Jump to content

milntov

Members
  • Content Count

    450
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

milntov last won the day on April 30

milntov had the most liked content!

Community Reputation

24,661 Excellent

About milntov

  • Rank
    Retro Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ας ειναι και εδω το πρωτο επεισοδιο ολοκληρο. [edit] Copyrights [edit]
  2. Ηταν πανακριβο το hardware για φτιαξει καποιος ενα κορυφαιο PC τοτε και εννοειται πολυ,πολυ πιο ακριβο και καλυτερο απο ενα Dreamcast αλλα ομως το Dreamcast ειχε παιχνιδια που στην κατηγορια τους και για την εποχη τους ειχαν καλυτερα γραφικα απο τους πιο δυνατους υπολογιστες της εποχης.(μου αρεσει να το γραφω συνεχεια αυτο χαχαχα).Oτι και να γραψουμε αυτη ειναι η πραγματικοτητα και δεν αλλαζει. Στη ερωτηση του getta robo (Ποσους εξισου εντυπωσιακους τιτλους για PC θυμαστε;Ακομα και με 512MB RAM και διπλες καρτες γραφικων). γραφεις μονο αυτους τους τιτλους FPS.....Quake 3, Unreal/Unreal Tournament, System Shock 2 και το half-life που εγραψες οπως ειδαμε στο dreamcast εχει καλυτερα γραφικα. Ποσοι τελικα και ποιοι εναι οι τιτλοι του 1999 με καλυτερα γραφικα απ το shenmue του Dreamcast? στα πανακριβα και κατα πολυ ισχυροτερα PC της εποχης? Mηπως στο gaming PC της εποχης δεν επρεπε να ειχαν τοτε και αλλες κατηγοριες παιχνιδιων με καλυτερα γραφικα απ το Dreamcast?Τοσα λεφτα εδιναν οι gamers για ισχυρα PC.Με το καλυτερο hardware που ειχαν οπως και πολλες εταιρειες παραγωγης παιχνιδιων για πολλους τιτλους μπορουσαν ανετα. Πχ κατι καλυτερο σε γραφικα απ το saulcalibur(1999) που γραφτηκε πιο πανω?Σε platform το 1999 οπως το sonic adventure??στην κατηγορια του resident evil code: veronica?οπως και σε αλλα παραδειγματα. Tωρα αν τα ισχυρα PC δεν τα αξιοποιησαν οσο επρεπε και καποια ports παιχνιδιων ηταν καλυτερα στο PC και παιζει το Quake 3 Arena στα 60+ FPS και το half-life ξανασχεδιαστηκε στο dreamcast και τα PC μπορουσαν καλυτερα και το soulcalibur βγηκε μονο στο dreamcast και τα PC ειχαν καρτες γραφικων 100 φορες πιο δυνατες απ το dreamcast και το PC ετσι και εκεινο και το αλλο και και και... Σημασια εχει το αποτελεσμα.Το Dreamcast με το hardware που ειχε ειχε βαλει τα γυαλια στα τοτε ισχυρα PC της εποχης με το αποτελεσμα των γραφικων του στα παιχνιδια.
  3. Σημασια εχει πως στο dreamcast εχει καλυτερα γραφικα στα μοντελα που σημαινει οτι το half-life ειχε καλυτερα γραφικα στο dreamcast απο τους πιο δυνατους υπολογιστες της εποχης. Tωρα αν επρεπε να το ξανασχεδιασουν παλι στα pc κλπ κλπ ας το εκαναν!!εφοσον ο αλλος εδινε παρα πολλα λεφτα για πολυ ισχυρο PC και επαιζε με χειροτερα γραφικα απ οτι στο Dreamcast.Και μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια που ειχε τοτε το PC Απιστευτη κονσολα για την εποχη το dreamcast με γραφικαρες που δεν το εφταναν τα καλυτερα PC της εποχης και σε αλλα παιχνιδια οπως το αποτελεσμα που ειχε το shenmue 1999 που εγραψα και στο προηγουμενο ποστ.