Jump to content

Recommended Posts

Χαχα! Μια εικονα χιλιες λεξεις, που λενε. :)

Παντως η Ρενα δεν ηταν ακομα η ηθοποιος με το μεγαλο ονομα, η σταρ που αγαπησαμε ολοι για το τεραστιο ταλεντο της. Σε δυο ταινιες ειχε εμφανιστει ολες κι ολες: Πρωτευουσιανικες περιπετειες και Οταν λειπει η γατα, οι οποιες περασανε στο ντουκου. Ο Δαλιανιδης ηταν αυτος που λιγο αργοτερα εδωσε σε εκεινη την ευκαιρια και σε εμας τη χαρα να απολαυσουμε το εκπληκτικο ταμπεραμεντο της.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α, όχι. Εγώ δε θα πω πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν ήδη εξαίρετη ηθοποιός. Αλλιώς δε θα ήταν στην Οδό. 

Εδώ όμως υπάρχει παραπλάνηση. Δε μιλάμε για παράσταση της Βουγιουκλάκη. Η Αλίκη κλήθηκε σε αντικατάσταση για ολίγες παραστάσεις του Χορν ο οποίος λένε πως έκανε τον άρρωστο γιατί βαριοτανε να παίξει. 

Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 

Και φεύγει ο Χορν, και ποιόν φωνάζουν;;;;;;;;; Ε την Αλίκη.... Γιατί;;;; Ήταν ταμάμ να κάνει τον Χόρν;;; Τροφή για σκέψη.....

Κι η Αλίκη γιατί πήγε σε αυτήν την συγκεκριμένη παράσταση; Το συνήθιζε να κάνει εξτραδακια;;;;;;;; 

Λέγεται μάλιστα ότι ούτε τον Χόρν αντικατέστησε, τον οποίο έτσι κι αλλιώς αντικαθιστούσε ο Πρωτόπαππας... Κι άλλη τροφή για σκέψη 😉😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, karapiperim said:

 

Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 

 

Η Οδός Ονείρων ανέβηκε πριν από το ΚΑΙΣΑΡ ΚΑΙ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ...

Edited by johnalepou
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά!

Τι παθαίνει κανείς όταν γράφει μεταμεσονύκτιες ώρες... Η Αλίκη έκανε τις γκεστ εμφανίσεις στην Οδό το καλοκαίρι του 62 κι ενω ετοιμαζόταν η παράσταση της στο ίδιο θέατρο, με τους ίδιους συντελεστές. 

Και ερωτω φίλοι μου:

Έπαιξε η Βλαχοπούλου τον Καίσαρα; 😁

Το γεγονός για μένα είναι πως δεν τόλμησε ποτέ ευθεία σύγκριση. Ούτε την περίπτωση της Μάρως Κοντού πιανω ούτε της Βαλσάμη για άλλους λόγους που δεν είναι κ του παρόντος. 

Ίσως τα σχόλια πρέπει να μεταφέρθουν μη χαλάμε το ωραίο θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, karapiperim said:

Η Αλίκη κλήθηκε σε αντικατάσταση για ολίγες παραστάσεις του Χορν ο οποίος λένε πως έκανε τον άρρωστο γιατί βαριοτανε να παίξει. 

Έχουμε λοιπόν μια παράσταση για την οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, και την οποία έστησαν επί της ουσίας τα φιλαράκια της Αλίκης ( Σολομός / Χατζιδάκις) αμέσως μετά την αποτυχία της Κλεοπάτρας που ανέβασε η ίδια με τους ίδιους συντελεστές. 

Και φεύγει ο Χορν, και ποιόν φωνάζουν;;;;;;;;; Ε την Αλίκη.... Γιατί;;;; Ήταν ταμάμ να κάνει τον Χόρν;;; Τροφή για σκέψη.....

Κι η Αλίκη γιατί πήγε σε αυτήν την συγκεκριμένη παράσταση; Το συνήθιζε να κάνει εξτραδακια;;;;;;;; 

Λέγεται μάλιστα ότι ούτε τον Χόρν αντικατέστησε, τον οποίο έτσι κι αλλιώς αντικαθιστούσε ο Πρωτόπαππας... Κι άλλη τροφή για σκέψη 😉😉

o tonytony ίσως τα ξερει καλυτερα,αλλα εχω την εντυπωση οτι η Οδός Ονείρων ετσι κι αλλιως ειχε προγραμματισμενους guest stars...Εμφανιστηκαν επίσης η Μουσχουρη και ο Ευγενιος Σπαθάρης... μαλιστα λεγεται ότι ο Χορν επιτηδες προφασιστηκε ασθενεια προκειμενου να μην εμφανιστει τις 4 βραδιες της Αλίκης...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, karapiperim said:

Α, όχι. Εγώ δε θα πω πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν ήδη εξαίρετη ηθοποιός. Αλλιώς δε θα ήταν στην Οδό.

