Jump to content

Imgema

Members
  • Content Count

    4,486
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Imgema last won the day on July 11 2018

Imgema had the most liked content!

Community Reputation

15,306 Excellent

About Imgema

  • Rank
    Alien RetroDatabase
  • Birthday 10/31/1980

Converted

  • Location
    Πευκη Αθηνα

Converted

  • Facebook
    http://www.facebook.com/tasos.akrido?ref=tn_tnmn

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/user/Imgema?feature=mhee

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επόμενο upgrade που καναμε. Καταργήσαμε τα ηχεια της τηλεόραης και βαλαμε ενα μικρο σύστημα 5.1 σε κάρτα ήχου. Ετσι με το woofer έχουμε και αρκετα ικανοποιητικο κραδασμικό 😛
  2. Imgema

    Android + RetroArch

    Μπορείς να μου θυμίσεις λίγο τι γράφεις στον stock.gl για να έχεις την ανάλυση αυτή? Ειχα φτιάξει κι εγώ αλλά τα έσβησα και τώρα τα ξανα χρειάστηκα.
  3. Εντάξει δεν προσπαθούσαν να τα κάνουν ρεαλιστικά τα arena FPS, ήταν έτσι για λόγους gameplay (βλέπε rocket jump που έγινε δημοφιλές από το Quake 1 και κράτησε αρκετές γενιές). Συμφωνώ για τις αναβαθμίσεις, παλιότερα ήταν τραγική η κατάσταση γιατί και πιο λίγο σου κρατούσαν τα parts και πιο ακριβά ήταν γενικά. "Ευτυχώς" πια έχουν πέσει σε τοίχο και δεν μπορούν να εξελίξουν τους επεξεργαστές το ίδιο γρήγορα και έτσι μπορώ κι εγώ να είμαι ακόμα με CPU από το 2014 και να είναι ακόμα τούμπανο.
  4. Με ένα παιχνίδι σαν το House of the dead μπορεί κάποιος να "ξεζουμίσει" καλά γραφικά πολύ πιο εύκολα από ένα παραδοσιακό FPS. Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν ελέγχεις την κάμερα, ούτε τo pacing του παιχνιδιού οπότε ο σχεδιαστής έχει τον απόλυτο έλεγχο του τι γραφικά θα εμφανίζονται στην οθόνη, πόσοι εχθροί κλπ. Ενώ σε ένα παιχνίδι που έχεις ελευθερία κινήσεων ο προγραμματιστής δεν μπορεί να προβλέψει τι θα δείχνει η οθόνη και έτσι πρέπει να αφήνει λίγο "αέρα" ώστε το παιχνίδι να είναι πάντα γρήγορο σε όλα τα πιθανά σενάρια. Νομίζω ότι δεν διαφωνούμε στο ότι σχεδιαστικά τα exclusives του DC ξεπερνούσαν όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια. Απλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το μηχάνημα πιο δυνατό σαν hardware, εμένα εκεί είναι η διαφωνία μου. Η ανάλυση και το πιο γρήγορο frame rate δεν είναι λίγο. Βάλε και το ότι στο PC τα περισσότερα παιχνίδια είναι multiplatform οπότε το optimization δεν είναι τόσο καλό όσο τα exclusives σε μία κονσόλα, δεν υπάρχει standard hardware/driver configuration οπότε κι εκεί χάνεις λίγο, βάλε και τα Windows, κλπ. Οπότε το να τρέχεις ports σε 4πλάσια ανάλυση όπως λες και 60fps σημαίνει ότι υπάρχει ένα brute force από το hardware που δεν το φτάνει η κονσόλα.
  5. Imgema

    Android + RetroArch

    Α οκ μαλλον μπερδεψα τα benchmark tools.
  6. Eτσι ηταν παντα. Τα PC δεν είχαν πολλα exclusives εξω απο Strategy και παρόμοια. Οποτε τα λεφτα τα έδινες για καλύτερη ανάλυση και frame rate στα multiplatform. Παντα ετσι οι PC users έκαναν χρηση του ανώτερου hardware και ακομα έτσι είναι.
  7. Imgema

    Android + RetroArch

    Δεν αντιλεγω απλως μου φαινεται παραξενο. 200κ στο benchmark ειναι καλη επίδοση αλλα οχι σαν τα ακριβα μοντελα.
  8. Imgema

