Jump to content

karapiperim

Members
  • Content Count

    475
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

karapiperim last won the day on March 15

karapiperim had the most liked content!

Community Reputation

15,004 Excellent

1 Follower

About karapiperim

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

740 profile views
  1. Τον Ψάλτη και τον Τσάκωνα δεν ξέρω αν θα τους έβαζα. Όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχοι κι οι δύο... Ήταν και πολύ μάλιστα.. Απλά στα χρόνια τους όλοι ήταν λίγο πολύ αδικημένοι, από την άποψη ότι το σινεμά ήταν σε παρακμή έτσι κι αλλιώς.. Πάντως σίγουρα κι αυτοί θα μπορούσαν καλύτερους ρόλους σε καλύτερες ταινίες.. Μεγάλη αδυναμία και δική μου ο Δημήτρης Μπισλάνης, συμφωνώ απόλυτα. Άλλη περίπτωση ηθοποιού είναι της Άννας Βενέτη, που την είδαμε στο Αμόκ. Κι αυτή θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο. Έχω διαβάσει όμως πως ήταν βοηθός του συζύγου της, του καλού σκηνοθέτη Κώστα Μπακα, οπότε δεν ξέρω μήπως η ίδια δεν το θέλησε να ασχοληθεί περισσότερο με το σινεμά.
  2. Ε, ναι του Αλκαίου!!! Συγνώμη ελεφαντααααααα!!! Δε μου είπατε όμως για το " έμπαινε Χάρη μου"... μερικοί λένε πως δεν είναι diss.... Να προσθέσω και την επανεκτέλεση της " Ντισκοτέκ" από τα Ημισκούμπρια.. " Κι ήταν όλοι τους εκεί, η Σοφία κι ο Σταμάτης, Πάνος, Στάθης κι η Καιτουλα κι ο χαλίφης της Βαγδάτης.." Αναφορά φυσικά στους πιο γνωστούς πρωταγωνιστές του '80..
  3. Αυτό το τραγούδι είναι πιστεύετε diss; Εγώ νομίζω ναι, φουλ... Υπάρχει κι ένα τραγούδι των ακτιβ μεμπερ με τίτλο " βλακοστρωτο" κι αναφέρεται στον Μάνο Χατζιδάκι Και το πλανόδιο τσιρκο του Μητροπάνου: "Ελλάδα, Βέμπο μου και Μέρλιν Μονρόε Ελλάδα, Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλαν Πόε.."
  4. Ξέρατε ότι..... Πολλοί -οι περισσότεροι - από τους νεαρούς σταρ του '60 αντιμετωπίστηκαν από τον τύπο της εποχής με ειρωνίες και χοντραδες είτε για την προσωπική τους ζωή είτε για τις καλλιτεχνικές τους επιδόσεις. Ωστόσο, κάποιοι ξεχώρισαν εξαρχής κι οι δημοσιογράφοι τους φερόταν ' με το γάντι'. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκουμε τον Λευτέρη Βουρνα αλλά και την Έλλη Φωτίου, που γοήτευαν αμφότεροι με τις θεατρικές τους επιδόσεις, τον Χρήστο Πάρλα, που τον καλολογουσαν τόσο οι δημοσιογράφοι όσο και οι συνάδελφοι του, την Νίκη Λινάρδου, που γράφονταν πως ήταν ταλαντούχα και πως αθόρυβα και μόνη της ανέβαινε τα σκαλιά της επιτυχίας ( αυτό το μόνη της είναι υπό συζήτηση, όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχα αλλά όταν γραφόταν ήταν και ζευγάρι με τον Σακελλαρίο).
