Jump to content

Getta Robo

Members
  • Content Count

    2,220
  • Joined

  • Days Won

    1

Getta Robo last won the day on December 2 2016

Getta Robo had the most liked content!

Community Reputation

15,538 Excellent

1 Follower

About Getta Robo

  • Rank
    RetroNuts!

Converted

  • Biography
    Το σούπερ ρομπότ

Converted

  • Location
    Αθήνα - Καλλιθέα

Converted

  • Interests
    Πολλά. Πάρα πολλά

Converted

  • Occupation
    Σούπερ Ρομπότ

Recent Profile Visitors

971 profile views
  1. Πολυ καλη η αναβαθμιση, περιμενα παντως περισσοτερα απο τον επεξεργαστη. Δεν επαρκει ακομα για Ν64/Dreamcast/PSP εξομοιωση. Ελπιζω το 4B+ στο 2020 να ειναι ακομα καλυτερο.
  2. Ιστοριες και φωτογραφικο υλικο απο την Ombre! https://menshouse.gr/retro/86266/to-steki-ton-frikion-i-machairia-poy-ekleise-ti-thryliki-ntisko-ombre
  3. Οι τιμες των αυθεντικων παιχνιδιων εχουν ξεφυγει και για το Watara, καποιος ομως σχεδιασε και κυκλοφορησε ενα πολυ καλο Multi-Card με πληθωρα παιχνιδιων. Ετσι λοιπον, η ομαδα του www.a2heaven.com σχεδιασε και κυκλοφορησε το παρακατω flashcard. οπου κοστολογείται προς 70$ η απλη εκδοση, και 100$ η εκδοση με τον programmer. Δεδομενου της ελειψης ανταγωνισμου, αλλα και της παρουσας καταστασης με τις τιμες, νομιζω πως ειναι μια αξιολογη λυση για τους φιλους του φορητου.
  4. Μια πρωτη παρουσιαση υπαρχει παρακατω: https://www.youtube.com/watch?v=8fE0GR9prQE&feature=youtu.be&t=1125 Εκ πρωτης αποψης, μοιαζει παραλογη η τιμη, ωστοσο η ολη ερευνα που εκαναν δεν ειναι καθολου ευκολη ουτε ανεξοδη. Ξεχωρα που τα διαφορα Mega CD ειναι εδω και χρονια πανακριβα, η επισκευη τους δεν επισης επισης ουτε απλη ουτε ομως και εγγυημενη. Γιαυτο οσοι ψαχνουν για λυση σε επιπεδο υλικου, φαινεται να ειναι καλη επιλογη.
  5. Ποιοτικα φαινεται παρα πολυ καλο, λογικα ειναι εφικτο να προσθεσουν και 32X συμβατοτητα οπου και το θελουν πολλοι.
  6. Πραγματοποιηθηκε πριν ενα χρονο μια εκπληκτικη ομιλια, πανω στην προιστορια και ιστορια του παιχνιδιου, μεχρι και τα περιστατικα οπου οδηγησαν στο να κυκλοφορησει και να διατηρηθει ψηφιακα. Η ομιλια εινα περιπου μια ωρα, οσοι εκτιμησατε το πρωτο παιχνιδι, και θελατε να μαθατε περισσοτερα για το πολυποθητο δευτερο μερος δειτε την!
  7. Μπορουν να ανακτηθουν οι φωτογραφιες απο το θεμα; https://www.retromaniax.gr/vb/topic/14122-vhs-συλλογή/
  8. Δεν διαφωνουμε, αλλα μιλαμε με λιγο διαφορετικο τροπο για παραπλησια ζητηματα. Μοναδικη εντασης μου οι περισσοτεροι δυτικοι προγραμματιστες, και η λογικη των υπολογιστων κατα προεκταση. Και επι το πλειστον δεν ειχαν το βαθος και τις γνωσεις των περισσοτερων ιαπωνικων ομαδων, και ηταν (και παραμενει...) τραγικο αυτο το πραγμα με τις ανουσιες και πανακριβες αναβαθμισεις. Ευτυχως στις κονσολες δεν τις ειχαμε, οι υπολογιστες ακομα και απο την home micros εποχη ομως ηταν δεδομενο. Για τα FPS παντως, απεχθανομαι που στα περισσοτερα ειχαν η και εχουν απαρδεκτους νομους της φυσικης. Στα αλματα κτλ νομιζεις πως αιωρουνται........ πχ του Unreal Tournament ηταν τραγικοτατες, ειδικα με τοσα χρηματα που επενδυσαν.
