Jump to content

elephadas

Members
  • Content Count

    3,259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

elephadas last won the day on May 24

elephadas had the most liked content!

Community Reputation

357,980 Excellent

About elephadas

  • Rank
    RetroJunkie™

Converted

  • Location
    USA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και στο 1602 βλέπουμε χαμογελαστούς ένστολους και νύφες. Αλλά αυτό δεν είναι άξιο σχολιασμού. Το να μοιάζουν πανευτυχείς την ημέρα του γάμου τους οι μελλόνυμφοι/νυμφευόμενοι/νεόνυμφοι δεν είναι παράξενο. (Η προσγείωση έρχεται αργότερα.) Δεν νομίζω ότι είναι λόγω μίζερης εποχής. Περισσότερο νομίζω φταίει το ότι συνήθως ήταν γάμοι από συνοικέσιο, ειδικά αν το ζεύγος ήταν ελαφρώς σιτεμένο. (Επίσης τις νύφες θα τις στένευαν και τα παπούτσια). Επικεντρώνω την προσοχή μου στους σταρ του σώου, δεν πολυπροσέχω τους κομπάρσους, οπότε δεν πρόσεξα το ον που σχολιάζεις, foutix - για γυναίκα την κόβω κι εγώ, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πρόσεξα βέβαια την κυρία αριστερά στην 1605(1), η οποία κατά μέσον όρο μεν κοιτάζει τον φωτογράφο όπως και οι υπόλοιποι, αλλά το κάθε μάτι της κοιτάει αλλού και πρέπει να πάρεις τη διχοτόμο της γωνίας τους για να βρεις που βλέπει. Ωστόσο τι έφταιγε εκείνη αν έτσι ήταν τα μάτια της? Μ' αρέσει να διασκεδάζω με πράγματα τα οποία είναι υπό τον έλεγχο των ηρώων (ύφος, ντύσιμο, πάχητα, τέτοια), όχι με φυσικά ελαττώματα ακόμη κι αν δεν είναι σημαντικά και μοιάζουν αστεία όπως τα μάτια της κυρίας.
  2. Βασικά το σχόλιό μου ήταν ότι εκείνη μπορεί να λέει ότι θα ήθελε να ήταν ερωμένη του Φιντέλ, τον Φιντέλ όμως τον ρώτησε αν την ήθελε? Πολύ αμφιβάλλω αν την ήξερε ο μακαρίτης έστω κι εξ όψεως. Οπότε βρήκα μια πλούσια που ούτε με είχε δει ποτέ μου, της εποχής που ήμουν νέος και ωραίος, και δήλωσα ότι μετάνοιωσα που δεν την έπιασα γκόμενα, λες και ήταν στο χέρι μου. αλλά Σοβαρά παίρνω τα εκτός φόρουμ. Εδώ κάνω την πλάκα μου και δεν παίρνω σοβαρά τίποτε. Ωστόσο ας σχολιάσω κάποια που γράφτηκαν, αν και θα βγω εκτός θέματος > ενώ για έναν άντρα ειδικά είναι καταστροφή αν δεν δουλεύει. Αντιπαρέρχομαι το "για έναν άντρα ειδικά" αλλά μια χαρά μπορεί κανείς να δουλεύει για το κέφι του αν το να μη δουλεύει το θεωρεί καταστροφή. Ας είχα αρκετά εκατομμύρια ώστε να μην έχω ανάγκη να δουλεύω κι αν βαριόμουνα να κάααααθομαι (πολύ το αμφιβάλλω) θα έβρισκα να κάνω κάτι που να μου αρέσει και θα το δήλωνα επάγγελμά μου > αργία μήτηρ πάσης κακίας λέγανε οι αρχαίοι. Δεν το λέγανε "οι αρχαίοι", το είπε ένας αρχαίος κάποτε, από τα εκατομμύρια ελλήνων που έζησαν συνολικά την περίοδο που αποκαλούμε "αρχαιότητα". Η