  5. 1. Η Λάτση θα έπρεπε να μηνύσει ( μα τι λέω; Να κλείσει!!) Το περιοδικό μετά από αυτό το εξώφυλλο. 2. Το έχω ξαναπεί. Φέρτης Μιμή δεν μου άρεσαν ποτέ μαζί. Ποτέ. 3. Ο Σπυρόπουλος μου είναι εξαιρετικά συμπαθής κυρίως λόγω της στάσης που κράτησε μετά το θάνατο της Αλίκης. Αν ήταν άλλος στη θέση του θα είχε χτίσει καριέρα πάνω σε αυτή τη σχέση. Αυτός την τίμησε και παρότι ήταν πολύ νεαρός κι εύκολα θα μπορούσε να παρασυρθεί και να πουλήσει τις λεπτομέρειες της σχέσης στάθηκε με αξιοπρέπεια και μπράβο του. Καθόλου εύκολο.
  6. Πριν λίγες μέρες η Άννα Παναγιωτοπούλου έδωσε μια συνέντευξη από την οποία διαβάζουμε σε απόσπασμα: Η ηθοποιός παντρεύτηκε σε ηλικία 20 ετών με τον σύζυγό της, όμως όπως παραδέχεται, ο έρωτας της ζωής της ήταν ο Μάνος Κατράκης. «Ο έρωτας της ζωής μου ήταν ο Κατράκης. Δεν υπήρχε σχέση αλλά με βοηθούσε όσο πήγαινα στη σχολή. Ήταν σαν πατρική φιγούρα, αυτό που δεν είχα. Πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μία άλλη γυναίκα». 1. Δεν κατάλαβα αν υπήρξε τελικά σχέση ή όχι, δεν έχει κ ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε ο Κατράκης ήταν από τα μέσα του '50 με τη Λίντα Άλμα, για την οποία μάλιστα είχε χωρίσει με την άλλη μεγάλη του σχέση, την Αλίκη Γεωργούλη, ωστόσο όπως λένε κι οι φήμες, πρέπει να ήταν και γυναικάς 2. Στην τελευταία πρόταση γίνεται παρεξήγηση η οποία μάλιστα αναδημοσιεύτηκε σε δεκάδες σελίδες. Το ' πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μια άλλη' η κ. Παναγιωτόπουλου δεν το λέει για τον Κατράκη και την Άλμα, αλλά για τον πατέρα της. Αν δείτε το απόσπασμα θα το καταλάβετε. Είναι λυπηρό που μεταδόθηκε έτσι κ για αυτό το αφήνω κι αυτό εδώ. Πηγή https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/882141/i-anna-panagiotopoulou-exomologeitai-o-erotas-tis-zois-mou-itan-o-katrakis/AMP/
  7. Χιχιχι.. Άμα το πάμε έτσι όμως ελέφαντα μπορεί να ξεμείνουμε από θέματα
  8. https://www.zox.gr/2019/04/14/tainies/thanasis-veggos-apithano-pou-vrisketai-to-spiti-apo-tin-tainia-thanasi-pare-t-oplo-sou/ Το παραπάνω το βρήκαν οι 'ρεπόρτερς' " ....σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής που δημοσιεύθηκαν στο διαδύκτιο..." κι όχι απο το ποστ του @georgeafe.... Θα μπορούσαν εστω να βάλουν ως πηγή το φόρουμ
  9. Στο διάβα του πολυταραχου 20ου αιώνα Συγγραφέας: Λυκούργος Καλλέργης Εκδόσεις: Λιβάνη Κυκλοφορία: 2007 Σελίδες: 477 Θεατρικό ημερολόγιο Συγγραφέας: Ελένη Χαλκούση Εκδόσεις: Κάκτος Κυκλοφορία: 1981 Σελίδες:309 ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΆΝΝΗΣ ΣΕ ΠΡΏΤΟ ΠΛΑΝΟ Συγγραφέας: Χρήστος Σιάφκος Εκδόσεις: Ψυχογιός Κυκλοφορία: 2009 Σελίδες: 295
