Jump to content

ARETARA

Members
  • Content Count

    1,730
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

ARETARA last won the day on August 9

ARETARA had the most liked content!

Community Reputation

78,265 Excellent

1 Follower

About ARETARA

  • Rank
    RetroNuts!
  • Birthday 09/29/1970

Converted

  • Biography
    Άντρας

Converted

  • Location
    Θεσσαλονίκη

Converted

  • YouTube
    http://www.youtube.com/user/exintavelones60

Recent Profile Visitors

1,618 profile views
  1. Και εδώ η συμμετοχή του Julio στη Eurovision του 1970, όπου ερμήνευσε το Gwendolyne (στίχοι και μουσική από κοινού με τον Leo Johns, ενορχήστρωση Augusto Alguero), που τελικά κατετάγη τέταρτο στην τελική κατάταξη. Φυσικά στο προοίμιο, ο Julio παίζει με τη μπάλα στο γήπεδο. Ασχολίαστο το κοστούμι.
  2. Οι δύο αστυνομικοί που έχουν αναλάβει την υπόθεση (Βάσος Ανδρονίδης και Ντίνος Καρύδης) κατευθύνονται προς το ατελιέ της κυρίας Νατάσας (Τασσώ Καββαδία) κάπου στο κέντρο της Αθήνας. Εντύπωση μου κάνει το περίεργο αυτό κτίριο και η επιγραφή του που δεν κατάφερα να διακρίνω (γράφει κάτι σαν mozuelle...). Επίσης, όσον αφορά τον χώρο ίσως βρίσκεται στη συμβολή 3ης Σεπτεμβρίου και Σατωβριάνδου καθόσον πριν τη σκηνή αυτή κάνει στιγμιότυπο στην επιγραφή του Ξενοδοχείου Άλμα (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτογραφία) που βρίσκεται στη συμβολή Δώρου και Σατωβριάνδου. Αν όντως η εκτίμησή μου είναι σωστή, το εν λόγω κτίριο στεγάζει σήμερα την ΕΥΔΑΠ Κέντρου.
  3. Καλά, εντάξει, είναι γνωστό το τραγικό επίπεδο πολλών δημοσιογράφων...
  4. Η πρώτη εμφάνιση της Μπέτυς Λιβανού (Μπέτυ Τράτα στην ταινία, όπως είναι το πραγματικό της επίθετο) στην ταινία "Άγγελοι της αμαρτίας" (1966) του Ανδρέα Κατσιμητσούλια. Σε πολύ νεαρή ηλικία, 16 ετών μόλις, ξενίζει με το παρουσιαστικό που διαφέρει εντελώς από αυτό που έχουμε συνηθίσει.
  5. Μια φετινή συνέντευξη με τον καλό ηθοποιό Λευτέρη Ελευθεριάδη που παραμένει διακριτικά μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
  6. Θα ήταν ωραίο αν είχαμε καμιά φωτογραφία από τα retro βινύλια!!!
  7. Οι ζώνες ασφαλείας πρώτη φορά τέθηκαν ως στάνταρ μέρος του εξοπλισμού από τη Σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo το 1959. Το 1968, το Αμερικανικό Κονγκρέσο νομοθέτησε και έκανε υποχρεωτική τη ζώνη ασφαλείας σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ. Στη Γαλλία αρχικά το 1973 για τα μπροστινά καθίσματα εκτός πόλης και το 1990 για τα πίσω. Αντίστοιχες νομοθεσίες για Σουηδία 1975 και 1986. Από το 1993 υποχρεωτικό σε όλη την Ευρώπη. Πηγές 1 και 2. Στην Ελλάδα, ο Ν. 614/1977 (ΦΕΚ 167Α/16.6.1977) "Περί κυρώσεως του Κώδικος Οδικής Κυκλοφορίας", ορίζει στο αρθ. 33 παρ. 2α ότι "...