Jump to content

bambinella 100

Members
  • Content Count

    8,515
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

bambinella 100 last won the day on June 24

bambinella 100 had the most liked content!

Community Reputation

27,932 Excellent

4 Followers

About bambinella 100

  • Rank
    Extra Galactic RetroEntity!
  • Birthday November 22

Converted

  • Biography
    Ρετρομανιακή όσο δεν παίρνει άλλο!

Converted

  • Location
    Aθήνα

Converted

  • Interests
    Ζωγραφική, ταινίες ρετρό, βιβλία μυστηρίου

Recent Profile Visitors

9,140 profile views
  1. To I wake up screaming λες; Ναι, το εχω δει. Δεν ανηκει στα πολυ αγαπημενα μου, αλλα εχω να το δω κανενα τριαρι χρονια και τωρα που μου το θυμισες μπορει να το ξαναδω.
  2. Η Λωρα ειχε να διαλεξει αναμεσα σε τρεις αντρες: Τον Γουολντο, τον Σελμπι και τον Μαρκ. Τελικα διαλεγει τον Μαρκ γιατι αυτον ερωτευεται παρακινουμενη απο τα νιατα του και τον δυναμισμο του. Το γεγονος οτι αρχικα σκεφτεται να παντρευτει τον Σελμπι μας δειχνει την επιπολαιοτητα του χαρακτηρα της, καθως δεν ειναι ερωτευμενη μαζι του και ο Σελμπι ειναι ζιγκολο πολυτελειας. Στη θεση της θα τον χαριζα στην Ανν Τριντγουελ που τον θελει κολασμενα. Το γεγονος επισης οτι ποτε και σε καμια περιπτωση δεν επιλεγει τον Γουολντο καταδεικνυει την επιπολαιοτητα της για αλλη μια φορα. Η Λωρα ειναι δικο του δημιουργημα και ο Γουλντο ο μεντορας και ο φυλακας αγγελος της. Η Λωρα εχει ολα τα προσοντα για να γινει αυτο που θελει ο δημιουργος της, για να φτασει στην κορυφη και να κατακτησει τον κοσμο κατι που τελικα καταφερνει. Ο Γουλντο δεν την επιλεγει τυχαια αναμεσα σε τοσα νεα κοριτσια που γνωριζει. Καποια στιγμη, οπως συμβαινει πολλες φορες σε τετοιες περιπτωσεις, ο δημιουργος ερωτευεται το δημιουργημα του, αλλα εδω το δημιουργημα αρνειται να ανταποκριθει. Αν η Λωρα ηταν σε θεση να εμβαθυνει περισσσοτερο μεσα στους ανθρωπους, τοτε δεν θα γυριζε ποτε να κοιταξει οχι μονο τον Σελμπι, αλλα ουτε και τον Μαρκ. Οχι πως υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτους τους δυο, αλλα ο Μαρκ δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενα καλο λαϊκο παιδι που την αγαπαει και σιγουρα οταν περασει ο πρωτος ενθουσιασμος του ερωτα δεν θα εχει και πολλα να πει μαζι της. Ο Γουολντο, αν και μεγαλος σε ηλικια, ειναι αυτος που θα ταιριαζε στη Λωρα, αν εκεινη ηταν σε θεση να καταλαβει το πνευμα του και το παθος που υπηρχε μεσα του. Ποτε και κανενας αλλος αντρας δεν θα μπορουσε να την αγαπησει οσο αυτος. Κανενας δεν θα μπορουσε να αγαπησει ενα δημιουργημα οσο ο ιδιος ο δημιουργος του. Ευφημος μνεια στην ερμηνεια του Κλιφτον Γουεμπ στο ρολο του Γουολντο. Θα του εδινα με ολη μου την καρδια το βραβειο Οσκαρ που εχασε στην απονομη του 1944. Το βλεμμα του που πεφτει σαν χαδι πανω στο πορτραιτο της Λωρα οταν ξεναγει τον Μαρκ στο σπιτι της, αρκει απο μονο του για να ειναι στα ματια μου ο νικητης.
  3. Η Λωρα δεν ειναι αστυνομικο εργο. Δεν δινει το μεγαλο της βαρος στο ποιος ειναι ο δολοφονος, αλλα κυριως στη σχεση αναμεσα στη Λωρα και τον Γουολντο που ειναι και ο αφηγητης της ταινιας. Τι ατακες λεει αυτος ο ανθρωπος! Τον λατρευω. Κι ας μην ξεχναμε πως η ονειρεμενη σκηνοθεσια ανηκει στον μεγαλο Οτο Πρεμινγκερ. Ο Πρεμινγκερ καταφερνει και αποτυπωνει τις αποχρωσεις των χαρακτηρων, τις ιδιαιτεροτητες τους, τις φαντασιωσεις τους. Μονο η Λωρα μενει περισσοτερο στη σκια, αλλα αυτο γινεται ηθελημενα για να δημιουργησει μυστηριο γυρω απο το προσωπο της. Απο τις λιγες ασπρομαυρες ταινιες που υπαρχουν μεσα της τοσο ομορφες εικονες. Μπορεις να τη βλεπεις ακομα και χωρις ηχο.
