Jump to content

motherbrain

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

127 Excellent

About motherbrain

  • Rank
    RetroN00b

Converted

  • Location
    Athens

Converted

  • Twitter
    https://twitter.com/Kostas081
  1. Ορίστε και ένα link με όλα όσα αναφέρει μια άλλη πηγή. Update 5: There is a Nintendo Direct planned before the Nintendo Investor meeting. Nintendo will announce it within the next few days. Key points my sources highlighted to me: NinOS Nintendo Missions Zelda news NX News Star Fox news Δεν μπορώ να καταλάβω τι επιπλέον υπάρχει να ανακοινωθεί για το StarFox... Πάντως το βασικό είναι πως θα ετοιμάζουν Nintendo Direct (πριν της 28 Απριλίου) στο οποίο και θα ανακοινωθούν επίσημα οι πρώτες πληροφορίες για το ΝΧ. Αν φυσικά είναι αλήθεια όλα αυτά.
  2. Δεν κάνω καμία υπόθεση όταν γράφω πως η Sony είχε σχέδια για αναβαθμισμένο σύστημα εδώ και ένα χρόνο. Είναι γνωστό πως η Nintendo ξεκινάει την ανάπτυξη του επόμενου συστήματος της από την πρώτη μέρα που θα κυκλοφορήσει στην αγορά ένα νέο σύστημα. Επομένως δεν γράφεις τίποτα νέο, αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες. Εδώ έχουμε κάτι καινούργιο, μιλάμε για ps4,5 κάτι ενδιάμεσο δηλαδή. Σχετικά λοιπόν με θεωρίες συνωμοσίας πως και καλά η Sony λόγω ΝΧ προχώρησε σε αυτήν την κίνηση συγνώμη αλλά δεν θα λάβω μέρος. Άντε να συμφωνήσω πως μπορούν να μάθουν να χαρακτηριστικά του ΝΧ για να καταλήξουν στα τελικά του ps4k το οποίο όμως δεν ξέρουμε καν τι στόχο έχει και τι καινούργιο θα προσφέρει. Ακόμα περισσότερο δεν γνωρίζουμε κάτι χειροπιαστό για το ΝΧ. Ας περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες πριν προχωρήσουμε σε θεωρίες "τρόμου" γιατί ούτε ο Λιακόπουλος δεν θα μας φτάνει στο τέλος.
  3. Δεν έχει σχέση η κυκλοφορία του ΝΧ, στο gaf είχαν ανεβάσει μια Ιαπωνική συνέντευξη με εκπρόσωπο της Sony όπου γινόταν λόγος για αναβαθμισμένο ps4. Η συνέντευξη είχε γίνει σχεδόν πριν ένα χρόνο. O Phil Spencer εξαρχής δήλωσε για πλάνα αναβάθμισης για την επόμενη γενιά ασχέτως πως λειτούργησε για άλλη μια φορά "το χαλασμένο τηλέφωνο". Aυτοί οι "δημοσιογράφοι" για να κερδίσουν επισκεψημότητα αναπαράγουν την είδηση όπως προτιμούν. Δεν νομίζω ότι η Microsoft θα μπει στον κόπο να βγάλει μια νέα έκδοση του XboxOne, ειδικά μετά τις τελευταίες δηλώσεις του Spencer. Τώρα μάλιστα έχουν κάθε λόγο να περιμένουν βλέποντας κατά πόσο μπορεί ένα τέτοιο μοντέλο να είναι λειτουργικό μετά την κυκλοφορία και του ps4k...
  4. Καλά και αυτό είναι μόνο η αρχή, θα ακολουθήσουν άλλες τέσσερις εφαρμογές μέχρι τέλη Μαρτίου 2017. Η Nintendo πολύ έξυπνα θα χρησιμοποιήσει τις smart devices για την προώθηση των μελλοντικών της συστημάτων. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα.
  5. To Minish Cap θα μπορούσε άνετα να ήταν το πρώτο και καλύτερο φορητό Zelda αλλά αν είχε δύο-τρία μπουντρούμια παραπάνω. Η ιδέα του μικρού - μεγάλου είχε αποδωθεί πολύ καλά και το διαφοροποιούσε από ταυπόλοιπα της σειράς. Οπτικά παραμένει όμορφο μέχρι σήμερα και θα έλεγα το προτιμώ από το ALBW του 3D σε αυτό το κομμάτι τουλάχιστον.