    Android + RetroArch

    Για δοκιμασε ενα παιχνιδι που να τρεχει στα 60. Δες και το frameskip αν ειναι ενεγοποιημενο. Αν ειναι βγαλτο.
  9. Τα ξύλα έτοιμα (εκτός από τρύπες για ανεμιστήρες, κουμπιά, κερματοδέκτη, κλπ) Αυτοκόλλητο Getaway II, σχεδιασμένο από την αρχή σε υψηλή ανάλυση 8Κ περίπου (WIP, μόνο κάτι λεπτομέρειες μείνανε να κάνω)
  10. Συμφωνώ, τα 10αρια είναι σπαστικά. Αν κι εγώ έχω λύσει κάτι θέματα που είχα και δεν έχω προβλήματα, με τα updates ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Και το χειρότερο είναι ότι όταν φτιάξω καινούριο PC δεν θα μπαίνουν καν τα 7 σαν δεύτερα για retro gaming και emulators. Με το ζόρι 10.
  11. Imgema

    Android + RetroArch

    Εισαι σίγουρος ότι τρέχεις Gamecube fullspeed χωρίς frameskip?
  12. Κάνε install σε κανένα virtual PC ή δεύτερο μηχάνημα που δεν σε νοιάζει τόσο. Μετά κάνε copy-paste τα αρχεία που δημιουργήθηκαν. Κατά 90% θα δουλεύει.
  13. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με δίσκους ή RAM. Απλώς είναι ένα genre που ταιριάζει περισσότερο στα PC στο θέμα controls με το keyboard-mouse, βάλε και τον μάγο Carmack που το 1993 έκανε έναν ταπεινό 486 να κάνει πράγματα που ούτε οι μελλοντικές κονσόλες του 1995 δεν κατάφεραν στον ίδιο βαθμό με τα ports. Δεν ήθελε πολύ να γίνει το πιο δημοφιλές είδος παιχνιδιών στα PC. Ειναι και ένα genre που κάπως κρύβει τις αδυναμίες των δυτικών developers. Στο θέμα 3D animation και modelling χαρακτήρων οι Αμερικάνοι ήταν πάντα πολύ πίσω από τους Ιάπωνες. Σε ένα FPS όμως δεν σε νοιάζει αυτό. Ούτε βλέπεις τον χαρακτήρα σου, ούτε έχεις πολύ χρόνο να δεις τους αντιπάλους οι οποίοι άντε να είναι στην οθόνη λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να πεθάνουν ή να πεθάνεις. Ακόμα και το Quake 3 είχα άθλιο animation στους χαρακτήρες αλλά δεν το πρόσεχες ποτέ.
  14. Δεν διαφωνώ αλλά πάλι θα πω πως δεν έχει τόσο να κάνει με το hardware αλλά με την Ιαπωνική σχολή παραγωγής games καθώς τα PC είχαν ανώτερο hardware. Να το ξανασχεδιάσουν γιατί? Για να χτυπήσει την έκδοση του DC που δεν βγήκε ποτέ? Δεν είχαν λόγο προφανώς να το κάνουν και να χαλάσουν χρήμα και χρόνο. Eξάλλου το παιχνίδι έπρεπε να τρέχει κάπως και σε χαμηλότερων επιδόσεων PC. Οντως από τα καλύτερα παιχνίδια στο PC το Half-Life αλλά όχι το πιο καλό σε γραφικά. Μάλιστα χρησιμοποιούσε ακόμα την μηχανή του Quake 1, με μπόλικα modifications αλλά όπως και να το κάνεις ένα Quake 3 δεν το έφτανε σε θέμα τεχνολογίας και features. Τώρα αν συγκρίνεις το Quake 3 Arena (αυτό ήταν από τα κορυφαία στα γραφικά για PC) με την έκδοση για DC θα δεις μεγάλο χάσμα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Unreal Tournament το οποίο αν το έπαιζες με Glide υποστήριζε "detail texturing" (κάπως έτσι το έλεγαν) και όταν πήγαινες κοντά σε μία επιφάνεια αυτή άλλαζε το texture με ένα που έδειχνε την κοντινή λεπτομέρεια. Αυτό το εφέ ούτε και σήμερα δεν το βλέπω και τότε ήταν ότι καλύτερο είχα δει στον τομέα γραφικών. Φυσικά εγώ που είχα Voodoo 3 απολάμβανα όλα αυτά στα 60+ fps...
  15. Και σε i9 στα 5GHz με GTX 2080ti να το παίξεις το original Half-life πάλι στο Dreamcast καλύτερα μοντέλα θα έχει. Γιατί επανασχεδιάστικαν αποκλειστικά για αυτή την έκδοση. Στο PC έμειναν τα ίδια. Δεν θα αλλάξουν δια μαγείας δηλαδή αμα έχεις καλύτερο hardware στο PC 🤪 Βέβαια πλέον υπάρχει το ανανεωμένο Half-life Source.
×
×
  • Create New...