Jump to content

hannele

Members
  • Content Count

    1,568
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

hannele last won the day on October 27 2017

hannele had the most liked content!

Community Reputation

70,267 Excellent

About hannele

  • Rank
    RetroMasteR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στην ταινία "Γαμπρός από το Λονδίνο", ο φαρμακοποιός ειναι ο ηθοποιός Στράτος Παχης, δεν ειναι ο αληθινός φαρμακοποιός που βλεπουμε στον "Πανικο".
  2. Οι "σκύλες της λύσσας" πάντως από τις "Βάκχες" (Βάκχαι) του Ευρυπίδη έγιναν διάσημες εξαιτίας της Πέγκυς . Για την ιστορία, οι "σκύλες της λύσσας" είναι στίχος από το Δ στάσιμο της τραγωδίας κι το ερμηνευει η πρωτοκορυφαία του χορού. Στην εν λόγω τραγωδία ο χορός είναι χορός από Μαινάδες. Οι Μαινάδες ήταν νύμφες, συνοδοί του Θεού Διονύσου κι έφταναν σε ακραίες μορφες έκστασης για χάρη του, εξαιτίας της μανίας που έτρεφαν προς αυτον (εξού κι η ονομασία Μαινάδες). Σωστά λοιπόν η Πέγκυ κάθε φορά "ερμήνευε" τον στίχο σαν αλλόφρων γιατί ο στίχος είναι λόγια Μαινάδας σε κατασταση έκστασης. (Όπως είχε πει κι ο Μανώλης, ο πελάτης του μπαρ: "Ρε συ τι έπαθε; γιατί κάνει έτσι; δαιμονίστηκε;;; ) Απλά η υπερβολή κι η διακωμώδηση -γιατι υποτίθεται οτι η Πέγκυ ήταν ατάλαντη- ηταν αυτό που έβγαζε γέλιο. Το χορικό κι η μεταφραση: "Ίτε θοαί λύσσας κύνες, ίτ' είς όρος, θίασον ένθ' έχουσι Κάδμου κόραι, ανοιστρήσατε νιν επί τον εν γυναικομίμω στολά λυσσώδη κατάσκοπον μαινάδων." "Τρέξτε γρήγορα σκύλες της λύσσας, στο βουνο αμοληθείτε, που έχουν σύναξη οι κόρες του Κάδμου, με τον οίστρο κεντίστε πάνω στον κατάσκοπο ντυμένο με γυναικεία στολή που έχει λύσσα (να δει) τις μαινάδες"
  3. Μια πλούσια αιωνόβια γιαγιά, όντας άκληρη, αφήνει με διαθήκη την βίλα της στην Κηφισιά "εξ αδιαιρέτου" (εξού κι ο τίτλος της σειράς) στα εγγόνια των 2 καλύτερων φιλενάδων της. Κληρονόμοι της βίλας είναι η Έφη (Βάνα Παρθενιάδου) που είναι η εγγονή της μιας φίλης κι ο Αλέξανδρος (Αλέξανδρος Μυλωνάς) ο εγγονός της άλλης φίλης. Κανένας από τους δύο δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί οικονομικά το ακίνητο καθώς απαράβατος όρος στην διαθήκη είναι η απαγόρευση πώλησης ή ενοικίασης του, πλην της ιδιοκατοίκησης. Η Έφη είναι σχεδιάστρια μόδας, γύρω στα 30, αρκετά συντηρητική, ιδιόρυθμη με πολλές παραξενιές κι μόνη. Αποφασίζει να εγκατασταθεί στην βίλα, αφενός για να γλυτώσει το ενοίκιο του σπιτιού που διαμένει αφετέρου γιατί ο έτερος κληρονόμος ο Αλέξανδρος είναι μόνιμα εγκατεστημένος στην Αμερική. Τα σχέδια της όμως ανατρέπονται καθώς ο συγκληρονόμος της επιστρέφει στην Ελλάδα κι μη έχοντας άλλο περιουσιακό στοιχείο αποφασίζει να κατοικήσει κι εκείνος στη βίλα. Ο Αλέξανδρος ασχολείται με τους Η/Υ κι είναι πρόσφατα διαζευγμένος, το διαζύγιο μάλιστα ήταν