Jump to content

karapiperim

Members
  • Content Count

    479
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

karapiperim last won the day on March 15

karapiperim had the most liked content!

Community Reputation

15,010 Excellent

1 Follower

About karapiperim

  • Rank
    RetroN00b

Recent Profile Visitors

785 profile views
  1. https://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/589947/giorgos-marinos-monos-kai-xoris-epafi-me-to-perivallon Δυσάρεστα νέα για τον Γιώργο Μαρίνο
  2. Ένα ακόμη αγαπημένο μου τραγούδι με αναφορά σε υπαρκτό πρόσωπο είναι το " Κοίταξε να δεις". Το έγραψε ο Γιάννης Λογοθέτης, το συνέθεσε ο Κηλαηδόνης, το τραγούδησε ο Μητσιάς. Η αναφορά γίνεται στον Μπιθικώτση. " Κοίταξε να δεις Θα ρθω πριν νυχτώσει Κι άμα βαρεθεις Βάλε καμία πλάκα με το Μπιθικώτση.." π
  3. Ο Γαβαλάς ήταν παντρεμένος με άλλη γυναίκα. Δε γνωρίζω αν ήταν και στη ζωή ζευγάρι με τη Ρία Κούρτη αν και νομίζω πως όχι.
  4. Μόλις τελείωσα τη σειρά. Δεν την είχα δει και δεν είχα διαβάσει το εδώ θέμα για να αποφύγω τα σποιλερ.. Πάρα πολύ δυνατή σειρά, εξαιρετικό καστ, λάτρεψα τον Αποστόλου και τον Μελαχρινό.. Υπάρχουν κάποια σεναριακά κενά, τα οποία τα συγχωρούμε βέβαια γιατί το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, αλλά δε θα έπρεπε να υπάρχουν. 1. Δεν υπάρχει εξήγηση για την απόπειρα του Νικοδημου 2. Δεν υπάρχει εξήγηση για το ποιος πήρε τηλέφωνο τον Μπέκα ( αχ τι τέλειος Μπέκας ο Ξενίδης!!) 3. Δεν υπάρχει λογική στο ότι η Κονταλαιξενα δέχεται να αλλάξει πληροφορίες με την Αργυρή ενώ λίγο πριν είχε αρνηθεί συμμαχία με τη Μάγδα λέγοντας της πως δεν είναι τόσο χαζή και πως δεν εμπιστεύεται κανέναν κ θα κρατήσει το μυστικό της. 4. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη εξήγηση για τη στάση Ξάνθου. Δεν γίνεται σαφές για ποιον λόγο δέχτηκε να συνεργαστεί με την Αργύρη. Υποτίθεται ήθελε το θησαυρό για πάρτη του, αλλά δεν εξηγείται καλά η συμμαχία. 5. Δεν ξεκαθαρίζεται ο ρόλος της Κονταλεξη. Υποτίθεται ότι δρα για λογαριασμό Εβραϊκής Οργάνωσης, σε κάποιο επεισόδιο όμως ο Μπέκας έχει λέει στοιχεία από το εξωτερικό πως είναι μέλος του μαύρου αγγέλου. 6. Δεν ξεκαθαρίζει το σενάριο για ποιο λόγο η Μάγδα έδιωξε την υπηρέτρια. 7. Η δολοφονία του Κώνστα παραηταν φλου... Πως ήξερε το ντουέτο ότι θα μείνει μόνος στο δωμάτιο για να μπορέσει να φύγει ο Ξανθος; 8. Πως ήξερε η Αργύρη ότι θα ήταν μόνος στο θέατρο ο Απέργης; 9. Αφού ο Κώνστας είχε μετανιώσει και δεν ήθελε καμία σχέση, είχε μάλιστα και τύψεις για τους Εβραίους, γιατί έκατσε και τα έγραψε χαρτί και καλαμάρι στον ανυποψίαστο ανιψιό του; Για να τον μπλέξει κι αυτόν; 10. Ποτέ πρόλαβε και ταχυδρομησε το φάκελο αφού τον είχε σπίτι του το