φράση αποδίδεται στον Σόλωνα, ο οποίος ανήκε σε ευγενή οικογένεια και είχε δούλους να του κάνουν τις δουλειές ώστε αυτός να το παίζει ηγέτης, νομοθέτης, προπαγανδιστής, ποιητής, τουρίστας στην Αίγυπτο, στις Σάρδεις και σε άλλα μέρη, και άλλα τέτοια κουραστικά. Αν δεν χρειάζεται να δουλεύεις είναι εύκολο να υμνείς τις αρετές της εργασίας. Και το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, αλλά οι φτωχοί θέλουν να πλουτίσουν ενώ δεν ξέρω πολλούς πλούσιους που θέλουν να φτωχύνουν (αν ξέρετε κανέναν είμαι πρόθυμος να τον βοηθήσω).
  3. Πολύ πρακτικά αυτά τα νυφικά με τις ατέλειωτες ουρές. Η νύφη παντρευόταν και σκούπιζε και το πάτωμα της εκκλησίας ταυτόχρονα. Αν και η πεθερούλα αριστερά στην τελευταία φωτό μάλλον ετοιμάζεται να πατήσει την ουράμε το προτεταμένο πόδι της. Γιατί όλες οι φωτό, ακόμη και οι "πλούσιες" μου βγάζουν μια μιζέρια και ταλαιπωρία? Ίσως οι ηλικίες των νεονύμφων, ιδίως των γαμπρών, ίσως το ότι η γκλαμουριά των γαμπρονυφιάτικων ρούχων δεν ταίριαζε με τα σουλούπια και τα πρόσωπα, ίσως το ύφος των περισσότερων. Ο γαμπρός με το πονηρό χαμόγελο μου μοιάζει προικοθήρας ενώ η νύφη μόνο για ευτυχισμένη δεν μου μοιάζει, όπως και στις περισσότερες άλλες φωτό Εδώ στην κοινή φωτό ο γαμπρός μόνο τα κλάματα δεν βάζει, τέτοια δυστυχία, ενώ η νύφη έχει ένα ψεύτικο χαμόγελο που δεν κρατάει πολύ Άλλο παράδειγμα "ευτυχίας"
  4. Θέλεις να πεις ότι τη μέση ελληνική οικογένεια δεν την ενδιέφεραν σεξ και φετιχισμός? Τα βίτσια και οι μανίες των σταρ? Το αν η γάτα από το απέναντι μπαλκόνι μπορεί να τους ματιάσει? (Πολύ μορφωτικά αυτά τα εξώφυλλα τουλάχιστον για μένα, διότι την Μακρυπούλια την πρωτοέμαθα από το "Παρά πέντε" κι όσο για τον Γκλέτσο με τη δίχρωμη μούρη, δεν θα τον γνώριζα με τίποτε το 1995)
  5. Τι είναι το "Σώου Γούμανς"? Ελπίζω όχι αυτό που υποψιάζομαι. Κυρία Ρούσου μου, κι εγώ μετάνοιωσα που δεν έγινα εραστής της Χριστίνας Ωνάση ή οποιασδήποτε άλλης πολυεκατομμυριούχου της εποχής μου (δεν θα κόλλαγα στο όνομα, αρκεί να είχε πολλά εκατομμύρια), αλλά δεν το έκανα θέμα σε εξώφυλλο.
  6. 20 χρόνια δηλαδή μετά που το ανήγγειλε ο Ταχυδρόμος. Προφητικό περιοδικό.
  7. Το μετρό της Θεσ/νίκης ήταν στα σχέδια από την εποχή που το ζεύγος ήταν στα νιάτα του? 😲
  8. Αν ο ευτραφής ώριμος κύριος στις δύο πρώτες φωτό του ακριβώς από πάνω (τον βλέπουμε και νωρίτερα) είναι ο γαμπρός και ο ευσταλής νεότερος κύριος με τα γυαλιά πίσω τους είναι ο κουμπάρος, δεν τον βλέπω καλά τον γάμο. Όσο για το ύφος της πεθεράς, θα το ζήλευε μέχρι και η Τασσώ Καββαδία.