  4. Νομιζω πως γινεται η μεγαλη ανατροπη στη μεση της ταινιας οταν ολοι θεωρουμε τη Λωρα δολοφονημενη και ξαφνικα τη βλεπουμε ζωντανη. Ο αστυνομος νομιζει πως βλεπει φαντασμα. Την ομορφια αυτης της ταινιας την καταλαβαινει κανεις μονο οταν τη δει. Το να περιγραψουμε απλως την υποθεση δε λεει και πολλα. Ειναι η ατμοσφαιρα που κυριαρχει σε ολο το εργο και το κανει μεγαλειωδες.
  5. Ειδα τη Μαυρη ορχιδεα χθες και ηταν οντως πολυ ενδιαφερουσα. Ταινια δυτερης διαλογης, αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια στο αν θα ειναι καλη η οχι. Εχω δει αμετρητες τετοιες και συνηθως μου αρεσουν πολυ. Ευχαριστη, γρηγορη, δεν αφηνει τον θεατη να παρει ανασα με τα καταιγιστικα γεγονοτα της πλοκης της. Ειδικα σε ενα θριλερ οπως αυτη, επιβαλλεται να μην ειναι αργο και κουραστικο. Οι Αγγλοι γενικα, το ειχαν αυτο στις ταινιες του '50 και μεχρι καποια στιγμη και του '60. Εφτιαχναν μικρα θριλερακια της μιας ωρας με πολυ ενδιαφερουσα υποθεση και οσα και να δω, δε λεω ποτε οχι σε ενα θριλερ ακομα. Πολλα απο αυτα παιχτηκαν αρχικα στους κινηματογραφους, αλλα αργοτερα προβληθηκαν στην αγγλικη τηλεοραση με τιτλο The Edgar Wallace Mystery Theatre.
  6. Θα τη δω τη Μαυρη ορχιδεα στα σιγουρα γιατι περα απο το σχολιο σου, διαβασα την υποθεση της και μου κινησε το ενδιαφερον. Για τη Λωρα εκανα οντως ενα μικρο σχολιο στο πρωτο ποστ αυτου του θεματος.
  7. @αριαδνη Τη Μαυρη ορχιδεα δεν την εχω δει. Δεν την ηξερα καν. Υστερα απο το σχολιο σου, θα τη δω οπωσδηποτε και συντομα. Για τη Λωρα τι να πρωτοπω; Λατρεια και την εχω δει τοσες φορες που εχασα τον λογαριασμο. Τιρνεϊ και Αντριους εχουν το απολυτο δεσιμο, αν και την παρασταση κλεβει για μενα ο Γουεμπ με τις θανατηφορες ατακες του.
  8. Αλιμονο. Και βεβαια το εχω δει. Απο περιπου 15 χρονων, ενα βραδυ Παρασκευης στην τηλεοπτικη Κινηματογραφικη Λεσχη που την παρακολουθουσα φανατικα. Εξαιρετικο θριλερ με πολλες ανατροπες, στοιχειο που το λατρευω, και με κυριοτερη αυτην στο φιναλε. Προσωπικα δε μου θυμιζει καθολου Hitchcock. Δεν εκανε τετοιες ταινιες ο μαιτρ. Περισσοτερο μοιαζει με ταινια του William Castle. Αν εχεις δει δικα του θριλερ, θα καταλαβεις τι εννοω. Οσον αφορα τη συγκριση με το Psycho, καλυτερα να μη λεμε τετοια πραγματα. To Psycho ειναι υπερανω συγκρισεως.
  9. Οντως, αγνωριστος, αλλα μου τον προδωσαν τα ματακια του.
  10. Τα καθημερινα Ο Σταματης Γαρδελης στα αρχικα επεισοδια της σειρας λεγεται Τελης και αργοτερα αλλαζει ονομα και γινεται Φοιβος.
  11. 1 α. Ναι, πολλες φορες. Η τελευταια ηταν πριν απο ενα λεπτο. 2 α. Ναι, τριαντα φορες μεχρι στιγμης, αλλα ευτυχως με σωζει παντα ενα γκαζαδικο και παντα το ιδιο. 3 β. Απ' ο,τι θυμαμαι οχι. Τι ειναι αμνησια; 4 β. Οχι, μονο στην Ομονοια. 5 γ. Ναι, απο πεθερα, κουνιαδο, εναν εφοπλιστη, την Εφη Οικονομου, τον Ανεστη Βλαχο, τον Αρτεμη Ματσα και την Τασω Καβαδια. 6 β. Δεν το εχω σκεφτει ποτε. Θα ρωτησω τον πατερα μου που ηταν ναυτικος. 7 α. Ναι, αλλα θα τον αγαπησω πρωτα γιατι εχω λεφτα αισθηματα. 8 β. Δε ζουσα στην Κατοχη, αλλα εχασα μανα και πατερα. 9 β. Οχι, εχω κανει δικαια. Καρυδωσα μια που εφτιαχνε κουιζ. 10. α. Ετσι λενε ολοι στη δυτικη πτερυγα. Περισσοτερα β. Δεν ειμαι μελο, το ξερω και το ξερετε. Αποδεικνυεται κι απο τις ταινιες του Ξανθοπουλου που δεν τις εχω δει πανω απο σαραντα φορες τη μια.
  12. Nαι, τα εχω διαβασει αυτα για τις δυο αδελφες. Κορακοζωητες παντως. Η Τζοαν πεθανε στα 96 και η Ολιβια ζει ακομα και ειναι 103!
  13. Αγαπημενη ταινια ο Σκοτεινος Καθρεφτης και τεχνικα αρτια, εαν σκεφτουμε οτι γυριστηκε το 1945 και τα πλανα με την Ολιβια ντε Χαβιλαντ σε διπλο ρολο διδυμων αδελφων ηταν απολυτα προσεγμενα και αληθοφανη.
  14. Ειναι η Μαρια Καλαμιωτου απο την Καλπικη Λιρα και ο Νικος Κουρκουλος.
×
×
  • Create New...