βράδυ που πέθανε; 11. Γιατί εκτός από φορέματα, γυαλιά και κοσμήματα δεν πρόσεξαν και το σχεδόν απίθανο για άνδρα του πενήντα ; Αναφέρομαι στη χαίτη του χορευτή που ανεμίζει στα πρώτα επεισόδια.. Αν εξαιρέσω τις μικρές αυτές λεπτομέρειες, ήταν μια καλή σειρά, απολαυστική, που κρατάει το ενδιαφέρον χωρίς να το σέρνει ( όπως στο Μπονσαλεντη λχ ). Θα προτιμούσα να μην πληρωσει τη 👰 ο ερμος ο Άλεξ... είμαι παιδί του Δαλιανίδη, ήθελα να παντρευτεί την Κριτα κι έζησαν αυτοί καλά... Επίσης τον Νικόδημο δεν τον συμπάθησα... Θα τον ήθελα δολοφόνο κι η Μάγδα πάνω στη νέα της απελπισία να βρει παρηγοριά στην αγκαλιά του Αποστόλου του μπαναλ κι όταν τον ξαποστελνε κι αυτόν με το καλό να τα έφτιαχνε με τον βοηθό του Μπέκα που του είχε φύγει το σαγόνι... Κι ο Μελαχρινός να ζούσε να τα έβλεπε και να έτρωγε τα λυσσακα του απ' τη ζήλια... ΩΡΑΙΑ ΣΕΙΡΑ!!!!!! ΔΗΛΩΝΩ ΦΑΝ!!!
  5. Τον Ψάλτη και τον Τσάκωνα δεν ξέρω αν θα τους έβαζα. Όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχοι κι οι δύο... Ήταν και πολύ μάλιστα.. Απλά στα χρόνια τους όλοι ήταν λίγο πολύ αδικημένοι, από την άποψη ότι το σινεμά ήταν σε παρακμή έτσι κι αλλιώς.. Πάντως σίγουρα κι αυτοί θα μπορούσαν καλύτερους ρόλους σε καλύτερες ταινίες.. Μεγάλη αδυναμία και δική μου ο Δημήτρης Μπισλάνης, συμφωνώ απόλυτα. Άλλη περίπτωση ηθοποιού είναι της Άννας Βενέτη, που την είδαμε στο Αμόκ. Κι αυτή θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο. Έχω διαβάσει όμως πως ήταν βοηθός του συζύγου της, του καλού σκηνοθέτη Κώστα Μπακα, οπότε δεν ξέρω μήπως η ίδια δεν το θέλησε να ασχοληθεί περισσότερο με το σινεμά.
  6. Ε, ναι του Αλκαίου!!! Συγνώμη ελεφαντααααααα!!! Δε μου είπατε όμως για το " έμπαινε Χάρη μου"... μερικοί λένε πως δεν είναι diss.... Να προσθέσω και την επανεκτέλεση της " Ντισκοτέκ" από τα Ημισκούμπρια.. " Κι ήταν όλοι τους εκεί, η Σοφία κι ο Σταμάτης, Πάνος, Στάθης κι η Καιτουλα κι ο χαλίφης της Βαγδάτης.." Αναφορά φυσικά στους πιο γνωστούς πρωταγωνιστές του '80..
  7. Αυτό το τραγούδι είναι πιστεύετε diss; Εγώ νομίζω ναι, φουλ... Υπάρχει κι ένα τραγούδι των ακτιβ μεμπερ με τίτλο " βλακοστρωτο" κι αναφέρεται στον Μάνο Χατζιδάκι Και το πλανόδιο τσιρκο του Μητροπάνου: "Ελλάδα, Βέμπο μου και Μέρλιν Μονρόε Ελλάδα, Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλαν Πόε.."