  9. Ναι, αλλά όπως λέει και το παραδοσιακό άσμα: Από τα μάτια πιάνεται, στα χείλη κατεβαίνει / κι από τα χείλη στη καρδιά, ριζώνει και δεν βγαίνει. και το λογότυπο μας φράζει τον δρόμο για την καρδιά της. Τι νομίσατε ότι εννοούσα? Πάντως με μπερδεύουν οι τίτλοι του περιοδικού. Ας πούμε πιο πάνω βλέπουμε μία κυρία με φόρεμα όλο τρύπες και από τους τίτλους έχουμε να διαλέξουμε μεταξύ δύο ονομάτων: Σούζαν Άσμπι και Αντώνιο Μπαντέρα. Ποιον δείχνει το εξώφυλλο? Κι όσο για το πώς σφάζει τα ονόματα, ας μην το συζητάμε. Έχουμε Ντέμη Μουρ (πώς λέμε Ντέμης Ρούσσος? Αλλά στο πιο θηλυκό), Αντώνιο Μπαντέρα, Saron Stone (το εγγλέζικο τους μάρανε), Τίνα Τάρνερ... κι αυτά έπιασε το μάτι μου σ' αυτή τη σελίδα μόνο.
  10. Στο 1598 αφήνω κατά μέρος την πρώτη φωτό όπου μάλλον απλώς σήμερον επ' ευκαιρία του [κάποιο γεγονός εδώ] ετελέσθη αγιασμός χοροστατούντος του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου κκ. Αγνώστου και πιάνω τις γαμήλιες φωτογραφίες που έχουν ζουμί. Στην πρώτη το ευτυχές ζεύγος έχει εξοβελιστεί στη δεύτερη σειρά, ενώ πρώτη θέση πίστα έχουν πιάσει μια φοβερή την όψιν πεθερά κι ένας συνοφρυωμένος πεθερός. Με δεδομένη τη αριστερή γριά και τον ασπρομούστακο και ασπρομάλλη γέρο πίσω, που χωριατοφέρνουν αλλά είναι πολύ νέοι για γονείς των πεθερικών, φτιάχνω ολόκληρο σενάριο. Είναι το άλλο πεθεροζεύγος, χαμηλότεροι κοινωνικά από το κεντρικό που είναι πιο αριστοκράτες και γι' αυτό δεν μοιάζουν και πολύ ενθουσιασμένοι που συγγενέψανε με τους παρακατιανούς. γι' αυτό και τους εξορίσανε στα περιθώρια. Η γηραιά κυρία με το μικρό κεφάλι και το γκρίζο φόρεμα δεξιά με μπερδεύει, πιο πολύ με γκουβερνάντα μοιάζει παρά την τιμητική της θέση. Η παρόμοια στάση των δύο κεντρικών πεθερικών, με ανοιχτά πόδια και χέρια στα γόνατα, δείχνει ότι γάμος ξεγάμος εδώ εξακολουθούν να κάνουν κουμάντο αυτοί. Άρα ο γαμπρός είναι σώγαμπρος. Αλλά όλο ξαναγυρνάω στο κεντρικό ζευγάρι. Πιο πολύ θα ταιριάζανε, με τα μούτρα αυτά, για φωτογραφίες προγόνων στον τοίχο κι όχι για ζωντανοί άνθρωποι που γιορτάζουν την ευτυχία του παιδιού τους, Στην επόμενη φωτογραφία αντίθετα τα πεθερικά και γενικότερα οι παλιότερες γενιές λάμπουν δια της απουσίας τους, μια που όλοι είναι σχετικά νέοι. Ακόμη και η προγονική φωτογραφία στον τοίχο είναι σε σχετικά νεανική ηλικία. Μόνο η κυρία με το μωρό στην πίσω σειρά μπορεί να είναι μητέρα κάποιων από τις νεαρές υπάρξεις δίπλα της, όχι όμως και της νύφης η οποία μου φαίνεται αυτό που επιεικώς τότε λεγόταν "μεγαλοκοπέλα". Κι ενώ ο γαμπρός και οι άλλοι μαντράχαλοι (εκτός του μπόμπιρα μπροστά) χαμογελάνε, η νύφη έχει ένα τελείως δυσκοίλιο ύφος. Κι ενώ αυτή δεν λέει πολλά από εμφάνιση, οι κοπέλες πίσω της είναι πολύ ομορφότερες. Ειδικά η ανέκφραστη νεαρά με τα έντονα ζυγωματικά ακριβώς πίσω από τη νύφη, που δεν