Jump to content

kmalfa75

Members
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About kmalfa75

  • Rank
    RetroWannaBe
  1. Το υπερωκεάνειο "Αυστραλίς" ναυπηγήθηκε το 1940 στην Αμερική, με το όνομα "American Star", ένα επιβλητικό πλοίο με μήκος 200 μέτρα περίπου. Από τα μέσα της δεκαετίας του '60 έως τα τέλη περίπου της δεκαετίας του ΄70 με το όνομα "Αυστραλίς" ανήκοντας στον όμιλο Χανδρής μετέφερε κυρίως μετανάστες από την Ευρώπη στην Αυστραλία. http://en.wikipedia.org/wiki/SS_America_(1940) http://symbangreekworldradioshowbiznea.files.wordpress.com/2011/07/cebaceb1cf81ceb1ceb2ceb9ceb1-cf84ceb7cf83-cebcceb5cf84ceb1cebdceb1cf85cf83cf84ceb5cf85cf83ceb7cf83.pdf http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm'>http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm http://www.ss-australis.com/americanstar.htm Το πλοίο το 1967 ανακαινισμένο κάνει μεταξύ άλλων το δρομολόγιο Πειραιάς-Αυστραλία: Φωτό από: http://www.ssmaritime.com/ss-america-australis.htm Και η κατάληξη του πλέον από το 1994: Σήμερα (2009) Φωτό από: http://www.explorermagazin.de/amstar/amaut_e.htm
  2. 28 Οκτώβρη, 1822 ο Κανάρης πυρπολεί την Τουρκική ναυαρχίδα στην Τένεδο "Ναυμαχία της Τενέδου (1822) Μετά την Ναυμαχία των Σπετσών στις 8 του Σεπτέμβρη τού 1822 η τουρκική αρμάδα βρήκε καταφύγιο στη Σούδα της Κρήτης. Στις 8 του Οκτώβρη η αρμάδα έβαλε πλώρη για τα Στενά και στις 16 τού Οκτώβρη αγκυροβόλησε ανοιχτά της Τενέδου. Οι Ψαριανοί αποφάσισαν να επαναλάβουν το κατόρθωμα της Χίου. Στείλανε 2 πυρπολικά: το ένα το κυβερνούσε ο Γεώργιος Βρατσάνος και το δεύτερο ο Κανάρης. Τα πυρπολικά φέραν τουρκική σημαία, τα πληρώματα φορούσαν τουρκικές φορεσιές. Δυο άλλα ψαριανά πλοία παρίσταναν ότι τα κυνηγούσαν. Με αυτό το τέχνασμα τα πυρπολικά βρέθηκαν στο αγκυροβόλιο του τουρκικού στόλου έξω από το λιμάνι της Τενέδου. Την νύχτα, 28 του Οκτώβρη του 1822 ο Κανάρης επιτέθηκε στην υποναυαρχίδα του τουρκικού στόλου, καθώς η ναυαρχίδα κατόρθωσε να μπει στα Στενά. Ο Κανάρης κατάφερε να κάψει την υποναυαρχίδα. Ήταν το δεύτερο κατόρθωμα του. Από τα 800 άτομα του πληρώματος της τουρκικής υποναυαρχίδας ελάχιστοι σώθηκαν. Ο Βρατσάνος απέτυχε. Αλλά ο πανικός πού ξέσπασε στην αρμάδα είχε ως αποτέλεσμα πολλά τουρκικά πλοία, στην προσπάθεια τους να κρυφτούν στα Στενά, να πέσουν σε ξέρες." Από: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A4%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CE%BF%CF%85_(1822) Η πυρπόληση της τουρκικής ναυαρχίδας από τον Κανάρη, πίνακας του Νικηφόρου Λύτρα, Αθήνα, συλλογή Ι. Σερπιέρη (φωτό από:http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/520/3383,13647/ Από: http://argolikivivliothiki.gr/2012/03/16/kanaris/ " Η δράση του ως μπουρλοτιέρη συνεχίστηκε τη νύχτα