Jump to content

thanassis1979

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

226 Excellent

About thanassis1979

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Θα είμαι λίγο στα όρια του thread (γιατί δεν είναι πραγματικός χώρος) αλλά νομίζω αξίζει τον κόπο. Έχουν γραφτεί αρκετά εδώ για τη Θεία Από Το Σικάγο, για το Κολωνάκι, τα λάθος άρθρα σε site που μιλάνε για άλλο σπίτι, κτλ κτλ. Έκανε μπαμ βέβαια πως τα "κοντινά" στο μπαλκόνι (για αρκετούς πρακτικούς λόγους) ήταν σκηνικό. Όμως μόλις το επιβεβαίωσα με τον πιο απίθανο τρόπο. Το σκηνικό-μπαλκόνι της Θείας Από Το Σικάγο χρησιμοποιήθηκε 9 χρόνια μετά ως προεκλογικό μπαλκόνι στο Κοινωνία Ώρα Μηδέν. Το κάγκελο ίδιο, μόνο άλλαξε χρώμα. Και οι δύο φωτογραφίες από το αρχείο της Finos Film. Στη φωτογραφία από το Κοινωνία Ώρα Μηδέν είναι ολοφάνερο πως πρόκειται για σκηνικό, μιας και μετά το κάγκελο βλέπουμε το... πάτωμα.
  2. @georgeafe απίστευτο εύρημα. Εκεί τριγύρω πρέπει να είναι και το άλλο σημείο (από την ίδια ταινία) που ούτε ο ίδιος ο Κατσουρίδης μπορούσε να εντοπίσει όταν κάποια στιγμή το 2008 έκανε ένα αφιέρωμα στο που γυρίστηκαν οι ταινίες του.
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Είχα ξετινάξει στο ψάξιμο τα ρετιρέ των πολυκατοικιών στον Άγιο Παύλο. Δεν ήταν κανένα. Απογοητεύτηκα και τελικά τα παράτησα.
  4. Μπράβο!!! Το είχα προσέξει καιρό τώρα ότι είναι το ίδιο κουρείο... αλλά δεν μπορούσα να προσδιορίσω που είναι! Και νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι δεν υπήρχε κλινική απέναντι (Δρ. Ζιβέγγος) αλλά λειτούργησε η μαγεία του μοντάζ. Θ.
  5. Πραγματικά αν έχεις link για τέτοιο υλικό (υλικό από πρόβες και backstage είτε ασπρόμαυρο είτε έγχρωμο) θα ήθελα πολύ να το δω. Γιατί όσο το έχω ψάξει έχω βρει ελάχιστο. Επί της ουσίας οι εταιρίες που αναθέτουν τον επιχρωματισμό αμφιβάλω πάρα πάρα πολύ εάν διαθέτουν στους επιχρωματιστές συνοδευτικό υλικό. Εδώ ρε παιδιά βλέπουμε κίτρινα ταξί. Τι λέμε τώρα; Ότι ο επιχρωματιστής έκατσε και έψαξε τι χρώμα είχε η κουρτίνα; Δεύτερον και κυριότερον. Υπήρξε μια μεγάλη περίοδος που γυρίζονταν παράλληλα και έγχρωμες και ασπρόμαυρες ταινίες. Την περίοδο του Η Δε Γυνή, γυρίζονταν και το Μια Τρελή Οικογένεια. Οι σκηνογράφοι και οι διευθυντές φωτογραφίας των ασπρόμαυρων φιλμ συχνά έβαφαν τα ντεκόρ όχι με τα "πραγματικά" χρώματα, αλλά με χρώματα που θα έγραφαν καλά στο ασπρόμαυρο. Καταλήγοντας και με βάση όλα όσα έχω δει και ψάξει ο επιχρωματισμός γίνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό αυθαίρετα και χωρίς καμία αναφορά σε τεκμήρια της εποχής.
  6. Ο χρωματικός τόνος του γκρίζου δεν οδηγεί "μονοσήμαντα" σε χρώμα. Γι αυτό και όσοι παίρνουν το "ψηφιακό" πινέλο αυτοσχεδιάζουν. Δεν ανατρέχουν σε καμία πηγή. Εδώ είδαμε γκρίζα ταξί του 1960 βαμμένα κίτρινα στην επιχρωματισμένη. Και σε σκηνικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και σε έγχρωμες και σε επιχρωματισμένες ταινίες είναι εμφανές ότι δεν ελήφθη τίποτε υπόψη.
