Jump to content

Recommended Posts

Ο Παντελής Βούλγαρης είχε προτείνει στην Κατίνα Παξινού τον ρόλο της γιαγιάς στην ταινία του "Το προξενιό της Άννας" (1972). Η μεγάλη ηθοποιός μας δεν δέχτηκε λόγω της κακής κατάστασης της υγείας της (πέθανε ένα χρόνο αργότερα, τον Φεβρουάριο 19723και ο ρόλος δόθηκε στη Σμάρω Βεάκη. Στην αρχική διανομή του "Προξενιού της Άννας" περιλαμβανόταν και το όνομα της Τόνιας Καζιάνη, η οποία τελικά δεν συμμετείχε στην ταινία.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην αρχική διανομή του "Προξενιού της Άννας" περιλαμβανόταν και το όνομα της Τόνιας Καζιάνη, η οποία τελικά δεν συμμετείχε στην ταινία.

Η Τονια μαλλον θα υποδυοταν τη Χαρουλα, ρολο που τελικα πηρε η Μικα Φλωρα (φωτο).

 

ΜΙΚΑ+ΦΛΩΡΑ.bmp

Edited by bambinella 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κορυφαία Γαλλίδα ηθοποιός Σιμόν Σινιορέ είχε ξεκινήσει γυρίσματα ως μαντάμ Ορτάνς στην θρυλική ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη "Αλέξης Ζορμπάς" (1964), μεταφορά του αριστουργήματος του Νίκου Καζαντζάκη. Όταν η Σινιορέ εγκατέλειψε τον ρόλο, ο Κακογιάννης έκανε δοκιμαστικό με τη Δέσπω Διαμαντίδου και σκέφτηκε τις περιπτώσεις της Άννα Μανιάνι και της Μπέτι Ντέιβις, αλλά κατέληξε στη Λίλα Κέντροβα, η οποία έπαιξε μοναδικά την Ορτάνς και κέρδισε Όσκαρ. Στον "Ζορμπά" έπαιξε έναν μικρό ρόλο και η Άννα Κυριακού: ο ρόλος κόπηκε στο μοντάζ, αλλά ο Κακογιάννης, τιμής ένεκεν επειδή η Κυριακού ήταν γνωστή ηθοποιός, κράτησε το όνομά της στους τίτλους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την επιτυχημένη εμφάνιση της Δάφνης Σκούρα στην ταινία "Ο γρουσούζης" (1952), ο Φιλοποίμην Φίνος και ο σκηνοθέτης Γιώργος Τζαβέλλας πρότειναν στην ηθοποιό να πρωταγωνιστήσει και στην επόμενη ταινία τους, "Το σωφεράκι", πλάι στον Μίμη Φωτόπουλο. Η Σκούρα με βαριά καρδιά αναγκάστηκε να αρνηθεί, γιατί είχε δεσμευτεί να λάβει μέρος σε θεατρική περιοδεία και έτσι τον ρόλο πήρε η Σμαρούλα Γιούλη. Η ηθοποιός αναφέρει στην αυτοβιογραφία της ("Βαθειές είναι οι ρίζες") ότι η άρνησή της δεν άρεσε καθόλου στον Φίνο, με αποτέλεσμα να μην την ξανακαλέσει ποτέ να παίξει σε ταινία της Φίνος Φιλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρατε ότι....;

 

Το σεξυ χορευτικο της Μαρθας Καραγιαννη, στην ταινια Ενα κοριτσι για δυο, ειναι σε χορογραφια δικη της; Για την ακριβεια, προκειται για αυτοσχεδιασμο της στιγμης, αφου η Μαρθα οταν ηταν μικρη εκανε μαθηματα κλασικου μπαλετου για πολλα χρονια.

Αρα δεν ηταν καθολου ασχετη προς το αντικειμενο!

 

http://www.youtube.com/watch?v=61aGIXVhoVc&feature=channel_video_title

 

Ο λογος που η Μαρθα δεν εγινε ποτε ζευγαρι με τον Κωστα Βουτσα, ειναι επειδη δε θελησε εκεινος; Οπως εχει πει η ιδια, οποτε επιχειρησε να τον προσεγγισει ερωτικα, εκεινος δεν ηταν ποτε ελευθερος αφου σχεδον παντα υπηρχε καποια γυναικα στη ζωη του.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Μάρθα Καραγιάννη είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της ότι η αγαπημένη της ταινία είναι "Το ανθρωπάκι" (1969) του Δαλιανίδη, με συμπρωταγωνιστή τον Κώστα Βουτσά. Συμφωνώ με τη Μάρθα, αν και λατρεύω εξίσου και το δραματικό "Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα" (1969) του Φώσκολου. Να προσθέσω ότι η Μάρθα είναι από τους λίγους πρωταγωνιστές της Φίνος Φιλμ που έμειναν πιστοί στην εταιρεία, παρά τις δελεαστικές προτάσεις της εταιρείας "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος" στα μέσα-τέλη της δεκαετίας του '60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ σωστα οσα λες, atanasio, για τη Μαρθα. Βεβαια, πιο πιστη στον Φινο υπηρξε η Ζωη Λασκαρη, η οποια γυρισε ολες τις ταινιες της καριερας της στη δικη του εταιρια και πουθενα αλλου. Μοναδικη εξαιρεση, η ταινια Αναμετρηση, αλλα το 1982 οταν η Φινος Φιλμ δε γυριζε ταινιες πια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως, bambinella, η Ζωή Λάσκαρη ήταν η πιο πιστή στον Φίνο από όλους. Η ίδια είχε επανειλημμένα πει ότι ουσιαστικά θεωρούσε τον Φίνο και τη σύζυγό του, τη Τζέλα, δεύτερους γονείς της. Ένα από τα σχέδια που αναγγέλθηκαν από τη Φίνος Φιλμ για τη Ζωή, αλλά δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ ήταν και "Ο πρωτευουσιάνος" (1962), κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου θεατρικού έργου του Γεωργίου Ρούσσου, με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Ο Παπαμιχαήλ και η Λάσκαρη θα συνεργάζονταν αρκετά αργότερα στο μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη "Ερασταί του ονείρου" (1974).

"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε ενδιαφερθεί να πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφική διασκευή του μυθιστορήματος της Λιλίκας Νάκου "Η κυρία Ντορεμί" στα μέσα της δεκαετίας του '60, πολύ πριν γίνει τηλεοπτική σειρά με την Ελένη Ανουσάκη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε ενδιαφερθεί να πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφική διασκευή του μυθιστορήματος της Λιλίκας Νάκου "Η κυρία Ντορεμί" στα μέσα της δεκαετίας του '60, πολύ πριν γίνει τηλεοπτική σειρά με την Ελένη Ανουσάκη.

 

Και είχε κάνει κάποιες συζητήσεις να έχει σκηνοθέτη τον Κακογιάννη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...