Jump to content

antonovar

Members
  • Content Count

    1,100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

antonovar last won the day on November 13 2018

antonovar had the most liked content!

Community Reputation

76,042 Excellent

1 Follower

About antonovar

  • Rank
    RetroMaNiaC
  • Birthday 01/01/1964

Converted

  • Location
    ΑΘΗΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @ thanassis1979 Πρέπει νά το κοινοποιήσεις στα έγκυρα site "μηχανή του χρόνου" ,gazzeta και ellinikoskinimatografos κλπ μπάς και μαζέψουν αυτη την μπαρούφα με το μπαλκόνι απο την θεία απο το Σικάγο οτι βρισκόταν σε αυτό το σπίτι στην Κυψέλη στην Σπετσών και Κασταλίας μπερδεμένοι απο άλλη σκηνή της ταινίας. Αν και τούς εχω ικανούς να "κοτσάρουν" και το μπαλκόνι απο την κοινωνία ωρα μηδέν στο ίδιο σπίτι.😁😁😁 @ makism Στον ίδιο δρόμο που τρέχει ο Παπαδόπουλος αν δεν κάνω λάθος είναι γυρισμενες και οι σκηνές μετά τον γάμο του Λιάρου με την Ανουσάκη στην ταινία "Ομορφες μέρες". Η ταινία υποτιθεται οτι εχει γυρισθεί στην Πάτμο αλλα μαζί με αυτην εχει και αλλες σκηνες γυρισμενες στην Πλάκα Κηφησίας.
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Νιόβη. Εψαχνα με την διεύθυνση μπας και βρω κάτι για αυτή την έπαυλη αλλα δεν το κατάφερα.Τό ωραίο με την ταινία είναι οτι και τα εσωτερικά γυρίσματα με τούς θείους και τίς θείες πρέπει να είναι γυρισμένα στο εσωτερικό της ιδιας έπαυλης.
  3. Ενας άνδρας με φιλότιμο (1960) Νίκος Κούρκουλος-Κάκια Αναλυτή η πανέμορφη έπαυλη που έμενε ο Ν.Κούρκουλος με τίς θείες και τους θείους βρισκόταν στο Π.Φάληρο Μουσών και Θησέως και υπάρχει ακόμη αυτούσια και χωρίς αλλαγές ακριβώς οπως την βλέπουμε στην ταινία δυστυχώς "πνιγμενη΄" γύρω γύρω απο τεράστιες και άχαρες πολυκατοικίες. Οι σκηνές της ταινίας που η Κάκια Αναλυτή φεύγει τρέχοντας έξω απο το σπίτι εχουν λογική συνέχεια με αυτό και είναι γυρισμένες ακριβώς έξω απο αυτό στην οδό Μουσών και στην οδό Θησέως όπου κάνοντας μία σύγκριση με αυτά που βλέπουμε στην ταινία μάλλον με λύπη βλέπουμε την "καταστροφή" που έχει γίνει στην περιοχή.
  4. Για νά μαστε ακριβοδίκαιοι το συγκεκριμένο θέμα εχει αναρτηθεί πριν 4 χρόνια στο youtube εδώ https://www.youtube.com/watch?v=GM4pA3l9c9U&t=63s οπου στα σχόλια υπάρχει διεύθυνση και φωτογραφία του σπιτιού απο το google maps και στίς 2 Απριλίου υπήρχε σχετική ανάρτηση σε ομάδα στο facebook με την ίδια φωτογραφία που υπάρχει στην ανάρτηση του georgeafe οπότε...απο κάπου αλλού εχει γίνει "clopy right"...και μεταφέρθηκε και εδώ 😉.
