Jump to content

mike

Members
  • Content Count

    2,221
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mike last won the day on August 16 2017

mike had the most liked content!

Community Reputation

12,865 Excellent

About mike

  • Rank
    RetroJunkie™

Converted

  • Location
    Maroussi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν νομιζω να εννοεις εμενα με αυτο, γιατι πραγματικα θα φτιαξω ενα ακομα λογαριασμο με ονομα "getta robbo φακερ" για να μπαινω να βριζω οπως εσυ που γραφεις κατα λεξη "βαθυτατα καραγκιοζης", ασχετα σε ποιον το λες. Δεν με ενδιαφερει εαν το λες στον other_reality, ή στον φιλο του ή σε καποιον αλλο που ειναι τριτος και τεταρτος λογαριασμος διαφορετικου ατομου, σημασια εχει οτι γραφεις "βαθυτατα καραγκιοζης, γλειωδης, γελοιος, ξεφτυλισμενος" κτλ. Που δεν ειναι βρισιες φυσικα και για αυτο δεν σε μπαναρουν, οπως βρισια δεν θα ειναι εαν πω κατι για τη μανα σου, αλλα ξερεις ποιο ειναι το θεμα οτι εισαι και αλλου γραμμενος και θα καταληξουμε να βριζομαστε σε ολα τα φορουμ. Οποτε αστο καλυτερα, δεν απανταω καθολου. Δηλαδη τι θα γινει θα απανταμε με βρισιμο, δεν θα βγει τιποτα, συμφωνεις μαλλον σε αυτο, οποτε τελος συζητησης για εμενα. Οσα ποστ κανω εδω μεσα προσπαθω να μην αναφερομαι σε εσενα, αλλα εσυ συνεχιζεις μονος σου, οποτε δεν υπαρχει λογος να συνεχιστει η κατασταση. account closed forever λοιπον και βγαλσιμο του grm απο τις σελιδες του browser. Καλη συνεχεια σε οσους εμειναν.
  2. Λοιπον για να καταλαβετε ολοι τι συνεβαινε στην Ελλαδα με το gaming και τα περιοδικα θα σας δωσω ενα πολυ καλο παραδειγμα, που εχει ξανασυζητηθει εδω μεσα. Θα μιλησω λοιπον αντικειμενικα για Street fighter 2 στην amiga, που ολοι πια το ξερετε. Tι θα εκανε ενα αντικεμενικο ατομο σαν εμενα στο review? Παμε πισω στο 1992 που κυκλοφορησε για amiga. Εγω ας υποθεσουμε οτι ειμαι συντακτης σε καποιο περιοδικο. Ερχεται καταθειαν στα χερια μου (λογω πειρατειας) το παιχνιδι. Εχω παιξει μονο το arcade και αυτο οσο μπορω σε αιθουσες με κάπνα, με αλλους να περιμενουν, χωρις να ακουγεται καλα ο ηχος κτλ. Το παιζω σε amiga. Οκ δεν ειναι σαν το arcade, εξαλλου τα arcade ειναι θεοποιημενα και κανεις δεν τα φτανει. Ειναι ενα καλό παιχνιδι που ομως υπολοιπεται πολυ του αυθεντικου. Ποσό θα του εβαζα τότε? 90% και θα εγραφα "παρα πολυ καλο". Γιατι αντικειμενικα αυτο θα πιστευα τοτε. Ομως εχοντας amiga και pc, ισως δεν θα ειχα παιξει τις κονσολαδικες εκδοσεις. Το οτι ειχα ηδη βαλει 90% στο review δεν αλλαζει, ετσι θα νομιζα οταν το επαιξα. Αργοτερα χρονικα ισως επαιζα του SNES, και τοτε ναι θα καταλαβαινα οτι η amiga εκδοση δεν ηταν τοσο καλη οσο του SNES, αλλα ξαναλεω το review θα το ειχα ηδη γραψει. Γιατι απλα δεν θα ειχα προσβαση ουτε σε εκδσοσεις