Jump to content

Imgema

Members
  • Content Count

    4,532
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Imgema last won the day on July 1

Imgema had the most liked content!

Community Reputation

15,339 Excellent

About Imgema

  • Rank
    Alien RetroDatabase
  • Birthday 10/31/1980

Converted

  • Location
    Πευκη Αθηνα

Converted

  • Facebook
    http://www.facebook.com/tasos.akrido?ref=tn_tnmn

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/user/Imgema?feature=mhee

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Οκ. Σε λίγο καιρό θα πατώ σε θέμελα γερά και τα χέρια μου θα είναι στιβαρά. Πάλι καλά.
  2. H "κρίση" στα arcades παγκοσμίως δεν ξεκίνησε με το Saturn ή το PS1 αλλά με το Dreamcast και έκλεισε με τα PS2/GC/XBOX. Την εποχή του PS1 υπήρχαν στα ηλεκτρονικά το Model 2, Model 3, Namco 22 κλπ τα οποία πατούσαν τις κονσόλες και τα PC για πλάκα. Ειδικά το Model 3 εποχές 1996-97, ότι και να είχες εσύ, δεν πα να είχες το πιο ακριβό PC με μία voodoo, δεν το έφτανες. Ουτε καν το Model 2 δεν έφτανες, σύγκρινε το Sega Rally 1 στα PC με την έκδοση του Model 2 πχ. Τεράστια διαφορά, μην μπεις καν στον κόπο να συγκρίνεις κάτι στο PC με το Scud Race του Model 3 το 1996. Περίπου στην κυκλοφορία του Dreamcast, δλδ 1998/99 αποφάσισαν όλοι μαζί να γίνουν τσίπηδες και να σταματήσουν τα ακριβά custom hardware στα ηλεκτρονικά και να κρατήσουν μόνο αυτά που είναι βασισμένα στις κονσόλες. Οπότε η Sega πχ έβγαλε το Naomi που στην ουσία είναι ένα Dreamcast αλλά δεν έβγαλε κάποια ναυαρχίδα που να αντικαθιστά το Model 3. Σε σχέση με το Model 3 το Naomi είναι πολύ κοντά, ανάμεσα στις πρώτες εκδόσεις του Model 3 και τις τελευταίες. Οπότε μπορούσες να πεις ότι με το DC είναι σαν να έχεις ένα Model 3 στο σπίτι. To Naomi είναι ουσιαστικά η φυσική συνέχεια του Sega Titan Video (ένα φτηνό board βασισμένο στο Saturn) αλλά πιο καινούριο, βασισμένο στο DC αυτήν την φορά. Ομως μαζί με το Titan, η Sega είχε και ενα Model 2 και λίγο πιο μετά ένα Model 3. Ενώ με το Naomi δεν είχε κάτι άλλο που να "τσακίζει" ότι έχεις στο σπίτι σου. Ενα Hikaru και ένα Naomi 2 έβγαλε αλλά ακόμα και αυτά δεν είχαν την τεράστια διαφορά όπως πχ το Model 3 που σε σχέση με το PS1 ήταν λες και είχαν 2 γενιές διαφορά. Δεν υπήρξε δηλαδή η φυσική συνέχεια του Model 3. Οι κονσόλες εξελίσσονταν και τα arcades έμειναν στάσιμα. Μετά ήρθαν τα PS2/GC/XBOX και το κενό στην τεχνολογία/γραφικά μεταξύ arcade/σπιτιού έκλεισε. Εκεί ξεκίνησε αυτό όμως όχι με το PS1. Θυμάμαι πχ που έβλεπα το Daytona USA στα ηλεκτρονικά που ήταν κοντά στην γειτονιά μου και η έκδοση του Saturn δεν είχε καμία σχέση. Και στα ξένα περιοδικά που διάβαζα μια χαρά ήταν τα ηλεκτρονικά, με κάτι τρομερά games που δεν τα έβλεπες σε PS1/SAT εκτός και αν τα πετσόκοβαν. Μέχρι και το CPS3 (το CPS2 ήταν πλέον παλιά τεχνολογία, δεν μιλάμε καν για αρχαιότητες τύπου CPS1) είχε λεπτομερή 2D με πολλά frames που στο PS1 δεν μπορούσες να έχεις. Έπρεπε να βγει το DC για να δεις port από CPS3. Οσο για το emulation, αυτό πήρε διαστάσεις από το 99 και μετά στα PC. Οταν παίζατε emulators στο PS2 το 2002 / 2003 ξέρω γω, τα ηλεκτρονικά είχαν ήδη περάσει την κρίση που αναφέρω και κρατιόντουσαν με μηχανή υποστήριξης.
  3. Συμφωνώ για όλα εκτός από τα arcades. Με βολεύει περισσότερο ο μοχλός στα δεξιά γιατί στα arcades θέλει πιο πολύ δύναμη και νεύρο οπότε θέλω το δυνατό μου χέρι εκεί. Στο PC, FPS με βελάκια και να θες απλά δεν παίζεις
  4. Στην ερώτηση πως μπορούμε, είναι απλό. Εφόσον χρησιμοποιούμε το αριστερό χέρι στο πληκτρολόγιο είναι πιο άνετα αν είμαστε στο αριστερό μέρος του και όχι στα δεξιά που σπάει πιο πολύ ο καρπός και κουράζει το χέρι. Επίσης με το WASD έχεις άμεση πρόσβαση και στο SPACE με τον αντίχειρα. Ενώ αν χρησιμοποιείς τα βελάκια στα δεξιά, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον αντίχειρα για κανένα πλήκτρο. Με λίγα λόγια, τα βελάκια είναι για το δεξί χέρι και όχι το αριστερό αλλά κρατάς το mouse οπότε το WASD είναι μονόδρομος κατά την άποψή μου. Ολα είνα ιμία συνήθεια, κι εγώ την πρώτη φορά μου φαινόταν περίεργο να χρησιμοποιώ WASD αντι για τα βελάκια. Αλλά πλέον τα βελάκια ούτε που τα αγγίζω.
  5. Imgema