  9. Πολυ ωραια απαντηση, ηλπιζα να παει εκει η απαντηση. Ας παραβλεψουμε την αναλυση που ετσι και αλλιως στους υπολογιστες τοτε ηταν τετραπλασια του DC. Δες σχεδιαστικα πχ το House of the Dead 2. Τι ομορφο που ειναι με την βροχη, την ομιχλη, τους διαφορετικους φωτεισμους και τις σκιες, τα μοντελα των εχθρων αλλα και φυσικα του τοπιου. Συγκρινε τα με το Unreal Tournament τωρα. Τετραγωνισμενα και χοντροκομμενα, αχαρα και επαναλαμβανομενα. Υποψην ειχε ο αδελφος τοτε φιλου αδιανοητο υπολογιστη, με πολλες εκατονταδες χιλιαδες (τιμημενες) δραχμες επενδυμενες πανω του, σε καμια περιπτωση δηλαδη με τον μεσο ορο που το επαιζε κανεις. Οπως και ειπες, η συζητηση πρακτικα κατευθυνεται στους ιαπωνες εναντιων αμερικανους σχεδιαστες. Δεν αντιλεγω πως υπηρξαν εκπληκτικοι αμερικανοι προγραμματιστες, οι ιαπωνες τοτε παντως ειχαν το πανω χερι, οχι ομως φυσικα και σε ολα τα ειδη οπως FPS που αναφερεις.
  10. Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Πραγματι υπηρχαν αρκετα ισχυροτερες καρτες γραφικων και υλοποιησεις. Μιλαμε αλλωστε για μια εποχη που οι διπλες καρτες γραφικων και τα μπολικα MB μνημης ηταν για καποια χρονια πραγματικοτητα. Η μαγεια ομως του συστηματος ηταν το ποσο φοβερα αξιοποιουσαν τις δυνατοτητες του μηχανηματος. Δειτε αντιστοιχα action platform του PC και συγκρινετε τα με το Sonic Adventure. Γελαει ο κοσμος. Ηταν η ευρυτερη εποχη που ανεβαιναν παρα πολυ τα παιχνιδια survival horror. Ποιος τιτλος συγκριθηκε με το Code Veronica και δεν ξεσπασαν ολοι σε νευρικο γελιο απο τον τεχνικο του τομεα, σε σχεση με τον ευρυτερο ανταγωνισμο των υπολογιστων; Ναι πραγματι υπηρξαν φοβερες καρτες γραφικων κατα πολυ ισχυροτερες του DC, μια παλια Power VR ετρεχε ετσι και αλλιως. Δεν ηταν ομως και λιγη, ωστε να δειξει πολλα πραγματα που επρεπε. Ακομα ενα παραδειγμα, Soul Reaver. Απο τα καλυτερα παιχνιδια της εποχης του. Συγκρινετε την εκδοση για Windows με αυτη του DC. Η πρωτη ειναι μεταφορα απο το το PS1, κατι συνηθες για την εποχη. Του DC ηταν εντελως ξεχωριστη εκδοση, και παρεμεινε ετσι για χρονια. Θυμηθειτε επισης το -ξεχασμενο απο πολλους- House of the dead 2. Ποσους εξισου εντυπωσιακους τιτλους για PC θυμαστε; Ακομα και με 512MB RAM και διπλες καρτες γραφικων.
  11. Η ομαδα εχει βγαλει φοβερα παιχνιδια και μακαρι να συνεχισουν και με αλλους τιτλους ετσι. Ανακοινωσαν πως θα κυκλοφορησει επισης σε κανονικη, υλικη μορφη, οταν χρηματοδοτηθει απο την ψηφιακη.
  12. Οντως φαινεται να εχει πολλους θησαυρους η αποθηκη, οι τυπαδες ομως αντι να εστιασουν στα πραγματικα ενδιαφεροντα και δυσευρετα παιχνιδια, αφιερωνουν υπερβολικα πολλα λεπτα στο XBOX...
  13. Επεσα τυχαια σε παρουσιαση του John Hancock. https://youtu.be/XBGi3_swmZY Θεωρειται απο τους αρκετα καλους για παρουσιασεις στο ρετρο κομματι, δεν τον παρακολουθω μεν σε βαση, αλλα εκανε καλη δουλεια εδω. Καταλληγω ξανα σε αυτο που εχει συζητηθει σε αρκετα αλλα θεματα. Η Amiga γενικοτερα σαν συστηματα εχει πολλα καλα παιχνιδια, αλλα πολλα απο αυτα, δεν παρουσιαστηκαν ως αξιολογοι τιτλοι απο τα εντυπα της εποχης, η ειναι κατα πολυ δημοφιλεστερα, υποδιεστεροι τιτλοι. Παραδειγματα εχουν δωθει πολλα και πολλακις στη κοινοτητα.
  14. Δες πιο προχωρημενα επιπεδα που γινεται χαμος στην οθονη και το παιχνιδι τρεχει διχως καμια καθυστερηση η κολλημα. Μονο και μονο που το scolling ειναι σε εντελως διαφορετικα επιπεδα το Mario, δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα 2 παιχνιδια. Με μονη ισως εξαιρεση την πολυπλοκοτητα των συνθεσεων, το Mario ειναι απλα κατα πολυ ανωτερος τεχνικα (και οχι μονο) τιτλος.
×
×
  • Create New...