οπως του 3DO για να δω την ανωτεροτητα. Δεν θα το εκανα με δόλο. Η σημαντικη διαφορα ειναι η εξης: εαν εγραφα ΣΗΜΕΡΑ με τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕΣΑ το review του SF2 στην amiga, θα ειχε διαφορετικη βαθμολογια γιατι εχω τα μεσα να συγκρινω αναλυτικα ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Τοτε δεν θα τα ειχα. Οπως δεν τα ειχε και ο τοτε συντακτης. Η ελληνικη πραγματικοτητα ηταν και ειναι αυτη που λεει ο other_reality. Αυτη που ελεγε οτι "το sf2 στην amiga ειναι τελειο". Πραφανως υπηρχαν λαθη. Τι να κανει και ο συντακτης οταν η νιντεντο εφερε το ΣΝΕΣ πολυ αργα? τι να κανει και ο συντακτης οταν εγραφε review χωρις να εχει παιξει καν το παιχνιδι? Η ελλαδα τοτε ηταν ακομη υποαναπτυκτη σε πολλους τομεις και η υψηλη τεχνολογια ηταν ενας απο αυτους. Προφανως δεν μπορουμε να συγκριθουμε με την Ιαπωνια για παραδειγμα, αλλωστε και η ιδια η νιντεντο μας ειχε στην κατηγορια υποαναπτυκτους, και στην Ελλαδα εισηγαγε ΝΕΣ, ενω στις ανεπτυγμενες χωρες πουλαγε ΣΝΕΣ. Με αυτες τις δυνατοτητες, ετσι εβγαιναν να reviews που τα περισσοτερα ειναι λαθασμενα εαν τα δουμε με τα σημερινα δεδομενα, οπως τα συνεχομενα 100% που εβαζε ο Τσουρινακης σε ΟΛΑ τα adventures. Αυτο ομως δεν αλλαζει αυτα που εγιναν και γραφτηκαν στο παρελθον. Τελος να ευχαριστω για την επανεργοποιηση του λογαριασμου μου, και να ξαναπω οτι δεν προκειται να κανω αλλο ποστ. thanx.
  3. Η ελληνικη πραγματικοτητα ΗΤΑΝ οπως την εγραφε το pixel και το user. Κανενας δεν τους πληρωνε δεν τα επερναν απο πουθενα, τοσα ηξεραν, τοσα μεσα ειχαν στην διαθεση τους, ετσι τα εβλεπαν αυτοι, ετσι τα εβλεπε και ο υπολοιπος κοσμος στην Ελλαδα, αυτη ηταν η πραγματικοτητα και ετσι εμεινε στην ιστορια. Τωρα εαν ηταν λαθος, δεν ενδιαφερει πια κανεναν, οι αναμνησεις και το παρελθον του καθε ατομου ειναι δικη του κληρονομια, δεν αλλαζει οτι και να γινει. (εαν ειχαν Χ68000 και FM towns μπορει να ελεγαν οτι εκει ηταν καλυτερα τα παιχνιδια. Ομως δεν ειχαν. Ειχαν amiga και pc, και πιο πριν ειχαν 8μπιτους. Αυτα ειχαν, με αυτα τα κριτηρια εκριναν. Και περιεγραφαν αυτο που εβλεπαν , και αυτο που ελεγαν και οι υπολοιποι, οταν ολοι στην Ελλαδα ελεγαν οτι το SoTB ειναι οτι καλυτερο εχει βγει ποτε, γιατι θα πρεπει οι συντακτες να εχουν αλλη γνωμη, και αυτοι κοινοι ανθρωποι της διπλανης πορτας ηταν, οτι ελεγαν ολοι, αυτο ελεγαν και αυτοι, περιγραφη της ελληνικης πραγματικοτητας)