    RetroArch (PC)

    Για να πεις πως ένα core έχει κάποια αλλαγή, θα πρέπει να έχει έστω και ελάχιστα διαφορετικό μέγεθος. Αυτό εγώ το καταλαβαίνω γιατί τα κάνω manual και στην αντικατάσταση μου λέει αν έχει έστω και ένα byte διαφορά. Τα περισσότερα cores απλώς γίνονται συνέχεια rebuild και φαίνονται πάντα φρέσκα, με νέα ημερομηνία αλλά στην ουσία είναι κόπιες των προηγούμενων. Αλλά ακόμα και αν έχουν διαφορετικό μέγεθος (οπότε λογικά κάποια αλλαγή) συνηθως η αλλαγή είναι κάτι πολύ μικρό. Τα μεγαλύτερα πρόβληματα (όπως το Mednafen Saturn core με το υψηλό input lag) συνήθως κάνουν κάποιο post αν διορθωθούν. Δυστηχώς, άλλο ένα θέμα με τα cores είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο changelog που να σε ενημερώνει για το ποια είναι η αλλαγή που έγινε. Ουτε αν κάποιο core απλά έγινε rebuild και ουσιαστικά δεν έχει κάποια αλλαγή οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις update. Παρά τα θέματα που αναφέρω, ναι, για μένα το RetroArch είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στο emulation την δεκαετία αυτή. Αμα δεν είχε και αυτά τα θέματα θα ήταν το τέλειο.
  6. Imgema

    RetroArch (PC)