Φοβερα γραφικα ειχε και σε αλλες κατηγοριες με παιχνιδια οπως resident evil code: veronica - soulcalibur - sonic adventure - sonic adventure 2 - shenmue 2 - dead or alive 2 - house of the dead 2 - 18 Wheeler: American Pro Trucker - ecco the dolphin (ειχα παθει την πλακα μου με αυτο το παιχνιδι οσον αφορα τα γραφικα του βυθου της θαλασσας) οπως και το headhunter σε μερικα σημεια ειχε φανταστικα γραφικα.Ειναι πολλα τα παιχνιδια με γραφικαρες στο dreamcast. Ποιος ξερει τι αλλο θα βλεπαμε αν δεν σταματουσε την παραγωγη η sega
  4. Σε hardware οπως γραψαμε και στα posts εννοειται δεν τα ξεπερνουσε αλλα τα ξεπερνουσε στον οπτικο τομεα στο ιδιο παιχνιδι και συγκεκριμενα στα μοντελα των χαρακτηρων στο half-life που στο dreamcast ειναι καλυτερα σχεδιαζμενα και με περισσοτερα πολυγωνα απο τα καλυτερα PC της εποχης. Εννοειται παλι πως στα καλυτερα PC της εποχης θα μπορουσες να δεις μεγαλυτερη αναλυση στο παιχνιδι (To Dreamcast εφτανε μεχρι 640x480) αλλα αυτο ομως δεν ανεβαζε τα γραφικα των μοντελων στα επιπεδα του Dreamcast.Ειναι μια πολυ σημαντικη διαφορα οσον αφορα τα γραφικα του παιχνιδιου. Aπ οσο εχω παιξει στο Dreamcast δεν ειχα καποιο προβλημα με την ταχυτητα.Σε μερικα σημεια μπορει να πεφτει λιγο αλλα γενικα παιζεται μια χαρα. Εδω και παραδειγμα της ταχυτητας στο dreamcast.Στα τοτε PC της εποχης λογικο να μπορουσαν να εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα. Και παλι σημαντικες διαφορες
  5. H μεταφορα του half-life στο dreamcast ειχε καλυτερα γραφικα απο τα καλυτερα PC της εποχης.Θα κυκλοφορουσε το 2000 Μπορουμε να το παιξουμε στο dreamcast κανονικα αν γραψουμε το cdi σε cd με τον σωστο τροπο. Aριστερα η εκδοση για PC και δεξια για Dreamcast
  6. Ετσι ακριβως.Παροτι το 1999-2000 μπορουσες να βρεις στα PC κατα πολυ πιο ισχυρες καρτες γραφικων κλπ απ το dreamcast δεν ειχαν βγαλει ομως παιχνιδια (σε παρομοιο στυλ παιχνιδιων) που να φτανουν τουλαχιστον σε ποιοτητα γραφικων τα δειγματα που ειχε παρουσιασει σε συγκεκριμενους ποιοτικους τιτλους το dreamcast τοτε.
  7. Και για την εποχη που κυκλοφορησε το shenmue στην ιαπωνια το 1999 δεν νομιζω τοτε να υπηρχε παιχνιδι που να εφτανε αυτο το αποτελεσμα σε PC. Ειτε ηταν σε pentium 2 η pentium 3 και με τις πιο ακριβες καρτες της εποχης.
  8. Μια εκδοση mame v0.37b15 απ οτι βρηκα αλλα εχει βγαλει δυο εκδοσεις. https://megagames.com/emulators/mamedc-dreamcast http://chui.dcemu.co.uk/mame4all.html Το ps2 με την εκδοση 0.37 του 2002 δεν φτανει την ταχυτητα του dreamcast στο ιδιο παιχνιδι. Εκδοση Dreamcast Εκδοση 0.37 PS2
  9. Ενα παραδειγμα δυναμης απ την cpu του dreamcast ειναι και η ταχυτητα των παιχνιδιων στο mame. Mπορει να τρεξει πχ αρκετα καλα τα cps1
  10. Παιχνιδαρα φαινεται και πολυ ωραια η επιλογη για φιλτρα CRT scanlines κλπ.Δεν θα αξιζε σε τετοια παιχνιδαρα να εχει μονο το πιξελιασμενο αποτελεσμα στην HD. Πολυ καλη δουλεια.
  11. Φοβερο game room εχει η κοπελα και ψαγμενη απ οτι φαινεται στο θεμα της εικονας για retro και HD gaming.
  12. milntov

