Jump to content

thanassis1979

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

236 Excellent

About thanassis1979

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στο Υπάρχει και Φιλότιμο η ανακοίνωση της παραίτησης Μαυρογιαλούρου τυπώνεται πρωτοσέλιδο σε φύλλο της Απογευματινής. Αυτό το ψεύτικο πρωτοσέλιδο βασίστηκε στο πραγματικό πρωτοσέλιδο της Πέμπτης 17 Ιουνίου 1965 (όπως φαίνεται από την κεφαλίδα και το θέμα αριστερά που έμειναν ίδια).
  2. Βοηθάνε οι αποκατεστημένες κόπιες... Και οι πολλές ίντσες στην τηλεόραση. Σε κάθε περίπτωση ήταν πολύ χαρακτηριστικό κτήριο... σε συνδυασμό με τα πολλά πεύκα.
  3. Ο Πεθερόπληκτος (1968). Τη χάζευα χθες στην ΕΡΤ και άρχισα να προσέχω το χώρο με τα πεύκα που χρησιμοποιείται ως άσυλο φρενοβλαβών στο τέλος της ταινίας. Φαινόταν ότι είναι κάποιου είδους πάρκο, αλλά η έμπνευση ήρθε όταν σε ένα πλάνο με τον Αυλωνίτη φάνηκε φευγαλέα αριστερά πάνω από τον ώμο του... το ΚΑΤ. Βάσει προσανατολισμού και λογικής είναι μέσα στο Άλσος Συγγρού, το οποίο εύκολα μετά κουμπώνει με 2 άλλα οικήματα που φαίνονται στις ίδιες σκηνές. Αφενός η Έπαυλη Ανδρέα Συγγρού και αφετέρου αυτό το κτίσμα λίγο παραπέρα μέσα στο Άλσος.
  4. Εξαιρετικό εύρημα!!!! Και είναι και πολύ λογική επιλογή από πλευράς παραγωγής, μιας και προσφέρεται για συνδυαστικό γύρισμα "πακέτο" με άλλες σκηνές της ταινίας στην ίδια περιοχή (το γραφείο στο ΚΑΤ, καφέ στην Αλάσκα κτλ).
  5. Θα είμαι λίγο στα όρια του thread (γιατί δεν είναι πραγματικός χώρος) αλλά νομίζω αξίζει τον κόπο. Έχουν γραφτεί αρκετά εδώ για τη Θεία Από Το Σικάγο, για το Κολωνάκι, τα λάθος άρθρα σε site που μιλάνε για άλλο σπίτι, κτλ κτλ. Έκανε μπαμ βέβαια πως τα "κοντινά" στο μπαλκόνι (για αρκετούς πρακτικούς λόγους) ήταν σκηνικό. Όμως μόλις το επιβεβαίωσα με τον πιο απίθανο τρόπο. Το σκηνικό-μπαλκόνι της Θείας Από Το Σικάγο χρησιμοποιήθηκε 9 χρόνια μετά ως προεκλογικό μπαλκόνι στο Κοινωνία Ώρα Μηδέν. Το κάγκελο ίδιο, μόνο άλλαξε χρώμα. Και οι δύο φωτογραφίες από το αρχείο της Finos Film. Στη φωτογραφία από το Κοινωνία Ώρα Μηδέν είναι ολοφάνερο πως πρόκειται για σκηνικό, μιας και μετά το κάγκελο βλέπουμε το... πάτωμα.
  6. @georgeafe απίστευτο εύρημα. Εκεί τριγύρω πρέπει να είναι και το άλλο σημείο (από την ίδια ταινία) που ούτε ο ίδιος ο Κατσουρίδης μπορούσε να εντοπίσει όταν κάποια στιγμή το 2008 έκανε ένα αφιέρωμα στο που γυρίστηκαν οι ταινίες του.
  7. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Είχα ξετινάξει στο ψάξιμο τα ρετιρέ των πολυκατοικιών στον Άγιο Παύλο. Δεν ήταν κανένα. Απογοητεύτηκα και τελικά τα παράτησα.
  8. Μπράβο!!! Το είχα προσέξει καιρό τώρα ότι είναι το ίδιο κουρείο... αλλά δεν μπορούσα να προσδιορίσω που είναι! Και νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι δεν υπήρχε κλινική απέναντι (Δρ. Ζιβέγγος) αλλά λειτούργησε η μαγεία του μοντάζ. Θ.