  10. Οκτώβριος 1959 Οι κριτικοί υποδέχονται με θέρμη τη νέα πρωταγωνίστρια Μάρω Κοντού.... Η 25χρονη ηθοποιός, άγνωστη στο ευρύ κοινό, γίνεται πρωταγωνίστρια δίπλα στον Δημήτρη Χορν, ο οποίος την πρόσεξε όπως διαβάζουμε, μετά απο πρόταση του Άλκη Στέα. Κοινό και κριτικοί την ξεχώρισαν αμέσως κι η ηθοποιός 'εκμεταλεύτηκε' με τον καλύτερο τρόπο τη σπουδαία τύχη να παίξει δίπλα στον μεγάλο πρωταγωνιστή και να χτίσει μια σημαντικότατη καριέρα. Η ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΌΣ ΕΝΟΣ ΈΤΟΥΣ ΚΑΤΈΚΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΤΗΣ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΌ ΚΟΙΝΌ Στάθης Σπηλιωτόπουλος: Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο του έργου είναι η νέα πρωταγωνίστρια του θιάσου. Η δεσποινίς Μάρω Κοντού, που η πρώτη της εμφάνιση πέρυσι στη Λυσιστράτη είχε επισημανθεί σ αυτή τη στήλη, είναι αυτό που ονομάζουν στον κινηματογράφο " εκρηκτικό" τύπο της καλλιτέχνιδος. Το Ρομανσερο έργο με έντονο αισθησιασμό, απαιτεί ακριβώς αυτό που διαθέτει η δις Κοντού. Η εκλογή της για το ρόλο της πρωταγωνίστριας σ αυτό το έργο είναι επιτυχία του κ. Χορν Κλέων Παράσχος: Η Μάρω Κοντού εκφράζει με θέρμη και ζωντάνια τα αισθήματα της γυναίκας που δεν πίστεψε παρά μόνο στη σάρκα, και δεν γνώρισε παρά μόνο τη σάρκα, ως τη στιγμή που ανακαλύπτει ότι υπάρχει και η ψυχή. Ειρήνη Καλκάνη: Η αποκάλυψη της βραδιάς ήταν η κ. Μάρω Κοντού. Δε νομίζω ότι το έργο θα μπορούσε να σταθεί χωρίς τη συμβολή της. Γιατί ενώ σκιτσαρισε με ζωντάνια και αλήθεια την προσωπικότητα της ιερόδουλης που ένιωθε υπερηφάνεια για το επάγγελμα της, έπαιξε με τόσες αποχρώσεις, με τόση δραματική δύναμη, το ρόλο της, που του έδωσε ποιότητα και αληθινή ευγένεια. Εύκολα, πολύ εύκολα, θα μπορούσε να κάνει αυτόν τον ρόλο αφόρητα χυδαίο. Κι όμως, ούτε για μια στιγμή δεν παραστρατησε. Με μιαν αδιάκοπη, χωρίς ανάσα προσπάθεια, του διατήρησε όλες τις βαθύτερες ανθρώπινες προεκτάσεις του. Κώστας Οικονομίδης: Νέα ηθοποιός, είχε την πρώτη φορά που πρωταγωνίστησε, την τύχη να δείξει τις ικανότητες της σε ένα ρόλο αληθινά συντριπτικό. Η Μάρω Κοντού με την ειλικρίνεια του παιξίματος της, με τη ζέστη φωνή της, με άλλα επίσης αξιόλογα προσόντα της, αντιμετώπισε ικανοποιητικά τη δοκιμασία και σε λίγες περιπτώσεις φάνηκε να λυγίζει κάτω από το βάρος της επιδοσεως που της εζητηθη.
