Jump to content

80s_born_and_bred

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

About 80s_born_and_bred

  • Rank
    RetroN00b
  • Birthday 10/03/1981

Recent Profile Visitors

1,193 profile views
  1. Χρηστος Χολιδης, μπασκετμπολιστας του ΠΑΟΚ ο οποιος ειναι πλεον τραγουδιστης. Εδω τραγουδαει με τον Νικο Γκαλη.
  2. Ισως το ποστ αυτο να δικαιουται ξεχωριστο thread: οποιος δεν το εχει ηδη δει συνιστω ανεπιφυλακτα το Salt of the Earth (1954) του Χερμπερτ Μπιμπερμαν. Συντελεστες της ταινιας ηταν πολιτικοποιημενοι, αριστεροι εργατες της τεχνης του κινηματογραφου οι περισσοτεροι εκ των οποιων ειχαν κληθει να καταθεσουν στην επιτροπη του Μακαρθι και αρνηθηκαν, με αποτελεσμα να βρισκονται στη μαυρη λιστα του Χολυγουντ. Η ταινια πολεμηθηκε οσο λιγες (δεν ειχε προβληθει πουθενα, η πρωταγωνιστρια απελαθηκε στη μεση των γυρισματων, εκφοβισμος κλπ). Η πλοκη περιστρεφεται γυρω απο Μεξικανο-Αμερικανους εργατες σε ορυχειο οι οποιοι λογω των χαλεπων συνθηκων κανουν απεργια, σε πεισμα του κλιματος εργοδοτικης αυθαιρεσιας. Δοσμενη σε νεορεαλιστικο στυλ, η ταινια εχει παραλληλα και ενα εντονο φεμινιστικο στοιχειο αφου αναδεικνυει τους παραλληλους αγωνες των γυναικων των απεργων, οι οποιες μετα απο καποιο σημειο αναγκαζονται να αναλαβουν ενεργοτερη δραση αφου οι ανδρες τους φυλακιζονται λογω της αντεργατικης νομοθεσιας. Η ταινια βγηκε την μακαρθικη περιοδο το ιδιο διαστημα με το «On the Waterfront», με τον Μαρλον Μπραντο, το οποιο λοιδορουσε τα συνδικατα και ετυχε ενθουσιωδους υποδοχης απο τους κριτικους. Ανευρετη επι πολλα χρονια, μετα το 1990 ελαβε την αναγνωριση που της αξιζει. Ειναι διαθεσιμη στον συνδεσμο που εχω πιο πανω (με ελληνικους υποτιτλους), πραγμα απολυτα συννομο αφου εχει καταστει δημοσια κτημα (in the public domain). ΥΓ- Το 2000 κυκλοφορησε ταινια με θεμα το πως γυριστηκε το «Αλατι της Γης», με πρωταγωνιστη τον Τζεφ Γκολντμπλουμ («One of the Hollywood Ten»).
  3. Bambinella, γενικα συμφωνω με αυτο που λες αλλα εξαιρω τις 4 ταινιες απο μυθιστορηματα της Αγκαθα Κριστι με την Margaret Rutherford (1961-1965). (Δες εδω), η οποια το 1964 θα επαιρνε οσκαρ β γυναικειου ρολου για την ταινια “VIPs” με την Ελιζαμπεθ Τειλορ, τον Ριτσαρντ Μπαρτον, τον Ορσον Γουελς και την Μαγκι Σμιθ. Στην πρωτη φωτο με τον συζυγο και συμπρωταγωνιστη της, Stringer Davis. Στη δευτερη φωτο με την Αγκαθα Κριστι, η οποια επισης διαφωνουσε με την κωμικη μεταφορα των ιστοριων της αλλα ειχε σε εκτιμηση την ιδια την Rutherford.
  4. Καλοδιαβαστο! Ιδου και ο περι ου ο λογος κυριος, Θανος Βελλουδιος, σε πορτρετο του Χατζηκυριακου-Γκικα.
  5. Kyouko Fubuki απ´το «Plawres Sanshiro» (1982-1985) Tiffani Amber Thiessen απ´το «Πριν χτυπησει το κουδουνι» (1989-1993) Cameron Diaz απ´το «Κατι τρεχει με την Μαιρη» (1998)
  6. Απεβιωσε η γλυκυτατη Bibi Andersson.. (11 Νοεμβριου 1935 – 14 Απριλιου 2019)