  4. @ imgema : Γιατι καποιος να εχει θεμα με την nintendo ? ειναι οσο σκ@τ@ ειναι και η sega, και η sony και ολες οι υπολοιπες (αντε καπως χειροτερη, επειδη προσπαθει να εξαφανισει τις αρχαιες roms της και πολλα αλλα παραδειγματα). Ειναι εταιριες κολοσσοι που κοιτανε μονο το κερδος. Οπως ολες οι πολυεθνικες εταιριες του μεγεθους τους. Τωρα το τι εγινε με το SoTB στην Ιαπωνια και στην Αμερικη εχει μια λογικη εξηγηση. Απλα εκει δεν ειχαν amiga. Οπως αλλωστε και εμεις δεν ειχαμε pc-engine και FM Towns, και δεν θα μπορουσε ΠΟΤΕ να γινει επιτυχια καποιο παιχνιδι τους, οσο καλό και να ηταν, επειδη κανεις δεν ειχε το μηχανημα εδω. Ετσι και εκει, καμια επιδραση δεν υπηρχε απο το SoTB γιατι δεν το ειδε σχεδον κανεις σε amiga, οποτε και οι χειροτερες και μεταγενεστερες εκδοσεις για κονσολες, δεν ειχαν καποια τυχη εκει. Στην ευρωπη ψηφιστηκε επισημα σαν το καλυτερο παιχνιδι της χρονιας, αρα ετυχε καθολικης αναγνωρισης. Οσοι το εζησαν, απλα τους εχει μεινει για παντα αυτη η επιδραση. Το αναποδο ισχυει και σε εμας φυσικα. Ρωτηστε 100 ατομα στην Ελλαδα που ασχολιοντουσαν με το gaming αρχες δεκαετιας του '90 εαν ηξεραν το final fantasy (την σειρα γενικα). Εαν βρεθει ενας θαυμα θα ειναι (δεν το νομιζω). Γιατι ενω ηταν εξαιρετικο παιχνιδι, απλα δεν υπηρξε ποτέ για την Ελλαδα. Ηταν γιαπωνεζικης καταναλωσης. Εμεις εδω λεγαμε rpg και εννοουσαμε dungeon master και eye of the beholder. Για αυτο και καθε περιοχη και χωρα εχει τα δικα της "θεϊκα" και αγαπημενα games, εμεις στην Ελλαδα ειχαμε το SoTB, και δεν μας ενδιαφερει τι εκαναν τα κινεζακια, τα αμερικανακια και τα μογγολοκια στο δωματιο τους, εμεις με Βανα Μπαρμπα και Ισμηνη Καλεση την βγαζαμε στο δωματιο μας, οχι με Kaibi Motishuge που επερναν ματι οι σχιστοματηδες.
  5. Το παιχνιδι ειναι κατω απο 3ΜΒ, και η εισαγωγη κατω απο 1ΜΒ. Infact μπορουσες να παιξεις το παιχνιδι απο δισκετες, χωρις να εχεις την δισκετα της εισαγωγης που ηταν η νο1. Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα, και 1,5ΜΒ να ειναι τα γραφικα, και 1ΜΒ να ειναι, και 512ΚΒ να ειναι, το sonic ολοκληρο ειναι 512ΚΒ. Οταν περιγραφει και δηλωνει ο προγραμματιστης "οτι τα γραφικα που χρησιμοποιησαμε καταλαμβανουν 1300ΚΒ" βγαινει ο καθε γνωστης του χωρου που ξερει καλυτερα απο τον προγραμματιστη του παιχνιδιου το παιχνιδι και λεει "ελα τωρα ανακυκλωμενα δεδομενα ειναι". Εγω δεν χρειαζεται να γραφω αλλο, οταν ο συντακτης του user (που υποστηριζει τα pc), βγαινει σε ενα και μονο παιχνιδι (ενω στα υπολοιπα ειναι pcακιας) και λεει οτι η καλυτερη εκδοση ειναι σε amiga500 (που ολοι το παραδεχονται λογω γραφικων και ηχου), εχοντας παιξει ταυτοχρονα την εκδοση σε SNES, MD, PC, amiga, τοτε δεν αξιολογο και σοβαρο ατομο. Oταν το brian the lion της Psygnosis εμφανιζει σε Α500 περιπου 110 χρωματα ταυτοχρονα, εχει εφφε scalling και περιστροφης στην εισαγωγη, εχει διπλα playfield με background 64 χρωματων απο τον copper, και τελικους εχθρους υψους σχεδον μιας οθονης, δεν αξιζει ουτε καν αναφορας στον τεχνικο τομεα. Κλειδωσε το καταραμενο θρεντ, εδω ουτε το ψυχιατρειο δεν μπορει να δωσει λυση.