  11. Πριν απο λίγους μήνες η ηθοποιός Μαρία Κωνσταντάρου ( γνωστή και απο τον απολαυστικό ρόλο της υπηρέτριας δίπλα στη Βουγιουκλάκη στο αχ! αυτή η γυναίκα μου) έδωσε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη. Φυσικά η Karapiperim, πριν απο εσάς για εσάς, ξεδιάλεξε το πικάντικο μέρος... Την κόντρα της ηθοποιού με τη Σμάρω Στεφανίδου για την παράσταση του Γιάννη Τσαρούχη "Τρωάδες" ''Άργησες, ο μόνος ρόλος που έχει μείνει τώρα είναι της Αθηνάς''. Ποια Αθηνά, μου λες, κι ένα κοντάρι να μ' έβαζε να παίξω, θα πήγαινα! Πάω για πρόβα στο σπίτι του αδερφού του, στη Μαυρομματαίων, στην αυλή. Την Ωραία Ελένη ήταν να παίξει η Καίτη Πάνου, την ώρα όμως που πήγα, τηλεφωνεί και λέει ότι δεν θα το κάνει επειδή της φαινόταν μικρός ρόλος. Επί τόπου κάνει ο Τσαρούχης: ''Μαρία, διάβαζε Ωραία Ελένη''! Θέλετε να προχωρήσω, να πω πράγματα που δεν πρέπει για συναδέλφους; Από σας εξαρτάται. Το τι τράβηξα! Από μία συγκεκριμένη! Για τη Σμάρω Στεφανίδου λέω! Πάει προς τα έξω: ''Γιάννη μου, πρέπει να κάνω ένα τηλέφωνο''. Πανέξυπνος ο Τσαρούχης, της κάνει: ''Έχει και μέσα τηλέφωνο''. ''Όχι'' λέει αυτή, ''θέλω και τσιγάρα''. Αμέσως παίρνει τηλέφωνο την Καίτη Πάνου που ήταν κολλητές. Σε μισή ώρα έρχεται η Πάνου! ''Ξέρετε'' της λέει ο Τσαρούχης, ''η Ωραία Ελένη δόθηκε και θα παιχτεί και υπέροχα. Εσείς μ' αυτή την εξαιρετική κατατομή σώματος που έχετε θα είστε τέλεια Αθηνά''. Και η Πάνου, φυσικά, έφυγε! Από τη μέρα εκείνη που μεταφερθήκαμε στο σπίτι του Τσαρούχη στο Μαρούσι για τρίμηνες πρόβες, η Στεφανίδου μέρα παρά μέρα ερχόταν με μία καινούργια ηθοποιό και έλεγε: ''Γιάννη μου, να δεις μία Ωραία Ελένη που σου έφερα'', ενώ εγώ έκανα πρόβες το ρόλο! Μπροστά μου! Καλά, δεν της λέγατε κουβέντα; Συνέχεια γινόταν αυτό. Μη σου πω ποιες κουβάλησε! Ο Τσαρούχης είχε γίνει πυρ και μανία! Α, μου λέει μια μέρα η Στεφανίδου (σ.σ. Μιμείται τη φωνή της): ''Μαράκι μου, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ σαν ηθοποιό, αλλά νομίζω πως δεν σου πάει ο ρόλος της Ελένης''. ''Σμάρω μου'' της απαντάω, ''κι εγώ πιστεύω ότι δεν σου πάει ο ρόλος της Εκάβης, αλλά δε φώναξα εδώ ούτε την Παΐζη, ούτε την Αλκαίου'', τις φίλες μου δηλαδή. Στο τέλος ο Τσαρούχης που ήταν πολύ ήπιος άνθρωπος, αλλά είχε βγει απ' τα ρούχα του, την πιάνει: ''Άκουσε να σου πω! Ο ρόλος παίζεται εξαιρετικά κι εδώ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα να μου φέρνεις τις φιλενάδες σου''. Κι αυτή – άκου θράσος – να επιμένει: ''Μα δεν είναι όμορφη''. Με πρόσβαλλε κιόλας, αλλά ο Τσαρούχης την έβαλε στη θέση της: ''Η Ωραία Ελένη είναι ο Μύθος. Όσο όμορφη και νά'ναι μια γυναίκα, δεν θα φτάσει ποτέ στο επίπεδο του Μύθου. Έπειτα, έχε υπ' όψιν, η Μαρία επιβάλλεται με τον σκελετό της''. Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ: https://www.koutipandoras.gr/article/i-ithopoios-maria-konstantaroy-dinei-apokleistika-sto-koutipandorasgr-ti-synenteyxi-tis