  5. Ευχαριστώ theiosthannasis 😉😄..... Το κλειδί ήταν η υψομετρική διαφορά που έχουν μεταξύ τους οι πολυκατοικίες που φαίνονται απέναντι απο το ρετιρέ .. αλλά και η μοντέρνα(για εκείνη την εποχή) αρχιτεκτονική αυτών ..καθώς .και η Νότια πλευρά του Υμηττού στό βάθος που υποδήλωναν ότι ...το ρετιρέ......πρέπει να βρίσκόταν κάπου στο ΚΟΛΩΝΑΚΙ..Και αν στα παραπάνω συνυπολογίσεις οτι στα πλάνα της ταινίας ετσι οπως είναι στημένη η κάμερα δεν βλέπεις το Παναθηναικό στάδιο και τον Λόφο του Αρδηττού δεξιά ........και τον Ευαγγελισμό. αριστερά ..γίνεται πιο εύκολος ο εντοπισμός.......
  6. "Κατι κουρασμένα παληκάρια" ...Τό μπαλκόνι του ρετιρέ που έμενε ο Κωνσταντάρας Ξέρουμε οτι η είσοδος της πολυκατοικίας οταν ερχεται ο Εξαρχάκος με την Νόρα Βαλσάμη και την Μέλπω Ζαρόκωστα που βρισκόταν στην γωνία Κρήτης 32 και Χίου σχεδόν δίπλα στα στουντιο της Φίνος Φίλμ και εχει αναφερθεί στο πρώτο μέρος του "Που γυρίσθηκαν" . Υπάρχει όμως και το μπαλκόνι του ρετιρέ που εμένε ο Κωνσταντάρας και τον βλεπουμε σε καποιες σκηνές με την Μαρία Μπονέλου και σε καποιες με την Μέλπω Ζαρόκωστα και την Μήτση Κωνσταντάρα που ήταν και το δύσκολο για εύρεση και το έψαχνα αρκετό καιρό .Τελικά βρισκόταν στο Κολωνάκι στην γωνία των οδών Ξενοκράτους 39 και Μαρασλή και για την ταυτοποίηση βοήθησαν οι απέναντι πολυκατοικίες που φαινονται απο το μπαλκόνι που βλεπουμε τους ηθοποιους.
  7. Δελησταύρου και υιός Το πανέμορφο ξενοδοχείο ανάμεσα στα έλατα που βλέπουμε να πηγαίνουν οι πρωταγωνιστές στην ταινία το οποίο έμοιαζε με όμορφο σαλέ στίς Αλπεις βρισκόταν ψηλά στην Πάρνηθα δίπλα στο εκκλησάκι της Αγίας Τριάδας και πολύ κοντα στο Μοντ Παρνές και ήταν το ξενοδοχείο "ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ". Μάλιστα το ίδιο ξενοδοχείο το βλέπουμε "ξόφαλτσα" και στην ταινία " Γοργόνες και μαγκες " στα πλάνα με τα χορευτικά στην αρχή της ταινίας....Σήμερα δυστυχώς το ΄πανέμορφο αυτό ξενοδοχείο υπάρχει αλλά είναι γκρεμίσμένο και ερειπωμένο σε ενα τοπίο που δεν θυμίζει σε τίποτε αυτό που βλέπουμε στην τανία αφου οι καταστροφικές φωτιές του 2007 εχουν αλλοιώσει τον περιβάλλοντα χώρο. ..
  8. Ο παραγυιός μου ο ραλλίστας Το σπίτι της μάνας του Τζανετάκου . Βρισκόταν στον Πειραιά στην Καστέλλα στην οδό Καραγεώργη Σερβίας 3 και υπάρχει ακόμα σχεδόν όπως το βλέπουμε στην ταινία. Η σκηνή που ο Νικήτας Πλατής περπατάει σε εναν δρόμο πηγαίνοντας προς το ίδιο σπίτι η οποία είναι γυρισμένη στην οδό Μαδυτού κάθετη προς την Καραγιώργη Σερβίας