  6. Το λόγο υπαρξης των συγκριτικων στο youtube οι περισσοτεροι τον ξερουν. Και γιατι πρεπει να ακους την γνωμη αυτων που κανουν το συγκριτικό? εγω τι ειμαι και δεν μπορω να καταλαβω μονος μου τι ειναι καλυτερο? γιατι να χρειαζομαι ενα συγκριτικο, οταν αυτος που το κανει ειναι αμφιβολο εαν "μετραει" σαν γνωστης, gamer, ανθρωπος, ομιλητης κτλ παντως πτυχειο "συγκριτικακια" δεν εχει. Εχω δει στο ιντερνετ μερικα "απο αυτα που θεωρουνται καλα συγκριτικα" , και εχω βρει σημεια που λενε οτι αυτοι πιστευουν και σκεφτομαι "μα τι λεει ο βόδας". Παμε και ενα βημα παρακατω: πως θα διαλεξουμε τα 5 καλυτερα παιχνιδια ενος μηχανηματος για να τα συγκρινουμε τα 5 καλυτερες ενος αλλου? ουτε σε αυτα δεν συμφωνουμε, για αυτο υπαρχουν και οι λιστες με τα "top" παιχνιδια καθε συστηματος, που φυσικα ειναι διαφορετικη για καθε ανθρωπο! Και παμε και 2 βηματα παρακατω: γιατι να διαλεξουμε τα 5 καλυτερα παιχνιδια? δηλαδη μια κονσολα με 5 σουπερ παιχνιδια ειναι καλυτερη τελικα απο μια με 1000 καλα παιχνιδια? με επιλογη 5 παιχνιδιων ακομα και κονσολες οπως το jaguar που εχουν 5 καλα παιχνιδια, μπορουν να συγκριθουν με κονσολες με 100+ καλα (που θα πρεπει να διαλεξουμε 5) οπως το MD.
  7. Πως θα συγκρινεις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ παιχνιδια? εμενα μου αρεσει το Brian the lion με τα 110 χρωματα onscreen και το multi-parallax, εσυ μπορει να το θεωρεις παιδικο ή αντιγραφη ή οτιδηποτε. Αλλα και ιδια παιχνιδια ειναι δυσκολο να συγκρινεις, παραδειγμα το flashback πιο πανω που χρησιμοποιει οθονη 4096 χρωματων σε Α500, αλλα και αντιστοιχα το mega turrican που εχει ελλειψεις σε Α500. Με λιγα λογια δεν υπαρχει σωτηρια
  8. Ασε δεν καταλαβες καν το νοημα. Το οτι εχει 4096 ή 500.000 ή 125 χρωματα δεν εχει καμια σημασια, αλλο θελω να σου πω. Το flashback λοιπον εχει σε μια εισαγωγη 4096 οπως ξερεις. Ειναι δυνατο αυτο το παιχνιδι να βγει 100% ιδιο στο MD ή στο SNES? φυσικα οχι. Αυτο που σου λεω πιο πανω και στο ξαναεξηγω τωρα ειναι οτι εαν ενα μηχανημα εχει την Χ δυνατοτητα και αυτη χρησιμοποιειται σε ενα παιχνιδι, τοτε το μηχανημα που δεν εχει την Χ δυνατοτητα δεν μπορει να εχει 100% ιδιο port. Αυτο δεν σημαινει οτι το δευτερο μηχανημα εχει χειροτερα γραφικα ή τα παιχνιδια του γενικα εχουν χειροτερα γραφικα. Αυτο ειναι προβλημα του port, διοτι το αρχικο παιχνιδι γραφτηκε για να αξιοποιει την δυνατοτητα Χ. Μπορει περα απο την Χ δυνατοτητα, ολο το υπολοιπο hardware να υπολοιπεται (ή να ειναι 100 φορες καλυτερο). Επισης γιατι να συγκρινεις arcade ports? το MD εχει παρομοιο hardware με ενα arcade, το SNES εχει τελειως διαφορετικο. Ενα παιχνιδι που εχει γραφτει για το hardware των arcades, ειναι λογικο να μεταφερεται καλυτερα στο MD που εχει παρομοιο hardware, παρα στο διαφορετικο SNES. Ασχετο, αλλα στην amiga500 υπαρχουν παρα πολλα plaatforms που εχουν περιπου 100 χρωματα ταυτοχρονα στην οθονη, οι περισσοτεροι δεν τα γνωριζουν.