    Crt Gaming

    Aυτες οι ρυθμισεις στο ini ειναι για να βγαζει ο mame τις κανονικες αναλυσεις αυτοματα η τις πιο κοντινες στην καρτα γραφικων. Για να δεις ομως τις χαμηλες αναλυσεις κατω απο 640x480 θες και καρτα που υποστηριζει το soft15khz η με την arcade vga διαφορετικα η πιο χαμηλη αναλυση που εχεις ειναι μεχρι 640x480 31khz Ο groovymame στον crt emudriver βγαζει αυτοματα τις κανονικες αναλυσεις.
  13. milntov

    Crt Gaming

    O groovymame χρειαζεται και τον crt emudriver αν τον υποστιριζει η καρτα γραφικων.Δεν ειναι ομως απλος στην εγκατασταση οπως το soft15khz και μπορει σε καποιες καρτες σαν την δικια μου να μην παιζουν καποιοι emulators.Ειχα τον crt emudriver για groovymame στην hd 7770 με vga to scart αλλα τελικα σε μερικα παιχνιδια στον groovymame ειχα κολληματα σε καποιες αναλυσεις.Για να μην φαει καποιο γερο κολλημα με τις αναλυσεις ο υπολογιστης αφου ειχα και παιχνιδια για την hd τηλεοραση για hdmi οπως crysis-3 κλπ και μετα φτου κι απ την αρχη βρηκα ενα μτχ απο ενα μαγαζι και μου περασαν windows xp 32 bit τους πηγα και μια φθηνη καρτα asus hd 4350 με τον οδηγο catalyst 9,2 και ετοιμος να βαλω το soft15khz. Eβαλα την αναλυση 640χ480 και το qickres για να βγαζει ολες τις αναλυσεις και εκανα την παρακατω αλαγη στο mame ini για να βγαινουν αυτοματα οι κανονικες αναλυσεις στα παιχνιδια η η πιο κοντινες σε αυτες. Ανοιξα το προγραμμα soft15khz και πατησα instal 15khz με επιλογη της καρτα γραφικων hd 4350.Εκλεισα τον υπολογιστη εβαλα το ειδικο καλωδιο vga to scart 15khz στην crt τηλεοραση και ετοιμος για retrogaming. Η καρτα εχει θυρες HDMI DVI-I VGA Χρησιμοποιησα τον ανταπτορα DVI-A σε VGA πριν και μετα για την συνδεση με το καλωδιο VGA to SCART Με το soft15khz ειναι ολα super.Aπλα και ευκολα.Η εικονα στην trinitron και σε κατι philips CRT που δοκιμασα ειναι φανταστικη.Eχω την ιδια εικονα που εβλεπα μικρος στα arcades. Kαι οι ρυθμισεις που εγιναν στο αρχειο mame που ειναι μεσα στον φακελο ini Αν υπαρχουν και αλλα αρχεια με ρυθμισεις απο τα παιχνιδια τα σβηνουμε και κραταμε μονο το αρχειο mame για ρυθμισεις. # # WINDOWS VIDEO OPTIONS # video ddraw numscreens 1 window 0 maximize 1 keepaspect 1 unevenstretch 0 prescale 1 waitvsync 1 syncrefresh 0 menu 0 # # DIRECTDRAW-SPECIFIC OPTIONS # hwstretch 0 # # DIRECT3D-SPECIFIC OPTIONS # filter 0 # # FULL SCREEN OPTIONS # triplebuffer 0 switchres 1 Στην επιλογη video mode βαζουμε μονο DirectDraw Εβαλα και snes9x στην αναλυση (256x240 αν θυμαμαι καλα) - fusion (320x240) - yabause (320x240) Σε μερικες τηλεορασεις η εικονα μπορει να βγαινει λιγο off.Στις crt philips που εχω ειναι οκ. Στην trinitron ηταν λιγο πιο δεξια απο το κανονικο αλλα η συγκεκριμενη εχει ρυθμιση στο menu για rgb που μπορω να μετακινησω την εικονα δεξια η αριστερα. Αν σε καποιες αλλες η εικονα ειναι λιγο off και δεν εχει επιλογη στο menu πρεπει να γνωριζει καποιος τις επιλογες στο service menu της τηλεορασης για να το ρυθμισει αυτο.
  14. milntov

    Crt Gaming

    Στο mame σε direct3d βαλε αναλυση 640x480 - bilinear filtering - bitmap prescaling στο τερμα και switch resolutions to fit.Δες και τις ρυθμισεις της τηλεορασης για την καθαροτητα της εικονας.Bγαλε και τα bezels για full screen. Σε μια 14" CRT που εχω δει με svideo σε composite και τις παραπανω ρυθμισεις ειχε καλη εικονα.Οχι την τελεια εικονα που εχει μεσω vga to scart rgb και αυθεντικες αναλυσεις με15khz αλλα μου αρεσε το αποτελεσμα. Σε μια 14" και οι scanlines σε αυθεντικες αναλυσεις ισα ισα που ξεχωριζουν σε αντιθεση με μεγαλυτερες τηλεορασεις.Σε CRT 21"+ φαινεται πολυ μεγαλυτερη η διαφορα μεταξυ svideo 640x480 και vga to scart με χαμηλοτερες αναλυσεις. Το mega drive απ οτι θυμαμαι εδειχνε καλα χωρις φιλτρο.
  15. milntov

    Crt Gaming

    Η εικονα του χαρακτηρα απο το contra 3 του snes με emulator χωρις crt φιλτρα σε LCD τηλεοραση και σε CRT trinitron 21" 2 φωτο απο LCD Και 2 απο CRT
×
×
  • Create New...