  9. ο Δράκος ( 1956) Η ταινία σταθμός του Νίκου Κούνδουρου...με τον υπέροχο Ντίνο Ηλιόπουλο...και την εκπληκτική μουσική του Μάνου Χατζηδάκη μας μεταφέρει με ενα ιδιαίτερο και καταθλιπτικό τρόπο στην μουντή εποχή της μετεμφυλιακής Ελλάδας της δεκαετίας του 50. Στην αρχή της ταινίας .....ο Ντίνος Ηλιόπουλος κατεβαίνοντας απο το λεωφορείο κατευθύνεται αρχικά προς την Πλατεία Δεξαμενής.Τον βλέπουμε αρχικά στήν οδό Φωκυλίδου να κατευθύνεται προς την πλατεία Δεξαμενής.Πίσω του η οδός Ηρακλείτου. Μετά την δεξαμενή φεύγει προς το σπίτι του...το οποίο φυσιολογικά θα επρεπε να βρίσκόταν καπου εκεί κοντά ....αλλά στην πραγματικότητα βρισκόταν στην Καστέλα ,στον Πειραιά στην οδό Κριεζή 13. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν υπάρχει σήμερα αλλα παραδόξως η γειτονιά...εχει κρατήσει αρκετά στοιχεία εκείνης της εποχής. Στην συνέχεια της ταινίας φεύγει έντρομος απο το πίσω μέρος του σπιτιού του .....και αφου πηδάει μία μάντρα............απο τον Πειραιά ........τον βλέπουμε στην Ροβέρτου Γκάλι...!!!! κάτω απο την Ακρόπολη.Πηδάει απο Ροβέρτου Γκάλι 10..και κατευθύνεται προς το Κουκάκι. ....Το όμορφο νεοκλασσικό που βλέπουμε στην ταινία στην Ρ.Γκάλι και Καρυατιδων ευτυχώς, είναι το μόνο που υπάρχει ακόμα εκεί ,εστω και σκεπασμένο, και μας βοηθάει αρκετα γαι την ταυτοποίηση του σημείου. Μετά την συλληψή του και την απελευθερωσή του απο την Αστυνομία τον βλέπουμε στον Ηλεκτρικό σταθμό του Ν.Φαλήρου. Επειτα και πάλι στην γειτονιά του ..στην οποία ...αλλάζοντας γνώμη.....φεύγει για το σπίτι της Μαργαρίτας Παπαγεωργίου....αλλά εδώ ο Νίκος Κούνδουρος μας τον δείχνει να κατευθύνεται εκεί που φυσιολογικά θα έπρεπε να κατευθυνθεί ως προς την φυσική θέση του σπιτιού του ..στην αρχή της Λ.Παπαναστασίου στον Πειραιά.
  10. Μέχρι τώρα οι παλαιότερες ταινίες που έχουμε βρεί εδώ στο "πού γυρίσθηκαν" να γυρίζονται στον εξωτερικό χώρο των στούντιο της Φίνος Φιλμ στους Άγιους Ανάργυρους ήταν απο την ταινία "η νύφη το σκασε" του 1962 και απο την "Λόλα" και τήν "βίλα των οργίων" του 1964.... Πιό συγκεκριμένα στην νύφη το σκάσε ..ο χώρος που γίνεται το γλέντι με τους οργανοπαίχτες είναι ο ιδιος χώρος που στην βίλα των οργίων ήταν το σπίτι της Κάκιας Αναλυτή και στή Λόλα ήταν το σπίτι του Παντελή Ζερβού.......Νά ομώς που υπάρχει και μία πολύ παλαιότερη...που εχει Αγίους Αναργύρους ..και μάλιστα με δεδομένο το γεγονός οτι τα στούντιο των Αγίων Αναργύρων άρχισαν να λειτουργούν ...περίπου απο το 1957...πρέπει να είναι απο τις πρώτες που γυρίσθηκαν εκεί. Μιλάμε για την ταινία "η Θεία απο το Σικάγο"....του 1957.....και για την σκηνή που ο Ορέστης Μακρής πηγαίνει να αγοράσει κανάτια.....Για πολλά χρόνια αναρωτιόμουν που μπορεί να ήταν αυτό το μέρος.....αλλά η δύναμη της εικόνας και ο τρόπος που εστιάζει το μάτι του ανθρώπου πολλές φορές λειτουργούν παραπλανητικά .