απαγορεύεται η κατάληψις θέσεως παραπλεύρως του οδηγού καθισμάτων υπό ατόμων ηλικίας μικροτέρας των δέκα ετών, εκτός εάν προφυλάσσονται ταύτα δι ειδικής ζώνης ασφαλείας ως και υπό προσώπων περισσοτέρων των αναλογούντων εις τα εν λόγω καθίσματα". Στον Ν. 2094/1992 (ΦΕΚ 182 Α/25.11.1992), το όριο γίνεται 12 ετών. Στον Ν. 2696/1999 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα στο άρθ. 33, παρ. 3 και 4 αναφέρεται: 3. Ο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος και μοτοποδηλάτου επιβάλλεται να μεριμνά για την ασφάλεια των συνεπιβατών του και ειδικότερα να ελέγχει αν φορούν τις ζώνες ασφαλείας και το προστατευτικό κράνος κατά τη μεταφορά τους. 4. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.
  8. Μία διαφημιστική αφίσα της ταινίας. Πηγή.
  9. Νομίζω ότι ο Enrique το είχε και από τότε...
  10. Το ομορφόσογο εν δράσει. Julio Jose Iglesias Preysler Jr από αριστερά, ο πατέρας στο κέντρο και Enrique στα δεξιά. Τα δύο αδέρφια έχουν 2 χρόνια διαφορά ηλικίας.
  11. Άμεση αναγνώριση φωτογραφίας. Αυτό έλειπε δα να μην την αναγνωρίσει η πλέον ειδικός!!!!☺️
  12. Σκέφτηκα πραγματικά ότι είναι κρίμα να μην υπάρχει έστω ένα thread αφιερωμένο σε αυτόν τον τεράστιο τραγουδιστή που από πολλούς θεωρείται ως ο σπουδαιότερος λατινόφωνος καλλιτέχνης όλων των εποχών. Φυσικά δεν διανοούμαι ότι σε μια αφιέρωση μπορεί να καλυφθεί μέρος έστω του έργου του αλλά κάνω εδώ μια αρχή ή οποία ευελπιστώ ότι θα έχει συνέχεια. Μίνι βιογραφικό. Ο Ιγκλέσιας (παρότι κανονικά προφέρεται Ιγλέσιας, το κρατάω εδώ για σύμβαση) γεννήθηκε το 1943 στη Μαδρίτη αλλά με ρίζες από τη Γαλικία. Ξεκίνησε σπουδάζοντας νομική και παίζοντας ως ποδοσφαιριστής (τερματοφύλακας) στην αναπληρωματική ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης που έπαιζε τότε στη Β' Κατηγορία Ισπανίας. Εκεί συνέχισε μέχρι που ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό δυστύχημα τον ανάγκασε να μην μπορεί να περπατήσει για δύο χρόνια και να κάνει θεραπείες για αρκετά χρόνια μετά. Μία νοσοκόμα του χάρισε μια κιθάρα και αυτό στάθηκε το καθοριστικό σημείο να ανακαλύψει το μουσικό του ταλέντο. Μετά την αποθεραπεία του ωστόσο, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη νομική. Το 1968 κέρδισε τον διαγωνισμό Benidorm International Song Festival με το κομμάτι La vida sigue igual (Η ζωή προχωράει το ίδιο) που χρησιμοποιήθηκε αργότερα για την ομώνυμη ταινία με θέμα τη ζωή του καλλιτέχνη. Η μεγάλη του επιτυχία του άνοιξε δρόμους και υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία Discos Columbia και κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ το 1969 με τίτλο Yo canto (Τραγουδώ). Σταθμός στην καριέρα του ήταν το επόμενο χρόνο η συμμετοχή του στη Eurovision όπου εκπροσώπησε την Ισπανία στη διοργάνωση των Βρυξελλών όπου παρόλο που δεν κέρδισε (άδικα κατά