    Πάντως γενικά μου φαίνεται ότι πέφτει πολύ περισσότερη δουλειά στο ίδιο το RetroArch παρά στα cores. Θα προτιμούσα το αντίστροφο. Δηλαδή πολλά core updates και λιγότερα για το ίδιο το RetroArch. Κάναμε 10.000 χρόνια να δούμε ένα update για το N64. Μέχρι και bounty κάναμε μπας και το τρέξουμε. Τωρα βγήκε ένα καλό core αλλά έχει κάποια θέματα από γεννησιμιού (πχ, 15 δευτερόλεπτα loading) και ποιος ξέρει πότε θα διορθωθούν? Το Stella core έγινε και αυτό update στην τελευταία έκδοση του standalone.... μετά από 4-5 χρόνια. Τα PSX και Saturn από Mednafen και αυτά βασίζονται σε λίγο πιο παλιές εκδόσεις, παρόλο που το ίδιο το mednafen μένει στάσιμο για μήνες. Το Atari Jaguar core... και αυτό στάσιμο σε πιο παλιά έκδοση (2.1.0) παρόλο που το standalone έχει σκαλώσει στην 2.1.2 από την εποχή του χαλκού. Οχι ότι έχει μεγάλη διαφορά αλλά λέμε τώρα. Το SuperModel ακόμα το περιμένουμε. Ολα τα cores που έχουν να κάνουν με home computers είναι για πέταμα (και στάσιμα εδώ και καιρό). Το ParaLLEl το εγκαταλείψανε στην μέση παρά το αρχικό hype. Ενα Amiga CD32 core ρε παιδιά, κάποιος? Το Dolphin core ακόμα προβληματικό από την πρώτη μέρα που βγήκε (κολλάει στο task manager, δεν έχει sensitivity options) Το Higan βγήκε και αυτό μισοτελειωμένο και το εγκαταλείψανε. Πάλι καλά που τα ήδη υπάρχων (και αρχαία) bsnes cores είναι άψογα και δεν χρειάζεται κάποιο update οσον αφορά το SNES, παίζουν όλα άψογα και με αυτά. Βγάλανε και το Play core τώρα. Ηδη το standalone είναι ακόμα στην experimental φάση του. Οπότε και το core, αν δεν το παρατήσουν και αυτό, θα μπορείς να πεις ότι είναι για χρήση σε 7 χρόνια υπολογίζω. Γενικά ΟΚ, δεν μπορώ να πω πως έχω παράπονο, πέρα από όσα ανέφερα το RetroArch καλύπτει τo 90% των συστημάτων που θέλω με ικανοποιητικό accuracy. Είμαι και λίγο entitled τύπος. Απλά οσο περνάει ο καιρός βλέπω ότι η ζυγαριά γέρνει προς το ίδιο το πρόγραμμα και κάποια λίγα cores (το Dreamcast φαίνεται να έχει το περισσότερο βάρος). Θυμάμαι όταν πρωτο ξεκίνησα να ασχολούμαι με το RA, ένα από αυτά που μου άρεσαν ήταν η ευκολία του να κάνεις update σε σχέση με τους standalones. Απλά αλλάζεις το dll του core με ένα πιο καινούριο και τέλος. Αλλά τελικά πιο συχνά κάνω update το ίδιο το RA παρά τα cores.
  7. Imgema

    RetroArch (PC)

    Από ότι ξέρω δεν είναι παράνομο να κάνεις backup τα δικά σου δισκάκια για προσωπική χρήση.
  8. Στα παλιά 2D ναι. Οποιαδήποτε CRT είναι καλύτερη από ότι φίλτρα. Αυτό νομίζω το έχουμε ήδη θεμελιώσει. Και στα low res 3D (PS1/N64) είναι καλύτερες οι CRT, με μικρότερη όμως διαφορά εφόσον έχεις καλώδια της προκοπής για να τα συνδέσεις με HD. Πχ κάποιο modded Ν64 με HDMI. Το θέμα είναι οι κονσόλες που βγήκαν αργότερα και είχαν 3D γραφικά σε μέση ανάλυση (480), και δεν ήταν ούτε low res (240) αλλά ούτε και HD (720 και πάνω). Μιλάω δηλαδή για PS2/GC/XBOX. Σύνδεσα πχ το XBOX με καλώδιο component στην HD και βλέπω περισσότερη πληροφορία από ότι στην CRT. Ειδικά στο Outrun αλλά και στο Rallisport 2 βλέπω καλύτερα τα backgrounds στο βάθος ενώ στην CRT κούραζαν πολύ και δεν μπορούσα να ξεχωρίσω πολλά πράγματα (Δεν είναι τυχαίο που είναι racing και τα δύο, όπου τα backgrounds δεν τα βλέπεις για πολύ ώρα). Σίγουρα η καθαρότητα στην κίνηση λείπει όπως πάντα αλλά αφού δεν είναι 2D scrolling δεν κάνει τόσο μπαμ και βλέπω τα παιχνίδια καλύτερα γενικά. Βοηθάει βέβαια και το component που μου δίνει 480 progressive. Αμα είχα απλό composite θα φαινόταν πιο χάλια στην HD ενώ στην CRT θα παλευόταν καλύτερα με αυτό το καλώδιο. Αλλά για μένα: ΧΒΟΧ Component+HD > ΧΒΟΧ RGB+CRT.
  9. Εγώ έχω στο σαλόνι μία μεγάλη 25 ή 27 ιντσών Sony Trinitron, τις κλασσικές γκρίζες. Αυτήν την απέκτησα πριν από 3-4 χρόνια. Δυστηχώς είναι πολύ κουραστική οταν βάζω N64 ή το παλιό XBOX. Η εικόνα είναι καθαρή και δεν υπάρχει motion blur φυσικά, όμως τα scanlines είναι πολύ έντονα και τρεμοπαίζουν. Με αποτέλεσμα να είναι κάπως ενοχλητικό. Ειδικά το XBOX (που μάλιστα συνδέω με RGB καλώδιο) δεν βλέπεται, όταν βάλω να παίξω πχ το Outrun 2006 αυτό που βλέπω είναι έντονες οριζόντιες γραμμές και από πίσω pixels. Οταν βάζω την PC έκδοση στην HD νιώθω μία ανακούφιση. Αμα βάλω emulators από το XBOX και παίξω MAME ή παλιότερες κονσόλες με 2D γραφικά η εικόνα είναι πιο καλή. Δεν θυμάμαι να έπαιζα έτσι τα games σε κάτι άλλες πιο παλιές CRT που είχα την εποχή των κονσολών αυτών πάντως. Θα μου είχαν βγει τα μάτια μέχρι σήμερα.
  10. Jennifer Connely στην ταινία Labyrinth, άλλη μία εφηβική αγάπη.
  11. Imgema