Εξαιρετη ηθοποιος ηταν απο τοτε που γεννηθηκε. Αυτο που λεω ειναι οτι ο κοσμος δεν την ειχε μαθει ακομη και δεν ειχε διαπιστωσει με τι τεραστιο μεγεθος ταλεντου ειχε να κανει. Ισως γι' αυτο να μη φοβηθηκε η Αλικη. Απο αυτη την αποψη.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ξέρετε ότι.... 
 
Η Ρένα Βλαχοπούλου, μια ανάσα πριν την κινηματογραφική της καθιέρωση δήλωνε πως δεν θα κάνει κινηματογράφο;
Αυτά, και άλλα ενδιαφέροντα, σωτήριο έτος 1959, συνέντευξη της "Καλύτερης Ελληνίδας τραγουδίστριας"...
 
 
 
- Κυρία Βλαχοπούλου πόσα τραγούδια έχετε λάνσαρε ως τώρα;
- Μα περί τα τετρακόσια...
- Και ποια θεωρείτε σαν καλύτερα; 
- Τρία τραγούδια του Θεοφανίδη. Τα " Είσαι το μεγάλο μου αμόρε", " Σατράπη μου" και " Καλημέρα Αθήνα". 
 
 
- Κυρία Βλαχοπούλου, είχαμε προσέξει ότι τα τραγούδια σας πρώτα είχαν σαν " λάιτ μοτιβ" λέξεις όπως: έλα, σε περιμένω, σ' αγαπώ.... Ενώ τώρα συμβαίνει το αντίθετο. Πως να το εξηγήσουμε αυτό; 
- Είχα ένα δεσμό. Ο δεσμός αυτός κράτησε έξι ολόκληρα χρόνια. Τότε ήταν που τραγουδούσα τραγούδια που μιλούσαν για την αγάπη. Ύστερα ήρθε ο χωρισμός. Και τα τραγούδια μου πλέον άλλαξαν κι αυτά. Στην αρχή υπέφερα. Τώρα αρχίζω και βλέπω τη ζωή όμορφη...
- Σας αρέσει η οικογένεια;
- Τρελαίνομαι. Δυστυχώς ο Θεός δε μου έδωσε την ευκαιρία να την απολαύσω..
 
 
- Εκτός από τις πρωτευουσιανικες περιπέτειες έχετε γυρίσει άλλη ταινία;
- Όχι. Κι ούτε θέλω να γυρίσω. Με κουράζει το γύρισμα...
 
Η ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΎΛΟΥ
.... Γράφει με το αριστερό χέρι...
... ποιήματα που δεν δείχνει πότε σε κανένα....
... αμείβεται δια κάθε εμφάνιση της εις το θέατρο και το κέντρο που τραγουδά με 600 και 1.500δρ αντιστοίχως....
...άρα τα ετήσια έσοδα της ανέρχεται εις επτακοσιας περίπου χιλιάδας...
.... έχει φύλακα άγγελο του σπιτιού της τον Νίκο τον καμαριερη της ...
.... Ο οποίος της " απαγορεύει" την είσοδο εις την κουζίνα....
 
* Ευτυχώς και για εκείνη και για εμάς, η Βλαχοπούλου θριάμβευσε τα επόμενα χρόνια στο σινεμά... κι όσο για την ερωτική απογοήτευση έξι περίπου χρόνια αργότερα, παντρεύτηκε απο κεραυνοβόλο έρωτα τον Γ. Λαφαζάνη, ο οποίος έμεινε δίπλα της ως το τέλος. 
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρατε ότι.....

 
Ο Δημήτρης Χορν ( εκτός από πιθανολογούμενο κρυφό γάμο) είχε και κρυφές χάρες; 
 
Το 1962, ο θιασάρχης Χορν ανέβασε ένα έργο με τον τίτλο " ο ανθρωπάκος", αγνώστου " πατρός". 
Οι εφημερίδες της εποχής γραφαν πως συγγραφέας του έργου ήταν ο ίδιος ο ηθοποιός. Ο Χορν δήλωνε πως βρήκε το έργο ανάμεσα σε χειρόγραφα που του στέλνανε κατά καιρούς για να παίξει κι αγνοούσε τον συγγραφέα. 
Η υπόθεση, θυμίζει μελό, αν και χωρίς το κείμενο, δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. 
 