τον γράφοντα) εντούτοις άφησε άριστες εντυπώσεις. Το τραγούδι που ερμήνευσε Gwendolyne αναφέρεται σε μία προσωπική του ιστορία με μία Γαλλίδα με αυτό το όνομα. Στο διαδίκτυο υπάρχει τόσο ο προκριματικός όσο και η επίσημη συμμετοχή όπου στην αρχή και στο διαφημιστικό που κάνει κάθε χώρα ο Julio κάνει τσαλιμάκια με τη μπάλα αφού δεν ξέχασε τελείως και την άλλη τέχνη του. Εδώ θα παρουσιάσω το τραγούδι σε συνδυασμό με μία ταινία που συστήνω ανεπιφύλακτα. Αξιοσημείωτα άλμπουμ της περιόδου των '70s είναι τα Soy (1973), A flor de piel (1974) και El Amor (1975). To 1976 έκανε επιτυχία στην Ιταλία με το εξαιρετικό κομμάτι Se mi lasci no vale. Παρακάτω θα το ακούσουμε στην ισπανική έκδοση του si me dejas no vale (στην Ελλάδα ερμηνεύτηκε ως Αν μια μέρα σε χάσω από τον Πασχάλη), από το Φεστιβάλ Musical Mallorca 1978 (original ήχος). Το 1977 ο Julio είναι 33 ετών και κυκλοφοράει τον ομώνυμο δίσκο (A mis 33 anos). Παρακάτω ακούμε το ομώνυμο κομμάτι αλλά από το φεστιβάλ de Vina στη Χιλή το 1981. Παρακάτω παραθέτω και ορισμένες φωτογραφίες της περιόδου. 1. Ο Julio τερματοφύλακας. 2. Με την Κοσταρικανή ηθοποιό Giannina Facio. 3. Με τον Marvin Gaye. 4. Με τη Diana Ross. 5. Παντού και πάντα Julio. Τέλος Α' μέρους (συνεχίζεται...).
  13. Είναι πολύ πιθανή η ερμηνεία από τον Βογιατζή στην παράσταση, ειδικά αν σκεφτούμε ότι το "Παιδί μου" θα το ερμήνευσε για προφανείς λόγους η Βάνου. Κάτι άλλο τώρα, δεν μπόρεσα να αναγνωρίσω την ηθοποιό αυτή η οποία μπαίνει μάλιστα και στους πρωταγωνιστές της παράστασης. Ο λόγος για την παρακάτω φωτογραφία.
  14. Το έναυσμα για να ψάξω για τη συγκεκριμένη θεατρική παράσταση προήλθε από ένα σχόλιο στην καταχώριση του τραγουδιού "Διπλός γλυκός καημός". Σύμφωνα με αυτό, το πρώτο άκουσμα του τραγουδιού έγινε στην εν λόγω παράσταση του Γιώργου Γιαννακόπουλου, σε μουσική επιμέλεια Γιώργου Μουζάκη στο θέατρο Μετροπόλιταν, στις αρχές της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Σε αυτήν πρωταγωνιστούσε πλήθος αστέρων του ελληνικού κινηματογράφου όπως οι αδερφές Καλουτά, ο Νίκος Σταυρίδης και ο Γιάννης Γκιωνάκης, η Ζωζώ Σαπουντζάκη και ο Τάκης Μηλιάδης καθώς και άλλοι αξιόλογοι ηθοποιοί. Ένα καλαίσθητο ένθετο που σώζεται από την παράσταση δίνει σημαντικές λεπτομέρειες. Ποιος τελικά ερμήνευσε το τραγούδι στην παράσταση παραμένει ένα μυστήριο καθόσον στο ένθετο και πάνω από τους στίχους του τραγουδιού εμφανίζεται ο Γιάννης Βογιατζής ενώ η Τζένη Βάνου που κατά πολλούς έκανε την παρθενική ερμηνεία εμφανίζεται πάνω από τους στίχους του "Παιδί μου". Βέβαια, σε αυτήν την καταχώριση από το δισκάκι 45 στροφών φαίνεται οι ερμηνευτές να είναι η Τζένη Βάνου και ο Δημήτρης Μπαξεβανάκης. Κάποιες ακόμα μπροσούρες και πληροφορίες για την παράσταση μπορείτε να δείτε εδώ.
×
×
  • Create New...