της 28ης προς 29η Οκτωβρίου 1822, όταν ο Κανάρης πυρπόλησε επιτυ*χώς το δίκροτο του νεοδιορισθέντος Τούρκου ναυάρχου Κακλαμάν Μεχμέτ πασά, στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Τενέδου και Τρωάδος. Ο Ψαριανός Γεώργιος Βρατσάνος, που συνόδευε την αποστολή, με δεύτερο πυρπολικό δεν κατόρθωσε να κατακαύσει εχθρικό πλοίο, αφού το μπουρλότο του έγινε αντιληπτό από τους Τούρ*κους και αναγκάστηκε να απομακρυνθεί άμεσα. Μέσω της Σκύρου οι Κανάρης και Βρατσάνος επιστρέφουν στα Ψαρά όπου τους επιφυλάχθηκε νέα πανηγυρική υποδοχή, ενώ ο πλοίαρχος της αγγλι*κής κορβέτας «Περσεύς» που παρέπλεε στο νησί «ιδών τον Κανάρην, έβγαλε την σπάθην του από την μέσην του οπού εφορούσε και την εχάρισε εις τον ρηθέντα εις σημείον της αυτού επιδεξιότητος…»." Από το ναυτικό εμβατήριο " Ο ναύτης του Αιγαίου" "... Είμαι ο Ναύτης του Αιγαίου Άλλος εγώ Θεμιστοκλής Απόγονος της Μπουμπουλίνας Και του Μιαούλη συγγενής Με την ανδρεία του Κανάρη Και με του Βότση την ψυχή ..." "Ο ναύτης του Αιγαίου"
  3. " ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ Η ΠΡΟΕΛΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΙΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ " ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ http://www.ems.gr/nea/anakoinoseis/vima-vima-i-proelasi-pros-ti-thessaloniki-prin-100-chronia-san-simera.html
  4. [Αγαπητή kambia, το υλικό της ανωτέρω δημοσίευσης, αδίκως το αποκλείσατε διότι ήταν από εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης για την οποίαν πληρώνουμε για την λειτουργία της και το κόστος παραγωγής . Το εν λόγω ιστορικό υλικό, το οποίο ως περιεχόμενο δεν ανήκει παρά μόνον στην ιστορία... δεν θίγει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας κανενός .] Ενεργοποίηση ασυρμάτου Θ/Κ Αβέρωφ "Από Παρασκευή 5 Οκτωβρίου έως Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012, η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών θα πραγματοποιήσει από το κατάστρωμα του Θ/Κ Aβέρωφ εκπομπές παγκόσμιας λήψης, στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 ετών από την έναρξη των νικηφόρων Βαλκανικών Πολέμων. Επιπλέον η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών βοήθησε ώστε να ενεργοποιηθεί ο παλαιός ασύρματος του Θ/Κ Αβέρωφ μετά από σιγή έξι δεκαετιών." http://www.hellenicnavy.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2066%3A%CE%95%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%83%CF%85%CF%81%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%98-%CE%9A-%CE%91%CE%B2%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%86&catid=5%3Ateleytaia-nea&Itemid=152&lang=el http://www.bsaverof.com/
