Jump to content

alfisti156

Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

alfisti156 last won the day on March 3 2018

alfisti156 had the most liked content!

Community Reputation

27 Excellent

About alfisti156

  • Rank
    RetroWannaBe

Converted

  • Facebook
    Costas Kondilis
  1. Το πενταράκι μου.... μπορεί να μην έχει αξία συλλεκτική αλλά ένα πεντάρι έχει αξία χρηστική Αυτό είναι ένα κουρδιστό Ω του παππού μου, που έχει γίνει μανία να το κουρδίζω με τον πρωινό καφέ μου. Ένα ρολόι που δουλεύει Χ δεκαετίες. Άγνωστο το έτος κατασκευής... σίγουρα πίσω απ' τη δεκαετία του 60 ...στο ψάξιμο είμαι για χρονογράφο της Seiko 6138 καθώς από 6139 είμαι με αυτούς τους τρεις καλυμμένος. ...όταν στα 50 σου, βρίσκεις καταχωνιασμένο το πρώτο σου αυτόματο ρολόι -πριν είχες ΤΙΜΕΧ κουρδιστό- που έχεις να το συναντήσεις από όταν ήσουν σπουδαστής. Ένα Orient αυτόματο που μου είχε αγοράσει πατέρας μου όταν ήμουν έφηβος κάπου μεταξύ '78-82. Δεν θυμάμαι ακριβώς το έτος. Συγκεκριμένα θυμάμαι που είχε καλέσει τον ρολογά να έρθει με ένα βαλιτσάκι με ρολόγια στο συνεργείο και με είχε φέρει για να διαλέξω και να μου αγοράσει το πρώτο μου σοβαρό ρολόι όπως που είχε πει καθώς το αυτόματο ρολόι εκείνη την εποχή ήταν ότι ποιο σύγχρονο. Ήταν καταχωνιασμένο πάνω από 20 χρόνια....καθώς είχα αρχίσει να αγοράζω και να επισκευάζω χρονογράφους της seiko που σας έχω παρουσιάσει και να τους στέλνω για επισκευή οπότε το εφηβικό Orient μου φαινόταν "φτωχό" με μόνο δευτερολεπτοδείκτη και μία ημερομηνία. Σήμερα χωμένο σε μία τσάντα. Το βρήκα, και με το που το άγγιξα για να ρυθμίσω ώρα και ημερομηνία άρχισε να δουλεύει!!!!!!! και μετέπειτα του έδωσα και άλλες για να κουρδιστεί. ...Τώρα το μπρασελέ του ούτε που θυμάμαι γιατί είχε αφαιρεθεί και σίγουρα δεν θα βρεθεί, αλλά θα τοποθετηθεί λουράκι. Η τρέλα μου με τα μηχανικά ρολόγια με έκαναν αργότερα να αναζητώ μεταχειρισμένα δεκαετίας '70 και να τα δίνω για ανακατασκευή. Ένα ακόμα 6139 της SEIKO το 6139-6012 βρίσκεται στον δρόμο της ανακατασκευής, καθώς ο ρολογάς μου βρήκε σε πολύ καλή κατάσταση μηχανή 6139Β που έχει λυθεί για να καθαριστεί και μετά να τοποθετηθεί στην όμορφη κάσα του Ιαπωνικού χρονογράφου. Το ρολόι το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο σε άθλια κατάσταση πριν 10+ χρόνια και ήθελε αλλαγή μηχανής και μπρασελέ. Μπρασελέ μου είπε ότι βρηκε αλλά αν δεν τον δω δεν θα μπει στο ρολόι και θα τοποθετηθεί λουράκι δερμάτινο. Είναι στα χρώματα του εικονιζόμενου 6139-6012 και θα μπει φωτογραφία του όταν τελειώσει και το παραλάβω στα χέρια μου Ο πρώτος μου χρονογράφος της seiko 6139-7002 που αγόρασα μεταχειρισμένο πριν 25 ετία και δουλεύει όποτε του το ζητήσω ρολόι!!!!!!!! Επιτέλους μετά από χρόνια ψαξίματος, βρέθηκε