  9. Στα παιχνιδια σε δισκετες, το μεγεθος εχει σημασια, δεν ειναι οπως στα cd που γεμιζαν με βιντεακια και audio. Kαι μιλαμε για τεραστεια διαφορα, το πιθανοτερο ειναι τα γραφικα μόνο του superfrog να ειναι περισσοτερα ΚΒ απο ολο το sonic1. Τεχνικα δεν υπαρχει καποιος περιορισμος στο να μην εβγαινε το sonic στην amiga, το οτι εχει parallax δεν λεει απολυτως τιποτα, αλλωστε η amiga ως γνωστο εχει αποδειξει τι μπορει να κανει στο parallax scrolling, στο lionheart που καθε single line εχει parallax scrolling. Αντιθετα η overscan αναλυση του superfrog περιοριζει την 100% μεταφορα σε megadrive. Και στην τελικη ποιος θα ηθελε την μεταφορα? εγω παντως οχι. To οτι ειναι μεγαλυτερο ενα παιχνιδι φυσικα και παιζει ρολο στα γραφικα, αλλιως να σου δειξουν την εισαγωγικη οθονη του Walker με τα 4096 χρωματα, και δεν χρειαζεται να υπαρξει καθολου παιχνιδι. Το οτι εχει περισσοτερες "οθονες" σαν παιχνιδι, σημαινει οτι εχει και περισσοτερο σχεδιασμο στα γραφικα. Και μετα πας σε sonic3, οκ αντιστοιχα και καλυτερα παιχνιδια στην Α500 υπαρχουν σε γραφικα, αλλα και παλι σου ξαναλεω: δεν μπορεις να συγκρινεις ανομοια πραγματα. Το οτι υπαρχουν platforms με καλυτερα γραφικα, υπαρχουν, αλλα δεν μπορεις να συγκρινεις διαφορετικα πραγματα. Παμε και στο turrican3. Οι μεταφορες εχουν αυτο το προβλημα εξ'ορισμου. Οταν ενα μηχανημα εχει τη Χ δυνατοτητα ενω ενα αλλο μηχανημα εχει την Ζ δυνατοτητα, εννοειται οτι ενα παιχνιδι που βγηκε για το πρωτο μηχανημα και χρησιμοποιει το Χ, δεν θα ειναι το ιδιο στο δευτερο μηχανημα. Αλλωστε εσυ ο ιδιος το ειπες, ακομα και το superfrog σε MD δεν θα ειχε την ιδια αναλυση με amiga, αρα προφανως αποδεικνυεις αυτο που λεω. Εχεις δει για παραδειγμα το flashback σε MD και σε SNES? πες μου πως θα φτιαξουν σε αυτα τα μηχανηματα την οθονη της Α500 με τα 4096 χρωματα? Το jim power για παραδειγμα εχει 93 χρωματα onscreen μεσα στο παιχνιδι, δεν θα περιοριζε αυτο την 100% μεταφορα σε MD ?ετσι και στο turican, αυτο ειναι το εξ'ορισμου προβλημα των μεταφορων, ισχυει παντου και παντα.