  5. Σας ευχαριστώ Krios (διορθώστε αν θέλετε το "στην" με "στον" ). Η κοινωνία υποφέρει και διότι εγκατέλειψε τις αξίες και τις αρετές της κλασσικής παιδείας προς χάριν του υλισμού και του ατομικισμού. Η οικονομική κρίση είναι το σύμπτωμα η νόσος είναι η κατάρρευση των αξιών του "σύγχρονου" πολιτισμού μας. Εφ' όσον ενδιαφέρεστε για την κλασσική παιδεία δείτε και ένα αξιόλογο "διαδραστικό" ιστότοπο με θέμα την Ακρόπολη. http://www.parthenonfrieze.gr/#/home
  6. http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=54736&Itemid=117 "Independent: "Προστίθενται 400000 ελληνικοί πάπυροι"! "Βρέθηκαν 400.000 κομμάτια παπύρων γραμμένα από τους προγόνους μας και που με μια καινούργια μέθοδο μπορούν να διαβαστούν . H έγκυρη βρετανική εφημερίδα Independent σε ένα άρθρο της έγραψε... "Eureka! Εκπληκτική ανακάλυψη αποκαλύπτει τα μυστικά των αρχαίων Ελλήνων" . Χιλιάδες χειρόγραφα που έως τώρα δεν μπορούσαμε να διαβάσουμε και που περιέχουν σπουδαία κείμενα της κλασσικής φιλολογίας τώρα μπορούν να διαβαστούν για πρώτη φορά με μια τεχνολογία που πιστεύεται ότι θα ξεκλειδώσει τα μυστικά των αρχαίων ελλήνων . Μεταξύ των άλλων θησαυρών που έχουν ήδη ανακαλυφθεί από μια ομάδα επιστημόνων του Παν/μίου της Οξφόρδης υπάρχουν και άγνωστα έως τώρα έργα κλασσικών γιγάντων όπως ο Σοφοκλής, ο Ευριπίδης και ο Ησίοδος. Αόρατη με το κοινό φώς, η ξεβαμμένη μελάνη γίνεται καθαρά ορατή κάτω από υπέρυθρο φώς, με τεχνικές ανάλογες με την επισκόπηση από δορυφόρους. Τα κείμενα της Οξφόρδης αποτελούν μέρος ενός μεγάλου αριθμού παπύρων που βρέθηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα σε έναν αρχαίο σκουπιδότοπο της ελληνο-αιγυπτιακής πόλης του Οξυρύγχου. Απομένουν χιλιάδες κείμενα να διαβαστούν μέσα στην επόμενη δεκαετία, περιλαμβανομένων έργων του Οβιδίου και του Αισχύλου. Υπάρχουν περίπου 400,000 κομμάτια παπύρων φυλαγμένα σε 800 κιβώτια στην Βιβλιοθήκη Sackler της Οξφόρδης και αποτελούν το μεγαλύτερο όγκο κλασσικών ελλήνων χειρογράφων του κόσμου. Οι ακαδημαϊκοί χαιρέτησαν με ενθουσιασμό την νέα ανακάλυψη η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κατά 20% των σωζόμενων ελληνικών έργων. Μέσα στα έως τώρα άγνωστα κείμενα που κατόρθωσαν να διαβάσουν με την τεχνική αυτή, περιλαμβάνονται τμήματα της χαμένης από καιρό τραγωδίας «Επίγονοι» του Σοφοκλή, μέρος μιας χαμένης νουβέλας του έλληνα συγγραφέα Λουκιανού του 2ου αιώνα, άγνωστο κείμενο του Ευριπίδη, μυθολογική ποίηση του ποιητή Παρθένιου του 1ου αι. π.Χ, έργο του Ησίοδου του 7ου αι., και ένα επικό ποίημα του Αρχίλοχου, ενός διαδόχου του 7ου αι. του Ομήρου, που περιγράφει γεγονότα που οδήγησαν στον Τρωικό πόλεμο. «Είναι τα πιο φανταστικά νέα. Υπάρχουν δύο πράγματα εδώ. Το πρώτο είναι πόσο φοβερά επηρέαζαν τις επιστήμες και τις τέχνες οι Έλληνες. Το δεύτερο είναι....πόσο λίγα από τα γραπτά τους σώζονται » λένε οι άγγλοι επιστήμονες.