κορώνα σε αρίστη κατάσταση για το αγαπημένο μου SEIKO 6139-6002, επ' ευκαιρίας λύθηκε καθαρίστηκε, λιπάνθηκε και ο ρολογάς μου βρήκε σε αριστη κατάσταση το έξω αλλά και το έσω στεφάνι!!!!!! Το επόμενο που έδωσα στα τελη Γενάρη 2018 στον ρολογά μου το 6139Β-6012 για service και για να μπει γνησιο μπρασελλέ καθώς εκείνος έχει και το παρέλαβα στα μέσα Φλεβάρη 2018. Το συγκεκριμένο Orient είναι αυτόματο αγοράστηκε τέλη δεκαετάς 70 απ' τον πατέρα μου όταν "έχασε" ένα άλλο σκυλί που ειχε Citizen 24 Jewels αυτόματο με λευκή πλάκα και μόνον ημερομηνία που με την εργασία του στο συνεργείο τα καθάριζε βουτώντας το σε δοχείο με ακουαφόρτε , ένα σκυλί το Citizen που διαλύθηκε σε δουλειές στο σκάφος του όταν πιέστηκε καπου κοντά στο σοτρώπι που έκανε αλλαγή σε βάση μίας απ' τις δύο μηχανές. Ένα ρολόι και αυτό το Orient που καθημερινά κουρδίζω για να δουλεύει χωρις να γνωρίζει τι πάει να πειθ service και επισκευές. αν μπορεί κάποιος ας πει πιθανό μοντέλλο...
  2. Στα simca 1307/1508 βασίστηκε μετέπειτα το Ρώσιο Moskvitch Aleko https://en.wikipedia.org/wiki/Aleko
  3. Φυσικά και το μοτερ και οι αναρτήσεις βελτιωνόντουσαν και είχε το Lada ομολογκασιόν όταν οι Σοβιετικοί και όχι μόνο, λαμβάναν μέρος και σε αγώνες του Παγκοσμιου Πρωταθλήματος
  4. ...άλλο πειραγμένα άλλο καγκουρεμένα. Πείραγμα εννοείται πως είναι η βελτίωση στα ήδη υπάρχοντα μέρη του κινητήρα, ανάρτησης, φρένων που είναι τοποθετημένα απ' το εργοστάσιο και κυρίως μέσα στα όρια της ομολογκασιόν.
  5. Σε τέλεια κατάσταση το έχεις το GLX! να σου πω την αλήθεια το χρησιμοποιώ το C50/12v για δουλειές μου μέσα στην Αθήνα οπότε προς το παρόν το θέμα "ακινητοποίησής του" αναβάλετε για το μέλλον όπως και λεπτομέρειες που χρειάζεται για να γίνει σε τέλεια κατάσταση
  6. Alfasud η Άλφα του Νότου, ήταν ιδιαίτερα πρωτοποριακή με Boxer κινητήρα για χαμηλό κέντρου βάρους που τοποθετήθηκε κατά τον διαμήκη άξονα και όχι εγκάρσια ώστε να είναι κεντραρισμένος όπως και το σασμάν-διαφορικό με αποτέλεσμα ισομεγέθη ημιαξόνια. Ταυτόχρονα οι δίσκοι των εμπρός τροχών ήταν τοποθετημένοι στις άκρες του διαφορικού -στους μπιλιοφόρους- πριν τα ημιαξόνια και όχι πάνω στους τροχούς ώστε να μειωθεί το αναρτόμενο βάρος και να έχει καλύτερη συμπεριφορά η ανάρτηση στις ανωμαλιες. Πίσω πάλι είχε δισκόφρενα ακόμα και στα 1200 cc δηλαδή σε όλες τις εκδόσεις ανεξαρτήτως κινητήρων υπενθυμίζοντας πως η Alfa Romeo εκτός του ότι στρίβουν φρενάρουν υποδειγματικά σε κάθε συνθήκη. Η 33 που αντικατέστησε την Sud δεν θα λέγαμε πως ήταν άξιος συνεχιστής καθώς έγιναν βήματα προς τα πίσω κυρίως στα φρένα που πίσω ήταν ταμπούρα εκτός απ' την κορυφαία έκδοση, όπως και στα χαρακτηριστικά του πίσω άξονα. Παρ' όλα αυτά και η 33 αφήνει τις καλύτερες μνήμες απ' τη συμπεριφορά της, απλά ....