  7. Εκπληκτικη σειρα! Για καποιο λογο μου εχει μεινει αξιομνημονευτη η συναντηση του Πετρου με τον Νευτωνα (Τρεβορ Χαουαρντ, νομιζω). Παθαινει κοκο-μπλοκο ο Πετραν μολις ο Νευτωνας του εξηγει την εννοια των δισεκατομμυριων σωματιδιων και βραχυκυκλωνει τοσο που του λεει να σιωπησει! 🙂 [edit] Copyrights [edit]
  8. Ο Αλεξανδρινης καταγωγης (οπως ειναι και η φιλη του, Δημητρα Παπαδοπουλου) Δημητρης Φραγκιογλου, που παιζει τον «κατρουλη» Ρωμαιο στο «Ηθοποιος σημαινει φως;» (επ. 30), ειπε σε προσφατη συνεντευξη του: Ήταν μία από τις συναντήσεις μας με τη Δήμητρα. Έτσι κάνουμε με τη Δήμητρα. Κατά καιρούς ανταμώνουμε, χανόμαστε και πάλι από την αρχή, Στους "Απαράδεκτους" μπήκα από το 11ο επεισόδιο και μετά. Έγραφα τα stories. Βρίσκαμε το θέμα κάθε φορά, να έτσι όπως μιλάμε τώρα, και γράφαμε τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο. Εδώ είναι κάτι που μπερδεύει ο κόσμος. Επειδή το αποτέλεσμα των "Απαράδεκτοι" είναι πολύ ακούραστο για τον τηλεθεατή, πολλοί πιστεύουν ότι έτσι χαλαρά και ξεκούραστα δουλεύαμε για τη σειρά. Το αυθόρμητο και το χαλαρό ήταν το ένα κομμάτι, όχι όμως ότι δεν ρίχναμε δουλειά. Η συγκεκριμένη σειρά είχε όλες τις προϋποθέσει για να πετύχει: πολύ καλούς ηθοποιούς και μια δυνατή ομάδα. Η Δήμητρα είχε γράψει τη σειρά επάνω στους ηθοποιούς. Είναι γνωστό ότι η ομάδα είχε κλείσει προτού γραφτεί το πρώτο επεισόδιο. Η Δήμητρα ήδη γνώριζε πολύ καλά τον Σπύρο, τον Γιάννη και τον Βλάσση. Σημ: κατα την εκδοχη του Τακη Παπαματθαιου, παντως, που επαιξε τελικα τον ανιψιο του Χαλακατεβακη («Σου χω πει, μη με λες θειο!»), σε εκεινον ειχε προτεινει η Δημητρα το ρολο του Βλασση πριν προσεγγισει τον Μπονατσο. Εκεινος αρνηθηκε - πραγμα που πλεον φαινεται να εχει μετανιωσει - διοτι ειχε ηδη κλεισει να παιξει με τον Γιωργο Παπακωνσταντινου, υποθετω για την 1η σειρα που επαιξε ποτε το MEGA, απ´το Νοεμβριο του 1989, το δημοφιλες για την εποχη του «Πατηρ, υιος και πνευμα».
  9. Αξιζει οπωσδηποτε να την δεις, Αριαδνη. Η Weisz ειναι εξαιρετικη - οπως παντα - και δικαιως ο Mark Kermode γραφει οτι καταφερνει να βγει απο τη σκια της Haviland και να κανει το ρολο δικο της. Αλλα ο Sam Claflin ειναι πολυ αδυναμος και οποιος εχει δει την εκδοχη του 1952 με τον Burton πραγματικα θα αντιληφθει οτι η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα. It takes two to tango και η δυναμικη της σχεσης της Rachel με τον Philip ειναι αυτη που θα πρεπει να διατηρει «ζεστη» τη μεταφορα του μυθιστορηματος στην οθονη. Η Haviland και ο Burton ηταν αναλογων κυβικων ηθοποιοι, ο Claflin με την Weisz δυστυχως οχι. Θα δω με ευχαριστηση την Σελλεϋ διοτι ειχα ξεχασει οτι ειχε βγει και δεν την προλαβα! Αν ομως δεν το εχετε δει, υπαρχει και η ανιση αλλα εξαιρετικα ενδιαφερουσα - κατα τοπους απολαυστικη - εκδοχη του ιδιου επεισοδιου στη Λιμνη της Γενευης απο τη ματια του εκκεντρικου Ken Russell, με τιτλο Gothic (1986) και πρωταγωνιστες τον αγαπημενο (και εξαφανισμενο) Gabriel Byrne ως λορδο Βυρωνα και τη συγχωρεμενη κορη της Vanessa Redgrave (και γυναικα του Liam Neeson), την εξαιρετικη Natasha Richardson.