  7. [video=youtube;l-MCy4siZzg] ΠΑΛΙΑ ΣΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ΜΑΣ (Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα το δημοσιεύω εδώ)
  8. Τον κύριο Μιχάλη Βιολάρη τον είδα πέρυσι στο φεστιβάλ Γαλατσίου και η αύρα που εξέπεμπε ήταν ακριβώς όπως την περιγράψατε στα ανωτέρω δημοσιευθέντα post. Ευγενής gentleman, σεμνός, ποιοτικός. Αν γενικότερα υπάρχουν τίποτε εκδηλώσεις "κλασσικού περιεχομένου" παρακαλώ ειδοποιείτε εγκαίρως. Επί την ευκαιρία αναλυτικά το νέο πρόγραμμα του φεστιβάλ Γαλατσίου με πάντα πολύ ποιοτικές εκδηλώσεις, αξίζει πραγματικά: http://www.galatsi.gov.gr/web/guest/announcements?p_p_id=bs_news&p_p_action=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=6&_bs_news_struts_action=%2Fext%2Fnews%2Fload&_bs_news_mainid=1498&_bs_news_loadaction=view&_bs_news_redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fhome
  9. Αν αναρωτηθήκατε ποτέ τι έγιναν τα πλοία εκείνα που μετέφεραν τους συμπατριώτες μας σε χώρες υποδοχής μεταναστών (κυρίως στις δεκαετίες του '50 και του '60) τότε μάλλον μπορείτε να έχετε έγκυρη πληροφόρηση. Ένα από τα πιο γνωστά από αυτά τα ιστορικά πλοία το Βασίλισσα Φρειδερίκη: Διαφημιστικό φυλλάδιο εποχής του πλοίου. Το Βασίλισσα Φρειδερίκη στον Πειραιά, το 1957. Η φωτογραφία (λεπτομέρεια) προέρχεται από επετειακό λεύκωμα για τα 50 χρόνια του ΟΛΠ. Φώτο και πληροφορίες από: http://www.shipfriends.gr/forum/topic/4308-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1-%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%B7-queen-frederica/ Η ιστορία του πλοίου από κατασκευής του: http://www.ssmaritime.com/malolo-matsonia.htm Ναυπηγήθηκε το 1926 με όνομα SS Malolo . " The Matson liner SS Malolo was built by W. Cramp & Sons, Philadelphia in 1926. She was the first of a number of ships designed by William Francis Gibbs for Matson Line. SS Malolo was launched on June 26, 1926. Completed in May 1927, she departed on the 24thfor her sea trails. However the next day, whilst experiencing thick fog, she was located near the Nantucket Lightship a Norwegian vessel, SS Jacob Christensen collided with Malolo causing her to suffer substantial damage, with some 7,000-tons of water flooding her engine room. However, due to her advanced design and a high standard of safety features, such as having a double bottom and watertight bulkheads, she was kept afloat and was towed to New York where she entered dry-dock and was repaired and completed.Finally she was completed and delivered to Matson Lines in October 1927, and on November 16, she departed San Francisco for her maiden voyage to Honolulu. When built the Malolo was the largest, technically advanced for her time, and was considered the most luxurious cruise liner to have been built in the United States. As the Malolo departed Honolulu during her maiden return voyage, Matson initiated the custom of passengers throwing their leis into the sea as the ship passed Diamond Head. The lei floating away would signify that the passenger would return again to the shores of Hawaii. ..... ..... Για να καταλήξει στην Ελλάδα ως "Βασίλισσα Φρειδερίκη" Το 1977 το πλοίο "κατέληξε" ύστερα από 50 χρόνια... "Finally fifty years after being delivered to Matson Line the superb ex SS Malolo, SS Matsonia, SS Atlantic, and RHMS Queen Frederica was sold to Greek breakers in July 1977 and because she had been shut down years earlier and had been a “dead ship” she had to be towed to the Eleusis breakers yards. During the breaking up process in February 1978, whilst her interiors were being demolished due to a spark she was totally gutted by fire and obviously work was halted. Three years later her ravaged hull could still be seen amongst the other ships at the breakers yard." Αναλυτικά πληροφορίες και για άλλα "ιστορικά" πλοία: http://www.shipfriends.gr/forum/forum/30-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC-%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BA%CE%B5%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1/page__prune_day__100__sort_by__Z-A__sort_key__last_post__topicfilter__all