θυμίζει τόσο Ελληνίδα. Η επόμενη φωτογραφία λέει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία που μακάρι να την ξέραμε. Γάμος είναι αυτός ή μνημόσυνο με κόλλυβα? (δείτε το τραπέζι μπροστά στη νύφη). Παρά την παρουσία μεγαλόσχημου ιερωμένου με επανωκαλλύμαυχο, άρα από αρχιμαντρίτης και πάνω, ακόμη και δεσπότης, δεν μοιάζει να είναι γάμος σε κανονική εκκλησία αλλά σε κάποιο δωμάτιο ή σε γωνιά μεγαλύτερης εκκλησίας. Άλλωστε δείτε πόσο στριμωγμένοι είναι όλοι, παρά το ότι δεν είναι δα και μεγάλο πλήθος και η φωτογραφία είναι κατά τη διάρκεια του μυστηρίου κι όχι στημένη πόζα μετά. Η νύφη είναι μεγάλη σε ηλικία και όχι μόνο δεν φοράει άσπρα αλλά ούτε καν ένα φουστάνι ανοιχτου χρώματος - πιο πολύ μου μοιάζει με αυστηρό ταγιέρ, το οποίο ελάχιστα ελαφραίνει με τα λουλούδια και το αστείο πράμα στο κεφάλι της. Οι πέρλες μάλλον επιτείνουν την αυστηρότητα, κι όσο για το ύφος της, δείχνει να θέλει να είναι οπουδήποτε αλλού εκτός από εκεί. Ο γαμπρός, αντίθετα, μοιάζει πανευτυχής. Όλα αυτά μου δείχνουν μια τελετή που έγινε βιαστικά και χωρίς προετοιμασίες και χωρίς ίχνος ρομαντισμού. Σε σύγκριση με αυτές η τελευταία φωτογραφία δεν θα είχε τίποτε ενδιαφέρον αν έλειπε ο κύριος δεξιά ο οποίος, την ώρα που ο φωτογράφος τους έλεγε ότι θα βγει το πουλάκι, αποφάσισε ότι θα ήταν καλή ιδέα να μας γυρίσει τα οπίσθια και να αλλάξει θέση, σαν να ήταν από τελείως άλλο ανέκδοτο.
  11. Το ξενοδοχείο "Ξενίας Μέλαθρον" το οποίο στη φωτογραφία φαίνεται να αιωρείται στον αέρα ήταν στη συμβολή Βουκουρεστίου και Βαλαωρίτου
  12. Όχι ρε ... ακόμη και τα "όνειρα που βγαίνουν" κάνουν διακρίσεις: Τα βλέπουν οι επώνυμοι, όχι εμείς η πλεμπάγια - εμείς βλέπουμε κοινά όνειρα. Τουλάχιστον ο πανικός και τρόμος από τα στοιχειωμένα σπίτια της Αθήνας είναι πιο δημοκρατικά ή πάλι μόνο οι επώνυμοι βλέπουν τα φαντάσματα? Ναι, και το ίδιο θα έλεγα για το εξώφυλλο με την κυρία Νένα Χρονοπούλου και το ψευτοδερμάτινο ντύσιμο. Μόνο το μαστίγιο της λείπει για Mistress Nena. Περίεργα γούστα είχε η Ελληνική οικογένεια, της οποίας περιοδικό εσεμνύνετο ότι ήταν ο "Τ" στον υπότιτλό του Αφού συμφωνήσω και υπερθεματίσω για το "Τόνυ λεβεντιά" θα σχολιάσω ότι αρκετοί μοιάζουν 25+ χρόνια πιο γέροι απ' ό,τι τώρα. Ας είναι καλά το botox και το photoshop που κάνουν όλους τους δεινόσαυρους να έχουν τσιτωμένο δερματάκι.
  13. Εεε, συγγνώμην, κυρά-Μαρία, αλλά όσο και να μακιγιάρεις τα μάτια σου δεν μπορούν να μοιάσουν με τα αμυγδαλωτά μάτια της προκατόχου σου...
  14. Το σοκ δεν ήταν μόνο στην καρδιά του Νίκου αλλά και στο γούστο του. Συνδυασμός γραβάτας και σακακιού που σκοτώνει. Και βλέπω λάθος ή το πουκάμισο είναι ριγέ?
×
×
  • Create New...