  8. Ξέρατε ότι..... Πολλοί -οι περισσότεροι - από τους νεαρούς σταρ του '60 αντιμετωπίστηκαν από τον τύπο της εποχής με ειρωνίες και χοντραδες είτε για την προσωπική τους ζωή είτε για τις καλλιτεχνικές τους επιδόσεις. Ωστόσο, κάποιοι ξεχώρισαν εξαρχής κι οι δημοσιογράφοι τους φερόταν ' με το γάντι'. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκουμε τον Λευτέρη Βουρνα αλλά και την Έλλη Φωτίου, που γοήτευαν αμφότεροι με τις θεατρικές τους επιδόσεις, τον Χρήστο Πάρλα, που τον καλολογουσαν τόσο οι δημοσιογράφοι όσο και οι συνάδελφοι του, την Νίκη Λινάρδου, που γράφονταν πως ήταν ταλαντούχα και πως αθόρυβα και μόνη της ανέβαινε τα σκαλιά της επιτυχίας ( αυτό το μόνη της είναι υπό συζήτηση, όχι ότι δεν ήταν ταλαντούχα αλλά όταν γραφόταν ήταν και ζευγάρι με τον Σακελλαρίο).
  9. 1. Η Λάτση θα έπρεπε να μηνύσει ( μα τι λέω; Να κλείσει!!) Το περιοδικό μετά από αυτό το εξώφυλλο. 2. Το έχω ξαναπεί. Φέρτης Μιμή δεν μου άρεσαν ποτέ μαζί. Ποτέ. 3. Ο Σπυρόπουλος μου είναι εξαιρετικά συμπαθής κυρίως λόγω της στάσης που κράτησε μετά το θάνατο της Αλίκης. Αν ήταν άλλος στη θέση του θα είχε χτίσει καριέρα πάνω σε αυτή τη σχέση. Αυτός την τίμησε και παρότι ήταν πολύ νεαρός κι εύκολα θα μπορούσε να παρασυρθεί και να πουλήσει τις λεπτομέρειες της σχέσης στάθηκε με αξιοπρέπεια και μπράβο του. Καθόλου εύκολο.
  10. Πριν λίγες μέρες η Άννα Παναγιωτοπούλου έδωσε μια συνέντευξη από την οποία διαβάζουμε σε απόσπασμα: Η ηθοποιός παντρεύτηκε σε ηλικία 20 ετών με τον σύζυγό της, όμως όπως παραδέχεται, ο έρωτας της ζωής της ήταν ο Μάνος Κατράκης. «Ο έρωτας της ζωής μου ήταν ο Κατράκης. Δεν υπήρχε σχέση αλλά με βοηθούσε όσο πήγαινα στη σχολή. Ήταν σαν πατρική φιγούρα, αυτό που δεν είχα. Πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μία άλλη γυναίκα». 1. Δεν κατάλαβα αν υπήρξε τελικά σχέση ή όχι, δεν έχει κ ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε ο Κατράκης ήταν από τα μέσα του '50 με τη Λίντα Άλμα, για την οποία μάλιστα είχε χωρίσει με την άλλη μεγάλη του σχέση, την Αλίκη Γεωργούλη, ωστόσο όπως λένε κι οι φήμες, πρέπει να ήταν και γυναικάς 2. Στην τελευταία πρόταση γίνεται παρεξήγηση η οποία μάλιστα αναδημοσιεύτηκε σε δεκάδες σελίδες. Το ' πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μια άλλη' η κ. Παναγιωτόπουλου δεν το λέει για τον Κατράκη και την Άλμα, αλλά για τον πατέρα της. Αν δείτε το απόσπασμα θα το καταλάβετε. Είναι λυπηρό που μεταδόθηκε έτσι κ για αυτό το αφήνω κι αυτό εδώ. Πηγή https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/882141/i-anna-panagiotopoulou-exomologeitai-o-erotas-tis-zois-mou-itan-o-katrakis/AMP/
  11. Χιχιχι.. Άμα το πάμε έτσι όμως ελέφαντα μπορεί να ξεμείνουμε από θέματα
  12. https://www.zox.gr/2019/04/14/tainies/thanasis-veggos-apithano-pou-vrisketai-to-spiti-apo-tin-tainia-thanasi-pare-t-oplo-sou/ Το παραπάνω το βρήκαν οι 'ρεπόρτερς' " ....σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής που δημοσιεύθηκαν στο διαδύκτιο..." κι όχι απο το ποστ του @georgeafe.... Θα μπορούσαν εστω να βάλουν ως πηγή το φόρουμ
