλλακτικη προταση. Το RetroTINK. Με λειτουργειες οπως 0 lagging, αψογη συμβατοτητα με συγχρονες οθονες και τηλεορασεις, αδικως παρουσιαζεται ως η φθηνοτερη επιλογη των δυο μεγαλων ανταγωνιστων, Frameister και OSSC, και στη πραγματικοτητα εχει τα δικα του προτερηματα περαν της τιμης του. Οι παρουσες εκδοσεις δεν εχουν εισοδο για RGB-Scart, κατι που ομως ετοιμαζεται. Πλεον για ελαχιστους λογους χρειαζεται τις απαρχαιωμενες CRT κανεις, και το RetroTINK κανει αυτο που πρεπει σε πολυ καλη τιμη. Για περισσοτερες πληροφοριες, δειτε και τα 2 παρακατω βιντεο. https://www.youtube.com/watch?v=pdIgmQH4AHA https://www.youtube.com/watch?v=mdUlcIR1yh4
  11. Πολυ εντυπωσιακο για τα δεδομενα του συστηματος, ειμαι περιεργος για το κατα ποσο μπορει να βελτιωθει περαιτερω, ειδικα ο ηχος του οπου το C64 μπορει να κανει πολλα.
  12. Καταντια που η crapcom ειναι απο τους γνωστους κολοσσους, οπου ενω κυνηγουσαν με παθος την εξομοιωση και την ψηφιακη διατηρηση, για ακομα μια φορα αποδεικνυουν το πραγματικο προσωπειο τους, και χρησιμοποιουν ανοικτο κωδικα απο τους ανθρωπους οπου κατηγορουν.. Αυτοι ειναι, χρονια τους ξερουμε αλλωστε.
  13. Το DCHDMI κανει και με το παραπανω, αυτα που απετυχαν να κανουν τα γνωστα HDMI καλωδια αλλα και οι διαφοροι αλλοι τροποι συνδεσης σε νεωτερες οθονες και τηλεορασεις. Απειροελαχιστο lag, χωρις παρασιτα και παρεμβολες, ζωντανα χρωματα, συμβατο με πληθωρα τηλεορασεων και οθονων, και αναβαθμισιμο. Καμια σχεση το τελικο αποτελεσμα με αυτο που ξεραμε και βλεπαμε τοσα χρονια με τις CRT, το Dremcast δειχνει ομορφοτερο απο ποτε. Πλεον, συνδιαστικα με τα hacks ευρειας οθονης, καθως και με μετατροπες να παιζουν τα παιχνιδια σε forced VGA, ζουμε πραγματικα ομορφες μερες. Για περισσοτερες πληροφοριες δειτε επισης το παρακατω βιντεο απο τον γνωστο και εξαιρετεο RetroRGB https://www.youtube.com/watch?v=ROjAwpFsoIU οπως και επισης το ιδιο το καναλι του δημιουργου, citrus3000psi για την εγκατασταση και τις λειτουργιες του. Παρεπιπτωντος, μεταξυ αλλων αναπτυσει ενα αντιστοιχο HDMI mod και για το PS2! https://www.youtube.com/user/citrus3000psi
  14. Υπαρχει το Mega AMP mini για πολλες αλλες εκδοσεις του μηχανηματος. https://assemblergames.com/threads/helders-modding-parts-systems-sales.51006/ Αλλα εχω διαβασει πως το πρωτο Mega Drive εχει το καλυτερο κυκλωμα για γραφικα, αρα ειναι και το καλυτερο μηχανημα απο ολα. Η τιμη τωρα νομιζω ειναι λογικη, οι διαφορες ειναι παρα πολυ μεγαλες αλλωστε.
  15. Το Mega Drive, οσο και το SNES βιωνουν μια πολυ ομορφη δευτερη εφηβια. Νεοι τιτλοι, νεα περιφερειακα, ενθερμος κοσμος να τα υποστηριξει. Δεν πιστευα οτι θα το ζουσα ποτε αυτο, αλλα πολυ χαιρομαι που συμβαινει. Επι του θεματος τωρα, ας θυμηθουμε καποιους διαχρονικα εντυπωσιακους τιτλους παρακατω
×
×
  • Create New...