κι ο λόγος επαναπατρισμού του στην Αθήνα προκειμένου να ξεχάσει γυρίζοντας σελίδα στην ζωή του. Δεν έχει παιδιά από το γάμο του, είναι λίγο πάνω από τα 35, λάτρης της μουσικής, ανοιχτός, μποέμ, έξω καρδιά, και με πολύ έντονη την αμερικάνικη νοοτροπία κι κουλτούρα στην καθημερινότητα του. Έτσι δύο τόσο διαφορετικοί άνθρωποι αναγκάζονται να μείνουν λόγω συνθηκών κι ανάγκης κάτω από την ίδια στέγη, έχοντας ο καθένας τον συμμαχό του στις μεταξύ τους προστριβές, ο Αλέξανδρος τον παιδικό του φίλο Γρηγόρη (Νίκος Αλεξίου) κι η Έφη την παιδική της φίλη Μαρία (Τζόυς Ευείδη). Τα στοιχεία αυτά παρουσιαστηκαν στο 1ο επεισόδιο της σειράς, όπου ουσιαστικά "έβαζαν" τον τηλεθεατή στην υπόθεση.
  4. Ο Νικόλας Σπαντίδης ως Λουκάς Δελόγγης σε ηλικία 10 ετών στην "Αίθουσα του θρόνου"
  5. Μεταφέρω εμπειρία φίλης Γιώργος Παρτσαλάκης: τον είχε συναντήσει φίλη σε πλοίο για την Κρήτη πριν λίγα χρόνια. Όπως τον βλέπουμε στους ρόλους του, έτσι μου είπε. Κοινωνικός, με χιούμορ, έτοιμος να σου πετάξει την ατάκα. Είχαν μαζευτεί 3-4 πιτσιρίκια γύρω του για αυτόγραφο, τους έπιασε κουβέντα σε ποιές τάξεις πανε, ποιο μάθημα τους αρέσει κλπ. Μιλούσαν όλα μαζί κι τους λεει: "παιδιά συγκρατηθείτε! συγκρατηθείτε! ένας-ένας!"
  6. Απο τοτε που αποσύρθηκε, δεν εδινε συνεντεύξεις, δεν ήθελε γιατί θεωρουσε οτι δεν είχε τίποτα να πει εφόσον πλεον δεν εργάζεται. Είχε αποτραβηχτεί απο τα φώτα παντελώς. Για αυτό ενδεχομένως να μην υπάρχουν κι συνεντευξεις του. Η αλήθεια είναι οτι οι δημοσιογράφοι τον "κυνηγούσαν" για συνέντευξη αλλά ηταν αρνητικος. Ωστόσο υπάρχει αυτό το βίντεο με "συνέντευξη"
  7. Θεωρώ οτι ο Βέγγος ηταν αυτό ακριβώς που βλέπαμε. Ουσιαστικά τον εαυτό του υποδυόταν στους ρόλους του. Ηταν ο καλός άνθρωπος κυριολεκτικά! Δεν του έχει αποδοθεί τυχαία ο τίτλος. Αμφιβάλλω αν αυτός ο άνθρωπος είχε ελαττώματα ή παραξενιές. Ηταν μια τεράστια ευαισθητη καρδιά που σκορπούσε γύρω του αγάπη. Κακία, εγωισμος, ζήλεια, εκδικητικότητα, καλάμι δεν υπηρχαν στο λεξιλόγιο του. Άνθρωπος βασανισμένος απο μικρο παιδι, ευσυνείδητος, συνεσταλμένος, εργατικός, τίμιος, συνεπής, σεβόταν τους πάντες. Χρεοκόπησε αρκετές φορες ακριβως γιατί στις δουλειές του ηταν συνεπής στις υποχρεώσεις του με τις πληρωμές, τα ενσημα κλπ. Δεν ηταν ο επιχειρηματιας που θα έριχνε τον εργαζόμενο για να κερδίσει εις βαρος του.
  8. Λένε οτι οι κωμικοί ηθοποιοί στην προσωπική τους ζωή είναι άτομα μελαγχολικά κι κλειστά. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό για ολους, πάντως η εικόνα που αποκόμισα απο 3 μεγάλους μας κωμικούς απέχει αρκετα απο την μπριόζα κι κεφάτη παρουσία που έβγαζαν προς τα έξω. Νίκος Ρίζος:Τον είδα μια και μοναδική φορά, αρχές δεκαετίας του '90 σε μια επιθεώρηση στο Δημ.