  10. Το sonic σαν παιχνιδι ειναι 512ΚΒ, το superfrog ειναι ενα παιχνιδι που ειναι 3.5ΜΒ. Το superfrog χρησιμοποιει full screen γραφικα σε overscan αναλυσεις, ενω το sonic εχει σχεδον 25% λιγοτερα pixels ανα εικονα. Μονο αυτο το πραγμα ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ, θα εκανε το sonic υπερβολικα αργο, και ευτυχως τελικα που δεν γινοταν, γιατι εμενα το sonic μου αρεσει ετσι. Το superfrog εχει κινουμενα background σε 2 layers, και δεν κολλαει ποτε το scrolling (ουτε οταν χανεις τα δακτυλιδια, ΧΑ-ΧΑ), και σαν παιχνιδι ειναι μεγαλυτερο. Δεν υπαρχει κοινο σημειο στα γραφικα οπως αναφερεις μεταξυ των κοσμων στο superfrog. Γενικα τα γραφικα του superfrog δεν ειναι κατι ουαου, και επιτηδες δεν εχουν φορτωσει το παιχνιδι με parallax scrolling ή copper παραλλαγες, για να μην πεφτει ποτε η ταχυτητα και να εχει σταθερο scrolling. Τεχνικα μιλωντας, ειναι πιο ευκολο να φτιαξεις το sonic σε amiga (μονο τα περισσοτερα sprites στα δακτυλιδια ειναι θεμα, που ομως τα αντικαθηστας με Bobs), παρα να φτιαξεις το superfrog σε MD, με τον βασικο περιορισμο της αναλυσης. Αυτα ολα εμενα δεν μου λενε τιποτα, δεν μπορω να συγκρινω διαφορετικα πραγματα, ουτε μπορω να πω εαν εχει καλυτερα γραφικα καποιο απο τα δυο, ο καθενας οτι του αρεσει. Eμενα μια χαρα μου κανουν τα γραφικα του sonic, και ειναι μακραν απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια.
  11. Και πως θα κρινεις εαν εχει δικαιο ή αδικο? εαν του αλλου του αρεσουν τα γραφικα του spectrum, τι να του πεις, οτι το SF ειναι καλυτερο σε SNES, νομιζεις θα σε καταλαβει? Και καλα για ιδια παιχνιδια, αντε να μπορεις να διακρινεις διαφορες, τι συγκρινεις ομως μεταξυ του sonic και του superfrog? ποιο εχει καλυτερα γραφικα? και πως αντικειμενικα συγκρινεις διαφορετικα πραγματα? τα 64 χρωματα του sonic εναντι των 32 του superfrog (και εαν δεν σου αρεσει το ροζ?) ή την μεγαλυτερη αναλυση του superfrog απο του sonic (και εαν η μεγαλυτερη αναλυση απεικονιζει αηδιες?). Ακομα και στον ηχο τα πραγματα ειναι δυσκολα. Οκ μπορει να σου πει καποιος "δεν υπαρχει αμφισβητηση, το superfrog εχει sampling ομιλια, που δεν εχει το sonic" αλλα και παλι πως συγκρινεις την μουσικη? εσενα σου αρεσει το Α κομματι, εμενα μου αρεσει το Β, εσενα σου αρεσουν οι Μetallica, εμενα μου αρεσουν Maiden, πως μπορεις να πεις οτι καποιο ειναι καλυτερο απο το αλλο? Το θεμα ειναι απλο: ο καθενας εχει την γνωμη του, οποτε και εμενα μου αρεσει η εκδοση του SF2 για CPC6128 (rip version) και λεω οτι ειναι η καλυτερη, δεν βγαινει ακρη.
  12. Φυσικα και ειναι ακαταλληλος, επειδη ακριβως ηταν το 1999. Τοτε ναι οι γνωσεις σε υπολογιστες ηταν καπως καλυτερες, και θα επρεπε να ειναι πιο ακριβης. Το 1989 ομως δεν θα εγραφε καν για fps, μιας και τοτε ο μεσος αναγνωστης ρωτουσε τι ειναι η ram. Γενικα δεν ειναι ολοι οι συντακτες ιδιοι. Αυτο που τους δινει ενα θεωρητικο πλεονεκτημα εναντι των αναγνωστων, ειναι οτι συνηθως ειχαν ολα τα μηχανηματα διαθεσιμα και μπορουσαν να κρινουν ολες τις εκδοσεις. Το οτι ο συντατης ειχε παιξει ενα παιχνιδι ταυτοχρονα σε pc, σε MD, σε SNES, σε amiga, σε gameboy και δεν ξερω 'γω που αλλου, και ειχε ολα αυτα τα μηχανηματα διαθεσιμα, και τελικα εγραψε οτι η καλυτερη εκδοση ειναι της amiga (που πραγματι ειναι), δεν μπορει να αμφισβητηθει απο εμας που τοτε ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να εχουμε ολα τα αυτα τα μηχανηματα ταυτοχρονα. Εγω ειχα το NBA JAM σε MD και σε SNES, εκει μπορουνα κρινω, μετα απο χρονια (το 2004) πηρα του ps1 την εκδοση και καταλαβα ποιο ηταν το πιο τελειο conversion. Αλλα φυσικα και αυτοι κανουν και λαθη.