  12. Πρόσφατες συνεντεύξεις καλλιτεχνών στον κ. Α. Μποσκοίτη: Λίνος Κόκοτος: https://www.koutipandoras.gr/article/linos-kokotos Μίμης Πλέσσας: https://www.koutipandoras.gr/article/synenteyxi-mimis-plessas-antonis-boskoitis Η χήρα του Αλέκου Σακελλάριου Τίνα, μιλάει για τον μεγάλο συγγραφέα και σκηνοθέτη: https://www.koutipandoras.gr/article/tina-sakellarioy-dexios-kai-syggrafeas-ginetai Ο ηθοποιός Μανώλης Δεστούνης άκρως αποκαλυπτικός: https://www.koutipandoras.gr/article/manolis-destoynis-i-melagholiki-synenteyxi-enos-komikoy-ithopoioy Μια χορταστική συνέντευξη της ηθοποιού Μαρίας Κωνσταντάρου με σημαντικά βιογραφικά στοιχεία: https://www.koutipandoras.gr/article/i-ithopoios-maria-konstantaroy-dinei-apokleistika-sto-koutipandorasgr-ti-synenteyxi-tis
  13. Στο μελό " Μανούλα θέλω να ζήσεις" { είπατε τίποτα;} η αρραβωνιαρα του Νίκου Τζόγια, Δάφνη Σκούρα, πάει και του τη μπουμπουναει με ένα πιστόλι όταν τον πιάνει να την απατάει με μια παλιά του φιλιναδα η οποία άκουσον άκουσον, είχε μάθει ότι ο Τζόγιας επρόκειτο να κληρονομήσει μια τεράστια περιουσία και του την έπεσε από δίπλα. Η Σκούρα πάει στη στενή, ο Τζόγιας τελικά ζει, η δολοπλοκα πανούργα ερωμένη τρώει τα λυσσακα της γιατί δεν τη στεφανώνεται. Στη φυλακή όμως, η Δάφνη Σκούρα γεννάει παιδάκι... Και για να μη μας μείνει καμία υποψία πως υπαίτιος ήταν ο Τζόγιας, κάνει κι αυτός ένα φλας μπακ και φέρνει στο νου του τη στιγμή του ερωτικού συμβάντος ( προχω σκηνή τολμώ να πω για την εποχή). Τελικά την οικογένεια ενώνει ο γιος Γιαννάκης Καλαντζόπουλος ο οποίος αν και γόνος πλούσιου πατρός είχε καταντήσει να πουλάει πραμάτεια με το κασελακι του για να συντηρεί την άρρωστη μανούλα του ( αν κι υποπτευομαι ότι κάτι τέτοιες μανουλες επί τούτου κάναν τις άρρωστες για να ξαπλαρουν ανέμελες και να στέλνουν τα ανήλικα για μεροκάματο).
  14. ... Το είχε γράψει όταν είχε συλληφθεί στη Χούντα. Ο ίδιος έχει πει ότι του Θεοδωράκη δεν του άρεσε το ασμα, καθως κι ο ίδιος ήταν φυλακισμένος, ενώ ο Χατζηδάκης το πήρε ως αστείο. Ο Σαββόπουλος πάντως αναφέρει πάλι τον Χατζιδάκι στο ' ο κος Σαββόπουλος θερμά ευχαριστει τον Κο Χατζιδάκι για την πρόσκληση...' ( Μάλλον για εμφάνιση στο Σείριο)
×
×
  • Create New...