δεν είναι Sud. Η ανάρτηση εμπρός - πίσω με διπλά ψαλίδια και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης την εκανε το απόλυτο μπροστοκίνητο όλων των εποχών -μέχρι και σήμερα- και όποιος είχε Alfasud -είχα την τύχη!- δε θα ξεχάσει τη συμπεριφορά της στο δρόμο. Τώρα όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής κυρίως λαμαρίνα, θέματα σκουριάς είχαν πολλά μα πάρα πολλά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, σίγουρα συνέβαλλαν και οι απεργίες των εργαζομένων του Νότου της Ιταλίας, απεργίες διαρκείας όπου όπως έχει σημειωθεί έμειναν λαμαρίνες εκτεθειμένες στις συνθήκες του καιρού αφύλαχτες... http://www.alfisti.gr/htms/ase.htm [video=youtube;i-76GhhNJ3A]
  7. και λίγη μουσική απ' το μοτεράκι του Dkw
  8. Οπότε φίλε χάρηκες και εσύ το εύστροφο 128 με τους απίστευτους χώρους του για το μέγεθός του και την αρκετά καλή συμπεριφορά!
  9. ...είμαι του 1968 γεννημένος, οπότε δεκαετία '80 υπήρχαν σε κυκλοφορία της γενιάς του ΄60 φίλε μου που μάθαμε να οδηγούμε...μετέπειτα στα 18 μου με Fiat 128 ένιωθα σύγχρονος και μετά από λίγο έπαιζα με μετατροπές στο ευστροφο αυτό μοτεράκι το DKW σε μοτερ, σασμάν (ελεύθερο τροχασμό, και ημιαυτόματο δηλαδή μόνον ακίνητο ήθελε συμπλέκτη σε 1η και όπισθεν, εν κινήση ανέβαζες και κατέβαζες χωρίς συμπλέκτη) το διαδέχτηκε το ανατολικό Wartburg που γάζωνε στις ειδικές με το μοτέρ και ανάρτησή του Για την ιστορία το Wartburg 353 (1000αρι δίχρονο τρικύλινδρο)
  10. ...οδήγηση είχα μάθει αρκετά πριν τα 18 σε ενα DKW που είχε ο πατέρας μου του 1956 (δίχρονο και γρήγορο για 1000αρι, τρικύλινδρο, με ημιαυτόματο σασμάν, αλλά ελεύθερου τροχασμού)
  11. H πρώτη μου Άλφα Ρομέο. Μία Αλφεττα 1,8 δεκαετία '90... δυστηχώς η έλλειψη ανταλλακτικών με έκανε και την χάρισα... [ATTACH=CONFIG]138438[/ATTACH] μου άρεσε η οδηγική της συμπεριφορά...απόλυτο ζύγισμα 50%-50% βάρους μπρος - πίσω... οπότε αγόρασε μία 75 1,8 [ATTACH=CONFIG]138439[/ATTACH]...ήταν τέλεια... με τέλειο αμάξωμα αλλά οι ανακοινώσεις Σουφλιά να μην κυκλοφορούν στην Αθήνα τα καταλυτικά Euro 1 με οδήγησε στην απόσυρση... για να πάρω μία 156 1,8 η οποία δυστηχώς η 156 είχε ένα άσχημο τέλος φέτος στις αρχές Απρίλη που γείτονας με Grand Cherroke του κόλησε το γκάζι -όπως είπε- την παράσυρε περίπου 10 μέτρα, αυτή χτύπησε άλλο παρκαρισμένο εμπρός συνολικά 5 αυτοκίνητα ζημια... η 156 άχρηστη βγήκε καθώς πίσω την ισοπέδωσε και εμπρός πήρε ράμφος... [ATTACH=CONFIG]138441[/ATTACH]...οπότε και πήρα απ' την αποζημίωση ένα Punto του 2003 τουλάχιστον να έχει χαμηλά τέλη και κατανάλωση...και να βρίσκω να παρκάρω...
  12. Εκτελεί τα χρέη του καθημερινά ως 100αρι.... αλλά με τα χρώματα της μαμάς του ακόμα!
×
×
  • Create New...