Θέατρο Πειραία. Το μονο που θυμάμαι απο την εν λόγω παράσταση ειναι ο ρόλος του στο νούμερο του, που έκανε ενα σείχη. Ευγενικός μεν αλλά "βαρύς", δλδ λιγομίλητος, τυπικός, πολύ σοβαρός. Τον περίμενα όπως στις ταινίες του, πειραχτήρι, έτοιμος να πετάξει το αστείο, να σου κανει πλάκα. Δεν ήταν έτσι... Στάθης Ψάλτης: Τον είχα δει στο Δελφινάριο σε καλοκαιρινή επιθεώρηση πριν 15 περίπου χρόνια. Μαζί του έπαιζαν ο Κώστας Ευριπιωτης, ο Βουτσάς. Δεν ηταν βαρύς όπως ο Ρίζος, αλλά δεν ηταν κι εξω καρδιά όπως τον φανταζομουν. Πιο πολύ μελαγχολικό θα τον χαρακτηριζα, έβγαζε το βλέμμα του μια αδιόρατη θλίψη, αλλά τρομερά ευγενεστατος και κύριος! Κώστας Βουτσάς: Θα συμφώνησω με τους προλαλήσαντες, ουτε κρύο ουτε ζέστη. Τον έχω δει αρκετές φορες σε παραστάσεις. Αλλες φορες ηταν πιο ομιλητικός με τον κόσμο στα καμαρινια, αλλες όχι. Απο οτι έχω καταλάβει είναι μαλλον ανάλογα την κατάσταση στην οποία θα τον πετύχεις, αν έχει διάθεση να μιλήσει θα το κανει, αν δεν έχει απλα κλείνουν την πόρτα του καμαρινιου -οπως προαναφερθηκε σε προηγουμενα posts- οτι δήθεν δεν ειναι μεσα κι λείπει κι τέλος.
  9. Τάσος Χαλκιάς (ο Σάκης ο υδραυλικός): Τον είχε γείτονα συγγενής μου στο Χαϊδάρι για ενα διάστημα κι τον είχα γνωρίσει. Έμενε με ενοίκιο (σ.σ. ο Χαλκιάς) κι μετα άλλαξε γειτονιά. Άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Απλός, καλομίλητος, άνετος σαν να σε ξέρει απο καιρό. Του είχα πει πως είχα πάει στο θέατρο κι τον είδα λόγω της σειράς κι το χαιρόταν που ο ρόλος του υδραυλικού είχε απήχηση. Χαμογελαστός, κοινωνικός, θετικές οι εντυπώσεις μου. Η γυναίκα του μικροσκοπική, γύρω στο 1.55, χαμηλών τόνων, αρκετά μαζεμένη κι συνεσταλμένη, θα έλεγα ενα βήμα πίσω από το Χαλκιά κι ας μου επιτραπεί η λέξη "φευγάτη", έδειχνε εύθραστο πλάσμα βυθισμένο σε σκέψεις... Κωνσταντίνα Μιχαήλ (η Λίλη του Σάκη του υδραυλικού): Μεταφέρω εμπειρία φίλου που την είχε συναντήσει καλοκαίρι σε εστιατόριο στην Οία της Σαντορίνης λίγο μετά το τέλος του "Λαβ Σορρυ", περίπου 23-24 χρόνια πριν. Ο φίλος δούλευε εκεί. Ηταν με 2 φίλες της, η μια εκ των οποίων με αγορίστικο κούρεμα (του είχε κανει εντύπωση το extreme κούρεμα της φίλης ). Καθισμένες σε απόμερο τραπέζι, δεν αποχωρίστηκε τα γυαλιά ήλιου της που φορούσε συνεχώς, αρκετά αμήχανη σαν να κρυβόταν κι γενικά -όπως μου ειπε- έδειχνε άτομο ιδιαίτερα φοβισμένο που προσπαθούσε να αποφύγει την αναγνωρισιμότητα. Πήραν πρωινό κι έφυγαν όσο πιο γρήγορα γίνεται.