  10. 1952: Ριτσαρντ Μπαρτον και Ολιβια ντε Χαβιλαντ (η οποια τον Ιουλιο κλεινει τα 103..) σε μεταφορα κλασικου μυθιστορηματος της Daphne du Maurier με τιτλο “My cousin Rachel.” Καταπληκτικη μουσικη και εξαιρετικη φωτογραφια, σε μια ταινια που, ενω επισκιαστηκε απο την αλλη μεταφορα-φαινομενο της du Maurier, Rebecca, ωστοσο δεν υπολειπεται σε τιποτα της πιο προσφατης εκδοχης (2017) με την Ρειτσελ Βαϊς: https://youtu.be/pYCwV74j4Lk
  11. Μεγαλυτερη επιτυχια ειχε ενα χρονο αργοτερα η δευτερη διασκευη αιγυπτιακης κομεντι του ιδιου σκηνοθετη, Τόγκο Μιζράχι, Οταν ο συζυγος ταξιδευει (1938). Τα Καλουτακια επιστρεφουν σε μια σαφως ανδροκεντρικη εκδοχη του τι μπορει να συμβει «οταν ο συζυγος ταξιδευει»... 😂 ———————— Δυο λογια για τον Μιζραχι (φωτο κατω): Togo Mizrahi was born in Egypt to a Jewish family of Italian descent in 1901. He’s viewed as one of the most important Jewish figures in the history of the Egyptian cinema and as one of the most influential. Togo acted under the pseudonym Ahmed al-Meshriqi. He worked with director Ahmad Badrkhan on establishing the first filmmakers’ syndicate in Egypt. He then revealed his true Jewish identity by making a series of movies where the main character is a Jewish Egyptian. The authorities accused him of cooperating with Zionist organizations in Palestine and he was exiled to Italy as he refused to travel to Israel.
  12. Μια απο τις πιο αποτυχημενες αλλα και αξιοπεριεργες - για πολλους λογους -ταινιες στην ιστορια του νεοελληνικου κινηματογραφου ειναι ο Δοκτωρ Επαμεινωνδας (1937), διασκευη της αιγυπτιακης κομεντι al-Duktur Farhat (1935) απο τον ιδιο σκηνοθετη. Μοναδικη αναλαμπη στην ταινια; Τα «Καλουτακια»! ☺️ ——————- Η πρώτη από τις πέντε ταινίες της ελληνο-αιγυπτιακής συνεργασίας και μια από τις λιγοστές ομιλούσες ταινίες με πρωταγωνιστή έναν κατεξοχήν κωμικό της μπαλαφάρας. Γυρίστηκε στα στούντιο του Καΐρου, με την ευκαιρία της επίσκεψης του θιάσου των Οικονόμου και Καλουτά και σκηνοθετήθηκε από τον εβραίο Τόγκο Μιζράχι. Η κριτική την κατακεραύνωσε για τη γενική προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κόπια για να επιβεβαιωθεί οποιαδήποτε γνώμη για την ταινία
  13. Δεν ξερω αν πιανεται, αλλα η Νυχτα Γαμου (1967 - Κωστας Βουτσας, Μαρθα Καραγιαννη, Γεωργιτσης, Μπετυ Αρβανιτη) «σουφρωθηκε» απο τον Noël Coward (θεατρικο «Private Lives» του 1930, πετυχημενη ταινια του 1931 με την Norma Shearer & τον Robert Montgomery).
  14. Ενα ωραιο αρθρακι για το θεμα μας με «διεθνη» διασταση 😄 ——————- Ωχ! Πάλι τραγουδάνε οι μπαλαδόροι! Προτιμότερο να τους βλέπουμε στο ποδόσφαιρο παρά να τους ακούμε στο τραγούδι.Ομως, δεν μπορεί να γίνεται πάντα αυτό που θέλουμε... http://m.popaganda.gr/och-pali-tragoudane-baladori/
×
×
  • Create New...