" Η υπόθεσις του μια φορά ξετυλίγεται σε φτωχογειτονιές της Πλάκας. Κεντρικοί του ήρωες είναι οι κάτοικοι μιας γραφικής αυλής. Εκεί κατοικεί μια χήρα λοχαγού ( Σμάρω Στεφανίδου) με την κόρη της ( Βέρα Ζαβιτσιάνου) που τη χτύπησε κάποιο φορτηγό και οχτώ και παραπάνω μήνες είναι κατάκοιτη, καταδικασμένη από την επίστημη, παρόλες τις προσπάθειες, να μη γιατρευτεί. Άκαρπες οι προσπάθειες για την θεραπεία της. Μια συγκάτοικος της ( Νάνα Σκιαδά) κοπέλα από το Βόλο, της κάνει παρέα στο κρεβάτι. Συντροφιά της κρατάει επίσης κι ένας ταμίας ενεχυροδανειστηριου, ο Σταμάτης ( Χορν). Μια μέρα η μάνα φέρνει την είδηση ότι στην Ελβετία υπάρχει κάποιος διάσημος γιατρός, ορθοπαιδικός, που είναι σε θέση να κάμει καλά την κόρη της. Εκεί αρχίζει και η άλλη πλευρά του έργου, μας λέγει ο Χορν, που δε μπορώ να σας αποκαλύψω, όπως και το τέλος. Η συνέχεια επί της .... σκηνής, όπως λένε...".
 
* Είχα κάπου διαβάσει πως ο Χορν είχε γράψει κι ένα ακόμη έργο με τον τίτλο 'Η Καλή Καρδιά Της Λεονόρας".Δεν έχω βρει άλλες πληροφορίες όμως για αυτό το έργο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, karapiperim said:

Ξέρατε ότι.....

 
Ο Δημήτρης Χορν ( εκτός από πιθανολογούμενο κρυφό γάμο) είχε και κρυφές χάρες; 
 
Το 1962, ο θιασάρχης Χορν ανέβασε ένα έργο με τον τίτλο " ο ανθρωπάκος", αγνώστου " πατρός". 
Οι εφημερίδες της εποχής γραφαν πως συγγραφέας του έργου ήταν ο ίδιος ο ηθοποιός. Ο Χορν δήλωνε πως βρήκε το έργο ανάμεσα σε χειρόγραφα που του στέλνανε κατά καιρούς για να παίξει κι αγνοούσε τον συγγραφέα. 
Η υπόθεση, θυμίζει μελό, αν και χωρίς το κείμενο, δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. 
 
" Η υπόθεσις του μια φορά ξετυλίγεται σε φτωχογειτονιές της Πλάκας. Κεντρικοί του ήρωες είναι οι κάτοικοι μιας γραφικής αυλής. Εκεί κατοικεί μια χήρα λοχαγού ( Σμάρω Στεφανίδου) με την κόρη της ( Βέρα Ζαβιτσιάνου) που τη χτύπησε κάποιο φορτηγό και οχτώ και παραπάνω μήνες είναι κατάκοιτη, καταδικασμένη από την επίστημη, παρόλες τις προσπάθειες, να μη γιατρευτεί. Άκαρπες οι προσπάθειες για την θεραπεία της. Μια συγκάτοικος της ( Νάνα Σκιαδά) κοπέλα από το Βόλο, της κάνει παρέα στο κρεβάτι. Συντροφιά της κρατάει επίσης κι ένας ταμίας ενεχυροδανειστηριου, ο Σταμάτης ( Χορν). Μια μέρα η μάνα φέρνει την είδηση ότι στην Ελβετία υπάρχει κάποιος διάσημος γιατρός, ορθοπαιδικός, που είναι σε θέση να κάμει καλά την κόρη της. Εκεί αρχίζει και η άλλη πλευρά του έργου, μας λέγει ο Χορν, που δε μπορώ να σας αποκαλύψω, όπως και το τέλος. Η συνέχεια επί της .... σκηνής, όπως λένε...".
 
* Είχα κάπου διαβάσει πως ο Χορν είχε γράψει κι ένα ακόμη έργο με τον τίτλο 'Η Καλή Καρδιά Της Λεονόρας".Δεν έχω βρει άλλες πληροφορίες όμως για αυτό το έργο.

Το έργο "Η καλή καρδιά της Ελεωνόρας" ανέβηκε τον Ιανουάριο 1969 στο θέατρο Βρετάνια. Ο Χορν ισχυρίστηκε ότι συγγραφέας του ήταν ο Βρετανός Τζων Κρομστάιλ, ενώ στην πραγματικότητα το είχε γράψει ο ίδιος. Πρωταγωνιστούσαν  ο Δημήτρης Χορν και η Γκέλυ Μαυροπούλου και συμμετείχαν η Βάσω Μεταξά, ο Χρήστος Τσαγανέας, η Νόνικα Γαληνέα και ο Θεόδωρος Κατσαδράμης. Ο Χορν είχε κάνει και τη σκηνοθεσία.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...