  10. Ένας αληθινός καλλιτέχνης, που υπηρέτησε και υπηρετεί την μεγάλη του αγάπη, το τραγούδι, σεμνά, πιστά, αθόρυβα, κόντρα στο life style και το star system του ψευδεπίγραφου λαϊκού τραγουδιού. Ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του "Νέου κύματος" Από : http://violaris.gr " 0Ι ΣΥΝΘΕΤΕΣΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ έπαιζε πιάνο στις Παριζιάνικες μπουάτ και έγραφε τραγούδια για την Μπριζίτ Μπαρντό, όταν τον βρήκε ο Γιώργος Παπαστεφάνου και τον έφερε στην "ΛΥΡΑ". Από τους βασικούς συνθέτες του "ΝΕΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ" ήταν και ο ΛΙΝΟΣ ΚΟΚΟΤΟΣ, ο ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ, ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΜΠΗΣ, ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΡΕΖΑΣ, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΙΜΙΖΑΚΗΣ, ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ. Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ, ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ, ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ , ο ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ, ο ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ και ο ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΪΔΟΝΗΣ. ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω, όμως τα τραγούδια, πιο πολύ ίσως από τη φωτογραφία, έχουν τη δύναμη να ζωντανεύουν εποχές, μέρες, στιγμές που ζήσαμε. Και τα χρόνια του "ΝΕΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ" είναι σίγουρα μια εποχή που αξίζει να θυμόμαστε, που οι πιο μεγάλοι, τη νοσταλγούν και οι νεότεροι θα' θελαν να την έχουν ζήσει. Γιατί το "ΝΕΟ ΚΥΜΑ" έγινε πια μύθος, όπως και οι Πλακιώτικες μπουάτ, που άνθισαν μαζί του. Και σήμερα που το τραγούδι κυκλοφορεί μέσα στη νύχτα όλο και πιο συχνά ημίγυμνο και καψουρεμένο, μπορούμε να το πούμε: το "ΝΕΟ ΚΥΜΑ" και οι δημιουργοί του είχαν ευγένεια και ήθος. Και τα τραγούδια τους ήταν μια γνήσια καλλιτεχνική έκφραση. Μια κατάθεση ψυχής από ανθρώπους με ευαισθησία, παιδεία και ταλέντο, που πολύ λίγο νοιάζονταν για το παιχνίδι της αγοράς και τους κανόνες του μάρκετινγκ. Στην Αθήνα του '60 μοσχοβολούν ακόμα οι γειτονιές βασιλικό και ασβέστη, κι ο αττικός ουρανός δεν έχει χάσει ακόμα το γαλάζιο του. Γλυκιά και τρυφερή και ανθρώπινη η Αθήνα σαν τα τραγούδια του "Νέου Κύματος". Ας ακούσουμε λοιπόν τα τραγούδια αυτής της εποχής, και επιστρέφοντας στη δεκαετία του '60 ας θυμηθούμε τον κόσμο όπως ήταν τότε.... Ας θυμηθούμε τις φωνές, που έφεραν τότε ένα καινούργιο, φρέσκο αεράκι στο χώρο του τραγουδιού: ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ, ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΟΥΛΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ, ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΙΟΛΑΡΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ και ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ" " Γεννήθηκε στην Αγία Βαρβάρα της Κύπρου, ένα μικρό χωριό κοντά στη Λευκωσία. Παίρνοντας το πτυχίο της Φιλοσοφικής στην Αθήνα, υπηρέτησε