Η απάντηση βρισκόταν μπροστα στα μάτια μου...αλλά εγώ εστίαζα στα κανάτια που ηταν διάσπαρτα στόν χώρο ....και μου ξεφευγαν οι τρείς τεράστιες τροχαλίες ..που κρυβόντουσαν πίσω απο αυτά και έχουμε δεί σε τόσες ταινίες της Φίνος Φίλμ εκει στην είσοδο του προαυλίου των στούντιο της Φίνος φιλμ στους Αγίους Αναργύρους απο την μεριά της Νικολάου Πλαστήρα και ιδιαίτερα στην "Βίλλα των οργίων".....στην σκηνή που η Κάκια Αναλυτή γυρίζει στό σπίτι της απο το τμήμα η οποία είναι γυρισμένη στο ιδιο ακριβώς σημείο. Οσοι έχουν εντρυφήσει στίς λεπτομέρειες των Αγίων Αναργύρων αν παρατηρήσουν με προσοχή τα πλάνα θα δουν κάποια κτισματα που δεν υπάρχουν απο το1960 και μετά σε ταινίες οπως η Λολα ,η θεια μου η Χίπισα , και θα δουν το χαρακτηριστικο κτιριο του περιβόητου "τυραδικου" πρίν τίς προσθήκες που βλέπουμε σε μεταγενέστερες ταινίες. Παραθέτω και το ποστ "1796" απο το πρώτο μέρος στο οποίο έχει γίνει ακριβής ταυτοποίηση του ίδιου μέρους για την βίλα τω οργίων καθώς και μία αεροφωτό του 2007-8 ..οπου υπάρχει ακόμα το κτίριο του "τυράδικου" (σήμερα ως γνωστόν στην θεση του υπάρχει μία ωραιότατη πολυκατοικία)
  11. Το θέμα με το κουρείο του Ζιβέγγου και του Παπατρέχα αλλά και της κλινικής στον Ζιβέγγο το χει αναλύσει αρκετά καλά ο makism στο post 1205
  12. Η ΠΑΡΙΖΙΑΝΑ Mία καλή ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε την περιοχή των Αγίων Αναργύρων , και αυτή την ωραία περίοδο ,πρίν 4 περίπου χρόνια, που γινόταν "χαμός" εδώ με το συγκεκριμένο μέρος(ελπίζω να διαβάζει..και ο καλός μας kyrbill..που μας είχε τρελλάνει τότε με τίς εξερευνήσεις του εκεί ). Πάμε λοιπόν στο μπακάλικο που βλέπουμε τον Χρόνη Εξαρχάκο με τον Νίκο Πασχαλίδη που βρισκόταν στην γωνία των οδών Γ.Κονδύλη και Ν.Πλαστήρα ...απέναντι απο την πλατεία Κοκκινόπουλου . Μέσα απο το μπακάλικο φαίνονται ένα περίπτερο και η γωνία ενός παλιού σπιτιού ...που σήμερα δεν υπάρχουν αλλά .υπάρχουν σε μία παλαιότερη ανακάλυψη στο post 1772 απο την ταινία του 1962 "Το Ταξίδι" και τα οποία μας βοηθάνε για την ταυτοποίηση καθώς οι σκηνές με την Α.Βουγιουκλάκη και τον Ν.Κούρκουλο με το λεωφορείο εχουν γυρισθεί εκεί απέναντι. Το μπακάλικο του 1969 έχει γίνει mini market , το περίπτερο μία τρύπα στο πεζοδρόμιο(κατι που είχε παρατηρήσει .....ο τρισμέγιστος teacher). Παρεμπιτόντως σε μια αεροφωτό του 2008 το περίπτερο υπάρχει ακόμα. Μετά το μπακάλικο ο Χρόνης Εξαρχάκος φεύγει τρέχοντας..και στις επόμενες σκηνές τον βλέπουμε να τρέχει στην οδό Γράμμου με κατεύθυνση προς την Νικ.Πλαστήρα και τα στούντιο της Φ.Φ. Κάτι που βλέπουμε στο δεύτερο πλάνο ....στο οποίο βλέπουμε και το σπίτι που μας βοήθησε τόσο πολύ για την επίλυση πολλών απορίων στην οδό Γράμμου 32