  13. Αυτο με το cartidge ισχυει και με την αναποδη φορά, δηλαδη στους υπολογιστες κυκλοφορουσαν παιχνιδια οπως τα adventures των 10+ δισκετων, που ακριβως λόγω cartidges δεν μπορουσαν να βγουν σε κονσολες. Και τι παραπανω δηλαδη να εβλεπες σε home υπολογιστες? πιστευω οτι τα 16bit στα home αξιοποιηθηκαν στο επαρκο. Καθε μια προγραμματιστικη ομαδα χρησιμοποιουσε τα δικα της τρικ για να ξεπερασει τους περιορισμους του hardware. Και υπαρχει και το θεμα "τι ειδους παιχνιδια θες να φτιαξεις για καθε μηχανημα", φυσικα ο κατοχος MD δεν πηρε MD για να παιξει sim και adventures, το πηρε για shooter και platforms, και απο αυτα εφαγε με το κουταλι. Εγω δεν μιλαω για το 1999, μιλαω για αρχες και μέση δεκαετιας, οταν γραφοντουσαν τα reviews της amiga και κονσολες. Θα σου εξηγησω αναλυτικα τι εννοω. Εγω διαβαζω αναλυτικα ολα τα περιοδικα απο την αρχη της κυκλοφοριας τους, για καποια αρθρα που γραφω. Με τα σημερινα δεδομενα διαβαζεις σε εκεινα τα περιοδικα πραγματα που οντως ειναι λαθος και τα θεωρεις αστεια. Ομως εκεινη την εποχη, ο συντακτης ειχε καλυτερες γνωσεις απο το 90% των αναγνωστων. Τωρα αυτα που εγραφε, τα ξερουν ολοι, θα ελεγα οτι ξερουν και περισσοτερα. Εσυ το 1990 πηγαινες σχολειο, οποτε θεωρω αδυνατο να ηξερες αυτα που ηξερε ο συντακτης του περιοδικου τοτε, ουτε να ειχες δυνατοτητα να κατεχεις και να συγκρινεις ενα παιχνιδι σε amiga, atari, pc, md, snes, gb κτλ. Αρα το review του τοτε, ηταν γραμμενο απο εναν ανθρωπο που ειχε ολα τα συστηματα και ηξερε καποια πραγματα, περισσοτερα απο το 90% των αναγνωστων. Ηταν δηλαδη κατα ενα ποσοστο αξιοπιστο, οχι φυσικα 100% γιατι σιγουρα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες, οπως η προσωπικη προτιμιση ή και αλλοι "underground". Κατα αναλογια, ενας σημερινος συντακτης θα πρεπει να γνωριζει παλι περισσοτερα απο το 90% των αναγνωστων του, δηλαδη απο εσενα και εμενα, οποτε θα ελεγα οτι θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον προγραμματιστης ανωτερου επιπεδου ΧΑ-ΧΑ.
  14. Δεν εννοουσα αυτο το edit το προηγουμενο ελεγα, που ρωταγα εαν τα ηξερες τοτε, δες το.
  15. Τι εννοεις? Διαβασες το edit που εκανα, αναφερομενος σε εσενα και τις κριτικες για τα περιοδικα? διαβασε το. Λες για ταχυτητα, sprites, εφε κτλ στο MD, και αυτο που θελει να σου πει ο shock ειναι οτι αυτα γινονται στην amiga, αλλα με διαφορετικο τροπο, αλλα με το ιδιο αποτελεσμα. Απλα επειδη ειναι πιο ευλεκτικο το hardware και μπορεις "να παρεις απο εδω" και "να βαλεις εκει", για να κανεις αυτο που θες, ειτε ειναι εξτρα χρωματα, εξτρα κινηση κτλ.
×
×
  • Create New...