  7. Το θυμόμουν ότι υπήρχε θέμα, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να το ψάξω. Σε κάθε περίπτωση χρήσιμη η "ενοποίηση" του υλικού.
  8. Δυστυχώς από το φόρτο εργασίας δεν έχω προλάβει να ανεβάσω διάφορα ευρήματα. Όμως να δώσω το εξής: Στο "Είναι Ένας Τρελλός Τρελλός Βέγγος" του 1965 έχουμε δύο (ίσως και τρεις) σκηνές της αρχής που είναι γυρισμένες στο ίδιο σημείο. Το ξεφόρτωμα του πάγου, και η "επίταξη" του μπαρμπέρη. Το σπιτάκι στο βάθος είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Πιθανώς στο ίδιο σημείο να είναι και η παρέλαση της φιλαρμονικής, αλλά δεν φαίνεται το σπιτάκι για 100% βεβαιότητα. Που όμως είναι αυτό το σημείο; Όταν ξαναείδα το "'Έξω Φτώχεια και Καλή Καρδιά" (1964) να τος ξανά ο ίδιος χώρος αλάνας και στο βάθος το ίδιο σπιτάκι! Μόνο που αυτή τη φορά έχουμε μια ιδέα που μπορεί να είναι, καθώς ο καβγάς των δύο πρωταγωνιστών γίνεται έχοντας μόλις βγει από το studio που γυρίζεται η... "Βίλλα με τα Τζάνερα". Δεν είναι πλέον δύσκολο να ταυτοποιηθεί το σημείο. Είναι η πίσω αυλή του Στούντιο Alfa στο Μαρούσι. Το σπιτάκι (στο διπλανό οικόπεδο) υπάρχει μέχρι και σήμερα. Βέβαια υπήρχε και απλούστερος τρόπος να το βρει κανείς, καθώς στα ζενερίκ και των δυο ταινιών αναγράφεται πως γυρίστηκαν εξ' ολοκλήρου στα Στούντιο Alfa. Κερασάκι στο "'Έξω Φτώχεια και Καλή Καρδιά" η Μάριον Σίβα φεύγει μετά το καβγαδάκι με τον Ντούζο με ταξί που παίρνει από την οδό Στουντίου. Αυτά προς το παρόν...
  9. Για την ιστορία το άρθρο της Καθημερινής για τους location manager είναι εδώ (συνήθως ανεβαίνουν 2-3 μέρες μετά την Κυριακή): http://www.kathimerini.gr/997968/gallery/politismos/kinhmatografos/yaxnontas-arena-gia-toys-drakoys-toy-game-of-thrones
  10. Μια μικρή συμπλήρωση μόνο. Σωστά βρήκες @antonovar ότι πρόκειται για την οδό Κυβέλης. Το screenshot που έβαλες κουμπώνει με τη σκηνή που μπαίνει στο σπίτι. Σε σύγκριση με το πρώτο πλάνο που βλέπουμε το δρόμο, η γαλάζια πόρτα του σήμερα (Κυβέλης 3) είναι η πόρτα στα δεξιά του κάδρου της ταινίας. Οπότε η αντίστοιχη λήψη είναι ετούτη (οπότε ταιριάζει και η πολυκατοικία στο βάθος).
  11. Ελαφρώς άσχετο αλλά νομίζω ότι εδώ είναι το κατάλληλο σημείο να ανεβάσω 2 λήψεις από την μοναδική εμφάνιση του Μάρκου Ζέρβα μπροστά από τις κάμερες. Είναι στο Τελευταίο Ψέμα του Κακογιάννη, στο ρόλο του Μάτεση που προσφέρεται να αγοράσει τον πίνακα του Γύζη. Παρότι είναι ρολάκι με λόγια, δεν αναφέρεται στα credits της ταινίας.
  12. Άντε να πεισω ότι το είχα μυριστεί αλλά το Street view δεν έχει περάσει από Χατζηγιάννη Μέξη. Ήμουν σίγουρος ότι κάπου θα υπήρχε. Ευχαριστώ! Θ.
  13. Ξέρω ότι χρωστάω απαντήσεις... αλλά θα κάνω μια ερώτηση. Έχει απαντηθεί που είναι αυτό εδώ το σημείο από το Ταγκό 2001;
×
×
  • Create New...