  13. Στο διάβα του πολυταραχου 20ου αιώνα Συγγραφέας: Λυκούργος Καλλέργης Εκδόσεις: Λιβάνη Κυκλοφορία: 2007 Σελίδες: 477 Θεατρικό ημερολόγιο Συγγραφέας: Ελένη Χαλκούση Εκδόσεις: Κάκτος Κυκλοφορία: 1981 Σελίδες:309 ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΆΝΝΗΣ ΣΕ ΠΡΏΤΟ ΠΛΑΝΟ Συγγραφέας: Χρήστος Σιάφκος Εκδόσεις: Ψυχογιός Κυκλοφορία: 2009 Σελίδες: 295
  14. Οκτώβριος 1959 Οι κριτικοί υποδέχονται με θέρμη τη νέα πρωταγωνίστρια Μάρω Κοντού.... Η 25χρονη ηθοποιός, άγνωστη στο ευρύ κοινό, γίνεται πρωταγωνίστρια δίπλα στον Δημήτρη Χορν, ο οποίος την πρόσεξε όπως διαβάζουμε, μετά απο πρόταση του Άλκη Στέα. Κοινό και κριτικοί την ξεχώρισαν αμέσως κι η ηθοποιός 'εκμεταλεύτηκε' με τον καλύτερο τρόπο τη σπουδαία τύχη να παίξει δίπλα στον μεγάλο πρωταγωνιστή και να χτίσει μια σημαντικότατη καριέρα. Η ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΌΣ ΕΝΟΣ ΈΤΟΥΣ ΚΑΤΈΚΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΤΗΣ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΌ ΚΟΙΝΌ Στάθης Σπηλιωτόπουλος: Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο του έργου είναι η νέα πρωταγωνίστρια του θιάσου. Η δεσποινίς Μάρω Κοντού, που η πρώτη της εμφάνιση πέρυσι στη Λυσιστράτη είχε επισημανθεί σ αυτή τη στήλη, είναι αυτό που ονομάζουν στον κινηματογράφο " εκρηκτικό" τύπο της καλλιτέχνιδος. Το Ρομανσερο έργο με έντονο αισθησιασμό, απαιτεί ακριβώς αυτό που διαθέτει η δις Κοντού. Η εκλογή της για το ρόλο της πρωταγωνίστριας σ αυτό το έργο είναι επιτυχία του κ. Χορν Κλέων Παράσχος: Η Μάρω Κοντού εκφράζει με θέρμη και ζωντάνια τα αισθήματα της γυναίκας που δεν πίστεψε παρά μόνο στη σάρκα, και δεν γνώρισε παρά μόνο τη σάρκα, ως τη στιγμή που ανακαλύπτει ότι υπάρχει και η ψυχή. Ειρήνη Καλκάνη: Η αποκάλυψη της βραδιάς ήταν η κ. Μάρω Κοντού. Δε νομίζω ότι το έργο θα μπορούσε να σταθεί χωρίς τη συμβολή της. Γιατί ενώ σκιτσαρισε με ζωντάνια και αλήθεια την προσωπικότητα της ιερόδουλης που ένιωθε υπερηφάνεια για το επάγγελμα της, έπαιξε με τόσες αποχρώσεις, με τόση δραματική δύναμη, το ρόλο της, που του έδωσε ποιότητα και αληθινή ευγένεια. Εύκολα, πολύ εύκολα, θα μπορούσε να κάνει αυτόν τον ρόλο αφόρητα χυδαίο. Κι όμως, ούτε για μια στιγμή δεν παραστρατησε. Με μιαν αδιάκοπη, χωρίς ανάσα προσπάθεια, του διατήρησε όλες τις βαθύτερες ανθρώπινες προεκτάσεις του. Κώστας Οικονομίδης: Νέα ηθοποιός, είχε την πρώτη φορά που πρωταγωνίστησε, την τύχη να δείξει τις ικανότητες της σε ένα ρόλο αληθινά συντριπτικό. Η Μάρω Κοντού με την ειλικρίνεια του παιξίματος της, με τη ζέστη φωνή της, με άλλα επίσης αξιόλογα προσόντα της, αντιμετώπισε ικανοποιητικά τη δοκιμασία και σε λίγες περιπτώσεις φάνηκε να λυγίζει κάτω από το βάρος της επιδοσεως που της εζητηθη.
×
×
  • Create New...