ως Φιλόλογος σε διαφορα Γυμνασια της Αττικης,και στο Υπουργειο Παιδειας,με αποσπαση. Η σχέση του με τη μουσική άρχισε ουσιαστικά από το 1965,όταν άρχισε να γράφει δικά του τραγούδια, όπως το «Ούλα Χαλάλιν σου», «Αρκείς τζιαι πέθανα» και πολλά άλλα, που τραγουδιούνται μέχρι σήμερα. Από τις αρχές του 1967,αρχιζει και η τραγουδιστική του πορεία. Στην Πλάκα, φιλοξενείται από την Καίτη Χωματά, στην μπουάτ Παράγκα, όπου γίνεται η γνωριμία του με τον Γιάννη Σπανό. Έτσι, αρχίζει η δισκογραφία με τον συνθέτη, με την Πρώτη και Δεύτερη Ανθολογία, που είναι μελοποιημένη ποίηση δοκίμων ποιητών, όπως: Σωτήρης Σκίπης, Γεώργιος Βιζυηνός, Γεώργιος Ζαλοκώστας, Αιμιλία Δάφνη, και άλλοι. Η γνωριμία του με τον Γιώργο Κριμιζάκη, του δίνει τη δυνατότητα να ερμηνεύσει δεκάδες τραγούδια, που έγιναν μεγάλες επιτυχίες. Από το 1971 αρχίζει η προετοιμασία για την έκδοση του έργου των Οδυσσέα Ελύτη και Λίνου Κόκοτου με τίτλο, «Το θαλασσινό τριφύλλι». Ύστερα έρχεται η συνεργασία με τον Μίμη Πλέσσα στην κινηματογραφική ταινία « Το νησί της Αφροδίτης» με το τραγούδι «Αν βουληθώ να σʼ αρνηθώ». Παράλληλα, από το 1972 και μετά αρχίζουν οι εμφανίσεις σε Αμερική, Καναδά, Αυστραλία, Αγγλία, σε συναυλιακούς χώρους κοντά στους απόδημους. Σημαντική συναυλία στο Carnegie Hall της Ν. Υόρκης, πραγματοποιείται το 1976, τα έσοδα της οποίας προσφέρονται στην Κύπρο μετά την εισβολή. Ερμήνευσε μελοποιημένα ποιήματα και στίχους των: Οδυσσέα Ελύτη, Ιακώβου Καμπανέλλη, Κώστα Μόντη, Κώστα Γεωργουσοπούλου, Μιχάλη Πασιάρδη, Λευτέρη Παπαδοπούλου, Δημήτρη Ιατροπούλου, Γιάννη Κακουλίδη, Σώτιας Τσότου και άλλων. Ερμήνευσε τραγούδια των : Γιάννη Σπάνου, Μίμη Πλέσσα, Λίνου Κόκοτου, Βασίλη Κουμπή, Γιώργου Κριμιζάκη, Γιώργου Κοντογιώργου, Γιώργου Κατσαρού και άλλων" ΜΑΥΡΟΜΑΛΟΥΣΑ ΚΟΠΕΛΛΙΑ: ΒΙΟΛΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΟΚΟΡΙΤΣΟ ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΙΟΛΑΡΗΣ ΑΦΙΕΡΩΜΑ [video=youtube;ZpC4zJT-MW4]
  11. Σαν σήμερα 22-6-1837 τα γενέθλια του Τσίλλερ . Περισσότερα από 900 τα διαχρονικά αρχιτεκτονικά στολίδια του στην Ελλάδα. Μεταξύ των γνωστών του έργων το Εθνικό θέατρο στην Αθήνα (φώτο από: http://texnografia.blogspot.gr/2012/03/blog-post_10.html και το δημοτικό θέατρο στην Πάτρα (φώτο από: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%AD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF_%CE%91%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82)
  12. Σαν σήμερα ξεκίνησε η ανοικοδόμηση του "πύργου των Αθηνών" (από http://www.zougla.gr/calendar/144302) Στην ίδια περιοχή η βίλλα Θων (δεν θυμάμαι πότε ακριβώς κατεδαφίστηκε) Φωτό από : http://pisostapalia.blogspot.gr/2010/01/blog-post_19.html (αξιόλογο blog) η βίλλα Θων (απ' όπου και το όνομα της ομώνυμης στάσης. Και η βίλλα "Μαργαρίτα" (έχει κατεδαφιστεί μετά το '75 εαν θυμάμαι καλά) φωτό από : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=366000&page=32 (επίσης πολλή καλή πληροφόρηση) και εδώ: http://www.johnpap.net/not-el/Frame.htm (κτίσματα Αμπελόκηποι) http://www.johnpap.net/not-el/ktiAmpelokhpoi/VillaMargarita.htm
  13. Όπως απάντησαν σχεδόν όλοι, θα ήθελα την πατρίδα μου πίσω. Την Ελλάδα που έχει σχεδόν χαθεί (και με την δική μας ευθύνη όχι μόνο των εκάστοτε κυβερνήσεων). Θα ήθελα να έχω την πατρίδα μου όπως και πρίν, όχι δεν ήταν όλα καλά, δεν ήταν όλα ρόδινα ήταν όμως ΑΛΗΘΙΝΑ. [edited]
  14. Αλήθειες και χιούμορ για τον διαγωνισμό της eurovision, κριτική σε κακές συμμετοχές αλλά και αναφορές σε αξιόλογες συμμετοχές: http://www.oneman.gr/keimena/diaskedash/watchlist/h-eurovision-enos-46arh.1791524.html
×
×
  • Create New...