  10. Επανέρχομαι με Αλίκη και Δημήτρη... Τον Δημήτρη τον έβλεπα -εφηβη εγώ τότε- πολύ συχνά στην πλατεία Κοραή του Πειραιά (πλατεια Δημαρχείου) αρχές δεκαετίας του '90, αν κι δεν έμενε στον Πειραιά αλλά στο Χαλάνδρι. Έμπαινε κι έβγαινε συχνα πυκνά στο Δημαρχείο κι σύχναζε στις καφετέριες της πλατείας, παρολο που δεν ηταν πια αντιδήμαρχος Πειραιά γιατί είχε αλλάξει η δημαρχιακή αρχή (σ.σ. Για την ιστορία να πω οτι είχε εκλεγεί πρώτος σε σταυρούς με τον συνδυασμό του τοτε εκλεγέντα δημαρχου Ανδρέα Ανδριανόπουλου το 1987). Ευγενικος πολυ, χαιρετούσε όσους τον πλησιαζαν, δεν απεφευγε κανεναν, αλλά ηταν "βαρύς" με την εννοια οτι δεν ηταν ποτε χαμογελαστός , ηταν λιγομίλητος, σοβαρός κι τυπικός. Οχι απο σνομπισμο ή καλαμι, ήταν φανερό οτι ο άνθρωπος "κουβαλούσε" τα προβλήματα του, κι προβληματα υγειας κι προσωπικά του θέματα. Όταν καθόταν στις καφετέριες, πάντοτε συνοδευόμενος απο 2-3 ατομα, έδειχνε αρκετά μελαγχολικός κι σκεπτικός....Απο το '93-'94, περιπου, δεν τον είδα ποτε ξανά μέχρι που πέθανε... Την Αλίκη, την είχα δει κι στις 2 παραστάσεις της Μελωδίας, με τον Ληναίο τον πρωτο χρονο κι τον Γαλανο τον δεύτερο. Παρότι άρρωστη (όπως είχαν πει οι γιατροί της, πρεπει να ηταν ηδη άρρωστη 2-3 χρόνια πριν την εκδήλωση των συμπτωμάτων) είχε τρομερή ζωντάνια κι ενέργεια πανω στην σκηνή. Δεν ξέρω αν η σκηνή της έδινε ζωτικοτητα κι στα καμαρίνια κατέρρεε, αλλά φαινόταν σαν να μην έχει απολύτως τίποτα. Η μονη διαφορά που ειχα παρατηρησει, ηταν οτι στο 2ο χρονο ηταν ελαφρως παχουλη στην περιοχή της κοιλιάς, αλλά τελικά το "πάχος" αυτό προφανως θα ηταν πρήξιμο λόγω της ασθένειας...
  11. Θανάσης Βέγγος: ΛΑΤΡΕΙΑ!! Μια γλύκα! Τον είχα δει σε εκδήλωση που είχε κανει ο Δήμος Πειραιά στον παλιο ατμοηλεκτρικό σταθμό του Νέου Φαλήρου πριν 10 χρονια περιπου, για να τον τιμήσει επειδή ηταν Φαληριώτης κι επειδή ο πατέρας του εργαζόταν στον σταθμό. Αρκετά καταβεβλημένος λόγω ηλικίας, τον υποβασταζαν για να περπατήσει, ηταν παρών με την οικογένεια του, τρομερά ευσυγκίνητος και ευαίσθητος. Όσο ο κόσμος τον πλησίαζε για να του μιλήσει, να τον χαιρετήσει, τόσο εκείνος έκλαιγε κι έλεγε "σας ευχαριστώ για την αγάπη σας, δεν ξέρω αν την αξιζω, δεν έκανα κάτι το σπουδαίο". Παράδειγμα προς μίμηση, σεβασμού κι ταπεινοτητας για ολους τους νέους ηθοποιούς. Γιώργος Κωνσταντίνου: Τον περασμενο χειμωνα, ημουν σε ταξί, σταματάμε στο φανάρι κι περνάει μπροστά μας ο Κωνσταντίνου πεζός. Ντερέκι! Τι ύψος έχει αυτός ο άνθρωπος; Αν τώρα -που είναι σε μια ηλικία προχωρημένη- είναι τόσο ψηλός, στα νειατα του ποσο ηταν;; 2 μετρα;; Τάσος Κωστής (ο "Φοίβος" του Ρετιρέ): Δεν έχω προσωπική εμπειρία, μεταφέρω εμπειρία φίλης. Τον είχε συναντήσει σε εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείου πριν 2 χρόνια περιπου. Ενω θα μπορουσε να "χρησιμοποιησει" την επωνυμια του κι να περασει πρωτος, ηταν τυπικοτατος και περίμενε την σειρα του, τον αριθμό του όπως όλοι. Του πρότειναν καποιοι να περάσει μπροστά κι αρνήθηκε. Ωστόσο -όπως μου είπε η φίλη μου- τυπικος εως απόμακρος με τον κοσμο που του μιλούσε, έδειχνε οτι δεν ήθελε πολλά-πολλα. (Λογικό, ο άνθρωπος θα είχε αγωνία για την υγεια του, τις χαιρετούρες θα κοίταζε;).