    RetroArch (PC)

    Εντάξει, φαίνεται ότι δεν το κάνει πλέον. Μάλλον ήταν το συγκεκρημένο nightly που είχα κατεβάσει.
  12. Φίλος μου έχει βρει τρόπο να με κάνει να νιώθω γέρος όταν με κοροϊδεύει που ασχολούμαι με τα retro και μου λέει "μπαίνεις ακόμα στο φερετρο-maniax?"
  13. Imgema

    RetroArch (PC)

    Με εκνευρίζει λίγο η νέα τάση του RetroArch να σώζει αυτόματα τα core option files (.opt) κάθε φορά που θες να πειραματιστείς σε κάποιο game και να τα αλλάξεις. Παλιότερα έπρεπε να κάνεις save τις αλλαγές ο ίδιος και έτσι είχες πολύ καλύτερο έλεγχο στο τι σώζεται και τι όχι. Τώρα πρέπει να έχεις τον νου σου να σβήνεις άχρηστα .opt αρχεία. Ωρες ώρες αναρωτιέμαι, έχεις ενα καλό συστημα που δουλευει καλά, για ποιο λόγο να το αλλάξεις κα ινα το χαλάσεις? Απλά για να πεις πως έκανες μια αλλαγή?
  14. Δεν είναι ότι είμαι 100% ευχαριστημένος, απλά έχω βολευτεί σε μία μέση λύση στο θέμα της εικόνας με τα μέσα που μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτήν την στιγμή. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο μέχρι να βρω μεγαλύτερο χώρο και κάποιο CRT monitor χωρίς προβλήματα. Και σίγουρα με ενοχλούν κάποια πράγματα (κυρίως το motion blur και όχι μόνο στα retro, πρέπει να τρέχει κάτι στα 120fps και πάνω για να καθαρίσει). Από input lag ευτυχώς δεν έχω θέμα με το 240hz monitor που χρησιμοποιώ πλέον. Καμία σχέση με την 60hz HD τηλεόραση, ακόμα και με το Game Mode ενεργοποιημένο. Νομίζω το input lag είναι ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα στις σύγχρονες οθόνες γιατί επηρεάζουν αρνητικά το gameplay.
  15. Δυστυχώς από ότι διαβάζω θες παλιά κάρτα γραφικών και Windows XP για το soft15khz. Αρα ένα δεύτερο PC για αυτόν τον σκοπό μόνο. Η λύση του RetroArch + PC Monitor φαίνεται πιο καλή.
×
×
  • Create New...