Jump to content
Sign in to follow this  
Aardvark

Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

Recommended Posts

Χαχαχ

Περασε απο το μυαλο μου

Ομως θελω να το τερσταρει

Δεν μπορω να γραψω τωρα γμτ :P

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ChrisTOS πραγματι το Doom δεν ειναι πραγματικα τρισδιαστατο παιχνιδι, αλλα τρεχει σε ψευδοτρισδιαστατο στησιμο. Υπαρχουν πραγματικα τρισδιαστατα παιχνιδια, οπως το Vortex, αλλα δεν ειναι ομως τοσο καλα και δεν υπαρχουν πολλοι λογοι αναφορας. Τρεχουν με το SFX2 τσιπακι, αλλα και παλι, επι το πλειστον δεν το πληρωνες παραπανω.. εξαιρεση ειναι το Doom, τα περισσοτερα αλλα κοστιζαν οσο ενα τυπικο παιχνιδι.

Εχω δει το Robocop 3, τεχνικα ειναι οντως εντυπωσιακο.. Οπως και αρκετα αλλα, απο gameplay δεν μου ειπε κατι. Καλο και το Gloom, δεν θα ελεγα πως ειναι εστω ισαξιο του Doom. Το οτι διαδραματιζεται αποκλειστικα σε μικρους κλειστους χωρους, με περιορισμενη εξερευνηση, χανει πολυ.

Τηλεορασεις υψηλης αναλυσης υφιστανται απο το 70 αν δεν κανω λαθος. Επι Famicom παντως, τα παιχνιδια τα δοκιμαζαν και ετρεχαν σε οθονες τυπου BVM / PVM, οπου υποστηριζουν πληρως 60hz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το doom εχει πιο βαρια μηχανη γραφικων που επιτρεπει πιο περιπλοκα level designs. Επισης απο οτι ξερω το gloom δεν τρεχει σε απλη 500αρα. Ειχα την εντύπωση οτι ηταν για 1200. Τωρα δεν μπορω να το ψαξω καλα βεβαια. Αλλα θυμαμαι οτι ειναι για aga. 

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Imgema said:

Το doom εχει πιο βαρια μηχανη γραφικων που επιτρεπει πιο περιπλοκα level designs. Επισης απο οτι ξερω το gloom δεν τρεχει σε απλη 500αρα. Ειχα την εντύπωση οτι ηταν για 1200. Τωρα δεν μπορω να το ψαξω καλα βεβαια. Αλλα θυμαμαι οτι ειναι για aga. 

Διαβαζω πως το Gloom απαιτει ECS chip το οποιο ηταν στις Amiga 500+ και αλλα μετεπειτα μοντελα. Δεν θα μπορουσα να το τρεξω τοτε στην Amiga 500 του 87/88 των ξαδελφιων μου. Συγκριτικα λοιπον με το Doom, απλα το αγοραζες και το εβαζες σε οποιο μηχανημα ηθελες, χωρις πολλα πολλα.

Edited by Getta Robo

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Getta Robo said:

Διαβαζω πως το Gloom απαιτει ECS chip το οποιο ηταν στις Amiga 500+ και αλλα μετεπειτα μοντελα. Δεν θα μπορουσα να το τρεξω τοτε στην Amiga 500 του 87/88 των ξαδελφιων μου. Συγκριτικα λοιπον με το Doom, απλα το αγοραζες και το εβαζες σε οποιο μηχανημα ηθελες, χωρις πολλα πολλα.

 

-upd όντως  άστοχο σχόλιο -upd

(δεν έχουμε και delete button)

Edited by Nemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι για την SNES εκδοση μιλαω. Πολυ εντυπωσιακη για την εποχη του.  Ηταν μαλλον το ακριβοτερο παιχνιδι με SFX2 chip,  αλλα και παλι, επαιζε καλυτερα απο τις 32X / 3DO διχως να κοστιζει μια περιουσια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Getta Robo said:

Ναι για την SNES εκδοση μιλαω. Πολυ εντυπωσιακη για την εποχη του.  Ηταν μαλλον το ακριβοτερο παιχνιδι με SFX2 chip,  αλλα και παλι, επαιζε καλυτερα απο τις 32X / 3DO διχως να κοστιζει μια περιουσια.

Καλυτερα απο το 32X δεν επαιζε αλλα απο το 3DO ναι, αν εννοεις ταχυτητα. Στο 32X ειχε εξαιρετικο frame rate αλλα ελειπε το τριτο επεισοδιο και ο χειρισμος δεν ηταν τοσο καλος οσο του Snes που εκανες strafe με τα shoulders.

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυο τρεις παρατηρησούλες για το SNES Doom. Καταρχάς έχουν κάνει αρκετές παραχωρήσεις στα γραφικά, όπως του ότι το πάτωμα και το ταβάνι δεν έχουν textures. Επίσης έχει SFX 2 άρα σαν να λέμε αμίγκα με accelerator. Τέλος μου φαίνεται ότι η ανάλυση των textures δεν είναι και τόσο λεπτομερης. Στην ουσία και στα γραφικά είναι πιο κοντά στο Wolf 3d παρά στο Doom.

Στα λοιπά είδα μερικά παιχνίδια του Megadrive με τον Fusion. 1vbl = 60fps

Streets of Rage 2: 1vbl

Vectorman: 1vbl

Contra Hard Corps 1vbl

Outrun: 3vbl (20fps)

Chase HQ II: 2 vbl αλλά μερικά side objects ανανεώνονται στα 3

Valis: 1vbl scrolling και player, 2vbl οι εχθροί

SSFII: 1vbl

Stormlord: 1vbl scrolling και player, περισσότερα vbl μη σταθερά οι εχθροί.

Darius 2: 1 vbl player, 2vbl τα υπόλοιπα

Desert strike: 1vbl (δεν ξέρω τι γίνεται με πολλούς εχθρούς δεν έφτασα ως εκεί)

Ecco the dolphin: 1vbl

Joe & Mac: 1vbl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 2 παιχνιδια που δεν τρεχουν στα 60fps στην λιστα σου ειναι sprite scalling arcade ports οποτε λογικο ειναι μιας και το mega drive δεν ειχε την δυναμη των arcade αυτων. Βλεπεις ομως οτι τα 60 fps ειναι το στανταρντ γενικα.

Για το doom θα διαφωνησω στο οτι μοιαζει με το wolfnstein. οκ εχουν θυσιαστει τα textures στο ταβανι και το πστωμα οπως στο wolfenstein αλλα το level design παραμενει καθαρα doom με σκαλες, υψωματα, περιπλοκα δωματια και εξωτερικοι χωροι κλπ.

Οσο για το fx2 οκ να μην το μετραμε αλλα μην ξεχναμε οτι και στην amiga θες το memory expansion για να τρεξεις πολλά απο τα παιχνιδια. Οποτε δεν θα πρεπει να μετραμε και αυτα?

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...