  12. Ακριβώς! Ο Χαρίλαος δεν μιλούσε με την αδερφή του μέχρι τότε, το αναφέρει η Ευτέρπη (Ελένη Ζαφειρίου) σε συζητήση μαζί του: "Σήκωσες όπλο να σκοτώσεις την αδερφή σου, επειδή σαν κοπελίτσα είχε δεσμό με ενα νέο που στο κάτω-κάτω εγινε άντρα της. Παντρεύτηκε, έφυγαν στην Αμερική, χήρεψε, έζησε μια ζωή ολομόναχη στα ξενα, και ενω η καημένη η Καλλιοπη από τότε σε συγχώρεσε και δεν σου κράτησε κακία, εσύ ακόμα της το κρατάς, τόσα χρόνια δεν της έχεις γραψει ούτε μια λέξη!" Τα κανάτια τα έριχνε ο ίδιος ο Σακελλάριος. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ είχε πει σε συνεντευξη του οτι παραλίγο να του έρθει στο κεφάλι, τη γλυτωσε επειδή ήταν μόλις μερικά χιλιοστά πιο πίσω. Αλλωστε φαίνεται και στην ταινία, γιατί είναι ο μόνος απο τους "γαμπρούς" που το κανάτι σπάει πάνω στα πόδια του και όχι μπροστά απο τα πόδια του όπως στους προηγούμενους δυο υποψηφίους. Στην ουσία, με τα κανάτια, παντρεύτηκαν μόνο οι 2 πρώτες κόρες (Γκέλυ Μαυροπούλου, Τζένη Καρέζη) και στο τελος η ίδια η θεία. Ο γαμπρός (Δημήτρης Παπαμιχαήλ) για την τρίτη κόρη (Μαργαρίτα Παπαγεωργίου) εντοπίστηκε στην παραλία. Για την τέταρτη κόρη (Νίκη Παπαδάτου) απολύτως καμία ένδειξη εξέλιξης, προφανώς λόγω ηλικίας που ήταν ακόμη μικρή.
  13. Θα προβληθεί το σπάνιο επεισόδιο "Πίσω απο τις καμερες" την Παρασκευή 7/6/2019 απο το live streaming του Μega??????????????? Ως γνωστόν το Mega "εκπέμπει" πλέον μόνο διαδικτυακά απο το live streaming στην επίσημη ιστοσελίδα του, δείχνοντας επαναλήψεις σειρών - και μάλιστα το τελευταίο διάστημα- σειρών που χαρακτηρίζονται ως "σπάνιες" καθώς δεν προβλήθηκαν ποτέ ξανά απο την πρώτη προβολή τους. Στο πρόγραμμα λοιπόν του live streaming, την Παρασκευή 7/6/2019 φαίνεται οτι θα προβληθεί το "επεισόδιο 36" της σειράς Λαβ Σορρυ. (link: http://www.megatv.com/summary.asp?catid=17496) Σύμφωνα επίσης με το site του καναλιού, το επεισόδιο 36 είναι το έξτρα επεισόδιο "Πίσω απο τις κάμερες". (link: http://www.megatv.com/article.asp?catid=16921&subid=2&pubid=6868947) Το εν λόγω επεισόδιο δεν προβλήθηκε ποτέ ξανα σε επαναλήψη και περιέχει συνεντεύξεις των ηθοποιων, των συντελεστών αλλά και κωμικά ενσταντανέ που συνέβησαν κατα την διαρκεια των γυρισμάτων της σειράς. Αν ισχύει λοιπόν αυτό που αναφέρει το πρόγραμμα του live streaming, και δεν είναι μπαρούφα, τότε οι λάτρεις και οι συλλέκτες των σπάνιων επεισοδίων των σειρών των '90s θα έχουν την ευκαιρία να δουν ενα ακόμη backstages επεισόδιο που έχει να προβληθεί απο τότε.
  14. Απο το πολύ make-up, η Αλίκη έχει αλλάξει χρωμα στο προσωπο, λες κι της πέταξαν αλεύρι στο προσωπο
  15. Ε πως! Κι τύφλωση έχει, κι ανάκτηση φωτός ως δια μαγείας έχει, κι αμνησια εχει, κι τρέλα με ψυχιατρείο έχει...έχει σεβαστεί όλες τις προδιαγραφές για να είναι επιτυχημένο μελό!
×
×
  • Create New...