  13. Δύο ταινίες διεκδικούν τον τίτλο της πρώτης εγχρωμης ελληνικής ταινίας .Είναι "ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας" και "οι πρωτευουσιάνικες περιπέτειες"...Προβλήθηκαν και οι δύο το 1956 και αν δεν κάνω λάθος οι πρωτευουσιάνικες περιπέτειες. ..αν και είχαν τελειώσει νωρίτερα...προβλήθηκαν. μετά τον Αγαπητικό..και γιαυτό υπάρχει μία διαφωνία περι της πρωτιάς....Το καλώς ήρθε το δολλάριο ήταν η πρώτη έγχρωμη ταινία .....της οποίας η επεξεργασία έγινε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα...ενω των αλλων δύο η τεχνική επεξεργασία είχε γίνει στο εξωτερικό. Αυτα ...αν και είμαστε εντελώς "of topic " εδώ σχετικά με τις έγχρωμες και τίς επιχρωματισμένες ταινίες......
  14. Αυτό το post thanassis ταιριάζει απόλυτα με το post 1238 που εχει τό ιδιο ακριβώς θέμα με το στουντιο Αλφα .....Αυτόν τον χώρο τον εχουμε δει σε άπειρες ταινίες και πραγματικά αυτό το σπιτάκι ..μαζί με μία ξυλινη αποθήκη και κάτι κυπαρίσσια που υπαρχουν ακόμα εκεί ... μας βοηθάνε να το καταλάβουμε για πολλές ταινίες..... Επιγραμματικά σε αυτό το σημείο ήταν και το υποτιθεμενο ερειπωμένο σχολείο και η αλάνα που βλεπουμε στην ταινία "ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά" στο ιδιο σημείο είναι το χωρίο του Παπασταφίδα .....στην ταινία "Πατέρα κατσε φρόνιμα".. .. επίσης ..ηταν το ΚΤΕΛ που φευγει ο Ρίζος στον "Κουκλο" (δυστυχώς δεν την εχω την ταινία..για να βάλω αποσπασμα.)........και ακόμα στην ταινία "ο Μανωλιος στην Ευρώπη¨" η υποτιθεμενη εκθεση αυτοκινητων του Ξενίδη και αρκετές ακόμα που δεν μου ρχονται στο μυαλό...
  15. Ευχαριστώ Ευχαριστώ Ευχαριστώ Ευχαριστώ Ευχαριστώ..... Ευχαριστώ εις την νιοστή.........είσαι θεός..η καλύτερα .....απλά είσαι ο ......TEACHER ....Εγώ είχα φύγει απο Φιλοθέη...Ψυχικό..... ....και είχα πάει Παπάγου.....Την Κύπρου την είχα ψειρίσει... πανω κάτω απειρες φορές .....αλλα και πάλι άλλες τόσες να το ξανάκανα..........δεν υπήρχε περίπτωση να το έβρισκα......ουτε με πέτρες ουτε με μάντρες γιατι κατα ενα περιεργο τρόπο ειχα αποκλεισει το γεγονός οτι μπορεί να ήταν πάνω σε γωνία....Ασε που οι κληρονόμοι ...του άλλαξαν τά φώτα.....του σπιτιού.........Απο την ομορφιά του Αθηναικου μοντερνισμού της δεκαετίας του 60 ..... σε αυτην την αηδία του μεταπολιτευτικου νεοπλουτισμού........Ευτυχώς που υπάρχει και ο Ελληνικός κινηματογράφος....!!!!!!!..και γυρίζουμε εστω και ετσι ...πίσω στον χρόνο... .........Να σαι καλά Δάσκαλε.............!!!!!!!....
×
×
  • Create New...