  6. Οι μπουγελόφατσες είναι μέρος επίσης των παιδικών μου αναμνήσεων, θυμάμαι ο ΜΠΡΡΡ είχε δύο πρόσωπα, το κανονικό και χαρούμενο όταν τον γυρνούσες ανάποδα. Τέσπα, καλό θα ήταν όλες οι σχετικές φωτογραφίες και βίντεο να προστεθούν στο στο αρχικό μήνυμα. *Aυτή η φωτογραφία με τα γκαζάκια μου προκάλεσε τρελό flashback!
  7. Τελικά όλοι με αυτό ασχολούνται, ο τύπος απορώ πως δεν έσκασε στην κυριολεξία από τα γέλια. Epic is Epic. Τέσπα, ανέβασα στο blog μου ένα θέμα σχετικά με την αξία της πλατφόρμας - οικοσυστημάτων στα μελλοντικά δρώμενα τόσο της Nintendo όσο και γενικότερα. Αν θέλετε ρίξετε μια ματιά μεταξύ άλλων: http://tinyurl.com/hhr5uhs
  8. Το Donkey Kong Country θυμάμαι επίσης και αυτό γιατί κυκλοφορούσαν κοντά στις γιορτές. Γενικώς τα Χριστούγεννα τα έχω συνδέσει με platforms games...
  9. Ε για αυτό έγραψα ότι ο καθένας έχει το "όραμα" του για την σειρά, το δικό σου είναι η συμμετοχή της FROM Software. Η Retro Studios ξέρεις πολύ καλά ότι ανήκει πλήρως στην Nintendo. Δεν είναι εσωτερικό στούντιο αλλά είναι ένα σύμπλεγμα Nintendo + Δυτικής νοοτροπίας. Καλά άσε τον Miyamoto, έχει κάνει αρκετά αλλά η συμμετοχή του στην ανάπτυξη τίτλων πρέπει να παραμείνει συμβουλευτική. Έχει προβεί σε διάφορα λάθη τα τελευταία χρόνια, ευτυχώς δήλωσε πως δεν συμμετέχει στην ανάπτυξη του ΝΧ. Επίσης πλέον έχει αναλάβει άλλο ρόλο στην εταιρία που είναι η παροχή συμβουλών και καθοδήγησης σχετικά με τις οργανωτικές λειτουργίες σε ένα εξειδικευμένο τομέα. Το GX ήταν καλό παιχνίδι αλλά ισχύει αυτό που έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, αν το είχε αναλάβει εσωτερικό στούντιο της Nintendo θα ήταν καλύτερο. *Πάντως κάτι φαίνεται να ψήνεται με το F-Zero γενικότερα, θα δούμε στην πορεία... Προσωπικά δεν είμαι απαισιόδοξος για το Metroid. Πιστεύω πως η Nintendo δεν έχει πολλές επιλογές πλέον, είναι σαφέστατο από την πορεία του WiiU (που είναι παρόμοια με του NGC) πως τα κλασσικά ip της Nintendo δεν έχουν τόσο μεγάλη δυναμική. Μόνη εξαίρεση το Wii που εκεί τα παιχνίδια που έχτισαν την βάση ήταν τα Wii Fit, sports, play και Brain Age. Σίγουρα πούλησαν πολύ καλά και παιχνίδια όπως το MK Wii, NSMB αλλά δεν ήταν αυτά που έκαναν την διαφορά. Τώρα θέλουν να επιτύχουν την αύξηση της δημοτικότητας των χαρακτήρων τους μέσω μιας πλατφόρμας που θα παίζει παντού τον ρόλο της. Περισσότερα όμως σε αυτό κατά το τέλος της εβδομάδας μιας και ετοιμάζω ένα συνολικό άρθρο στο blog με σχετική θεματολογία. Εμένα πάντως το πρόβλημα μου πλέον είναι πως η Nintendo έπρεπε να είχε αυξηθεί σε προσωπικό ώστε να μπορεί να παράγει περισσότερο software και παράλληλα να καλύπτει μεγαλύτερο εύρος παιχνιδιών. Παράδειγμα το WiiU έχει ένα κάρο party games και platform games, πάλι καλά δηλαδή που κυκλοφόρησε και το Splatoon και είδαμε κάτι διαφορετικό σε ένα είδος που εσωτερικά η Nintendo δεν το είχε ακουμπήσει στο παρελθόν. Αυτά γιατί βγήκα και εκτός θέματος.
  10. Ισχύει ότι ο κόσμος προτιμάει τα κινηματογραφικά παιχνίδια. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιους είδους πρότυπα πόσω μάλλον όταν υπάρχουν πολλά cut scenes και QTE. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα κάτσω να κατακρίνω όσους τα προτιμούν ή ασχολούνται. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη ποικιλίας σε αυτήν την γενιά όταν οι εταιρίες προσανατολίζονται σε πλήθος από κινηματογραφικά shooters και open worlds (ανεξαρτήτου είδους) παιχνίδια. Όμως, επισημάνω ξανά, αυτό δεν έχει σχέση με το Other M. O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος. Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη. Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ. Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως... ΥΓ: Έχεις παίξει και το Pinball ρε θηρίο..