  9. Πραγματικά αν έχεις link για τέτοιο υλικό (υλικό από πρόβες και backstage είτε ασπρόμαυρο είτε έγχρωμο) θα ήθελα πολύ να το δω. Γιατί όσο το έχω ψάξει έχω βρει ελάχιστο. Επί της ουσίας οι εταιρίες που αναθέτουν τον επιχρωματισμό αμφιβάλω πάρα πάρα πολύ εάν διαθέτουν στους επιχρωματιστές συνοδευτικό υλικό. Εδώ ρε παιδιά βλέπουμε κίτρινα ταξί. Τι λέμε τώρα; Ότι ο επιχρωματιστής έκατσε και έψαξε τι χρώμα είχε η κουρτίνα; Δεύτερον και κυριότερον. Υπήρξε μια μεγάλη περίοδος που γυρίζονταν παράλληλα και έγχρωμες και ασπρόμαυρες ταινίες. Την περίοδο του Η Δε Γυνή, γυρίζονταν και το Μια Τρελή Οικογένεια. Οι σκηνογράφοι και οι διευθυντές φωτογραφίας των ασπρόμαυρων φιλμ συχνά έβαφαν τα ντεκόρ όχι με τα "πραγματικά" χρώματα, αλλά με χρώματα που θα έγραφαν καλά στο ασπρόμαυρο. Καταλήγοντας και με βάση όλα όσα έχω δει και ψάξει ο επιχρωματισμός γίνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό αυθαίρετα και χωρίς καμία αναφορά σε τεκμήρια της εποχής.
  10. Ο χρωματικός τόνος του γκρίζου δεν οδηγεί "μονοσήμαντα" σε χρώμα. Γι αυτό και όσοι παίρνουν το "ψηφιακό" πινέλο αυτοσχεδιάζουν. Δεν ανατρέχουν σε καμία πηγή. Εδώ είδαμε γκρίζα ταξί του 1960 βαμμένα κίτρινα στην επιχρωματισμένη. Και σε σκηνικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και σε έγχρωμες και σε επιχρωματισμένες ταινίες είναι εμφανές ότι δεν ελήφθη τίποτε υπόψη.
  11. Το θυμόμουν ότι υπήρχε θέμα, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να το ψάξω. Σε κάθε περίπτωση χρήσιμη η "ενοποίηση" του υλικού.
  12. Δυστυχώς από το φόρτο εργασίας δεν έχω προλάβει να ανεβάσω διάφορα ευρήματα. Όμως να δώσω το εξής: Στο "Είναι Ένας Τρελλός Τρελλός Βέγγος" του 1965 έχουμε δύο (ίσως και τρεις) σκηνές της αρχής που είναι γυρισμένες στο ίδιο σημείο. Το ξεφόρτωμα του πάγου, και η "επίταξη" του μπαρμπέρη. Το σπιτάκι στο βάθος είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Πιθανώς στο ίδιο σημείο να είναι και η παρέλαση της φιλαρμονικής, αλλά δεν φαίνεται το σπιτάκι για 100% βεβαιότητα. Που όμως είναι αυτό το σημείο; Όταν ξαναείδα το "'Έξω Φτώχεια και Καλή Καρδιά" (1964) να τος ξανά ο ίδιος χώρος αλάνας και στο βάθος το ίδιο σπιτάκι! Μόνο που αυτή τη φορά έχουμε μια ιδέα που μπορεί να είναι, καθώς ο καβγάς των δύο πρωταγωνιστών γίνεται έχοντας μόλις βγει από το studio που γυρίζεται η... "Βίλλα με τα Τζάνερα". Δεν είναι πλέον δύσκολο να ταυτοποιηθεί το σημείο. Είναι η πίσω αυλή του Στούντιο Alfa στο Μαρούσι. Το σπιτάκι (στο διπλανό οικόπεδο) υπάρχει μέχρι και σήμερα. Βέβαια υπήρχε και απλούστερος τρόπος να το βρει κανείς, καθώς στα ζενερίκ και των δυο ταινιών αναγράφεται πως γυρίστηκαν εξ' ολοκλήρου στα Στούντιο Alfa. Κερασάκι στο "'Έξω Φτώχεια και Καλή Καρδιά" η Μάριον Σίβα φεύγει μετά το καβγαδάκι με τον Ντούζο με ταξί που παίρνει από την οδό Στουντίου. Αυτά προς το παρόν...
  13. Για την ιστορία το άρθρο της Καθημερινής για τους location manager είναι εδώ (συνήθως ανεβαίνουν 2-3 μέρες μετά την Κυριακή): http://www.kathimerini.gr/997968/gallery/politismos/kinhmatografos/yaxnontas-arena-gia-toys-drakoys-toy-game-of-thrones
×
×
  • Create New...