  11. Ισχύει ότι ο κόσμος προτιμάει τα κινηματογραφικά παιχνίδια. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιους είδους πρότυπα πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πολλά cut scenes και QTE. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα κάτσω να κατακρίνω όσους τα προτιμούν ή ασχολούνται. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη ποικιλίας σε αυτήν την γενιά όταν οι εταιρίες προσανατολίζονται σε πλήθος από κινηματογραφικά shooters και open worlds (ανεξαρτήτου είδους) παιχνίδια. Όμως, επισημάνω ξανά, αυτό δεν έχει σχέση με το Other M. O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος. Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη. Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ. Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως...
  12. Το Other M τελικά δημιούργησε πολλές πληγές. Καταρχήν το παιχνίδι δέχτηκε αρνητική κριτική από την πλειοψηφία, τουλάχιστον αυτήν την εικόνα έχω μέσα από το διαδίκτυο. Οπότε τα σχετικά περί "οι περισσότεροι gamers πλέον γουστάρουν τα games να είναι σαν ταινίες" δεν έχουν σχέση με το συγκεκριμένο παιχνίδι γιατί πολύ απλά δεν άρεσε αυτός ο προσανατολισμός. Επομένως το πρόβλημα με το Other M ήταν όντως η βαρύτητα που έδωσαν στην ιστορία. 1ον έκανε το παιχνίδι υπερβολικά γραμμικό για τα επίπεδα της σειράς και 2ον το όλο σκηνικό με τον Adam να δίνει "άδεια" στην Samus τι και πότε να το χρησιμοποιήσει ήταν ξεκάθαρα λάθος μηχανισμός. Όπως και να έχει ο Sakamoto ξενέρωσε και έμμεσα δήλωσε πως δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθεί. Η FROM SOFTWARE δεν έχει καμία σχέση με το Metroid γιατί πολύ απλά δεν δημιουργεί παραπλήσια παιχνίδια για να έχει την εμπειρία. Το ίδιο έγινε στην περίπτωση του Metroid Other M που το αναπτύχθηκε από την Team Ninja που η προϊστορία της είναι τα Ninja Gaiden και Fighting Games. Αντίθετα το στούντιο της Koei που έφτιαξε το Hyrule Warriors έχοντας εμπειρία από τα Warriors games (που είναι και το σήμα κατατεθέν της) το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Επίσης η Team Ninja βοήθησε -στο ίδιο παιχνίδι- στο σύστημα μάχης, κάτι που κατέχει αρκετά καλά αν αναλογιστούμε τα παιχνίδια action που δημιουργεί. Πάντως αν δεν έχεις ασχοληθεί με τα Prime, τότε ένα έχω να πω: "Ντροπή σου."
  13. Δεν υπάρχει περίπτωση να τρέχει στα 60fps το Zelda U στο WiiU. Δεν θυμάμαι κανένα open world παιχνίδι του Wii U να τρέχει στα 60fps όπως το Xenoblade για παράδειγμα.
  14. Βασικά τα Zelda δεν τρέχουν στα 60fps αλλά στα 30fps, το Zelda U δεν θα αποτελεί εξαίρεση ειδικά όταν μιλάμε για open world game. Ίσως να πετύχουν τα 60fps αν κυκλοφορήσει επίσης και στο ΝΧ (αν το ΝΧ είναι οικιακό σύστημα τελικά).
  15. Δεν έβαλες την καλύτερη, έρχομαι όμως μετά από τόσα χρόνια θα διορθώσω αυτήν την αδικία:
×
×
  • Create New...